..mieheen! Pitäisi tietysti ottaa tämän miehen puolison tunteet huomioon mutta kai siinä suhteessa on jotain vialla jos mies kuitenkin antaa vastakaikua kutsulleni. Oikeastaan mitään ei ole vielä tapahtunut mutta olen valmis ryhtymään tiiviiseen suhteeseen jos asiat siihen suuntaan etenevät. Mikäli parisuhde ei toimi eikä osapuolet halua sitä korjata niin mitä väärää tässä voisi olla?
Rakastunut varattuun..
7
1219
Vastaukset
- Kokemusta on
Saat vain itsellesi kärsimystä. Salailua, valehtelua, turhia odotuksia. En suosittele!
- niin
Se "meillä menee huonosti ja ollaan eron partaalla eikä asioita voida korjata" on niitä maailman vanhimpia selityksiä. Minusta on aika käsittämätöntä että se yhä uppoaa joihinkin, sitä paitsi kun käry käy on pettäjillä yleensä hirveä hinku takaisin siippojensa luo.
Jos kerran ero on tuloillaan, mikset odottaisi sinne asti että homma on oikeasti selvä? Mutta best of luck tuollaisen miehen kanssa, tulet sitä tarvitsemaan.- minttu
Odotin jopa suhteen loppuun(ei kylläkään neljää päivää kauempaa tarvinnut odottaa), mutta silti itken kyseisen miehen perään. Palasi nimittäin meidän kahden kuukauden tiiviin yhdessäolon jälkeen takaisin entisen kainaloon.
Kannattaa siis odottaa, kunnes on päässyt yli edellisestä. Se ottaa aikansa, vaikka olisi mennyt kuinka huonosti! Ja vaikka menisi kuinka huonosti, aina voi palata takaisin yhteen...
Onnea silti!
- vipellys
Hei, olen samassa tilanteessa.Mies on melkein eron partaalla ja hänellä on lapsiakin. Siitä huolimatta olen valmis odottamaan vaikka puoli
vuotta turhaan jos en sitten enää kelpaakaan...
Vielä olen optimistinen koska hän haluaa tavata
minua ja satumme kuin satummekin olemaan samalla
aaltopituudella...lisäksi hän saa minulta hellyyt-
tä jota vailla on ollut jo pitkään. Onko järkeä
pitää avioliittoa pystyssä lasten vuoksi? Nyt tä-
nään tuntuu vähän tyhjältä kun joutuu olemaan yk-
sin odotellen soittoa, mutta tavatessamme tuntuu
kuin sadan vuoden yksinäisyys olisi poissa...- Kesäheinä
Lasten takia pitää homma hoitaa tyylikkäästi eli asioita pitää pikku hiljaa valmistella. Voihan se olla niin että mieheni kiinnostus joskus lakkaa mutta samahan tilanne olisi vapaankin miehen kanssa! Ei varattuun rakastumisessa pahimmassa tapauksessa käy yhtään huonommin kuin sinkkuunkaan rakastumisessa; lopputulos voi molemmissa tapauksissa olla se että mies lähtee.. Nyt kuitenkin tuntuu ihanalta ja leijailen pilvissä..!
- vain
Kesäheinä kirjoitti:
Lasten takia pitää homma hoitaa tyylikkäästi eli asioita pitää pikku hiljaa valmistella. Voihan se olla niin että mieheni kiinnostus joskus lakkaa mutta samahan tilanne olisi vapaankin miehen kanssa! Ei varattuun rakastumisessa pahimmassa tapauksessa käy yhtään huonommin kuin sinkkuunkaan rakastumisessa; lopputulos voi molemmissa tapauksissa olla se että mies lähtee.. Nyt kuitenkin tuntuu ihanalta ja leijailen pilvissä..!
Just just...saahan sitä selitellä, että lasten takia jne jne. Varatun ja sinkun miehen välillä on vain se ero, että varattu mies syyllistyy pettämiseen vehkeillessään kanssasi ja epäilenpä, että kun kerran siihen syyllistyy, voi kömmähdys tulla toisenkin kerran. Mikä tekisi sinusta niin erilaista?! Niin..onhan se tietenkin ihanaa elää toisena naisena ja kuvitella olevansa jotenkin ainutlaatuinen. Seikkailua ja kiinnijäämisen pelkoa...sitähän se on.
Totta on, että varattuun sekaantumisessa ei käy yhtään sen huonommin...mutta sinkkumies voi tosiaankin lähteä, varattu sen sijaan elää ennen lähtöään kaksoiselämää, joten olisiko sinunkin hyvä tiedostaa tämä aikataulujasi suunnitellessa;)
Laskuvarjo selkään vain, mutta leijalehan vielä ihan rauhassa!
- Juliette
Vaikka mä olen itse petturi, niin koskaan en ole ainakaan tietoisesti sekaantunut varattuihin. En sinkkunakaan.
Ja se toinen periaate mitä olen noudattanut, on se et jos äijä pystyis pettää eukkoonsa mun kaa, ni mikä jottei muakin sitten jonkun toisen kanssa.
Saati sitten et sillonhan se jos se pettää munkaa eukkoonsa, ni sillonhan se nussii sekä mua, että eukkoonsa.. siis mulla ainakin on sen verran oman arvon tuntoo, etten tollaseen leikkiin ryhtyis. Jatkoja! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole232269Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi782206Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422081Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561464- 741376
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?66915Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat9797- 52763
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi34760