Neitsyen kanssa yhteensopiva horoskooppi...?

Vastausta toivova...

Voisiko joku asiasta tietävä kertoa, että mikä
horoskooppi sopii neitsyen kanssa yhteen??

31

19561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neitsyt

      nousevasta merkistä ja kumppanin nousevasta
      merkistä... oppaat sanoo että muut maan merkit
      esim, härkä ja kauris, mutta ite en ole ikinä
      tullut kovin hyvin niiden kans toimeen. Mun
      nouseva merkki on skorpioni. Pisimmät
      rakkaussuhteeni ovat olleet oinaan, kaksosen ja
      vaa'an kanssa, joista kaksonen ja vaaka sopivat
      minulle paremmin kuin oinas. Vaa'an kanssa olen
      nyt ollut kolme vuotta naimisissa...

      • leena

        sanonut juuri samaa..eli kumppanisi kartta ja oma
        karttasi vaikuttavat mutta suosittelisin että
        valitsisit kumppanisi aitojen tunteiden
        perusteella!!

        "kyllä sulle heila löytyy mutta se vie vähän aikaa
        löytyäkseen!!"


      • vaakamies

        Olen mies ja vaaka, ollut 10v neitsyen kanssa
        ja hän on mielestäni paras merkki vaakamiehelle


      • ihmetelevä

        Mitense kaksonen kesti sen neityen
        pikkumaisuuden turhan tärkeyden ?
        Asioiden pitkittämisen,monimutkaistamisen,neitsyt
        ossa tehdä ykinkertaisesta selvästäkin asiasta
        varsinaisen ritiaalin,
        Sisäiseti ristiriitainen epävarma empijä joka ei
        tee päätöksiä


    • naimisissa neitsyen kans

      Ei kukaan järkevä ihminen..

    • sonkku

      jousimies

    • VAAKA

      IDÄN JA LÄNNEN ASTROLOGIA KIRJAN MUKAAN NEISYEN
      KANSSA HARMONISTA ON
      VAAKA,SKORPIONI,KAURIS,HÄRKÄ,RAPU JA LEIJONAN
      KANSSA.

    • joku vaan

      sen voin sanoo että neitsyt ei todellakaan tuu leijonien tai vesimiesten kans toimeen!! mut sit jotka sille sopis niin on ainaki härkä, vaaka,kauris ja jotain näitä maamerkkejä..

      • Pirna

        Eka mieheni oli leijona. Huonosti meni. Nykyinen on vesimies. Melkein päivittäin erimielisyyksiä ja varsinkin riitaa veskarin sotkuista ja levottomasta luonteesta.
        Nuoruudessa parhaat suhteeni ovat olleet kauriin ja varsinkin vaa´an kanssa.
        Yhdyn neitsyt-naisena nimimerkkiin "joku vaan".


      • mauste

        kylhän neitsyt tulee leijonan kans toimee, nimimerkil 31v yhessä


    • jepajeejou

      Omasta kokemuksesta parisuhteessa toi skorpioni on sopinut mulle hyvin. :) Hyvin on mennyt!

      • Guanabatz

        Olen skorpioni ja neitsyt mies sopinut


    • 4

      Kun mies on Vaaka hän hyvinkin tahtoo elää Neitsyt-naisen kanssa.
      Vaaka saa loistaa, kun nainen tekee kaikki työt. Mikä vitsi!

    • vesimies+neitsyt

      olen vesimiesnainen ja seurustelen neitsymiehenkanssa, ollaan seurusteltu puolitoistavuotta ja asuttu yhdessä (niistä) noin. vuoden verran.
      Mieheni paras kaveri on myös vesimies.. ja tiedän että kaikissa yhteensopivuus jutuissa lukee että neitsyt vesimies on maailman huonoin pari.. mutta tässä sitä nyt ollaan . :)

      • kuuneitsyt

        Sama juttu täälläkin, vesimiesnainen ja neitsytmies, mutta meidän kartat osuvat kokonaisuutena hyvin yhteen. Ihminen on monen asian summa. Ei pidä tuijottaa aurinkoa eikä liikaa karttojakaan, vaan uskoa omiin tunteisiin :)


    • Neitsyt44

      Itse olen neitsyt ja jo 15 vuotta elänyt saman oinaan kanssa. Ylä- ja alamäkeä mutta kaiken kaikkiaan ollaan loistava yhdistelmä :)

    • Ei Aurinkoa. Huone4.

      Muistamme kaikki sen, että parisuhteen onnistumista ei arvioida aurinkomerkkien perusteella.

      Mihin ihastuit kumppanissasi?
      Käyttäytymiseen työssään, urallaan, ammatissaan, harrastuksissaan?
      Hänen tapaansa viettää vapaa-aikansa?
      Hänen psykologiseen persoonallisuuteen? Mistä hän sai sen mahdollisuuden omaan persoonallisuuteensa?
      Hänen onnekkuuteensa yleisesti elämässä?
      Hänen tapansa elää?
      Hänen tapansa rakastaa?

    • Haavekuva**

      Olisiko parempi, jos miehen Aurinko olisi MC:llä, tai Huoneessa 7, tai huoneessa 4?
      Luulen tahtovani jonkun noista olevan miesystävälläni.
      En tahdo hänen Aurinkonsa olevan huoneessa 5.
      Jos hänen Aurinkonsa on huoneessa 12, sekin voi olla kaunista.

      En kenties tahdo hänen Marsinsa olevan MC:llä. Mars voisi olla huoneessa 7. Jos Mars miehellä olisi huoneessa 4 tilanne voisi olla olla liian painostava.

      Merkurius miehellä voisi olla huoneessa 7, tilanne kenties olisi kestettävä. Jos Merkutius miehellä olisi huoneessa 4 en tiedä jaksaisinko parisuhteessa.

      Venus huoneessa 4 miehellä olisi minulle enemmän, kuin mieluista.

      Uranus MC:llä miehellä olisi kaunis lisä parisuhteeseen.

    • typykkäkauris

      sanoisin omasta kokemuksesta, et kauris ja neitsyt sopiivaat hyvin yhteen, niin luonne kuin sänkytouhut. leikkimielinenhän tää ketju täytyy olla, eihän sitä kukaan horoskooppimerkin kanssa naimisissa oo.

    • rerermne

      vaaka, skorpioni ja kauris.

    • neitsykkäinen...

      KAURIS ehdottomasti!!

      • neitsyt+kauris=100%♥

        Kaurista parempaa ei ole eikä tule. Ymmärtää neitsyttä puolesta sanasta ja on muutenkin kuin tehty kulkemaan neitsyeen rinnalla.


    • 4+2

      Olet kuullut että toiset neitsyet, härät, kauriit, kalat, ravut, skorpionit

    • Horo-s-kooppi

      Härkä. HÄRKÄ EHDOTTOMASTI, paras kombo Neitsyen kanssa! Maamerkit rules!

    • MasterZeromus

      Rapu jos kaipaa vehmasta paratiisia tai Jouskari jos haluaa hyödyntää rikkauksia. Mutta kuten aina on oltava hieman varuillaan.

    • neitsyt 92

      hyvin toimi kalojen kanssa, vesimiehen kans kränää, mut varmaan onnistuisi, kauriin kans ei mennyt hyvin.. on se niin eri henkilöstäkin kiinni, ettei sil horoskoopilla loppujen lopuksi ole merkitystä, jos henkilöstä pitää ;)

      • kuumalempi

        zori, mut rapu&neitsyt paras,todettu on.


      • Neitsyt vastaa
        kuumalempi kirjoitti:

        zori, mut rapu&neitsyt paras,todettu on.

        Ei toiminut meillä. Rapu oli aivan liian ailahtelevainen ja löyhästi kiinni suhteessa.


      • oinasnsinen
        Neitsyt vastaa kirjoitti:

        Ei toiminut meillä. Rapu oli aivan liian ailahtelevainen ja löyhästi kiinni suhteessa.

        Olen oinasnainen, kohta 25v. ja olen seurustellut 10v ex-neitsytmiehen kanssa. Suhteen jälkeen kokeilin kahta skorpparimiestä eikä toiminu. Nyt olen rakastunut taas neitsytmieheen ja näyttää tulevan suuri rakkaustarina.:)


    • Rationaalinen

      Jos tulet vastaan, niin muista kertoa uskovasi horoskooppeihin, että tiedän välttää

    • Mamma Mia

      Itse sanoisin Neitsyt naisena, että Vaaka on sopivin.Luotettava/vin ja älykäs merkki, jota Neitsyt arvostaa.Vaaka on ikuinen kumppani.Leijonan kanssa ei tule mitään ihan liian erilaisia Neitsyt särkee vaan sydämmensä.Rapu ei pysy paikoillaan vaikka muuta väitetään.Menossa koko ajan vaikka rakkaus onkin intohimoista Neitsyt kärsii liikaa.Härän kanssa taistellaan älyllisesti jatkuvasti.Molemmat kun itsepäisiä merkkejä.Kumpi sanoo viimeisen sanan.Ärsyttää liikaa saa nähdä kauan kestää ennenkuin Härkä lähtee.Moni täällä näyttäis suosittelevan Kaurista mutta onko luotettava kun on niin mukava ja suosittu seuraihminen?Nämä omia kokemuksia muista merkeistä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1445
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1235
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe