Noniin, Tabu on taas kerran nähty.Heittäkää omat top 5-listat sarjan sketseistä.
Tässä omani:
1)Legenda Kauniista Jormasta
2)Juna hiljaista kanaa kuljettaa
3)Luppakorva-laulu
4)Vallankumousta tekemässä
5)Sukupuolisuhde-asunto
Parhaat TABU sketsit top 5
13
3685
Vastaukset
- mutta
Paras oli panimosketsi, jossa työtä painettiin todella veren maku suussa. Sarjassa oli monta hauskaa, yhä ajankohtaista sketsiä, joita en osaa panna arvojärjestykseen.
- VESA VIERIKKOFANI
1.HERRA MALKAMÄKI
2.ASUNNOTTOMUUS
3.TAMPERE-SKETSI
4.EN MUISTA MUITA
5.HÖMPPÄHERRA SKETSI - Retku
1.Nukkumatti.
2.Juppe.
3.Herra Malkamäen unelma.
4.Kyläkäräjät.
5.Ratkaisu työttömyyteen.- Elämänkulkuri
1.Kyläkäräjät,
2.Monologi,
3.Herra Malkamäki/insinööri,
4.Pyhän Luukkaan Munkkikunnan veljesluostari ''auto tulee!!'',
5.Kuorolaulua
:D
- Kyyliö
1. Juppe
2. itsariäijä (yritti usein itsaria ja lopulta hirttäytyi)
3. Me Katajat(?) jälkimmäinen osa
4. taksikuski mustalaiset
5. työläisdraama panimolla- kana matkustaja
ne "turkkilaiset" mölöttäjät jotka laiva jätti,,meinasin tukehtuu nauruun just näin ekan kerran elämässäni.
myös pupu oikeussalissa ja muuallakin kyllä PPP;n huippujuttuja.
ja se kana joka synnytti "äitinsä näkösen" munan ja katottiin vielä istukkakin hehehe.
en oo viel' muita levyjä katellut kuin tuon missä nuo edellämainitut.
- Elämänkulkuri
1,Monologi
2.Herra Malkämäki
3.Luottmus
4.Tunteita varastolla
5.Juppe Puputti 1. Taksikuski ("vitun vittupaldi"..jota unkarin mustalaiset kusetti)
2.Salaattikastike Endivia
3.Kyläkäräjät
4.Monologi
5 panimo..vai mikä nyt olikaan. "tällanen johtaja meillä on, antaa mulle potkut ja höylää mun muijaa" oli yks potkut saaneen äijän replatai oikeestaan tossa ekassa se oli v*tun vittipaldi, eikä sentään vittupaldi..no, meneehän se noinkin :D
- Elämänkulkuri
Eikös tuo panimo hommeli ollut arkipäivän sankarit? Itese muistelen näin.
- Kyllä näin on!
1. Kyläkäräjät
2. Opettajanhuone
3. Katajan perhe
4.Juppe
5. Ojan kaivuu - Anonyymi
Muistakaa se kutsuntatilaisuus "minkälaisin perusteina aiotte kieltäytyä asepalveluksesta?"
"En minkäänlaisten."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483