Ikaalisten Kylpylässä tehdään uusia ihmisiä..?

woww

Ikaalisten Kylpylässä pistetään vissiin alulle monta uutta ihmistä.

28

11436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen

      ollu talkoissa mukana.

      • JOSKUS POIKKEAVA

        Hyvää mainostahan tämä kirjoittelu on, mutta miten
        mahtaa Kylpylällä mennä nykyään ja miten henkilökunta voi?


    • Kaltenbrunner

      olen sen itse huomannut tapahtuvan jopa yhden illan aikana. Alkuillasta naiset ovat näyttäneet ikäänkuin keski-iän ylittäneiltä, mutta kun kello on hiponut kahta yöllä ovat kaikki olleet kuin kakskymppisiä. On sillä paikalla ihmeelinen vaikutus totta tosiaan.

      • kertaus on opint....

        Heidän kanssa minäkin oppipoikana harjoittelin.


    • riku.

      Pääsääntöisesti kylpylässä juuri on sellaisia naistentansseissa rouva ihmisiä jotka haluavat juuri vierasta miestä. Helppo tapa tehdä syrjähyppyjä. Olen monen naimisissa olevan naisen kanssa ollut sängyssä siellä.

      • reilusti sinkku, nuori nainen

        Minä en ole tavannut siellä muitakuin keski-iän ylittäneitä, elahtaneita naimisissa olevia ukkomiehiä. Hakevat tanssiin lapsensaikäisiä tyttöjä. Namusetiä likö ovat.


      • Pörön Pekka
        reilusti sinkku, nuori nainen kirjoitti:

        Minä en ole tavannut siellä muitakuin keski-iän ylittäneitä, elahtaneita naimisissa olevia ukkomiehiä. Hakevat tanssiin lapsensaikäisiä tyttöjä. Namusetiä likö ovat.

        Nämä lapsensa ikäiset sitten tunkevat kylpylän tansseihin. Ja älä sure aika sekä painovoima tekevät sinullekin elähdyksen. Ryppyisen naaman, leveän perän ja maat viistävät riippatisut.


      • kokemusta on
        reilusti sinkku, nuori nainen kirjoitti:

        Minä en ole tavannut siellä muitakuin keski-iän ylittäneitä, elahtaneita naimisissa olevia ukkomiehiä. Hakevat tanssiin lapsensaikäisiä tyttöjä. Namusetiä likö ovat.

        on naisissakin.Naistentansseissa ikääntyneet naiset käyvät nuorehkojen,salskeiden miesten kimppuun.Ei siinä oma ikäluokka ehdi,kun silmiänsä räpäyttää.


    • tehnyt

      Arvatkaa vaan paljonko ne keski-ikäiset ja hieman sen ylittäneet naiset ovat lihottaneet lompakkoani. Aika sairaan hyvää sivubisnestä, eikun "säkki päähän ja menoks." Kysyy vähän pelimannihenkee, mut sitähän meillä Ikaalilaisilla on!

      • taisit

        Kyllä nyt retostelit vähän liikaa. Me vieraspaikkakuntalaiset joudumme käymään teidän vaimojanne lohduttamassa, koska ette itse siihen pysty.Ja vielä kerskut ,että muita avitat.Häpeä, muidenkin saamattomien puolesta.


    • molo44

      Ei se kylpylää tartteta kun ihminen alulle saatetaan siihen riittää pienikin torpan pahainen, tai mikä tahansa paikka. Ne jotka sieltä jotain hakevat ja kuuluvat saaneensakin niin, älkää sitten valittako että olivat vanhoja ämmiä. Ei ne teitä varmaankaan pakosta raiskanneet, vaan te suorastaan vonkasitte niiltä joten olkaa itsellenne rehellisiä.Jos on tosi panomies niin se ei puhu eikä pukahda niistä asioista. En ainakaan minä ja munat ne mullakin on, joten ei morkata naisia vaan tykätään heistä.Kuka uskaltaa olla samaa mieltä asiasta? Sinäkö mies.

      • ylellisyyttä

        Päätalon elokuvissakaan ei ollu ku maalattia ko sitä Hermanni teki.


      • xeus

        Kylläpä vanhoja ämmiä , taikka vanhoja ukkoja ei vonkaa kukaan, se on toisinpäin ja raha se on joka puree.


    • Vierailija 9

      Varokaa hyvät ihmiset kylpylän kaappien sähkölukkoja ,eivät nimittäiin pysy kiinni ja omaisuutesi onkin kaikkien käsillä.Henkilökunta vain pyörittelee silmiään,ja käy toisinkin päin ettei kaappi aukea.
      Sitten vielä huoneen siisteys tasosta ei oltu pyyhitty pölyjä parvekkeen lattialla tupakin natsoja ja sängyn alta tuli pikku lemmikejä nimittäin villakoiria.

      • kylpylässäkävijä

        Joo tai sitte ei aukee ja joutuu melkein meneen Aatamin asus Vastaanottoon ku täytyy pyytää apua.
        Kaikista helpoin olis vaan tulla suoraa uimahousut päällä autolla pihaan ja lompsia sisälle niin ei tarvi huolehtia tavaroista ja niiden turvallisuudesta.
        ...Vaikka näin talvella oliski kylmää menoo...


    • Kylpijäkans

      20-kymppiset naiset ainaski Kylpylässä yrittävät näyttää vanhoilta nelikymppisiltä ja nelikymppiset yrittää näyttää 20 -vuotiailta huonoin tuloksin.

      • tanssityttö 51v

        Ei muuta kuin sekaan vaan kakenikäiset naiset Ikaalisiin maanantaisin! Kivoja tanssittajia, fiksuja miehiä ja naisia olen tavannut siellä. En sellaisia ilkeitä niinkuin nuo ylempänä olevat kirjoittelijat. Mikähän se laittaa ihmisen tänne kirjoittelemaan typeryyksiä... oma katkeruus?


    • kylpijä74

      Huoneiden siisteydessä olisi parantamisen varaa

      • Uusia ihmisiä

        Tosi on. Joskus muutama vuosi takaperin menimme ihan vaihteeksi vaimon kanssa Kylpylään oikein yöksi. Otimme huoneen Kylpylähotellista. No, söimme keskinkertaista ruokaa, tanssimme ja kuuntelimme musiikkia sekä otimme muutaman hyvän ryypin. Sitten päätimme mennä vanhanaikaisesti panemaan huoneeseemme. Ja mentiin myös.

        Kun aukaisimme petimme, niin kyllä meni panohalut. Siellä lakanoilla oli kaffeekupillinen edellisten asukkaiden spermaa. Määrää kävi oikein kateeksi. Halut meni vähäksi aikaa. Huoneen piti olla siivossa, kun se etukäteen maksettiin. Nostin prosessin ja kaikki kävi kyllä hyvin. Katsokaa, että paikat ovat kunnossa. Samalla tavoin kävi Tallink Siljan laivalla kerran. Oliko otettu pikaiset vielä siivouksen jälkeen?

        Joskus kävin luvattomasti Termessä yötä jonkun emäntälomalaisen kanssa. Ei silloinkaan kovin tunnelmaa nostattanut, kun roskakorissa oli pari kolme terveyssidettä ja kaksi täytettyä kondomia, eikä mitään muuta. Ehkä se vain lisäsi kiihkoa evijärveläisen sikatilan emännän kanssa.


      • ripsutin
        Uusia ihmisiä kirjoitti:

        Tosi on. Joskus muutama vuosi takaperin menimme ihan vaihteeksi vaimon kanssa Kylpylään oikein yöksi. Otimme huoneen Kylpylähotellista. No, söimme keskinkertaista ruokaa, tanssimme ja kuuntelimme musiikkia sekä otimme muutaman hyvän ryypin. Sitten päätimme mennä vanhanaikaisesti panemaan huoneeseemme. Ja mentiin myös.

        Kun aukaisimme petimme, niin kyllä meni panohalut. Siellä lakanoilla oli kaffeekupillinen edellisten asukkaiden spermaa. Määrää kävi oikein kateeksi. Halut meni vähäksi aikaa. Huoneen piti olla siivossa, kun se etukäteen maksettiin. Nostin prosessin ja kaikki kävi kyllä hyvin. Katsokaa, että paikat ovat kunnossa. Samalla tavoin kävi Tallink Siljan laivalla kerran. Oliko otettu pikaiset vielä siivouksen jälkeen?

        Joskus kävin luvattomasti Termessä yötä jonkun emäntälomalaisen kanssa. Ei silloinkaan kovin tunnelmaa nostattanut, kun roskakorissa oli pari kolme terveyssidettä ja kaksi täytettyä kondomia, eikä mitään muuta. Ehkä se vain lisäsi kiihkoa evijärveläisen sikatilan emännän kanssa.

        Valehtelet, ei siellä kupillista ollut, tarkoitus on päästään sisään, ei lakanoille, ei tyynylle, eikä peitolle, joka on viattomin kaikista.
        Luulisi vieraan sperman hyökköittämään sinua eteenpäin. Kun porstuassa on tilaa on sitä peremmälläkin.


    • kylpylläänen

      Mitä sitä nyt suotta lakanoita vaihtamaan, kun samat aikeet edellisillä ja seuraavillakin asukkailla.

    • kaikkitietävät

      Vieläkö siellä istuu se juoruporukka, niillä sovilla kaiket illat ?

      • tanssitäti

        Vielä istuu ne sedät siellä. Mitä väliä? Ei niistä juoruista ja katkeranoloisista kommenteista täällä tartte välittää. Pidetään me naiset hauskaa ja ollaan iloisella mielellä!


      • siitä viis
        tanssitäti kirjoitti:

        Vielä istuu ne sedät siellä. Mitä väliä? Ei niistä juoruista ja katkeranoloisista kommenteista täällä tartte välittää. Pidetään me naiset hauskaa ja ollaan iloisella mielellä!

        Niin juuri, pidetään me naiset hauskaa! Eikä välitetä juorusedistä/-tädeistä. Kylpylä on hyvä paikka tanssihaluisille, fiksuille naisille ja miehille!


    • PilLuaPukkaa

      No ei kai tuossa paikassa kukaan pysty selvinpäin olemaan, pikku viinaksissa pikkuhousut lähtee. Vauvoja kukaan tuskin tuolla haluaa tehtailla, paitsi lesbot, joilla vauvakuume...

    • Kovalaki

      Siellä nuorna ja viriilinä pyörin itsekkin, eipä siinä tiennyt minne mälli lähti, kun aukkoja oli ammoiselllaan. Vieläkin tiputtaa.

      • Hyiolkoon

        Paikka on jämähtänyt 80-luvulle mutta nykyään eukkojen haarat pysyy kiinni.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1900
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1509
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1288
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1275
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1200
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      1009
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      962
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      109
      881
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      733
    Aihe