Ikea v. Keittiöjätti

Kumpikampi?

Ikean pitäisi markkinointinsa perusteella auttaa keittiösuunnittelussa, mutta aika ihmeissämme olimme, kun myyjä sanoi meille apua kysyessämme, että suunnitelkaa itse keittiö netissä, he eivät voi auttaa siinä hommassa asiakasta, vaan he katsovat sitten keittiön hinnan. Ei edes katsonut keittiömme pohjapiirrustusta! Ikea on edullinen, kieltämättä, mutta tökkii tuo myyjän asenne ja sen takia jäänee ehkä kaupat tekemättä...

Keittiöjätissä suunnittelu/asiakaspalvelu ensiluokkaista ja perehtyi keittiöömme tuntikausia, neuvoi ja antoi hyviä vinkkejä. Hinta vaan on melkoisen korkea. Luultavasti kallistumme tämän toimittajan puoleen...

Eli kysymys kuuluu: millaisia kokemuksia teillä on? Ja kumpi olisi loppupeleissä parempi teidän mielestänne? Kiitos jo etukäteen!

36

37188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuota

      Ikeasta ei ole kokemuksia, mutta ei voi olla KeittiöJättiä huonompi.

      Kun noin vuosi sitten keittiöitä katselin, kävin kääntymässä keittiöjätissä, molemmissa espoon ja kummassakaan ei henkilökunta ehtinyt päätään papereistaan nostamaan. No ei sieltä löytynyt sitä mitä halusin niin ei ole sen enempää omakohtaisia kokemuksia.

      Olen kyllä huvittuneena vierestä seurannut liikkeen yritä ja epäonnistu menetelmällä suorittamaa vaatekaappien asennusprojektia joten en voi suositella.

      Toisaalta jos tuolta olet saanut mielestäsi melko korkean hinnan niin käyppä kysymässä isku/puusteelli/keittiömaailama/.. niin saat suhteutettua tuon hintatason.

      Voi olla että hinta ja laatu kohtaavat tuossa liikkeessa. hyvää ja halpaa ei ole.

    • ohjelma netissä

      on ihan toimiva jolla voi suunnitella ja nähdä keittiön kolmiuloitteisena, samalla näkee mitä kokonaisuus maksaa.

      Olin ajatellut että heiltä saa suunnittelupalvelun mutta näköjään ei, taitaa mennä vaihtoon firma.

      • fiksusti piilotettu

        Ikean sivuilla se tosiasia että heidän keittiösunnittelupalvelu on sitä että luet nettisivut ja suunnittelet itse ohjelmalla. Jokunen vuosi sitten tavaratalossa oli vielä suunnittelijat mutta ei taida enää olla.


    • M.D.

      Keittiöjätti on oman kokemuksen mukaan Kalustetukun hintainen jos ei jopa kalliimpi. Meille ainakin palvelu oli huonoa ja suunnittelu tehty omien toivomuste mukaan mutta todella huolimattomasti. Yksi keittiö on firmalta ostettu ja oli ihan ok laadultaan ja toimivuudeltaan. Kalustetukusta nyt ollaan paljon eri tiloihin kalusteita tilattu. Sielläkään ei palvelu ole hyvää ja toimitussisällöissä on ajoittain ongelmia, mutta tuotteet ihan ladukkaita ja saa juuri sellaista kuin haluaa (ovet ja rungot mittojen mukaan edullisesti aina Hahlea myöden). Tuo viimeisin asia on ongelma IKEAssa. Siellä kun on valikoima aika suppea. Sieltä on tullut hakittua kaapin jalkoja, hidastesylintereitä, vetimiä, laatikon sisusksia ym. pikkusälää. Hinta-laatusuhde on enemmän kuin kohdallaan, ja monissa yksityiskohdissa - nimenomaan omatoimiseen kasaamiseen liittyvissä - on kyllä mietitty asiat tosi huolellisesti ja ne myös toimivat. Sama koskee IKEAn säilytyskalusteita. Näistä ottaisin silti Keittiöjätin koska IKEAn laatu rungoissa ja ovissa pelottaa pidemmän päälle. Lisäksi se, että saako noihin mittoihin myöhemmin uusia ovia.

    • halpis

      merkkejä. Eli kokoa ja asenna itse.
      Jätissä vissiin kasaillaan takahuoneessa kessu huulessa jotenkin runkojakin, mutta Ikeassa teet kaiken ite.
      Onneks ei tarvii sentään puita kaataa metästä ja niistä tehä kaappeja.
      Kysy myös oikeista liikkeistä hintaa. Ei se vissiin hirveen paljon kalliimpaa ole, vaikka saatkin oikean keittiön, etkä rakennussarjaa.

    • MMM

      Meillä on juuri kuukausi sitten tilattu keittiö Keittiöjätistä. Päädyimme siihen mm. Domuksen ja Ikea jälkeen.

      Me ainakin saimme erittäin hyvää ja asiantuntevaa palvelua Keittiöjätissä. (Paljon parempaa kuin muissa ns. kalliiman hintaluokan keittiössä)Saimme Keittöjätistä kaiken haluamamme, mutta ennen kaikkea keittöjätin suunnitelma oli kaikista paras ja toimivin.

      Me päädyimme asentamaan keittiön itse, ja mukana tulivat erittäin selkeät kasausohjeet.(saa aika tyhmä olla jos ei niiden avulla onnistu)
      Tosin keittiön olisi saanut tilattua myös täysin asennettuna.

      Keittö tuli kuljetuksella juuri sovittuun aikaan eikä yhtäkään nippeliä puuttunut.

      • Kumpikampi

        Unohdin mainita aloitusviestissäni, että olemme JO käyneet nämä "kalliimmat" keittiötoimittajat läpi ja petyimme heidän toimintatapoihinsa. Varsinkin asiakaspalvelussa olisi monella parantamisen varaa - monessa paikassa myyjä oli ylimielinen ja jopa röykeä eikä viitsinyt juurikaan palvella, koska emme ole mikään 50-vuotias pariskunta, joiden ostokapasiteettia monikin varmasti mielessään katsoi. Mm. Petrat, Puustellit ja Domukset on läpikoluttuja ja kiitos ei niille!

        Keittiöjätti antoi tarjouksensa runkokasattuina ja itsellemme jäisi mm. ovien, laatikoiden paikoilleen laittaminen. Ikean valikoiman totesimme liian suppeaksi vastaamaan keittiömme "toivomuksia".

        Meille yksi tärkeimmistä asioista on juuri asiakaspalvelu ja se, että asiakkaan kanssa tehdään yhteistyötä, neuvotaan sekä opastetaan kohti parempaa suunnittelua.

        Kiitoksia teille vastanneille, oma mielikuvamme vain vahvistui valitessamme keittiötoimittajamme :)


      • just joo
        Kumpikampi kirjoitti:

        Unohdin mainita aloitusviestissäni, että olemme JO käyneet nämä "kalliimmat" keittiötoimittajat läpi ja petyimme heidän toimintatapoihinsa. Varsinkin asiakaspalvelussa olisi monella parantamisen varaa - monessa paikassa myyjä oli ylimielinen ja jopa röykeä eikä viitsinyt juurikaan palvella, koska emme ole mikään 50-vuotias pariskunta, joiden ostokapasiteettia monikin varmasti mielessään katsoi. Mm. Petrat, Puustellit ja Domukset on läpikoluttuja ja kiitos ei niille!

        Keittiöjätti antoi tarjouksensa runkokasattuina ja itsellemme jäisi mm. ovien, laatikoiden paikoilleen laittaminen. Ikean valikoiman totesimme liian suppeaksi vastaamaan keittiömme "toivomuksia".

        Meille yksi tärkeimmistä asioista on juuri asiakaspalvelu ja se, että asiakkaan kanssa tehdään yhteistyötä, neuvotaan sekä opastetaan kohti parempaa suunnittelua.

        Kiitoksia teille vastanneille, oma mielikuvamme vain vahvistui valitessamme keittiötoimittajamme :)

        Minkä takia mestarikokin pitäisi kertoa sulle koko seitsemän lajin menun sisältö,kun jo olemuksesi paljastaa monen korttelin päähän,ettei varasi riitä kuin häthätään Jakomäen Öhmed-kebap-riisi-ateriaan,vesijohtoveden-kanssa.
        Hukkaanheitettyä aikaa .


      • Markku Laihinen

        Kuten tuossa jo yhteen viestiin vastasin, niin osa tavaroista puuttui, niitä vaihdeltiin moneen kertaan. Meille ei tarjottu asennusta, paitsi hätävalheena, kun tavaroita puuttui. Piirustuksia ei löytynyt hakemallakaan. Suuta soitetiin ja uhottiin, siinä kaikki. Liesituuletinkin piti asentaa koukut väärin päin roikkumaan. Maustehyllyn jalat katkaisitiin ja siihen väliin asennettiin väkisin liesituuletin.


    • Kokemusta on!

      Ostimme vuosi sitten keittiön Keittiöjätistä. Hinta oli HALVEMPI kuin muissa liikkeissä, joista kysyimme, palvelu oli ensiluokkaista, kun varasimme ajan etukäteen. Saimme selkeän listan jokaisesta tarvikkeesta, mitä keittiöömme tarvittiin, mm. saranat, vaimentimet, sokkelit, rungot, vetimet, hyllyt, ovet, lasitetut ovet, roskaämpärit, niiden kiskot, kattilakaruselli, tiskialtaat yms. Kaikki oli paperilla. Tasot teetimme kivestä. Keittiöjätin myyjä suositteli paikallista kivifirmaa, jonka olemassaolostakaan emme tienneet. Tasot voi toki ottaa Keittiöjätistäkin, mutta nehän eivät sitten ole kiveä. Lamput otimme muualta myöskin, kun Keittiöjätistä emme löytäneet mieluisia.

      Toimitusaika oli juuri se, minkä ilmoittivatkin. Haimme itse kaapit sovittuna ajankohtana. Teimme keittiömme itse ja olemme tyytyväisiä. Suunnittelimme yhdessä Keittiöjätin myyjän kanssa keittiön. Mittasimme keittiömme itse ja niiden mittojen ja antamiemme tietojen (vesipiste, hella, jääkaappi, pakastin)mukaan mukaan Keittiöjätin myyjä teki tietokoneella piirrustukset. Oli joitakin kohtia, missä piti tehdä erikoismitoitettuja kaappeja, sekin onnistui hienosti.

      Hinta/laatusuhde oli kyllä kohdallaan. Lisäksi tietysti tarvii sitten huomioida lisäkustannuksina välitilan laatat tai lasi, hana, ja jos uusitte lattian - lattiamateriaali, maalit, jos maalaatte katon ja seinät... Niin siinä kuitenkin käy... =)

      • allie76

        Täysin samaa mieltä.Ostimme KeittöJätistä keittön halvemmalla kuin esim Ikeasta olisimme saaneet.
        Kävimme pari muutakin liikettä läpi ja tuntui et keittiössä maksoi enemmän se nimi kuin itse keittiö.
        Suunnittelijan kanssa suunnittelimme keittiömme yhdessä ja mietimme eri ratkaisuja eri kohtiin.Saman katon alta kun löytyivät hana,allas ja vetimetkin.
        Palvelu oli erittäin hyvää ja toimitusaika alle viikko!!!!Keittiömme oli täysin valmis 2 viikkoa tilauksesta.
        Olemme siis erittäin tyytyväisiä KeittiöJätin toimintaan.
        Suosittelen!!


      • Markku laihinen

        Ostimme keväälläkeittiön Keittiöjätistä. Tilasimme sen helmikuussa ja sovimme hakevamme sen 3.4. Näin teimmekin. Nyt kävi kaikki hyvin siihen asti, että olimme maksaneet kassalle, josta leveästi hymyille ohjattin varastoon. Siellä tulikin ilmi, ettei kaikkia osia olekaan. Olimme varanneet asentajan perjantaista eteenpäin kokoamaan ja asentamaan keittiötämme. Kysyimme, mitäs nyt tehdään? Joo, mies Keittiöjätin varastosta, sanoi. Meiltä tueee ensi viikolla asentaja loppujen tavaroiden kanssa ja asentaa ne paikoilleen. Me uskoimme selitystä ja lähdimme vajaan kuorman kanssa kotiin. No seuraavalla viikolla kaikki peruuntui. Ei tullutkaan asentajaa ja melle sanottiin, oeltte saaneet 95% keittiötä, johon totesin, me olemme tilanneet yhden keittiön 100%. Osia puuttui jatkuvasti. Väärän mittaisia, värisiä ja mm . kulmakaapin ovi piti olla savulasia, tulikin puuovi ja kivenkovaan väitettiin, ettei semmoista ollut sovittukaan. Kaiken kaikkiaan aikaa meni kolmisen viikkoa tuhrutessa viikonlopun homman kanssa. Kaikki vain syyttelevät toisiaan, kukaan ei ota vastuuta mistään. Asia lähtenee vielä eteenpäin. Toivon, ettei kukaan koskaan siitä pesästä ostaisi ruuviakaan.


    • hoh-hoijaa

      minulle riitti yksi kerta. Olen muutaman viikon tilannut keittiöömme kaappeja, ei edes vaativia. Emme yllättäen saaneetkaan valitsemiamme ovia, kaappien rungot menivät kaikki vaihtoon, ne oli tehty väärin. Toisellakaan kerralla ei onnistanut, edelleen menee uusiksi. Meillä alkaa jo usko loppua, mutta olemme päättäneet teettää kaappeja niin montaa kertaa, että saamme sellaiset kuin olemme tilanneet. Ehkä kolmas kerta toden sanoo!!! Mistäköhän se Keittijätti hommaa työvoimaa. Nämä ei ainakaan ammattitaitoisia työnjäljestä päätellen.

      • tilaa

        Itse olen ottanut Keittiöjätistä kaikki kotimme kalusteet. Ja OLEN OLLUT TODELLA TYYTYVÄINEN!!!

        Jos taitoa riittää, niin voihan rungot ottaa osina -mutta kuten me kaikki tiedämme "ihmiset luulevat itsestään enemmän kuin ovat". Ja lukeehan tarjouksessa mitä runkoja/ ovia olet tilannut -> sen mukaan tilaus toimitetaan. Itse toimin yrittäjänä toisella alalla, ja olen huomannut, että ihmeisten muisti pätkii. Jos he ajattelevat jotain, niin se taerkoittaa että he ovat sen tilanneet (vaikkei sitä tarjouksessa/tilauksessa edes lue!!)

        KÄVIN ITSEKKIN LÄPI KAIKKI MAHDOLLISET LIIKKEET JA NIISTÄHÄN EI EDES SAA KUNNON PALVELUA. Keittiöjätissä sain heti erinomaisen palvelun ja neuvoja/ohjeita. Tottakai, vaikka minulla oli omia mielipiteitä, niin olin valmis joustamaan niistä, jos myyjä sen hyvin perusteli.

        Itse tulen vastaisuudessa myös hankkimaan mahdolliset kaapit Keittiöjätistä, ja olen myös suositellut sitä muille!


      • komerontekijä

        Itse olen Keittiöjätin eräässä tytäryhtiössä töissä. Pakko vastata kysymykseen työväen alkuperästä. Lähes jokaisen keittiöjätin myymälän takaosassa häärii 1-3 puolalaista nuorta miestä. Vanhimmat puolalaiset ovat n. 22-vuotiaita. Jos laatu joskus heittää niin siinä on yksi syy. Ja näyttäkäähän minulle suomalainen työmies joka ei ikinä tee virheitä töissä...
        Ei sillä. Ei se kama aina ihan priimaa ole.


    • buu

      ostimme keittiöjätistä keittiömme saimme aluksi hyvää palvelua. kunnes keittiömme oli toimitettu ja asennettu.. ovet eivät vastanneet sitä laatua mitä odotimme ja kun asiasta sanoimme emme saaneet hyvitystä. asentaja kävi ovia katsomassa ja totesi aina ei voi saada niin hyvää kuin odottaa, että tällaista se vaan on kaikkialla!
      olen pettynyt heidän toimintaansa. eivät vastaa tuotteistaan toivotulla tavalla.

    • pitkänmatkalainen

      itsekin hämmästyin kun menin keittiöpalvelijan luokse pohjapiirustus matkassa kysymään miten tästä jatketaan eteenpäin niin myyjä vei minut koneelle ja sanoi että tässä kun suunnittelet niin katsotaan sitten hinta ja täydennykset.jäi muuten tekemättä

    • luunari

      Tilasimme keittiön keittiöjätistä keväällä. Kaikki meni hyvin siihen asti kun tilauksemme saapui. Kokoamisvaiheessa ensinnäkin huomasimme, ettei mukana ollut minkäänlaisia kokoamisohjeita! Niitä paloja sitten soviteltiin ja kokeiltiin kunnes löytyi oikeat. Sitten huomasimme, että meille oli laitettu laatikostoon leikkuulauta, mitä emme olleet tilanneet, kaksi kaapin ovea puuttui kokonaan, erikoismitoilla tilatut laatikot eivät tulleet sovittuna aikana, vetolaatikoiden sivutuet olivat erilaisia, eivätkä kaikki sopineet laatikoihin. Lisäksi jouduimme itse vaihtelemaan laatikoiden kiskoja, koska he olivat laittaneet samalle laatikolle kahdet eripituiset kiskot, vaikka olimme maksaneet siitä että keittiön rungot ovat koottuina!!! Tilasimme keittiömme jaloilla, ei sokkelilla. No jalatkin tietysti olivat väärän korkuiset eli nekin käytiin vaihtamassa. Olen nyt joutunut soittelemaan ja käymään kymmenkunta kertaa keittiöjätissä hoitamassa näitä puutoksia ja virheitä. Minkäänlaista anteeksipyyntöä en ole saanut, on vain sanottu että kävi "huolimattomuusvirhe". Mielestäni kyllä liian monta huolimattomuusvirhettä yhteen tilaukseen!!! Ja kaiken huippu kyllä oli, kun liikkestä minut passitettiin varastolle vaihtamaan tuotteita niin siellä oli vain henkilökuntaa jotka puhuivat englantia (ja sitäkin huonosti), ei siis suomenkielistä palvelua!!! En voi kyllä kenellekään suositella keittiöjättiä!!!

      • Susj

        Me halusimme tukea keittiöremontissa paikallista pirkanmaalaista puuseppää ja ennen kaikkea saada kokopuiset kaapit runkoja myöten, mitä emme suurilta toimittajilta löytäneet. Pieleen meni - ei mittavirheet, vääränlaiset ovet, puuttuneet osat jne. vielä mitään, mutta kun siihen lisätään vitkuttelu toimituksen korjaamisessa, meidän syyllistäminen kaikista mokista ja täysin luokaton asiakas"palvelu" (paremmin sitä kuvaisi termi asiakkaille v*lu), ei voi kuin toivoa, että muut ymmärtävät pysytellä loitolla tästä toimittajasta. Varsinainen Puupää mieheksi, firman nimeä myöten.


      • mahdollinen toimitta
        Susj kirjoitti:

        Me halusimme tukea keittiöremontissa paikallista pirkanmaalaista puuseppää ja ennen kaikkea saada kokopuiset kaapit runkoja myöten, mitä emme suurilta toimittajilta löytäneet. Pieleen meni - ei mittavirheet, vääränlaiset ovet, puuttuneet osat jne. vielä mitään, mutta kun siihen lisätään vitkuttelu toimituksen korjaamisessa, meidän syyllistäminen kaikista mokista ja täysin luokaton asiakas"palvelu" (paremmin sitä kuvaisi termi asiakkaille v*lu), ei voi kuin toivoa, että muut ymmärtävät pysytellä loitolla tästä toimittajasta. Varsinainen Puupää mieheksi, firman nimeä myöten.

        Onko kokemusta Vantaalla olevasta Kodin mittakalusteesta.?


      • Hessijurmanni

        Kokemukset on suht samanlaiset kuin edellisessä, romuja uupui ja piti vaihdella ja kaikkein hauskin on nyt neljän vuoden kuluttua remontista. Uunin ja mikron ympäriltä ovista kuoriutuu tämä muovinen pinnoite irti. Pullat pitää paistaa niin, että kattilalaatikostot ovat ulosvedettynä, etteivät sula. Kaikki systeemit tehty KJ:n suunnitelmien mukaan. Luulisi myös mikrosyvennystä suunniteltaessa otetun huomioon kyseinen seikka.


      • hannu p.
        Susj kirjoitti:

        Me halusimme tukea keittiöremontissa paikallista pirkanmaalaista puuseppää ja ennen kaikkea saada kokopuiset kaapit runkoja myöten, mitä emme suurilta toimittajilta löytäneet. Pieleen meni - ei mittavirheet, vääränlaiset ovet, puuttuneet osat jne. vielä mitään, mutta kun siihen lisätään vitkuttelu toimituksen korjaamisessa, meidän syyllistäminen kaikista mokista ja täysin luokaton asiakas"palvelu" (paremmin sitä kuvaisi termi asiakkaille v*lu), ei voi kuin toivoa, että muut ymmärtävät pysytellä loitolla tästä toimittajasta. Varsinainen Puupää mieheksi, firman nimeä myöten.

        suuret hinnat surkea jälki=puupää OY/KY/AY


    • murrrrrr

      IKEA on itsepalvelutavaratalo.. ei siellä myyjien kuulukaan suunnitella keittiötä asiakkaalle... pöntöt.

      • on parannettavaa

        kun ikeasta tilaa keittiön ei hyvastä keittiöstä hajuakaan.myös palvelu on luokatonta.


      • ylivoimaa
        on parannettavaa kirjoitti:

        kun ikeasta tilaa keittiön ei hyvastä keittiöstä hajuakaan.myös palvelu on luokatonta.

        IKEA on ylivoimainen hinta-laatusuhteeltaan tavaran suhteen. Tähän on päästy mm. sillä, että asiakas palvelee itse itseään. Nykyisin asiakas hoitaa jopa kassan tehtävät.


      • sutta ja sekundaa
        ylivoimaa kirjoitti:

        IKEA on ylivoimainen hinta-laatusuhteeltaan tavaran suhteen. Tähän on päästy mm. sillä, että asiakas palvelee itse itseään. Nykyisin asiakas hoitaa jopa kassan tehtävät.

        surkeaa ikea surkeaa


      • Toimii....
        sutta ja sekundaa kirjoitti:

        surkeaa ikea surkeaa

        Onkin HTH keittiö... :))
        Osia oli ylimääräisiäkin ja palvelu oli parasta tässä kaupungissa,ei kyl halvin mut.... :))


      • Perus Suomalainen
        ylivoimaa kirjoitti:

        IKEA on ylivoimainen hinta-laatusuhteeltaan tavaran suhteen. Tähän on päästy mm. sillä, että asiakas palvelee itse itseään. Nykyisin asiakas hoitaa jopa kassan tehtävät.

        IKEA on oikeasti paras paikka ostaa ja hankkia keittiö kalusteet. Keittiöjätit ,-tukut ym. täyttä häränshittiä.
        Muissa palvelu ja kalusteiden laatu surkeaa ,asennus palvelusta puhumattakaan.
        Itse palvelu tavarataloa turha moittia ,saat juuri sitä mitä haluat ja edullisesti. Ruotsalaista huippu laatua kansainvälisestikin
        Mitattuna.Ystäväpiirissä useilla Ikean keittiöt eikä koskaan ainuttakaan moitteen sanaa .Heija IKEA.


    • Job123

      Ostin Tampereen Keittiöjätistä kaapiston, ja maksoin sen. Keittiöjätin tarjouksen piirustuksissa on kuvattu kaapisto hyvässä yhteisymmärryksessä myyjän kanssa, niinkuin sen halusimme. Tämä myyjä lähti Keittiöjätistä pian sen jälkeen. Kun kaapistoa koottiin, huomasimme, että yksi kaappi puuttuu. Tämä kaappi oli selkeästi molemmissa tarjouskuvissa. Lisäksi tarjouksessa oleva runkojen määrä täsmää, mutta koska tämä kaappia ei ole lueteltu pitkällä tarvikelistalla, Keittiöjätti ei suostu antamaan sitä. Kaapisto jäi nyt pahasti toispuoliseksi.

      En suosittele.

      • Job123

        Korjaus: Runkojen määrä listalla täsmää, mutta kuvat eivät täsmää, eli yksi niissä kuvatuista kaapeista puuttuu.


      • Job123
        Job123 kirjoitti:

        Korjaus: Runkojen määrä listalla täsmää, mutta kuvat eivät täsmää, eli yksi niissä kuvatuista kaapeista puuttuu.

        Vihdoin saatiin puuttuva kaappi. Asia kunnossa. Ei muuta kuin uusi asennusyritys...


    • Mäkäräinen

      Älkää missään nimessä ostako mitään keittiöjätistä! Kokemuksia Tampereen myymälästä, voi tietty olla että muualla Suomessa homma toimii, mutta täällä ei. 90 % toimitetusta tavarasta olivat vääriä tai huonolaatuisia. Jatkuvaa ravaamista myymälässä ruinaamassa ja valittamassa rungoista ja ovista. Erehdyimme ostamaan myös kylppärikalusteet Keittiöjätistä, kärsimyksemme moninkertaistui...Jälkiviisaana olisi kannattanut maksaa tuplahinta toiselle keittiömyyjälle tai tilata Ikeasta. Jälkimmäisessä sentään palvelu aina toimii, nimittäin itsepalvelu:-)

    • elämä on

      5prosenttia suomalaisista osaa tehdä hintavertailun oikealla tavalla, loput 95prosenttia luulee osaavansa.

      kolmessa paikassa töissä olleena kunnes löytyi se oikea, joka ei ole keittiöjätti siltikään.

    • no more Ikeaa

      sama juttu mulla, piti saada uusi keittiö mökille. Olin tehnyt pohjat niiden netissä olevan ohjelman mukaan ja tietty kun mentiin kauppaan, ne jäi kotiin..Aika nuivana sanottiin, että tee uusiksi, ne katsoo hinnan. Siinä sitten hikisenä kaupass pungerrettiin uusiksi halutut ohjelmalal, joka on sinänsä ihan ookoo, kun tekee rauhassa kotona..Saimme tilattua kaikki, mutta mutta..Kun osat sitten toimitettiin keski-Suomeen asti, osa vääriä ja piti vaan ottaa vastaan vaikka mulla oli näyttää tilatuista osista lista. Että olehan tosi tarkka, mitä saat ja kaikesta kirjallinen todiste. Arvaa harmittaako? Vetimet väärät, yksi sivupaneeli väärän värinen ja kaappien määrä eri kuin tilattu. Rahdista sain maksaa hyvän summan. Tarkkana!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1713
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      191
      766
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      97
      759
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe