Mitä ilmaisia ohjelmia Nokian symbian-puhelimeen on saatavana?
Kokeilin tätä:
http://www.mgmaps.com/
bluetooth-GPS palikan kanssa ja muuten ohjelma olisikin loistava, mutta kun se näyttö on aina S-N suunnassa joten pitää luuria käännellä kädessä.
Tuo ohjelman hybrid-näkymä on muuten aikas hyvä. Melkeinpä voisi sanoa että se on selkeämpi kuin topografiset kartat.
Tietenkin vain silloin kun ei ihan metsän tiheikössä liikuta.
Ilmaiset ohjelmat
4
6933
Vastaukset
- pailakka
Kannattaa tiirata geocaching.fi wikiin, josta löytyy mm. oheinen sivu
http://www.geocaching.fi/wiki/Symbian-puhelimen_kätköilykäyttö- cnyyvannzn
toi smartcom gps joka uudemmissa s60v3 luureissa toimii, on kaikkea muuta kuin ilmainen. tosin siitä crackätty versio löytyy helposti.
lisäksi siihen pitää "varastaa" kartat kansalaisen karttapaikalta karttapaikan käyttöehtojen vastaisesti.
>> erillisillä hakusovelluksilla tehtävät karttahaut on kielletty.>>
https://www.karttapaikka.fi/karttapaikka/default.asp?id=784&docid=3337
tuo easygo:
http://www.easygo.fi/
olisi aika halpa. siinä on vain sellainen "ominaisuus" että se tarkistaa käyttöoikeuden jokaisen käynnistyksen yhteydessä.
eli jos on paikassa jossa puhelin ei kuulu, ei myös käytetä easygo:ta vaikka kartat muistikortilla jo olisi valmiina.
lisäksi tosta easygo:sta saisi olla jonkinlainen esittelyvideo niitten sivuilla niin ei tarvitsisi ostaa sikaa säkissä. - vaikka
cnyyvannzn kirjoitti:
toi smartcom gps joka uudemmissa s60v3 luureissa toimii, on kaikkea muuta kuin ilmainen. tosin siitä crackätty versio löytyy helposti.
lisäksi siihen pitää "varastaa" kartat kansalaisen karttapaikalta karttapaikan käyttöehtojen vastaisesti.
>> erillisillä hakusovelluksilla tehtävät karttahaut on kielletty.>>
https://www.karttapaikka.fi/karttapaikka/default.asp?id=784&docid=3337
tuo easygo:
http://www.easygo.fi/
olisi aika halpa. siinä on vain sellainen "ominaisuus" että se tarkistaa käyttöoikeuden jokaisen käynnistyksen yhteydessä.
eli jos on paikassa jossa puhelin ei kuulu, ei myös käytetä easygo:ta vaikka kartat muistikortilla jo olisi valmiina.
lisäksi tosta easygo:sta saisi olla jonkinlainen esittelyvideo niitten sivuilla niin ei tarvitsisi ostaa sikaa säkissä.yhteyttä ei olisi. Voi käyttää 7 vrk korvessa ilman rekisteröitymistä. Sen jälkeen ohjelma pitää käyttää päällä alueella, jossa gprs tai wlan kuten minulla toimii
- Kellola91
vaikka kirjoitti:
yhteyttä ei olisi. Voi käyttää 7 vrk korvessa ilman rekisteröitymistä. Sen jälkeen ohjelma pitää käyttää päällä alueella, jossa gprs tai wlan kuten minulla toimii
Tuolla löytyy juttua smartcomista
http://www.tekniikkaa.com/karttaohjelma-smartcomgps/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483