kravin talli, tampere

*vippi*

Hei
Tunnetko/tiedätkö Kravin tallin tampereella? Millainen paikka, onko yksityisille paikkoja, karsinavuokra, mitä sisältyy?
Muitakin paikkoja tampereen lähellä, bussiyhteyksien päässä, kun autoo ei oo. Kiitos etukäteen.

16

4721

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on tiety

      niihama on bussiyhteyksien päässä. tosin kallis.

      sitten pirkkalassa on ollilan tila, ja lempäälässä joitain pieniä yksityisiä kävelymtkojen päässä bussipysäkeiltä.

      oon saanu sen käsityksen että kravi on täynnä. en kyllä oo yhtään varma.

    • KRAW

      Kayn ratsastamassa kravin tallilla! kiva talli ihanat heposet ja yksareitakin loytyy.Sori mulla ei toimi toi "a" eika "o"Talla hetkella en tiia onks siella tilaa uusille yksareille.Mut sillee

    • Satunnainen kävijä

      Kravissa taitaa olla alle 400. Sinne pääsee aika hyvin, ensin bussilla keskustasta n. 20 minsaa ja sitten toiset 20 minsaa (n. 1,5 kilometriä) kävelymatkaa.
      Ei ole oikein laitumia, vaan pienehköjä tarhaplänttejä, joissa hevoset on yleensä yksitellen. Kenttää ei käytä kuin yksityiset, eikä se ole ihan erinomaisessa kunnossa (verrattuna johonkin siistiin aidattuun hiekkakenttään). Valaistus kyllä löytyy kentältä. Kaikki tunnit siis pidetään maneesissa, joka on uusi ja hieno.
      Talli kaipais kyllä vähän remonttia ja siivousta.
      Täysihoito Laaksolassa: 485
      Niihamassa: 600

    • kravin talli

      Ittelläni on kravin talli kotonani.

    • neitiveksi

      kaverini ratsastaa kravilla ja sano et siellä ei oo enää kauheesti vapaita paikkoja

    • Kravin ponit?

      Onks siellä poneja??? Olis kiva käydä Kravissa...

      • Kävijä

        On siellä poneja: 4 shettistä ja 3 isompaa ponia.


    • Parempiakinon

      Mun hevoset asuisuivat ennen ko. Tallissa. Talli todellakin tarvitsee remonttia, samoin kenttä. Tuttavani hevonen oli myös ko. Tallissa, kertoi että aina sai miettiä onko hevonen päässyt ulos, usein kun tuttuni meni tallille oli kellonaika mitä tahansa hevonen seisoi sisällä.. Myös ruokinnan kanssa oli ongelmia (myös minulla). Ruokasäkit tyhjentynyt liian nopeasti, vaikka itse kävin tekemässä ruuat valmiiksi.

    • Tarkennusta

      Olen siellä kerran käynyt kaverini kanssa, ihan ok paikka :) Kävimme alku keväästä joten "kenttä" oli lumen peitossa, joten ratsastimme maneesissa. Ilmeisesti kaikki tunnit pidetään maneesissa. Talli ei mikään huippu, mutta ihan kelpo on ja siisti. Ponit näytti ihan kilteiltä, itse ihastuin Lissu-poniin :) En ehkä omaa hevosta sinne veisi (jos olisi) mutta harrastus mielesssä kiva talli !

    • P O L L E

      talli on huonossa kunnossa sentakia että se on niin vanha paikka!käyn siellä ratsastamassa poneilla ja lempi ponini on jesti!!!!

    • talli

      Kravin talli on kiva mutta joskus ponit ja hevoset säikähtää ja opekin on kiva

    • talli

      Kenttä on hyvä mutta ei aidattu ja olen ratsastanut kravin tallilla kentällä ja en haluisi ratsastaa puti puhtaassa tallissa.

    • Anonyymi

      Saako kravin tallilla hypätä pieniä esteitä? Meinaan mä oon halunnu aina hypätä esteitämut kuulemma aikuiset/kokeneemmat saa mut silti

    • Anonyymi

      Tää on tosi vanha keskustelu, mut tulin nyt tänne kertoo mun oman näkemyksen tallista!!
      En oo siis ite ikinä käyny kyseisellä tallilla, mutta oon nähny kuinka tunneille laitetaan kipeitä hevosia, ja kuinka yksi hevonen ontuu mutta sille keksitään aina jokin "syy".
      Myös poneille laitetaan ihan liian pitkiä ratsastajia.
      Muutenkin netistä näkee kuinka huonot oltavat hevosilla ja poneilla on.

      • Anonyymi

        Mie oon huomannu saman! Just tiktokist kattelin jonkun nuoren tytön videoita kyseiseltä tallilta. Valkoinen poni ontuu ihan selvästi ja liian pitkiä ratsastajia poneilla 😫 Myös yhdessä videossa vaikuttaa että tuntien ope olisi ottanut vettä vahvempaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie oon huomannu saman! Just tiktokist kattelin jonkun nuoren tytön videoita kyseiseltä tallilta. Valkoinen poni ontuu ihan selvästi ja liian pitkiä ratsastajia poneilla 😫 Myös yhdessä videossa vaikuttaa että tuntien ope olisi ottanut vettä vahvempaa

        Siis Anteeks nyt vaan kävin kravilla 4v ja ihan tiedoks, talli ei oo ehkä siistein tai parhaimmassa kunnossa mutta kyllä niistä hevosista huolta pidetään. Kaikki on tarhassa aamutallista tunnin alkuun jonka jälkeen menee takaisin ulos. Suski ei vois ikinä IKINÄ pitää tuntia jos olis ottanu jotain eikä oo ikinä pitänytkään eikä tule pitämään kyllä mä sen sen verran hyvin tunnen. Opetus ei ehkä oo se kaikista laadukkain mutta kyllä suski hommansa osaa. Se että kahdessa videossa ponit ontu hetkellisesti ei kerro mitään tallista, menneelle ei voi mitään mutta aina kun suski on huomannut että joku ontuu niin se on lähtenyt heti tunnilta kokemusta on, tällöin sitä ei vain huomattu eikä sille voi mitään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      307
      3441
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1639
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1270
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1171
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      173
      1093
    Aihe