Mitä ensimmäisen Arin levyn nimi (Fuel For The Fire) herättää ajatuksia itse levyn sisällöstä? Entäs sinkun nimi? Kuinka moni on kuulemassa perjantaina 11.5 klo: 8.20 ylex:in radiosta tämän odotetus sinkun? Itse en pääse kun koulu alkaa jo niin aikaisin, mutta toivottavasti se nauhoitetaan jonnekkin päin nettiä että sen voi sitten kuunnella jälkeen päin :) Elikkäs tänne kaikki viimeisien viikkojen/päivien innokkaat odottelut!
Ajatuksia uudesta levystä
49
19569
Vastaukset
- perjantai..
Ihanaa kuulla uutta musaa Arilta. Aion todellakin olla tuolloin radion ääressä!!
Tuosta nauhoitusjutusta pakko sanoa, että parempi tietysti olisi jos kaikki ostaisivat sen sinkun eikä lataa laittomasti netistä... Eiköhän se tule samantien ladattavaksi esim. Nettianttilaan ja ITunesiin?
Mä aion nauhoittaa sen itselle tietsikalle mutta myös ostaa heti kun se on mahdollista.- odottaa
Joo, tosi jännittyneillä fiiliksillä olen. Levyn nimi on jotenkin kivan erikoinen, vaikka ei siinä sinänsä mitään ihmeellistä:) Sinkun nimi tuo mun mieleen Arin kirkkaan upean karismaattisen äänen.
Yritän kaikin tavoin olla radion ääressä juuri tuolloin, kun sinkku ekan kerran kuullaan, mutta se voi olla vaikeaa, muu elämä painaa päälle:)
- kauaskatsova
Nimi on lupauksia antava ja mun mielestä tosi hyvä, ei mikään "ensiaskelia" tyyppinen fraasi (ei mitään Krideä vastaan mutta...)
Sinkun nimi herättää toiveita! No odotukset ovat ainakin korkealla senkin suhteen.
Tuo ajankohta ensikuulemiselle sopii mulle ku nenä päähän! Istun juuri tuolloin autossa! Eli ylex päälle silloin. Toivottavasti sitä ei nauhoiteta mihinkään ilmaiselle palvelimelle vaan sen voisi ostaa samantien jostain verkkokaupasta! Tekijän oikeudet ennenkaikkea!
Levyn kansi on mielestäni onnistunut, parhaiten sen näkee alla olevasta linkistä http://www.sonybmg.fi/sonybmg/index.php?option=com_content&task=view&id=3128&Itemid=50
Joko olette tehneet ennakkotilauksen levystä esim free record shopista?- arkistoon..
superhyperhyvä kuva. Levyn kansi on juuri minun makuuni; mustaa ja sinistä... nii ja Ari
Voisin ostaa levyn vaikka ihan kansien perusteella jo. Huh! Kyllä tässä on kuin olisi lähdössä lentoon. Elämä on ihanaa kun on jotain kivaa mitä voi odottaa. - Ei niin Ari-fani
Vaikken mikään Ari-fani olekaan (tyyppi kyllä osaa laulaa ja kannustan Aria ihan täysin omalta osaltani), niin täytyy sanoa, että taitaa olla asiat kohdallaan. Nimi kuulostaa jotenkin tosi hyvältä ja levyn kansikin on hieno! Just sellaista hevi-meininkiä. Joutuu ehkä ostamaan levyn....... :)
- tsohhoi
Ari näyttää tuossa levyn kannessa harvinaisen rumalta naiselta enemmän kuin mieheltä..
- Rebekka
Ketkä esim. ovat säveltäneet Arin biisejä......
- Lady Awa
no mm. mr.Lordi, Sonata Arctican solisti... ym.
- Nimetön
säveltäneet Arin piisit.
- hola.....
mm. Aholan Jarkko Tersbetnista ja Marco Hietala Nightwishistä....
- Nimetön
Lady Awa kirjoitti:
Missäs sellaista on sanottu, että Lordi (Putaansuu) olisi tehnyt Arille biisejä? Minä en ainakaan tuollaista tietoa ole nähnyt missään.
- nyt kävi näin
Nimetön kirjoitti:
Missäs sellaista on sanottu, että Lordi (Putaansuu) olisi tehnyt Arille biisejä? Minä en ainakaan tuollaista tietoa ole nähnyt missään.
mäkin oon kuullu että Putaansuu olis en oo ihan varma
- keretä säveltää
nyt kävi näin kirjoitti:
mäkin oon kuullu että Putaansuu olis en oo ihan varma
Olisi se varmasti mainittu eilisessä uutisessa. Nyt kun vielä Euroviisut meneillään, olisi se ollut iso uutinen.
Aikataulu taisi olla liian tiukka. Sama juttu taisi käydä Agnesin (vai oliko Hannan?) kanssa aikanaan.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1352186 - julmerontti
keretä säveltää kirjoitti:
Olisi se varmasti mainittu eilisessä uutisessa. Nyt kun vielä Euroviisut meneillään, olisi se ollut iso uutinen.
Aikataulu taisi olla liian tiukka. Sama juttu taisi käydä Agnesin (vai oliko Hannan?) kanssa aikanaan.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1352186kyl on putansuu ja tony kakko ainaki oli niit jotain muitaki mut en muista ketä
- nimekkäitä?
Lady Awa kirjoitti:
Ei Laardi ja joku neverheard Kemiläinen hevipoju nyt kovin nimekkäitä tekijöitä oo
- toistettava
nimekkäitä? kirjoitti:
Ei Laardi ja joku neverheard Kemiläinen hevipoju nyt kovin nimekkäitä tekijöitä oo
vaikka luulisi, että kaikki tietävät, mistä löytyy tietoja
http://www.arikoivunen.fi/isoa/pages/uutiset.php
- Odotellaan..
Odotan todellakin innolla,
että se Arin levy ilmestyy
kauppoihin. Haluan saada sen
itselleni ja pian! :) Olis
kyllä kiva tietää mitä kaikkia
biisejä siihen tulee.. Tai
siis, että ketkä niitä biisejä
tekee Arille?! :D - jeppi
noh, se on sitten joku joku joku ok!!
- butthole surfers
HÄ?
- butthole surfers
on hevi-hiiri nyt merille lähtenyt, pikku kaarnapurrellaan.... HAH HA HAA!!!
- lol.,
niimp.muakin ottaa päähän kun koulu alkaa jo niin aikaseen.,
- eeve||
voi että mäki oon sillo koulus tunti alkaa just! ihan justiisa sitä mun tuuria. ari on nii ihana
- minähän vaan
Oon onnellinen et ei tarvi kuulla arin kappaletta..
- Nimetön
minähän vaan kirjoitti:
juu..mä ainakin tykkään
- haittaa!! :-))
minähän vaan kirjoitti:
Minä tykkään. Ja oon tosi onnellinen kun voin kuunnella sen levyjä:)))
- tepi1
minähän vaan kirjoitti:
ari on paskin jätkä mitä on nähty ari on täys pelle mikä hän on haukkumaan kuuluisia artisteja hänellä ei ole mitääm oikeutta haukkuja parempia artisteja kun hän itse on (voiko aria sanoa artistiksi) mun mielestä ei voi sanoa hän on hillunu idolsisa ja vain haukkunu häntä parempia laulajia kuin hän itse on elikkä minun mielestä aria ei voida kutsua artiksiksi koka hän sellainen kukka keppi haista paska ari sä oot paska jätkä luulet ittestäs liikoja
- henkilökohtaiselta
tepi1 kirjoitti:
ari on paskin jätkä mitä on nähty ari on täys pelle mikä hän on haukkumaan kuuluisia artisteja hänellä ei ole mitääm oikeutta haukkuja parempia artisteja kun hän itse on (voiko aria sanoa artistiksi) mun mielestä ei voi sanoa hän on hillunu idolsisa ja vain haukkunu häntä parempia laulajia kuin hän itse on elikkä minun mielestä aria ei voida kutsua artiksiksi koka hän sellainen kukka keppi haista paska ari sä oot paska jätkä luulet ittestäs liikoja
kuulosti. Mitähän pahaa Ari on sulle tehny? Ei oo tuntevinaskaa? Ei vastannu flirttiin? Pärjäs paremmin kun sä, idolsis, jossaa muus?
Sä kuulostat aika epäterveeltä ihmiseltä. Toivottavasti sulla on edes yksi ystävä, joka ymmärtää, tai edes puolituttu. - sinä
tepi1 kirjoitti:
ihan terve. Tosiaankin kuulostaa aika henkilö kohtaiselta. Ari ei ole haukkunut ketään. Sitäpaitsi sinä et osaa kirjoittaa oikein.
- trytryttr
tepi1 kirjoitti:
sinä unohdit kaikki välimerkit tekstistäsi
- mummelitku
tepi1 kirjoitti:
tosiaankin en aio ostaa yhtää levyä ja radiosta voin kuunnella mut en katso tuon näköistä. Käyttäytyminen kyllä tulee kun joku antaa piiskaa. Saapas nähdä kuinka tyypin käy. . .
- koivunmn_hrra
mummelitku kirjoitti:
tosiaankin en aio ostaa yhtää levyä ja radiosta voin kuunnella mut en katso tuon näköistä. Käyttäytyminen kyllä tulee kun joku antaa piiskaa. Saapas nähdä kuinka tyypin käy. . .
"piiskaaminen" tehnyt susta paremman ihmisen? Eipä näytä tehonneen sun kohdalla, joten ei varmaan Arinkaan..
- ihmetyttää
mummelitku kirjoitti:
Onneksi kaikkien ei tarvi arista pitääkkään:) Mutta sen käytöstä on turha lähtee haukkumaan, jos niin tekee niin osoittaa olevansa keltaisen median vietävissä ja äo on aika alhainen...
Arifanittaja
- kaikenkaikkiaan
Hienoa, että tälläkertaa levyyn oikeasti panostettiin ja tällä tarkoitan sitä, että biiseillä on kunnon tekijät jne.
Katsoin viihdeuutiset ja siellä haastateltiin Aria, taustalla soi uutta musaa ja hyvältähän toi kuulosti:)
Onneksi ei tarvi kauan enää odottaa! - tietääkö joku??
että onkohan missään mahdollisesti sanottu millon tulee musiikkivideo tuohon biisiin..? Luulisi sen tulevan pian, kun single julkaistaan perjantaina, mutta minä en ole ainakaan löytänyt mitään tietoa että sitä oltais edes tekemässä..
- levylle tulee
myös Kirkan Hetki Lyö, vaikka tätä asiaa onkin käsitelty enemmän kahdessa Kirka ketjussa tällä sivulla.
- Hiiivi \m/
Tätä on jo odotettu kauan,ja nyt se tulee:DTodella innokkaana odotan!Harmi vaan kun en aamulla kerkeä kuulemaan kun kouluun 8.Mutta minä toivan kanssa,että se äänitettäisiin ja laitettaisiin jonnekkin,että sen saa kuunnella.Jes Hyvä ARII!!Hiivi!Aijon myös ostaa tuon levyn.
- ilmestyy
niin kaikki artistit sit haukkuu ko sinkun/levyn ja sen esittäjän...niinhän Arikin tekee!! Mä en ainakaan kaipaa sen "paskaharakan" ääntä kyl yhtään enempään radioon...ällö ja leuhka jätkä...käyttäytyy tosi lapsellisesti ja luulee itsestään aika tavalla liikaa.
- ällö ja leuhka jätkä
ällö ja leuhka jätkä----
taidat tuntea henk.koht. :-DDD
Kateus on kovaa. Se jäytyy luissa ja ytimissä. Vinkkinä kerron että sitä mitä ei näe ei tarvitse kadehtia, joten;
MEE HYVÄ IHMINEN SINNE, MISSÄ SUN ON HYVÄ OLLA.
Älä myrkytä mieltäsi enempää. Siitä ei kärsi kukaan niin paljon kuin sinä itse. Sitä paitsi sun lähellä ei ole kiva olla. Kadehtijoita karsastetaan, koska niiden seura on epämiellyttävää. - Ei puuta heinää enää
eikä missään tapauksessa leuhka. Arista ei nyt tekemälläkään saa leuhkaa. Hän on vaatimaton ja aito ihminen ja kaikin puolin mielenkiintoinen persoona. Näkeehän sen jo siitäkin, että jatkuvasti hänen nimensä pulpahtaa esiin milloin missäkin. YouTube on Arin takia kovassa käytössä.
