kas,kas kloorattua paskavettä

Mummotin

Onko kukaan miettinyt, mitä tämä helvatan kloorattu vesi tekee?
Minulla ainakin iho kutisee, hiukset haisee kloorille eikä sitä taatusti VOI juoda.
Entä vauvat ja vaarit?
Hävytöntä sanon minä, mutta eipä silti:
herroilla kunnassa on varaa ostaa muutakin juotavaa niin ettei se järkyttävä kloorindöfä heitä haittaa!
Kuntalaiset pitää vaatia EDES puhdasta vettä.
JA H E T I !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8

697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muutama

      lisää: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! osta niillä vaikka pullovesi, ja lopeta jo tuo ainainen marina. Nöyryytät itsesi.

      • esiin

        Täydellinen epäonnistuminen tämä klooriliete on!
        Paha juttu.


      • Nimetön
        esiin kirjoitti:

        Täydellinen epäonnistuminen tämä klooriliete on!
        Paha juttu.

        vihtiläisille naurettaan varsin laajasti, eräs tuttu keski suomesta kysyi- mistä tuntee vihtiläisen?
        no sillä on aina lmp- tauti eli lentää molemmista päistä.

        kunnan johto on erittäin epäpätevää röyhkeää ja ylimielistä mutta kas: mehän sallimme sen.


    • ikävä kaveri

      Liekö Lohjan Roution alueella norovirusta juomavedessä, koska kun olen täällä, niin vähän väliä on ripuli ja mahasta sisältö lentää joka toinen viikko ihan lentonaan ja on lihassärkyä ja kuumeilua lievänä.

      Sitten pääsiäislomalla olin poissa kaupungista ja olin maalla, missä nautimme puhdasta lähdevettä ja maha parantui täydellisesti!!! Sitten palasin lomalta, join hanavettä kotona ja töissä ja taas maha oli kuralla...

      Eli vesilaitos huom. vaikka vesi olisi puhdasta putkiin laskettaessa, niin talojen likaiset putket 70-luvulta saakka taitavat kaivat muutakin huoltoa kuin kloorauksen. Varmaan vanhimmissa taloissa putkiremontti tai huollatus eli tarkempi puhdistus olisi jo tarpeen, samoin ilmanpoistolaitteiden huolto. Sama koskenee vanhaa ammattiopistoa Toivonkadulla? Tuntuu, että siellä home haiskahtaa... ja monet, niin monet ovat sairastelleet tänä vuonna...

      Tietoa noro-viruksesta:

      http://www.ktl.fi/portal/suomi/osiot/tietoa_terveydesta/terveys_ja_sairaudet/infektiotaudit/suolistoinfektiot/norovirus/

      PS. Pitäisikö terveystarkastajan käydä tekemässä viimein tarkastuksia ja näytteenottoja eikä vain istua komerossaan papereita pyörittämässä?

    • Kiva maa

      Nokialla juodaan vihreää vahvasti kloorille haisevaa vettä joka suodatuksen jälkeen haisee ulosteelle.

    • suolisolmu

      Ette tiedä kovasta elämästä mitään. Muuttakaa karkkilaan niin kohta tiedätte.

    • hahall

      Vihdissä ei mikään yllätys.Palveluita vailla oleva kunta,jossa herrat määrää kaiken,asumiseen menee kaikki rahat.

    • Anonyymi

      kloori ei tuhoa läheskän kaikia vedessä olevia pieneliöitä. Ihmisille annetaan virheellinen käsitys siitä että klooraus tekee vedestä puhdasta. On paikkakuntia joissa ätevesi kierrätetään ihmille juomavedeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      80
      4365
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3234
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3132
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      2967
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2905
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2676
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      42
      2623
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      234
      2347
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2176
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      45
      2097
    Aihe