Facebook-profiilin poistaminen?!

Niin että

miten saan poistettua oman profiilini KOKONAAN facebookista? En löytänyt mistään sellasta poista-vaihtoehtoo vaikka selasin kaikki mahdolliset paikat tuolla sivuilla läpi...

51

30403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tääkin tahtoo tietää

      En tiedä, poistaako tämä "ongelmaa" kokonaan, mutta account-valikossa on deactivate Account -toiminto, jolla profiilin saa tietääkseni ainakin jotenkin poistettua. Vielä jos joku viisaampi voisi valaista asiaa tarkemmin; näkevätkö friendit vielä kuitenkin profiilin, mitä aiemmille merkinnöilleni tapahtuu jne.?

      • kaiken minkä pystyin

        profiilistani. kaikki mitä pystyin muuttamaan neutraaliksi, vaihdoin, tyyliin: sukupuoli:man, woman, select one, niin otin sen ylimmän eli select one. samoin select country ja sitten lueteltu maat, otin sen select country. Menin läpi näin kaikki kohdat. sitten seivasin.
        Ennen tätä olin kohteliaimmin ilmoittanut ystävilleni 'send a message' poistuvani takavasemmalle. Ystävien kuvat jätin, sillä en halunnut jos heille tulisi fb:stä joku viesti että poistettu ystäväkaartista tms.? Sitten deactivoin tilini.


      • yritin mennä
        kaiken minkä pystyin kirjoitti:

        profiilistani. kaikki mitä pystyin muuttamaan neutraaliksi, vaihdoin, tyyliin: sukupuoli:man, woman, select one, niin otin sen ylimmän eli select one. samoin select country ja sitten lueteltu maat, otin sen select country. Menin läpi näin kaikki kohdat. sitten seivasin.
        Ennen tätä olin kohteliaimmin ilmoittanut ystävilleni 'send a message' poistuvani takavasemmalle. Ystävien kuvat jätin, sillä en halunnut jos heille tulisi fb:stä joku viesti että poistettu ystäväkaartista tms.? Sitten deactivoin tilini.

        vielä kerran sisään profiilini. Heti tuli fb:sta kirje sähköpostiin: täältä on yritetty mennä profiiliin, haluatko aktivoida sen ja linkki? Menin katsomaan ja pääsin muitta mutkitta omaan kysymysmerkki profiiliini, jonka olin siis lähes puhdistanut kokonaan. Kävin normaaliin tapaan ystävieni profiileissa, siellä näkyi nyt nimeni ja kysymysmerkki.
        Poistin loput tiedot,ts. 'hide this', statuksen, ja muuta sälää. Jätin edelleen ystävien kuvat, hehän ovat itse vielä feississä. sitten deaktivoin taas.
        Oletan tämän kokemuksen perusteella -voin tietysti tsekata kavereilta- että mikäli en yritä kirjautua profiiliin, se on todella poistunut, sikäli ettei näy muilla, vaan heti kirjautumisyritys pistää taas prosessin liikkeelle facessa.
        Ja se mikä datana on heillä on ihan neutraalia tai sitten voi laittaa fuulaa jos haluaa, sähköpostiosoite siellä on, senkin voit tietysti vaihtaa.
        Jos olisin halunnut olisin tietysti voinut 'privacy'sta blokata kaverit näkemästä sivua, katsoin sen tarpeettomaksi. OK? :)


      • Home

        Miten voit peruA YHTÄÄN MITÄÄN, jos ei sulla ole perumismahdollisuuttaa!!!!!


      • sdhfcdhfbsf
        Home kirjoitti:

        Miten voit peruA YHTÄÄN MITÄÄN, jos ei sulla ole perumismahdollisuuttaa!!!!!

        Poistuuko facebook ittestään jos sitä ei käytä pitään aikaaan??? tai voiko sen poistaa sähköpostin avulla? kun en oo päässy kirjautuun kuukauteen sisään koska kavi silleen tyhmästi että tuttu teki mun sähköpostille tilin facebookkiin ja unihin et se on munkin sposti ja nyt en pääse sinne mun se kaveri pääsee : (((( Mitä teen


      • ohjeeet
        yritin mennä kirjoitti:

        vielä kerran sisään profiilini. Heti tuli fb:sta kirje sähköpostiin: täältä on yritetty mennä profiiliin, haluatko aktivoida sen ja linkki? Menin katsomaan ja pääsin muitta mutkitta omaan kysymysmerkki profiiliini, jonka olin siis lähes puhdistanut kokonaan. Kävin normaaliin tapaan ystävieni profiileissa, siellä näkyi nyt nimeni ja kysymysmerkki.
        Poistin loput tiedot,ts. 'hide this', statuksen, ja muuta sälää. Jätin edelleen ystävien kuvat, hehän ovat itse vielä feississä. sitten deaktivoin taas.
        Oletan tämän kokemuksen perusteella -voin tietysti tsekata kavereilta- että mikäli en yritä kirjautua profiiliin, se on todella poistunut, sikäli ettei näy muilla, vaan heti kirjautumisyritys pistää taas prosessin liikkeelle facessa.
        Ja se mikä datana on heillä on ihan neutraalia tai sitten voi laittaa fuulaa jos haluaa, sähköpostiosoite siellä on, senkin voit tietysti vaihtaa.
        Jos olisin halunnut olisin tietysti voinut 'privacy'sta blokata kaverit näkemästä sivua, katsoin sen tarpeettomaksi. OK? :)

        OHJEET FB TILIN POISTAMISEEN:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10145314


    • yasmin ylitapio

      minun pitää poistaa facebook koska ole ala ikäinene.

      • Henna H (82)

      • Vemputin

      • assbook
        Vemputin kirjoitti:

        http://vempaimia.net/poista-facebook-tilisi-et-tarvitse-sita-miten-poistan-facebookin/

        tuon linkin taka ohje! :)

        Minä tein sen näin: (tuon lauseen ....jos haluat poistaa käyttäjätilisi lopullisesti.... viimeinen sana tässä on linkki, josta päästään jatkamaan)

        Käyttäjätili->

        Ohje-ja tukikeskus ->
        Yksityisyys ->
        Yksityisyysasetukset ja perusasiat ->
        Yksityisyys: Käyttäjätilien poistaminen käytöstä, poistaminen sivustosta kokonaan ja muuttaminen muistotileiksi ->
        Miten saan käyttäjätilini poistetuksi pysyvästi ->
        ……..Jos haluat poistaa käyttäjätilisi lopullisesti ilman palautusmahdollisuutta, kirjaudu sisään ja jätä poistopyyntö tässä.

        Poista tilini
        Jos et aio enää käyttää Facebookia ja haluat, että käyttäjätilisi poistetaan, me hoidamme asian puolestasi. Huomaa, ettet voi enää ottaa tiliäsi käyttöösi etkä palauttaa sen sisältöä tai siihen lisäämiäsi tietoja. Jos haluat, että tilisi poistetaan, klikkaa Lähetä-painiketta.

        Kysytään salasanaa ja kahta varmistussanaa. Tee niin ja paina OK.

        Käyttäjätili poistuu pysyvästi n. kahden viikon kuluttua. Saat vielä tätä koskevan ilmoitustekstin, jonka kuittaat OK:lla.
        Homma on hoidettu.


      • plop plop
        assbook kirjoitti:

        Minä tein sen näin: (tuon lauseen ....jos haluat poistaa käyttäjätilisi lopullisesti.... viimeinen sana tässä on linkki, josta päästään jatkamaan)

        Käyttäjätili->

        Ohje-ja tukikeskus ->
        Yksityisyys ->
        Yksityisyysasetukset ja perusasiat ->
        Yksityisyys: Käyttäjätilien poistaminen käytöstä, poistaminen sivustosta kokonaan ja muuttaminen muistotileiksi ->
        Miten saan käyttäjätilini poistetuksi pysyvästi ->
        ……..Jos haluat poistaa käyttäjätilisi lopullisesti ilman palautusmahdollisuutta, kirjaudu sisään ja jätä poistopyyntö tässä.

        Poista tilini
        Jos et aio enää käyttää Facebookia ja haluat, että käyttäjätilisi poistetaan, me hoidamme asian puolestasi. Huomaa, ettet voi enää ottaa tiliäsi käyttöösi etkä palauttaa sen sisältöä tai siihen lisäämiäsi tietoja. Jos haluat, että tilisi poistetaan, klikkaa Lähetä-painiketta.

        Kysytään salasanaa ja kahta varmistussanaa. Tee niin ja paina OK.

        Käyttäjätili poistuu pysyvästi n. kahden viikon kuluttua. Saat vielä tätä koskevan ilmoitustekstin, jonka kuittaat OK:lla.
        Homma on hoidettu.

        Kuinka poistua facebookista.
        En muista salasanaani, facebook asetuksissani on esto ettei se voi lähettää vahvistuskoodia.
        Mitä tehä.


      • jamutu
        plop plop kirjoitti:

        Kuinka poistua facebookista.
        En muista salasanaani, facebook asetuksissani on esto ettei se voi lähettää vahvistuskoodia.
        Mitä tehä.

        tää on mutuheitto, mut asetuksista tai mitä ne on, ni eikö voi laittaa kuvan tilalle vaikka koiran nassua, nimen vaihtaa toiseen, ja muut tiedot siten, ettei niitä näe kuin itse. tai max kaverit.
        Ja sit kaikki muutkin tiedot veks. Mitkä vaan muutettavissa. Ainoo tossa(en muista) ...saako nimeä vaihdettua jälkikäteen - mutta vaikkei saisikaan, ni vaikee identifioida koiraa sun oikeen nimen kanssa silti. Ja kai nyt suomessa on muutama saman niminen ku nää. Joten max jäljelle jää koiran kuva ja nimi. who cares.


      • tyrtyrty
        plop plop kirjoitti:

        Kuinka poistua facebookista.
        En muista salasanaani, facebook asetuksissani on esto ettei se voi lähettää vahvistuskoodia.
        Mitä tehä.

        >>>>>>>>En muista salasanaani salasanat.... ? Ainaki firefoxin työkalupalkissa tai mikä toi on..


      • Uskomattomanpettynyt
        tyrtyrty kirjoitti:

        >>>>>>>>En muista salasanaani salasanat.... ? Ainaki firefoxin työkalupalkissa tai mikä toi on..

        Mitäs sitten pitää tehdä, kun FB vaan ilmoittaa että "profiilisi on poistettu"? Ei mitään varoitusta, eikä mitään hajua mistä johtui. Laitoin sinne viestiä ja ilmoittivat vaan että olen antanu väärät nimitiedot ja yritän olla joku muu kun mitä olen, mikä ei todellakaan ole totta. Että näin. Kiitos FB, en enää ikinä halua olla missään tekemisissä kanssanne.


      • fb
        Uskomattomanpettynyt kirjoitti:

        Mitäs sitten pitää tehdä, kun FB vaan ilmoittaa että "profiilisi on poistettu"? Ei mitään varoitusta, eikä mitään hajua mistä johtui. Laitoin sinne viestiä ja ilmoittivat vaan että olen antanu väärät nimitiedot ja yritän olla joku muu kun mitä olen, mikä ei todellakaan ole totta. Että näin. Kiitos FB, en enää ikinä halua olla missään tekemisissä kanssanne.

        ei sille voi mitään, joku on joko saanut salasanasi ja poistanut profiilisi. älä itke kakara, facebook on vaarallinen paikka täynnä feikkejä jotka on oikeasti kännikaloja.


      • näppynokkarupi
        Uskomattomanpettynyt kirjoitti:

        Mitäs sitten pitää tehdä, kun FB vaan ilmoittaa että "profiilisi on poistettu"? Ei mitään varoitusta, eikä mitään hajua mistä johtui. Laitoin sinne viestiä ja ilmoittivat vaan että olen antanu väärät nimitiedot ja yritän olla joku muu kun mitä olen, mikä ei todellakaan ole totta. Että näin. Kiitos FB, en enää ikinä halua olla missään tekemisissä kanssanne.

        Sullo ollu siellä jotai mistä joku feisbookin ylläpitäjä ei oo tykänny :)
        esm vaikka pilkku väärässä paikassa yms


      • no face any more
        assbook kirjoitti:

        Minä tein sen näin: (tuon lauseen ....jos haluat poistaa käyttäjätilisi lopullisesti.... viimeinen sana tässä on linkki, josta päästään jatkamaan)

        Käyttäjätili->

        Ohje-ja tukikeskus ->
        Yksityisyys ->
        Yksityisyysasetukset ja perusasiat ->
        Yksityisyys: Käyttäjätilien poistaminen käytöstä, poistaminen sivustosta kokonaan ja muuttaminen muistotileiksi ->
        Miten saan käyttäjätilini poistetuksi pysyvästi ->
        ……..Jos haluat poistaa käyttäjätilisi lopullisesti ilman palautusmahdollisuutta, kirjaudu sisään ja jätä poistopyyntö tässä.

        Poista tilini
        Jos et aio enää käyttää Facebookia ja haluat, että käyttäjätilisi poistetaan, me hoidamme asian puolestasi. Huomaa, ettet voi enää ottaa tiliäsi käyttöösi etkä palauttaa sen sisältöä tai siihen lisäämiäsi tietoja. Jos haluat, että tilisi poistetaan, klikkaa Lähetä-painiketta.

        Kysytään salasanaa ja kahta varmistussanaa. Tee niin ja paina OK.

        Käyttäjätili poistuu pysyvästi n. kahden viikon kuluttua. Saat vielä tätä koskevan ilmoitustekstin, jonka kuittaat OK:lla.
        Homma on hoidettu.

        kiitos,toivon että tämä toimisi,kiitos kiitos


      • sakki98

      • fszdxghnfgvm

        Mitäs välii sil o ku fb o k-13 ja alle 18v o alaikäinen lain mukaa


    • Zrentrou

      mene käyttäjätilinasetukset Poista käyttäjätili käytöstä
      Syy lähtöön (pakollinen): vastaa siihen jollakin vaihtoehdolla
      sen jälkeen kohdassa kerro tarkemmin siinä kerrot kaiken ja sitten laitat siihen että vaadin että tämä käyttäjätili poistetaan jälittömästi
      sitten painat vahvista sitten se poistuu vähän ajan päästä käytöstä

    • VL

      Helpoin tapa on mennä osoitteeseen http://3.ly/DelFB. Tilisi poistuu vasta, kun olet ollut kaksi viikkoa kirjautumatta sisään. Mikään sovellus ei saa ottaa yhteyttä tiliisi.
      Tämän jälkeen tilisi on poistettu palvelusta kokonaan.

      • VL

        Linkki ei enää näköjään toimi oikein.


      • kannattaako palata?

        toi on tosi mälsää et pitää oottaa 2 viikkoo :P ite yritin tehä uutta face tiliä... nii sit sain ite kans tietää et pitää oottaa nui kauan.... mul ois nyt jotai neljä päivää viel, mut oon ollu nii kaua pois facesta nii en tiijä mihin mä sitä enää tarvisin...... itse asiassa mun elämä on ollu jotenki "selkeempää" ilma facea. Se vei sillo kauheesti aikaa... ja nyt on ehtiny puuhailla vaikka mitä mukavaa :):)


    • VL
    • vastavallankaappaus
    • OlenPihallaKaikesta

      Tää siihen muutokseen:
      Aika ärsyttävää, ku alaikäisekki liittyy faceen ja nehän ei välttis viel ymmärrä pitää yksityisyyttään. En tiedä viel miten se vaikuttaa puhelimis, mut jos on käyny puhelimella facebookis, nii entä jos se vie sen vakoilulaitteensa koko puhelimeen...?

      • NIIIIIIIIIMPÄ!

        ...... oon miettiny just tota aivan samaa o.O ... ja eikö facebookin ikäraja oo 13? ja en tajua miks jokku 8-10 vuotiaat liittyy faceen koska ne on niin nuoria, niitten kuulus viel leikkiä =D niilhä menee koko lapsuus ku ne vaa on kokoaja faces ku tulee siitä riippuvaiseks..... vai onks se vaa sitä että halutaa näyttää/vaikuttaa vanhemmilta... EN YMMÄRRÄ .................. mä en ikinä antais mun lapsien mennä faceen nii nuorina:D korkeintaa se 13 !


    • kuvat talteen

      Tästä voit ladata kaikki Facebookkiin laittamasi kuvat, oman seinän tekstit ja inbox viestit tiedostoina omalle koneelle:

      https://www.facebook.com/help/?faq=212802592074644

      Profiilin poistamisen jälkeenkin on joskus kiva muistella vanhoja joten on hyvä olla kopio omalla koneella vanhasta facebook tilistä :)

    • noilla onnistuu

      ohje ja tukikeskus -> oikealta alhaalta yksityisyys ->information we recevie and how it is used -> public information -> alaspäin -> nimi sarakkeesta poista -> lähetä Noilla onnistuu poistamaan :D

    • 74939332
    • plää

      haluisin poistaa mun facebookin mut ei toimi mikkää auttakaa ny saatana

      • minnni

      • tietämätön
        minnni kirjoitti:

        näin:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10145314

        hei tiiäks että sit ku on poistanu facebookin, nii meneeks siinä jonku aikaa että se niiku tajuaa että sieltä on lähetty. koska yritin tehdä uutta facebookia, poistin käyttäjätilin KOKONAAN käytöstä, ja sitten aloin tehdä uutta niin se sano "käyttäjätilisi on vielä käytössä, yritä sisään uudestaan" jotai tommosta... nii meneeks siinä jonku aikaa että se lataa et sieltä on lähetty tai jotai :P


    • noniii elikkä...

      se on helppoa ja nopeaa, painaa siitä oikean puoleisesta nuolesta sitten valitsee "yksityis asetukset" ja sieltä vasemmasta sivusta "turvallisuus" ja siellä ihan alhaalla lukee "poista facebook -profiilini käytöstä" tai jotai semmosta =D ja sitte painat siitä ja ruksitat johonkin kohtaan miksi haluat poistaa sen, JA MUISTA painaa ruksi "lopeta facebook viestien tulo sähköpostiin" !!!!!! ja sitten painat lopeta facebook. ja sitten vastaat varmistuksiin ja VALMIS ! :)

    • apua pliis? (=

      mut heiiiiiii voiko joku PLIIISSS auttaa äkkiää :( mä poistin facen pysyvästi koska halusin tehdä uuden tilin, nii sit ku poistin feissin (facen) nii sit siihen tuli tämmöne teksti "Käyttäjätilisi on poistettu käytöstä
      Ota käyttäjätilisi uudelleen käyttöön kirjautumalla sisään vanhalla kirjautumissähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi. Voit käyttää sivustoa kuten ennenkin.
      Toivottavasti palaat pian." ARGHHHHHHHH ! mua ärsyttää iha suunnattomasti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MÄ HALUSIN POISTAA SEN KOKONAA siis ihan KO-KO-NAAN! en halua palata!! haluun tehä kokonaa uuden ! jossaki luki että vaikka poistaa facen kokonaa nii siin on semmone "viive" että voi silti palata sinne jos muuttaa mielensä... nii kauanko se kestää jos semmone on ? ku en jaksais alkaa tekee uutta sähköpostii tai näi .... ! MUA ÄRSYTTÄÄÄ!! voiko joku ihana ihminen PLIIS AUTTAAA??? :):):) oisin tosi kiitollinennn!

    • Köyhät kyykkyyn.

      Facebook on niin saakelin perseestä, ettei pahemmasta väliä!

    • iHATEfacebook

      Facebook vie ihmisiltä turhaan aikaa

    • kaketus

      TURVALLISUUS valikosta löytyi käyttäjätilin poisto.

    • aman

      ite positin mut en enää muista mitä kautta

    • voihitsi

      kusetusta koko homma facebook tallentaa kaiken eikä käyttäjää saa poistettua

    • abdu ghannou

      EN OSAA POISTAA

    • juupelis5
    • nyt v*tu****

      Kuinka saan poistettua facebookin siitä palkista mistä näkee paikalla olevat kaverit niin siihen on tullut sellainen ilmoituspalkkikin siihen chatpalkkiin niin kuinka saan sen ilmoituspalkin pois???? Auttakaa. Tiedän ettei liity aiheeseen...mutten osaa.

      • 378433444

        Voisiko joku auttaa , haluaisin poistaa tilin facebookista mutta olen unohtanut salasanan eikä minulla ole enään tuo sähköposti käytössä , olen tehnyt uuden tilin ja jos joku voisi neuvoa mitä tehdä.


      • hyyh.
        378433444 kirjoitti:

        Voisiko joku auttaa , haluaisin poistaa tilin facebookista mutta olen unohtanut salasanan eikä minulla ole enään tuo sähköposti käytössä , olen tehnyt uuden tilin ja jos joku voisi neuvoa mitä tehdä.

        ota facebookin ylläpitoon yhteyttä.


      • 378433444
        hyyh. kirjoitti:

        ota facebookin ylläpitoon yhteyttä.

        Miten siihen saa yhteyden ?


    • LÖYTYI

      Turvallisuusvalikosta, alimmainen teksti SINISELLÄ: POISTA käyttäjätili

    • Älä kirjaudu

      Facebook on ansa

    • Vilttihattu.V.62

      Jees, On!

    • Anonyymi

      Miten saan poistettua Facebook tilin mikä esiintyy minua ja en tijä sen sen sähköposti ja enkä salasana

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2403
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1814
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      332
      1526
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      174
      1524
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1065
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      84
      949
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      795
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      780
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      205
      731
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe