Suoristus permanentti

kokemuksia???

onks kokemuksia suoristus permanentista?? kuivattaako hirveästi hiuksia? onks siitä mtn hyötyä? tai kuinka kauan kestää? hinta? ym..vastauksia??

28

19901

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • I love piikkisuorat

      Vuosia, vuosia sitten minulla oli pitkissä hiuksissani vanha pienillä rullilla tehty kikkarakäkkäräpermanentti ja ehkä 15 cm tyvikasvua, siis suoraa hiusta. Halusin kikkarakäkkärät pois ja otin suoristuspermanentin.

      Kikkarakäkkärät lähtivät, mistä olin tosi iloinen, mutta hiuksiin jäi selvää taipuisuutta kuitenkin. Myöhemmin vasta hokasin, että se oli luonnonsellaista - minulla oli ollut niin pienestä saakka permanentti, että en tiennyt hiusteni olevan luonnnontilassa vähän taipuisat.

      Nykyisin suoristan hiukseni aina pesun jälkeen raudalla. En oikein usko, että niitä saisi suoristuspermanentilla suoriksi, tai ainakaan että moisen käsittelyn vaikutus olisi kovin pitkäkestoinen.

      Toisaalta, en ole ammattilainen.

      • ?????

        siis voiks hiuksia suoristaa märkinä keraamisellas suoristusraudalla?? :o


      • I love piikkisuorat
        ????? kirjoitti:

        siis voiks hiuksia suoristaa märkinä keraamisellas suoristusraudalla?? :o

        Siis kuivina suoristan hiukset tietenkin. Tarkoitin sillä "pesun jälkeen" sitä, että en suorista hiuksia joka päivä, vaan aina vaan silloin kun ne on pesty.


    • kampaaja

      kokeile CHI-silkkisuoristuskäsittelyä. se ennemminkin hoitaa kun vahingoittaa hiuksiasi. käsittely on pysyvä. käsittely uusitaan luonnonkiharoissa hiuksissa puolen vuoden välein. hinnat vaihteelee hiusten pituudesta johtuen 120e-300e.

      • hiuksethuonosti

        Moip! Voisko hiuksista suoristaaa vain tiettyjä osia, esim. eniten kihartuneet latvat? En haluais että tukka valuu päätä myöten juuresta latvaan :S


      • nimi???
        hiuksethuonosti kirjoitti:

        Moip! Voisko hiuksista suoristaaa vain tiettyjä osia, esim. eniten kihartuneet latvat? En haluais että tukka valuu päätä myöten juuresta latvaan :S

        mullla on IHAN kihara tukka eli voiko sen suoristaa permanentillä?? tuleeko suorat ?(;


      • kikkarapää...
        nimi??? kirjoitti:

        mullla on IHAN kihara tukka eli voiko sen suoristaa permanentillä?? tuleeko suorat ?(;

        oon ottamassa suoristus permanenttii. toimiiko oikeesti? olis ihanaa jos toimis mulla on ihan kikkara tukka.


      • moikkelikoilleiks
        kikkarapää... kirjoitti:

        oon ottamassa suoristus permanenttii. toimiiko oikeesti? olis ihanaa jos toimis mulla on ihan kikkara tukka.

        siis kaikki "permanentit"han on rakenne käsittelelyjä . eli hiuksen rakenteen pitää kasassa eräänlaiset suola-rikki ja vety sillat. ne tuhotaan permanentti aineella ja kiinnitys aineella uudistetaan. tähän perustuu joko kiharuus tai suoristus. eli jos kiharaan hiukseen laitetaan aine ja kammatkaan suoraksi ja laitetaan sitten kiinnitys aine . HIUS jää suoraksi . toimii ja tulos riippuu kampaajan osaamisesta arvioida tuotetta mitä käyttäää ja huolellisuudesta. mutta toimii.


      • rahapula
        moikkelikoilleiks kirjoitti:

        siis kaikki "permanentit"han on rakenne käsittelelyjä . eli hiuksen rakenteen pitää kasassa eräänlaiset suola-rikki ja vety sillat. ne tuhotaan permanentti aineella ja kiinnitys aineella uudistetaan. tähän perustuu joko kiharuus tai suoristus. eli jos kiharaan hiukseen laitetaan aine ja kammatkaan suoraksi ja laitetaan sitten kiinnitys aine . HIUS jää suoraksi . toimii ja tulos riippuu kampaajan osaamisesta arvioida tuotetta mitä käyttäää ja huolellisuudesta. mutta toimii.

        Voiks tätä ainetta ostaa kaupasta vai täytyykö mennä varta vasten kampaajalle?


      • Anonyymi
        nimi??? kirjoitti:

        mullla on IHAN kihara tukka eli voiko sen suoristaa permanentillä?? tuleeko suorat ?(;

        Minulla on suoristus ja ne ovat suoria mutta tunnen että hiukseni ohunevat. Siskonikin otti suoristuksen mutta silti ne vähän ovat kiharoita pesun jälkeen.


