eli onko fincoinssin musta AK 47 hyvä(siis kalliimpi) pliis vastatkaa oikeasti kunnolla!!!
onko fincoinssin musta ak 47 hyvä
37
6742
Vastaukset
- Aaaaatam8i
Osta se double eaglen m86 ak-47 tai mikä nyt oli.
Se joka maksaa 160. Se on maruin veroinen. Siitä lähtee yhtä lujaa kuin maruin aseesta ja on kestävämpi. - cm.028:n omistaja
Kannattaa ostaa nimittäin sen lähtönopeus on jotain 100m/s 0.20g kuulilla minun cyman ak47(cm.028) lähtönopeudet on jotain 90m/s tiedän koska ostin sen milgearista ne sano nuo tiedot kun kyselin niistä
- EinariVille
OSTA SE DOUBLE EAGLE!!! SE ON OIKEASTI MARUIN TASOA!!SIITÄ ON TEHTY VERTAILU!!
- korpi-sotilas
EinariVille kirjoitti:
OSTA SE DOUBLE EAGLE!!! SE ON OIKEASTI MARUIN TASOA!!SIITÄ ON TEHTY VERTAILU!!
osta mieluumin se cyma! ensin se double eaglen m86 oli hyvä,mutta sitten siihen alko ilmetä ongelmia esim.sulakkeiden poksahtelua ja liipasimen jumittumista...ELI OSTA CYMA 0.31 eli AK-74!!
- VittuSååtånå
korpi-sotilas kirjoitti:
osta mieluumin se cyma! ensin se double eaglen m86 oli hyvä,mutta sitten siihen alko ilmetä ongelmia esim.sulakkeiden poksahtelua ja liipasimen jumittumista...ELI OSTA CYMA 0.31 eli AK-74!!
CYMA ON PASKA!! SE MUN CYMA HAJOSI HETi
- kroisos475
cymat halkeilee heti ja katkeilee! tehottomia muutenkin..! honkkarin kamatki o parempaa!
kaveril oli cyman ase... siinä sitten kävi näin:
eka päivä: mentiin softaa... piippu osu johonki hieman tukevampaan oksaan *krunts* halki ja irti.
kolmas päivä: se piteli asetta kiinni siitä viiden sentin pätkästä mitä siin viel oli ja seki sitte yhtäkkiä irtosi... (piippu oli kiinni paperiliimalla...) ase tippui siitä sitte viiden sentin korkuudelta matolle ja tukki halkes irti...
mukana tulevat äänenvaimentimet ovat koristeita!
mukana tulevassa akussa on 500 milliamppeeria...
aseet ovat hieman feikin painosia ja kokosia...
huonot lähtönopeudet!
joutuu ladata yks kuula kerrallaa sinne/tai työntää putken ja tikun avulla!
ASE ON ROMU! KÄY KYLLÄ ENSIASEEKSI VASTA-ALKAJILLE, JOS OSAA KÄSITELLA HYVIN VAROVASTI!- Anonyymi
Jos puhut jostain jousitoimisesta tai muovisen rataslaatikon sähkötoimisesta, tämä voi hyvinkin olla totta. Tehottomia muutenkin..? Cyma CM.031 (AK74) lähtee 113-118m m/s .20g kuulilla.
Eka päiväsi: Järkeä viskoa asetta metsikössä puissa? Kaverisi saisi muutenkin olla varovaisempi. Lelujahan kuularit kuitenkin ovat.
Kolmas päiväsi: Liimasitte piipun kiinni, paperiliimalla?! Ei liika järki päätä pakota.. - cyma
kaverillas on tainut olla vanhaa tuotantoa ne ei kestä muttta nykynen tuotanto vaikka tuo cyma ak47 (cm.028) on tosi hyvä viellä puu ostar ja parempi akku nii VAU!! MIKÄ ASE ON KOKEMUSTA SILLÄ MULLA ON CYMA AK47 SIINÄ VIRIJOUSI JA UUS AKKU.
- 0>>i
En oo varma aika moni sanoo Cymaa surkeeks mut mun mielest se on ihan Ok mä ite ostan ehkä fincoinsilta jonkun aseen
- jojojojojojoojojojojo
itsekin olen kiinnostunt fincoiisin uusista sähköaseista sekä ne 7e suojalasit olivat hienot.
http://www.youtube.com/watch?v=D9ArnX6KUnA&NR=1
onko tämä ase tuo fincoinssin 160e maksava G608?
meneekö kyseiseen aseeseen marun regu-lippaat? - korpi-sotilas
jojojojojojoojojojojo kirjoitti:
itsekin olen kiinnostunt fincoiisin uusista sähköaseista sekä ne 7e suojalasit olivat hienot.
http://www.youtube.com/watch?v=D9ArnX6KUnA&NR=1
onko tämä ase tuo fincoinssin 160e maksava G608?
meneekö kyseiseen aseeseen marun regu-lippaat?ase mistä puhuit. ja cyma ei todellakaan enää huono valmistaja! takavuosien CYMAN aseet olivat täys paskoja mutta nykyiset cyman luomukset ovat täysin pelikelpoisia...elkää puhuko paskaa aseesta,jota ette ole IKINÄ kokeilleet! ja mulla on kokemuksia monesta uudesta cyman aseesta ja hyviä ovat!
- PELLEspermanni
korpi-sotilas kirjoitti:
ase mistä puhuit. ja cyma ei todellakaan enää huono valmistaja! takavuosien CYMAN aseet olivat täys paskoja mutta nykyiset cyman luomukset ovat täysin pelikelpoisia...elkää puhuko paskaa aseesta,jota ette ole IKINÄ kokeilleet! ja mulla on kokemuksia monesta uudesta cyman aseesta ja hyviä ovat!
Saatana älkää sitten uskoko!! Mulla on ollut monia cyman aseita EIKÄ NE KESTÄ PASKAN VERTAA KUIN TU YKSI JO SANOIKIN!! JA UUDET ON VIELÄ PASKEMPIA!!
FINCOINSIN PARAS ASE ON WELL R6!!!
SE ON TOTTA!!
TÄSSÄ VERRATAAN CYMAA JA R ASETTA!! KATTOKAA
http://youtube.com/watch?v=tNrsmAOq55E - @pinain<
korpi-sotilas kirjoitti:
ase mistä puhuit. ja cyma ei todellakaan enää huono valmistaja! takavuosien CYMAN aseet olivat täys paskoja mutta nykyiset cyman luomukset ovat täysin pelikelpoisia...elkää puhuko paskaa aseesta,jota ette ole IKINÄ kokeilleet! ja mulla on kokemuksia monesta uudesta cyman aseesta ja hyviä ovat!
Jep!! Kattokaa toi video jonka pelle jo linkitti!!!
SE ANTAA VÄHÄN ESIMAKUA CYMASTA!!
Ja se well r6 on hyvä!! On kokemuksia.
Ja tossa viä se linkki: http://youtube.com/watch?v=tNrsmAOq55E - Kaplatsss
@pinain< kirjoitti:
Jep!! Kattokaa toi video jonka pelle jo linkitti!!!
SE ANTAA VÄHÄN ESIMAKUA CYMASTA!!
Ja se well r6 on hyvä!! On kokemuksia.
Ja tossa viä se linkki: http://youtube.com/watch?v=tNrsmAOq55E - anonyymi
Kaplatsss kirjoitti:
eikös tämän ketjun aloittaja kysellyt tietoja ak74:stä? Näissä videoissa esiintyi vain Cyman MP5!
- Cullin
PELLEspermanni kirjoitti:
Saatana älkää sitten uskoko!! Mulla on ollut monia cyman aseita EIKÄ NE KESTÄ PASKAN VERTAA KUIN TU YKSI JO SANOIKIN!! JA UUDET ON VIELÄ PASKEMPIA!!
FINCOINSIN PARAS ASE ON WELL R6!!!
SE ON TOTTA!!
TÄSSÄ VERRATAAN CYMAA JA R ASETTA!! KATTOKAA
http://youtube.com/watch?v=tNrsmAOq55EPidä se pääs kiinni, ellet tiedä mitä puhut. Vaikka sinulta olisikin mennyt Cyman ase paskaksi, niin mitä siitä? Kenties maanantaikappale, tai raiskasit sen, tai vain kusetat meitä kun ei ole varaa ostaa Maruita.
Cyma on oikeasti hyvä merkki. Hinta, ja laatusuhde kohdallaan, ja moni airsoftaaja käyttää Cyman aseita halvan hinnan vuoksi.
Ja sanon tähän väliin, että Cyman vanha tuotanto on aivan perseestä. Esim Cm.022 vai mikä olikaan on surkea. ( Se on Ak47 malli) mutta uudempi malli, Cm.028 on uskomattoman hyvä. Maruin tasoa eri hinnalla, ja nimellä.
- Anonyymi
Kaikki aseet, joissa on metallinen rataslaatikko, on hintansa verosia.
- rane16
Ostin 70e cyma aseen mp5 tyyppi sen . Kun testasin sitä asetta niin siitä lens vaan 3 m!!!!!!!Vituttaa niin saatanasti
- Moikka.
Ei ole totta! itse olen ostanut 6kk sitten Fincoins'ista Cyman Cm.031! Toimii vieläkin todella hyvin! Ei ole mitään ongelmia ollut.
Kuula lentää edelleen 50-60m - Cyma123
Joo vitut mitää 3metrii lentänyt!!!Cyma on ihan vitun hyvä osta!!!
- -NS-Vexi
Kyllä vain ei se ole niinkuin muut Cyman aseet
se on jo aika lähellä Maruin laatua. Todella hyvä ase (jousi ja akku kannattaa ehkä vaihtaa)- Vemy
KYLLÄ CYman joku randomi uzi ei edes nimeä ennen tuossa paketissa lukenyt niin nykyään CYMAN ASEET ON HUIPPU HALPOJA JA LAADUKKAITA että jos PROairsoft kehtaa myydä tätä uutta cyman ak:ta : http://proairsoft.com/acatalog/info_CY_028C.html niin kyllä se on laadukas
- pinkkinorsu
fincoinssissa on pelkästää jotai virolaisii aseita
- Elsurowfefwf
hah honkkarin ak:stakin lähtee jo 107m/s
- NOOBBS
Hah miks vitussa puhutte jostai iänikuisesta paska-cymasta ku on olemassa myös G&P! Mulla on M249 Marine ja onpahan kokonaan metallia ja sitä myöten myös aidon tuntoinen. Vakiona kuula lähtee 130m/s ja sarjatuli on taatusti nopeampi kuin jossain kiinalaisen vinosilmän valmistamassa paska-aseessa.
- NÖNÖ
No saatana G&P on kaikkii toisiin valmistajiin (paitsi SYSTEMAAN) verrattuna paljo parempi!!!
Ja CYMA aseet on nykyää paljo parempii ku mikkää maruin tehottomat!
Ainoo mikä kusee Cymas on Hoppi ja se on vitun helppo vaihtaa ja on halpa!!
Fincoins on huonoin airsoft liike mitä tien!!
Ja 2vuotta sitten kaikki kiina-aseet kusi mutta nykyyän Cyma, JG, AGM, Cybergun, Well ja KALASH on parhaimpii kiina-aseita valmistavii merkkejä!!
Double Eagle on halvipmii ja edellleen huonoinpii merkkejä!!
Opetelkaa ny saatana softaan MARUI KUSEE!!
Ja mul on kokemusta Kiina-, Marui ja muista TMaseista ja marui on huonoimpien kiina-aseitten kohdalla!!! - NÖNNÖRÖ
NÖNÖ kirjoitti:
No saatana G&P on kaikkii toisiin valmistajiin (paitsi SYSTEMAAN) verrattuna paljo parempi!!!
Ja 2vuotta sitten kaikki kiina-aseet kusi mutta nykyyän Cyma, JG, AGM, Cybergun, Well ja KALASH on parhaimpii kiina-aseita valmistavii merkkejä!!
Ja mul on kokemusta Kiina-, Marui ja muista TMaseista ja marui on huonoimpien kiina-aseitten kohdalla!!!Nii onhan se totta että G&P on paljon parempi kuin noi romut kiina-aseet. Ei se Marui HUONO ole mutta kun se on nykyään hinta-laatusuhteelta aivan paska. Kyllähän se kestää mutta on sitten niin muovinen ja tehoton :/
- tööf
NÖNÖ kirjoitti:
Ja mul on kokemusta Kiina-, Marui ja muista TMaseista ja marui on huonoimpien kiina-aseitten kohdalla!!!unohtuko dboys
- Cyman.031
CYMAnin ase on paras. Wellinne on niin surkeita hajoo ekast kosketuksest. Mul on wellin ase ja meni viikon sisäl rikki, eikä ollu tahallaan rikottu. Kannataa ostaa Cyman ei mitää Doblei tai Wellei ne on niin huonoja. Paras ase on koko kaupas Warrior MP01, vaikka se on wellin mutta siihen kannataa ostaa uudet osat. Ja mul on just tää kyseinen Cyman ase eikä oo menny vielä rikki uskokaa pois. Ei kannata uskoo noit huijjareit jotka yrittää pilata sun mahikses. Ne kusettaa vaan. Ja Cymanin ase ampuu pitkälle ja on KESTÄVÄ!!! Parempi ase tuplasti kun Wellinne.
OTA CYMAN.031!!!!!!! ÄLÄ USKO NOIT JOTKA KIRJOTTAA TÄNNE NEGATIIVIST!!! OSTA CYMA!!!!- Cyman.031
JA ETTETE TIIÄ MITÄÄN AIRSOFTEIST!!! Kannatias hommata korvat. Kiinalaiset aseet voittaa jossain määrin japskukkien aseet. Maruin aseet on niin huono hinta laatu suhde että paskat. Ja AGM on niin surkee että Cyma vetää niille paskat housuun ja sitä paitsi cyman tehoi voi ja kannataa lisätä ja sit ainakin ne voittaa maruin ja AGM G&P helposti. Että imekää siitä. Eikä teillä mitään "kokemusta oo" yritätte olla vaan jotain teko pyhii paskoi, mut oikeesti ette tiiä mistään mitään et kannatais oppii jotain ennen kun kirjottaa tänne jotain. ET IMEKÄÄ SIITÄ!!! JA TURHA LAITTAA VASTA VÄITTEIT!!!!
- Cyma
Joo Cyma on hyvä mul on ollu 2vuotta je on kestänyt hyvin eikä mikään ole hajonnut!!!Joten osta cyma!!!!!
- unikek0
Siis oikeesti miten te mamot ette voi softata kiina aseilla! V***u mulla on toi cyma cm.031 ja on tosi hyvä voitin ku oli 2 aikuista vs. minä (11v) ja voitin vaikka toisella oli maruin vsr ja toisella aps 2.
- unikek0
Ja siis kroisos kannattaako sen sun kaverin huitoa sitä omaa asettaan siihen puuhun ja paperiliimalla korjata ois vieny korjattavaks. Mun cyma cm.031 kronattiin 117 m/s että valittakaa lisää. Jos ei osaa asetta käsitellä niin kannattaa luopua koko airsoftauksesta ettei vahinkoja satu. :D
- cyma
cyma.028 o paras käytiin kronottAA proairsoftis 122M/S
- Kysyn_tuota_oon_nopo
voiko tolla ampuu sarjatulta??
- sama_nopo
Siis Cyman AK-47
- Se_Sama_Nopo
voiko cyman ak-47 ampuu sarjatulta??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482509Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742497Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732382Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.572155Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321877Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841695Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211153Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71034Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56896