Lohjan vpk mökkireissu 10v sitten

Tumma tyttö

Hei,

te nuoret VPK-pojat jotka olitte mukana mökkeilemässä parin tytön kanssa ja muistatte missä käytössä paloautonne oli n 10v sitten. Ottakaa yhteyttä olisi kiva jos voitaisiin ottaa hommat uusiksi vielä vuosien jälkeenkin;-)

34

1714

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi niistä.......

      ........eiköhän se ole niin,että 10 vuotta on tehnyt tehtävänsä ja me kaikki olemme tahoillamme sitoutuneita.Se oli sitä nuoruus aikaa.Kivaa kesää kuitenkin,M.

      • Nimetön

        varmasti samaa porukkaa?jos muistat mita tehtiin niin kerroppa ja osaatko sanoa mun nimen;)etunimi riittaa;)


      • kuinka monta

        poikaa siella oli mokkeilemassa meidan kahden tyton kanssa ja kuinka monen kanssa harrastimme seksia.Etta varmasti olet aito;)Varmistus vaan...


      • yksi niistä
        kuinka monta kirjoitti:

        poikaa siella oli mokkeilemassa meidan kahden tyton kanssa ja kuinka monen kanssa harrastimme seksia.Etta varmasti olet aito;)Varmistus vaan...

        Olin, kuin olinkin, miksi kyselet päivänselviä.
        Oletko varma, että itse olet aito?


      • Nimetön
        yksi niistä kirjoitti:

        Olin, kuin olinkin, miksi kyselet päivänselviä.
        Oletko varma, että itse olet aito?

        varmistaa etten turhaan huhuile täällä. Omasta aitoudestani ei ole epäilystäkään, mutta täältä löytyy niin paljon feikkejä jotka haluavat vedättää toisia, siksi olisin halunnut varmistuksen kysymyllä päivänselviä asioita. Tai siis päivänselviä heille jotka mukana olivat:)


      • Nimetön
        yksi niistä kirjoitti:

        Olin, kuin olinkin, miksi kyselet päivänselviä.
        Oletko varma, että itse olet aito?

        että olet feikki. Onneksi pyysin tarkennusta. Tämän takia juuri lähdin tarkistelemaan etten väärille henkilöille rupea huhuilemaan. Eli edelleen kuulutan oikein kavereiden perään;)


      • yksi niistä
        Nimetön kirjoitti:

        varmistaa etten turhaan huhuile täällä. Omasta aitoudestani ei ole epäilystäkään, mutta täältä löytyy niin paljon feikkejä jotka haluavat vedättää toisia, siksi olisin halunnut varmistuksen kysymyllä päivänselviä asioita. Tai siis päivänselviä heille jotka mukana olivat:)

        ok. sama paikka, niin selviää sekin, oletko se joksi sinua luulen.


      • asiasta mitään
        yksi niistä kirjoitti:

        ok. sama paikka, niin selviää sekin, oletko se joksi sinua luulen.

        niin tiedät etten ole paikkakuntalaisia;) Eli taidat nyt sekoittaa johonkin toiseen, meitä oli siis 2tyttöä. Jos muistat niin laita vaikka molempien / jommankumman etunimen ensimmäinen ja viimeinen kirjain tänne ja kuvaileppa vähän illan tapahtumia. Ihan turhan takia ei sinne asti viitsisi lähteä jos joku vaan feikkaa/sekoittaa toiseen. Jos nimiä et enään muista niin riittää kun kuvailet mitä tehtiin jne. Ja tietenkin voit kuvailla myös meitä, mutta ei ihan liian "tunnistettaviksi" ;)


      • t---a
        Nimetön kirjoitti:

        että olet feikki. Onneksi pyysin tarkennusta. Tämän takia juuri lähdin tarkistelemaan etten väärille henkilöille rupea huhuilemaan. Eli edelleen kuulutan oikein kavereiden perään;)

        Voi sitä nuoruuden intoo ?
        Juotiin ja naitiin aamuun asti ja tais
        siinä mennä viellä seuraa päiväkin.

        Olitte ihanii !!!


      • kyllä aika tutulta
        t---a kirjoitti:

        Voi sitä nuoruuden intoo ?
        Juotiin ja naitiin aamuun asti ja tais
        siinä mennä viellä seuraa päiväkin.

        Olitte ihanii !!!

        montas kaveria teitä oli siellä naiskentelemassa;) Taitaa sittenkin tärpätä;)


      • t---a
        kyllä aika tutulta kirjoitti:

        montas kaveria teitä oli siellä naiskentelemassa;) Taitaa sittenkin tärpätä;)

        Mitä sä ritu turhia kyselet !
        Milloin otetaan uusiksi ?
        Syötäis,juotais ja naitais niin kuin silloin
        oikein kunnolla ja ajan kanssa.
        Muna sen kun vanhetessa tuloo tanakammas ja
        kovemmak !!


      • siita ketka
        t---a kirjoitti:

        Mitä sä ritu turhia kyselet !
        Milloin otetaan uusiksi ?
        Syötäis,juotais ja naitais niin kuin silloin
        oikein kunnolla ja ajan kanssa.
        Muna sen kun vanhetessa tuloo tanakammas ja
        kovemmak !!

        kaikki olisi paikalla naimassa;)


      • yksi niistä
        siita ketka kirjoitti:

        kaikki olisi paikalla naimassa;)

        Koko kööri tietysti!


      • paikalle varmasti
        yksi niistä kirjoitti:

        Koko kööri tietysti!

        kaikki joiden kanssa naitiin?nimet tai niiden ekat ja vikat kirjaimet kenen kanssa nain siella..ja mun nimi oli T...tayta puuttuvat kirjaimet...;)


      • oli ainakin hauskaa
        yksi niistä kirjoitti:

        Koko kööri tietysti!

        feikatessa!!!moon suuttunut:(


      • yksi niistä
        paikalle varmasti kirjoitti:

        kaikki joiden kanssa naitiin?nimet tai niiden ekat ja vikat kirjaimet kenen kanssa nain siella..ja mun nimi oli T...tayta puuttuvat kirjaimet...;)

        Eihän siinä nimiä tarvita, ei muuta kun menoksi!!


      • feikkausta ettei
        yksi niistä kirjoitti:

        Eihän siinä nimiä tarvita, ei muuta kun menoksi!!

        edes naurata.harmi,silla olis ollut tarvetta samanlaisille kyydeille samoilta kavereilta kuin silloin mutta jos taalla vaan pelleillaan niin ei sitten...


      • löytyy oikeesti
        yksi niistä kirjoitti:

        Eihän siinä nimiä tarvita, ei muuta kun menoksi!!

        sellasia jotka olivat mukana ja haluavat mukaan uudestaan niin tuntomerkkejä mukaan, eikä mitään "kuulopuhe"-juttuja. Eli sanokaapa minkänäkösiä tytöt oli, kuinka monta kundia oli paikalla ja kuinka monta kundia pääsi kokeilemaan paloautossa ja kuinka moni muualla;) Nimiä ei tarvitse laittaa, nimmarit tosin olis hyvä mutta jos ette halua niin ei sitten. Mutta nämä jos laitatte niin katsotaan sitten eteenpäin. Kesälomaa olis vielä jäljellä;)


      • toinen niistä
        yksi niistä kirjoitti:

        Eihän siinä nimiä tarvita, ei muuta kun menoksi!!

        turhaan kyselet, kaikkihan me tiedetään että naitiin sua porukalla. Mitä siinä nyt on salailtavaa ja onhan siitä aikaa niin haitanneeko tuo ketään. Kyllä täältä varmasti löytyy muutama halukas edelleen jos tosissasi haluat.


      • -T-
        yksi niistä kirjoitti:

        Eihän siinä nimiä tarvita, ei muuta kun menoksi!!

        turhaan ketä ja millon ja missä mutta en halua että turhaan huutelen kenenkään perään;(


      • mieleen että jos sinä

        olet sitoutunut niin kenties löytyisi kööristä joitakin jotka eivät ole vielä sitoutuneet/sitoutuminen ei heitä haittaa? Voitko kysäistä kavereiltasi;)


      • me otetaan sama
        t---a kirjoitti:

        Voi sitä nuoruuden intoo ?
        Juotiin ja naitiin aamuun asti ja tais
        siinä mennä viellä seuraa päiväkin.

        Olitte ihanii !!!

        uusiksi? Eli juodaan ja naidaan aamuun asti ja seuraava päivä myös. Kaikki saa jotka haluaa, mun paikat kyllä kestää, kokeiltu on;)


      • Abtcunh
        mieleen että jos sinä kirjoitti:

        olet sitoutunut niin kenties löytyisi kööristä joitakin jotka eivät ole vielä sitoutuneet/sitoutuminen ei heitä haittaa? Voitko kysäistä kavereiltasi;)

        Tulkaa huomenna Tahkolle,niin tavataan siellä..


    • letkuletkeä.. .

      Missäs tällästä mökkiseuraa on tarjolla, mä tuun heti mukaan jos on kimppakivaa tyrkyllä!

      • mies300000

        missä on mökkibileet..lähden heti mukaan letkun kanssa tytöt.. 10 vuodessa kaikki on muuttunut joten ette edes muista kuka teitä silloin..... joten osoitetta vaan tänne niin otetaan uusiksi. Kuten huomaat aika moni haluaa mukaan!


    • Kamalaa

      Olen naisena järkyttynyt, että kaksi tyttöä lähtee harrastamaan seksiä useamman miehen kanssa!? Hyi! Ei tulis mieleenkään!
      Seksi on kaunista ja ihanaa ja kruunaa toisiaan rakastavien ihmisten parisuhteen. En ikinä lähtisi itseäni ryvettään noin.

      • kylänsuurikyrpärä

        Anna nyt tyttöjen nauttia letkusta jos niin tekee mieli, mitä sitä turhaan moralisoimaan.


      • Terkuin uusi Hellu
        kylänsuurikyrpärä kirjoitti:

        Anna nyt tyttöjen nauttia letkusta jos niin tekee mieli, mitä sitä turhaan moralisoimaan.

        Timo ei ole vapaa.


      • letkuinenmies
        Terkuin uusi Hellu kirjoitti:

        Timo ei ole vapaa.

        Eihän sitä vapaa tartte ollakkaan kun antaa letkun puhua vaan.


      • hyi helvetti
        letkuinenmies kirjoitti:

        Eihän sitä vapaa tartte ollakkaan kun antaa letkun puhua vaan.

        Että voin olla kyllästynyt noihin itseään tyrkyttäviin huoriin.Ei minkäänlaista omanarvontuntoa saatika itsetuntoa tollasilla hutsuilla ole.Säälittää ja naurattaa samanaikaisesti


      • letkumestari
        Terkuin uusi Hellu kirjoitti:

        Timo ei ole vapaa.

        Kuka sitä Timoa kaipaa kun on näin monta muuta kyntäjää tarjolla.


    • letkumies o---- ,

      Kateellisia sanoi kissa puurosta, kun ite ette saa. Kyllähän naiselle kun naiselle letku kelpaa.

    • naurettava miisus

      H***rana pidettiin sua(ja naurettiin sulle) jo silloin ja h**ra näköjään olet vieläkin, onneksi olkoon sille reppanalle joka sinuun keppiään kyntää.

      • letkunkantaja

        Ihana olit. Lisää haluttais.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1761
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1118
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe