täyteen,ja kirjoitin tänne kyselläkseni muiden kokemuksia.itse käytän lähes aina korollisia kenkiä,korko 6-10cm,ja aina sitä kuulee että niillä ei voi tehdä sitä taikka tätä eikä kävellä liukkaalla kadulla tai lumessa,ei voi ajaa autolla,kävellä nurmikolla,et nyt voi tulla tästä kun sulla on tollaset hienot kengät,jne,jne... koskaan en ole valittanut kenellekkään kengistäni tai olosuhteista joissa on liikuttu.on kotimaisiakin valmistajia jotka tekevät esim.korkeakorkoisia saapikkaita lämpimällä vuorella ja pitävällä pohjalla,joten ei voi syyttää aina tuontikenkiäkään korkeakorkoisuudesta. suutarilla olen laitattanut liukaspohjaisiin kenkiin pitävämmän pohjan.kyllä korollisilla kengillä voi kävellä ihan niinkuin muillakin missä vaan,ei se korko sitä estä vaan se jos niillä ei ylipäänsä ossa kävellä.olen ollut jopa festareilla ja konserteissa nilkkoja myöten mudassa korkosaappailla ja yhtä hyvin selvisin kuin ne jotaka olivat kävelykengillä tai lenkkareilla järkevästi pukeutuneet,ainoa ero oli että minulla ei ollut kengät täynnä mutaa,kuten niillä muilla.olen asunut lähes aina maalla,ei sekään ole mikään este ja en liiku aina autolla.
nyt tuli
2
417
Vastaukset
- Lauren*
Itse olen vasta äskettäin "löytänyt" korolliset kengät, vaikka ikää on jo jonkin verran kertynyt... Ja olen ihastunut etenkin korollisiin saappaisiin ja nilkkureihin! Kun korko on sopivalla kohtaa kenkää, ei tuota vaikeuksia pysyä pystyssä yms. Ryhtiä tulee lisää ja tietty sitä naisellisuutta. Olen myös käyttänyt popojani suutarissa jos niissä on ollut liukas pohja.
Ja malleja on jos minkälaisia! - Koroilla
Joo, kyllä koroilla pääsee ihan missä vaan. Itselle hankalampia paikkoja ovat lähinnä jyrkät alamäet, kun joutuu lyhentämään askelta, ja jos on vielä alla kovaa jäätä, niin piikkikoroilla on kyllä tosi vaikea liukua mäkeä.
Ja tietysti jossain maastossa kävellessä kun päkiä painuu kuoppaan, mutta korko jääkin ylemmäksi, joutuu nilkka hetkeksi koville.
Tavaroiden kerääminen lattialta on korkkareissa hiukan hankalampaa, samoin juokseminen. Mutta muuten koroista ei liiemmälti ole ollut harmia. Mitä nyt takertelevat välillä rappuritilöihin tai joskus taittuvat alle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k383545On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole322315Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802243Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä452111Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561484Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.181445- 741396
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69957Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?48945Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi37823