jotain uutta hiuksille

trendipelle

hei!

Olen vastikään Kuopioon muuttanut ja etsin hyvää kampaamoa,jossa osattaisiin tehdä trendikkäitä hiustenleikkauksia. Hinnalakaan ei niin väliä,jos hyvä kampaaja löytyis.

4

2015

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tälle

on yksi Kuopion parhaista, vaan ei halvimpia. Varauskirjat aika täynnä, mikä kertonee tyytyväisistä asiakkasita, itse olen käynyt hänellä puolentusinaa vuotta ja olen tyytyväinen. Kampaaja on Jaana Wallin ja hänellä on oma kampaamo.

Toinen hyvä, ehkä vielä edellistä tunnetumpi trendikampausten laittaja on siinä Puijonkadulla... mies... Hiusstudio Visiosssa... hitsi kun nyt unohtui nimi, laitan sen tänne kunhan muistan.

Btw, joku on joskus sanonut että uuteen kaupunkiin kotiutuu vasta kun löytää hyvän kampaajan ja hyvän gynekologin =)

Tervetuloa Kuopioon!

• sehän oli

tietenkin Kari Rauhansalo se Vision hiustaiteilija. Palkittukin kuulemma monissa alan kisoissa ja tunnettu tekijä.

• Tykännyt olen

Suosittelen erittäin läpimästi Hiusstudio Juliaa, Sijaitsee Tulliportinkadulla Levykauppa äxän yläkerrassa. Itse olen käynyt pitkään, siellä kaksi kampaajaa, itse olen käyttänyt Säde Tikkasta. Jos soittelee/käy, kannattaa mainita kummalle haluaa ajan. Anne on tämä toinen, sukunimeä en muista. Säteellä hyvä tietous trendeistä, ja muutenkin anataa rohkeasti vähän erilaisiakin vinkkejä, kannattaa käydä:)

• Kuopiossa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      295
      1205
    2. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      306
      1123
    3. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      948
    4. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      87
      904
    5. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      899
    6. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      101
      869
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      109
      725
    8. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      578
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      3
      577
    10. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      12
      559
    Aihe