Minun Jumalani

hyväksyy ihmisen

oli hän sitten hetero tai homo.
Sillä ei ole mitään merkitystä.

Pääasia on se, että on onnellinen.
Kaikkien ihmisten ei tarvitse olla samasta muotista tehtyjä.

Minä olen saanut valaistuksen Jumalalta ja samoihin aikoihin ihastumiseni erääseen naiseen voimistui.

Uskon, että Jumala hyväksyy minut tällaisena. Rakastan tätä naista, enkä tahdo vikaistakkaan muita. Usko muutti minua sen verran, että sain vahvemman itsetunnon. Uskallaan olla minä, uskovainen hieman hullu rakastunut biseksuaali:) :)

ja onnellinen.....

Nuori biseksuaali

28

1356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuon

Jumalan löytää?

• sinun,

pitää vain uskoa että Jumalasi on tuollainen. Ei siihen tuon kummempaa temppua tarvita.

• noinhan
        sinun, kirjoitti:

pitää vain uskoa että Jumalasi on tuollainen. Ei siihen tuon kummempaa temppua tarvita.

tekevät kaikki, myös ne jotka on väärässä. Omalla vastuullasi voit halutessasi vaikka vilkaista Helluntailaisten palstaa... kovasti kyllä uskovat, siitä ei voi moittia...

Sinun uskosi on mielestäni hyvä ja oikea, mutta jotain vahvistusta on aina hyvä olla. Ihan pelkkä uskominen ei ainakaan minulle riitä. Sinulla se vahvistus tuli kun koit tunteidesi syventyvän, ja ehkäpä minullakin jotain vastaavaa on ollut, mutta saavatko kaikki tarvitsevat aina vahvistusta Jumalalta? Entä mistä tietää että jokin on johdatusta eikä vain sattumaa tai omaa toiveikasta tulkintaa?

Vaikeaa, vaikeaa...

• että jotain
        noinhan kirjoitti:

tekevät kaikki, myös ne jotka on väärässä. Omalla vastuullasi voit halutessasi vaikka vilkaista Helluntailaisten palstaa... kovasti kyllä uskovat, siitä ei voi moittia...

Sinun uskosi on mielestäni hyvä ja oikea, mutta jotain vahvistusta on aina hyvä olla. Ihan pelkkä uskominen ei ainakaan minulle riitä. Sinulla se vahvistus tuli kun koit tunteidesi syventyvän, ja ehkäpä minullakin jotain vastaavaa on ollut, mutta saavatko kaikki tarvitsevat aina vahvistusta Jumalalta? Entä mistä tietää että jokin on johdatusta eikä vain sattumaa tai omaa toiveikasta tulkintaa?

Vaikeaa, vaikeaa...

meitä ihmisiä väkevämpää voimaa on olemassa.
        Tulin vasta keväällä uskoon kunnolla, koska koin henkilökohtaisen herätyksen. Sitä on vaikea selittää. Se on jokaisen koettava itse. ja yleensä herätyksen saa silloin, kun on vaikea elämäntilanne.

Selvisin Jumalan antaman voiman siivittämänä.
        Olen saanut niin paljon hyvää Häneltä.

• ei ole
        että jotain kirjoitti:

meitä ihmisiä väkevämpää voimaa on olemassa.
        Tulin vasta keväällä uskoon kunnolla, koska koin henkilökohtaisen herätyksen. Sitä on vaikea selittää. Se on jokaisen koettava itse. ja yleensä herätyksen saa silloin, kun on vaikea elämäntilanne.

Selvisin Jumalan antaman voiman siivittämänä.
        Olen saanut niin paljon hyvää Häneltä.

puuttunut vaikeita elämäntilanteita jolloin olen etsinyt Jumalaa. Silti en ole saanut kokea herätystä. Nyt tulen vielä kateelliseksikin kaiken muun kelvottomuuteni lisäksi.

• tajua tätä herötystä,
        ei ole kirjoitti:

puuttunut vaikeita elämäntilanteita jolloin olen etsinyt Jumalaa. Silti en ole saanut kokea herätystä. Nyt tulen vielä kateelliseksikin kaiken muun kelvottomuuteni lisäksi.

sen kokee kai silloin elämässään, kun stressi on kovaa ja käsittelemättömät kriisit lynttäytyvät yhteen. Minulla oli kova stressi päällä keväällä. Samalla vaistoni herkístyivät. Ja ne ovat edellenkin herkät. Ja ahdistavalla hetkellä, kun luulin elämäni olevan hiuskarvan varassa, koin valaistuksen. Sitä ei ymmärrä, ellein koe sitä itse. Ja se voima, jota sain ylhäältä Jumalalta, oli käsittämätön. Se hyvänolon tunne, jonka koin... se tuntui läsittämättömän ihanalta ja vapauttavalta.

Ja kaikkein hassuinta tässä on se, että olen tämmöinen kärnä. Olen tehnyt paljon "syntiäkin", mutta olen osannut myös katua. ja pyytää anteeksi. Mutta ennen en tunnustanut uskoa. Ja nyt herätyksen saaneena tiedän, että se on totta, koska olen kokenut sen. Olen teoreettinen ihminen, joka uskoo vaan siihen, mitä näkee. Ja nyt koin arkielämässä Jumalan voiman. Ja nyt uskon Häneen vahvasti. Uskon myös kohtaloon. Sen takia ei kannata stressata etukäteen, mitä tulee tapahtumaan.
        Nyt minulle riittää sisäinen tunne siitä, että kaikki järjestyy parhain päin:) :)

• tilanteessa,
        tajua tätä herötystä, kirjoitti:

sen kokee kai silloin elämässään, kun stressi on kovaa ja käsittelemättömät kriisit lynttäytyvät yhteen. Minulla oli kova stressi päällä keväällä. Samalla vaistoni herkístyivät. Ja ne ovat edellenkin herkät. Ja ahdistavalla hetkellä, kun luulin elämäni olevan hiuskarvan varassa, koin valaistuksen. Sitä ei ymmärrä, ellein koe sitä itse. Ja se voima, jota sain ylhäältä Jumalalta, oli käsittämätön. Se hyvänolon tunne, jonka koin... se tuntui läsittämättömän ihanalta ja vapauttavalta.

Ja kaikkein hassuinta tässä on se, että olen tämmöinen kärnä. Olen tehnyt paljon "syntiäkin", mutta olen osannut myös katua. ja pyytää anteeksi. Mutta ennen en tunnustanut uskoa. Ja nyt herätyksen saaneena tiedän, että se on totta, koska olen kokenut sen. Olen teoreettinen ihminen, joka uskoo vaan siihen, mitä näkee. Ja nyt koin arkielämässä Jumalan voiman. Ja nyt uskon Häneen vahvasti. Uskon myös kohtaloon. Sen takia ei kannata stressata etukäteen, mitä tulee tapahtumaan.
        Nyt minulle riittää sisäinen tunne siitä, että kaikki järjestyy parhain päin:) :)

kun minulla stressi meni yli sietokyvyn, minä rakastuin. Tavallaan sekin oli herätys, kun koin vihdoinkin sellaisia tunteita jotka aiemmin olivat minulle vieraita, mutta helpotusta se ei tuonut ja muutenkin on varmaan erilainen juttu kuin hengellinen herätys.

Rakastuessani kuitenkin uskoin (ja yhä uskon)sellaiseen mitä en voinut saada, ja nyt pelkään että yhtä kehnosti minulle kävisi myös hengellisten toiveideni kanssa. Jotenkin tämä rakkaus ja usko ovat sydämessäni kiinteästi yhteydessä toisiinsa.

Tämä kirjoitukseni taitaa olla aika sekavaa, yritän vain vähän selvitellä elämääni ja saada itselleni jotain tolkkua siitä mihin kannattaa ja pitää luottaa, ja mikä taas on pelkkää toiveunta. Sinun puolestasi olen kuitenkin iloinen. Ja antaa se meille muillekin toivoa, kun yksi saa valaistuksen.

• sama jolle vastasit
        noinhan kirjoitti:

Vaikeaa, vaikeaa...

et tainnut ymmärtää mitä sanoin. Kysymys oli hyväksymisestä (Jumalan) eikä siitä onko tehnyt väärin vai oikein sillä hyväksyminen ei ole siitä (teoistasi) kiinni. Jos huomaat tehneesi väärin voit aina oppia siitä (pyytää ja saada anteeksi).

kirjoitit:
        "Entä mistä tietää että jokin on johdatusta eikä vain sattumaa tai omaa toiveikasta tulkintaa?"

Hyväksy itsesi ja uskalla elää niin sinullekin avautuu mistä on kysymys. Ei sitä voi kukaan ulkopuolinen sinulle kertoa. Tämä ei tietenkään merkitse että keskusteluista ei olisi apua jos ne käydään oikeassa hengessä.

• sen lisäksi, että
        tilanteessa, kirjoitti:

kun minulla stressi meni yli sietokyvyn, minä rakastuin. Tavallaan sekin oli herätys, kun koin vihdoinkin sellaisia tunteita jotka aiemmin olivat minulle vieraita, mutta helpotusta se ei tuonut ja muutenkin on varmaan erilainen juttu kuin hengellinen herätys.

Rakastuessani kuitenkin uskoin (ja yhä uskon)sellaiseen mitä en voinut saada, ja nyt pelkään että yhtä kehnosti minulle kävisi myös hengellisten toiveideni kanssa. Jotenkin tämä rakkaus ja usko ovat sydämessäni kiinteästi yhteydessä toisiinsa.

Tämä kirjoitukseni taitaa olla aika sekavaa, yritän vain vähän selvitellä elämääni ja saada itselleni jotain tolkkua siitä mihin kannattaa ja pitää luottaa, ja mikä taas on pelkkää toiveunta. Sinun puolestasi olen kuitenkin iloinen. Ja antaa se meille muillekin toivoa, kun yksi saa valaistuksen.

koin herätyksen, rakastuin myös naiseen, johon olin ollut aikaisemmin ihastunut. Rakkaus tätä naista kohtaan antoi minulle niin paljon voimaa, ettei tämä nainen edes varmaan tajua sitä.
        minusta tuntuu, että meillä on jonkin sortin henkinen yhteys. Tai sitten vaistoni pettävät pahasti. Olen nähnyt tämän naiset viimeksi samalla salilla, mutta mistä tiedän vaikka olisinkin kävellyt hänen ohitseen...pitäisi käyttää rillejä koska mulla on niin huono näkö.

Mutta kuitenkin, koin jotain suurta hänen kanssaan. Ja vaikka tämä nainen ei sitä tietäisikään, niin olen onnellinen niistä kaikista tunteista. Toivon vielä tapaavani hänet. ja vaikka hänellä ei olisi samanlaisia tunteita minua kohtaan, tahtoisin edes tutustua häneen. Hän on saanut minut sekaisin. Positiivisella tavalla:)

Tahtoisin niin paljon päästä hänen lähelleen..

-ap-

• kyllä
        sama jolle vastasit kirjoitti:

et tainnut ymmärtää mitä sanoin. Kysymys oli hyväksymisestä (Jumalan) eikä siitä onko tehnyt väärin vai oikein sillä hyväksyminen ei ole siitä (teoistasi) kiinni. Jos huomaat tehneesi väärin voit aina oppia siitä (pyytää ja saada anteeksi).

kirjoitit:
        "Entä mistä tietää että jokin on johdatusta eikä vain sattumaa tai omaa toiveikasta tulkintaa?"

Hyväksy itsesi ja uskalla elää niin sinullekin avautuu mistä on kysymys. Ei sitä voi kukaan ulkopuolinen sinulle kertoa. Tämä ei tietenkään merkitse että keskusteluista ei olisi apua jos ne käydään oikeassa hengessä.

uskonkin, että Jumala hyväksyy minut ja rakastaa, mutta ei se kuitenkaan itsetuntoani paranna. Eniten kun pelkään täällä maailmassa elämistä ja sitä etten löydä paikkaani ihmisten yhteisöissä. Yksinjääminen ahdistaa.

Pyrin kuitenkin käyttäytymään reippaammin kuin miltä minusta oikeasti tuntuu. En jätä elämääni elämättä pelkän arkuuden vuoksi, vaan elän kyllä sen verran kuin se on mahdollista.

• sama jolle vastasit
        kyllä kirjoitti:

uskonkin, että Jumala hyväksyy minut ja rakastaa, mutta ei se kuitenkaan itsetuntoani paranna. Eniten kun pelkään täällä maailmassa elämistä ja sitä etten löydä paikkaani ihmisten yhteisöissä. Yksinjääminen ahdistaa.

Pyrin kuitenkin käyttäytymään reippaammin kuin miltä minusta oikeasti tuntuu. En jätä elämääni elämättä pelkän arkuuden vuoksi, vaan elän kyllä sen verran kuin se on mahdollista.

et hyväksy itsesi sellaisena kun olet vaikka jumala sen varmasti tekee? Et ole yksin tuon kaltaisine ajatuksineen.

En tarkoita että sinun pitää hyväksyä kaikki mitä teet mutta opi virheistäsi. Jos yrität elää jonkun mielikuvan mukaan joka edustaa mielestäsi täydellisyyttä niin et pääse koskaan eroon vertaamisesta johtuvasta ristiriidasta. Ole reilusti mitä olet vertaamatta mihinkään niin sinulle avautuu toinen näkökulma asiaan ja tulet huomaamaan että muutos on jo itse asiassa taphtunut.

Kerron erään tarinan joka minulle ainakin oli avuksi.

Kaksi munkkia (Intiassa) kävelivät tietä pitkin ja saapuivat erään virran rannalle jossa istui nuori tyttö ja itki. He kysyivät syytä siihen. Tyttö kertoi että hän asuu virran toisella puolella ja että hän aamulla oli kahlannut tästä kohtaa yli tullessaan muta nyt vesi oli noussut ja virta niin vuolas että hän ei pääse yli. Munkit tarjoutuivat auttamaan ja kantoivat naisen yli toiselle rannalle. Munkit jatkoivat matkaa.
        Kaksi tuntia käveltyään toinen sanoi
        "Emmekö ole tehneet syntiä"
        johon toinen vastasi
        "Mitä tarkoitat?".
        "Emmekö ole luvanneet että emme koske naiseen ja nyt olemme pitäneet tätä nuorta naista lähellämme"
        johon toinen vastasi
        "minä jätin tuon naisen rannalle kaksi tuntia sitten mutta sinä taidat kantaa häntä vieläkin"

Tämä tarina kertoo siitä miten me kannamme menneisyyttä mielessämme ja jatkamme asioita jotka sinänsä ovat päättyneet. Päättyminen on sama kun anteeksianto eli anna itsellesi anteeksi.

• sama jolle vastasit
        kyllä kirjoitti:

vähän hutiloiden ja siksi ensimmäinen vastaukseni ei ehkä ihan suoraan anna vastausta pelkoosi tulla hyväksytyksi.

Muista että et voi saada hyväksyntää jos et itse hyväksy itseäsi. Kaikkien hyväksyntää ei kukaan saa vaan riittää että on joku joka on sinulle tärkeä. Tämän löytyminen voi tietenkin muodostua ongelmaksi mutta kyllä sekin ratkeaa jos et niin kovasti "yritä".

Katsos kun on sinut itsensä kanssa niin toisten pienet "virheet" eivät sinua häiritse koska olet tietoinen omista puutteistasi. Tämä helpottaa vuorovaikutusta ja luo pohjaa viihtymiselle yhdessä.

Tiedän että joskus voi tuntua vaikealta muta ajattele että joka päivä voit aloittaa alusta puhtaalta pöydältä. Sanon niin kuin Scarlet O`Hara "Tulen viemää" kirjassa sanoi "Kaikesta huolimatta huomenna on uusi päivä".

Rohkeutta ystäväni

• ei tässä muu

vähän hutiloiden ja siksi ensimmäinen vastaukseni ei ehkä ihan suoraan anna vastausta pelkoosi tulla hyväksytyksi.

Muista että et voi saada hyväksyntää jos et itse hyväksy itseäsi. Kaikkien hyväksyntää ei kukaan saa vaan riittää että on joku joka on sinulle tärkeä. Tämän löytyminen voi tietenkin muodostua ongelmaksi mutta kyllä sekin ratkeaa jos et niin kovasti "yritä".

Katsos kun on sinut itsensä kanssa niin toisten pienet "virheet" eivät sinua häiritse koska olet tietoinen omista puutteistasi. Tämä helpottaa vuorovaikutusta ja luo pohjaa viihtymiselle yhdessä.

Tiedän että joskus voi tuntua vaikealta muta ajattele että joka päivä voit aloittaa alusta puhtaalta pöydältä. Sanon niin kuin Scarlet O`Hara "Tulen viemää" kirjassa sanoi "Kaikesta huolimatta huomenna on uusi päivä".

Rohkeutta ystäväni

auta, kuin hyväksyä itsensä kaikkine virheineen. Ja antaa vain virran viedä. Olen huomannut, että pelkään rakkautta ja rakastumista ja sen tuomaa haavoittuvuutta.
        Uskon parempaan huomiseen. Ja kun oppisi vielä rakastamaan ja ottamaan sitä vastaan, niin hyvä niin.

• sama jolle vastasit
        ei tässä muu kirjoitti:

auta, kuin hyväksyä itsensä kaikkine virheineen. Ja antaa vain virran viedä. Olen huomannut, että pelkään rakkautta ja rakastumista ja sen tuomaa haavoittuvuutta.
        Uskon parempaan huomiseen. Ja kun oppisi vielä rakastamaan ja ottamaan sitä vastaan, niin hyvä niin.

ihmeellinen asia jota en väitä tuntevani. Voit tästä keskustelusta saada sen käsityksen että "tuolla sitten on asiat hyvin" mutta se on vain tämän suppean keskustelun luoma harha. Eiköhän meillä kaikilla ole ne synkemmät hetket joskin ilon aiheitakin silloin tällöin ilmene.

Opi hyväksymään itsesi ja sitä myöten rakastamaan itseäsi myös. Tällä en tarkoita itsekeskeisyyttä vaan sisäistä rauhaa jollin itse asiassa voit unohtaa itsesi levollisin mielin kohdata muut. Silloin huomaat että pystyt hyväksymään muutkin sellaisina kun ovat. Voin vakuuttaa että eivät ne muut ole sinua kummempia vaikka päällisin puolin näyttävät iloisilta ja huolettomilta.
        Voit olla varma että aurinko paistaa yhtä lämpimästi risukasaan kun kauneimpaan puutarhaan.

• koska tulevat kwidjamunat

Rohkeutta ystäväni

onko se apostolien teoissa vai missä

• tiedä
        koska tulevat kwidjamunat kirjoitti:

onko se apostolien teoissa vai missä

mistä säätämisestä puhut. Jokainen voi niin halutessaan säätää omaa elämäänsä haluamaansa suuntaan joka hetki. Sillä ei ole mitään tekemistä apostolien kanssa jotka voi jättää omaan arvoonsa.
        Säätämisellä tarkoitan omaa suhtautumista ulkoapäin tuleviin ärsykkeihin.

• samaa mieltä.
        tiedä kirjoitti:

mistä säätämisestä puhut. Jokainen voi niin halutessaan säätää omaa elämäänsä haluamaansa suuntaan joka hetki. Sillä ei ole mitään tekemistä apostolien kanssa jotka voi jättää omaan arvoonsa.
        Säätämisellä tarkoitan omaa suhtautumista ulkoapäin tuleviin ärsykkeihin.

Ihmisten asenteet ovat kaiken aa ja oo. Jos kaikki osaisi ottaa posotoovosemmin, niin maailma olisi helevetin parempi paikka:)

Ja tärkeintä ei ole se mitä saa, vaan se mitä sanomisellaan tarkoittaa!

• puolelta löydy

kirjoitit:

yhtään Jumalaan uskovaa. Pohditaan vaan, kuka on homo ja vaikka mitä.

• vai bi
        ei ole kirjoitti:

Tsiisus!

• on siinä
        puolelta löydy kirjoitti:

yhtään Jumalaan uskovaa. Pohditaan vaan, kuka on homo ja vaikka mitä.

että kannattaako homon antaa itselleen lupa uskoa Jumalaan, josta todistavassa arvostetussa kirjassa homoista sanotaan vain pahoja asioita.

• sinä
        vai bi kirjoitti:

Tsiisus!

hourit?

• o.p...
        on siinä kirjoitti:

että kannattaako homon antaa itselleen lupa uskoa Jumalaan, josta todistavassa arvostetussa kirjassa homoista sanotaan vain pahoja asioita.

toi alkaa lähetä perimmäistä kysymystä :)

Kannattaako ihmisen pyrkiä totuuden tuntemiseen, vaiko vain huolehtia arjen asioista? Omista pisneksistään:)!

• pera

oon itse bi ja vaikiaaa

• 8.58A

Raamatun mukaan homous ei ole syntiä sen enempää kuin heterouskaan.

Sinun Raamatun tulkintasi mukaan homous voi olla Raamatun mukaan syntisempää kuin heterous.

Vaikeutesi ei nouse Raamatusta, eikä Jumalasta, vaan siitä, että sinä et anna Jumalalle mahdollisuutta kirkastaa tahtoaan muulla tavalla kuin sellaisella tavalla, joka on sinulle jossakin opetettu.

Todellisuudessa Jumala ei ole sidottuna näihin Raamatun tulkintoihin, vaan Jumala on elävä ja Kaikkivaltias.

Anna Jumalalle mahdollisuus puhua sinulle ja osoittaa sinulle Hänen tahtonsa. Useasti Jumalan tahto ei ole sama kuin se, mitä sinulle opetetaan Hänen tahdokseen.

• mutta...
        8.58A kirjoitti:

Raamatun mukaan homous ei ole syntiä sen enempää kuin heterouskaan.

Sinun Raamatun tulkintasi mukaan homous voi olla Raamatun mukaan syntisempää kuin heterous.

Vaikeutesi ei nouse Raamatusta, eikä Jumalasta, vaan siitä, että sinä et anna Jumalalle mahdollisuutta kirkastaa tahtoaan muulla tavalla kuin sellaisella tavalla, joka on sinulle jossakin opetettu.

Todellisuudessa Jumala ei ole sidottuna näihin Raamatun tulkintoihin, vaan Jumala on elävä ja Kaikkivaltias.

Anna Jumalalle mahdollisuus puhua sinulle ja osoittaa sinulle Hänen tahtonsa. Useasti Jumalan tahto ei ole sama kuin se, mitä sinulle opetetaan Hänen tahdokseen.

anna joku rtaamatunkohta jossa homoseksuaalisuudesta sanotaan jotain myönteistä, tai meille annetaan samat oikeudet kuin heteroille.

• heteroistaeikähomoista
        mutta... kirjoitti:

anna joku rtaamatunkohta jossa homoseksuaalisuudesta sanotaan jotain myönteistä, tai meille annetaan samat oikeudet kuin heteroille.

Ei Raamatussa mainita homoseksuaalisuudesta yhtään mitään.

Heteroseksiä koskevia kieltoja ja määräyksiä siellä on päälle 365 eli jokaista päivää kohden jokin kielto tai syntiseksi määritelty asia koskien heteroseksiä.
        samoin siellä on noin 20 kohtaa koskien miesten välistä seksiä, joissa se ilmaistaan kielteisesti.

Raamatussa ei ole yhtäkään mainintaa koskien homoutta.

Samat oikeudet sinulla on Jumalan edessä olla ja elää kuin heteroillakin. Ei ole yhtäkään heteroa, joka olisi sinua synnittömämpi.

Syntinä pitäisin sitä, että näyttelee jotakin muuta kuin mitä on, ts. se on syntiä, kun yrittää näytellä heteroa ja tukahduttaa sitä, minkä Jumala on luonut.

Jumala varmasti sinua johdattaa arvostamaan ja kunnioittamaan itseäsi Jumalan hienona luomuksena, jos vain annat siihen Jumalalle mahdollisuuden.

Ei Jumala sinua ahdista, eikä Hänen sanansa, vaan ihmisten vääränlaiset tulkinnat Jumalasta laittavat sinut niin ahtaalle, ettet kykene kuulemaan Jumalaa, etkä rakastamaan itseäsi Hänen kuvanaan.

• o.p...
        heteroistaeikähomoista kirjoitti:

Ei Raamatussa mainita homoseksuaalisuudesta yhtään mitään.

Heteroseksiä koskevia kieltoja ja määräyksiä siellä on päälle 365 eli jokaista päivää kohden jokin kielto tai syntiseksi määritelty asia koskien heteroseksiä.
        samoin siellä on noin 20 kohtaa koskien miesten välistä seksiä, joissa se ilmaistaan kielteisesti.

Raamatussa ei ole yhtäkään mainintaa koskien homoutta.

Samat oikeudet sinulla on Jumalan edessä olla ja elää kuin heteroillakin. Ei ole yhtäkään heteroa, joka olisi sinua synnittömämpi.

Syntinä pitäisin sitä, että näyttelee jotakin muuta kuin mitä on, ts. se on syntiä, kun yrittää näytellä heteroa ja tukahduttaa sitä, minkä Jumala on luonut.

Jumala varmasti sinua johdattaa arvostamaan ja kunnioittamaan itseäsi Jumalan hienona luomuksena, jos vain annat siihen Jumalalle mahdollisuuden.

Ei Jumala sinua ahdista, eikä Hänen sanansa, vaan ihmisten vääränlaiset tulkinnat Jumalasta laittavat sinut niin ahtaalle, ettet kykene kuulemaan Jumalaa, etkä rakastamaan itseäsi Hänen kuvanaan.

Jumalan hyljätessä ihminen on kuollut, kun ihminen on kuollut on hän menettänyt yhteyden Jumalaan, menetettyään yhteyden Jumalaan ihminen on tullut Saatanan vallan alle, tultuaan Saatanan vallan alle ihminen on menossa helvettiin. :(

• ja rakastetustasi

Onnea Sinulle. Jumala on luonut meidät rakkauteen, yhteyteen. Raamatussa kehoitetaan noin. Suosittelen rakastuneille raamatusta (sen kaiken hyvän rakkaudellisen lisäksi) Laulujen lauluja, korkea veisua.

Rakkaani naiseni kanssa sitä toisillemme luemme. Minäkin olen siis rakastunut kristitty nainen : )

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      77
      2578
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      51
      2570
    3. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      68
      2513
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2422
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      39
      1947
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      105
      1769
    7. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      11
      1277
    8. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1267
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1065
    10. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1064
    Aihe