Laulun sanat

Mermanni

Muistaako teistä kukaan seuraavan laulun sanoja."
On rakkaus päättynyt en tiedä miksi jne."
Jos joku teistä muistaa kyseisen laulun niin kirjoittaisitteko sanat tälle palstalle olisin kovasti kiitollinen koska muistan vain eka säkeistön

17

1489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Der Ermittler

      Minä taas olen unohtanut sanat laulusta, joka alkaa

      - Die Fahne hoch ..

      • Meirami

        Kirjoita Googleen laulun alkusäe ja varmaan saat vastauksen.


      • Kamradin?

        vilkaisepa löytyiskö IKL:n tai ASS:n sivuja tai näitä uudempia isänmaan ystävien sivuja, jottei totuus unohtuisi


      • Istanbulin sanoja.
        Meirami kirjoitti:

        Kirjoita Googleen laulun alkusäe ja varmaan saat vastauksen.

        Suuresta Toivelaulukirjasarjasta löytyy. Ei muuta kuin kirjastoon musiikkiosastolle tuo lauseen kanssa niin etsivät ja siellä on kopiointi paljelukin.


    • minnimonni

      " kauneimmat päivät muuttui harmaimmiksi,on rakkaus päättynyt en tiedä miksi,sä etkö voisi alkaa uudestaan"

      Miten rumba jatkuu??

    • Laritsa M

      ,,,

      • Mermanni

        "On päättynyt rakkaus,en tiedä miksi kauneimmat päivät muuttui harmaimmiksi.Sun luoksesi saavun ja pyydän siksi,sä etkö voisi alkaa uudestaan."

        Muistaakseni Rumba jota soitettiin joskus 50-luvun lopulla ja 60-luvun alkupuolella.


      • sintti1943
        Mermanni kirjoitti:

        "On päättynyt rakkaus,en tiedä miksi kauneimmat päivät muuttui harmaimmiksi.Sun luoksesi saavun ja pyydän siksi,sä etkö voisi alkaa uudestaan."

        Muistaakseni Rumba jota soitettiin joskus 50-luvun lopulla ja 60-luvun alkupuolella.

        On päättynyt rakkaus, en tiedä miksi, ja kaunneimmat päivät muuttui harmaimmiksi,
        sun luoksesi saavun ja pyydän siksi,
        etkö voisi alkaa uudelleen.

        En tiennyt, että näinkin käydä voisi,
        ja että sun rakkautes vain leikki oisi,
        ??....ei mummu muista !
        etkö voisi alkaa uudelleen.


    • Pelle1Peloton

      ... että minulla on "savikiekko"-varastossani tuo levy. Olisikohan nimenä: Etkö voisi alkaa uudelleen.
      Voisin yrittää etsiä sen ja torvigramofoonillani soittaa. Mutta se tapahtuu aikaisintaan ensi viikonloppuna.

      • Mermanni

        Olisipa kiva jos voisit auttaa asiassa.Kiitos


    • jenkaten

      laulama kappale.Laitappa sähköpostiin osoitteesi
      saat nuotin sanoineen päivineen.

      • onkkelis

        tuolta 70 sivulta kun huomasin sinun olevan vanhan musiikin harrastaja.
        Kysyisinkin tiedätkö kuka on laulanut
        .....'.Elämä kangasta kutoo
        mustat on loimet sen
        kyynel katkera putoo
        kankaani sumentaen'...........
        Mikähän laulu? Naislaulaja , tummaääninen muistaakseni lauloi

        Sitä pohdittiin tuolla tilkkutäkin teossa. Google ei antanut vastausta. Jos joku muistaisi täällä.


      • jenkaten
        onkkelis kirjoitti:

        tuolta 70 sivulta kun huomasin sinun olevan vanhan musiikin harrastaja.
        Kysyisinkin tiedätkö kuka on laulanut
        .....'.Elämä kangasta kutoo
        mustat on loimet sen
        kyynel katkera putoo
        kankaani sumentaen'...........
        Mikähän laulu? Naislaulaja , tummaääninen muistaakseni lauloi

        Sitä pohdittiin tuolla tilkkutäkin teossa. Google ei antanut vastausta. Jos joku muistaisi täällä.

        Tällaista harrasteluahan tässä on ollut,tämän
        vanhemman tanssimusiikin parissa.Enpähän ole
        ollut muussa pahan teossa.Mutta kyllä tämä lau-
        lu löytyi,tämä on kai niitä tangoja,kun sanotaan
        ettei tätä tanssiessa saa puhua.Hyvältä vaikut-
        taa.

        Kohtalo kutoo.

        Sanat:Rauni Kouta Säv:Toivo Kärki

        Onni kangasta kutoo,
        kirkkaat on loimet sen.
        Poljin nousee ja putoo,
        riemuiten,rakastaen.
        Murhe kangasta kutoo,
        tummat on loimet sen.
        Kyynel katkera putoo,
        kangasta tummentaen.

        Kohtalo ihmisen elämään kutoo
        kangasta monen kirjavaa.
        Yhdellä tummaa se on,kuni yö
        ja toisella helmen hohtoisaa.
        Joillekin sukkula nauraa ja soi,
        joillekin pirta vain suruja toi.
        Kohtalo ihmisen elämään kutoo,
        kangasta monen kirjavaa.

        Laulanut:Henry Theel


      • Onkkelis
        jenkaten kirjoitti:

        Tällaista harrasteluahan tässä on ollut,tämän
        vanhemman tanssimusiikin parissa.Enpähän ole
        ollut muussa pahan teossa.Mutta kyllä tämä lau-
        lu löytyi,tämä on kai niitä tangoja,kun sanotaan
        ettei tätä tanssiessa saa puhua.Hyvältä vaikut-
        taa.

        Kohtalo kutoo.

        Sanat:Rauni Kouta Säv:Toivo Kärki

        Onni kangasta kutoo,
        kirkkaat on loimet sen.
        Poljin nousee ja putoo,
        riemuiten,rakastaen.
        Murhe kangasta kutoo,
        tummat on loimet sen.
        Kyynel katkera putoo,
        kangasta tummentaen.

        Kohtalo ihmisen elämään kutoo
        kangasta monen kirjavaa.
        Yhdellä tummaa se on,kuni yö
        ja toisella helmen hohtoisaa.
        Joillekin sukkula nauraa ja soi,
        joillekin pirta vain suruja toi.
        Kohtalo ihmisen elämään kutoo,
        kangasta monen kirjavaa.

        Laulanut:Henry Theel

        Olipa ystävällinen teko Sinulta kirjoittaa nuo laulun sanatkin. Vai Henry itse se olikin.
        Uskotkos, että minulla on korvanapit jotka sain Henryn siskolta ja hän oli saanut ne Henryltä joskus.


      • Mermanni

        Mutta sanoja en saanut.Nuoteista olisi niin nuukaa mutta sanat olisin halunnut


      • jenkaten
        Onkkelis kirjoitti:

        Olipa ystävällinen teko Sinulta kirjoittaa nuo laulun sanatkin. Vai Henry itse se olikin.
        Uskotkos, että minulla on korvanapit jotka sain Henryn siskolta ja hän oli saanut ne Henryltä joskus.

        Eipä kiittelemistä.Tulipa ainakin yksi päivän
        hyvä työ tehtyä.
        Sinulla on hieno muisto Henry Theelistä.Kaikkea
        hyvää Sinulle ja ystävillesi "Kohtalo kutoo"
        tangon merkeissä.


    • jenkaten

      postiasi."Jenkaten"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe