Madona/Labret

sohvi_95

Haluaisin ottaa huulikorun, Madonnan tai Labretin. Onko omakohtasia kokemuksia paljonko sattu, tulehtuiko helposti, minkä pituinen tappi vai oliko rengas? Tiedän että näitä keskusteluja on ollu mut ku ne on jossai jumalan selän takana niin..:D Entäs miten ootte saanu vanhemmat suostumaan? Ite oon 12.wee, joo tiedän oon tosi nuori lävistykseen mut onhan varmaa jo jollai 12.weellä lävistys. En sitten tartte mitään vittuilua tosta mun iästä, tiedän itsekki että oon viel nuori. Harkitsen viel ittekki ku sitte siitä saattaa jäädä jäljet vanhempana. Mut jotai keinoja miten ainaki vanhemmat suostuis. Kiitos vaivannäöstä:D

30

6770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sohvi_95

      Anteeks otsikon kirjotus virhe:D

      • njoomoi

        Tolle joku vaan tyypille (vai mikä se nimim. nyt oli..) :
        Kyllä lävistyksiä tehdään alle 14 -vuotiaille ja jotkut paikat tekee myös ilman vanhempia alle 16 -vuotiaillekkin.
        Ja alotus viestiin:
        Itse olen nyt 13 vuotias ja haluaisin labretin. Pyysin porukoilta sitä, mut ne sano et ei ku kaikilla muilla perheenjäsenillä on todettu allergiaa noille lävityksille yai jtn.. Sit pyysin myöhemmmin voisinko saada snakebitesin, mut ei ja ne veti tas sen allergian jotenki siihen. Sitte pyydettiin siskon kanssa, jolla on kielikoru uudestaan sitä labretia ja porukat sano et en saa ja sit näitettiin jtn kuvia labretista nii sain luvan et ens kuussa ollaan menossa ottamaan sitä korua (: Ja labretin otto ilmeisesti sattuu n. nipistyksen verran, tai näi mulle on kerrottu kun parilla serkulla on labret ja oon nyt lukenu kaikilta sivuilta, kun itse lävistystä suunnittelen 8)
        Sit tohon yhteen viestiin:
        Eihän lävistykset missään parissa minuutissa voi mennä umpeen ((:

        (Sry, vähä veny tää viesti ((8 )


      • 8+6=?
        njoomoi kirjoitti:

        Tolle joku vaan tyypille (vai mikä se nimim. nyt oli..) :
        Kyllä lävistyksiä tehdään alle 14 -vuotiaille ja jotkut paikat tekee myös ilman vanhempia alle 16 -vuotiaillekkin.
        Ja alotus viestiin:
        Itse olen nyt 13 vuotias ja haluaisin labretin. Pyysin porukoilta sitä, mut ne sano et ei ku kaikilla muilla perheenjäsenillä on todettu allergiaa noille lävityksille yai jtn.. Sit pyysin myöhemmmin voisinko saada snakebitesin, mut ei ja ne veti tas sen allergian jotenki siihen. Sitte pyydettiin siskon kanssa, jolla on kielikoru uudestaan sitä labretia ja porukat sano et en saa ja sit näitettiin jtn kuvia labretista nii sain luvan et ens kuussa ollaan menossa ottamaan sitä korua (: Ja labretin otto ilmeisesti sattuu n. nipistyksen verran, tai näi mulle on kerrottu kun parilla serkulla on labret ja oon nyt lukenu kaikilta sivuilta, kun itse lävistystä suunnittelen 8)
        Sit tohon yhteen viestiin:
        Eihän lävistykset missään parissa minuutissa voi mennä umpeen ((:

        (Sry, vähä veny tää viesti ((8 )

        sanon vaan sen et kyllä ainakin suussa oleva lävistys voi mennä umpeen parissa minuutissa heti kun siihen menee sylkeä niikuin haavoissa. mutta se riippuu ihan henkilöstä.


      • kawaiicutedoll
        njoomoi kirjoitti:

        Tolle joku vaan tyypille (vai mikä se nimim. nyt oli..) :
        Kyllä lävistyksiä tehdään alle 14 -vuotiaille ja jotkut paikat tekee myös ilman vanhempia alle 16 -vuotiaillekkin.
        Ja alotus viestiin:
        Itse olen nyt 13 vuotias ja haluaisin labretin. Pyysin porukoilta sitä, mut ne sano et ei ku kaikilla muilla perheenjäsenillä on todettu allergiaa noille lävityksille yai jtn.. Sit pyysin myöhemmmin voisinko saada snakebitesin, mut ei ja ne veti tas sen allergian jotenki siihen. Sitte pyydettiin siskon kanssa, jolla on kielikoru uudestaan sitä labretia ja porukat sano et en saa ja sit näitettiin jtn kuvia labretista nii sain luvan et ens kuussa ollaan menossa ottamaan sitä korua (: Ja labretin otto ilmeisesti sattuu n. nipistyksen verran, tai näi mulle on kerrottu kun parilla serkulla on labret ja oon nyt lukenu kaikilta sivuilta, kun itse lävistystä suunnittelen 8)
        Sit tohon yhteen viestiin:
        Eihän lävistykset missään parissa minuutissa voi mennä umpeen ((:

        (Sry, vähä veny tää viesti ((8 )

        Joo tiän et on vanha keskustelu :D mut mun o IHA PAKKO saada tietää et mis tehää läväreit alle 16weelle ilma aikuista. Oon nimittäi 14 ja haluisin labretin mut porukat ei oikee innostunu asiast -.-


    • Baby Alice

      Mulla on labret. Ei sattunu, ei oo tulehtunu eikä muutenkaan mitään ongelmaa. Eikä tarttenu vanhempia paljon suostutella. Olin jostain 6lk:sta asti haaveillu kulma korusta. Kasilla sitten päätin, että hiihtolomalla käyn lävistäjällä. 2 viikkoo ennen lomaa mieli muuttu ja otinkin sitten lävistyksen tohon huuleen. Ei oo kaduttanu tai mitään ja en vois enää kuvitellakkaan elämää ilman tota aivan ihanaa korua

      • sohvi_95

        oon toooosi kiitollinen. kyl varmaan sit tällanen neulapelkuriki uskaltaa ottaa sellasen korun. näyttäähän se olevan tärkee osa elämää sit ku siihen on tottunu;D


    • sohvi_95

      Jossain lävistysliikkeen sivuilla puhuttiin jotai sellasta noitten lävärien hoito-ohjeissa että parantunukki läväri voi mennä umpeen parissa minuutissa. En tiiä onko totta. Et parantuneessaki pitäs käydä ammattilaisella koru vaihtamas. Pitäskö uskoo?

    • joku vaan..

      lävistyksiä ei tehdä alle 14 vuotiaille ja alle 16 vuotiaalla täytyy olla huoltaja mukana

      • Maymaymay

        Ainakin Putka (www.putkatattoos.com) tekee alle 16 vuotiaille huoltajan luvalla. Usko tai älä.
        (Tämä oli siis "joku vaan" -tyypille.)


      • mjiiha

        Olen tämän jo aikaisemminkin tänne kirjottanut ja kirjotan uudelleen, LÄVISTYKSIÄ TEHDÄÄN ALLE 14VUOTIAALLEKKIN!


      • mjiiha
        mjiiha kirjoitti:

        Olen tämän jo aikaisemminkin tänne kirjottanut ja kirjotan uudelleen, LÄVISTYKSIÄ TEHDÄÄN ALLE 14VUOTIAALLEKKIN!

        Tuo ylempi oli tuohon : Joku vaan.. viestiin tai joku vaa.. mikä sit olikaa se nimimerkki.


      • Minävaan-94
        mjiiha kirjoitti:

        Tuo ylempi oli tuohon : Joku vaan.. viestiin tai joku vaa.. mikä sit olikaa se nimimerkki.

        Mäkin haluisin labretin, huulten alapuolelle sivuun. Äiti vaan ei oikeen oo innostunu : / Oon 12 vuotias myöskin, seiskalle menen.


      • Hojannna
        Minävaan-94 kirjoitti:

        Mäkin haluisin labretin, huulten alapuolelle sivuun. Äiti vaan ei oikeen oo innostunu : / Oon 12 vuotias myöskin, seiskalle menen.

        Mäkin on 12 vuotias. Ja puhunu äitille että ottasin kulmakorun, mut ihan hiljattain päätin että otanki labret korun ens kesänä. Sitte eilen se sano että katotaan sitte kesällä! :) mut luulen että se antaa ottaa, ja ei kuulemma tuu kipeetä, serkultani kyselin.


      • heha 8)

        Kyllä lävistyksen saa ottaa alle 14 vuotiaanakin ja jotkin lävitysliikkeet tekevät alle 16 vuotialle ilman vanhempiakin.


      • minä vaan

        Oon 12 ja mul on labret et älä sää joku vaaan siel tärkeile! :D


      • NoTadaa

        No hei halooo!!! oon ite 12 ja otan lävistyykseen huamen tai tänää ... ja sie tehää kyllä alle 14 vuotiail vanhempie luvalla!


      • Nosering

        Hei mitä levität täällä tälläistä kun puhut Pas**a! Olin 8v kun otin nenäkorun , että eiköhän niitä tehä alle 14v?!?


      • labretin omistaja
        Minävaan-94 kirjoitti:

        Mäkin haluisin labretin, huulten alapuolelle sivuun. Äiti vaan ei oikeen oo innostunu : / Oon 12 vuotias myöskin, seiskalle menen.

        mulla on labret ja oon nyt 14. otin sen joskus mm. 12w? kävin sen ottamassa tampereen putkatattoossa ja ei tarvinnu ku soitto vanhemmille sieltä ja sit ne teki sen :)
        nyt aattelin et otan madonnan ;))

        BY: LABRETIN OMISTAJA JA YLPEÄ SIITÄ !


      • Kulmakorullinen

        Mm... 13 vuotiaille tehään lävistyksii (hultajan luvalla) sillä mullekki tehtiin ja se riippuu naiva lävistysliikkeestä!


      • jessukka
        minä vaan kirjoitti:

        Oon 12 ja mul on labret et älä sää joku vaaan siel tärkeile! :D

        Niiin sinä siellä 'minä vaan' ! :D missä kävit ottaan 12vuotiaana labretin?(:


    • lll

      itsekkin haluaisin ottaa huuleen korun mutta en tiedä miten saan äidin suostumaan. mäkin olen 12 v. ja äiti lupas kieleen korun mut taijan mielummin haluta huuleen, hyviä ehdotuksia miten saa äidin suostumaan? ja kävikö muuten paljon huulikorun otto? oliko pitkään turvonnut?

      • breathalyzer

        ite ku olin 12, lupasin mutsille et jos saan kulmakorun ni en enää kinu mitään lävistyst ennenku oon 15 ja saan ottaa ilman lupaa(: sit ku täytin 15 ni tuli, kaks huulikoruu(medusa, ja alahuulen keskelle) bridge, nenän sivu ja industrial. ja nyt 18 vuotiaana hankin kaks viikkoo sit kaks microdermalii niskaan.nyt opiskelen ite lävistämistä ja teen omat ja kavereideni lävistykset nykyään ite(:(myös nuorempien kavereiden joilla ei oo lupaa niihin) jotka ei näy jos ei vanhemmat anna.:D harness.fi


    • Nanne994

      Mä otin eilen Labretin vasemmalle puolelle sivuun! Menin sinne lävistäjälle ja jännitin niin paljon että hyväkun jalat kantoivat. Sain itse valita korun ja päädyin tavalliseen teräksiseen palloon. Sitten menin penkkiin ja mies lävistäjä kertoi kaikkea.. Sitten se otti pihdit joilla se "puristi" tunnon pois, se mies sanoi että se puristus kohta tuntuu yleensä pahimmalta, oikeasti se ei edes tunnu miltään. Sitten se mies sanoi että laita silmät kiinni ja mä laitoin silmät kiinni ja se laitto sen piikin läpi ja sitten korun paikoilleen. Se oli hetkessä ohi! Ja sen arvoista kyllä oli! Koru on nätti, sievä pieni pallo, ja ei sattunut yhtään (paitsi IHAN ihan vähän nipisti) Oon itse 15 vuotta ja siis jos vaikka joku nipistää mua niin huuan kuin hullu, ihme kyllä se lävistys ei sattunut.. Jälkeen päin pientä turvotusta, mutta ei oo kipeä yhtään!
      ps. Meinasin pyörtyä kun lähdin sieltä olin jännittänyt niin hirveesti että verensokeri oli tosi matalilla!!

    • omfgggggggggg

      alottaja:

      miks hitossa sun nimim. on 'sohvi_95 ' jos oot vasta 12v :DDD!!!!!!!!11

    • Kapteeni Naamapalmu

      omfgggggggggg.. pitäskö kattoa tuota aikaa millo tuo viesti on postattu ennenku meet mitää tommosia huutelee?

    • ömömö

      näinpä , katso vuosiluvut pelle (omfg) :---D ite 13v ja labret kiinnostas kyllä mahottomasti. tai sitten vertical labret, tai madonna. Joko vertical tai vasemmalle sivuun labret , madonna oikeelle. en kyllä yhtään tiiä mitä ottas , mutta on tässä aikaa kun nyt vasta oon ruvennu kiinnostumaan enemmän.

    • emppugrauhh

      suosittelee vaikka oonki 11 vuotias :D

    • jeeC:

      oon 13 v, huhtikuussa synttärit ja sillon saan madonna :)

    • didididididiiii

      Otan pian madonnan !(: ja lävistyksiä tehdään alle 14 vuotiaill itse täytä 14 parin kuukauden päästä (=

    • kingkong

      Paljo labret maksaa? (:

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      289
      3153
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      23
      2794
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      20
      1883
    4. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      130
      1871
    5. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      1634
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      115
      1616
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1380
    8. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1163
    9. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1123
    10. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      62
      1073
    Aihe