Digikamera putosi rintataskusta. Muuten pelaa, mutta näyttö pimeni. Kotivakuutus kai korvaa moiset vahingot, mutta mitä kannattaa kertoa kameralle tapahtuneen? Vakuutusyhtiöiden "asiakaspalvelijat" kun mielellään keksivät porsaanreiän, minkä perusteella eivät maksa korvauksia! Olisiko helpompaa sanoa kamera varastetuksi?
Kamera rikki
9
6504
Vastaukset
- ...älä jätä...
"Olisiko helpompaa sanoa kamera varastetuksi?"
Ensinnäkin vakuutusyhtiölle on turha mennä vaan "sanomaan" että kamera on varastettu ja pyydellä korvauksia, sillä he kyllä tasan tarkkaan vaativat jäljennöksen rikosilmoituksesta. Eli mikäli aiot tällaisen petoksen toteuttaa niin muista että valehtelet siinä samalla sitten poliisillekin jolle sinun on tehtävä rikosilmoitus. EI HYVÄ!
Laaja kotivakuutus korvaisi tuollaisen vahingon, silloin voit kertoa asian niinkuin se on ja jättää rikolliset puuhat muille. Älä ihmeessä ala valehtelemaan.- kokemukset
vakuutusyhtiöistä! Kerran yhden kaverin koira raapi auton kyljen naarmulle=> Heidän maatilavakuutuksensa ei korvaa, koska koira oli päässyt irti ketjusta vahingossa... eli tahallaan irrallaan olevan koiran vahingot olisi maksettu. Arvaas vituttiko? Toisen kerran oma koira katkaisi jalkansa pudotessaan sängyn päältä=> Kotivakuutus ei korvaa, koska siihen ei sisälly lemmikit. Koiran oma vakuutus ei korvaa, koska koira ei varsinaisesti nuku/asu/oleile sängyssä!?!?! Arvaas vituttiko? Kolmannen/neljännen kerran moottoripyörä varastettiin=> ekalla kerralla rikottiin lukko, minkä ilmoitin tottakai poliisille ja vakuutusyhtiöön. Varkausvakuutus korvaa, siitä ei vakuutusyhtiö päässyt kiemurtelemaan! Korjaus kuitenkin kesti luvattoman kauan ja varkaat isikivät toistamiseen ja saivat vietyä koko pyörän, se kun ei ollut kuin ketjulukolla tolpassa kiinni. Pyörä kuitenkin löytyi kaadettuna katteet rikki. Varkausvakuutus ei enää korvaakkaan, koska lukko oli rikki!!! Arvaas vituttiko?
ENÄÄ EN OTA RISKIÄ HAKIESSANI KORVAUKSIA VAKUUTUSYHTIÖILTÄ, VAAN SELVITÄN ETUKÄTEEN MILLÄ SANAMUODOILLA KOHTALOTOVERIT OVAT RAHANSA SAANEET POIS!!!
- et pärjää
kieroja vakuutusyhtiöitä vastaan!
- Jos homma ei toimi
Itellä tippui digikamera kivilattialle, oli objekti ulkona, meni halki ts.korjauskelvoton, vain kameran vak.yhtiöön, meni pari päivää ja rahat oli tilillä vähennettynä omavastuu, toimi hienosti!!! Kerroin heille mitä oli tapahtunut ja homma oli sitä myöten selvä!!!
- mikä vakuutus?
Jos homma ei toimi kirjoitti:
Itellä tippui digikamera kivilattialle, oli objekti ulkona, meni halki ts.korjauskelvoton, vain kameran vak.yhtiöön, meni pari päivää ja rahat oli tilillä vähennettynä omavastuu, toimi hienosti!!! Kerroin heille mitä oli tapahtunut ja homma oli sitä myöten selvä!!!
Mitä kerroit, mihin vakuutusyhtiöön ja millaisen vakuutuksen perusteella? Miten kuitti? Mulla kamera jo reilu 2 vuotta vanha, enkä välttämättä löydä enää kuittia...
- on yhtiö joka toimii
mikä vakuutus? kirjoitti:
Mitä kerroit, mihin vakuutusyhtiöön ja millaisen vakuutuksen perusteella? Miten kuitti? Mulla kamera jo reilu 2 vuotta vanha, enkä välttämättä löydä enää kuittia...
Kotivakuutuksen piiriin kuuluu. Mulla oli kuitti koska kamera oli 2 vkoa vanha... Ei kyl yksityisen hlön mun muistaakseni tarvii kovin pitkää kuitteja säilytellä, mut helpottaa toki käsittelyä! Ne laskee kameralle päivän arvon ja haluaa korjaamon hinta-arvion (jos ei siis noin selkee kun mulla...), eli se kannattaa teettää ennen ku meet yhtiöön...Sekin korvataan kyllä, ainakin tapiolassa...
- federal
Vahinkoilmoituksen pitää olla totuuden mukainen, muuten syyllistyt petokseen. Laajasta tasosta kameran rikkoutuminen tulee 99% todennäköisyydellä korvattavaksi. Vahinkoilmoitus kannattaa kertoa niinkuin asiat ovat ja mahdollisimman lyhyesti. Itse kun teen vahinkoilmoituksen siihen menee maks 3 lausetta.
Vahinkokäsittelijän tulee aina lähteä siitä, että asiakas on rehellinen. Ei ole mitään perustetta epäillä kaikki ensimmäiseksi vilpistä. Vakuutusyhtiön kieroilujen epäileminen tällä palstalla on asiatonta. Jokaisessa päätöksessä on lainmukainen peruste ja jollei se tyydytä niin valitusteitä pitkin edetään. Lakia tulee muuttaa mikäli se on virheellinen. Ei ole ihan fakta, mutta vakuutusyhtiöt tuppaavat monasti käräjillä häviämään juttunsa.- julleriinarrrrrrr
Miten mulle kävis? Auto ajoi laukkuni yli ja kamerasta kosketusnäyttö rikki.. kallistus toimii mutta kosketus ei pelaa??? Jonkun näkönen kotivakuutus löytyy?? vai sanonko mielummin vak yht. että hajosi muutossa kun tippu pöydält ja astuin päälle?
- sdfghjky
Ilman muuta kannattaa valehdella. Toi oli hyvä, että on mennyt muutossa. Ei ne hoksaa tarkastaa, että ootteko muuttaneet.
Hohhoijaa!
Miksi pitää vedättää, kun laajat vakuutukset korvaa rikkoutumisvahinkoja. Menette vaan suotta valehtelemaan jotain sellaista tarinaa, joka ei ole uskottava tai jota vakuutus ei korvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742457Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732352Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512112Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321857Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma821681Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211118Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40979Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55864