Taisteluparit jäljellä

miten käy?

Jännä nähdä miten Idolsissa käy, koska jäljellä olevat artistit ovat keskenään TODELLA samanlaisia.

Ari ja Kristian - pitkätukkahevimiehiä molemmat.
Anna ja Kristiina - teini-ikäisiä popprinsessoja molemmat.

Kaikki monipuolisemmat artistit on kisasta tiputettu. Levy-yhtiökin voi tehdä jo rokkibiisit miehille valmiiksi ja poppibiisit tytöille - jo kauan ennen finaalia. Kätevää!

Itse olen sitä mieltä, että kilpailun monipuolisuuden kannalta tämä finaalinelikko on melko yksipuolinen.

205

77057

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • musiikinkuuntelija minäkin

Kisassa olisi pitänyt olla kaksi eri sarjaa.
      Naisille ja miehille omansa. Kyllä Suomen kansa kaksi idolsia olisi kestänyt.

• tiedän kaiken

olisi pitäny olla 2 sarjaa niinkuin amerikassa kyllä suomella siihen varaa olisi

• NR77
        tiedän kaiken kirjoitti:

olisi pitäny olla 2 sarjaa niinkuin amerikassa kyllä suomella siihen varaa olisi

Itse dikkaan Aria ja Kristiania... Vaikka Annakin vetää hyvin... Perus soolo artisti, Mutta entä Ari. Vaikea kuvitella Arin kaltaista Hevaria soolo uralla? Näen Arin ennemmin Tulevaisuuden hevibändin artistina ja keulakuvana. Voi olla ongelmallinen tilanne levy yhtiölle... Tuskin Arikaan innostuu ajatuksesta että levy yhtiö kasaa hänelle katu uskottavan bändin kuin minkäkin poikabändin:) Kristianin taas pystyn kuvittelemaan soolo artistiksi.. Itse kaipaisin Kristianilta lisää tuollaisia tulkintoja missä hänen karhea äänensä pääsee esille. Tälläinen paatuneen rockarinkin iho veti aivan kananlihalle Lapin kesää kuunnellessa! Ehdottomasti toivon kristianille onnea ja menestystä kisojen jälkeen... Vuoden päästä se nyt on jo aivan sama kuka sen idolsin lopulta voitti!

• Soolo!
        NR77 kirjoitti:

Itse dikkaan Aria ja Kristiania... Vaikka Annakin vetää hyvin... Perus soolo artisti, Mutta entä Ari. Vaikea kuvitella Arin kaltaista Hevaria soolo uralla? Näen Arin ennemmin Tulevaisuuden hevibändin artistina ja keulakuvana. Voi olla ongelmallinen tilanne levy yhtiölle... Tuskin Arikaan innostuu ajatuksesta että levy yhtiö kasaa hänelle katu uskottavan bändin kuin minkäkin poikabändin:) Kristianin taas pystyn kuvittelemaan soolo artistiksi.. Itse kaipaisin Kristianilta lisää tuollaisia tulkintoja missä hänen karhea äänensä pääsee esille. Tälläinen paatuneen rockarinkin iho veti aivan kananlihalle Lapin kesää kuunnellessa! Ehdottomasti toivon kristianille onnea ja menestystä kisojen jälkeen... Vuoden päästä se nyt on jo aivan sama kuka sen idolsin lopulta voitti!

Jos levy yhtiö kokoaa Arille hevybändin kuin minkäkin pahaisen poika bändin niin onko siinä uskottavuus silloin vaarassa. Se kuitenkin varma että levy yhtio haluaa Arin kanssa diilin, mutta miten paljon Ari pystyy itse siihen vaikuttamaan... Saako hän esin itse kasata sen MediHevi porukastaan vai miten on. Ehdottomasti pitäisi saada. Silloin se olisi aito Hevy poppoo... Niissä piireissä se kuitenkin tärkeää että on aito!

• Hensku-Heidi
        tiedän kaiken kirjoitti:

... että finalistien nimetki on melko samanlaiset?

Ari-Anna ja Kristian-Kristiina.

• molempi parempi

Pitäisi olla pakollista laulaa yksi laulu kotimaisella kielellä, vois muuttua tulos sillä tosi laulaja selviää siitäkin.

• ohhoh!!
        Hensku-Heidi kirjoitti:

... että finalistien nimetki on melko samanlaiset?

Ari-Anna ja Kristian-Kristiina.

Niinpäs onkin! :/ Melko outoa...

Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että Kristiina tai Anna, ehkä Anna, voittaa.. On vain sellainen hytinä.. :)

• Ari ja kristian fani.

Niinhän se on!!Suomi on vahva maa eikä Suomen kansaa olisi voinut 2 idolssia murtaa vaan päin vastoin!

• Idolsittaja
        NR77 kirjoitti:

Olen siinä asiassa samaa mieltä että se on näin pitkällä kisaa jo tulevaisuuden kannalta ihan sama kuka sen voittaa koska mitä todennäköisemmin varmaan kaikki nelikosta saa levytyssopimuksen ja varmaan muutkin finaaliseiskasta. Omasta mielestäni kaikki neljä ovat omalla tavallaan hyviä. Ari on on kyllä hevimpi ku Kristian, se Lapin kesä vielä kummittelee mielessä. Mutta kaikki yhtä hyviä!

• ironmade

koska tulos on sama oli sarjoja vaikka kymmenen!
        Sama kuin missikisoissa eli nyt tiedossa eli Ari ja Anna ovat finaalissa jonka Ari voittaa ja Anna kuittaa hopeen. Eikö hieman ihmettänyt Kristiinan putoamisuhka aiemmilla kierroksilla ja nyt otettiin mukamas Anna reunalle joka oli mielenkiinnon säilymisen vuoksi tärkeä veto.Ensi kierroksella tippuu Kristian ja sitten peli on selvä joten muistakaa lyödä vetoa "oikein"
        Kansa mukamas äänestää...

• ^_Cheek_^

Anna ja Ari on parhaita. Ihan sama kumpi voittaa koska molemmat on niin hyvii...

• Nimetön

Olen samaa mieltä kuin sinä!

• voita

anna! ari voittaa idolsin sillä hevillä se ei häviä!anna on surkee koska se on sellanen piipittäjä!ei osaa mitään niinku ari!

• mulle

on ihan sama kumpi voittaa, koska kummatkin on niin hyvii.

• ^^sallanen^

ari ja anna ihania ja kummatki mun suosikkeja..nii ne on ne hevi ja poppo kuninkaalliset:D

• AikuinenIdolsdiggari

Ari ja Kristiina - molemmat persoonallisia, luonnonlapsia, joista tulee vielä PALJON !
        Kummasta sitten voittaj ?! Aria kannatan itse, tosin pitäisi näyttää osaamistaan vielä enemmän, pelkkä hyvä ääni ja hevimeininki ei taida riittää.

• ^^_kisumirri_^^

anna on kaikista parhain ..tosssa :) ari on toiseksi paras :) toivottavasti anna voittaa..tai no ihan sama

• samaa mieltä

Juu! Ne on ylivoimaisesti parhaita

• meikit pois

Anna,olit kuin variksenpelätin. Ole vain oma ihana luonnollinen itsesi, niin ei tartte olla epävarma lavalla. Älä anna muiden muokata susta meikkipyttyä. Pojat olivat luonnollisia ja siksi aitoja.

• Helirius
        voita kirjoitti:

anna! ari voittaa idolsin sillä hevillä se ei häviä!anna on surkee koska se on sellanen piipittäjä!ei osaa mitään niinku ari!

Jos Anna olisi surkea piipittäjä, niin tuskin olisi näin pitkälle päässyt. Annalla on mielestäni vahva ääni noin pieneksi tytöksi. Kaikki finalistit ovat mielstäni lahjakkaita laulajia!

• Printetta <3

Samaa mieltä

• boss 69
        voita kirjoitti:

viet sanat suust menis kotia kasvamaan...Ari jyrää hevillä kaikki muut suohon

• rekhn

Kyllä Kristian voittaa, paras äänen käyttö noista neljästä. Anna tulee toiseksi...

• EI OLE
        voita kirjoitti:

Anna ei todellakaan ole piipittäjä.Et taida seurata idolsia kunnolla taidat vain arvella tai päätellä sen kuka on kukin. Annalla on iso ja hyvä ääni verrattuna hänen kokoonsa. Anna ei häpeä että sillä on niin upea ääni hän antaa paukkua päin naamaa niin paljon kuin suusta lähtee ja se on hyvä asia.Kyllä Arikin osaa laulaa en puolustele tässä ketään mutta Arilla on liian hevimäistä hänen musiikkinsa mitä se laulaa.Toivoisin koko kansan puolesta että Ari laulaisi jotain mikä ei ole rock,metal tai hevi musiikkia koska Arin äänelle sopii juuri hitaammat biisit.(Ei liian hitaat) En moiti kumpaakaan molemmat on hyviä laulajia tottakai Kristiina ja Kristiankin.Kannustan kyllä eniten Kristiinaa ja Annaa ja toivoisin että he olisivat voittaja kaksikko. Mutta minun haaveeni ei käy toteen sillä Ari ja Anna ovat voittaja kaksikko koska heitä äänestetään eniten.Jo alusta alkaen

• ana---

ari ja anna kyllä voittaja ainesta! Kristiinan ääni jotain lapsen laulun ja nylon beatin väliltä.. en tajua kuinka se on voitu äänestää näin pitkälle..

• Ann_

Anna ja Ari on just niin PARHAITA

• Ann_<<3

Anna ja Ari on niin PARHAITA!!! OIKEESTI! Onhan Kristiina ja Kristianki hyvii... MUT A:t rulaa!!!

• dsagrfd

Mä en ymmärrä miten muuta hevaria tossa kristianissa on ku sen pitkät hiukset? Ei se ainakaan oo kertaakaan laulanu heviä.

• musiikki veressä

Sieltä se napsahti! Samalla aaltopituudella ollaan, eli ne kristianin hiukset eivät sitä voittoa tuo, aivan turha niitä hulmutella, sillä täytyy osata laulaa ja se puuttuu! Hänellä on nähty usein päällä Hendrixin paita, olisin toivonut hänen myös esittävän jonkun Jimin biiseistä, vaan ei taida rahkeet riittää.

• NuorenaSyntynyt77

Tiedä mitenkä paljon voittaja itse pystyy vaikuttamaan uransa heti voiton jälkeen... Aria vaikea kuvitella soolo artistina. Tyyliltään sellainen hevimies kaipaa ehdottomasti oman bändin... Kun taas kristianin pystyn kuvittelemaan soolo artistiksi. Tosin en menevien hevipiisien kanssa vaan tyyliin lapin kesä kaltaisten biisien rock tulkkina!!!

• Mimmittää

...on eri juttu kuin nykyhevi, siitä Arilla ei ole minkäänlaisia näyttöjä.

• ..noin

Ihanko pidät Iron Maidenia, Deep Purplea ja Whitesnakea 2000-luvun juttuina.. herää, kultapieni.

• sanoi, että
        ..noin kirjoitti:

Ihanko pidät Iron Maidenia, Deep Purplea ja Whitesnakea 2000-luvun juttuina.. herää, kultapieni.

Arilla ei ole mitään näyttöä NYKYhevistä! Kai nyt jokainen tietää, että ko. artistit ovat kasariajoilta. Että herää itse, kultapieni.

• ARI-FANI ; )

kanssasi samaa mieltä 75% sinulle tuli vain yksi virhe: Ari on monipuolinen laulaja!!! ari on niin uskomaton ihminen, että hän voittaa!!

• voittaakin

Niin käy samoin , kuin tälle edelliselle voittajalle Jääskeläiselle. Kukaan ei muista koko aria enää vuoden päästä, korkeintaan jotkut lapsoset laulaa sen kans staraokessa. Kakkonen on aina ollu parempi laulaja, paremmin pärjännyt myös kisan jälkeen. ps. ari ei oikein taivu kirkan muottiin.

• edelliseen
        voittaakin kirjoitti:

Niin käy samoin , kuin tälle edelliselle voittajalle Jääskeläiselle. Kukaan ei muista koko aria enää vuoden päästä, korkeintaan jotkut lapsoset laulaa sen kans staraokessa. Kakkonen on aina ollu parempi laulaja, paremmin pärjännyt myös kisan jälkeen. ps. ari ei oikein taivu kirkan muottiin.

mitä tulee tohon sun "kakkonen on pärjännyt paremmin kuin ykkönen" -juttuun, niin eiköhän Pakarinen oo pärjännyt "aavistuksen" verran paremmin kuin Jani Wikholm?? Ja mitä tulee tohon sun "kukaan ei muista Aria vuoden päästä" -läppään, niin moni olis varmaan pistämässä päänsä pantiksi (myös Asko, Jone yms.), että jätkästä tulee tähti.. siitähän tehdään tähti. Sellaisella jumalaisella äänellä se ei taatusti ole edes vaikeaa :).

• Vandaali-
        edelliseen kirjoitti:

mitä tulee tohon sun "kakkonen on pärjännyt paremmin kuin ykkönen" -juttuun, niin eiköhän Pakarinen oo pärjännyt "aavistuksen" verran paremmin kuin Jani Wikholm?? Ja mitä tulee tohon sun "kukaan ei muista Aria vuoden päästä" -läppään, niin moni olis varmaan pistämässä päänsä pantiksi (myös Asko, Jone yms.), että jätkästä tulee tähti.. siitähän tehdään tähti. Sellaisella jumalaisella äänellä se ei taatusti ole edes vaikeaa :).

Kuten otsikko paljastaa, kunhan Ari saa karistettua äänestään Teräsbetonimaisen kirkkauden ja lapsekkuuden pois, tulee hänestä Nightwishin ensimmäinen miespuolinen solisti, arvioni mukaan vuonna 2017. Kymmenen vuotta viskinjuontia ja sikarinpolttoa siis riittänee tuomaan tarpeeksi syvyyttää ja karheutta.

Jäljellä olevista kilpailijoista teknisesti taitavin ja puhtain laulaja, joten voisihan Ari sen seuraavat 10 vuotta leikkiä idolia, maailmanmenestystä odotellessa.

• Ettei vaan...
        Vandaali- kirjoitti:

Kuten otsikko paljastaa, kunhan Ari saa karistettua äänestään Teräsbetonimaisen kirkkauden ja lapsekkuuden pois, tulee hänestä Nightwishin ensimmäinen miespuolinen solisti, arvioni mukaan vuonna 2017. Kymmenen vuotta viskinjuontia ja sikarinpolttoa siis riittänee tuomaan tarpeeksi syvyyttää ja karheutta.

Jäljellä olevista kilpailijoista teknisesti taitavin ja puhtain laulaja, joten voisihan Ari sen seuraavat 10 vuotta leikkiä idolia, maailmanmenestystä odotellessa.

Luettuani juttusi tuli tunne kuin olisit hiukan kade...miten on? Arilla on erilainen ja monipuolinen ääni, juuri sitä mitä ei kaikilla miehillä ole! Hän pitää oman linjan ja sillä tässä elämässä pääsee eteenpäin. Motto:Ole oma itsesi, älä esitä liikaa. Minä annan ääneni Arille ja tuplaan äänet! Hyvää kevättä!

• ei tod
        Vandaali- kirjoitti:

kaipaa karheutta.. pointtina siinä onkin äänen kirkkaus ja ne mahtavat vibrat. Tarpeen tullen näyttää löytyvän myös pehmeää "alaääntä". Btw tuskin Aria Nightwishit kiinnostaa ;)

• suutarin poika

on pakko sanoa et samaa mieltä olen!!!!

• Mark my words..
        ei tod kirjoitti:

kaipaa karheutta.. pointtina siinä onkin äänen kirkkaus ja ne mahtavat vibrat. Tarpeen tullen näyttää löytyvän myös pehmeää "alaääntä". Btw tuskin Aria Nightwishit kiinnostaa ;)

näin päin, että Nightwish ei Aria kaipaa edes silloin. Ari olisi omiaan Tenavatähti -kisaan, oli se niin biafralaisen näköinen pikkupoika ilman paitaa...hoh hoiii.... Kuntosalin kautta miehistymään....voisi kokeilla muutaman vuoden päästä, jotta ääni miehistyisi...

• .......
        Mark my words.. kirjoitti:

näin päin, että Nightwish ei Aria kaipaa edes silloin. Ari olisi omiaan Tenavatähti -kisaan, oli se niin biafralaisen näköinen pikkupoika ilman paitaa...hoh hoiii.... Kuntosalin kautta miehistymään....voisi kokeilla muutaman vuoden päästä, jotta ääni miehistyisi...

kylläkin 22-vuotias eli AIKUINEN ja tietääkseni Tenavatähti kisa on LAPSILLE. Arilla on persoonallinen ääni, ei miehekäs mutta aivan mahtava lauluääni. Ja pitää olla melko tyhmä jos luulee että ääni "miehistyisi" vielä 22:n ikävuoden jälkeen.. hohhoi. Ari melko varmasti voittaa koko kisan, tai sitten Anna.

• on se
        Vandaali- kirjoitti:

Nightwish.onko se joku hoitolaitos?

• Nimetön

Annan pitäisi voittaa, erittäin sievä ja lauluääni on mainio.
      Anna ei ole ''ujo'' ja on muutenkin juuri sopiva Idolsin toiseksi!
      Huonoa on kyllä se, että on vielä teini-ikäinen..

• hennae

Niinpä, anna on kyllä hieman liian nuori. Voi olla, että kusi nousee liikaa päähän, mutta joka tapauksessa Annalla on todella hyvä ääni.

Toivon kuitenkin Kristianin voittavan, koska se on oikeesti MIES (ja melkoisen karismaattinen vaikka en yleensä pitkätukista tykkää:D), eikä pikkupoika kuten Ari... Ja se Lapin kesä mykisti.. Ihanalta kuulosti, ihan kylmät väreet meni selkää pitkin.

Kristiina vois kyllä joutaa pois, koska laulaa se ei osaa kyllä yhtään! Ari sentään osaa laulaa, mutta kuten aikasemmin totesin, pikkupoika...

• fdgd

Anna voittaa.. Pakko!!

• hevaripappa

Ari voittaa koko kilpailun sillä jumalaisella äänellään ja onhan hän monipuolinen muutenkin.
        Eivät ne 3 muutakaan jäljellä olevaa laulajaa huonoja ole, mua ne eivät ole vaan saaneet syttymään.

• beeel
        hevaripappa kirjoitti:

Ari voittaa koko kilpailun sillä jumalaisella äänellään ja onhan hän monipuolinen muutenkin.
        Eivät ne 3 muutakaan jäljellä olevaa laulajaa huonoja ole, mua ne eivät ole vaan saaneet syttymään.

arilla on niin omanlainen ääni ja persoonallinen esiintyjä. mun mielestä ari ansaitsis voiton. anna ja kristiina on liian nuoria noihin hommiin, koulut kesken ja kaikkee. vaikka loistavat äänet molemmilla.

• on ikävä

ei saa voittaa, vaikka olis kuinka lauluääntä. Ei sellaisen kanssa jaksa kukaan musiikkibisneksessä kauaa työskennellä.

• on ikävä2
        on ikävä kirjoitti:

ei saa voittaa, vaikka olis kuinka lauluääntä. Ei sellaisen kanssa jaksa kukaan musiikkibisneksessä kauaa työskennellä.

ANNA on LEUHKA sitä mä vaan tarkotin.

Ei kannattaisi esittää vanhempaa kuin on, lapset pois näistä kilpailuista!!!!

• lalli^^

jeeee anna voittaa ihan varmana,vaik arikin on ihan hyvä

• ON...
        on ikävä2 kirjoitti:

ANNA on LEUHKA sitä mä vaan tarkotin.

Ei kannattaisi esittää vanhempaa kuin on, lapset pois näistä kilpailuista!!!!

mun mielestäni leuhka..pitääkö sitä mainostaa jatkuvasti mikä iskä tai koko suku on..jätkä ei pysty pesemään edes hampaitaan mainitsematta kameralle et on hammaslääkärin poika...eikö jokaisen kuulu voittaa omana itsenään huolimatta siitä mikä on veren väri,,heillä vissiin sininen :)

• hevari
        hevaripappa kirjoitti:

Ihme juttu tää ARI-hypetys.. En tajuu. Pojalla kun ei vaan ääni riitä.. Yrittää epätoivoisesti kopioida Pro äijiä, mutta ei onnistu kuin parhaimmillaankin raiskaamaan klassikot.. Tyypissä ei oo mitään omaa. Kristianilla ja Kristiinalla sentään oma soundi ja tyyli ja Anna ehkä teknisesti paras, mutta tää Ari.. Kun ei vaan lähe, niin ei. Mutta varmaan menee pitkälle "pissisten" äänillä.

• _MÄÄ^^_^^

Anna tai Ari voittoon!!!Parhaita näistä 4:stä! ;)

• herts

Anna on paras! Kunhan styilisti pitää näppinsä kurissa! Upea ääni eikä matkija! Eikä päähän ole noussut hänellä!

• Anna-fani

Annasta tehään idoli. Mä meen keskiviikkona 21.3 (meniköhän päivämäärä oikein) Ideaparkkiin kun sinne tulee ne finalistit!!!! Mä otan Annan nimmarin!! siellä on varmasti kauhee jono!

• hevaripappa

Ari voittaa ihan sen jumalaisen äänen voimalla, on se ihmeellinen poika vedättään.
      Ei ne 3 muutakaan laulajaa huonoja ole, ne vaan ei oo saanut syttymään meikäläistä.

• Boyka78

Että kyllä sen Kristiinan kuuluisi voittaa! Aikuisempi kuin vanhemmat konsanaan ja osaa kyllä laulaa omalla tavalla. Persoonaahaan näissä peleissä myös haetaan!

• siis että
        Boyka78 kirjoitti:

Että kyllä sen Kristiinan kuuluisi voittaa! Aikuisempi kuin vanhemmat konsanaan ja osaa kyllä laulaa omalla tavalla. Persoonaahaan näissä peleissä myös haetaan!

ari ei ollu suostunu jakamaan ees muutamaa pientä nimmaria vapaa-ajalla.. on aika leuhka tyyppi. ei ansaitse voittoa, kun pitää kaikkea itsestäänselvyytenä.

• hiHih
        siis että kirjoitti:

ari ei ollu suostunu jakamaan ees muutamaa pientä nimmaria vapaa-ajalla.. on aika leuhka tyyppi. ei ansaitse voittoa, kun pitää kaikkea itsestäänselvyytenä.

Ari voittaa tietenkin! Sillä on suurin fani joukko!
        Mut Annakin on tosi hyvä, vaikka ehkä liian nuori..
        Kristiina sais lähtee jo kotiin, ei tommosella orava piipityksellä pärjää! Kristian on välillä hyvä ja välillä huono. Lapin Kesä järkytti mut! Idols on pop laulu kisa! Ai ai!

• Koukkuun jäänyt -82

Kyllä pitäisi olla aika selvä, ketkä kaksi on finaalissa... Eli Ari ja Anna.

Kristian on ihme meuhkaaja, joka ei näytä tuntevan täysin itseään. Hyvä laulaja - sitä ei voi kieltää.

Ari on valinnut linjansa ja sitä on ollut ilo kuunnella (jo vuosia:). Kyllä sille kundille on annettu niin mieletön laulun lahja, että ei voi edes käsittää.

Kristiina laulaa epäpuhtaasti ja varman päälle. Kiva ääni ja mahdollisesti tulevaisuudessa varsin varteenotettava tähti.

Anna... Huoh. Miten joku voi saada noin sievän ulkoisen olemuksen ja yhden kauneimmista äänistä mitä olen kuullut. Kuten eilisessä finaalissa sanottiin: Tyttö on tähti!

• No huh-huh

Olin eilisessä konsertissa (15.3.) ja tajusin ensimmäistä kertaa, että Anna ei ole tähti ainakaan jos jatkaa tuolla tavalla. Laulaa kaiken samalla tavalla, hirveät maneerit, vääntää, ääni tulee väkisin, hirveästi epäpuhtautta äänessä, laulaa kaiken samalla kaavvalla. Olin suoraan sanoen pettynyt. Paljon hypeä tyhjästä.

• ---
        No huh-huh kirjoitti:

Olin eilisessä konsertissa (15.3.) ja tajusin ensimmäistä kertaa, että Anna ei ole tähti ainakaan jos jatkaa tuolla tavalla. Laulaa kaiken samalla tavalla, hirveät maneerit, vääntää, ääni tulee väkisin, hirveästi epäpuhtautta äänessä, laulaa kaiken samalla kaavvalla. Olin suoraan sanoen pettynyt. Paljon hypeä tyhjästä.

IHAN TOTTA!

• ari

olet vikisevällä äänelläsi raiskannut whitesnaken here i go againnin.....sussa ei ole yhtään mitään samaa kuin coverdalessa ja sua ei voi verrata bruce dickinsoniinkaan kuin jossain pahassa painajaisessa..voi luoja lopeta jo

• merdu

Molemmat miehet ovat samantyylisiä eivätkä uskalla olla mitään muuta kuin hevimiehiä, koska pelkäävät putoamista.
      Sama naiset tai tytöiksikö heitä pitäisi kutsua.
      Eikö idols-kisa ole juuri sitä, että monipuolisuudella pääsee eteenpäin.
      Ehkä alkukarsinnoissa jo meni pieleen, ei olisi saanut valita niin samantyyppisiä kilpailijoita, olisi äänestäjilläkin ollut vähän päänvaivaa, valitessaan todellista idolia.

• rre

Idolsin anna abreu on selvästi muuttumassa huonompaan suuntaan! Anna on alkanut leijailla julkisuudella, hehkuttaa uudesta poikaystävästään ja selittää tyrkyttää kaikkea. Kumpa entinen, ihana, dramaattinen, herkkä ja aito anna palaisi pian takaisin, muuten tippuu kisasta alta aika yksikön! SILTI EHDOTTOMASTI PARAS!! ÄÄNESTÄKÄÄ SIIS VOITTOON ETTEI TIPAHDA!

• MINÄ ITTE
        rre kirjoitti:

Idolsin anna abreu on selvästi muuttumassa huonompaan suuntaan! Anna on alkanut leijailla julkisuudella, hehkuttaa uudesta poikaystävästään ja selittää tyrkyttää kaikkea. Kumpa entinen, ihana, dramaattinen, herkkä ja aito anna palaisi pian takaisin, muuten tippuu kisasta alta aika yksikön! SILTI EHDOTTOMASTI PARAS!! ÄÄNESTÄKÄÄ SIIS VOITTOON ETTEI TIPAHDA!

olen osittain samaa mieltä. anna on todellakin paras, ja se saa voittaa.... 2 parasta on Ari ja Anna! et siittä tulee kyllä aika tiukka kilpailu,,, Kristiina tipahtaa seuraavaks... TOIVOTTAVASTI. Se ei osaa laulaa tarpeeksi kovaa, vaan hänellä on erittäin pieni ja hentoinen ääni... onko muut samaa mieltä???

• joku joka tuntee

Kristian ei tosiaankaa oo mikää hevimies, vaan se on henkeen ja vereen rockari, jolta onnistuu niin hitaat ku nopeet biisit. Aivan ihana ja symppis tyyppi.
        Se et jollain on pitkät hiukset ei tarkota et on hevari...
        Ja sitä paitsi Arilta ja Kristianilta onnistuu mitkä tahansa laulut, molemmat äärettömän monipuolisii artisteja..

• marra
        rre kirjoitti:

Mielestäni Annan viimekertainen tyyli ei sovi hänelle. Hän on aivan suloinen sellaisena mitä oli aiemmissa esityksissä, ei tuollaisena "kovan" näköisenä kun mitä eilisessä finaalissa. Kannatan Annaa joka tapauksessa.

• hevi!?1?

Oliko esim.Pionoman jotain heviä vai???

• annanie

Ollaan mieheni kanssa ihmetelty että mitä ihmettä anna tekee vielä idolsissa??? Olemme molemmat harrastaneet musiikkia koko ikämme...itse olen erittäin tarkka ja vaativa oman lauluni suhteen ja huomaan kyllä jos toiset laulavat nuotinvierestä. Anna ei osaa laulaa. Ei pidetä kyllä siitäkään miten noin nuori tyttö (lapsi vielä) näyttelee itseänsä ja se meikki määrä....
      Täällä puhuttu siitä miten ikäraja pitäisi olla 18 vee....ei taida riittää sekään. 20 parempi.

• Krimbo

Olen itse sitä mieltä, että Kristiinalla on ollut huomattavasti enemmän ongelmia puhtauden kanssa. En ylipäätään ymmärrä miksi Kristiina on vielä mukana, sillä ääni on todella hentoinen ja hän laulaa/ääntää hirveän laiskasti. Minusta Kristian on ylivoimasesti monipuolisin laulaja, ja älyttömän symppis tyyppi :)

• Nimetön

On todella ihmeellistä että tästä kisasta väännetään väenväkisin teinilaulukilpailu,16 ja 17 vuotiaat teinit ,toinen ei edes osaa laulaa vaan matkii taidokkaasti muita,ovat päässeet näin pitkälle.Ja EHDOTTOMASTI ne mimmit jotka osasivat laulaa ja olivat persoonallisia ja upeita laulajattaria pudotettiin kisan kesken suomalaisten törpön äänestysmallin mukaan. siis MIA ja JOHANNA olivat kisan parhaat.Nyt on aivan sama kuka näistä nelikosta voittaa.Kunhan se vaan ei ole Kristiina!

• hmm..

ihmettelen suuresti että ihmiset äänestää nuorta kristiinaa joka ei osaa yksinkertaisesti laulaa ollenkaan..ja tuomarit kehuu..eikö uskalleta sanoa suoraan jos ollaan erimieltä..valitaanko viimevuoden voittajalle seuraaja..eli siis jää unholaan tyyppi..ei henk.koht. mitään kristiinaa vastaan, mutta muutaman vuoden lauluopetus olisi tervetullut ja samoin elämänkokemus..tsemppiä kuiten kisaan..

• hali berni

anna jaatkoonn kristinaaaaaaa myyyyööööss !!!! aaaarrriii bbbbbbbuuuuuuu !!!! kristian on ihan ok (vaik sen tilast olis pitäny tulla ruslanas!!!):

• Rajajoki

Tämä kilpailu on tenavatähti-kisa.Tuntuu pahalta katsoa noin nuoria esittämässä aikuisempaa kuin ovat.Lisäksi äänestäjät ovat samaa ikäluokkaa.Ainut tämänhetken kilpailijoista on Kristian, joka on monipuolinen ja uskaltaa esittää muutakin kuin vakiokamaa.Tämä Ari ei ole uskaltanut ,eikä Anna,tyylistään luopua.Ja, mitä on edessä jos liian nuorena voittaa,kestääkö "nuppi".Haluaisimpa kuulla heistä jokaisen laulavan suomeksi,tai Kristian teki sen jo.Siksi että voitettuaan kilpailun joutuvat (pääsevät) kaikenlaisiin viihdeohjelmiin sekä joutuvat myös tekemään levyn isomalle joukolle kuin hevi porukka,eli myyvän levyn. Miten sitten käy?

• heavy-girl

samaa miletä kanssasi.. sit ois ainakin vähän kypsempää porukkaa kuin jotku teini-ikäiset..

• nössö

Kristian..huonosti suomea ääntävä ja painottava mammanpoika jolta puuttuu kunnon hevimiehen eleet!

• itsekkin laulu keikkoja hei...

mielestäni Anna vaikuttaa välillä hieman "leuhkalta". Tai en tiedä yrittääkö lapsi olla itseään huomattavasti vanhempi mitä on. noh... samapas tuo...
      joka tapauksessa Kristiina tuo minulle mieleen ulkonäöltään Anna Eriksonin... yhdennäköisyys on välillä hyvin huikea.

Kamalasti tsemppiä kaikille loppu kisaan!!!!

• se järjestys...

1. Ari
      2. Kristian
      3. Anna
      4. Kristiina

• ei voita!

Mun mielestä Kristiina ei osaa lausua/ääntää englantia. Ja joka kerta sen täytyy laulaa sitä huonoa englantiaan....mrrrr
        Se Madonnan biisikin kuulosti ihan HIRVEÄLTÄ ja eikun jatkoon. Ja voiko 16v suoraan kotoa äidin ja isän helmoista olla valmis tuollaiseen höykytykseen....ei takuulla.
        Mut ootteko ajatellu asiaa.
        Oon ihan varma et jompikumpi pikkutytöistä voittaa ihan vaan sen takia, että niillä on myös nuoret kaverit ja senhän kaikki tietää kuinka paljon nuoriso tykkää noita tekstareita lähetellä, makso mitä makso! Varsinkin tällasessa tilanteessa.
        Voisin vaikka pikku vedon lyödä asiasta.¤#"#¤#&/

• ...olet noin varma!
        ei voita! kirjoitti:

Mun mielestä Kristiina ei osaa lausua/ääntää englantia. Ja joka kerta sen täytyy laulaa sitä huonoa englantiaan....mrrrr
        Se Madonnan biisikin kuulosti ihan HIRVEÄLTÄ ja eikun jatkoon. Ja voiko 16v suoraan kotoa äidin ja isän helmoista olla valmis tuollaiseen höykytykseen....ei takuulla.
        Mut ootteko ajatellu asiaa.
        Oon ihan varma et jompikumpi pikkutytöistä voittaa ihan vaan sen takia, että niillä on myös nuoret kaverit ja senhän kaikki tietää kuinka paljon nuoriso tykkää noita tekstareita lähetellä, makso mitä makso! Varsinkin tällasessa tilanteessa.
        Voisin vaikka pikku vedon lyödä asiasta.¤#"#¤#&/

Mistä voit tietää, ettei kumpikaan tytöistä voita? Siitähän ei ole kirjoitettu kirjaa...

Ja mielestäni on hyvä, että ne jotka haluavat vaikuttaa äänestykseen, äänestävät. Jos keski-ikäiset eivät äänestä, niin heillä ei ole oikeutta valittaa voittajasta. Siispä puhelin käteen ja naputtelemaan!

• ihan itse

Ari ja Anna ovat parhaita, ei siitä mihinkään pääse.
      Ari laulaa epäpuhtaasti, mutta ääni on mahtava ja pyrkii korjaamaan virheen. Annalle vaan lisää itseluottamusta ( jota ikä aina tuo muassaan).
      Muut ovat näiden kahden rinnalla pelkkiä tyrkkyjä.

• Kakkaa

Idolsista sais tippua anna koska se on sellanen IhQ Daa tyyppi ja muutenkin PISSIS

• saisi tippua

Anna, kun sillä on niin hirveä patti alahuulessa. Saisi mennä lääkäriin poistattamaan sen. Samoin Ari sopisi haaremin vartijaksi, kun ääni on kuin kuohitulla. Kuka sellaista jaksaa kuunnella?

• Hahhahhaaaa

Kristian on kaikkea muuta kuin tyrkky. On todella lahjakas ja muutenkin esiintyessään karismaa piisaa. Hän on monipuolinen laulaja ja hänellä on miljoona kertaa parempi ääni kuin pikku-Arilla, joka välillä osaa huutaa ihan hevimäisesti, mutta välillä ääni on kuin tytöllä. Harmittaa vain kun Kristian ei ole kahdessa edellisessä kisassa valinnut kovin hyviä lauluja ottaen huomioon herran äänen ja lahjakkuuden kapasiteetin.

Anna on vähemmän miellyttävä pikkutyttö. Toistaa pahasti itseään ja on melko leso. Ihan hyvä ääni keskinkertaisuudeksi, mutta siinä hänen antinsa onkin. Harmi tosiaan, että jäljellä olevat naispuoliset edustajat ovat todellakin tuollaisia pikkutyttöjä, kun joukossa olisi ollut voimakkaitakin naislaulajia.

• raspikurkku...

siellä Kristian voi pärjätä mutta kuka viitsii mennä katsomaan mokomaa hikinäppiä tai ostaa tavanomaista tavanomaisempaa rääkykurkkua?

Finaalissa on kaksi roskaa Kristian ja Kristiina. Kumpikaan ei ole ansainnut tuota paikkaa. On myös kaksi SUPER-lahjakasta laulajaa jotka molemmat ansaitsisivat voiton: ANNA ja ARI.

• trubaduuri
        raspikurkku... kirjoitti:

siellä Kristian voi pärjätä mutta kuka viitsii mennä katsomaan mokomaa hikinäppiä tai ostaa tavanomaista tavanomaisempaa rääkykurkkua?

Finaalissa on kaksi roskaa Kristian ja Kristiina. Kumpikaan ei ole ansainnut tuota paikkaa. On myös kaksi SUPER-lahjakasta laulajaa jotka molemmat ansaitsisivat voiton: ANNA ja ARI.

Kyllähän se on pakko todeta että jos Ari,Kristian tai Anna voittaa tänä vuonna niin voittaja on ainakin parempi kuin viime vuonna.Se joka väittää että Kristiina on huippu yms. yms. niin sitä ks. henkilö saattaa olla vasta vuosien päästä,muuten ei 3 ensin mainitun tasolla...Kaupallisesti ajateltuna Ari tai Anna olisivat parhaita vaihtoehtoja sonylle.....

• Sallakka

oon samaa mieltä siitä että kisassa olisi ollut parempia naislaulajia, kun nämä kaksi viimeistä. Johannalla oli kaunis tumma ja voimakas ääni ja Miia oli vaan niin paras. En väitä että Annalla ja Kristiinalla ei olisi mitään ääntä, mutta ei tuolla iällä pääse pitkälle. Minusta kristianilla on noussut kusi päähän ja ari ei ole huono vaan parhaita laulajia koko kisassa. EI LÖYDY SUOMESTA TOISTA SAMANLAISTA

• kukkuu.

Kaikki äänestää sitä annaa! Anna ja ari on parhaimmat mut ku nyt ei anna saa tippuu!!! >:/ Oikeesti. Sen pitää päästä kaksintaisteluun arin kaa. Mielenkiintosempaa. bskat. -.-

• ..toivon, että Anna tai Ari...

Mä oon sitä mieltä että kahta hevimiestä ei siellä tarvita! Panu olisi mielestäni saanut jatkaa, koska kuitenkin Ari ja Kristian on hevimiehiä ja kahta ei todellakaan tarvita. Mutta näin kävi ja sillä selvä!

• kfjdljgfdil

Kristian on paras!!
      Sama voittaako, on silti aina mun todellinen idoli.
      Kristiina ei säväytä millään tasolla. Kuorotyttö..

• heiduu

no jootoi Ari ja Anna ja Kristiina on just hyvii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Kristian on taas sellanen huono laulaja mun mielest mut teil on tietyst eri mielipide ~~annasta~~koska joka paikassa sanotaan et Anna tippuu pelistä ja se on sellanen ihqpissis

• sdgjy

on noussu kusi päähän.. kuten iltasanomissa ja seiskassa ollaan jo sanottu.

• ghytioloöo
        sdgjy kirjoitti:

Se ei tarkoita, että kusi on noussut päähän jos on itsetunto kohdallaan. Ehkä ikä tekee sen, että osaa jo arvostaa itseään. Suomi on synkkää masennuksesta kärsivää kansaa, eikä varmasti tekis pahaa jokaisen arvostaa itseään. Jos on hyvä, mitä sitä itkemään muuta. Aikuinen osaa olla jo tyytyväinen itseensä ja saavutuksiinsa. Se ei tarkoita, ettei arvostaisi muitakin.

• wretch
        sdgjy kirjoitti:

Ittelläs on.

• noidan tyttö
        ghytioloöo kirjoitti:

Se ei tarkoita, että kusi on noussut päähän jos on itsetunto kohdallaan. Ehkä ikä tekee sen, että osaa jo arvostaa itseään. Suomi on synkkää masennuksesta kärsivää kansaa, eikä varmasti tekis pahaa jokaisen arvostaa itseään. Jos on hyvä, mitä sitä itkemään muuta. Aikuinen osaa olla jo tyytyväinen itseensä ja saavutuksiinsa. Se ei tarkoita, ettei arvostaisi muitakin.

Jos miehellä on munaa (piikki teille munattomille), ja mieheltä löytyy älyä ja kykyä käyttää sitä, niin se vie jalat alta. Kristian teki sen!!! Muut tenavatähteen.

• fifi
        noidan tyttö kirjoitti:

Jos miehellä on munaa (piikki teille munattomille), ja mieheltä löytyy älyä ja kykyä käyttää sitä, niin se vie jalat alta. Kristian teki sen!!! Muut tenavatähteen.

Täysin samaa mieltä!!

• noidan tyttö
        fifi kirjoitti:

Täysin samaa mieltä!!

Tykkään susta Fifi.

• fifi
        noidan tyttö kirjoitti:

Tykkään susta Fifi.

Mäkin susta. Rekku...

• Vai sanottiin
        sdgjy kirjoitti:

roskalehdissä tollasia "totuuksia".
        Kristian tietää, että osaa. Ja saa rauhassa olla ylpeä lahjastaan.

Suomalaiset on katkeraa ja kateellista kansaa.

Itsevarmuus luetaan heti kusipäisyydeksi.
        Kusipäisyydestä ja ylpistymisestä puhuvat ne joilla on heikko itsetunto ja joita häiritsee muiden itsevarmuus.

• NEITI HEINÄ

ARI JA KRISTIAN SIINÄ KAKSINTAISTELUA KERRAKSEEN. MITÄ IHMETTÄ PIIPTTÄJÄ KRISTIINA SIELLÄ TEKEE ??? VOI MITEN ANNA ON KÄYNNY LESOKSI, OLISI OMA ITTENSÄ, NYT LOPPUA KOHDEN LUONNE ON MUUTTUNNU EI MAHDU ENÄÄ OMIIN NAHKOIHINSA, NIIN ON TYTTÖ VARMA VOITOSTA, TOISIN KÄY ? ANNA PUTOO SEURAVALLA KERRALLA.

• jännää.

Kaksintaistelijat:Ari ja Kristian saattavat hyvin olla loppufinaalissa. Silti toivon, että jompi kumpi putoaisi pois. Muuten tulee tiukat paikat!
        Kristiinan luulin jo viimeksi putoavan, niin ei käynyt ja Anna neiti esittää isoo tyttöä, pois se vahva ja karmea meikki. No äänessä ei moitittavaa. Katellaan miten käy ja räväyttääkö menevämpää laulua.Ehkä menetti paljon ääniä sen meikkinsä takia..Luonnollisuus on valttia!

• The Best

Mun mielestä anna on kaikista paras, vaikka on kyl kaikki muutki hyvii! Kaikki sanoo et annalla on noussu kusi päähän mutta ne sanoo silleen vaan siks, kun ne ei tykkää siitä......
      ELI ANNA VOITTOONN!!

• Tehty kanelista...

Niin, en moiti Annan ääntä, sillä hän todella osaa laulaa, mutta mutta, onnistuuko häneltä myös ne nopeammat, rokki biisit..Sitten mielestäni Anna on liian nuori, vaan vuodethan menee nopeasti...Jos ei nyt pärjää, niin muutamassa vuodessa hänestä kehittyy varteen otettava artisti..Tällä kertaa kisa on mielenkiintoinen ja taso kova. Olen suuri Arin kannattaja ja vihdoinkin Hevi on tulossa tapetille...ei mitään tyhmiä itkuballadeja, niitä on tehty aivan liikaa..Tsemppiä kaikille kisaajille ja pidetään peukut pystyssä!

• solisti
        Tehty kanelista... kirjoitti:

Niin, en moiti Annan ääntä, sillä hän todella osaa laulaa, mutta mutta, onnistuuko häneltä myös ne nopeammat, rokki biisit..Sitten mielestäni Anna on liian nuori, vaan vuodethan menee nopeasti...Jos ei nyt pärjää, niin muutamassa vuodessa hänestä kehittyy varteen otettava artisti..Tällä kertaa kisa on mielenkiintoinen ja taso kova. Olen suuri Arin kannattaja ja vihdoinkin Hevi on tulossa tapetille...ei mitään tyhmiä itkuballadeja, niitä on tehty aivan liikaa..Tsemppiä kaikille kisaajille ja pidetään peukut pystyssä!

koko aidols kisa on kuin tenavatähti kilpailu, ainut aikuinen kisassa on kristian, toivottavasti kristian voittaa. mitä jos annan tai kristiinan lauluääni muuttuukin kun ikää tulee lisää.

• Sovittu peli

Näyttää siltä että todelliset äänet eivät ratkaise vaan on pakko olla tasapuolinen finaali: kaksi naista vastaan kaksi miestä! Täysin läpinäkyvää! Kristiinan olisi kuulunut tippua!

• ateisti- lyyli

Markus Pätsi paras ja karismaattisin esiintyjä.
        Arit ja annat liian yksipuolisia. Se et anna oli eilen vaarassa tippua oli kikka tehä siitä voittaja, et teinit äänestäs vieläkin enemmän sitä. Se on tosi!!!

• Onhan aivan

selvää, että tollasta pikkuorava Kristiinaa oo voinu kukaan äänestää. Laulaakin ihan väärin toisin kuin oikeat pikkuoravat!

Ännestyksen tulokset pitäisi olla julkisia!

• Gisele^

Ihmetyttää mitä ihmettä Kristiina tekee vielä mukana finaalissa, kun laulaa niin falskisti??! Taitaa saada ääniä pitkän ihanan blondin tukkansa takia..Hän on vielä niin nuorikin, että kokemuksen puute näkyy.
      Arilla ja Annalla on parhaat lauluäänet ja kiva kuunnella heitä. Kristian sopisi hyvin laulamaan kaljabaareihin äänensä puolesta, kun osaa laulaakin.
      Luulen, että Ari ja Anna tulevat sijoittumaan kärkeen!

• otan kantaa..

...Kerrankin teksti aivan kuin minun kirjoittamaa!
        Kristiina on oman tiensä kulkija, erottuu joukosta.Pystyy laulamaan hellästi ja hennosti.Ei pärjää pitemmän päälle. Musiikkikorva ei tarkka.
        Äänet taitaa tulla näiltä jääkiekon ystäviltä..miksikö, no ajattelin vaan. Kristian esittää liikaa ja sopii, kuten sanoitkin, sinne kuppilaan laulamaan niitä itkuvirsiä. Niin Ari on hyvä, siitä ei pääse mihinkään, hänen ääni on niin ihmeellinen ja sanoo mitä ajattelee, mitäs sitä turhia kainostelemaan. Anna on niin pikkutyttö, mutta esittää aikuista.Ääni hänellä on hyvä, vaan riittääkö silti voittoon? Sen näkee ken näkee.Lopputaistelu on mielenkiintoista ja aion olla telkkarin lähellä.

• vinguntaa

ei mahtantut montakaan nuottia mennä oikein kristiinalla. ihmettelin suuresti kun ns. ammattilaiset eli tuomarit kehu neitokaisen maasta taivaaseen. siis kun maallikkokin kuulee että tyttö ei oikeesti osaa laulaa pätkääkään...
        kaikki muut finalistit on komea äänisiä laulajia. Ari on kyl mun suosikki, joku siinä vaan säväyttää.

• Antsupoika

Luulen, että kisan voittaa Anna tai Ari. Anna ois varmaan parempi massoille (?), Arikin hyvä hevi mies ,mutta parempiakin nähty. Annalla sony bmg käärisi varmana isommat hillot.

• airollss vani ari

ari vaan on paras.. en jaksa ees seurata enään noita kisoja kun tiiän et ari voittaa!!!

• ytdrtynsryry

Selvähän se et Ari ja Anna on finaalissa!

Kristiina oli nyt viimeks tosi hyvä eikä sillä parantamisella olis joutunu tippuu niinku täällä jotku haluis.. Ohjelman pointtinahan kuitenkin on äänestää joka kerran jälkeen mielestään parasta ja jos joku sattuu ole hyvä vaikkei aiemmin olis ollutkaan niin kuuluko sen sit tippuu kun on just pääsy parantaa..

Toivotan onnee ja menestystä kaikille finalisteille!!

Ja kaikkienhan on pakko myöntää et onhan ne kaikki nyt aika monta kertaa parempia ku joku tavis suomalainen joka kännipäissään ei osaa maamme -lauluakaan..

• joku vain... :)

Annaa kannustan! Veikkaan että Kristian tai Kristiina tippuu seuraavaksi, toivottavasti mielummin Kristiina... Anna ja Ari on musta suosituimpia, mutta en tykkää yhtään Arin rääkymisestä :-/ Laiskan oloiselta vaikuttaa myös, unikeko...

• panustapitäjä

Miksi ihmeessä Panun piti edes pudota?
      Panuhan lauloi todella hyvin.
      Minun mielestä Kristian tai Kristiina olisi saanut pudota. Siinä kanssa kaksi ihmistä jotka eivät todellakaan ole päässyt näin pitkälle hyvän lauluäänen takia, koska eihän nuilla sitä lauluääntä näytä edes olevan. Nyt vaan osaan toivoa että Anna voittaisi, tai sitten vaikka Ari.

• plää.

turha jauhaa kun paska on jo housussa.

• SANONEENI

Voittaa näistä kuka tahansa EI tule pötkimään sen pidemmälle, mutta PANUSTA kuulette vielä ja kauan! ÄLÄ PANU LUOVUTA! Tuomarit hokivat sitä "poikabändiä" perusta sellainen! Eihän suomessa sellaista vielä olen joten VAUHTIA!

• bööööö

vie voiton melko varmasti

• Kisan nimihän

on Idols ja se taitaa olla tässä vaiheessa jo useamman idoli. Kommentit siitä, että se ois leuhka ovat kummallisia. Musta se hymy, jonka se silloin tällöin paljastaa, on ihanan poikamainen ja kilttikin jopa.

Kessään kilpailijassa ei oo mitään vikaa, mutta Arin ääni on erilainen ja hieno ja jotain uutta kyllä kaivataankin. Kumma juttu, että sekä Aria että Kristiania nimitetään leuhkaksi. Taitavat molemmat olla pohjimmiltaan aika ujoja, siltä välillä vaikuttais.

• nieminen35

Eihän ole kysymys enää siitä kuka on paras laulaja/esiintyjä vaan siitä kenellä on suurin kannattajajoukko, se ratkaisee. Muu on toissijaista.

• metalhurskas

Ari on hevari, mut Kristian pelkkä pitkätukkanen itteään täynnä oleva sätkynukke.

• venla------

Minusta kristiina laulaa nenä-äänellä ja kimittää...
        Anna on paras!
        tämä oli sitten vain minun mielipide.. kaikki toki ovat lahjakkaita laulajia ja jokainen heistä voisi olla tuleva idoli..:)

• tytti_pytti

Panu oli paras!
      Kenen mielestä Panu oli paras?
      paska kun sa tippu :( !!!!

• Kikk

Panu kyl oli paras

• nakkinapa

anna ja ari on parhaita kristian ne saa mennä jatkoon ainakin musta

• pettynyt

..mix ihmiset taas äänestää jotain tollasta tähdenlentoo. Kristiina on vähän samaan kastiin kuuluva ku tää viime vuoden idols- voittaja Ilkka,joka nykyisin taitaa siivoojana toimii. Ihmiset hyvät, äänestäkää sellasta ihmistä jonka arvelette menestyvän. Ei o järkee isolla rahalla tehdä tollasii kisoja ja sit jotkut pikku teinarit äänestää jonku Kristiinan voittoon, koska sillä on vaan ni kivat hiukset!! Nyt vaikut pois korvista ja oikeesti kuuntelee sitä ääntä ja laulutaitoo..Kristiinalla on se kieliki vielä ni ala-aste tasolla et kylläpä tällasen tavan talliaisenki korvaan kuulostaa sen englannin lausumiset kidutukselta....eli annetaanpa tytön vielä muutama vuosi kasvaa kotona ja sit takas kisoihin..ja ottakaa äänestyksessä huomioon myös se, että jaksaisitteko kyseistä esiintyjää kuunnella kokonaisen levyn verran..??? Kristiinan piipitystä en itse ainakaan pystyisi kuuntelemaan 1 biisiä pitempään..ainakaan selvinpäin =)

• usna

kristiinalla mun mielestä kisan kaunein ääni.. sitä jaksaisin kuunnella vaikka levyn verra. =) kristiina ja anna jatkoon! =)

• usna

Siis miten ihmisellä voikaan olla noin kaunis ääni kuin kristiinalla! Aivan mahtavaa.. Ja anna on toinen! Molemmat tytöistä ansaitsevat paikan loppu kolmikossa.. =) äänestäkää ihmiset!

• otsopässi

Niin jäljellä on kaksi miestä ja kaksi tenavatähteä, eli voitais valita vuoden idoli ja vuoden ipanaidoli..

• sami46
        otsopässi kirjoitti:

Niin jäljellä on kaksi miestä ja kaksi tenavatähteä, eli voitais valita vuoden idoli ja vuoden ipanaidoli..

Olips osuvasti sanottu Ipanaidols!!!

• Ari rulaa

Vaikea paikka. Kristiina saisi kyllä jo tippua... Äitinikin sanoo sen laulua kimitykseksi. :\

• but

En todellakaan ymmärrä Arin suosiota....Todella yksitoikkoista esitystä ja joka laulu kuulostaa samalta. Joo, hyvä ääni on, mutta ei se nyt riitä.

• Tyxi

Miksi "vahva ja kypsä" Anna antoi tehdä itsestänsä tyylittömän?
      Eikö järkevämpää olisi ollut valita mieleisensä tyylin?
      Kyllä olisi saanut hän lähteä, eikä Panu.
      Tosin Panu saa töitä ilman idols voittoakin.

No samapa tuo, Ari voittaa kuitenkin! :)

• asiantuntija

Olen teidän kaikkien kanssa erimieltä.

• En ole niitä

ihmisiä, jotka haluaa olla aina oikeassa, mutta tällä kertaa ihmettelen, miten joku voi veikata jotain muuta kuin Aria voittajaks. Siinä on persoonaa, karismaa (ilman kummempaa stailausta) ja ennen kaikkea ÄÄNTÄ. Jos ei voita Idolsia ni kumma juttu.

• ari

ei voita niin silloin ei paras voita eiks nii.

• on..
        ari kirjoitti:

ei voita niin silloin ei paras voita eiks nii.

...

• ...

pitää olla enemmän munaa musiikissa joka voittaa nämä idolsit, metallia vähintään, mielellään hyvin raskasta metallia >:D

• koko skkaala

Ei tosiaankaan riitä. olis hyvä jos niitten tarttis esittää mahdollisimman erilaista musiikkia rajummasta aina sinne hempeimpään...johan alkais jyvät erottua akanoista.Ja osa pakollisesti omalla kielellämme.

• se on melkein

kuka näistä voittaa tän Idolsin ku kuiteskin kaikki saavat levytyssopimuksen aika varmasti. Antti Tuisku on vienyt mennen tullen Hanna Pakarisen kuuluisuudessa ja on paljon suositumpi myös. Katri Ylander on samoin tosi kuuluisa.

• mirkkuz

kyllä kristiina on parempi kuin se kesken kasvuinen pikku likka,,,

• ei ei

se tyttö vaikutti alussa ihan ok!mut nyt kun on seuraillu niin kyllä sen täytyy vähän kasvaa.jännittää kovin ja alamäki on tasasta ollu viimeaikoina!kyllä se ari varmaan osaa vetää muutakin kuin heviä eli ari voittoon!anna taisi olla liian itsevarma suosiostaan kun otti niin koville eilinen pudotus uhka.tippu aika korkeelta varmaan,saa nähä vaikuttaako tämä epävarmuus seuraavissa koetuksissa!

• voittakoon!

Niin se vaan on. Koska minä niin sanon. Ja minä olen oikeassa. Sanokaa muut mitä sanotte.

• mimosaaa

Kyllä Kristiina ja Kristian ovat parhaimmat! Heidän kesken tulee kova taistelu vielä...

• Sivusta seurannut...

Panu on esimerkillinen nuori mies. Vahinko vain, että hän putosi. Tuolla asenteella ja käytöksellä pääsee elämässä pitkälle, jota Panu edustaa.
      Ari mielestäni olisi saanut kylläkin pudota jo pois, hänen esiintymisensä on niin pahuksen uneliaan väsyttävää katseltavaa, että kun joku sanoo Ari nimen, niin alkaa oikein kunnolla haukotuttamaan. Hevillä ei tätä elämää rakenneta, siinä tulee olla myös muita "mausteita", joita muut esiintyjät eilen hienosti näyttivät. Viimeksi laulanut tyttö myös etenee vielä pitkälle tuolla asenteella.

• onneks tippu

Pääsee varmasti pitkälle mutta ei laulajana. Ei kukaan jaksa kuunnella pelkkiä balladeja. Ihan hanurista..

• marianna.pietila

Panu olis saanu jatkaa.. Anna ekaksi siten Kristiina ja Kolmantena Panu. Ari ja Kristian Pois. Yhellä kerralla!!

• katry.

Panu olis saanu jatkaa.. Anna ekaksi siten Kristiina ja Kolmantena Panu. Ari ja Kristian Pois. Yhellä kerralla!!

• <HÄRE>

Ari voittaa, koska on hyvä , parempi ,\,,/ PARAS \,,/-.-

• on.

ykkönen, voittaja ja paras!!!

• tiia ja suvi

kyllä se anna abreu menee sinne ykkös sijalle.tuomarit kuunnelkaa mitä anna laulaa ja älytkää että hän haluaa ykköseks

• Nimetön

-Näin siinä vaan käy, uskokaa vaan. Tyttö on tähti monipuolisine lauluineen ja hän esiintyi nuoresta iästä huolimatta vieläpä "pudotuspaineen allakin" ja kuinkas kävikään, hän klaarasi jatkoon kirkkaasti. Siinä sitä Idolsit punnitaan!

• Painava sana!

Kristiina piipittää epävireisesti, mutta Ari osaa laulaa. (Ja on mielestäni jopa "nätimpi" kuin Kristiina, mikä tietysti on makuasia.)

• Nimetön

Voi luoja xD toi tyttö ei osaa laulaa sitten yhtään. Kuunteletteko te lainkaan hänen lauluaan ja englannintaitoaan? Kaiken lisäksi ääni on tollasta nenästä laulamista.. ei kestä kuunnella ku puolitiehen kappaletta ja alkaa koskemaan korviin xD äänestäkää vaan voittoon, mutta tuosta tytöstä ei tule kunnollista laulajaa edes tekemälläkään.

Mielestäni jompikumpi pojista pitäisi voittaa ja idolsin ikäraja kohottaa 18 ikään.

• normaali

vaikka Anna on nuori, hänellä on hyvä ääni. Sellaista ei ole ennen Suomessa kuultuu vaan ja ainostaan Ruotsissa. Ehkä nyt olisi Suomen vuoro. Hevibändejä ja poikia on ihan tarpeeksi eihän niitä jakssa loputtomin kuunella, eihän niillä ole mitään oikein sanottava. Eli Anna voittoon ja maailmalle -ensi vuonna Euorvisioon ja taas voitetaan.

• ---

Ai anna muka paras? no just joo, Aria ja Kristiania se ei kyllä ohita! se on varma :D

• Krisse-Fani

Krisse voiton vie!!! Todella mahtava ääni ja lupaava esiintyjä. Huomattavasti paljon, paljon parempi kuin edellisen kerran "Katri Ylanderi".
      Nyt onkin kova tasoisin Idols-kisa!! Ja parhaat punnitaan- ehdottamasti Kristiina!!!

• sorsakoski

kristiinassa on munaa...kyllä ansaitsee voittaa

• hevari33
        sorsakoski kirjoitti:

kristiinassa on munaa...kyllä ansaitsee voittaa

Olen samaa mieltä.. olen hevari.. ollu jo parikymmentä vuotta ja pakko sanoa, että Kristiina on tehnyt kyllä suuren vaikutuksen omalla tyylillään ja erittäin hienolla "omalla saundillaan" Ehkä välillä vähän vire hukassa, mutta SO WHAT.. Esitystapa ja ääni on kyllä niin hienoa kuultavaa. Anna teknisesti ehkä hiukan taitavampi, mutta jotain puuttuu siitä. Kristianilla kanssa homma hallussa, mutta mitä en tajua on tää Arin hypetys.. Poika kun ei osaa laulaa heviä sitten mitenkään.. Se Piano Man oli hyvä, mut sen jälkeen ollu karseeta kuultavaa..

• Kristiina on paras... Kristiina pääsee toivottavasti finaalii

• JUMALAUTA...

ARI VOITTAA AIVAN 100% VARMASTI JA ANNA IMEE JA PAHASTI!
      JOS OOTTE ERI MIELTÄ, ETTÄ ARI VOITTAA, NIIN KATTOKAAS UUDESTAAN!

• hevari33

Varmaankin voittaa tai ainakin pitkälle pääsee jo sillä, että on "pikkupilluidiootimukahevarityttöjen" suosikki.. jotka ei muutenkaan tajua vielä mistään mitään. Totuushan on, että parhaimmillaankin Ari onnistuu vain "raiskaamaan" nuo klassikot.. Kun vaan ei oo munaa, niin minkäs sille voi. Ari selkeesti heikoin nelikosta.

• Liss`

Anna voittaa tän koko kilpailun!

• ömmmmmmmm

Jos Anna voittaa Idolssin, voi ens kaudella tuomarit mennä Kamppiin yms. ettimään samanlaisia teinejä. Anna kuulostaa laulaessaan siltä ku paskaa vääntäis!

Hevillä ei hävitä! \,,/

• vie voiton

kotiin. On ollut alusta asti selvä suosikkini. Matalan karhea ääni tekee juuri hänestä niin mahtavan kuultavan. On erottunut selkeästi koko idolsien ajan muusta porukasta. Voitto on kotona Kristian!

• Nimetön

Minun mielestäni Panu ei olisi saanut pudota, vaikka hänen biisi valintansa ei ollutkaan mikään parhaasta päästä, niin ääni hänella oli hyvä. Kristiina olisi mielestäni voinut jo pudota tai jompikumpi niistä hevimiehistä, moni ei kuuntele heviä.

• Nimetön

anna laulaa todella hyvin noin nuoreksi mutta siinähän se ongelma tulikin se NUORUUS!!!! seurasin annan alkutaivalta aika innolla ja että tostahan vois tullakin jotain KUNNES!!!:O oli yhdet bileet jossa kyseinen anna oli tyttö tuumasi kuvia ottavalle henkilölle että "älä ota musta kuvii etten joudu iltalehden sivulle et oon ollu kännissä" aika lissuu kyl musta:) on tytöllä tainu pissi nousta jo nyt päähän sen takii olen nyt sitä mieltä että kotiin kasvamaan viellä 2 vuotta ainaki vaikka hyvä ääni sillä onki mut kasvamisessa on viellä varaa:( T: sähköpostiosotteen omistajan tyttö...

• moroo

jees. toi on kyl ihan totta! ari on kyllä paras! muutkin ovat todella hyviä! Kristiinasta en niin välitä..

• ffkhfh

olkaa hiljaa siellä

• toysoldierjewel

Ari voittaa varmasti!!!
      Niin ainakin toivon... sillä ari on parhaan kaverin isoveli!!! ARi on mahtava esiintyjä ja lahjakas laulaja... Onnea vain!!! Voittoooon hevillä!!!

• KäärmeenSikiö

niin voittaa!!

• ^^¨¨

moi ari voittaa koko idolssin ja sit toiseks tulee anna ja sit kristian.....kristiina sais pudot. O_______O

• Ja hän on

KRISTIINA!! Olen alusta asti äänestänyt häntä: nuori nainen on KASVANUT upeisiin mittoihin kisan aikana...harvinaisuus Suomessa. Persoonallinen, vaatimaton, kaunis jne. Aivan uskomaton ILMIÖ Suomessa!
      Tommosia "hevimiehiä" löytyy maailmassa vaikka kuinka paljon...Kristiina on PERSOONALLISUUS! Ja kelpaa mysö esimerkiksi: ei dokaa ja kännää!!!!
      KRISTIINA VOITTOON!

• Heavy33

Minäkin hevari, mutta Kristiina on kyllä tehny isoimman vaikutuksen minuun.. Hieno oma soundi ja äänen käyttö niin pehmeätä, että... Välillä saatta vähän vire olla hukassa, mutta tulkinta tyyli kyllä korvaa sen ja eiköhän se varmuuskin tule, kunhan enemmin laulaa. Voisinpa kuunnella vaikka levyllisen. Nuo Hevi-Arit menee jo naurettavuuksiin. Tyyppi pystyy enintään keskinkertaiseen tulkintaan.. Semmoista perus-karaoke tasoa. Kun ei vaan ääni riitä ja asennekin tuntuu olevan hiukka hukassa..

• Höps!

Eihän Kristiinalla ole edes kunnon lauluääntä sellaista epämääräistä kimitystä.Olisi saanut tippua jo ajat sitten!

• Olet kypsä
        Heavy33 kirjoitti:

Minäkin hevari, mutta Kristiina on kyllä tehny isoimman vaikutuksen minuun.. Hieno oma soundi ja äänen käyttö niin pehmeätä, että... Välillä saatta vähän vire olla hukassa, mutta tulkinta tyyli kyllä korvaa sen ja eiköhän se varmuuskin tule, kunhan enemmin laulaa. Voisinpa kuunnella vaikka levyllisen. Nuo Hevi-Arit menee jo naurettavuuksiin. Tyyppi pystyy enintään keskinkertaiseen tulkintaan.. Semmoista perus-karaoke tasoa. Kun ei vaan ääni riitä ja asennekin tuntuu olevan hiukka hukassa..

ihminen - ken lienetkin...Olemme samaa mieltä: Kristiina on koko ajan petrannut - ja mihin neito vielä yltääkään!!?? Ari toistaa itseään ja loppujen lopuksi on aika keskinkertainen laulaja - esiintymisestä ja tulkinnasta puhumattakaan. Samoin tämä toinen hevy-kaveri Kristian. Minusta on hienoa, että löytyy kaltaisiasi suurisieluisia ihmisiä, jotka eivät ole lokeroituneet jonkin musiikin lajin alle - vaan näkevät ja havainnoivat sen, ketkä ovat lahjakkuuksia! Tämä Kristiina on pitänyt "pään kylmänä" koko ajan - ja kasvanut suuriin mittoihin! Vai mitä?

• delleri

jep, siinä se tulikin ;D anna laulaa ihan nuotin vierestä, repeilin sille tossa viime idolsissa.. Kristian on oikeesti paras! ;D

• Näin se on.

Ikävä kyllä pelkkä persoonallisuus ei riitä laulukilpailussa - ei ainakaan kisan tässä vaiheessa.

Pidän Kristiinan erikoisesta äänenväristä, mutta selkeää on, että hän on muita huonompi. Hän on tästä nelikosta ainoa, joka on jokaisessa kappaleessa laulanut ainakin osan nuotin vierestä. Siltä kannalta katsoen hän on muita huonompi, ja laulukilpailussa yksi 'melko' tärkeä osuus on se, että pysyy nuotissa.
      Ehkei se ei-musikaalisille tee niin paljoa - ehkä hei eivät kuule sitä, mutta totta se on.
      Hän tulee putoamaan ensi torstaina.
      Saatte nähdä.

Kristiinalle kuitenkin kunnia rohkeista kappalevalinnoista ja sielukkaasta esiintymisestä (mikä sekin on tärkeää).

• no justice

Eiköhän tämä kilpailu ole Arin heiniä, vaikkakin kaikkein heikoin tuosta nelikosta.. Arinkaan "vire" ei tunnu olevan parhaasta päästä, mutta kun on onnistunu jotenkin saamaan jo fanaattisen "teini-muka-hevari" fani kannan, niin eiköhän sillä pitkälle mene.. Edelleenkin jaksan ihmetellä tuota Kristiinan epävireisyys keskustelua. Omalla sielukkaalla tulkinta tyylillään ja ( Suomen Joan Osbourne) omalla "soundillaan" kyllä pesee muut milloin vaan. Vaikka ei ihan "taimissa" pysyiskään. Tuomarit jos sais päättää, niin Ari ois lähteny jo.. Ovat sentään ammattilaisia, mitä kukaan tälläkään saitilla oleva ei oo. Mutta saahan sitä mielipiteensä kertoa.. Vaikka se ei ketään kiinnostaiskaan.

• ARIONPARHAIN ;)

ARIARIARI, MIELESTÄNI NIIN IHANA JA HYVÄ LAULAMAAN. Ari voittoon

• Nimetön

olen odottanut jo pitkään että kristiina putoaa,eihän sillä ole mitään edellytyksiä idoliksi.on tainnut jakaa....että saa jatkaa.

• Vanha hevihemmo

Voi sentään,Ari!!!! on rikos kutsua sinua hevilaulajaksi häpeä,sun falski äänesi sopisi paremmin humppafestareille!!! Sit se Kristian siellä on ainoa joka voi sanoa osaavansa laulaa,kaikki muut ovat sellaisia omapäisiä kiekujia joita sikakaan ei röhkimättä kuuntele...

• Nimetön

ari on paras.ei voi mitään.kristiina ulos ja äkkiä.tuomari peliä kristiinalle.

• Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

olen odottanut jo pitkään että kristiina putoaa,eihän sillä ole mitään edellytyksiä idoliksi.on tainnut jakaa....että saa jatkaa.

EN YMMÄRRÄ MYÖSKÄÄN MITEN TÄÄ LAULUTAIDOTON TYTTELI JATKAA;MUTTA ÄÄNESTÄJÄTHÄN SEN JATKAA MITÄ TUOMARIT ANTAVAT MALLIN:KALLONEN HALUAA TYTTELIN ILMEISESTI OMAAN TALLIINSA;MUTTA ON LAULUTINTEJA OTETTAVANA MELKOINEN MÄÄRÄ::: VARSINASET UPEAT LAULAJATTARET JA PERSOONAT ON JO AJAT SITTE PUDOTETTU PORUKASTA JA SILLOIN MENETTI MIELENKIINTONSA TÄMÄ SKABA:MIA JA JOHANNA AINOAT NAISET JA TAITEILIJAT,NÄMÄ OVAT LAPSIA NÄMÄ TYTÖT!

• tätä ei ole ennen nähty

pojat on tosi mahtavia, sellasia esityksiä ei ole ennen idolsissa nähty. miten niin yksipuolisia? onko sulla jäänyt jotain kattomatta? miten oli arin piano man? oliko heviä? entäs kristianin lapin kesä, oliko heviä? häh. yksipuolinen panu tippui. seuraavaksi kristiina. ari voittaa, mahtavalla äänellään. krisu toinen ja anna kolmas. ja kaikista tulee suomen tähtitaivaalle laulajia. anna on kyl vielä niin nuori, olis pari vuotta odottanut.ja mä olen 47v.

• hannna-

Olen sitä mieltä että kyllähän se on ollu kansan päätettävissä.. ja kuitenki tosi mahtavat on päässy..esim.ari ja anna

• huimaa vauhtia

Annan idea on vanheta kilpailujen aikana. Viimeksi näytti jo 50-vuotiaalta. Seuraavalla kerralla hän on huivipäinen mummo. Sen jälkeen dementoitunut vuodepotilas. joka laulaa sairaalasängystä.

Lopulta hän laulaa ruumisarkussa maaten. On hyvä ajatus, että Anna kiinnittää huomiota vanhusten asemaan.

• juusto

musta tuntuu et se muuttuu vanhemmiten apinaks,samaa näköä jo löytyy kummasti

• Nimetönneiti

siis oikeesti, noita edellisiä voittajia on ollut mukava seurata, Hanna P. on luonut uraa hyvin ja pysynyt poissa turhista juoruiluaiheista tai ainaki hoitanu julkisuuspuolen aikuisella tavalla. Ilkka P. taas on onneksi pysynyt poissa lähes kokonaan...

MUTTA ANNA...se on juurikin sellanen p****s, joka sit tunkee ittensä joka paikkaan ja jokaisen kameran eteen...
        ja sillä suulla, jos se ei laula(mikä sekään ei ole aina kivaa kuunneltavaa), ni sieltä ei mitään kaunista tuu ulos!!! Ja se PORU!! AAARGH! Ehkä Mia poras paljon, mut Anna tulee kakkosena perässä...Mun mielestä on parempi sit vaan porata rehellisesti, eikä alkaa selitteleen et, "Ku mä oon niin herkkä lässynlässyn"

Ts. ehkä tajusitte, en voi sietää teennäistä Pikku-Annaa...kyllä se osaa laulaa, mutta kun Idols EI loppuviimeks oo pelkkä laulu kilpailu...
        kuka muu tahansa sais voittaa!

• etkö ymmärrä

miks et vastaa mun viestii!!!!!!!!??????????????........

• the beatles

Ari on paras! kaikki muut on päin puuta

• anna hautaan

ihme teinitouhua

• TiiuLiiu

EN ymmärrä miten tuomarit voivat kehua Kristiinan laulua, se on joka kerta ollut niin epävireistä, että sydäntä särkee. Itselläni ei lauluääntä ole suotu, mutta nuottikorvaa kyllä. Olenhan soittanut useita vuosia. Enkä todellakaan ole mitenkään kateellinen, sillä totesinhan juuri ettei ole lauluääntä ja siksi en edes kisaan lähtisi. Kyllä huomaa Kristiinan puheestakin, että hieman sieltä puskee ruotsalainen aksentti läpi... *puistattaa*
      Kyllä finaalikolmikko muodostuu miehistä ja annasta.

• diidaa.

Kristiina olisi todellakin saanut lähteä jo pois. Järkytyin kun Panu tippui. Miia ja Panu molemmat paljon parempia kuin Kristiina. Ne sentään osas laulaa kun taas tämä pikku blondi ei.

• anna on lähtenyt kuutamo kä...

SUOMALAISET HOI! KASVAKAA AIKUISIKSI!

en ymmärrä mitä jotkut ihmiset näkee siinä p1551ksessä ! aivan karmeaa kuunneltavaa !
        "muttakun,muttakun" muttia riittäisi vaikka muille jakaa. ANNA PUDOTUKSEEN JA SASSIIN !

niinkun on jo käynyt ilmi, idols ei todellakaan ole pelkkä laulukilpailu, vaan siinä haetaan koko suomen
        IDOLIA! okei, kristiinakin on kyllä liian nuori, mutta kyllä se voittaa Annan mennen tullen !!!!!
        ei saakeli sanon minä. ANNA ON SYVÄLTÄ, ANNA ON P15515 JOLLA ON KUSI NOUSSU PÄÄHÄN !

anna on lähtenyt pienelle kuutamo kävelylle, ei jalat oikee pysy maassa

• magnoliah

Hevimiehiänhän ne mutta ainakin Kristian hienosti lauloi sen suomalaisen biisin oliskohan ollut nimeltään Lapin kesä. Ja samaa mieltä olen että vähän yksipuolinen nelikko on enää vastassa. Kristiinaa ei voisi edes yrittää ajatella laulamassa jotain rokimpaa, kuin jotain nais-kappaleita.
      Anna taas yrittää mielestäni olla jotain muuta kun on, ja se on häiritsevää...
      Voitto miehille, niin sen täytyy olla!

• ^_Cheek_^

Ari voittaa hevillä! Jotkut sanoivat että Ari on muka ihan perseestä. vastaus: EI TODELLAKA OO! Ari on mailman paras hevari.

• Juhani Tamminen

vitun ari on hölmö ku menee haukkumaan rokin messiasta iltapäivälehdissä.Kyl on jätkäl noussu kusi nopeesti päähän.Kyllä suomalaisen muusikon pitää aina kunniottaa sellasta elävää legendaa ku remu aaltonen,vaikka ei siitä pitäiskään ni pitäis tollaset mölyt ihan sisällään.Vamma-Arin peli on luultavasti pelattu tai toivottavasti.Mun arvostus laski ihan nollaan tota jätkää kohden ton lausunnon jälkneen.Ari on lahdelle häpeäksi.

• taitaa olla
        Juhani Tamminen kirjoitti:

vitun ari on hölmö ku menee haukkumaan rokin messiasta iltapäivälehdissä.Kyl on jätkäl noussu kusi nopeesti päähän.Kyllä suomalaisen muusikon pitää aina kunniottaa sellasta elävää legendaa ku remu aaltonen,vaikka ei siitä pitäiskään ni pitäis tollaset mölyt ihan sisällään.Vamma-Arin peli on luultavasti pelattu tai toivottavasti.Mun arvostus laski ihan nollaan tota jätkää kohden ton lausunnon jälkneen.Ari on lahdelle häpeäksi.

kusi noussu päähän useillakin loppukilpailijoilla. arvostus on mullakin hävinny ex-suosikki annaa kohtaan, oli pikkasen lapsellista haukkua stailisti piloille kun hänen esityksensä meni pieleen...katsois vaan itseään peiliin ennen kun menee lavalle!

• Jensu

Musta Mia ois saanu voittaa!! Siinä on tyyliä! Ari on ihan sika hyvä persoona.. mut en tykkää kristianista.. enkä kauheesti myöskään kristiinasta.. sillä on kusi noussu päähän.. on sillä ihan kiva ääni .. anna ja ari on hyviä :)

• Anna tai Ari voittaa

Anna ja Kristiina tekisivät todellakin hyvän pop-bändin! Ari ja Kristian taas olisivat oikea hevikaksikko!

• Minäpä vaan=)

Ari on niin pirun seksikäs että huh huh.. Karismaa hehkuu hänestä! Ihana persoona, ilmiömäinen. Harvat pystyy laulamaan samoin.

Kristian käyttää ääntään hyvin ja on mukava persoona:) Panostaa eniten esitykseen ja kappaleisiin, saa nähdä miten menestyy.. Paljon meininkiä ja oikea suunta, tosi määrätietoinen!

Annalla on kaunis ääni, mutta hän ei ole ilmiömäinen. Kaunis tyttö, kaunis ääni, kykyjäkin laulajaksi. Vilkas persoona, muttei edelleenkään ilmiö, vielä! Ikä valitettavasti vaikuttaa siihen miten pystyy esiintymään ja laulamaan. Harjoitusta ja kärsivällisyyttä!

Kristiina on kiltti naapurin tyttö, jolla on lapsekas ääni. Erilainen persoona, luulen, mutta välillä epävarma ja laulu on ajoittain epäpuhdasta. Eiei, ei voittoon! Pärjää varmaan ainakin jonkin aikaa Suomessa, mutta ulkomaillekko? Ei kai..

Tässä pari tosiasiaa:
        Maailma on täynnä kauniita naapurin tyttöjä.
        Hevi ja rock on muodissa, muoti tietysti vaihtuu ajoittain..
        Kovaa työtä tarvitaan tällä alalla yhtä paljon kuin lahjakkuuttakin, jopa enemmän.

Toisaalta, voittaja saa Idols-leiman, eikä se välttämättä ole hyvä asia!

Onnea kaikille kisaan:)

• teille kaikille:

seuraavana idolssista putoaa KRISTIAN! katsokaapa vain kun häntä viedään, sitä kusipäätä, alas viemäristä. sanokaa mun sanoneen sillon kun sen aika on.

Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      76
      2539
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      49
      2536
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2402
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      67
      2200
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1897
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      105
      1749
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      1221
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1054
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1045
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      59
      965
    Aihe