okei siis miten tätä kyseistä peliä voi pelata, pitääkö se netistä ladata vai ostaa kaupasta ja onko kyseisessä pelissä ostaa peliaikaa niinkuin World Of Warcraft pelissä. Kiitos vastanneille
Ropetimme tilanteen oikein hyvin :) Finninen naamani, kalpea ihoni, riutuneet käteni ja rillini eivät haitanneet monossa ollenkaan. Suorituspaineetkin olivat nolla, kun olin örkki roolissa.
älä vitussa ala! iha täyttä kustahan tollanen on tuhlata rahat että voit elää jossain helvetin netissä!! jotka ei pärjää oikeessa elämässä menee vaan johkin nettiin pelaamaan pelejä koska siellä on jonkun vätyksenkin mahdollista pärjätä!!!
joo Eli painus jamo ******* täältä spämmimästä joka foorumille....-.-
Dungeons & Dragons Online Eberron Unlimited on ilmainen Ladattava peli ei kuukausimaksuja, Todella Hyvät graafikat ja omistaa hyvät quest ominaisuudet esim . voit tehdä tehtävän nii usein kun haluat, eri vaikeustasoja tehtäviin, ja voit tehdä tehtävät partyn kanssa. suosittelen.
Näin
Ostat sääntökirjat, opiskelet ne, ja teet ensimmäisen seikkailun, tai vedät sen esimerkkiseikkailun kavereillesi.Yksi suomen vanhimmista roolipelikaupoista on Fantasiapelit
valmis haku
http://www.fantasiapelit.com/index.php?main=ai&kat=hakulomake&etsittava=Wizards+of+the+Coast&mista=valmistaja&yhteen=eri&alue=
D&D
D&D on myös lautapeli. Siihen tehdään itse kentät ja pelataan ystävien kanssa.Se on kirja! Ehkä lautakin!
Ostetaan ihan fyysinen kirja, sitten luetaan sääntöjä, ja sitten teeskennellään asioita kaverien kanssa, ihan vain mielikuvituksella.Voi liikutella pikkuisten ukkojen figuureita ympäriinsä pelilaudallakin, jos haluaa, mutta tuo on hifistelyä.
Luolat ja lohikäärmeet
Muistakaa, että pelin vaatimuksena on lisäksi finninen naama ja poikuus pitää ehdottomasti olla tallella!Älä ny, panin wannabe
Ropetimme tilanteen oikein hyvin :) Finninen naamani, kalpea ihoni, riutuneet käteni ja rillini eivät haitanneet monossa ollenkaan. Suorituspaineetkin olivat nolla, kun olin örkki roolissa.ei oon
latasin sen sivulta arcare townDungeons & Dragons Online Eberron Unlimited on ilmainen Ladattava peli ei kuukausimaksuja, Todella Hyvät graafikat ja omistaa hyvät quest ominaisuudet esim . voit tehdä tehtävän nii usein kun haluat, eri vaikeustasoja tehtäviin, ja voit tehdä tehtävät partyn kanssa. suosittelen.