Huulet suuremmiksi

cause lips are most important

Miten ? Oolen 15 vuotta, ei kiitti mitään botoxia ! :D

6

1952

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cause lips are most important

Eli ,minulla on aivan nätti hym, siis huulet ovat silloin nätit ja paksuhkot, mutta sittenkun naamani on aivan rennosti, menevät huulet vähän niinkuin suppuun.. :/ ENKÄ PIDÄ TÄATÄ OLLENKAAN! Olisin muuten niin nätti jos olisi muhkeat huulet...

• ......

Mä oon kuullu et jollai vatsavoiteella voi saada huulet turpoomaaan isommiks? jostakin luin. Siis jotain sellasta voidetta mitä laitetaan mahaan. :D Tai sitten jollain huulipunalla. Sellanen luonnollisen värinen puna ja rajaa vähän yli huulien, mutta ei paljoo ettei näytä suttuselta.

• ehdottomasti!

Mul on tosi pienet ja kapeat huulet. Huulten väriselä rajauskynällä saan ne tosi hyvännäkösiks ja sit huulikiiltoo vaan päälle.

• mui

jossain lehdessä oli myynnissä sellasta mömmöä huulikiiltopurtilossa, joka "tuorvottaa" huulia. vaikutus kestää olikohan kolme tuntia tai jotain. voihan tuo toimiakki mut maksaa vähän enemmän ku tavallinen huulikiilto.. ja sit oon huomannu et ku oon laittanu huulikiiltorasvaa yön ajaks niin huulet on aamulla ollu turvonneet. mutta eipä ole kauaa, että se siitä :D

• tätä!

Hiero kevyestä tabascoa/muuta tulista maustetta huuliin. Ne turpovat silleen paksummiksi. Sitten kannattaa rajata huulet ulkoreunaa myötäillen, (pitää harjoitella ettei tule mauttoman näköistä). Kiilto saa myös huulet näyttämään optisesti suuremmilta.

• superkumibanaanitutt

Vaalean huulipunan/kiillon käyttö on yksinkertaisin tapa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe