Kysynpä täälläkin tietääkö kukaan mitä tuo reiki oikein on.Eräs läheinen tuttavani kirjoittelee reikifoorumille jota olen käynyt lueskelemassa sen jälkeen kun alkoi kirjoittaa. Hän uskoo mitä siellä jostain korteista, kivistä yms ennustetaan ja elää elämäänsä näiden tuntemattomien ihmisten höpöjuttujen mukaan..siis on se reiki joku hemmetin uskonto mihin jotkut hurahtaa...Oikeasti hänelle ne vastaukset sieltä on suoria toimintaohjeita eikä ajattele enää selvällä järjellä.Huolestuttaa. Nyt on ottamassa avioeroa jne..sen myötä
Mistä reikissä on kyse
31
4661
Vastaukset
- vain
yksi nimitys sähkönsukuiselle energialle jota on kaikkialla luonnossa, myös ihmisessä. Se kulkee ja läpäisee kaiken, ja sillä on parantava vaikutus kaikkeen elolliseen. Ei siis sen kummempaa.
- Jeesuksen oma
on eräs Uuden Aikakauden okkulttinen hoitomuoto. Raamattu kieltää monessa kohdin kaiken okkultismin harjoittamisen, se loukkaa Jumalan pyhyyttä ja on Hänen tuomionsa ja vihansa alaista. Reikin avulla voi tapahtua parantumista, mutta tuo parantuminen on pimeyden voimien aikaansaamaa ja sitoo harjoittajansa näihin voimiin. Myös reiki- hoidoissa käyvä ihminen on avannut portin saatanalle omassa elämässään.
Jeesus haluaa vapauttaa ihmisen kaikista okkulttisista siteistä, jos ihminen ensin katuu ja haluaa tehdä parannuksen teoistaan. Jeesuksen veri puhdistaa kaikesta synnistä, niinkin hirveästä kuin okkultismi.- satun tietämään
Ja älähän kirjoittele asiasta, josta et tiedä mitään. Edellinen vastaus oli se oikea kaikessa yksinkertaisuudessaan. Se on kumma kun asia, josta ei edes viitsitä ottaa selvää, heti pannaan pirujen peliksi. Rei-ki on universaalinen, kaikessa ilmenevä energia joka on kaiken elollosen ylläpitävä voima. Jos alkaisit kutsua sitä vaikkapa Jumalaksi niin saattaisit ymmärtää ja rauhoittua. Rei-ki on kuvattu uskonnollisissa maalauksissakin. Niissä se häkyy sädekehänä kun sitä ei kukaan osaa paremmin kuvata. Ota selvää rei-kin ideologiasta. Mitähän pahuuteen viittaavaa siitä löydät? Et mitään vaan päinvastoin. Rei-ki on rakkaus, noin yksinkertaistettuna.
- japaninkieltä
japaninkielinen nimi maailmankaikkeuden energiasta joka on kaikkialla. Sama jota Jeesuskin käytti parantaessaan. Reiki ei ole uskonto. Lännessä yleinen nimi on healing. Sama asia, eri paketissa.
Että ne saatanat voi jättää ihan hörhöjen huoleksi. - lukenut
Sittenhän se Jeesuskin harrasti sitä okkulttista hoitoa. Jeesus paransi ihmisiä ja laitoi kätensä ihmisten päälle. Raamatussa on kerrottu myös muista ihmisisistä Jeesukseen nimeen. Opetuslapset yrittivät ajaa heidät pois, mutta Jeesus kielsi sen. Paikkaa en nyt muista mutta raamatussa lukee ja olen sen paikan joskus etsinytkin. Lueppa sitä kirjaa paremmin.
- armahdettu syntinen
sovintoveri voi vapauttaa okkultismiin (esim. reiki) sekaantuneen ihmisen. Okkultismissa käytetään hyväksi ihmisen sielussa olevia piileviä voimia. Jumalan Pyhän Hengen voima on eri asia. Jumala on kyllä rakkaus, mutta vaan poikansa Jeesuksen Kristuksen kautta.
Joh3:16 "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä."
2Kor.5:19 "Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kansssa, eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan."
Reiki ei ole raamatullinen parantamismuoto, eikä sen lähde ole Jumalassa.- +-+++
Mene vain juomaan verta ja syömään ruumista. Olet sotkeutunut uskontoon, joka hyväksyy ja levittää kannibalismia. Et sä dajjuu?
- Hae kirjastosta
Pekka Reinikainen : Noituuden paluu lääketieteeseen.
Sieltä löytyy asiaa reikistä ja monista muista New Age- hoitomuodoista.- noituus kumottu
Ja hurahuhhahhei! Jopa katolinen kirkko on kumonnut noituuskäsitteen. Miksi ihmeessä kaikki mitä ei ymmärretä, pannaan noituuden piikkiin? Vaikka meinasihan Galileokin joutua roviolle kun hänen tähtitieteen havaintonsa olivat kirkon oppeja vastaan. Myöhemmin Galileon havainnot on tosiksi todistettu. Ottaapa selvää, eikä usko ihan kaikkea, mitä joku jäykkäniska lahkolainen kirjoittaa.
- tarkoitan
noituus kumottu kirjoitti:
Ja hurahuhhahhei! Jopa katolinen kirkko on kumonnut noituuskäsitteen. Miksi ihmeessä kaikki mitä ei ymmärretä, pannaan noituuden piikkiin? Vaikka meinasihan Galileokin joutua roviolle kun hänen tähtitieteen havaintonsa olivat kirkon oppeja vastaan. Myöhemmin Galileon havainnot on tosiksi todistettu. Ottaapa selvää, eikä usko ihan kaikkea, mitä joku jäykkäniska lahkolainen kirjoittaa.
Raamatussa kiellettyjen voimien kanssa pelehtimistä. Esim Uuden Aikakauden termi "energiat" = yhteydenotto(usein tiedostamaton sellainen tavalliselle reiki- tallaajalle ja muiden vaihtoehtoisterapioiden suosijoille) pimeyden henkivaltoihin.
Tätä asiaa on hyvin vaikea ymmärtää sellaisen ihmisen, joka ei ole vielä uudestisyntynyt raamatullisesti Pyhästä Hengestä. Tunnen itseni hyvin avuttomaksi ja surulliseksikin, koska en mitenkään pysty sitä järkiperäisesti teille selittämään. Asia avautuu vain uskon ulottuvuuden kautta, ja uskoakaan Raamatun totuuteen ei voi väkisin itsestään puristaa, koska silloin se olisi vain jonkin asian ulkoista uskottelimista itselle, ei elävää sisällistä uskoa Raamatun totuuteen ja Jeesukseen Kristukseen. Usko on lahja.
Joh.6.29 "Se on Jumalan teko, että te uskotte Häneen (Jeesukseen), jonka Jumala on lähettänyt."
Room.10:17 "Usko tulee kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan (Raamatun) kautta."
Joh.8:32 "Te tulette tuntemaan totuuden ja totuus on tekevä teidät vapaaksi."
Joh.16:13 "Mutta kun Hän tulee, Totuuden Henki, johdattaa Hän teidät kaikkeen totuuteen.
"Naamioitu Babylon"( =osallisuus Jumalan tuomion alaiseen okkultismin harjoittamiseen) vain muutamia hoitomuotoja ja ilmiöitä mainitakseni:
väriterapia, vyöhyketerapia, akupunktio, Rosen-terapia, reiki, homeopatia, hypnoosi,tajuntaa laajentava New Age- musiikki tai muu psykedeelinen musiikki,
transsendenttinen mietiskely(TM)
jooga, astraalimatkat (= ruumiista irtaantuminen) ESP-psyykkiset voimat; selvänäkeminen,-tai kuuleminen, levitaatio,(mediumistiset taipumukset, spiritismi( yhteydenotto kuolleisiin tai henkioppaisiin=
demoneihin), henkiparannus, energiahoidot okkulttiset pseudotieteet esim. numerologia, astrologia ja kiromantia, automaattikirjoitus jne. jne.
