www.laina24.fi
www.365vippi.fi
www.vipvippi.fi (ei vielä auki)
www.pikavippi.fi
www.ainalaina.fi
www.ferratum.fi
www.suoravippi.fi
www.gsmlaina.fi
www.risicum capital.fi
www.g4 vippi.fi
www.vippilaina.com
www.vippiluotto.fi
www.17184.fi
www.monetti.fi
www.terrarahoitus.fi
www.vippitalo.fi
www.satavippi.fi
www.onnilaina.fi
www.reissuluotto.fi
www.hetirahaa.fi
www.tekstilaina.fi (ei vielä auki)
www.satasenlaina.fi
www.amex.fi
www.mobiilivippi.fi
www.credit24.fi
www.viestilaina.fi
www.vippiraha.fi
www.viestivippi.fi
www.tekstivippi.fi
www.finvestum.fi
www.televippi.fi
www.vippi24.fi
www.luottoa.fi
www.viestiluotto.fi
www.rahapuu.fi
www.palkkapaiva.fi
=yhteensä 36 kpl.
LÖYTYYKÖ MUITA??? Laittakaa asiallisia vastauksia tulemaan. Kiitos =)
Tässä kaikki vippipaikat???
26
14094
Vastaukset
- risicum.fi
www.risicum.fi ja www.g4vippi.fi ja vipivippi ei aukee ikinä ja moni noista on auki millo sattuu.
- ollu jumissa
jo kauan..onko mitään muita uusia tullut ton listan lisäksi
- Miryah
ollu jumissa kirjoitti:
jo kauan..onko mitään muita uusia tullut ton listan lisäksi
se ei ole muutekseen vippilaina.com vaan se on vippilaina.fi ja toimii, tälläkin hetkellä auki!
- olikii kyse
Miryah kirjoitti:
se ei ole muutekseen vippilaina.com vaan se on vippilaina.fi ja toimii, tälläkin hetkellä auki!
vippilaina.comista eikä fistä
- Vippihemmo eli entinen vipp...
No onhan noita joo 36kappalaletta..ja lisää halutaan luulisi sitä saavan itsensä tosi kuseen jo tollakin määrällä..mä sain. mutta nykyään mulla on esto jokaiseen noista firmoista.. :D Paljon helpompi on elää... Pankki pelasti mut vipit on lukossa mutta mastercard on 2000€:llä :D JEEE!!!! Kiitos Sampo pankki.
- minä vaan
mutta asia on niin että kukaan ei saa noista kaikista!!! Jos joku on ottanut ja saanut noista kaikista, niin onneksi olkoon. On sitten varmasti tullut tarpeeseen :-)
- orkkuja muuten
minä vaan kirjoitti:
mutta asia on niin että kukaan ei saa noista kaikista!!! Jos joku on ottanut ja saanut noista kaikista, niin onneksi olkoon. On sitten varmasti tullut tarpeeseen :-)
jotkut nimimerkit saa siitä, että joka toinen päivä postaavat tänne noita listojaan kaikista vippipaikoista. En voi omassa kyynisyyteen taipuvaisessa päässäni keksiä muuta kuin sen , että ovat ko. firmojen omaa väkeä tai sitten huumekauppiaita...haistakaa omia sormianne senkin
rikolliset!! - vippi villi
orkkuja muuten kirjoitti:
jotkut nimimerkit saa siitä, että joka toinen päivä postaavat tänne noita listojaan kaikista vippipaikoista. En voi omassa kyynisyyteen taipuvaisessa päässäni keksiä muuta kuin sen , että ovat ko. firmojen omaa väkeä tai sitten huumekauppiaita...haistakaa omia sormianne senkin
rikolliset!!pikavippi.fi oooohhh... nyt laukesin lakanoihni just nyt.... aaaaahhhh.... tekstivippi.fi mikä fiilis lisää orgasmeja..oooooh.. vielä 34 lisä laakia... ahhhhhhhhhh...
- Miryah
orkkuja muuten kirjoitti:
rikolliset!!Etsin oikeasti uutta vippipaikkaa...
- on Mirja etsinyt
Miryah kirjoitti:
Etsin oikeasti uutta vippipaikkaa...
kun kerkesi tuossa valillä laukeamaankin omin sormin- täälläkin Pohjois-Karjalassa tommoiseen etelän syntisten kaupunkien menoon tottumaton koneen näyttökin räjähti , kun tuli liian kuuma.
Menkäähän lapset leikkimään huitsin vittuun täältä aikuisten palstalta.Teidän yläasteikäisten kaikkitietävyyttä tyhmyyttä tää palsta on liian täynnä. - sulta
Olisi kans tarkotus hakea pankista lainaa noiden vippien maksuun, n.3000e. Onnistuuko helposti? Eli tässä ois vielä 3kk töitä ja sitten armeijaan...
- veli vippaaja
toimii hyvin otin eilen 60 € vipin.
- se on saletti
Lisää firmoja jotka vippaa tulee ihan varmaan on suomi sen verran hullua vippikierre kansaa... ennen vuoden vaihdetta firmoja on aika varmasti jo 50. koska jos niitä nyt jo on 37 ja palvelu on ollut käytössä n. 2vuotta niin selvähän se.
- viisas vippaaja
mikrovippi.fi
- Nykyhetki...
Mikrovippi? LOL... Sehän on jo vanha tieto.... monta aikaa ollut toiminnassa..hän halusi uusia paikkoja EI vanhoja. XD
- velaton vippaaja
Onhan näitä vippipaikkoja... Täältä näyttäisi löytyvän myös ihan hyvä lista pikavippipaikoista: http://www.nopealaina.net/lainat/vippipaikat/
Sivu tuntuisi antavan myös ihan hyviä perustietoja näistä vippipaikoista... Itse en oikein tiedä lähtisinkö ottamaan pikavippiä, vaan olen käyttänyt lähinnä kulutusluottoja, sillä maksuaika on pidempi ja isommatkin lainat on helpompi maksaa pois pienissä erissä. Jossain vippipaikoissa tosin on mahdollista saada pidempikin laina-aika, esimerkiksi http://www.pikavippi.fi/ :stä voi saada 300 euron vipin puolen vuoden maksuajalla... - markopoika
"Itse olen käyttänyt lähinnä kulutusluottoja..." blaa blaa. Vie noi mainokses muualle ja mene oikeisiin töihin! Vaihda se pepsipullo vaikka vesipulloon ja käy välillä suihkussa ni voit päästä ehkä sollille siivoomaan!
- mamupoika
Haluaako pikku markopoika kertoa mistä hänen teiniangstinsa juontaa? Onko kenties luottotiedot menneet? Onko sinua kiusattu pienenä? Etkö saa riittävästi viikkorahaa?
- arillepari
www.pikavipitvertailu.net tuolta oon itse etsinyt aina
- 78kkii
http://www.uudetpikavipit.net
Yli 50 paikkaa. - RAHAA 0% KOROLLA
Nopeaa Lainaa edullisella korolla.
http://tarjoussivu.net/Lainaa---Pikavippejä.php - 9+8
Itse kävisin ekana katsomassa kylläkin www.aasa.fi tai www.santader.fi molemmat luotettavia ja varmoja lainaajia.
- niinsitäsiis
http://sahkoisetvippilaskut.blogspot.com/p/helpoimmat-ja-nopeimmat-ja-halvimmat.html
YLIPÄÄNSÄ kaikkein tärkein on että laskut saa sähköpostiin! - oibo
http://tarjoussivu.net/Lainaa---Pikavippejä.php ainoa oika lainapaikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k383545On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole322315Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802243Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä452111Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561484Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.181445- 741396
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69957Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?48945Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi37823