"Myös tilastot kahdelta kaudelta olivat kovat: 4376 heitto- ja 1100 juoksujaardia joilla 34 maalia".
"Siltä pohjalta kypsyi ajatus laitahyökkääjäksi siirtymisestä seuraavaksi kaudeksi".
"Nyt on myös laitahyökkääjille tarjolla tasokasta pelipaikkavalmennusta kun opettajan tasosta ei ole epäilystä".
Yllä lainauksia Porvoon sivuilta, irti asiayhteyksistään, poimin mikä pisti eniten silmään.
TOIVOTAAN ETTÄ OLEN VÄÄRÄSSÄ mutta ei voi olla totta, taas tummahipäinen kuuppa. Vai littyks toi kuva mitenkään toho asia yhteyteen. ÄLKÄÄ YHDISTÄKÖ TAI YMMÄRTÄKÖ ASIAA VÄÄRIN mutt eipä oo toll QP pelipaikall monesti yleensä onnistanu vaik muuten tummat ovat täss lajiss kyll monell pelipaikall parhaita varsinkin missä nopeutta ja urheilullisuutta tarvitaan.
TOIVOTAAN PARASTA ja hiljaa pelätään pahinta (ettei ainakaan olis kutistunu lennon aikana;)
taistelkaa pojat
rissu vai kuuppa
3
781
Vastaukset
- jep jep
Niin Vinson ja Allen olikin tosi huonoja viime kaudella.. Ja jos homma tätä tahtia etenee niin alle 10 vuodessa on tummempi hipiä pääväri myös NFL-pelinrakentajilla.
Eli ei nyt jaksais tehdä mitään typeriä johtopäätöksiä ennenkuin tyyppi on edes maassa, varsinkaan ihonvärin perusteella. Itse uskon että tulee olemaan erittäin hyvä vahvistus teurastajalaumalle. Ja se että tietää itse tarkkaan miten kuviot juostaan säästää varmasti myös monelta torikokoukselta harjoituksissa.- # JVM
mä vasta lämpimikseni ääneen ajattelin(jännittää niin pirusti ;))), kerron kyllä sitte enempi ku nään tositoimissa.
Saattaapi olla sinun skenaariot totta mutta mietinpä vaan siltä pohjalta mitä näillä maisemilla ja tasoilla on aiemmin nähty ;)
Olen sata varma että rissuista ei ole kiinni jos torikokouksia tarvitaan! Herra pistää vaan palloa ilmaan ja pisteitä taululle. - mitään mistään tiedä
# JVM kirjoitti:
mä vasta lämpimikseni ääneen ajattelin(jännittää niin pirusti ;))), kerron kyllä sitte enempi ku nään tositoimissa.
Saattaapi olla sinun skenaariot totta mutta mietinpä vaan siltä pohjalta mitä näillä maisemilla ja tasoilla on aiemmin nähty ;)
Olen sata varma että rissuista ei ole kiinni jos torikokouksia tarvitaan! Herra pistää vaan palloa ilmaan ja pisteitä taululle.Se että kyseiseen kouluun tarjotaan pelinrakentajan paikkaa tarkoittaa sitä että kyseisen pelaajan oletaan olevan kyvykäs johtamaan yhtä Yliopistosarjojen kovimmista hyökkäyksistä joka nojaa vieläpä lähes yksinomaan heittoon, eikö totta? Halukkaita hommaan on varmasti tarjolla ihan riittävästi, Johnson valittiin. Kyllä minun odotuksissa katsojana painaa kanssa aika paljon juniorikoulujen mestaruus aloittavana pelinrakentajana ja toisena vuonna parhaaksi valinta.
Mutta siinä olet oikeassa että aika näyttää.Parasta toivotaan ja mestaruus kotiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202252Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi782206Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422081Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma551458- 741376
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?65908Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8791- 52763
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi34760