Otan aina silloin tällöin puoliskan tai 1/4 Kelasin sinkki tabletista. Yleensä iltaisin. Olen laittanut merkille, että sinkin ottaminen pienen tauon jälkeen vahvistaa reaktioita uniin. Ne tuntuu todellisemmilta, lisäksi nämä unet harmi vaan ovat yleensä sitten myös painajaisia, tai jotain muita jotka tuottavat ahdistusta.
Mistähän tälläinen johtuu?
Sinkki ja uni?
3
4770
Vastaukset
- vaikuttaa
unen laatuun tutkimusten mukaan. Pitäisi kyllä parantaa unen laatua.
- Py-jama
Eipä olisi uskonut, että tässäkin asiassa löytyy kanssakokija. Minä olen syönyt satunnaisesti argitabseja, joissa on sinkkiä. Ainoa tulos on surullinen mieliala ja kummat painajaiset. Unet ovat niin todentuntuisia, että haksahdan pitkiin puheenvuoroihin ja joskus muunkinlaiseen meuhkaamiseen. Kolmesti olen pudonnut sängystäkin. Viimeksi ennen tätä näin on käynyt kuusivuotiaana.
- Mies35__
Kappas, joillain muillakin on näitä. Olen pari päivää syönyt isoja annoksia (100mg) sinkkiä, koska sen pitäisi parantaa vireystilaa. Tätä ei kai kuitenkaan saa jatkaa kovin montaa viikkoa.
Aloin heti nähdä ihmeellisiä unia, toimintaa niissä ainakin oli kovasti, ja taisi olla painajaisiakin. En muista enää kovin hyvin. Mutta havahduin ainakin pari kertaa outoon oloon, jota en osaa kuvailla, ja kerran taisin herätä omaan huutooni. No mutta, vireyttä tämä kyllä paransi, vaikka on vain kahden päivän kokemus asiasta. Jaksaa tehdä asioita paremmin, ja kiinnostus mm. joihinkin tv:ssä tuleviin dokumentteihin parani (kun tätä ennen tuntui, ettei oikein mikään kiinnosta. Olisiko jotain masennuksen poikasta..)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076