Pysykää erossa näistä kaikista, niin säästytte paljolta pahalta.
Aloittakaa vaikka Johanneksen evankeliumista. Itse vuosia syvällä monissa edellä mainitsemissani jutuissa mukana olleena, voin kertoa teille,että irtaantuminen näistä asioista ja niiden harrastamisen mukana tulleista "voimista" ja "kyvyistä" vie vuosia ja se on kova taistelu.
Kiitos Jeesukselle, että avasi minun silmäni näkemään totuuden Hänen täytetyssä sovintouhrissa. Armossa ja Jeesuksessa on hyvä ja turvallista levätä. Jos Jumala haluaa parantaa ihmisen, Hän tekee sen omalla tavallaan ja omalla ajallaan. Aloitten tekijä on Jumala, ei ihminen. Pyhä Henki parantaa, mutta saatana jäljittelee noita parantamisia eksyttääkseen vilpittömästi apua ongelmiinsa ja sairauksiinsa apua hakevia ihmisiä. Rukoilkaa parantumista,jos sitä haluatte, mutta älkää lähtekö "energioiden" vaaralliselle tielle. Jumala kyllä kuulee kaikki rukouksenne.
Siunausta teille kaikille ja rukoilen kaikkien tämän ketjun puheenvuorojen lukijoita.
Jeesus rakastaa teitä, katsokaa Golgatalle! - +-+++
tarkoitan kirjoitti:
Raamatussa kiellettyjen voimien kanssa pelehtimistä. Esim Uuden Aikakauden termi "energiat" = yhteydenotto(usein tiedostamaton sellainen tavalliselle reiki- tallaajalle ja muiden vaihtoehtoisterapioiden suosijoille) pimeyden henkivaltoihin.
Tätä asiaa on hyvin vaikea ymmärtää sellaisen ihmisen, joka ei ole vielä uudestisyntynyt raamatullisesti Pyhästä Hengestä. Tunnen itseni hyvin avuttomaksi ja surulliseksikin, koska en mitenkään pysty sitä järkiperäisesti teille selittämään. Asia avautuu vain uskon ulottuvuuden kautta, ja uskoakaan Raamatun totuuteen ei voi väkisin itsestään puristaa, koska silloin se olisi vain jonkin asian ulkoista uskottelimista itselle, ei elävää sisällistä uskoa Raamatun totuuteen ja Jeesukseen Kristukseen. Usko on lahja.
Joh.6.29 "Se on Jumalan teko, että te uskotte Häneen (Jeesukseen), jonka Jumala on lähettänyt."
Room.10:17 "Usko tulee kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan (Raamatun) kautta."
Joh.8:32 "Te tulette tuntemaan totuuden ja totuus on tekevä teidät vapaaksi."
Joh.16:13 "Mutta kun Hän tulee, Totuuden Henki, johdattaa Hän teidät kaikkeen totuuteen.
"Naamioitu Babylon"( =osallisuus Jumalan tuomion alaiseen okkultismin harjoittamiseen) vain muutamia hoitomuotoja ja ilmiöitä mainitakseni:
väriterapia, vyöhyketerapia, akupunktio, Rosen-terapia, reiki, homeopatia, hypnoosi,tajuntaa laajentava New Age- musiikki tai muu psykedeelinen musiikki,
transsendenttinen mietiskely(TM)
jooga, astraalimatkat (= ruumiista irtaantuminen) ESP-psyykkiset voimat; selvänäkeminen,-tai kuuleminen, levitaatio,(mediumistiset taipumukset, spiritismi( yhteydenotto kuolleisiin tai henkioppaisiin=
demoneihin), henkiparannus, energiahoidot okkulttiset pseudotieteet esim. numerologia, astrologia ja kiromantia, automaattikirjoitus jne. jne.
Pysykää erossa näistä kaikista, niin säästytte paljolta pahalta.
Aloittakaa vaikka Johanneksen evankeliumista. Itse vuosia syvällä monissa edellä mainitsemissani jutuissa mukana olleena, voin kertoa teille,että irtaantuminen näistä asioista ja niiden harrastamisen mukana tulleista "voimista" ja "kyvyistä" vie vuosia ja se on kova taistelu.
Kiitos Jeesukselle, että avasi minun silmäni näkemään totuuden Hänen täytetyssä sovintouhrissa. Armossa ja Jeesuksessa on hyvä ja turvallista levätä. Jos Jumala haluaa parantaa ihmisen, Hän tekee sen omalla tavallaan ja omalla ajallaan. Aloitten tekijä on Jumala, ei ihminen. Pyhä Henki parantaa, mutta saatana jäljittelee noita parantamisia eksyttääkseen vilpittömästi apua ongelmiinsa ja sairauksiinsa apua hakevia ihmisiä. Rukoilkaa parantumista,jos sitä haluatte, mutta älkää lähtekö "energioiden" vaaralliselle tielle. Jumala kyllä kuulee kaikki rukouksenne.
Siunausta teille kaikille ja rukoilen kaikkien tämän ketjun puheenvuorojen lukijoita.
Jeesus rakastaa teitä, katsokaa Golgatalle!Nyt taitaa olla kysymyksessä ihan masinoitu hyökkäys vaihtoehtohoitoja vastaan? Tarkoitushakuiselta ainakin tuntuu,koska kysymykseen reikistä on jo sotkettu kaiken karvaiset henkioppaat ja roosenit. Niistä en tiedä, enkä ole kiinnostunut, koska ne ovat uskisfundistien juttuja tai huuhaata muuten vaan. Sinunkin kannattaisi perehtyä alkuperäisen reikin historiaan (Mikao Usuin Reiki ry:n sivuilla)ennenkuin alat asetella myllyn kiviä ihmisten kaulaan. Jos reikistä jotain okkultista löydät, niin aika seppä olet. Vertaapa reikin käyttöä vaikkapa eri kirkkojen jumalanpalvelusriitteihin. Taitaapa viimeksi mainitut olla aika okkultistisia reikiin verrattuna. Ja koko kysymys jostakin henkivalloista raamatullisine selityksineen on ihan taikauskoisten ns. uskovaisten mielikuvitusta. Kannattaa myös perehtyä psykologiaan, filosofiaan ja ihan fysiikkaan. Erityisesti sähkömagneettisiin ilmiöihin. Niistä löytyy ymmärtämisen avain. Vain riittävän herkkä mittari puuttuu. Toistaiseksi. Sekin kehitetään vielä. Vaan jos joku haluaa paeta taikauskon taakse ja huudella pimeistä nurkista, on se hänen harrastuksensa.
Mitä hengellisiin asioihin tulee(tätä ei pidä sekoittaa reiki-asiaan)tulisi meillä olla yksi Jumala. Ilman kuvia ja sivupersoonia. Ainakin Raamatun käskyjen mukaan.
- ja sassiin!
Tuskinpa mitkään hyvät voimat avioliittoja haluaa särkeä...
- heh heh:)
Reiki on tasapainoa ja oman itsensä löytämistä. Reiki-kurssin jälkeen tuskin pystyy enää elämään "huonossa avioliitossa" joka tuntuu väärältä. Siis ehkäpä tämä ihminen tajusi, että avioliitto ei ole häntä varten tämän toisen ihmisen kanssa. Reiki auttaa irroittumaan kaikesta turhasta, kaikesta joka ei ole omalle polulle välttämätöntä:)
- Tainuli
Reikiin ei kuulu kivet eikä kortit. Energialla toimiva hoitaja tai muu ei saa antaa käskyjä toimia niin tai näin. Energiahoito ei ole pimeiden voimiin menemistä, vaan pois pääsemistä vihasta, kaunasta, pelosta ja muista negatiivisista tunteista jotka ohjaavat ja rajoittavat elämäämme. Kyllä avioero voi joskus olla hyväkin, ainakin silloin jos on oma tai lasten henki uhattuna. Aina ei tiedä mitä kenenkin kotona tapahtuu, sitä on ulkopuolisen turha mennä spekuloimaan. Kun sitten pääsemme näistä peloista ja vihoista irti on meillä mahdollisuus valita elämässämme paremmin. Ei tarvitse ottaa siipakseén sitä manipuloivaa, viinaan menevää ja väkivaltaista miestä. ja totinen tosi on terve ruumis terveessä sielussa. Kielteiset tuntet kerääntyvät tiettyihin paikkoihin kehossa. Pelokas ja ahdistunut ihmisellä on rintakehä tukossa. Katkeralla Ja huolestuneella iskee rintsyöpä ja nje. Näistäkö te sitten tahdotte pitää kiinni? Ettekö te sitten halua elää ilossa ja rakkaudessa vaan pelossa ja ahdistuksessa. valinta on teidän. Itse en ole reikiläinen, vaan energia on tullut käsiini itsestään. sen verran olen lukenut että olen todennut että healing, energiahoito, reiki yms. muut energialla toimivat hoidot ovat yleensä samaa tavaraa eri nimellä. Siunausta teille!
- ja hah
kanavoikaa sitä rakkautta nyt kaikkiin niihin pareihin, jotka ovat eroamassa (ties kenen ohjeitten mukaisesti), ettei kukaan joudu kärsimään!
- parantaja
ja hah kirjoitti:
kanavoikaa sitä rakkautta nyt kaikkiin niihin pareihin, jotka ovat eroamassa (ties kenen ohjeitten mukaisesti), ettei kukaan joudu kärsimään!
Katsokaahan, kun kukaan ei voi parantaa toista ihmistä, vaan ihmisen on alettava parantamaan itse itseään. Se on tässä ketjussakin jo sanottu, mutta lyhyesti sanon sen vielä kerran.
Käänny siis sisimpäsi puoleen ja näe, mitä parannettavaa sinussa on: tekosi ja ajatuksesi, jokaisella omansa. Paraneminen tapahtuu rakkauden Voimassa, rakkauden Voimalla. Tästä monet uskonnot puhuvat - ihmisen on vain herättävä näkemään ohjeet, joita on annettu. - .........
parantaja kirjoitti:
Katsokaahan, kun kukaan ei voi parantaa toista ihmistä, vaan ihmisen on alettava parantamaan itse itseään. Se on tässä ketjussakin jo sanottu, mutta lyhyesti sanon sen vielä kerran.
Käänny siis sisimpäsi puoleen ja näe, mitä parannettavaa sinussa on: tekosi ja ajatuksesi, jokaisella omansa. Paraneminen tapahtuu rakkauden Voimassa, rakkauden Voimalla. Tästä monet uskonnot puhuvat - ihmisen on vain herättävä näkemään ohjeet, joita on annettu.kristinuskon mukaan ihminen on paha. Ja sen todentaa maailmanhistoriakin.
Ne jotka kuvittelevat olevansa hyviä, eivät tarvitse ulkopuolista apua. Nämä "hyvät" ihmiset eivät pysty muuttamaan tätä maailmaa, vaikka kuinka yrittäisivät. Heilläkin on sisin täynnä pahoja ajatuksia ja aikeita.
Mutta syntiselle ainut mahdollisuus on tulla armahdetuksi.
Ja vasta se seuraava maailma - jossa ei ole syntiä eikä syntisiä - on hyvä. - kananlihalla
......... kirjoitti:
kristinuskon mukaan ihminen on paha. Ja sen todentaa maailmanhistoriakin.
Ne jotka kuvittelevat olevansa hyviä, eivät tarvitse ulkopuolista apua. Nämä "hyvät" ihmiset eivät pysty muuttamaan tätä maailmaa, vaikka kuinka yrittäisivät. Heilläkin on sisin täynnä pahoja ajatuksia ja aikeita.
Mutta syntiselle ainut mahdollisuus on tulla armahdetuksi.
Ja vasta se seuraava maailma - jossa ei ole syntiä eikä syntisiä - on hyvä.Huh huh jo on mustaa tekstiä. Joko pitäisi tehdä ristin merkki ja sylkäistä kolmesti olan yli, ettei paha tarttuisi.
- rami r
kananlihalla kirjoitti:
Huh huh jo on mustaa tekstiä. Joko pitäisi tehdä ristin merkki ja sylkäistä kolmesti olan yli, ettei paha tarttuisi.
Hyvin mielipiteitä jakava hoitomuoto tämä Reiki.
Ainut oikea mittari sen toimivuudesta ja vaikuttimista on OMA kokemus!!
Minulle se on ainakin tuonut rauhaa ja selkeyttä.
Ja luulen että monet uskonnot ovat kangistuneet kaavoihinsa, ja nämä Kirjanoppineet kieltävät myös itseltään oman Jumalansakin hyvät tarkoitukset(esim. Reiki).
Jumala on Rakkaus.Raamatun tärkein kohta.
Jotkut Kirjanoppineet pelkäävät jopa eri kulttuureja, vaikka sama Jumala ilmeneee siellä vain eri väreissä. Niin myös hoitomuodot jotka ovat ihmisten hyväksi syntyneet sattumalta ympäri maailmaa.
Kommunikaatiota ennakkoluulojen sijaan!
- okkultismiin
avaa portin saatanalle ihmisen elämässä. Reiki hoidoissa voi kyllä parantua, mutta kuinka suuret ovat lunnaat, jotka tuosta paranemisesta joutuu maksamaan?
Jes.53
2.Hän kasvoi Herran edessä niin kuin vesa, niin kuin juuri kuivasta maasta. Ei ollut Hänellä vartta eikä kauneutta; me näimme Hänet, mutta ei ollut Hänellä muotoa, johon me olisimme mielistyneet.
3.Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet.
4.Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme Hän sälytti päällensä. Me pidimme Häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana,
5.mutta Hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli Hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja Hänen haavainsa kautta me olemme paratut."
Katso Kristukseen!
Ei Hän sinua hylkää, eikä jätä!- rami r
Mikä on sinun mielestä Jumalan vastaista okkultismia?
Jos viitsisit vielä perustella, muuten kuin Raamatusta tulkita omalla tavallasi. Kun jokainen eri Kristillinen suuntaus näkee siellä sen mitä haluaa.
Itse uskon Jumalaan ja Jeesukseen. Eikä se kiellä minua harrastasta esim. Reikiä. Minun Jeesukseni, päin vastoin vihjaa minulle että löydät Kristuksesi monista paikoista ja asioista. Kuten Reiki-hoidosta.
Jeesus on täydellistä rakkautta, ymmärrystä, armoa, anteeksiantamista, on kaikki näkevä, ja parantava voima.
Eli näitä asioita itse olen kokenut Reikin yhteydessä.
Sinulla on vahvat ennakkoluulot.
Mut jokainen tallaa maan päällä tavallaan, ja hyvä niin!
Onpahan keskusteltavaa
adios - Totuuden löytäjä
rami r kirjoitti:
Mikä on sinun mielestä Jumalan vastaista okkultismia?
Jos viitsisit vielä perustella, muuten kuin Raamatusta tulkita omalla tavallasi. Kun jokainen eri Kristillinen suuntaus näkee siellä sen mitä haluaa.
Itse uskon Jumalaan ja Jeesukseen. Eikä se kiellä minua harrastasta esim. Reikiä. Minun Jeesukseni, päin vastoin vihjaa minulle että löydät Kristuksesi monista paikoista ja asioista. Kuten Reiki-hoidosta.
Jeesus on täydellistä rakkautta, ymmärrystä, armoa, anteeksiantamista, on kaikki näkevä, ja parantava voima.
Eli näitä asioita itse olen kokenut Reikin yhteydessä.
Sinulla on vahvat ennakkoluulot.
Mut jokainen tallaa maan päällä tavallaan, ja hyvä niin!
Onpahan keskusteltavaa
adiosEntisenä totuuden etsijänä, teosofina, julistin ympärilläni eläville ihmisille: "Totuus on uskontoja korkeampi"
Kymmenen vuotta sitten totuuden etsijästä tuli totuuden löytäjä.
Jeesus sanoi: "Minä olen tie, totuus ja elämä, ei kukaan tule Isän tykö, muutoin kuin minun kauttani."(Joh.14:6)
Kun saan aikaiseksi tehtyä sähköpostiosoitteen, keskustelen mielelläni kanssasi, jos haluat.
Siunausta sinulle ja katsotaan mitä Herra antaa. - kyllä ymmärrän
Totuuden löytäjä kirjoitti:
Entisenä totuuden etsijänä, teosofina, julistin ympärilläni eläville ihmisille: "Totuus on uskontoja korkeampi"
Jeesus sanoi: "Minä olen tie, totuus ja elämä, ei kukaan tule Isän tykö, muutoin kuin minun kauttani."(Joh.14:6)
Kun saan aikaiseksi tehtyä sähköpostiosoitteen, keskustelen mielelläni kanssasi, jos haluat.
Siunausta sinulle ja katsotaan mitä Herra antaa.Minä kun satun ymmärtämään sekä reikin että uskonnon sanon sulle, joka ymmärrät vain uskonnon: Jos et ole opiskellut reiki:ä, älä ota kantaa. Parempi pitäytyä tosiasioissa, ei "musta tuntuu-jutuissa."
- True is out there
Entisenä totuuden etsijänä, teosofina, julistin ympärilläni eläville ihmisille: "Totuus on uskontoja korkeampi"
Siunausta sinulle ja katsotaan mitä Herra antaa.Pistäs posti toimimaan, niin kirjoitellaan!
- rami r
Siunausta sinulle ja katsotaan mitä Herra antaa.Kiitos vain siunauksesta
Uskon että olet löytänyt henkilökohtaisen totuuden.
Hyvä niin.
Maailman ainoa uskonto jonka itse tällä hetkellä allekirjoitan on "eri uskontojen yhdistämis-uskonto" Ja sen ytimenä ja lähtökohtana olisi vain rakkaus, ymmärrys, armo, ja anteeksiantamus. Ja sitä Jeesus tarkoitti joh.14:6)
Kyllä voisin halutakin kekustella mutta en mielelläni osoitettani jakele. Eli täälä voisi rupatella..
Kun tulee roskapostia, tai pahimmillaan asenneuskovaiset yrittävät käännyttää omaan ajatusmaailmaansa sähköpostitse.:) - ^¨^¨===
rami r kirjoitti:
Kiitos vain siunauksesta
Uskon että olet löytänyt henkilökohtaisen totuuden.
Hyvä niin.
Maailman ainoa uskonto jonka itse tällä hetkellä allekirjoitan on "eri uskontojen yhdistämis-uskonto" Ja sen ytimenä ja lähtökohtana olisi vain rakkaus, ymmärrys, armo, ja anteeksiantamus. Ja sitä Jeesus tarkoitti joh.14:6)
Kyllä voisin halutakin kekustella mutta en mielelläni osoitettani jakele. Eli täälä voisi rupatella..
Kun tulee roskapostia, tai pahimmillaan asenneuskovaiset yrittävät käännyttää omaan ajatusmaailmaansa sähköpostitse.:)Olikos tämä palsta nimeltään Uskontojen uhrit? Niin olen tyhmässä päässäni käsittänyt eli jospa kunnioitettaisiin otsikkoa ja jätettäisiin uskontojutut muille palstoille. Ok? Antaa uhrien jutella täällä ja vaihtaa kokemiksiaan. Ok?
- '''''''''''''''''''
^¨^¨=== kirjoitti:
Olikos tämä palsta nimeltään Uskontojen uhrit? Niin olen tyhmässä päässäni käsittänyt eli jospa kunnioitettaisiin otsikkoa ja jätettäisiin uskontojutut muille palstoille. Ok? Antaa uhrien jutella täällä ja vaihtaa kokemiksiaan. Ok?
ullapuikkiksen läheinen ystävä on reiki- hoitomuodon uhri, pyydystetty Uuden Aikakauden verkkoon. Hän oli aloituksessaan hyvin huolissaan tuttavastaan ja kyseli, josko joku jotakin jostakin tietäisi. Emme siis ole mielestäni eksyneet keskustelussa harhapoluille. Aina voi tehdä uuden aloituksen, jos meneillään oleva keskustelu ei enää kiinnosta.
- ^¨^¨===
''''''''''''''''''' kirjoitti:
ullapuikkiksen läheinen ystävä on reiki- hoitomuodon uhri, pyydystetty Uuden Aikakauden verkkoon. Hän oli aloituksessaan hyvin huolissaan tuttavastaan ja kyseli, josko joku jotakin jostakin tietäisi. Emme siis ole mielestäni eksyneet keskustelussa harhapoluille. Aina voi tehdä uuden aloituksen, jos meneillään oleva keskustelu ei enää kiinnosta.
Olisi rakentavaa saada yksityiskohtia kyseisestä hoitotapahtumasta ja hoitajasta. Alalla vallitsee lähes kaoottinen tilanne erilaisten rahantekijöiden toimesta. Lisätieto olisi tarpeen, että mainitun kaltaisia hoitajia voitaisiin varoa.
Siis, Miten on hoitanut? Mitä on reikistä kertonut? Minkälaista rekvisiittaa on mahdolisesti käyttänyt? Ja ennen kaikkea, onko tehty diagnooseja jostain saitaudesta tai annettu peräti hoito-ohjeita? Onko asetettu lääketiede kyseenalaiseksi? Tai onko yritetty houkutella mukaan kursseille? Näitä tietoja kun saisi tapauksesta, voisi paremmin siihen paneutua. Reikihän ei ole uskonto. Jos joku niin väittää, ei hän ole reikiläinen, vaan taas joku huuhaalainen.
- potaskaa
Reikifoorumi on täyttä potaskaa. Enin osa sinne kirjoittavista ei tiedä reikistä mitään. Ovat sotkeneet hyvään ja luonnonmukaiseen hoitomuotoon kaikenmaailman mielikuvitukselliset jutut. Aito reiki on yksinkertainen ja puhdas energiahoito. Sama energia, joka on kaikkialla. Uskonto reiki ei ole. Reikihoitajakin voi olla harras uskovainen, mutta ei hurmoshihhuli. Reiki ei sisällä MITÄÄN rekvisiittaa, ei kiviä, suitsukkeita, ei mitään erityistä pukeutumista tai vastaavaa. Kaikki tuollainen on jotain ihan muuta, mutta ei ainakaan reikiä, eikä reiki-nimitystä saisi noiden "hurlunhei" versioiden yhteydessä edes käyttää.
- eikuulurei...
Reikiin ei kuulu missään tapauksessa minkäänlainen ennustaminen. Ei kivistä, korteista tai ylipäätään yhtään mistään. Reikillä ei ole mitään tekemistä noiden asioiden kanssa. Alkuperäisestä reikistä saa tietoa ainakin osoitteesta www.mikao-usuin-reiki.fi
- avioero aloitettu
onko rieki uskonto pohjainen hoitomuoto vai pelkkä rahastus jolla helposti vietäviä
ihmisiä saadaan ottamaan avioeron ja osituksen jälkeen sadaan raha pyörimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k533682On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382361Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712318Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602208Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.281638Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711564- 761467
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?561012Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?68992Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40879