Hänellä sattuu lisäksi olemaan vielä karismaa ja on hyvännäköinenkin puhumattakaan ainutlaatuisesta äänestä. Onneksi Ari keksittiin.
Ilkeilijät ja kateelliset menkää joskus itseenne ja kannustakaa muitakin menestykseen. Ette menetä mitään olemalla kannustavia päin vastoin siitä tulee iloiseksi. - allekirjoitan kaiken
Ei puuta heinää enää kirjoitti:
eikä missään tapauksessa leuhka. Arista ei nyt tekemälläkään saa leuhkaa. Hän on vaatimaton ja aito ihminen ja kaikin puolin mielenkiintoinen persoona. Näkeehän sen jo siitäkin, että jatkuvasti hänen nimensä pulpahtaa esiin milloin missäkin. YouTube on Arin takia kovassa käytössä.
Hänellä sattuu lisäksi olemaan vielä karismaa ja on hyvännäköinenkin puhumattakaan ainutlaatuisesta äänestä. Onneksi Ari keksittiin.
Ilkeilijät ja kateelliset menkää joskus itseenne ja kannustakaa muitakin menestykseen. Ette menetä mitään olemalla kannustavia päin vastoin siitä tulee iloiseksi.Olitpas hyvin kirjoittanut. Näitä kateellisia, joiden mielestä Ari ei ole mitään täällä kyllä riittää. On se kumma, että ne kuitenkin tänne vaivautuu kirjoittamaan:)
Arista ei saa leuhkaa kuin Seiskan tai Katson toimittaja joitakin tekaistuja juttuja vääntäen tai siis sellaiseen muotoon kirjoittaen. - on hyvä jätkä!
Ei puuta heinää enää kirjoitti:
Ilkeilijät ja kateelliset menkää joskus itseenne ja kannustakaa muitakin menestykseen. Ette menetä mitään olemalla kannustavia päin vastoin siitä tulee iloiseksi.Ja juuri tuo aitous varmaan lumoaakin ihmiset. Toivottavasti Ari pysyy omana hurmaavana itsenään ja kestää tuol pyörityksessä. Uskon kyllä että kestää, hänellä ei tunnu olevan mitään ruusuisia kuvitelmia alasta. Samaa mieltä olen myös siitä, että Arista ei kyllä tekemälläkään saa leuhkaa! Hänessä on oikeaa nöyryyttä ja lisäksi karismaa.. ja ah, se ÄÄNI :)
- someoneee
On se Ari kyl mahtava. Vois sanoo et joka päivä on tultu kuunneltuu ainakin yksi Arin vetämist biiseist.. Joten perjantaita odotellessa. ;)
- enää ei ole kauaa
Pitkä on odottavan aika, mutta onneksi perjantaihin ei ole pitkä enää!!!
Levyä ja sitä ennen sinkkua odotellessa... :)
- toope
Hienoa kun Nössö sai levyn aikaiseksi.
- että sinäkin
osaat olla vilpittömän iloinen asian johdosta.
- sai kokonaisen
lauseen väsättyä, vai auttoiko äiskä?;D
- vihje
sai kokonaisen kirjoitti:
lauseen väsättyä, vai auttoiko äiskä?;D
Aika surkean lauseen Toope sai aikaan. Käyköhän Vuoden Nyhverö äänestyksessä niin, että Toope tulee toiseksi heti Nössö-Arin jälkeen.
- ihan selvästi
vihje kirjoitti:
Aika surkean lauseen Toope sai aikaan. Käyköhän Vuoden Nyhverö äänestyksessä niin, että Toope tulee toiseksi heti Nössö-Arin jälkeen.
mun mielestä toope ansaitsee kultamitalin. On se jotain niin hienoa nysvätä tollasia kommentteja muiden ihasteltavaksi.
- Arin levyhän
ihan selvästi kirjoitti:
mun mielestä toope ansaitsee kultamitalin. On se jotain niin hienoa nysvätä tollasia kommentteja muiden ihasteltavaksi.
on varmasti hieno kokonaisuus ja hyvä että voittajabiisi jätettiin pois levyltä, koska se on jo julkaistu sinkkuna ja siinä ei ole mitään heviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k453606On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole352337Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802266Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä542160Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.251595Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma641522- 761437
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?55993Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69967Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi39849