      • Anonyymi

        Missä kampaamoissa niisä suoristus permiksiä tehdään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kampaamoissa niisä suoristus permiksiä tehdään

        Suoristus permanenttia tehdään Salon Klipsissa Sokos Helsinki.


    • aika heikko tulos

      itselläni on todella kiharat hiukset ja päätin kokeilla kerran tätä suoristus permanenttia... aluksi ekat pari viikkoo oli suhkoot suorat mut sit sen jälkee se alko hakee vähä ja lopuksi meni sitten aika aaltoilevaksi koko letti mutta ei kumminkaa aivan älyttömän pahasti mutta kumminkin... sitten kun halusin että ne ois ollu edelleen suorat niinku aluksi niin vedin melkee joka päivä suoristus raudalla ja sen jälkee niist tuli taas kiharat ja sen jälkee kännipäissään leikkasin letin siiliks nii eipä ollu sitten enää ongelmii... mutta näin jälkeen päin kun oon kelaillu niin tää suoristus permanentti olisi pitänny uusia silloin ,mut eipä löytynny oikeen sillo 120e niin päädyin kaljuu...

    • Humanoid

      tääl mis ite asun oli yhes kampaamos suoristuspermanentti puolipitkiin ja lyhkäsiin 50e yli olkapään 60e , itelläki ärsyttävät luonnonkiharat ja suoristan ne joka aamu , haluisin itekki tietää tosta permanentistä et kauan kestää?

      • Anonyymi

        Mikä sen kampaamon nimi on ??


    • hiusalan harjoitteli

      Hei naiset olen kokelas olin aasiassa käymässä kotimaassani kambodzassa 21.2-28.3.2011 ja siellä menin ottaan suoristus permanentin ja olen ollut tosi tyytyväinen. vieläkin on kestänyt suorat vaikka on suihkun jälkeen tullut ei tarvitse ku föönätä ja siinä se mut jos viel kunnol haluu korostaa sit ku tää hius hoito on tehty pari viikkoa niin voi aina lisäksi suoristaa raudalla..siinä samalla kysyin kampaajalta et mistä saa tuollaista ainetta et mietin kun palaan omaan kotimaahani eli "suomeen " takaisin et voisin tehdä siskoille ja suoriksi haluaville ihmisille.. niin voisko hän kertoa.. niin se kampaaja aluks mietti ku ettei vaan hän menetä asiakkaita jos siellä rupean suoristeleen ihmisille.. noh onneksi hän ymmärsi ja antoi sen aineen nimen ja menin sit ostaan aika paljosti sitä tänne suomeen mukaan.. :) ja yhdelle luonnon kihara ihmiselle olen ne tehnyt että tosi tyytyväinen on asiakas ollut. itse asustelen hyvinkäällä jos haluu päästä eroon kikkaroista niin tervetuloa kotiini niin teen näin ensi asiakkaille 70€ kestää n. puolivuotta jos osaa hoitaa sit sen jälkeen omia hiuksia hyvin.. ja sit se kun tämä osuus on tehty ja kun tyvi kasvua alkaa taas esiintyä niin tottakai sielt tyvestä alkaa taas kihartua mut takaan et ootte tyytyväisiä aine on luonnon tuotteista kehitettyä ei mitään lisättyjä aineita.. tässä sähköposti osoitteeni jos on kiinnostuvia ensikertalais asiakkaita voin taata ettette lähde tyytymättömänä poies ja teen nämä hius hommat kotonani.. harrastuksena.. [email protected]

    • suoristuksen kokenut

      Hei naiset olen kokelas olin aasiassa käymässä kotimaassani kambodzassa 21.2-28.3.2011 ja siellä menin ottaan suoristus permanentin ja olen ollut tosi tyytyväinen. vieläkin on kestänyt suorat vaikka on suihkun jälkeen tullut ei tarvitse ku föönätä ja siinä se mut jos viel kunnol haluu korostaa sit ku tää hius hoito on tehty pari viikkoa niin voi aina lisäksi suoristaa raudalla..siinä samalla kysyin kampaajalta et mistä saa tuollaista ainetta et mietin kun palaan omaan kotimaahani eli "suomeen " takaisin et voisin tehdä siskoille ja suoriksi haluaville ihmisille.. niin voisko hän kertoa.. niin se kampaaja aluks mietti ku ettei vaan hän menetä asiakkaita jos siellä rupean suoristeleen ihmisille.. noh onneksi hän ymmärsi ja antoi sen aineen nimen ja menin sit ostaan aika paljosti sitä tänne suomeen mukaan.. :) ja yhdelle luonnon kihara ihmiselle olen ne tehnyt että tosi tyytyväinen on asiakas ollut. itse asustelen hyvinkäällä jos haluu päästä eroon kikkaroista niin tervetuloa kotiini niin teen näin ensi asiakkaille 70€ kestää n. puolivuotta jos osaa hoitaa sit sen jälkeen omia hiuksia hyvin.. ja sit se kun tämä osuus on tehty ja kun tyvi kasvua alkaa taas esiintyä niin tottakai sielt tyvestä alkaa taas kihartua mut takaan et ootte tyytyväisiä aine on luonnon tuotteista kehitettyä ei mitään lisättyjä aineita.. tässä sähköposti osoitteeni jos on kiinnostuvia ensikertalais asiakkaita voin taata ettette lähde tyytymättömänä poies ja teen nämä hius hommat kotonani.. harrastuksena..

    • kokematon??

      Jos kokeilisin CHI-silkkisuoristuskäsittelyä niin käsittelyn vaikutuksen loputtua hiukseni olisivat aivan samallaiset kuin ennen käsittelyä vai olisivatko hiukseni menettäneet luonnoliset kikkuransa?

    • CHIppa

      CHI-suoristus on pysyvä, eli suoristettujen hiuksien tulisi pysyä suorina (joillakin ei pysy, riippuen käytettyjen aineiden vahvuudesta ja oman hiuksen kunnosta). Tietenkin juuresta kasvava uusi hius on kiharaa, eihän sitä ole mitenkään käsitelty :D

    • olkku98

      mul on hiukset korkkiruuvikiharat luonnostaan. kannattaako käyttää suoristus permanenttiä? :)

    • kikkarakakkara

      Hei äidilläni on aivan pörrö peikko kikkura pehko ja hän käyttää joka aamu 30min suoristamiseen ja tunnin kuluttua se on taas ihan kikkuralla. Hän haluaisi suoristus permiksen joten kun hiukset kasvaa niin tuleeko siitä ihan samallaista pehko kikkuraa kuin se on nyttenkin ja kuinka usein kannataisi/suositeltaisiin tälläistä otettavaksi ??

    • luonnonkiharat1234

      moi! mulla on luonnonkiharat,suoristan aina kun olen pessyt hiukset.Olen tässä harkinnut suoristus permanenttiä,paljonkohan se maksais?mun hiukset ei oo kyllä kauheen pitkät,mitä nyt takatukka.

    • kiharat kuuseen

      mua ärsyttää eniten se että ei ole tuommosia rahoja että hankkisin mitään silkkisuoristuksia tai permanentteja ja ku on luonnon kiharat niin aamulla suoristan ja niistä tulee aivan ihanat nii heti ku pääsee ulos älyää että hei siellä sataa vettä hiukset on kiharat siinä samassa sekunnissa..........

    • kihariin kyllästynyt

      Hei!

      voiko kaupanpermanentti aineilla tehdä suoristuksen?
      mulla on vanha kotitekoinen permanentti ja haluun sen heti pois!
      Eli jos joku tietää niin ja on kokemusta niin voiko kertoo????

    • kiharatkuuseen

      mä kysyisin samaa ku kihariin kyllästyny...?

    • Suoraksi

      Chi suoristus!! Kannattaa googlettaa nii nakee tuloksia!!

    • kampaaja222

      Älkää missään nimessä tehkö suoristuspermanentteja kotona! Hiukset siinä kärähtää...

      Mutta joo, tulos riippuu kuinka kiharat omat hiukset ovat. Yleensä toimii varsin hyvin, hinnasta en osaa sanoa.

      Rasittaa hiusta tottakai, aika rajuilla aineilla tehdään. Tulos pysyy YLEENSÄ 4-6 kuukautta. Ja voi suoristaa vain osan hiuksista: latvat tai vain esim. otsis. Tällöin hintakin pienempi. Hius palautuu puolen vuoden päästä siihen mikä oli lähtötilanne. Tosin kuivempina tietenkin...

      Kovin ohuthiuksisille en suosittele kun on niin rankka käsittely..

    • kikkarapää:\

      Olen Tässä itselleni ajatellut ottaa kestosuoristusta, mutta onko täällä kokeneita joille se on tehty? Haluaisin tietää palavatko hiukset siinä.. Äitini on kampaaja ja hän sanoi että kestosuoristuksessa hiuksiin pitäisi tulla joku keratiinikerros.. En tiedä miten se kirjoitetaan, mutta se tarkoittaa ett hiuksien pitäisi pysyä terveenä sen jälkeen:) Mulla on pitkät ja todella paksut hiukset ja näihin se maksaisi jo yli 200euroa.. Onneksi äiti on kampaaja ja hän ostaa halvemmalla ne aineet niin saan sen ehkä 100 eurolla:) Kuulemma kestosuoristuksen pitäisi kestää ainakin 6kk.. Riippuu tietenkin hiustyypistä jne..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe