Mietiskelen tässä nyt että Porvooseenko muutan.. Millaista porukkaa siellä on? Ja millainen on Linnakosken lukio, sinne olen kai menossa.. Onko kaupungissa yhtään vegaaneja/vegaani ruokapaikkoja? Kiitokset.
Millaista Porvoossa?
11
1133
Vastaukset
- lanttu
Porvoo on näennäisesti ''söde'' mutta sisäisesti Suomen sairain paikkakunta, väärä koppavuus, huumett, alkoholismi, itsemurhat, vankiluvut, avioerot, yksinäistyminen, kaikenlainen surkeus on suhteellisesti pahinta tasoa Suomessa...Tämä mitattiin tieteellisellä tutkimuksella jonka mukaan Suomi sai EU maiden kesken jumbosijan. Joten siis mainitsemasi Porvoo on koko Unionin sairain, pimein, mälsin paikkakunta... Muuttakaa hyvät ihmiset mielummin vaikka mäntsälään.
- ----
porvoo on kyllä ihan hyvä paikka. eli muuta vaan porvooseen. ja linnankosken lukiossa on kai kasvisruokailijoille joka päivä erikseen omat safkat. tervetuloa!
- einomies
Jos tulet tänne älä käännä paikallisille sveduille selkääsi ellei sulla ole pellinpalaa housuissa...
- paikallinen svedu
einomies skriver sonta, han är homo själv.
- Helsinki
Porvoossa ole juuri mitään..enää...
- Kartsa
Porvoo on mukava ja rauhallinen paikka, mikäli on itse mukava ja rauhallinen. :) Ihan kivaa porukkaahan täällä on, tosin riippuu tietysti siitä millaisissa porukoissa liikkuu..? Itse asunut täällä koko ikäni (pian 19v) muutaman km päässä keskustasta.
Linnankosken lukio on myös mukava paikka, tosin itse kävin siellä vain iltaisin, kun kauppistakin tuossa samalla kävin, mutta mitä kavereilta kuullut niin ei mitään valittamista. Ja kyllä siellä taitaa kasvisannokset olla joka päivä mikäli sellaista tarvitsee.
Ja eiköhän sitä nykyään jokaisesta kulmakuppilastakin jotain salaattivaihtoehtoja saa. Ja kyllä täältä vegaaneja löytyy. :D Eikös joka toinen tyttö nykyään sellainen ole? ;) - tule
Tule vaan tänne Porvooseen asumaan,ei täällä ole sellaista ,kuin moni kirjoittaa.Tämä on ihan hyvä paikka asua,käydä koulua ,sekä ruokapaikkoja löytyy.Kaikki tämä kielteisyys Porvoota kohtaan,on vain joidekin sairasta mielikuvitusta...
- as a matter of fact
nuorilla ja lapsilla on tietysti lapsenuskonsa ja kivat kaverinsa, leikkinsä, eivätkä he ymmärrä eivätkä näe niitä realiteettja jotka aikuiset, täällä pitkään olleet näkevät.. Se vaan ei ole sairautta, vaan sitä että ymmärtää paikkakunnan sairauden. Pitäköön nuoret idealisminsa, jonain päivänä ne simmut kuitenkin on avattava. Silloin kaikki fiksut lähtevät muualle
- minä
as a matter of fact kirjoitti:
nuorilla ja lapsilla on tietysti lapsenuskonsa ja kivat kaverinsa, leikkinsä, eivätkä he ymmärrä eivätkä näe niitä realiteettja jotka aikuiset, täällä pitkään olleet näkevät.. Se vaan ei ole sairautta, vaan sitä että ymmärtää paikkakunnan sairauden. Pitäköön nuoret idealisminsa, jonain päivänä ne simmut kuitenkin on avattava. Silloin kaikki fiksut lähtevät muualle
Katsele maailaa itsekin hiukan positiivisemmin,kun on sinut itsensä kanssa.Tulee toimeen myös tosten kanssa.......
- as a matter of fact
minä kirjoitti:
Katsele maailaa itsekin hiukan positiivisemmin,kun on sinut itsensä kanssa.Tulee toimeen myös tosten kanssa.......
se että on sinut itsensä kanssa ja löytää itsensä, nimenomaan edellyttää totuudenmukaista itsensä ja ympäristönsä tarkastelua. Se että yritetään nähdä EU:n henkisesti sairainta , kylmän jäätävän teeskentelevää hurrikaupunkia ''positiivisesti'' ruusunpunaisten linssien läpi, se ei kuules johda yhtään mihinkään, ei oman kehityksen eikä ympär9istön kehittymisen kannalta. kaikki paraneminen alkaa TOSIASOIDEN TUNNUSTAMISESTA . Tämä Psykologian ja JK Paasikiven tuntema tosiasia ei muutu miksikään.
- helmiina
Olen nyt itse vuoden täällä asunut eikä oo mitään valittamista. Jos ns. pikkukaupungin meno kyllästyttää niin Helsinki on tossa ihan vieressä, bussilla pääsee kätevästi. Varsinaisia kasvismestoja en tiedä yhtään, mutta keskustastasta saa falafelia yms. Kotona on kuitenkin parempi kokkailla, voi vääntää kunnon luomuherkkuja ja tietää varmasti mitä pitää sisällään toisin kun noista rafloista ei aina tiedä. Montaa vegaania en tiedä mutta muita porkkanan järsijöitä kyllä löytyy, on kai vähän liikkeellä.. Mutta tervetuloa vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k863821On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382401Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712363Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732272Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.362015Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma741605- 761507
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581071Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?691044Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r5985