Puskat ja pöheiköt

olenmitäolen

"Vakkarit", toivotatteko menemään huuthiiteen kaikki ilman sinistä olevat vai onko jotai rajaa?

Eikö saa olla täällä jos sanoma okei?

Yleensä tällaisesta kehkeytyy paljon asiaa, kuin on nyt?

74

5344

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoittaa

      viisi ihmistä rauhassa keskenään,onko liikaa pyydetty?

    • top neljä

      vakkaripuskaa;
      Siri-Inna
      Nittaminax
      satutätix
      Zeiccu

      ovat vieneet uskottavuuden ja kunnioituksen kaikilta nikittömiltä kirjoittajilta. Jos haluat uskottavaksi palstakirjoittajaksi niin skrivaa rekatulla.

      • ??????????

        noin täsmällistä tietoa on saatavana?
        Onko pelkkää arvuuttelua sittenkin?


      • huh-HAH :)

        Niinkö???


      • Kuunkulkija-

        tuollaista. Varmaan paljon riippuu mitä kirjoittaa. Vaikka olenkin täräyttänyt välillä mielipiteeni suoraan "päin pläsiä" tosi analogisella tyylillä niin toistaiseksi kukaan ei ole kai suuremmin ottanut itseensä. Tai ei ole ainakaan suoraan sanonut. Tai en ole ymmärtänyt koska tyhmät ovat siunattuja kuten Kalevalassa niin osuvasti sanotaan.

        Kirjoitukseni lähdeaineistot:

        -Kalevala ennen ja nyt, Gerhard Meuller, nidottu, 239s. 23e
        -Vieraita Avaruudesta, E.v.v.Däniken, sidottu, 412s. 42e
        -Koti ja Puutarha, Kasvilowski, nid. 37s. 12e
        -Tee Kaikki Itse, P.Shormeton, sid. 47,5s. 13,50e

        Viimemainittu jäi tekijältä kesken sattuneesta syystä, sen takia viimeinen sivu jäi puolitiehen; suom.huom.


      • olevasi
        Kuunkulkija- kirjoitti:

        tuollaista. Varmaan paljon riippuu mitä kirjoittaa. Vaikka olenkin täräyttänyt välillä mielipiteeni suoraan "päin pläsiä" tosi analogisella tyylillä niin toistaiseksi kukaan ei ole kai suuremmin ottanut itseensä. Tai ei ole ainakaan suoraan sanonut. Tai en ole ymmärtänyt koska tyhmät ovat siunattuja kuten Kalevalassa niin osuvasti sanotaan.

        Kirjoitukseni lähdeaineistot:

        -Kalevala ennen ja nyt, Gerhard Meuller, nidottu, 239s. 23e
        -Vieraita Avaruudesta, E.v.v.Däniken, sidottu, 412s. 42e
        -Koti ja Puutarha, Kasvilowski, nid. 37s. 12e
        -Tee Kaikki Itse, P.Shormeton, sid. 47,5s. 13,50e

        Viimemainittu jäi tekijältä kesken sattuneesta syystä, sen takia viimeinen sivu jäi puolitiehen; suom.huom.

        nikitön kirjoittaja.


      • oliko
        huh-HAH :) kirjoitti:

        Niinkö???

        yllätys?


      • ehken---
        oliko kirjoitti:

        yllätys?

        ei___

        töks vaan töks, ei voi mitään :D


      • Kuunkulkija-
        olevasi kirjoitti:

        nikitön kirjoittaja.

        joten tavallaan kyllä. Koitan tietty aina käyttää samaa nimeä koska koen vastaavani kirjoituksistani. Tuohan tietysti tulee jostain pääkopan sisältä. Mulla ei mitään rekkaamattomia vastaan, monasti on hyvä tietää jotenkin yksilöitynä kenen kanssa jutskaa ja kenelle vastaa kun aikaa sattuu olemaan. Jonkun täysin nimettömän kanssa keskustellessa kahvit meni paidalle useamman kerran.

        Kautta aikojen Top10 kenen kanssa on saatu hauskaa tarinaa:

        - NoitaNainen, hillomunkkien heitto kuormurista, sienijutut jne
        - KylliKyllä, mahtavaa englanninvääntöä, beibee...
        - Joku gimma Pohjois-Helsingistä, oli halvatun hauskaa heittoa joku yö täällä tai Huuhaalla
        - Tuhiwai, kiinalaisuuden perusolemustiedettä
        - Satutätix *vaikka on pelkuri, sanoo itsekseen*, viestejämme kai poistettukin joskus arveluttavina aineksina, hei kaikille hipeille

        On noita ollut muitakin, Yöpöllö jne...


      • ???????????
        Kuunkulkija- kirjoitti:

        joten tavallaan kyllä. Koitan tietty aina käyttää samaa nimeä koska koen vastaavani kirjoituksistani. Tuohan tietysti tulee jostain pääkopan sisältä. Mulla ei mitään rekkaamattomia vastaan, monasti on hyvä tietää jotenkin yksilöitynä kenen kanssa jutskaa ja kenelle vastaa kun aikaa sattuu olemaan. Jonkun täysin nimettömän kanssa keskustellessa kahvit meni paidalle useamman kerran.

        Kautta aikojen Top10 kenen kanssa on saatu hauskaa tarinaa:

        - NoitaNainen, hillomunkkien heitto kuormurista, sienijutut jne
        - KylliKyllä, mahtavaa englanninvääntöä, beibee...
        - Joku gimma Pohjois-Helsingistä, oli halvatun hauskaa heittoa joku yö täällä tai Huuhaalla
        - Tuhiwai, kiinalaisuuden perusolemustiedettä
        - Satutätix *vaikka on pelkuri, sanoo itsekseen*, viestejämme kai poistettukin joskus arveluttavina aineksina, hei kaikille hipeille

        On noita ollut muitakin, Yöpöllö jne...

        teidät arkunkantajan kanssa palstan helppotajuisimpiin. :)
        Mikäs teidän on suoraan sanoessa, kun vastaanotin on useimmiten monona.


      • 'huolestuneena
        Kuunkulkija- kirjoitti:

        joten tavallaan kyllä. Koitan tietty aina käyttää samaa nimeä koska koen vastaavani kirjoituksistani. Tuohan tietysti tulee jostain pääkopan sisältä. Mulla ei mitään rekkaamattomia vastaan, monasti on hyvä tietää jotenkin yksilöitynä kenen kanssa jutskaa ja kenelle vastaa kun aikaa sattuu olemaan. Jonkun täysin nimettömän kanssa keskustellessa kahvit meni paidalle useamman kerran.

        Kautta aikojen Top10 kenen kanssa on saatu hauskaa tarinaa:

        - NoitaNainen, hillomunkkien heitto kuormurista, sienijutut jne
        - KylliKyllä, mahtavaa englanninvääntöä, beibee...
        - Joku gimma Pohjois-Helsingistä, oli halvatun hauskaa heittoa joku yö täällä tai Huuhaalla
        - Tuhiwai, kiinalaisuuden perusolemustiedettä
        - Satutätix *vaikka on pelkuri, sanoo itsekseen*, viestejämme kai poistettukin joskus arveluttavina aineksina, hei kaikille hipeille

        On noita ollut muitakin, Yöpöllö jne...

        Noitanainen? Joku kaipaili kerran huolissaan jotakuta ja ajattelin että kyseessä oli hän...ei ole näkynyt...


      • yllätys,,
        oliko kirjoitti:

        yllätys?

        kaksinaamat jonossa. Lisätään vielä Waffen-ss ja Mil-laN niin puskahuutelijat alkavat olla siinä.


      • Kuunkulkija-
        'huolestuneena kirjoitti:

        Noitanainen? Joku kaipaili kerran huolissaan jotakuta ja ajattelin että kyseessä oli hän...ei ole näkynyt...

        aikaan. Tarttis varmaan jotenkin savustaa se esiin kolostaan, oliskohan ollut Kyöpelinvuorella...

        Olin ihan hetki sitten näkevinäni KylläKyllin viestin ja että valitteli heräämistään hengityskatkoksiin. Olikohan näköharhoitus.

        Määkin aina välillä nukkuessa lakkaan hengittämästä mutta toistaiseksi poika on herättänyt ettei oo tarvinnut kuolla. Kerran ruikautti Raidia avonaiseen suuaukkoon ja meinas amalgaamit lähteä herätessä. Huomasin heti että käyttävät freonia ponnekaasuna.


      • käsitteitä
        Kuunkulkija- kirjoitti:

        joten tavallaan kyllä. Koitan tietty aina käyttää samaa nimeä koska koen vastaavani kirjoituksistani. Tuohan tietysti tulee jostain pääkopan sisältä. Mulla ei mitään rekkaamattomia vastaan, monasti on hyvä tietää jotenkin yksilöitynä kenen kanssa jutskaa ja kenelle vastaa kun aikaa sattuu olemaan. Jonkun täysin nimettömän kanssa keskustellessa kahvit meni paidalle useamman kerran.

        Kautta aikojen Top10 kenen kanssa on saatu hauskaa tarinaa:

        - NoitaNainen, hillomunkkien heitto kuormurista, sienijutut jne
        - KylliKyllä, mahtavaa englanninvääntöä, beibee...
        - Joku gimma Pohjois-Helsingistä, oli halvatun hauskaa heittoa joku yö täällä tai Huuhaalla
        - Tuhiwai, kiinalaisuuden perusolemustiedettä
        - Satutätix *vaikka on pelkuri, sanoo itsekseen*, viestejämme kai poistettukin joskus arveluttavina aineksina, hei kaikille hipeille

        On noita ollut muitakin, Yöpöllö jne...

        olet nikillinen jos kirjoitat yleensä samalla nikillä, olet nikitön jos olet nikitön.


      • hörhelö tää
        Kuunkulkija- kirjoitti:

        aikaan. Tarttis varmaan jotenkin savustaa se esiin kolostaan, oliskohan ollut Kyöpelinvuorella...

        Olin ihan hetki sitten näkevinäni KylläKyllin viestin ja että valitteli heräämistään hengityskatkoksiin. Olikohan näköharhoitus.

        Määkin aina välillä nukkuessa lakkaan hengittämästä mutta toistaiseksi poika on herättänyt ettei oo tarvinnut kuolla. Kerran ruikautti Raidia avonaiseen suuaukkoon ja meinas amalgaamit lähteä herätessä. Huomasin heti että käyttävät freonia ponnekaasuna.

        Ei kuolla vielä..ei koskaan...muistoista muiden :)


      • Kylli.Kyllästyneenä
        Kuunkulkija- kirjoitti:

        aikaan. Tarttis varmaan jotenkin savustaa se esiin kolostaan, oliskohan ollut Kyöpelinvuorella...

        Olin ihan hetki sitten näkevinäni KylläKyllin viestin ja että valitteli heräämistään hengityskatkoksiin. Olikohan näköharhoitus.

        Määkin aina välillä nukkuessa lakkaan hengittämästä mutta toistaiseksi poika on herättänyt ettei oo tarvinnut kuolla. Kerran ruikautti Raidia avonaiseen suuaukkoon ja meinas amalgaamit lähteä herätessä. Huomasin heti että käyttävät freonia ponnekaasuna.

        alkaa tuntua siltä että puskasta kuuuluu tuska paremmin.

        Kertokaa se hänelle - siis minulle - olenko kenties olemassa?


      • vaan
        ?????????? kirjoitti:

        noin täsmällistä tietoa on saatavana?
        Onko pelkkää arvuuttelua sittenkin?

        Siri-Inna.


      • Kuunkulkija-
        käsitteitä kirjoitti:

        olet nikillinen jos kirjoitat yleensä samalla nikillä, olet nikitön jos olet nikitön.

        tai niinkun yksi tuttu sanoi, mulkun ei oo niin välii. Kaikkihan me ihmisiä ollaan, samanlaisia sieluttomia rottia ja keijuja, haltijoita osa ja haltioissaan suurempia määriä. Ainoita otuksia maan päällä jotka luontoäidinkin panevat polvilleen.

        Helppo on hiilidioksiidia hengittää ja auringon nousuun henkensä heittää. Eikä kukaan muista myöhemmin. Risti muistuttaisi myöhemmin mutta on jo lahonnut ja maatunut, moneen kertaan mullat käännetty päältään.


      • varmaan..ehken
        Kylli.Kyllästyneenä kirjoitti:

        alkaa tuntua siltä että puskasta kuuuluu tuska paremmin.

        Kertokaa se hänelle - siis minulle - olenko kenties olemassa?

        ku määkin oon , kerta nii"!
        Ja kaik veikkaa pieleen vaan mikä sen välii :D

        Irrotellaan ny kunnolla, kerranki :D


      • mut ku
        vaan kirjoitti:

        Siri-Inna.

        tuo meni ihan väärin :DD


      • rinnastuttaa
        Kuunkulkija- kirjoitti:

        tai niinkun yksi tuttu sanoi, mulkun ei oo niin välii. Kaikkihan me ihmisiä ollaan, samanlaisia sieluttomia rottia ja keijuja, haltijoita osa ja haltioissaan suurempia määriä. Ainoita otuksia maan päällä jotka luontoäidinkin panevat polvilleen.

        Helppo on hiilidioksiidia hengittää ja auringon nousuun henkensä heittää. Eikä kukaan muista myöhemmin. Risti muistuttaisi myöhemmin mutta on jo lahonnut ja maatunut, moneen kertaan mullat käännetty päältään.

        itseäsi nikittömäksi kun et ole nikitön. Kaksinaamaisuus on jotain muuta kuin sinua.


      • Kuunkulkija-
        Kylli.Kyllästyneenä kirjoitti:

        alkaa tuntua siltä että puskasta kuuuluu tuska paremmin.

        Kertokaa se hänelle - siis minulle - olenko kenties olemassa?

        varmaan kun muistat hengittää. Tolla Raidilla näköjään muistaa huohottaa monta yötä peräkkäin. Ulkona tuppaa vaan menemään kärpäset ja hyttyset kitarisoihin ja huonosti tehtyjen kaksoiskomponentti muovipaikkojen väliin.


      • ???????????
        vaan kirjoitti:

        Siri-Inna.

        Vastataanhan täällä sentään kun joku uskoo tunnistavansa.:)
        Olin jo laatimassa eräänlaista olemattomuuslistaa, mutta nyt ei tarvitse, kiitti!

        *en oo S-I)


      • yritti
        ??????????? kirjoitti:

        Vastataanhan täällä sentään kun joku uskoo tunnistavansa.:)
        Olin jo laatimassa eräänlaista olemattomuuslistaa, mutta nyt ei tarvitse, kiitti!

        *en oo S-I)

        varastaa persoonasi vieressäsi.


      • Kuunkulkija-
        rinnastuttaa kirjoitti:

        itseäsi nikittömäksi kun et ole nikitön. Kaksinaamaisuus on jotain muuta kuin sinua.

        etsiminen vielä pahasti kesken. Kerran törmäsin seinään kun matto lipesi alta ja ihmettelin että "jaa, oonksmää seinästä tullu" mutta ikkunat havaittuani käsitin etten ollutkaan niin erinomainen. Oli ne niin likaiset.


      • ??????????????
        yritti kirjoitti:

        varastaa persoonasi vieressäsi.

        kuvittelin hänen pelastavan omaansa..:)


      • voi...
        ?????????????? kirjoitti:

        kuvittelin hänen pelastavan omaansa..:)

        olla, paikalla puskassaan kuitenkin.


      • Kuunkulkija-
        hörhelö tää kirjoitti:

        Ei kuolla vielä..ei koskaan...muistoista muiden :)

        takia ei kannata heti kuolla. Voi tulla jotain erikoistarjouksia jolloin omaan kuolemaansa saa enemmän toisille ihmisille tarkoitettuja muistoja.

        Parasta on kuitenkin elää koska viimeistä parasta ennen päivää ei kukaan sille ole pystynyt määrittelemään. Joka tapauksessa otan elämästä irti kaiken ennen kuolemaani ettei jää kaivelemaan että jotain olisi unohtunut, sitten myöhemmin. Sitten kun ei tarvitse muistaa hengittää. Edes Raidin avulla. Joskin paikattomana. Kuka välittää minusta sellaisena?


      • huom! huom!
        Kuunkulkija- kirjoitti:

        takia ei kannata heti kuolla. Voi tulla jotain erikoistarjouksia jolloin omaan kuolemaansa saa enemmän toisille ihmisille tarkoitettuja muistoja.

        Parasta on kuitenkin elää koska viimeistä parasta ennen päivää ei kukaan sille ole pystynyt määrittelemään. Joka tapauksessa otan elämästä irti kaiken ennen kuolemaani ettei jää kaivelemaan että jotain olisi unohtunut, sitten myöhemmin. Sitten kun ei tarvitse muistaa hengittää. Edes Raidin avulla. Joskin paikattomana. Kuka välittää minusta sellaisena?

        elämästä vaan elämässä! Mitä se paras sulle on?


      • Kuunkulkija-
        huom! huom! kirjoitti:

        elämästä vaan elämässä! Mitä se paras sulle on?

        ruohomatolla näyttää naiselleen mitä todella ajattelee tästä. Vaikka just nyt. Nauttii hetkestä joka kestää aina. On loputon syvänne jossa pehmeä usva hyväilee kahta samoin ajattelevaa, tuntevaa. Siinä tehdään toisilleen muistoja auttaen selviytymään rosoisessa maailmassa.
        Kaukana on kilpailuhenki, markkinatalous, yhteiskunnan portaiden kiipeäminen. Kuinka turhilta ne vaikuttavatkaan tuota taustaa vasten.


      • ajatukseni *
        Kuunkulkija- kirjoitti:

        ruohomatolla näyttää naiselleen mitä todella ajattelee tästä. Vaikka just nyt. Nauttii hetkestä joka kestää aina. On loputon syvänne jossa pehmeä usva hyväilee kahta samoin ajattelevaa, tuntevaa. Siinä tehdään toisilleen muistoja auttaen selviytymään rosoisessa maailmassa.
        Kaukana on kilpailuhenki, markkinatalous, yhteiskunnan portaiden kiipeäminen. Kuinka turhilta ne vaikuttavatkaan tuota taustaa vasten.

        sinun mielesi ja minun, vaan mitä muuta...kuuntelen juuri kappaletta 'words' siis sanoja vaan.


        It's only words...and words are all I have to take your heart away..
        mutta mihin?


      • tarkoittaa

        ettet ole puhdas?


      • Kuunkulkija-
        ??????????? kirjoitti:

        teidät arkunkantajan kanssa palstan helppotajuisimpiin. :)
        Mikäs teidän on suoraan sanoessa, kun vastaanotin on useimmiten monona.

        näin yhdessä sanottuna kuullostaa aika hauskan himmeältä yhdistelmältä. Etten sanoisi kalmamaiselta meiningilrä.

        Onkohan ihmisen suunnittelussa sattunut alkujaan virhe kun meillä on kaksi korvaa joilla kuulemme stereona mutta vain yksi suu josta tulee monona. Luulisi lähettimenkin pelaavan stereona.
        Virhe on sattunut varmaan jo suunnittelupöydällä; eri tyypit ovat suunnitelleet samaa ruumiinosaa ja toinen on funtsannut että on halvempaa tehdä vain yksi äänilähde. Silloin ei tarvita kaksia kitarisoja, äänihuulia, huulia eikä kieltä.


      • yopollo

        kirjoita rekatulla eikä minua oltu huolittu edes top-neloseen. Heikosti menee.


      • Kylli.Kyllä
        Kuunkulkija- kirjoitti:

        aikaan. Tarttis varmaan jotenkin savustaa se esiin kolostaan, oliskohan ollut Kyöpelinvuorella...

        Olin ihan hetki sitten näkevinäni KylläKyllin viestin ja että valitteli heräämistään hengityskatkoksiin. Olikohan näköharhoitus.

        Määkin aina välillä nukkuessa lakkaan hengittämästä mutta toistaiseksi poika on herättänyt ettei oo tarvinnut kuolla. Kerran ruikautti Raidia avonaiseen suuaukkoon ja meinas amalgaamit lähteä herätessä. Huomasin heti että käyttävät freonia ponnekaasuna.

        jess. Tämä tuli siis täten todistetuksi. Luulin nähneeni unta.

        Luulin näet muistavani selvästi (no huh-huh selvästi) kirjoittaneeni jotain älyttömyyksiä jonnekin palstalle uniapneakohtausten välissä. Ja niinhän siis olen tehnytkin.


      • miks mua

        taas sorsitaan? En päässyt tuollekaan listalle. On tää nyt taaaas niin väärin.

        Enkä varmana voita marttyrikisaakaan vai joko sekin ehdittiin pitää.


    • Pusikkorotta

      täällä pöheiköt heilahtelee just niinku hirviparvi olis tulossa läpi.
      Mitä muuta kivaa keksittäis?
      Iskekää ny jotain jutunjuurta että
      päästään kunnolla keskustelemaan :}

      • tällä kertaa

        oon avoimella mielellä. Vähä tökkii mut jos pinna riittää..


    • mitänyt???

      jo nukkumassa??? Mitäh? Nyt ku haluis sanoo jotai mikää ei toimi :(

      • -ss-

        Ei oo, kun mäkin tulin tähän vielä ihmetteleen mikä meno täällä on.


      • just ny
        -ss- kirjoitti:

        Ei oo, kun mäkin tulin tähän vielä ihmetteleen mikä meno täällä on.

        aikas epätavallinen...............
        Kerro jotai lisää.


      • -ss-
        just ny kirjoitti:

        aikas epätavallinen...............
        Kerro jotai lisää.

        Mitä sulle kertoisin? En minä tiedä! Tai joo, voinhan mä jotain heittää. Entäs sä?


      • senkus
        -ss- kirjoitti:

        Mitä sulle kertoisin? En minä tiedä! Tai joo, voinhan mä jotain heittää. Entäs sä?

        annat palaa vaan :D


      • -ss-
        senkus kirjoitti:

        annat palaa vaan :D

        Kyllä mä antaisin palaa, mutta heittäisit heti vettä niskaan, niih! Kyllä mä teidät tiedän, koko kööri ootte yhtä ja samaa. Hymyile tyttö vaan.


      • just ny
        -ss- kirjoitti:

        Kyllä mä antaisin palaa, mutta heittäisit heti vettä niskaan, niih! Kyllä mä teidät tiedän, koko kööri ootte yhtä ja samaa. Hymyile tyttö vaan.

        usko vaan :)
        Yritin rekattuna, ei onnannu ni mennään ny tällä toisella minällä. Mikä fiilis tällä hetkellä?

        En heitä vettä niskaan enkä mitään muutakaan, en koskaan :)

        Minä olen uniikki!


      • -ss-
        just ny kirjoitti:

        usko vaan :)
        Yritin rekattuna, ei onnannu ni mennään ny tällä toisella minällä. Mikä fiilis tällä hetkellä?

        En heitä vettä niskaan enkä mitään muutakaan, en koskaan :)

        Minä olen uniikki!

        Mun fiilikset on mahtavat, ellen ihan liioittelisi niin sanon makeesti menee. Kuten yleensä: deedee:)

        Yritin kans rekatulla mennä huoneeseen, ja en päässy. Herjasi että nikkisi on jo käytössä. Kurkistin sitten huoneeseen ja siellä se mun nikki komeilee. Varmaan siellä on kaapissa kova koputus päällä ja mä oon täällä:Deedee:)


      • miksi...

        taas puskissa?


      • nikkini
        -ss- kirjoitti:

        Mun fiilikset on mahtavat, ellen ihan liioittelisi niin sanon makeesti menee. Kuten yleensä: deedee:)

        Yritin kans rekatulla mennä huoneeseen, ja en päässy. Herjasi että nikkisi on jo käytössä. Kurkistin sitten huoneeseen ja siellä se mun nikki komeilee. Varmaan siellä on kaapissa kova koputus päällä ja mä oon täällä:Deedee:)

        niin uniikit myös ettei kukaan kopsaa. Enkä mä mihkään huoneisiin muiden kaa, ahdistaa..

        Ooks sä se typical dee dee?? ;)


      • -ss-
        nikkini kirjoitti:

        niin uniikit myös ettei kukaan kopsaa. Enkä mä mihkään huoneisiin muiden kaa, ahdistaa..

        Ooks sä se typical dee dee?? ;)

        Höpsö! En tientenkää oo. Kyllä sä mut näät kun kurkaat nelikymppisiin. Sitten tiiät ainakin::P


      • siel on nii
        -ss- kirjoitti:

        Höpsö! En tientenkää oo. Kyllä sä mut näät kun kurkaat nelikymppisiin. Sitten tiiät ainakin::P

        monta ihanaa..miestä :D Tai toki sä oot ylivertainen. Jospa osaan ..osua oikeaan :D


      • hups..
        siel on nii kirjoitti:

        monta ihanaa..miestä :D Tai toki sä oot ylivertainen. Jospa osaan ..osua oikeaan :D

        sä nainen ???


      • -ss-
        siel on nii kirjoitti:

        monta ihanaa..miestä :D Tai toki sä oot ylivertainen. Jospa osaan ..osua oikeaan :D

        Köh köh..ne muut on luusereita, ihan totta. Helpotetaan hiukan, nyt mä oon huuhalla, kurkista sinne ja lyö nenä kiinni ruutuun ja vilase. Sano sitten jos näet mut?

        *heiluttaa*


      • harmittaa..
        -ss- kirjoitti:

        Köh köh..ne muut on luusereita, ihan totta. Helpotetaan hiukan, nyt mä oon huuhalla, kurkista sinne ja lyö nenä kiinni ruutuun ja vilase. Sano sitten jos näet mut?

        *heiluttaa*

        sandelsin jälkeen en näe kuin varattuja. Harmi..ehkä en näe enää kunnolla tai jaksa etsiä...lienee mun onni :D

        Vilkutan silti *heiluttaa* 'minä täällä', oot mukavanoloinen :)

        En näe vaikken oo sokea ;)

        Äläkä juokse paikasta toiseen, kukaan pysy perässä.............niih!

        Jos tää ei oo rentoa hengailua ni mikä sitte?


      • -ss-
        harmittaa.. kirjoitti:

        sandelsin jälkeen en näe kuin varattuja. Harmi..ehkä en näe enää kunnolla tai jaksa etsiä...lienee mun onni :D

        Vilkutan silti *heiluttaa* 'minä täällä', oot mukavanoloinen :)

        En näe vaikken oo sokea ;)

        Äläkä juokse paikasta toiseen, kukaan pysy perässä.............niih!

        Jos tää ei oo rentoa hengailua ni mikä sitte?

        Höh! Et nähnyt mua?? Livahda sisään niin näet kuin höpisen juttua autoista ja tekniinkanmaailman lehdestä.

        Sä voit olla siellä ihan hiljaa mun vieressä ja mä hoidan noi puhe hommat, jookos. Kun tuut sinne niin koputa olkapäälle, niin mä nikkaan sulle sitten silmää siellä huoneessa. :))


      • tuo edell.
        -ss- kirjoitti:

        Höh! Et nähnyt mua?? Livahda sisään niin näet kuin höpisen juttua autoista ja tekniinkanmaailman lehdestä.

        Sä voit olla siellä ihan hiljaa mun vieressä ja mä hoidan noi puhe hommat, jookos. Kun tuut sinne niin koputa olkapäälle, niin mä nikkaan sulle sitten silmää siellä huoneessa. :))

        sättiä? Sinne mä en..yleensä tuu. Ja jos oot se s.s....nii no, ehken maailmamme aika erilaiset???

        Ehkäpä ajankohta sopiva sanoa
        Oikein hyvää yötä :)


      • -ss-
        tuo edell. kirjoitti:

        sättiä? Sinne mä en..yleensä tuu. Ja jos oot se s.s....nii no, ehken maailmamme aika erilaiset???

        Ehkäpä ajankohta sopiva sanoa
        Oikein hyvää yötä :)

        Öitä, mut mä jään tonne kaapitteleen. moicca


      • JudgeCooper

        kaksintaistelu?


      • JudgeCooper

        sillä kimppakiva eli ryhmämättö on aina rattoisampaa.


    • En toivota nikittömiä huuthiiteen. Puskat kuuluu palstoille siinä missä rekatutkin. Sieltä ne suorat ja rehelliset kommentit usein kuuleekin. Selvää on myös se että monet arkaluontoiset henkilökohtaiset asiat ja mielipiteet mieluummin kirjoittaakin pöheikön suojista.

      Minulla ei ole mitään puskijussukoita vastaan. Mukaan vaan.

    • mayanna

      onko rekattu vai ei ja mikäs siinä jos haluaa anonyymisti jutustella.

      Kiusaamistarkoituksessa puskana oleminen on mielestäni arveluttavaa. Toivoisin puskien ymmärtävän missä kulkee hauskanpidon ja pikku härnäämisen ja henkisen palstaväkivallan (ehkä vähän voimakas ilmaisu tälle palstalle) raja.

      Henk.koht. pidän mukavampana sitä, että tiedän monenko eri henkilön kanssa keskustelen samaan aikaan.

      • ???????????

        mukavana, jos tietäisin montako eri persoonaa yhteen rekattuun sisällytetään.


      • Paljastus

        tuolla mielipiteellä paljastit olevasi se toinen juttelija, ei siis Zeikku :D
        Ai ai että rekatuilla on kovin usein tapana oleskella pusikoissa. Sopiiko, että jätätte rekkaamattomat rauhaan ku ette itsekkään pysy aina nikkienne takana.?


      • mayanna
        Paljastus kirjoitti:

        tuolla mielipiteellä paljastit olevasi se toinen juttelija, ei siis Zeikku :D
        Ai ai että rekatuilla on kovin usein tapana oleskella pusikoissa. Sopiiko, että jätätte rekkaamattomat rauhaan ku ette itsekkään pysy aina nikkienne takana.?

        - enkä ole kiusannut ketään rekattua enkä rekkaamatonta. Salapoliisintaitosi vaativat vielä harjaannusta. Tsemppiä.


      • mayanna
        ??????????? kirjoitti:

        mukavana, jos tietäisin montako eri persoonaa yhteen rekattuun sisällytetään.

        Minä olen mayanna, nais tu miit juu. *ojentaa käpälää*


      • ???????????
        mayanna kirjoitti:

        - enkä ole kiusannut ketään rekattua enkä rekkaamatonta. Salapoliisintaitosi vaativat vielä harjaannusta. Tsemppiä.

        on punnittu jo monella vaa'alla. Sinä olet juuri se monikasvoinen, jonka muutama tunnisti jo keväällä. Purskauttelet alkuperäisminääsi sen verran usein.
        Miksi näyttelit/näyttelet?


      • mayanna
        ??????????? kirjoitti:

        on punnittu jo monella vaa'alla. Sinä olet juuri se monikasvoinen, jonka muutama tunnisti jo keväällä. Purskauttelet alkuperäisminääsi sen verran usein.
        Miksi näyttelit/näyttelet?

        Mä en viitti jankata.

        t. pirskahteleva, hedelmäinen


      • ??????????????
        mayanna kirjoitti:

        Mä en viitti jankata.

        t. pirskahteleva, hedelmäinen

        ettei se tällä kertaa ollut sinulle schock.


    • täällä saavat kirjoittaa.Ei edes tarvi kysyä tuollaista,koska kukaan vakiokirjoittajista eivät omista tätä palstaa, vaikka välillä jotku nikit niin kuvitteleekin!

      Nuo nikin omistavat puskapiruilijat, minä kyllä toivottaisin hevonpersiiseen..:/

    • Wirallinen puska

      on alkuaikojen jälkeen ollut hiljaa vaikkakin tarkkaillut tilannetta, mutta jos nimimerkkiin tai sen puutteeseen perustuvaa sortoa ja syrjintää alkaa taas ilmetä, lienee parasta muistuttaa olemassaolostaan.

      • Wirallinen puska

        Kuka mua feikkaa...

        Mutta toisaalta, asiaa puhut.


    • tökspöks

      TÖÖKS!

    • Jermuxi tms.

      mutta kirjuutan mustalla. Olenko siis erilainen nuori...? Kirjuuta, mitä haluvat ja siinä se. Tuskin kannattaa paljon harmitella, jos toiset tekee virheitä. Pistelet vaan tekstiä kehiin ja naureskelet muitten kiemurtelulle.

    • sitten

      samat laulut.

      • 10-20v

        ehkä sitten aikuistuvat ja keskusteluihin saadaan sisältöä


    Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe