Päähän potkinut pahoinpitelijä BB:ssä
« Päiväys: 11.09.07 17:22:51 »
--------------------------------------------------------------------------------
Itse olen usein, jos en aina, ihmetellyt lukiessani uutisia raa'oista pahoinpitelyistä, että mitä eläimiä ne uhria päähän potkineet ovat. Harvoin on ollut kuvaa lehdessä pahoinpitelijästä.
Nyt meillä kaikilla on mahdollisuus nähdä
Heli Niemi, 23 vuotta, elävänä Big Brother-televisio-ohjelmassa.
Heli Niemi sai tuomion ollessaan hyvästi täysi-ikäinen, 19-vuotias.
Tuomiolauselman mukaan Niemi ja toinen naishenkilö ovat yksissä tuumin tehneet ruumiillista väkivaltaa uhrille, siten, että Niemi on tukasta repimällä kaatanut uhrin maahan ja potkaissut häntä kaksi kertaa päähän. Sen lisäksi toinen vastaajista löi uhria.
...
Hakkaaminen ja potkiminen on oikeuden mukaan tapahtunut yhteistuumin tarkoituksena pahoinpidellä uhri.
Heli Niemi siis kaatoi uhrin maahan ja potkaisi kaksi kertaa uhria päähän. Siis potkaisi kaatamaansa uhria päähän.
Heli istui tapon yrityksestä 3 vuotta.
No ei todellakaan istunut. Heli sai sakkorangaistuksen ja on nyt BB:ssä, valehdeltuaan ensin ohjelman vastaaville puhtaasta menneisyydestään.
Uhri säilyi hengissä huolimatta Helin päähän kohdistamista iskuista vain ja ainoastaan hyvän onnen vuoksi.
HELI NIEMI, Päähän potkinut pahoinpitelijä
Houli tsit
3
867
Vastaukset
- yuyuyuyudfhg
Melkonen lehmä!
- hhhkhk
´´Melkonen lehmä!´´
ja kaiken lisäksi vastuuton NILKKI, kuinka joku voi olla niin saatanan KUSIPÄÄ että potkaisee toista ihmistä PÄÄHÄN, eikö vittu järki sano mitään jos ei henki mene niin siitä voi tulla ELINIKÄISET vammat uhrille! - Millä kaudella?
Kuka se on????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192186Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392075Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä281980Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471386- 741326
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56802Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8741- 52723
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32708