Surkein autoliike

Jokilaaksossa

Mikä on teidän mielestänne huonoiten palveleva autoliike Jokilaaksossa?
Minun mielestäni se on ehdottomasti OK-auto. Ylimielistä palvelua, lupaukset tuppaavat unohtumaan ja muutenkin katsotaan pitkin nenänvartta. ja jos menet jostain asiasta valittamaan, myyjille tulee aina hirveä kiire jonnekin.
Muualla saan paljon parempaa palvelua.

58

9797

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokin kosto taas?

      Minä olen ostanut kyseisestä liikkeestä alun toistakymmentä autoa ja palvelu on aina ollut erinomaista niin liikkeen kuin korjaamonkin puolella. Joskus on jopa tuntunut, että sitä palvelua tulee liiankin kanssa.

      Tiedättekö muuten, että kyseisen liikkeen kolme myyjää yltivät viime vuonna maahantuojan huippumyyjien listalle asiakaspalvelun suhteen. Eli heidät valittiin asiakaspalautteiden perusteella, joten ei se palvelu muiden mielestä niin huonoa voi olla.

      Kannattaisiko mennä peilin eteen kyselemään olisiko mahdollisesti vikaa jossakin muuallakin?

      • huonoa palvelua

        Ehkä juuri sen takia saat liikkestä hyvää asiakaspalvelua koska olet heidän tuttu siellä. Varsinkin nuoria autonostajia katsotaan kyllä aika pahasti. Kyllä toi on kaikkien autoliikkeitten ongelma ei pelkästään ok-auton.


      • Korppi

        Kyllä olisi syyt moiseen hyvä tietää. Veli osti auton ko. liikkeestä, ja antoi ymmärtää päinvastaista mitä edellä annoit ymmärtää. Tietysti jos olet kokenut että liike on palvellut huonosti on se sääli, mutta jos ei sen parempaa syytä ei auta mustamaalata, sillä minulla on hyvä kuva ko. liikeestä.


      • väite
        huonoa palvelua kirjoitti:

        Ehkä juuri sen takia saat liikkestä hyvää asiakaspalvelua koska olet heidän tuttu siellä. Varsinkin nuoria autonostajia katsotaan kyllä aika pahasti. Kyllä toi on kaikkien autoliikkeitten ongelma ei pelkästään ok-auton.

        En oikein jaksa uskoa, että mikään liike kohtelisi huonosti asiakkaitaan, jos myös nämä käyttäytyvät asiallisesti ja kohteliaasti. Nuorista autonostajista tulee myöhemmin niitä vakioasiakkaita, joten tässäkin mielessä väite tuntuu oudolta.

        Se on selvää, että jos käydään vaan kerran toisensa jälkeen renkaita potkimassa ja koeajamassa, ilman että todellisia kaupantekoaikeita edes on, niin tietenkään myyjät eivät voi tämmöisille asiakkaille loputtomasti uhrata aikaansa. Kyllä heillä on kokemuksen tuomaa psykologista silmää, joten asiakkaaat erotetaan ajankuluttajista.

        Kun olen itsekin liike-elämässä ollut, niin tiedän olevan myös sellaisia asiakkaita, että melkein oksennus purskahtaa, kun vain näkee tämmöisen "asiakkaan"ulkona kaupanovea lähestyvänkin. Joka asiasta valitetaan eikä mikään koskaan ole hyvin. Tavara pitäisi saada ilmaiseksi ja siihen vielä vähän kaupantekijäisiä mukaan.

        Jos nuoria oikeasti palvellaan autoliikkeissä huonosti, niin siinä on tietenkin henkilökunnalla asennemuutoksen paikka.


      • Lahtinen_
        Korppi kirjoitti:

        Kyllä olisi syyt moiseen hyvä tietää. Veli osti auton ko. liikkeestä, ja antoi ymmärtää päinvastaista mitä edellä annoit ymmärtää. Tietysti jos olet kokenut että liike on palvellut huonosti on se sääli, mutta jos ei sen parempaa syytä ei auta mustamaalata, sillä minulla on hyvä kuva ko. liikeestä.

        koko sakki!


    • tämä on?

      Monikohan on joka liikkeen palveluja käyttänyt jotta voisi pätevästi vertailla? Minun mielestäni OK-auton korjaamopuoli pelaa oikein hyvin, myynti ei ehkä niinkään.
      Käyttämistäni neljästä putiikista surkein oli edesmennyt Hankkijan Fiat-myynti, siellä oli ylimielistä jos missä. Paras oli Autopale, hyvitti eniten vanhasta.

    • meronen

      ehdottomasti. muutaman kerran joutunut siellä asioimaan ja kyseisen paikan omistajan kanssa aina sukset ristissä!! aivan uskomatonta miten jossakin voi olla noin paskaa asiakaspalvelua!

      • FOORDISTI

        Kolme uutta Fordia ostanut Seppolan autosta ja tyytyväinen ollut kauppoihin! Ei alkuunkaan muut luvanneet vaihhdokista samaa hintaa(ford liikkeet). OSTAN VIELÄ NELJÄNNEKIN JA EHKÄ VIIDENNENKIN SIELTÄ!


      • "ei koskaan"

        olen aivan samaa mieltä.En tarvi seppolan auton palveluja koskaan enään.


      • ei köyhä autoilija
        "ei koskaan" kirjoitti:

        olen aivan samaa mieltä.En tarvi seppolan auton palveluja koskaan enään.

        Seppolan autossa sentään saa vielä vanhanajan kunnon palvelua. Riihikuivalla rahalla kun ostaa.


      • lasol
        ei köyhä autoilija kirjoitti:

        Seppolan autossa sentään saa vielä vanhanajan kunnon palvelua. Riihikuivalla rahalla kun ostaa.

        Kyl surkein palvelu on ilman muuta Seppolan autossa eihän siellä näy edes koskaan myyjiä ja kovimmat hinnat vara osissa esim 10cm pätkä pissapojan letkua 2ekua,no eipä tarvinnu ostaa ku viereisestä liikkeestä sai lähes samalla hinnalla koko kiepin


      • toyota best
        FOORDISTI kirjoitti:

        Kolme uutta Fordia ostanut Seppolan autosta ja tyytyväinen ollut kauppoihin! Ei alkuunkaan muut luvanneet vaihhdokista samaa hintaa(ford liikkeet). OSTAN VIELÄ NELJÄNNEKIN JA EHKÄ VIIDENNENKIN SIELTÄ!

        FORD on paska auto... sisko osti sieltä ja myi pois Helsingissä, sai muuten enemmän kuin maksoi OK-auto Kaivokselassa... ja osti Toyotan...


      • Häpee Käppyrä
        toyota best kirjoitti:

        FORD on paska auto... sisko osti sieltä ja myi pois Helsingissä, sai muuten enemmän kuin maksoi OK-auto Kaivokselassa... ja osti Toyotan...

        Menit sitten kaivelemaan 2007 kirjoittamasi ketjun esiin. Eikö mielikuvitus riitä uuden ketjun avaamiseen?
        Hakeudu hoitoon!


      • yhen ostanut

        pitää paikkansa täydellisesti.


      • XJS
        Häpee Käppyrä kirjoitti:

        Menit sitten kaivelemaan 2007 kirjoittamasi ketjun esiin. Eikö mielikuvitus riitä uuden ketjun avaamiseen?
        Hakeudu hoitoon!

        Hyvä Häpee Käppyrä, ehkä sinun kannattaisi harkita omaa ehdotustasi...


    • retina

      OK on ollut paras, huonoin palvelu ja kohtelu on ollut Laakosella.

    • kanta-asiakas

      Palvelu on surkeaa ti sitä ei ole ollenkaan Seppolan autossa ja Ramppiautossa!

      Huippua se on ehdottomasti Hämiksellä ja Ok-autossa. Laakkonen ja autopale on palvelutasoltaan tässä puolivälissä.

      Ymmärrän hyvin automyyjien asenteen turhia renkaanpotkijoita kohtaan, kyllä naamat jää myyjien mieleen jos kerta toisensa jälkeen käy vaan renkaita potkimassa ja tarjouksia kerjäämässä!

      • köyhille tehtaalaisille

        löytyy omat liikkeet


    • Suppolan auto

      Seppolan auton korjaamopuoli on ainakin täysi paska, eivät erota ehjää puslaa rikkinäisestä ja heidän ammattitaidottoman toiminnan takia meni autosta kahdet takarenkaat paskaksi, ja heillä ei mielestään ole minkäänlaista korvausvelvollisuutta. Hyvityksenä kuitenkin tarjosivat 150€:n edestä korjaamonsa palveluja. Mitä teen kyseisen korjaamon palveluilla, kun eivät kuitenkaan osaa korjata mitään???

      Auto oli sentään 5 kertaa siellä käymässä ja neljä kertaa nosturilla, mutta jos on sokea asentaja, niin ei siitä sen valmiimpaa tule...

    • Harvoin ostan

      Minunkin mielestäni Hankkijan Fiat-myynti oli surkein. Hyvää palvelua olen saanut (vaikken jokaisesta ostanutkaan) Hämeen Autossa, Autopalessa, OK-autossa ja Autobestissä.

      • Syväkurkku

        Autoliike Sipilä myi Mosseja 1957 sillankorvassa, auto (mosse) piti maksaa paljon ennen toimitusta.
        Niistä melkein kaikki on toimittamatta vieläkin.
        Tiettävästi poika pitää Turussa erikoisautojen liikettä (tieto tästä on toisen käden tieto) jota en varmistaa voi mitenkään.
        Kertokaahan hävisikö pappanne kyseiselle koijarille mossen hinnan.
        Elettiin sodan jälkeistä tuontisäänöstelyn aikaa, jota nykynörtit tuskin edes ymmärtää nykyisessä tavaranpaljoudessaan.
        Ei siinä samassa liikepaikassa kyllä menestynyt Jämsä autokaan, kun perämetsät loppuivat niin liikekin katosi.
        Myyjäkomeettana Matilla oli muuten L.A tuhansien tarinoiden mies Sortavalasta.
        Miehen miimeisiä virallisia tarinoita kaipaavat kuulemma viranomaiset Venäläisen kulttuuritalon näköisessä kaakelitalossa Keskuskadulla Jämsässä.


      • okse
        Syväkurkku kirjoitti:

        Autoliike Sipilä myi Mosseja 1957 sillankorvassa, auto (mosse) piti maksaa paljon ennen toimitusta.
        Niistä melkein kaikki on toimittamatta vieläkin.
        Tiettävästi poika pitää Turussa erikoisautojen liikettä (tieto tästä on toisen käden tieto) jota en varmistaa voi mitenkään.
        Kertokaahan hävisikö pappanne kyseiselle koijarille mossen hinnan.
        Elettiin sodan jälkeistä tuontisäänöstelyn aikaa, jota nykynörtit tuskin edes ymmärtää nykyisessä tavaranpaljoudessaan.
        Ei siinä samassa liikepaikassa kyllä menestynyt Jämsä autokaan, kun perämetsät loppuivat niin liikekin katosi.
        Myyjäkomeettana Matilla oli muuten L.A tuhansien tarinoiden mies Sortavalasta.
        Miehen miimeisiä virallisia tarinoita kaipaavat kuulemma viranomaiset Venäläisen kulttuuritalon näköisessä kaakelitalossa Keskuskadulla Jämsässä.

        Olikohan nimi Sipiläinen muistan tapauksen entinen naapuri.


    • ai tulikos väärät

      Fixus mainostaa hyviä varastoja, mutta paikallinen Fixus liike myy ei oota, tilataan huomiseksi.

    • tammer bentsin

      fixuksella o fixut myyjät! ainaki omasta mieletään...

    • kerran käynyt

      Tarkotaks sää niitä vanhoja pappoja siel tiskin takana?

      • Taas voi käydä

        Alkaa myyjät nuorentumaan näköjään Tammerissa ja myyvät oikeita osiakin..


    • taskussa käteistä

      parhaat kaupat olen tehnyt aina alen kanssa. siinä on kunnon rehti autokauppias ja hyvittää AINA vaihdokista parhaiten

    • Vakavaari

      Hankkijan Fiat-myynti oli tosiaan surkein! Ei ollut kyllä kehumista Citroen-kaupassakaan. Autopale, Hämeen Auto, Autobest ja OK-Auto ok. Muissa ei ole tarvinnut asioida.

    • myyntässiäkö?

      Mitäs miehiä siellä Fiat myynnissä oli? Olen niin nuori etten muista ja meidän suvussa ei juuri Fiateilla ole bröystäilty.

    • rehellisyys outoo

      Seppolan Auto on kyllä jämsän huonoin. Vasta katsastetun auton huollossa löytyi rikkinäisiä osia(katsastusmies oli päiviä aikaisemmin todennut olevan kunnossa) jotka oli pakko vaihtaa, laskua 800€. Toisella kerralla tiesin ostamani auton menneisyydestä sen verran että auto oli viallinen kun se Seppolan Autoon saapui ja auto myytiin korjattuna. Reilun viikon päästä viallinen osa sitten petti ja luonnollisesti myyjän laskuun remontti. Kertoo paljon kun autoa rassaava korjausmies mutisi itsekseen että hän kyllä sanoi tuosta osasta, mutta kun ei annettu vaihtaa.

      Muutenkin korjaamopuolella homma ei vaan yksinkertaisesti toimi. Viimeksi viikko sitten olin ihmettelemässä autoa mikä oli huollon poikien toimesta runnottu siihen kuntoon että katsastusta turha edes yrittää. Vielä kehdattu laittaa muhkea lasku perään.

    • Mazda 6

      Kaksi kertaa käynyt katsomassa UUTTA Mazda 6,kummallakaan kerralla myyjä ei vaivaitunut palvelemaan,eka kerralla oli siihen hyvä syy,oli vanhempi pariskunta joita jostain kumman syystä HIIHTO kiinnosti enemmän kun autot.TÄMÄ LIIKE ON AUTOTALO LAAKKONEN.Menin OK-autoon ja palvelu oli loistavaa,jätin sinne 32000 euroa.Ilmeisesti AUTOTALO LAAKKOSELLA on jo niin paljon rahaa ettei kaikkia ole pakko ottaa vastaaan.

      • Näinhän se meni

        Et sinä sinne mitään 32000 euroa jättänyt. Rahoitusyhtiö ehkä jätti ja sinä maksat tuota summaa vielä monta vuotta.


      • tonnisukassa
        Näinhän se meni kirjoitti:

        Et sinä sinne mitään 32000 euroa jättänyt. Rahoitusyhtiö ehkä jätti ja sinä maksat tuota summaa vielä monta vuotta.

        Kuka nyt velaksi autoa ostaa? Jokaisella ukolla on nyt tuollainen summa pankissa rahaa... Minäkin ostin käteisellä Tapaninpäivänä yksityiseltä 1200e uuden kippikuomuperäkärryn ja lompsassa oli rahat.... ei tarvittu edes OTTO automaattia.

        Vanha sanonta ravintolassakin, ei ole onni hukassa, kun on tonni sukassa!!!

        Ja pesää tuleee...........


      • E43

        1200 euron peräkärryllä leuhkiessasi edes linnunpesää tulee lähinnä unelmissasi... Todellisessa elämässä peräkärrysi herättää ihmisestä riippuen lähinnä sääliä, ihmetystä, hilpeyttä, suoraa naurua tai ehkä todennäköisimmin kuitenkin myötähäpeää!


    • toyotaparasautoon

      Minä en suostu edes menemään muualle kun OK-auto Jämsään, koska siellä saa aina hyvää palvelua, ystävällistä tervehtemistä, huomiota, kahvia ja pullaa... jne...


      Siksi olen ostanut jo kolme Toyotaa sieltä, kaksi uusia ja yhden käytetyn.... Jos olisi TOYOTA merkkisiä matkailuautoja, niin heti ostaisen sellaisenkin!!!

      • pullan perässä

        oikeen kahvia ja pullaa voi että...


    • Vagenisti

      Volkkari on parempi! Se on Saksalaista laatua!

    • Mazda 6

      NÄINHÄN SE MENI.Sori,en tosiaankaan jättänyt sinne 32000 euroa vaan vanhasta autosta sain 25000 euroa joten oikea summa on 7000 euroa,se kyllä löytyi säästöistä,koska talo/kesämökki/lomaosake Lapissa ja vene on jo maksettu niin jää niin pirusti ylimäärästä tilistä.35 vuotta paperitehtaalla vuorotöissä.Sori vielä kerran

      • Jäi epäselväksi

        Niin mikäs sulla onkaan maksettu veneen lisäksi? Talo vai kesämökki vai lomaosake Lapissa. Suomen kielessä / tarkoittaa vaihtoehtoa.


    • UPM-Rullamies

      Kyllä Jämsässä saa hyvää palvelua jos vaan on ns tasokas asiakas

      Kun minä menen autoliikkeeseen, ja ne tietää että tuo on UPM:llä töissä, niin sielä alkaa ukot ja akat juoksentelemaan, jutellaan laadusta ja hinnoista, katsellaan autoa, ja yleensä minulle tarjotaan kahvit ja pikkupurtavaa. Koska myyjä tietää että olen paperimies, hän kyllä antaa asianmukaista palvelua, sillä pakkohan niiden on palvella niitä joilla sielä tilillä on sitä katetta.

      Se on tietty eri asia jos joku matalapalkkaduunari, työtön tai muu sellainen menee sinne unelmoimaan ja haaveilemaan, niin eipä se myyjän motivaatiokaan kovin korkea silloin ole. Sellainen asikas viitataan vaihtoautopuolelle, katselemaan jotain 1500 euron datsunia.

      • ka. 9,3

        Kerro heti, sinä tyhmä ja yksinkertainen paperijulli, missä on Jämsässä Datsun myynnissä? Olen jo pitkään etsinyt vanhaa kunnon Datsunia. Kun sinä menit 70-luvulla katiskaan vuorotyöhön, minä luin itseni dipl.insinööriksi. Nyt on helppo päivätyö ja rahaa ilman öitten valvomisia, mutta Datsunia ei löydy Jämsästä mistään.


      • ilkka kukkanen

        Olin vaomoni kanssa ostamassa hänelle uutta autoa työtään varten.

        Myyjä palveli koko ajan vain minua. Kerroin auton tulevan vaimolleni ja hänen tietävän tarvitsemansa asiat autostaan insinöörinä.

        Silti joka toinen lause tuli myyjältä vieläkin minulle, kunnes poistuin tilasta vanhaan autoomme.


      • Oikein se meni
        ilkka kukkanen kirjoitti:

        Olin vaomoni kanssa ostamassa hänelle uutta autoa työtään varten.

        Myyjä palveli koko ajan vain minua. Kerroin auton tulevan vaimolleni ja hänen tietävän tarvitsemansa asiat autostaan insinöörinä.

        Silti joka toinen lause tuli myyjältä vieläkin minulle, kunnes poistuin tilasta vanhaan autoomme.

        Eikös se ole hyvä, että kauppias kertoi ne asiat sinulle, kun kerran tyhmempi olet. Ettei vaimon tarvitse sitä tehdä.


    • Faktamies

      Olisi mielenkiintoista tietää, että kuinka moni edellä olevista OK-Auton tyytyväisistä asiakkaista on Paperiliiton jäsen. Ammattiyhdistys kun on järjestänyt jäsenilleen muita asiakkaita edullisemmat hankintahinnat kyseisessä autoliikkeessä. Mielenkiintoista miten sosialistista saadaan rahalla kapitalistin paras ystävä.

      • Vieras 112

        Ai..no nyt sekin syy selvis, miksi paperimiehet ajaa Toyotalla.


    • naloppes

      kyllä seppolan auto on huonoin.

    • myy ei oota

      totta se on seppolan auto.

    • Hullu 15

      Hullu minä..ku tänne kirjoitan..:) Tulee vaan seurattua jutustelua sillointällöin EIKÖ meillä Jämsäläisillä ole muuta helevetin tekemistä ku miettiä kuka o huonoin tai muuten vaan paskin..

      Sivusta seuranneena asioita niin kovin arvostellaan niitäkin muutamaa yritystä jotka oikeesti yrittävät tuottaa palveluita ja palvella asiakkaita..niitäkin sentään vielä muutama on...mutta ai...ei ne oikeesti halua palvella meitä nehän vaan ryöstää meidän rahoja..

      Kateus ja pahansuopuus ON JO vienyt kalat vesistä...

    • Nopokka1

      Finmarit oy Joutseno. on Suomen surkein autoliike edesmenneen Savonlinnan Rinta-Joupin ohella. Omistaja syö sanansa rahasta. Täysin epäluotettava ja todennäköisesti kokee saman lopun kuin Savonlinnan Rinta-Jouppi. omasta syystä.

    • tositöykee

      Ainakin viimenen kerta kun menen sinne huolto puolelle jos siellä on se kalju ukko.

      • sdfghjklöölkjhgfds

        Miksi kommentoit 9v sitten aloitettua ketjua. Halusitko oman kommenttisi näkyviin? Idiootti!


    • hölynpölynpölynhölyn

      Miksi itse sekaannuit sellaiseen kommenttiin, joka oli tarkoitettu 9v. sitten aloitettuun ketjuun. Halusitko oman typerän sekaantumisesi näkyviin? Idiootti olet itse!

    • hyvääpalvelua

      Ihan hyvä keskustelu

    • Huippunäkymät

      Seppolan autossa on parhaan näköiset myyjät. Kahvion puolella.

      • näinonon

        Muuta hyvää siellä ei sitten olekaan


    • JämsänpaperijaToyota

      Pitääkö muuten paperimiesten osata painaa kahta nappia vai vaan yhtä? Haluan paperimieheksi, mutten osaa kuin yhtä kerrallaan. Haluan myös vuorotyöhön ja Jämsään asumaan, mielellään ei keskustaan, koska joskus tarvitsee sitten nukkua päivällä.

    • Paperipelle

      Ei täällä mitään nappeja tarvitse painella....ne ei toimi kuitenkaan. Eikä sitä päivällä tarvitse nukkua kun huilaa riittävän määrän yövuorossa.

    • Anonyymi

      Olin ostamassa kerran autoa. Kesken kaiken alkoi kutittamaan persettä. Laskin housut ja kynsin paljasta persettä. Eivät antaneet sen vuoksi kaskoa. Valitin kuluttaja-asia miehelle. Se nauroi ja sitten persettä kutitti taas. Auto oli tojota. En ikinä asioi siinä autoliikkeessä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      226
      1988
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      69
      1728
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1506
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1199
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1120
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1085
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      6
      1006
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe