L´orealin mineraalimeikkivoide

uutuus

Onko kukaan ehtinyt kokeilla Lorealin uutta True Match -mineraalimeikkivoidetta (vai onkohan puuteri, koska on puuterimainen..)? Siinä on levityssivellin mukana.

30

23479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mineraalimeikeistä

tuo lorealin "mineraalimeikki" ei ole oikea mineraalimeikki koska sisältää esim. silikonia ja muitakin aineita, mitä ei oikeissa mineraalimeikeissä ole : >

• ........................

.... on siinä uudessa meikkivoiteessa!!

• sisältö

jos jotain kiinnostaa

Active ingredients: titanium dioxide 3.0%, zinc oxide 5.0%

Inactive ingredients: talc, boron nitrate, dimethicone, copernifica cerifera (carnauba) wax, cetyl dimethicone, trimethylsiloxysilicate, triisocetyl citrate, aloe barbadensis leaf juice, tocopherol, panthenol
      May contain: titanium dioxide, zinc oxide, bismuth oxychloride, iron oxides

• enkä kokeile...

Ihan uteliaisuudesta kävin tänään Stockmann Beautyssa kysymässä tuosta Lorealin uudesta mineraalimeikkivoiteesta eikä myyjä sitä suositellut. Myyjän mukaan tuote tuo ihon pikkuvirheet (esim. pintakuivuuden, pienet näpyt) todella helposti esille ja sanoikin, että tuote sopii lähinnä niille, joilla on jo valmiiksi hyvä iho. Tuote ei siis peitä virheitä, joten se ei soveltuisi ainakaan minulle...

Eli vastauksena kysymykseesi, en ole kokeillut tuotetta enkä todennäköisesti tule kokeilemaankaan.

• ...............

Mulle sanottiin ihan toisin ja mun finnit se ainakin peittää!! Mut se on ihan selvää ettei se pintakuivuutta peitä mutta ei mikään muukaan meikkivoide. Ostin ton meikkivoiteen ja se on tosi ihanan tuntunen iholla. Sopii niin hyvin herkkään ihoon ja peittää hyvin!!

• mutta en silti kokeile
        ............... kirjoitti:

Mulle sanottiin ihan toisin ja mun finnit se ainakin peittää!! Mut se on ihan selvää ettei se pintakuivuutta peitä mutta ei mikään muukaan meikkivoide. Ostin ton meikkivoiteen ja se on tosi ihanan tuntunen iholla. Sopii niin hyvin herkkään ihoon ja peittää hyvin!!

Tosiaan, en siis itse ole Lorealin mineraalimeikkivoidetta kokeillut, kerroinpahan vain, mitä minulle sanottiin tuosta tuotteesta. Hyvä, että sinulla tuo tuote toimii, itse en sitä uskalla kokeilla, kun meikkivoidekaan ei levity kunnolla ihon pintakuivuuden takia. Ja tuo tuote kuulemma kerääntyy vielä juonteisiin jne. Myyjä oli siis itse sitä kokeillut muutaman päivän eikä suositellut, vaan sanoi suoraan että osta "oikea" mineraalimeikkivoide. Usko pois, olisin minäkin mieluummin ostanut Lorealin mineraalimeikkivoiteen noin 20 eurolla kun maksaisin esim. Younbloodista tuplasti enemmän. Mutta ilmeisesti hyvää ei saa halvalla. Ja kyseisessä liikkeessä ei siis ollut muita mineraalimeikkejä myynnissä eli myyjä ei yrittänyt myydä kalliimpaa tuotetta.

Ja vielä kerran, kiva että Loreal sopii sinulle, toivottavasti monelle muullekin.

• Nainen 26
        mutta en silti kokeile kirjoitti:

Tosiaan, en siis itse ole Lorealin mineraalimeikkivoidetta kokeillut, kerroinpahan vain, mitä minulle sanottiin tuosta tuotteesta. Hyvä, että sinulla tuo tuote toimii, itse en sitä uskalla kokeilla, kun meikkivoidekaan ei levity kunnolla ihon pintakuivuuden takia. Ja tuo tuote kuulemma kerääntyy vielä juonteisiin jne. Myyjä oli siis itse sitä kokeillut muutaman päivän eikä suositellut, vaan sanoi suoraan että osta "oikea" mineraalimeikkivoide. Usko pois, olisin minäkin mieluummin ostanut Lorealin mineraalimeikkivoiteen noin 20 eurolla kun maksaisin esim. Younbloodista tuplasti enemmän. Mutta ilmeisesti hyvää ei saa halvalla. Ja kyseisessä liikkeessä ei siis ollut muita mineraalimeikkejä myynnissä eli myyjä ei yrittänyt myydä kalliimpaa tuotetta.

Ja vielä kerran, kiva että Loreal sopii sinulle, toivottavasti monelle muullekin.

Minäkin kärsin pintakuivasta ihosta, ja välissä rasvaisesta t-alueesta. Juuri pintakuivuuden takia olin täysin varma siitä, ettei mineraalimeikki mulle sovi. Tosin olen koko "meikkausikäni" käyttänyt meikkipuuteri ongelmitta. Päätin kuitenkin eilen pyytä stockan kosmetologia esittelemään tuotetta minulle, kysyin mm. passaako se minunlaiselleni pintakuivuudesta kärsivälle. Kuulemma passaa.

Minulla ei ollut meikkiä kasvoissa kun kävin kaupassa, joten hän laittoi minulle pohjan tuolla tuotteella. Vielä 6h myöhemmin pohja oli erittäin hyvän näköinen, se oli tasainen eikä se ollut kerääntynyt juonteisiin (joita minulla nyt tosin ei kovin paljon ole). Tänään laitoin aamupäivällä pohjan itselleni, ja uskallan väittää, että se levittyy kunnolla (tosin mulla levittämisessä meni pitempään kun kosmetologilla, mutta ehkä homma nopeutuu ajan myötä) ja näyttää hyvältä!

Minusta taisi siis tulla takinkääntäjä!

Jos sinua "pelottaa" L'orealin tuotteen silikonipitoisuus, kokeille Isadoraa. Siltäkin merkiltä on tullut mainoksien mukaan mineraalipohja ja muita tuotteita, ainakin luomi- ja poskipunavärit. Näissä ei ole nettisivujen mukaan lainkaan kemiallisia yhdisteitä tai öljyjä.

• koostumus

Mua rupesi kiinnostamaan tämä tuote mutta onko se siis voidemainen meikkivoide vai koostumukseltaan puuterimainen kuten käsittääkseni "oikeat" mineraalituotteet ovat?

• Nainen 26

Puuterihan se on. Pienessä purkissa jossa on kannessa oma luonnonharjaksinen sivellin mukana.

• on reilusti
        Nainen 26 kirjoitti:

Puuterihan se on. Pienessä purkissa jossa on kannessa oma luonnonharjaksinen sivellin mukana.

Johan on hieno tuote..talkkia purkillinen!
        Kaukana mineraaleista. Kertoohan sen jo hintakin,
        ei voinut muuta odottaa.

• .........
        on reilusti kirjoitti:

ei voinut muuta odottaa.

Talkki on mineraali. Talkkia meikkivoiteessa = mineraalimeikkivoide. Eikä talkissa ole mitään vikaa meikkituotteena.

Tiedoksi vaan :o)

• ei ole
        ......... kirjoitti:

Talkki on mineraali. Talkkia meikkivoiteessa = mineraalimeikkivoide. Eikä talkissa ole mitään vikaa meikkituotteena.

Tiedoksi vaan :o)

terveellistä iholle vaan se kuivattaa ihoa ja imee siitä kaiken "suojarasvan". Sitä ei kuuluisi olla aidoissa mineraalimeikeissä, lorealin "mineraali"meikki on hyvin huonoa ja epäterveellistä iholle, en suosittele. Se tukkii huokoset aiheuttaen epäpuhtauksia.

• koklaaja
        ei ole kirjoitti:

terveellistä iholle vaan se kuivattaa ihoa ja imee siitä kaiken "suojarasvan". Sitä ei kuuluisi olla aidoissa mineraalimeikeissä, lorealin "mineraali"meikki on hyvin huonoa ja epäterveellistä iholle, en suosittele. Se tukkii huokoset aiheuttaen epäpuhtauksia.

Sorruin ostamaan kyseisen tuotteen ja ainakin minulle toimii hyvin. Iho pysyy mattana ja meikki hyvänä koko päivän, eikä epäpuhtauksia ole tullut, päinvastoin ihoni voi paremmin kuin ennen käyttämälläni tuotteella. Toisille toimii, toisille ei :) Minä ainakin olen hyvinhyvin tyytyväinen!!

• Nainen 26
        ei ole kirjoitti:

Selitäppä minulle, miten tuote joka on "huono ja epäterveellinen iholle" ja joka "aiheuttaa epäpuhtauksia" on voinut saada Allergia- ja astmaliiton hyväksynnän? Eikö heihinkään voi enää luottaa? Eihän heillä voi olla parempaa tietoa kuin anonyymilla keskustelijalla suomi24:n palstalla, eihän...?

• hyväksyntä
        Nainen 26 kirjoitti:

Selitäppä minulle, miten tuote joka on "huono ja epäterveellinen iholle" ja joka "aiheuttaa epäpuhtauksia" on voinut saada Allergia- ja astmaliiton hyväksynnän? Eikö heihinkään voi enää luottaa? Eihän heillä voi olla parempaa tietoa kuin anonyymilla keskustelijalla suomi24:n palstalla, eihän...?

Ei se liiton hyväksyntä ole ihmeellinen juttu. Rahalla saa ja melkein millä ainesosilla hyvänsä.
        Ei se todellakaan ole niin että se on joku palkinto tai hyväksyntä ihan puhtaasti. Eihän talkki ole kielletty, on vaan halpa ja hyödytön tuote joka ei peitä, liukuu kasvoilla ja sillä saadaan siihen purkkiin enemmän näköisesti tuotetta. Kuten sanottu, pigmentit maksavat meikeissä eniten ja mm.niistä tingitään kun tehdää halpoja tuotteita. Ainesosina listan mukaan on tosin muutakin jotka eivät ole mineraaleja. Tosiasioista kun ei voi väitellä, kannattaa opiskella niitä ainesosia ja hieman ottaa selvää.

• tolloja ;):)
        on reilusti kirjoitti:

ei voinut muuta odottaa.

Talkki ON mineraali!!!!!!!!!!!!!

• tuo on kurjaa
        tolloja ;):) kirjoitti:

Talkki ON mineraali!!!!!!!!!!!!!

Jos yksi haukkuu tuotteen pystyyn ja yksi ilmoittaa tyhmyytensä sanomalla että talkki ei ole mineraali, niin johan on helppo yleistää kaikki mineraalifanit tolloiksi...

• ............
        tuo on kurjaa kirjoitti:

Jos yksi haukkuu tuotteen pystyyn ja yksi ilmoittaa tyhmyytensä sanomalla että talkki ei ole mineraali, niin johan on helppo yleistää kaikki mineraalifanit tolloiksi...

osoitin sanani tuolle yhdelle ;P

• on monikko
        ............ kirjoitti:

osoitin sanani tuolle yhdelle ;P

dddd

• norak
        on monikko kirjoitti:

dddd

Se on mineraaliMEIKKIVOIDE!eikä mikään puuteri. tosi hyvä tuote

• mä.

pikaisesti kaupassa niitä eilen vilkaisin. Miten ne kaikki sävyt näyttivät hirmu tummilta? Täytyy kai pyytää myyjää avuksi...

• kalpea..

Onkohan tarpeeksi vaaleaa sävyä melko kalpealle iholle? Purkeissa näyttivät niin tummilta. Paakkuuntuukohan tuote ihon kuivempiin kohtiin?

Itsekin vasta tänään bongasin tuon uutuuden :-)

• mineraalimeikkiin

niin ensin se näyttää jauhoisemmalta iholla ja sitten "sulautuu" ihoon tasaisesti. Jauhomaisuus näkyy paitsi koostumuksessa, myös siinä että iho näyttää ensin kalpeammalta kuin mitä lopputulos sitten on. Jos kokeillessa jo on liian tummaa, niin ei kannata purkkia kotiin ostaa.

Mineraalimeikin kanssa täytyy olla helläkätinen. Lisää saa aina laitettua mutta liian paksua kerrosta on vaikea sutia irti. Jos kokeilee kämmenselälle ottamalla sutiin niin paljon väriä että sen huomaa selvästi, on jälki varmasti tunkkainen eikä vakuuta. Jauhetta pitäisi ottaa vain vähän, ja siitäkin karistaa pois niin paljon että sudista ei tunnu putoavan enää mitään - sitten vasta viedä suti iholle pyöritellen.

Ehkä L'oreal on huomannut levitettävyyden vaikeuden, ja siksi on noita "ylimääräisiä" täyteaineita parantamassa koostumusta vähemmän jauhoiseksi ja helpottamassa kiinnittymistä ja estämässä "yliannostusta" ja liian pakkelimaista tulosta.

Semmoisia, vaikka en tuota nimenomaista L'orealia ole vielä kokeillutkaan :)

• pesu
        mineraalimeikkiin kirjoitti:

niin ensin se näyttää jauhoisemmalta iholla ja sitten "sulautuu" ihoon tasaisesti. Jauhomaisuus näkyy paitsi koostumuksessa, myös siinä että iho näyttää ensin kalpeammalta kuin mitä lopputulos sitten on. Jos kokeillessa jo on liian tummaa, niin ei kannata purkkia kotiin ostaa.

Mineraalimeikin kanssa täytyy olla helläkätinen. Lisää saa aina laitettua mutta liian paksua kerrosta on vaikea sutia irti. Jos kokeilee kämmenselälle ottamalla sutiin niin paljon väriä että sen huomaa selvästi, on jälki varmasti tunkkainen eikä vakuuta. Jauhetta pitäisi ottaa vain vähän, ja siitäkin karistaa pois niin paljon että sudista ei tunnu putoavan enää mitään - sitten vasta viedä suti iholle pyöritellen.

Ehkä L'oreal on huomannut levitettävyyden vaikeuden, ja siksi on noita "ylimääräisiä" täyteaineita parantamassa koostumusta vähemmän jauhoiseksi ja helpottamassa kiinnittymistä ja estämässä "yliannostusta" ja liian pakkelimaista tulosta.

Kiitos kattavasta vastauksesta. Miten meikin saa sitten illan päätteeksi helpoiten pois ja ihon puhtaaksi?

• ..-.
        mineraalimeikkiin kirjoitti:

Olen huomannut kyseisessä tuotteessa ainoastaan yhden huonon puolen: suti. Se on aivan liian pieni meikin levitykseen, kun vertaa aitoja luonnonharjaksisia ja suuria levityssiveltimiä. Lopputulos on parempi mitä isommalla siveltimellä levittää. Eli siis meikkituote on todella hyvä(suosittelen kokeilemaan, vaikka itsekin aluksi epäilin). Itse levitän sen vaan isolla Diorin muhkealla sudilla ;)

• suosittelen

No kaikki näyttää aina purkissa tummemmalle kui iholle. Toki jos laitat sitä paksun kerroksen, se näyttää tummemmalta kuin on.

Kyseessä on hyvä tuote, jauhemainen meikki"voide". Itse olen käyttänyt siitä asti kun tuli markkinoille enkä vaihda toiseen. Lisäksi tuote sisältää suojakertoimen 15 mikä passaa oikein hyvin.

Kysy vaan myyjältä oikeasti apua sävyn kanssa. itsellänikin on vaalea iho ja oikea sävy on N3 Creamy meige, näyttää purkissa tummalle mutta sulautuu ihoon!!!

• Tyytväinen

Ostin Lorealin uuden mineraalimeikkipuuterin ja olen todella tyytyväinen tulokseen. Todella kevyt iholla ja peittää hyvin, eikä edes huomaa, että olisi meikkiä naamassa! Ihan huippu tuote!:)

• ...

Itse en ole ostanut Lorealin tuotetta, sillä kokeilin sitä kaupassa ja vaalein sävy oli minulle huomattavasti liian tumma. En silloin tiennyt sen sisältävän paljon talkkia.
      Tuosta silikonista, sitä löytyy vähän myös esim. Jane Iredalesta. Pääasiassa sitä ei löydy halvemmista merkeistä, esim. Everyday minerals -merkkisissä meikeissä ei ole lainkaan.

Pointtini oikeastaan on, että jos ei ole pahempia iho-ongelmia, toki Lorealit sun muut käyvät hyvin. Jos ihon kanssa saa taistella jatkuvasti (kuten minä joudun tekemään), kannattaa perehtyä asiaan tarkemmin ja kokeilla kalliimpiakin vaihtoehtoja.

Itse käytän Iredalea, enkä ole huomannut sen tukkivan ihoa vaikka siinä vähän silikonia onkin (Dimethicone muistaakseni). Lopputulos irtopohjalla loistava! Kiinteä pohja ei antanut yhtä hyvää peittoa.

• Joku vaa=)

Ihmettelin tässä vaan jos joku tietäis Grimasin mieraalipuuterista jotain, esimerkiksi että mistä sitä voisi ostaa (muualta kuin nettikaupasta) ja paljonko se maksaa, olen kuullut että se on halpa mutta en ole saanut tietää että paljonko se maksaa, niin jos joku vois vastata tähän nii kiitos =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2098
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      239
      779
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      722
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      502
    Aihe