Näyttelijä Minna Turusen alastonkuvia löytyy täältä:
http://www.minnaturunen.net/
Minna Turusen alastonkuvat!!!
19
52014
Vastaukset
- ku ala-arvoisia vaalikuvia
Kaikkia noi vasemmisto nuoret yrittää.että ne huomattas.surkiaa.surkiaa
- tangontaitaja
on tosi kauniita kuvia,mutta hivenen liian laiha neito,jos olisi hiukan enemmän tavaraa oikeissa paikoissa niin sitt olisi tosi KAUNIITA...
- ncc
joopajoo
- ja kaunis on mallikin
Oli kyllä tosi kauniisti otettuja kuvia ja tuo Minna on tosi kuvauksellinen. Ainoastaan tuo "miekuttelu" ei oikein jaksa enää iskeä, heti kun joku avaa suunsa ja alkaa että sit ku mie, jne...niin jotenkin haukotuttaa että justjoo.
Sama fiilis Hanna Pakarisesta, huippuhyvä laulaja mutta haastattelussa kun avaa suunsa niin, joooo...mie ku, mie sitte niin ku että voe tokkiisa!- ''''''''
Miksei ihminen saa puhua omaa murrettaan, kieltä jota on puhunut koko ikänsä?!
- ku mie miekutan?
'''''''' kirjoitti:
Miksei ihminen saa puhua omaa murrettaan, kieltä jota on puhunut koko ikänsä?!
Koska se miekutus on ärsyttävää, mie ku sitte tota noin nii, mie jouvuin rekkeen evakon,,,sori, mun mielstä se on vaan kauheen kuulosta ja sitäpaitsi on vissiin kuullu näiltä ainajokapaikassa äänessä olevilta "miekuttajilta" että : pidä sie pääs kii ku mie miekutan täs!
- sisilisko
ku mie miekutan? kirjoitti:
Koska se miekutus on ärsyttävää, mie ku sitte tota noin nii, mie jouvuin rekkeen evakon,,,sori, mun mielstä se on vaan kauheen kuulosta ja sitäpaitsi on vissiin kuullu näiltä ainajokapaikassa äänessä olevilta "miekuttajilta" että : pidä sie pääs kii ku mie miekutan täs!
Voi ttu mikä idiootti, meinaatko et kaikki ketkä asuu kehä kolmosen ulkopuolella asjelee hevosilla ja ostaa poronlihaa oravan nahoilla! ..just joo hommaa elämä! Et oo varmaa koskaa kuullu, ku jotkuu norm. "mie ja sie turvaa tie" puhuvat yrittää väkisin vääntää mä ja sä..se vasta tyhmän kuulosta onkii!
ja Turusesta, kaunis hyvä näyttelijä, joka osaa olla oma ittesä! - JouMan
ku mie miekutan? kirjoitti:
Minua kyllä ihan oikeasti ärsyttää tuollainen renkutus "sori, mun mielstä se on vaan kauheen kuulosta ja sitäpaitsi on vissiin kuullu ainajokapaikassa äänessä olevilta"
Et näköjään siis osaa suomen kieltä puhua tai edes kirjoittaa! Tuo "miekutus" kuulostaa kyllä sata kertaa miellyttävämmältä kuin sinun lässytyksesi, joka suoraan sanottuna raiskaa suomen kieltä! - Koerax
sisilisko kirjoitti:
Voi ttu mikä idiootti, meinaatko et kaikki ketkä asuu kehä kolmosen ulkopuolella asjelee hevosilla ja ostaa poronlihaa oravan nahoilla! ..just joo hommaa elämä! Et oo varmaa koskaa kuullu, ku jotkuu norm. "mie ja sie turvaa tie" puhuvat yrittää väkisin vääntää mä ja sä..se vasta tyhmän kuulosta onkii!
ja Turusesta, kaunis hyvä näyttelijä, joka osaa olla oma ittesä!määämäää vaan juu
Älä rääkkää sitä ruisrääkkää emmä rääkkääkkää.
Miks lahtelaiset aina puhuu lahesta seki on niinköö tosi perseestä!
Toi mie on joskus jääny tosi pahasti ittellä päälle ku tuli päivittäin höpöteltyä interwebin välityksellä lappeenrantalaisen jantterin kanssa ni sitä tuli miesieteltyä varmaa vuoden verran sen jälkeenki
- Mut liian laiha
Jep, liian laiha. Muuten kaunis nainen, ja hyvä näyttelijä. Tässä mun mielipide.
- masa**
Se joka väittää et Minna on liian laiha on varmasti itte joku v***n säkki muija tai sit omaa ei ikinä oo saanu tai tuu saamaa hyvännäköst naista.
- kuveja...
masa** kirjoitti:
Se joka väittää et Minna on liian laiha on varmasti itte joku v***n säkki muija tai sit omaa ei ikinä oo saanu tai tuu saamaa hyvännäköst naista.
No ainakin noissa kuvissa on LIIAN laiha, luut töröttää!
Kasvoiltaan kaunis.
Ja kuvissa mitään erikoista ole, mitään edes näy..onko posliini, näkyikö edes nännit?
- paljasta?
Nähdäänköhän kohta alasti Salkkareissa kun alkaa pelehtiä 'Helin' kanssa..ai niin, sehän on perheohjelma, harmi :(
- samaa mieltä
Nää on näitä sarjassa anorexian avulla laihaksi hinnalla millä hyvänsä. Kyllä hoikka lihaksikas nuoren naisen urheilija kroppa voittaa ton luuviulun mennen tullen. Onko muka nainen ilman reisilihaksia minkään näköinenjos muutenkin on luuta nahkaa. Urheilu ja liikunta kunniaan ja terveen näkönen kroppa - ei syömähäiriöt (mitkä johtuu hölmöistä laihuusihanteista). Sori minttu!
- karvanenkolli
Aika kissa! MJäY!
- suora osoite
- adjektiivi
ei sieltä enää mitään löydy
- !"#¤%&&//
Ei oikein menny perille. Kuka moinen Minna mahtaa olla tai mistä pitäisi tuntea??
- Anonyymi
Haukan Pasi ei ollut väärässä kaunis
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192206Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392095Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä301989Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471396- 741336
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46883Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56812Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8751- 52733
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32718