kaunein/komein ivalolainen

työkalupakki ja sininen lenkki

Kuka uskaltaa aloittaa kyseisestä aiheesta ketjun,vaikka vihjaisemalla,missä töissä tai jotain sinnepäin...ois mielenkiintosta kuulla ihmisten makuja...

61

12529

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neooo..

jotka ivaloon jääneet täysikäiset,niin ryypänneet jo aivonsa pihalle ja pontikalla naamansa turnvottaneet..mut kauneus kats silmässä..kukkii se perunakin..

• Vasara ja sinappi

Kaunottaret muuttaaneet pois. Saattaahan Ivalossa olla nuorempia "nousevia kykyjä", mutta kyllä ne yleensä siinä 18-20 vuotiaina lähtee kulkemaan.

Ja eikä siellä mitään komeita ukkojakaan oo. Ellei tykkää a)hifi-tuning urpoista b)sinnkiämpärin äo:lla varustetuista kotibodareista tai c) juopoista. Parhaissa tapauksissa a b ja c yhdistyvät..

ps. sisäinen kauneushan se tärkeintä on.

• niin..

Jaa.Kellä lie kiinnostaa niin paljon. Kauniita nuoria tyttöjä paljon, mutta se yliveto on muuttanut kuulema pois...se jolla oli kylän paras pee ainakin ulkoisesti, siäisesti en tiiä. Ja hirmu kaunis muutenki!
      Komeita miehiä täällä ei ole ku minä!

• KillukkaKukka

Parasta a-luokkaa ulkonäöllisesti on tainnut syntyä näistä perheistä joissa toinen vanhemmista on aivan muualta kuin ivalosta (yli 500km, eikä sukulaissuhdetta).

• ihaNa*
        KillukkaKukka kirjoitti:

Parasta a-luokkaa ulkonäöllisesti on tainnut syntyä näistä perheistä joissa toinen vanhemmista on aivan muualta kuin ivalosta (yli 500km, eikä sukulaissuhdetta).

....eli se olen minä!

• 21
        KillukkaKukka kirjoitti:

A-luokkaan :) Ja kylässä ei komeita miehiä..ja, jos joku näkee komean miehen Ivalossa, niin tod. näk. muualta tullut ja viettää lapin lomaa :)

• nähnyt
        ihaNa* kirjoitti:

....eli se olen minä!

Et oo ...se on yks Pate jo kyl muutti sieltä pois nuorena ja komeena mut on se komee vielkin mä näin hänet etelässä tos kerran täs .Ei oo kalja eikä pontikka pöhöö.Mut komeena säilynyt vaik on jo ikääkin kivasti.

• ihhalilija

:)) ihalijasi kaukaa....

• kysyn vaan

TÄ?????

• j

omakehu haista?

• no joo

onhan ivalossa komeita miehiä, mutta harmi vaan kun kaikki on niin itserakkaita tai muuten vaan kusipäitä.

• muistellen

siel 80-luvulla vaikuttaneena muistelen ett siel oli komeita,kauniita tyyppejä..mm.eritt kaunis ritva j.ihmettelen ettei alkanut malliksi,ja komeita poikia oli mm. markku p,henry h,muisti vaan huonontunut ettei muista enää nimiä..

• Joker Woman
        muistellen kirjoitti:

siel 80-luvulla vaikuttaneena muistelen ett siel oli komeita,kauniita tyyppejä..mm.eritt kaunis ritva j.ihmettelen ettei alkanut malliksi,ja komeita poikia oli mm. markku p,henry h,muisti vaan huonontunut ettei muista enää nimiä..

Voisin luetella:Marko Ne. Jukka V.&Miikka V. Mun lapsi sai nimeksi tuon jälkimmäisen kunniaksi.
        Jarkko Si. Auvo Ka. Mikko Hel.=mikä namupala

Omaa ikäryhmää taas, Joka on vieläkin komee... jos ei entisestään komistunutkin,kuuluisan juontajan kaima Sami Aal.

• henry h
        muistellen kirjoitti:

Onpas mukavaa luettavaa. Tuo seuraavan viestin Mikko hel oli pikkuveljeni.

• emilllia
        henry h kirjoitti:

minäkin junanviemä eksyin tänne.muistan aikoinaan kun kaksi pusuhuulta muutti ivaloon,veljekset savonlinnasta.toisella rollarit farkkutakin selässä.?ja hieno lentäjäntakki.ihalin kaukaa tuota niili-fania!olit mielestäni maailman komein poika.tulipas mieleeni tästä nuorten sävellahja.

• Joker Woman
        henry h kirjoitti:

Ymmärsinkö oikein kun luin,että OLI pikku veljesi?
        Otan osaa jos näin on!
        Ja ANTEEKSI jos loukkasin:(

Veljesi vain on ajatuksissani aina tämän täsätä.
        Kuulun nuorempaan ikähaitariin ja olen kerran käynyt teidän kotona kaverin siivellä....siellä oli silloin bileet.
        Mikko jotensakkin säteili komeutta ja itse olin ujo enkä ottanut kontaktia.Nyt sitten olen RUPSAHTANUT=sitä se kortisoni-hormooni liiaksi aiheuttaa(stressi).

