itkettää

niin no...

Näin erään kaverin netin kautta ja mielestäni tapaaminen meni ok.

Hän piti yhteyttä tapaamisemme jälkeenkin soitti ja kirjoitteli skypellä.

Satuin viimeyönä samaan chattiin hänen kanssaan ja siellä hän puhui musta vähemmän mairittelevaan tapaan, olin pullukkatyttö joka ahdistelee häntä, vaikka hän odottaa jonkun toisen naisen kosintaa ja kuulemma iso maha sopii paremmin miehille kuin naisille ym.

Tuo kaveri tietää, että olin samaan aikaan chatissa ja nyt pyytelee anteeksi ja koitti tänään soittaakin.

Masentunut olin jo aijemmin, mutta nyt tämä tuntuu aivan ylitsepääsemättömältä asialta.

Ajatukset ovat pyörineet koko päivän päässäni, että kuinka moni muukin ihminen on musta puhunut pahaa seläntakana ja miten kehtaan uloskaan lähteä, kun olen tämän näköinen ja kokoinen kun olen.

Itkin koko viimeyön ja pidin kädessäni kaikkia lääkkeitäni, että jos lopettaisin tämän tuskan.

36

3777

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pää pystyyn

Aattele, miten hyvä, että tää asia tuli ilmi näin varhaisessa vaiheessa. Aattele miten pahalta se ois tuntunut, jos oisitte ruvenneet seurustelee ja mies ois koko ajan aatellu jotakin toista naista ja pitänyt sua vaan korvikkeena sekä puhunut susta pahaa kavereilleen. Yritä vaan unohtaa tollaset pellet, vaikka nyt sattuukin ja lujaa! Tollaset tyypit saavat kyllä ansionsa mukaan ja sinulle löytyy aivan varmasti jotain parempaa, eli mies joka rakastaa sua sellaisena kuin olet. Ethän halua olla kenenkään korvike tai kakkosnainen?

• niin no...

Pelottaa vaan tämän jälkeen luottaa ihmisiin keitä tapaa, koska tämäkin oli ihan mukava livenä ja sanoi haluavansa nähdä uudemman kerran ja pitikin kovasti yhteyttä, mutta hän taisi vaan leikitellä kanssani, kun toiseaalla puhui musta pahaa.

• B.Out
        niin no... kirjoitti:

Pelottaa vaan tämän jälkeen luottaa ihmisiin keitä tapaa, koska tämäkin oli ihan mukava livenä ja sanoi haluavansa nähdä uudemman kerran ja pitikin kovasti yhteyttä, mutta hän taisi vaan leikitellä kanssani, kun toiseaalla puhui musta pahaa.

Unohda tyystin se heppu. Hän osaa tarpeen tullen lirkutella ja ottaa huomiosi, mutta hän vain kerää merkkejä omaan paaluunsa, jotta voi kehuskella kavereille ja samalla yrittäen uskotella itselleen parempaa egoa, josta voi merkkinä olla oman itsensä korostaminen ja toisten ihmisten aliarvioiminen. Se taas kuvastaa kaverin itsetunnon heikkoudesta.

Tsemppiä sinulle, koska sinulle tulee varmasti vastaan se oikea henkilö, joka ei halua kerätä irtopisteitä, vaan haluaa olla kanssasi onnellinen kummankaan teeskentelemättä.

• Paskat silmille

Mä oon kokenu paljon pettymystä ja kiusaamista miesten taholta. Aina on halveksittu monella tapaa ja arvosteltu. Joku aika sitten luulin vihdoin löytäneeni sen oikean ja häitä jo järjesteltiin, kunnes paljastui että hän haluaakin paremman, ei rakastakaan jne. Miehet on perseestä.
      Kun ei ole täydellinen missi, niin yksin näköjään saa jäädä. Katkeraa.

• eikkaveikka

Usko pois, että suurinosa miehistä on fiksuja ja kunnollisia.
      Tuo tyyppi jonka tapasit, hänellä oli varmasti itsellään heikko itsetunto ja tuskin edes saanut kokea mitä rakkaus naiseen todella tarkoittaa.
      Kuulosttaa aivan joltain alakouluikäiseltä pikku jästipäältä joka kasvattaa omaa ekoaan sillä, että pilkkaa muita. Unohda tuollaiset omaan napaansa tuijottajat ja rohkeasti vaan mene ulos ja tutustu ihmisiin, pettymyksiä varmasti tulee, mutta luulen kuitenkin, että löydät niitä asiallisiakin, henkisesti aikuisia ihmisiä ystäväksi.
      Älä missään tapauksessa päätä elämääsi yhden paskiaisen vuoksi, älä alennu sellaiseen vaan näytä, että hän ei ollut sinun arvoisesi älä tuhlaa häneen pennin ajatustakaan enää, anna hänen jäädä kaltaistensa joukkoon. Tiedät olevasi älykkäämpi henkisesti ja ymmärrä, että kaikki muut eivät sitä voi olla, jätä hänet omaan arvoonsa.
      Kirjoita miten sulla nyt menee, *hali*

• tuuve

ei kannata itkeä. Tosi törkeästi se sua kohteli. Ja kaiken huipuksi ei jäänyt yhteen kertaa kun tuo naisia haukkui chatissa. Sitten ihmettelee miksei kelpaa naisille. Hyi helvetti.

Olet varmaan aivan hyvä nainen ja joku kerta sattuu kohdallesi oikea mies, etkä tommoisia vellihousuja edes muista.

• niin no...
        tuuve kirjoitti:

ei kannata itkeä. Tosi törkeästi se sua kohteli. Ja kaiken huipuksi ei jäänyt yhteen kertaa kun tuo naisia haukkui chatissa. Sitten ihmettelee miksei kelpaa naisille. Hyi helvetti.

Olet varmaan aivan hyvä nainen ja joku kerta sattuu kohdallesi oikea mies, etkä tommoisia vellihousuja edes muista.

Kiitos teille kaikille :)
        Koville tänäänkin kyllä ulos lähteminen on ottanut ja vaikka kuinka yritän en saa sitä henkilöä pois mielestäni :(

• Paskat silmille
        niin no... kirjoitti:

Kiitos teille kaikille :)
        Koville tänäänkin kyllä ulos lähteminen on ottanut ja vaikka kuinka yritän en saa sitä henkilöä pois mielestäni :(

Aina niistä paskahousuista selviämisessä menee aikaa. Mitä rankempi juttu, sitä pitempään menee. Mäkin oon miettiny, raivonnu, surru ja käyny läpi monel taval aina niitä jotka ovat mua satuttaneet. Aika tekee tehtävänsä, itsekin toivottavasti joskus huomaan, etten ajattele koko ajan sitä ihmistä. :/

• tiedän tyypin

Rauhoitu, hyvä ihminen. Satun tietämään tapaamasi henkilön netistä, ja voin kyllä sanoa että siinä on viimeinen "mies", jonka perään kannattaa itkeä... ei ole ulkonäöllä siunattu, ylipainoa on ja alkoholiongelma (vaikka välillä teeskenteleekin ryhtyneensä raittiiksi, kuten kaikki juopot), ei ole koskaan seurustellut ja itkee eri palstoilla verkossa kuinka ei saa koskaan naista (onko vielä ihme miksi?!?) - ja jos hälytyskellosi eivät ole vielä tähän mennessä alkaneet soida, käy katsomassa hänen kirjoituksiaan tukiasema.netissä (tunnet varmaan nimimerkin), niin voit viimeistään vakuuttua siitä että kyseessä on pahimmanlaatuinen narsisti, joka kuvittelee olevansa jotain sen takia että on kerran saanut julkaistua mielipidekirjoituksen hesarissa... niin säälittävä tapaus ettei tiedä itkeäkö vai nauraa.

älä ole pahoillasi tuollaisen takia, tyyppi nyt vaan sattuu etsimään jotain missiä eikä tunnu tajuavan ettei hänen tasollaan kannattaisi haaveilla edes "normaalin" kauniista naisesta. En tiedä miltä sinä näytät, mutta tuollaisen käytöksen perusteella voi sanoa että olet varmasti ainakin henkisesti valovuoden hänen yläpuolellaan.

• kastanjankukka

Minäkin tiedän tyypin ja niinkuin edellinen sanoi, et ole menettänyt mitään ja narsistinen koko jätkä!
        Kantaa hesarin ja Aamulehden mielikirjotuksiaan jokapuolella mukanaan ja kasvattaa ekoaan,jos joku sanoo "hyvin kirjoitettu".
        Se luulee olevansa jonkinmoinen gigolo ja sen vuoksi ei ole löytänyt muka naista itseleen, kun sillä itsellään on liian korkeat kriteerit.
        Joka on lukenut Hermitin päiviksen tietää, että täysi tollo koko jätkä!

Älä siis loukkaa mieltäsi tämän tyypin takia, sillä kukaan "normaali" ei käyttäydy tuollain kuin hän.

• kastanjankukkanen

Minäkin tiedän tyypin ja niinkuin edellinen sanoi, et ole menettänyt mitään ja narsistinen koko jätkä!
        Kantaa hesarin ja Aamulehden mielikirjotuksiaan jokapuolella mukanaan ja kasvattaa ekoaan,jos joku sanoo "hyvin kirjoitettu".
        Se luulee olevansa jonkinmoinen gigolo ja sen vuoksi ei ole löytänyt muka naista itseleen, kun sillä itsellään on liian korkeat kriteerit.
        Joka on lukenut Hermitin päiviksen tietää, että täysi tollo koko jätkä!

Älä siis loukkaa mieltäsi tämän tyypin takia, sillä kukaan "normaali" ei käyttäydy tuollain kuin hän.

• Kaihis

Tunnen henkilön henk kohtaisesti...
      Käyttäytyi sua kohtaan kyllä täysin ala-arvoisesti.
      Mutta kokemattomuudelleen ei mitään tietenkään voi.

Mutta on meitä toisenlaisiakin miehiä, jotka emme katso miltä toinen näyttää. Ulkomuoto kun ei aina kerro ihmisestä kaikkea...

Et oo hänen arvoisensa mitenkään. Eikä sun kannata lopettaa tuskia yhden onnettoman ihastuksen takia. Aina tulee uusia eteen, joko hyviä tai huonoja, sait yhden kokemuksen, josta otat opiksesi...

Paljon voimia sinulle.

• Kyseinen ääliöhän on kaikkien mt-potilaiden edustajaksi itse itsensä "valtuuttanut" "tamperelainen mielenterveyskuntoutuja".

Tämä heppu on myös solvannut, herjannut ja kaikin mahdollisin tavoin kiusannut netissä niin minua kuin muitakin kirjoittajia jo vuosikausia. Hän on mm. kaverinsa kanssa perustanut minua varten IRC-galleriaan pilkkasivun. Olen myös saanut kuulla olevani mm. mielenvikainen ämmä joka sormettaa itseään nettiin kirjoittaessaan.

Hän on yhteiskunnan tuilla itsensä elättävä laiska lusmu joka kyllä osaa sangen topakasti haalia itselleen kaikki mahdolliset tuki- ja avustusrahat mitä suinkin tarjolla on, mutta ei ilmeisestikään "kykene" edes kämppäänsä siivoamaan itse vaan siihenkin hän vaatii (ja on saanut) siivouspalvelun apua.

Ko. tyyppi on tosiaan lähettänyt niin Hesarin kuin Aamulehdenkin "Yleisön osastolle" kuluneista kliseistä koostuvia naiiveja sepustuksiaan ja nyt näköjään kuvittelee niillä vaikuttaneensa jopa ministeritasolla!

Et todellakaan hänessä mitään menettänyt, päinvastoin.

• ainytkö

Riittää ja maailmassa on kaikenkokoisille tilaa.

Sinulla on ihan samanlainen oikeus olla täällä kuin sillä kusipäälläkin, eikä ole mitään hävettävää.

Kumpi on pahempaa, olla pyöreä, vai loukata toisia ihmisiä?

• kaihoisamieli

Kuule, et ole menettäny mitään. Tiedän kyseisen "miehen" ja hän on narsisti!!!
      Tuskin on kovin todennäköistä, että törmäät hänen kailtaiseensa uudemman kerran.
      Tuolla "miehellä" ei ole mitään oikeutta sinua arvostella, kun itse hän on kaljamahainen, pöhöposki, huono ryhtinen skitso-- ei siis lähelläkään mitään komistusta.
      Narsisti, kun on, niin hän luulee olevansa oikea komistus ja etsii missiä rinnalleen. Ei hän naisessa edes etsi älykkyyttä, vaan kunhan on kaunis ulkokuori. Näyttelyesineeksi hän naista etsii, ei rakastetuksi elämänkumppanikseen!!!
      Älä siis itke tuota "miestä", sillä se ei ole itkemisen arvoinen tapaus. Lue, vaikka hänen aloituksiaan tukarilla ja vastauksia muille--hänellä on tarkat mielipiteet naisten stringeistä, naisten rinnoista, naisen koosta, naisten töistä. Itse en huolis miehekseni, vaikka olisi ainoa mies maanpäällä!!!

• "tekn.yo"
    • Tämä kyseinen henkilö on kaverini ja pidinkin hänelle pientä puhuttelua sattuneesta. Kyllä hän on oikeasti pahoillaan ja senhän sinä olet varmaan jo saanutkin kuulla.

Kyllä mulla kaikki sympatia on sun puolellas. Tiedän itsekin, miltä tuntuu kun ulkonäköä arvostellaan. Se on monelle naiselle arka paikka ja myös minulle. Enää tosin ei ihmiset jaksa arvostella. Terveellä itsetunnolla varustettu ihminen viittaisi kintaalla ko. jutulle, mutta harvemminpa masentunut.

Voimia sulle äläkä kuitenkaan menetä uskoa miehiin! :)

• Vai onko se kyse empatiasta? No anyway...

• Psykopatologia
        ihmellineN kirjoitti:

Vai onko se kyse empatiasta? No anyway...

.
        e m-p a t i a
        (kr. en sisään, pathos tunne, empatheija kiintymys), saksalaisen filosofin Theodor Lipps’in (1851–1914) "Einfühlung", eläytyminen toiseen (jolloin subjektit pysyvät erillään). Ei välttämättä edellytä positiivista tunnetta; esim. hyvä kiduttaja voi olla empaattinen. *sympatia.

s y m-p a t i a
        (kr. sym, yhdessä; pathos tunne), myötätunto; sympaattinen nauraa nauravien kanssa ja itkee itkevien kanssa (jolloin subjektit voivat fuusioitua). *empatia.

Miten niin katuu? Eikö sitten kaikki johdukaan hänen sairaudestaan?
        .

• Kaihis
        Psykopatologia kirjoitti:

.
        e m-p a t i a
        (kr. en sisään, pathos tunne, empatheija kiintymys), saksalaisen filosofin Theodor Lipps’in (1851–1914) "Einfühlung", eläytyminen toiseen (jolloin subjektit pysyvät erillään). Ei välttämättä edellytä positiivista tunnetta; esim. hyvä kiduttaja voi olla empaattinen. *sympatia.

s y m-p a t i a
        (kr. sym, yhdessä; pathos tunne), myötätunto; sympaattinen nauraa nauravien kanssa ja itkee itkevien kanssa (jolloin subjektit voivat fuusioitua). *empatia.

.

Kaikki tämä juttu johtuu lähinnä hänen tietämättömyydestään ja kokemattomuudestaan, siitä miten naisia kohdellaan.

Suurin ongelma kuitenkin taitaa olla asenteissa ja ihanteissa?!

Tietämättömyys ja kokemattomuus ei ole sairautta.
        Kirjastako muuten lainasit edellisen viestisi?

• Kaihis

.
        e m-p a t i a

s y m-p a t i a

.

Kaikki tämä juttu johtuu lähinnä hänen tietämättömyydestään ja kokemattomuudestaan, siitä miten naisia kohdellaan.

• Psykopatologia
        Kaihis kirjoitti:

.
        Kun hänet tiedät, niin katuuko hän mm. sitä, että hän on kehottanut palstalaisia tekemään minusta valituksia Suomen Psykologiliittoon?
        .

• on kermiitti?

.
        Kun hänet tiedät, niin katuuko hän mm. sitä, että hän on kehottanut palstalaisia tekemään minusta valituksia Suomen Psykologiliittoon?
        .

Mielenkiintoni heräsi tähän aivan uuteen, internetin välityksellä syntyneeseen julkkikseen, kermiittiin. Luin sekä tätä keskustelua, että hänen tukiasemansa omaa pientä palstaa. Siellä hän kertoo kuinka saunoo ja pyörii muunmuassa äitensä kanssa ympäri kaupunkia. Välillä joku ulkopuolinen käy heittämässä herra ministeritason palstalle jotain kommenttia, jopa selitystä vaativaa henkilökohtaista tekstiä, johon kermiitti vastaa, sivuuttaa ja jatkaa omia pikku höpöttelyjään päivien kulusta.
        No, ei voi muuta sanoa kuin että pienet ovat piirit. Täällä jokainen tuntee hänet -ja hän tuntee jokaisen?
        Valitettavasti hän osaa kirjoittaa melko fiksusti, äidienkieltä hän on ainakin oppinut ja sanavalmiutta kai löytyy... Silti hän on kuitenkin aivan tyypillinen suomalainen mies. Ihan ykköstyyppiä ja A-luokkaa. Jonka perään en vollottaisi pisaraakaan. Myönnetään, että jo vaivauduin hänen touhujaan seuraamaan ja historiaa tutkimaan, mutta se siitä... en tunne, enkä ole hänestä kuullutkaan. Jaksan vain ihmetellä...

Nimim. Internetin avulla julkkikseksi!

• ihmellineN kirjoitti:

Vai onko se kyse empatiasta? No anyway...

Miksi puolustelette selkeää kusipäisyyttä?

• Kaihis
        kellastunut kirjoitti:

En näe tässä asiassa mitään kusipäisyyttä.
        Enkä ole puolustellut ketään. Olen lähinnä kirjoittanut oman mielipiteeni/ajatukseni julki.

(Tuo yksi viesti nyt sattui tulemaan kahteen kertaan tämän foorumin kusipäisen oikkuilun takia.)

• Kaihis

.
        .

Ai on vai? -no siitä en tiennyt mitään, enkä tiedä katuuko hän juuri tuota asiaa mistä arvon "Psykopatologimme" kertoi.

Mutta sen tiedän että hän katuu tätä munaustaan mistä tässä ketjussa on kyse. Kaikki kuitenkin saa munata elämässään ainakin kerran, ehkä toisenkin.

Elämän koukerot on aina vaivalloiset, joskus saa sontaa niskaan joskus ei. Elämä on ironista, mutta kuinka moni ymmärtää, ironiaa täällä??

• kellastunut kirjoitti:

ehkä siksi, että tiedän hermitin olevan livenä hyvä tyyppi. sinä et häntä henk.koht. ees tunne, me tunnetaan.

• Psykopatologia
        Kaihis kirjoitti:

Ai on vai? -no siitä en tiennyt mitään, enkä tiedä katuuko hän juuri tuota asiaa mistä arvon "Psykopatologimme" kertoi.

Mutta sen tiedän että hän katuu tätä munaustaan mistä tässä ketjussa on kyse. Kaikki kuitenkin saa munata elämässään ainakin kerran, ehkä toisenkin.

Elämän koukerot on aina vaivalloiset, joskus saa sontaa niskaan joskus ei. Elämä on ironista, mutta kuinka moni ymmärtää, ironiaa täällä??

.
        tämä "hyvä tyyppi" sitä, että hän on täällä leikkimielisesti kajonnut kellastuneen rintoihin?
        .

• Kaihis kirjoitti:

En näe tässä asiassa mitään kusipäisyyttä.
        Enkä ole puolustellut ketään. Olen lähinnä kirjoittanut oman mielipiteeni/ajatukseni julki.

(Tuo yksi viesti nyt sattui tulemaan kahteen kertaan tämän foorumin kusipäisen oikkuilun takia.)

Jos et hermitin kusipäisyyttä näe.

Hermit haukkuu tuttavaansa nettipalstan chatissä - julkisesti siis.

Mikä voisi olla tuon suurempaa kusipäisyyttä - tai kyllähän sellaisistakin hermitin kohdalla näyttöä on.

• hermiittiä lukenut
        ihmellineN kirjoitti:

ehkä siksi, että tiedän hermitin olevan livenä hyvä tyyppi. sinä et häntä henk.koht. ees tunne, me tunnetaan.

Olempa minäkin kuullut hänen mollaavan tukarille kirjoittajia ja kavereitaan,
        kuka teki sitä ja kuka teki tätä jne.
        Paha mieli erityisesti tuli,
        kun hän kerran haukkui pohjamutiin erään nuoren naisen,
        silloin havahduin huomaamaan millainen ihminen tuo Hermiitti on.

Itse olen jo monia vuosia elämää nähnyt ja ex-mieheni oli narsisti,
        tunnistan Hermiitissä monia samoja piirteitä kuin hänessä oli.

• hermiittiä lukenut kirjoitti:

Olempa minäkin kuullut hänen mollaavan tukarille kirjoittajia ja kavereitaan,
        kuka teki sitä ja kuka teki tätä jne.
        Paha mieli erityisesti tuli,
        kun hän kerran haukkui pohjamutiin erään nuoren naisen,
        silloin havahduin huomaamaan millainen ihminen tuo Hermiitti on.

Itse olen jo monia vuosia elämää nähnyt ja ex-mieheni oli narsisti,
        tunnistan Hermiitissä monia samoja piirteitä kuin hänessä oli.

Minä en ole kuullut Hermitin minua haukkuvan. Suhtautuminen häneen kaverina kyllä muuttuisi, jos paljastuisi selän takana puhumista.

• naikkonen N

älä murehdi fiksujakin miehiä maailmasta löytyy.
      Haistata paskat idjootille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Hah, naurettavaa

Ihmettelen vain että miten hitossa te kaikki voitte määritellä internetin kirjoitusten perusteella koko ihmisten elämän kuten juuri tuon Hermiitin? mistä te tiedätte millainen tuo aloittaja sitten on?

• tottapotta

Aloittaja on läski, selluliittinen, riipputissinen, finninaamainen, arpinen, vähä-älyinen, limainen, haiseva, juoppo, narkkari, varas, siipeilijä, kitisiä, joka ei saa miestä, vaikka maksaisi.

Mitä oikeutta hänellä on valittaa, että häntä sanotaan läskiksi, jos hän kerran on läski!!!!!!!!!!!

• häpeä, tajuutko?
        tottapotta kirjoitti:

Aloittaja on läski, selluliittinen, riipputissinen, finninaamainen, arpinen, vähä-älyinen, limainen, haiseva, juoppo, narkkari, varas, siipeilijä, kitisiä, joka ei saa miestä, vaikka maksaisi.

Mitä oikeutta hänellä on valittaa, että häntä sanotaan läskiksi, jos hän kerran on läski!!!!!!!!!!!

Ja sinä joka kirjoitit ylläolevan, olet kaikista kirjoittajista ala-arvoisin ja surkein luuseri mitä ikinä näillä palstoilla voi esiintyä ja sinun paikkasi, tuon paskan perusteella mitä sinusta tänne putosi, olisi kaikkein alimmalla paskalaariin johtavilla portailla... Osaisit edes hävetä!

• kinuskitoffeevailija

Miten sinulla menee?
      Toivon, että olet löytänyt fiksumpaa seuraa kuin hermiitti.
      Aurinkoista, lämmintä syksyä :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      434
      6173
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      87
      5480
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      51
      4477
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      54
      3996
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      80
      3983
    6. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      3
      3616
    7. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3549
    8. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      121
      3274
    9. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3251
    10. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2309
    Aihe