AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  / Brio Happy

Brio Happy

6 Vastausta 1 618 Lukukertaa
Hei!

Onkohan kenelläkään vielä kokemusta Brion Happy vaunuista? Lähinnä mieltäni askarruttaa vaunujen pienuus, eli mahtuuhan vauva nukkumaan niissä sitten vielä vähän isompanakin..

Kaikki muu vaunuissa vaikuttaa oikein hyvältä ja väritkin ovat kaikki ihania.

mua huolestuttaisi

lähinnä rungon kömpelyys. Koppa näyttää kivalta ja varmasti vauva mahtuu siinä nukkumaan niin kauan kuin tarvista on. Isompi lapsihan nukkuu ratasosassa, sillä välillä ollaan istumassakin ja siinä on valjaat, joita on hyvä käyttää kun lapsi jo kääntyilee...

Niin, se runko näyttää painavalta ja kömpelöltä. Aika vähän tuotekehitystä verrattuna Noviin ja Kombeihin. Mahtaako siinä jaksaa työnnellä painavampaa lasta?

Kevyempi kuin muut Briot

Happy on reilusti kevyempi kuin Kombi molemmilla runkovaihtoehdoilla. Nova painaa suurinpiirtein saman kuin Happy normaalirungolla. Happy teleskooppirungolla on 2,7 kiloa kevyempi kuin normaalirungolla.

Itse ostettiin Happy teleskooppirungolla, käytännön testit odottavat vielä muksun syntymää. Vaunut teleskooppirungolla menevät todella pieneen tilaan autossa...

Mistä niitä saa?

Hei,
Missä noita Brio Happy vaunuja myydään. Yritin tänään etsiä jälleenmyyjää suomessa, mutten löytänyt. Värit ovat todella piristäviä!

Kiitos, Tiia

Brion

Brion sivuilta www.brio.fi ainakin löytyy lista jälleenmyyjistä (oikeassa yläreunassa on kohta "lähin jälleenmyyjä"). En kyllä sitten tiedä, onko niillä kaikilla vielä juuri Happy-vaunuja myynnissä.

Myös ainakin Vauvatar-nettikauppa (www.vauvatar.fi)myy Happyjä. Sieltä olen omani ajatellut tilata, kunhan ensin pääsen johonkin kauppaan niitä hypistelemään! :)

Niitä

myös Baby Style Oulussa ja Kuopiossa, ja sit Carlsson ainakin Kuopiossa ja varmaan muutkin niitten myymälät. Ja myiskö kans Oz Baby Jyväskylässä ja Turussa.

Brion esitteen mukaan

Compact- runko menee Brion esitteen mukaan pieneen tilaan ja painaa 13 kg.

Teleskooppirunko on ns. normaalirunko.
 /   /  / Brio Happy

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta