malminkartanon autohuolto

kehutaan kerrankin

Tässä ei ole tarkoitus mainostaa vaan kertoa omasta positiivisesta kokemuksesta, joka on todella poikkeus kun on joutunut käyttämään pks alueen korjaamopalveluita kun en itse ole mikään autoalan ammattilainen, ja se käynti on yleensä harmitttanut niin että on jälkeenpäin kaduttanut koko korjaamokäynti. Laita mielellään itsekkin vinkki hyvästä paikasta jonka olet "löytänyt" niin ei aina mene valituksen puolelle.

Malminkartanon autohuoltossa ainakin itseltäni täydet 10 pistettä, että jos olet todella väsynyt pks alueen rahat pois korjaamoihin/huoltopaikkoihin niinkuin olin itsekkin niin kannattaa kokeilla. Löytyy konalan suoralta, itsellä aika pitkä matka mutta vaivan arvoista koska:
* veloitus aina ollut kohtuullinen tai alakanttiin totutusta/ hyvin perusteltu
*kaikki laskutettu työ aina tehty, ja vai tehdystä työstä mitä ilmeisemmin laskutettu( kyllä tämä on poikkeus käytännöstä)

Itse olen tarkkana aina jälkeenpäin tarkastanut mitä todella tehty ja mitä ei, ainakin silmämääräisesti, ja tämä paikka todella positiivinen yllätys, pieni huoltokorjaamo joka aloittanut muutaman hengen porukalla nykyjään vissiin kuuluu johkiin ad ketjuun myös mutta samat kaverit tekee edelleen, joita tuntuu kiinnostavan se että asikas tulee toisenkin kerran.
Esimerkkinä nyt viimeksi autoni käyntihäiriö, vikakoodit luettu, sähköjärjestelmät , polttoainekulku jne tarkistettu, vika ilmeisesti sytytysyksikössä mutta koska mitään varsinaista vikaa ei paikallisetettu (vikakoodimuistikin tyhjä) ei veloitusta ollenkaan, eli vaikka tutkittu sitä ja tätä niin ei haluttu ottaa maksua koska mitään varsinaista vikaa ei löytynyt, tyhjäkäynti kello oli puhdistettu ja auto sen jälkeen ollut (ainakin tähän asti) oireeton.
Missään koskaan saanut näin hyvää palvelua, merkkikorjaamolla pelkkä vikakoodien lukeminen, se että työnnetään töpseli kiinni, maksaa jo monta kyymppiä vaikka mitään muuta ei tehtäisikään.

15

8558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :;hpdd

      mä en ainakaan vie ikinä autoani yhteenkään merkkiliikkeeseen. Variston Nesteen yhteydessä olevan huollon mies on ollut alalla varmaan 30v eikä kyllä kisko jarrupalojen vaihdosta jne mitään satasta, kuten muualla on tapana. -se tekee asiat helvetin hyvällä ammattitaidolla ja hinnalla, siitä todisteena aina n. 2 viikon jono kun soitat ajan..

    • ok paikka

      Vein kerran samaan paikkaan autoni kun luulin jarrujen olevan loppu. Hinta-arvio kohtuullinen jne. Soittivat sitten hetikohta että siellä jarruissa oli vain kivi rahissut, että ei vielä vaihdon tarvetta pitkään aikaan. Veloitus oli 20 euroa jonka maksoin mielelläni.
      Palveluasenne oli asiallista. Ts. asiakasta ei pidetty tyhmänä.

    • varmaankin

      Tarkoitit varmaankin konalan automaan s-etuhuoltoa? Sehän ei kuulu mihinkään ab, autoaci, autovit tms-ketjuun vaan S-ryhmään, josta irtoaa asiakkaalle myös s-bonus pisteet. Siinä konalan suoralla toi liike on.

      • azzlakk

        Ainakin netistä kyllä löytyi Malminkartanon autohuolto, AD-ketjun jäsen.


    • ziukku

      Ihan hyvän tuntuinen paikka,palvelu oli hyvää ja homma hoitui nopeasti. Hintakin oli suurin piirtein mitä olin ajatellut. Ainoa mikä mietitytti hetken oli varaosien hinta mutta ovat varmaan sitten laadukkaampia kun motonetin osat.

    • kolibri71

      noh. itse vein autoni tonne jarru remppaan,kun katsastuksessa käsijarrut erot liian suuret,sain tarjouksen ja oli halpa,mut kun vein auton huoltoon.aika oli 8 aamulla ja sanovat et heti pääsee.noh auto 10 aikaan vasta sisään,sit alkoikin koominen osa :) mun jarrut ei kuulema toimi ollenkaan,eli ei riitä palojen vaihto,pitäisi vaijerit vaihtaa ja uudet satulat ja levyt,ja hinnaksi olisi tullut noin 500€,joten pyysin kasaamaan auton takas,ja ihmettelin mielessäni et mihin oli yhtäkkiä vaijerien toiminta hävinny,noh vittuuntuneena pois lähtiessä kokeilin niin samanlaila ne toimivat kuin ennenkin,eli TOIMI.niin ja palojakaan ne ei saaneet vaihdettua ku satulat niin jumissa :) noh taas vitutus jatku ja eiku katsastus asemalle jossa jarru testiin ja YLLÄTYS jarrut oli rajojen sisällä.mut kehoitettiin palat vaihtaan :) leima tuli kumminkin ja nyt palat vaihdettu.

      sitä vaan mietin et olikohan ton paikan pala ja vaihto tarjous niin halpa et oli pakko keksiä vikoja?? ei tullu vastausta enää kyselyyn.
      varaosienkin hinnat tuol aika suolasia,vertaa sit vaikka alkuperäisiinkin.

      eli näin mua ois veloitettu,(suluissa osien hinnat tien toisella puolella motonetissä)

      käsijarru vaijeri 140€ (9.90 )
      palat työ 110€ (15)
      jarrulevyt taakse 330€ (n:50 kpl)

      noh sain sentää yhden pultin kiristyksen ja kusetus yrityksen 46€ sis alv :)

      ps:kaakao oli hyvää.

      • EX-asiakas

        Hei,

        Oletko varma, että et tarkoita Konalan Autopartner- huoltoa. Tarinasi kuulostaa aivan samalta, kuin meidän perheemme kokemukset autohuolloista heidän liikkeissään. Autoihin on ilmestynyt huolloissa odottamattomia vikoja. Lisäksi öljynvaihdon jälkeen auton tietokone on ruvennut "kitisemään" öljyä ja säiliön pohjalta on löytynyt tikulla kaivettuna tilkka mustaa mömmöä. Auto on keittänyt moottoritiellä, kun nesteet unohtunut huollossa tarkistaa. Viimeisimmän ongelman selvittely on kestänyt puolivuotta ja numeroni on ilmeisesti "merkattu", kun puheluihini ei vastata.


      • LiSa 78
        EX-asiakas kirjoitti:

        Hei,

        Oletko varma, että et tarkoita Konalan Autopartner- huoltoa. Tarinasi kuulostaa aivan samalta, kuin meidän perheemme kokemukset autohuolloista heidän liikkeissään. Autoihin on ilmestynyt huolloissa odottamattomia vikoja. Lisäksi öljynvaihdon jälkeen auton tietokone on ruvennut "kitisemään" öljyä ja säiliön pohjalta on löytynyt tikulla kaivettuna tilkka mustaa mömmöä. Auto on keittänyt moottoritiellä, kun nesteet unohtunut huollossa tarkistaa. Viimeisimmän ongelman selvittely on kestänyt puolivuotta ja numeroni on ilmeisesti "merkattu", kun puheluihini ei vastata.

        Autoni oli Autopartnerilla Konalassa ja tuo on tuttua, autooni tuli siellä huollon aikana kesällä erilaisia "vikoja" mitkä olisi pitänyt korjata, huolto oli kuitenkin tehty mutta mm. jarrunesteen vaihto oli jätetty tekemättä, vaikka se oli auton huoltoohjelmaan merkitty. Erikoista sinällään että iskareita olisi pitänyt autoon vaihtaa, mutta jarrunesteet jätetään vaihtamatta vaikka oli pitänyt. Hinta oli myös noussut miltei 20% kustannusarviosta. En vie sinne autoai enään, enkä voi suositella muillekkaan.


    • Autokorjaamo Partner

      Hei,

      Muutimme Konalaan Huhtikuussa Pähkinärinteestä. Tämän jälkeen Suomi24 sivustolle on tullut mitä ihmeempiä valituksia toimistamme joita ei ennen tullut. Lisäksi nyt kilpailijoidemme kehu sivuilla joissa jokin asiakas valittaa yritetään ohjata asia meidän puoleen. Touhu vaikuttaa vähintäänkin epäilyttävältä.

      Onneksi suomen Poliisi saa käyttäjät selville IP osoitteiden perusteella.
      Asia onkin nyt siirretty heidän tutkittavaksi.

      Kiitoksia kuitenkin vaivannäöstä sillä tälläiset tempaukset kertovat vain siitä että homma pelaa meillä.

      PS. Malminkartanon autohuolto on vuodesta 1990 pyörinyt yritys (autopartner vuodesta 1998) kumpikaan ei pyörisi mikäli touhu on sitä mitä jotkut kirjoittelevat täällä.

      Terveisin

      Autopartner
      Marius

    • ffferere

      Malminkartanon Autoa voin yhden pikkurempan perusteella suositella. Tekivät työn hyvin. Ja ihan kohtuuhinnalla. Vaikka työ meni pieneen säätöön, eivät laskuttaneet raskaimman mukaan.

      • ffferere

        Tarkoitin Malminkartanon Autohuoltoa.


    • Nikolai74

      Hyviä kokemuksia minullakin Malminkartanon Autohuollosta (Fixus kyltin alla). Hinnaksi tuli 38% edullisempi kun Automaa/Bilia ovat arvioineet. Auto aloitettiin korjata heti klo 8.00 ja se tuli valmiiksi reilusti etuajassa, kun olin pyytänyt että minulla on kiire keskenpäivää.
      Täydet pisteet, ja toivottavasti en kaadu näistä kehuista tulevaisuudessa.

    • Eikovinfixus

      En vie enää ikinä Malminkartanon Autohuoltoon autoa. Vein auton nykimisen takia sinne ja autoa tutkittiin pariinkiin otteeseen. Jos vikakoodit sanovat "imusarjan ilman lämpötila piiri alhainen" ja "imusarjan ilman lämpötila piiri korkea" eikä kummallakaan tutkintakerralla tullut mieleen tarkistaa imusarjan lämpötila-anturia, niin on se kumma. Merkkiliikkeessä huomasivat heti, että anturi on pahasti karstoittunut ja vaihtamisen jälkeen loppui nykiminen samantien.

    • Anonyymi

      Älkää hyvät ihmiset viekö autoanne tänne. Eivät pelaa ihan kirjan mukaan, tiedän hyvin koska olin töissä siellä. Hyvät kokemukset täällä ovat melko varmasti heidän itse kirjoittamiaan, niinkuin joku muukin täällä jo epäili. Ei sitä tällä alalla kasveta tohon kokoluokkaan ilman pientä vilunkia. Olen kuullut myös vanhoilta työntekijöiltä samaa, yllättäen työntekijöiden vaihtuvuus on kovaa, moni rehellinen ei ole kestänyt meininkiä. Käyttäkää pienempiä suht siistin näköisiä korjaamoita, heillä ei ole varaa menettää asiakkaita ja pienemmillä kulurakenteilla ja joustavuudella hinta tulee olemaan parempi ja yleensä osaaminenkin sitä tasoa mitä pitää olla kun yleensä itse omistajat viellä töissä. Isoissa nykyään vain ulkomaalaisia ja harjoittelijoita samalla kun omistajat leikkivät suurta herraa ulkomailla.

    • Anonyymi

      Kuulostaa hyvältä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe