Minna Turusen alastonkuvat!!!

19

52014

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ku ala-arvoisia vaalikuvia

Kaikkia noi vasemmisto nuoret yrittää.että ne huomattas.surkiaa.surkiaa

• tangontaitaja

on tosi kauniita kuvia,mutta hivenen liian laiha neito,jos olisi hiukan enemmän tavaraa oikeissa paikoissa niin sitt olisi tosi KAUNIITA...

• ncc

joopajoo

• ja kaunis on mallikin

Oli kyllä tosi kauniisti otettuja kuvia ja tuo Minna on tosi kuvauksellinen. Ainoastaan tuo "miekuttelu" ei oikein jaksa enää iskeä, heti kun joku avaa suunsa ja alkaa että sit ku mie, jne...niin jotenkin haukotuttaa että justjoo.
      Sama fiilis Hanna Pakarisesta, huippuhyvä laulaja mutta haastattelussa kun avaa suunsa niin, joooo...mie ku, mie sitte niin ku että voe tokkiisa!

• ''''''''

Miksei ihminen saa puhua omaa murrettaan, kieltä jota on puhunut koko ikänsä?!

• ku mie miekutan?
        '''''''' kirjoitti:

Miksei ihminen saa puhua omaa murrettaan, kieltä jota on puhunut koko ikänsä?!

Koska se miekutus on ärsyttävää, mie ku sitte tota noin nii, mie jouvuin rekkeen evakon,,,sori, mun mielstä se on vaan kauheen kuulosta ja sitäpaitsi on vissiin kuullu näiltä ainajokapaikassa äänessä olevilta "miekuttajilta" että : pidä sie pääs kii ku mie miekutan täs!

• sisilisko
        ku mie miekutan? kirjoitti:

Koska se miekutus on ärsyttävää, mie ku sitte tota noin nii, mie jouvuin rekkeen evakon,,,sori, mun mielstä se on vaan kauheen kuulosta ja sitäpaitsi on vissiin kuullu näiltä ainajokapaikassa äänessä olevilta "miekuttajilta" että : pidä sie pääs kii ku mie miekutan täs!

Voi ttu mikä idiootti, meinaatko et kaikki ketkä asuu kehä kolmosen ulkopuolella asjelee hevosilla ja ostaa poronlihaa oravan nahoilla! ..just joo hommaa elämä! Et oo varmaa koskaa kuullu, ku jotkuu norm. "mie ja sie turvaa tie" puhuvat yrittää väkisin vääntää mä ja sä..se vasta tyhmän kuulosta onkii!

ja Turusesta, kaunis hyvä näyttelijä, joka osaa olla oma ittesä!

• JouMan
        ku mie miekutan? kirjoitti:

Minua kyllä ihan oikeasti ärsyttää tuollainen renkutus "sori, mun mielstä se on vaan kauheen kuulosta ja sitäpaitsi on vissiin kuullu ainajokapaikassa äänessä olevilta"
        Et näköjään siis osaa suomen kieltä puhua tai edes kirjoittaa! Tuo "miekutus" kuulostaa kyllä sata kertaa miellyttävämmältä kuin sinun lässytyksesi, joka suoraan sanottuna raiskaa suomen kieltä!

• Koerax
        sisilisko kirjoitti:

Voi ttu mikä idiootti, meinaatko et kaikki ketkä asuu kehä kolmosen ulkopuolella asjelee hevosilla ja ostaa poronlihaa oravan nahoilla! ..just joo hommaa elämä! Et oo varmaa koskaa kuullu, ku jotkuu norm. "mie ja sie turvaa tie" puhuvat yrittää väkisin vääntää mä ja sä..se vasta tyhmän kuulosta onkii!

ja Turusesta, kaunis hyvä näyttelijä, joka osaa olla oma ittesä!

määämäää vaan juu
        Älä rääkkää sitä ruisrääkkää emmä rääkkääkkää.

Miks lahtelaiset aina puhuu lahesta seki on niinköö tosi perseestä!

Toi mie on joskus jääny tosi pahasti ittellä päälle ku tuli päivittäin höpöteltyä interwebin välityksellä lappeenrantalaisen jantterin kanssa ni sitä tuli miesieteltyä varmaa vuoden verran sen jälkeenki

• Mut liian laiha

Jep, liian laiha. Muuten kaunis nainen, ja hyvä näyttelijä. Tässä mun mielipide.

• masa**

Se joka väittää et Minna on liian laiha on varmasti itte joku v***n säkki muija tai sit omaa ei ikinä oo saanu tai tuu saamaa hyvännäköst naista.

• kuveja...
        masa** kirjoitti:

Se joka väittää et Minna on liian laiha on varmasti itte joku v***n säkki muija tai sit omaa ei ikinä oo saanu tai tuu saamaa hyvännäköst naista.

No ainakin noissa kuvissa on LIIAN laiha, luut töröttää!
        Kasvoiltaan kaunis.
        Ja kuvissa mitään erikoista ole, mitään edes näy..onko posliini, näkyikö edes nännit?

• paljasta?

Nähdäänköhän kohta alasti Salkkareissa kun alkaa pelehtiä 'Helin' kanssa..ai niin, sehän on perheohjelma, harmi :(

• samaa mieltä

Nää on näitä sarjassa anorexian avulla laihaksi hinnalla millä hyvänsä. Kyllä hoikka lihaksikas nuoren naisen urheilija kroppa voittaa ton luuviulun mennen tullen. Onko muka nainen ilman reisilihaksia minkään näköinenjos muutenkin on luuta nahkaa. Urheilu ja liikunta kunniaan ja terveen näkönen kroppa - ei syömähäiriöt (mitkä johtuu hölmöistä laihuusihanteista). Sori minttu!

• karvanenkolli

Aika kissa! MJäY!

• suora osoite
    • adjektiivi

ei sieltä enää mitään löydy

• !"#¤%&&//

Ei oikein menny perille. Kuka moinen Minna mahtaa olla tai mistä pitäisi tuntea??

• Anonyymi

Haukan Pasi ei ollut väärässä kaunis

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2206
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      39
      2095
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      30
      1989
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      47
      1396
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1336
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      883
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      56
      812
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      751
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      733
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      718
    Aihe