Nyt ovat todella halpoja. 35 senttiä kappale.
Jonakin päivänä kun ne kenties ovat 35 € kpl, tulee tosi hyvä voitto. Ostakaa ihmeessä.
Ostin päästöoikeuksia 4000 kpl
4
409
Vastaukset
- 100 K€ salkku
Onni suosii rohkeaa, myös ilmastoasioissa.
- Vha pieru
Minulla on ihka ilmainen oikeus päästellä niin kotonani kuin työpaikallani vallan vapaasti.
Kasvihuonetta minulla ei ole eikä tule. Jää siis kokeilematta, kuinka kauheaan kasvuun kasvit minun päästöilläni riehaantuisivat. - Eikös
Onkos niin, että ne on myytävä tänä vuonna?
Silloin niitä saa joulukuussa 3,5 centtiä kappale- Toinenkin ostelija
Päästökauppakaudella 2005 - 2007 myönnettyjä ja kirjattuja päästöoikeuksia ei käyttää seuraavalla ns. Kioton kaudella.
Päästökauppakaudesta 2008 – 2013 eteenpäin oikeuksien siirtäminen edelliseltä päästökauppakaudelta seuraavalle kaudelle on mahdollista.
--
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh902169Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347560