• ulkonäkökulma
        Joker Woman kirjoitti:

Voisin luetella:Marko Ne. Jukka V.&Miikka V. Mun lapsi sai nimeksi tuon jälkimmäisen kunniaksi.
        Jarkko Si. Auvo Ka. Mikko Hel.=mikä namupala

Omaa ikäryhmää taas, Joka on vieläkin komee... jos ei entisestään komistunutkin,kuuluisan juontajan kaima Sami Aal.

saa munkin pojot. sexy on.

• henry h
        Joker Woman kirjoitti:

Ymmärsinkö oikein kun luin,että OLI pikku veljesi?
        Otan osaa jos näin on!
        Ja ANTEEKSI jos loukkasin:(

Veljesi vain on ajatuksissani aina tämän täsätä.
        Kuulun nuorempaan ikähaitariin ja olen kerran käynyt teidän kotona kaverin siivellä....siellä oli silloin bileet.
        Mikko jotensakkin säteili komeutta ja itse olin ujo enkä ottanut kontaktia.Nyt sitten olen RUPSAHTANUT=sitä se kortisoni-hormooni liiaksi aiheuttaa(stressi).

Että pikkuveli kuoli 2007. Et loukannut. Uskomaton muisti teillä edellisillä kirjoittajilla.
        Rollarit oli tosiaan selässä ja muistan myös sen lentäjärotsin joka piti etelästä tilata.

• Jokeri Woman
        henry h kirjoitti:

Että pikkuveli kuoli 2007. Et loukannut. Uskomaton muisti teillä edellisillä kirjoittajilla.
        Rollarit oli tosiaan selässä ja muistan myös sen lentäjärotsin joka piti etelästä tilata.

Miks kaikki ihanat haetaan liian nopeasti pois keskuudestamme?
        Voimia veljelle ja koko suvulle!

Esim. Edesmennyt julkimo Heath Ledger poistui myös liian aikaisin.

• Anonyymi
        emilllia kirjoitti:

minäkin junanviemä eksyin tänne.muistan aikoinaan kun kaksi pusuhuulta muutti ivaloon,veljekset savonlinnasta.toisella rollarit farkkutakin selässä.?ja hieno lentäjäntakki.ihalin kaukaa tuota niili-fania!olit mielestäni maailman komein poika.tulipas mieleeni tästä nuorten sävellahja.

Ja lopulta panit koko sukua, sehän on teidän tavaran merkki.

• on ihan kommee

Minusta se yx Teemu on aika kommee...

• *kaunotar*

Minusta myös Teemu on komea ja ihanakin!!

• tas sentään

tosi fiksuja tämmöset viesti-ketjut, ihmiset tulee tänne kehumaan itseään ja pönkittämän huonoa itsetuntoaan. Luulevat,että uskottemalla muille omaa kauneuttaan/komeutta muuttuisivat sellaisiksi.
      Kaikki kauniit ja hyvännäköiset muuttaa pois tuppukylistä.

• hoivoi

Miten niin kaikki kauniit ja hyvännäköiset muuttaa pois tuppukylistä? Ei sillä oo mitään tekemistä ulkonäön kanssa, minun mielestä. Eikä kauniit oo automaattisesti parempia ihmisiä ku "rumat".

• adsfdsfvc
        hoivoi kirjoitti:

Miten niin kaikki kauniit ja hyvännäköiset muuttaa pois tuppukylistä? Ei sillä oo mitään tekemistä ulkonäön kanssa, minun mielestä. Eikä kauniit oo automaattisesti parempia ihmisiä ku "rumat".

Ainakin ivalosta kaikki kauniit naiset ovat paenneet maailmalle:) JOku tutkimushan kertoi että kauniit pärjää elämässä paremmin,

• sie mittaat
        hoivoi kirjoitti:

kauneutta?
        On tapauksia jolloin kuori on kaunis katsoa,mutta,mutta kun sanomisia kuuntelee niin kauneus karisee.
        Sammoin on toisikkin, ei niin huomiota herattava ihminen ryhtyy puhumaan niin jopa on soma kuunnella -ja katsoa.

Kumpi tyyppi se sinua viehattaa ja kumman kanssa mieluummin aikaasi viettaisit?

• ei niin missi

eikös ivalossa ole missejäkin? tämä on hauska keskustelu siinä mielessä että kun etelästä katselen niin avoimia mukavia reiluja kavereita on kyllä kylä täynnä. ja se on kauneutta se.

• surkuhupaisaa

se missi tarina taitaa olla melkoisen surkuhupaisa tapaus. Säälittävä. Kun on lähtökohdat pohjamudissa ei sitä suuressa maailmassa taida pärjätäkään. Höpöä.....

• Kaiken nähny.
        surkuhupaisaa kirjoitti:

se missi tarina taitaa olla melkoisen surkuhupaisa tapaus. Säälittävä. Kun on lähtökohdat pohjamudissa ei sitä suuressa maailmassa taida pärjätäkään. Höpöä.....

Mut mut. Käykääpä joskus MUONIOSSA niin on kauniita naisia ja komeita miehiä.

• Ei uskalla
        Kaiken nähny. kirjoitti:

Mut mut. Käykääpä joskus MUONIOSSA niin on kauniita naisia ja komeita miehiä.

Muoniosta saa kaikki sukupuolitaudit mitä mahollista. Jokainen käynyt vieraissa ja taudit kiertää.

• gfhhh
        Ei uskalla kirjoitti:

Muoniosta saa kaikki sukupuolitaudit mitä mahollista. Jokainen käynyt vieraissa ja taudit kiertää.

kauneus on katoavaista,ikävä kyllä.

• ivalosta......

Joo on yksi isotissi missi, jossu,parturikampaaja.

• Anonyymi

Kukas missi Ivalosta on? En ole kuullutkaan. Anna Liisa Tilus kyllä seurusteli akujärveläisen kanssa missiaikoina.

• Jämsäläinen

Tässäten kun kävin lomareissulla siellä niin kylläpäs tuli lumoavan näköinen, n. 25v nainen vastaan. Oikea tähtisilmä.

• liiku

No jos nyt ulkonäöstä puhutaan (vaikken todellakaan arvostele ihmisiä ulkonön myötä kyllä ne henkiset lahjat avat jotain mistä jo vois jutella)niin sitä läksin kertomaan että kyllä ne Rehtosen pojat olivat komeita ja erityisesti minun Pekka.-kultani oli mielestäni maailman komein silloin -60 luvun lopulla..

• tggvvvv

missäkhän vaikuttaa oikeasti suomen kauneimpiin valittu susanna tervaniemi nykyään??

• nogjif9

susanna tervaniemi vilahti kiinteistökuningatar kaisa -ohjelmassa. jaksossa missä tämä "kiinteistökuningatar" oli kouluttamassa tamperelaisia kiinteistövälittäjiä. liekö siis tekee asuntobisnestä tampereella.

• fvggffff

huomaa ett kauneus on katoavaista.olpas siin ohjelmassa tervis menny ihan tavikseksi.niin se on kun ikää tuleekaikille.on näillä ivalon kaunottarillakin rypyt tulleet nutta miespuolisilla charmi vaan lissääntyy.näin se on.tupakka ja kalja myös kuluttaa ihmistä. ääni menee möreäksi ja yskät vaivaa ja ihon kimmosuuss häviää.

• tapulifani

Tapulin tytöt on nättejä ;)

• liikku

Onkohan mun Pekka vieläkin komea?

• ihhailija1

Kyllä se on Heli A..... komein ja kaunein!

• joona k.

On sulla hyvä maku,olen samaa mieltä,että kyllä Heli A... on KOMIA;KAUNIS, IHANA ja HYVÄ LAULAMAAN!!!:

• osaava hirvas

saariselän etelän rouvat parhaita antajia.

• 5+7

kyllä komeimmat miehet löytyy Inarista!!!

• rinsessa100 0

ei ole sauli h voittanutta.

• Anonyymi

Sano nyt ees yksi.

• Anonyymi

Mahdoton yhtälö niin miehissä ja varsinkin naisissa.

• Anonyymi

On eini b

• Anonyymi

Myös viisain

• Anonyymi

On irene h

• Anonyymi

Olette te sukurutsan tulokset kyllä komeita.
      No onneksi se naapurin serkku Pirjo on älykkyydeltään kuin sinkkiämpäri, niin voitte hyvin jatkaa sukua.

Oikeasti, kannattaisi ottaa välillä geenejä muualtakin kuin omasta serkusta tai pikkuserkusta.

• Anonyymi

Ei tyhmät ymmärrä. Mitä serkumpi sen herkumpi.

• Anonyymi

Voi panna myös lammasta kuten naapurissa. Yli 60- v ukko eikä ole ikinä nähnyt oikeaa ihmisvittua.

• Anonyymi

Moni ivalon akka luulee olevansa kaunis, mutta totuus kyllä on jotain ihan muuta.

• Anonyymi

Tiedättekö mitä tulee kun kaksi morottajaa tekee suojaamattoman yhdynnän?

• Anonyymi

Irene h

• Anonyymi

Kyllä vanhemmat ja lapset saa olla ylpeitä irene äidistä.

• Anonyymi

Kylillä puhuvat, että lapset on kaapattu ja taitaa olla liian kauniita sekä äiti että lapset Inarin kuntaan.

• Anonyymi

Suomessa ilmanen tervhoito eikä kaikki vanhemmat osaa viedä lapsiaan hoitoon!mthoitoon!

• Anonyymi

Tainnu saaha hoitopaikan

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      47
      2498
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2487
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2372
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      57
      2145
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1877
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      84
      1695
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1153
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1024
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1015
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      56
      886
    Aihe