BB Heli on hoidellut joukon naisia ja miehiä! Kerro mielipiteesi!!! Timo tykkäsi aiheesta!!!!
HELI MYÖNSI OLEVANSA BISEKSUAALI, ENEMMÄN NAISIA KUIN MIEHIÄ!!
91
52208
Vastaukset
- nähdä
kuka seuraavaksi kaatuu Timon sänkyyn.
- toi likka
nyt sinnikkäästi yrittää pysyä talossa. Kertoo aina äänestyksen lähestyessä "mehukkaita" juttuja itsestään. Liekö edes totta!
- 123
toi likka kirjoitti:
nyt sinnikkäästi yrittää pysyä talossa. Kertoo aina äänestyksen lähestyessä "mehukkaita" juttuja itsestään. Liekö edes totta!
Hehheh...enpä usko pitävän paikaansa...kunhan keksii raukkaparka, et sais kiinnotusta itteensä. Outo kimuli kaikenkaikkiaan, ihme tuijottaja, kiukkupässi.
- oisko
123 kirjoitti:
Hehheh...enpä usko pitävän paikaansa...kunhan keksii raukkaparka, et sais kiinnotusta itteensä. Outo kimuli kaikenkaikkiaan, ihme tuijottaja, kiukkupässi.
rahan kiilto silmässä
- PöllönSilmä
Heli kertoi n. 22.20 jälkeen että on hoidellut liuan naisia "suuhoidolla". Ensimmäinen naiskokemus Helillä tuli hänen ollessaan 17-vuotiaana baarissa. Heli "iski" mukaansa 18-vuotiaan tytön jonka kanssa harrasti ainakin oraaliseksiä.
*-Lähde-* BIB BROTHER LÄHETYS (24/7) 26.9.2007 klo 22.00 eteenpäin*
"Timo: Heli on Pelimies!"
By; PöllönSilmä Kemistä- qqwwq
Mitä paskaa tämä taas on?
- hänellä
qqwwq kirjoitti:
Mitä paskaa tämä taas on?
on kokemuksia 10 naisen ja 8 miehen kanssa.
Aikamoinen seksillä kehuja, muistissa on vielä lkun pani 9 tuntia putkeen. Kumpikohan sukupuoli mahtoi
olla kyseessä. - -mies-
Helillä on selvästi hyvä maku.
- nyt tuntuu
hänellä kirjoitti:
Aikamoinen seksillä kehuja, muistissa on vielä lkun pani 9 tuntia putkeen. Kumpikohan sukupuoli mahtoi
olla kyseessä.tämä taitaa olla Heli melkoinen satu-täti.Mitähän neitonen keksii ennen viikonloppua? ensin oli tupakanpoltto seuraavaksi 9tunnin akti ja nyt onkin jo BI.Jälleen päiväkirjahuoneessa vanhemmat eivät kuulemma tiedä sitäkään._Voi surku tyttöä kun tulee ulos talosta niin vastaanotto ystäviltä voi olla sokki ja kotipaikkakin on pieni Orimattila että niin sitä pitää kaikkensa antaa bbtalolle,oliskohan pitänyt hiukan miettiä vaikka onkin äänestyksessä.
- naiselta
hänellä kirjoitti:
olla kyseessä.se 9 tunnin sessio onnistuisikin, sillä eihän kukaan mies sellaista kestäisikään, ilman pillin hajoamista.
- pelaa
Naiset pelaa, eikös tämä peliä olekin. Satuilla saa, minkä ehtii.
- Orimattilan
nyt tuntuu kirjoitti:
tämä taitaa olla Heli melkoinen satu-täti.Mitähän neitonen keksii ennen viikonloppua? ensin oli tupakanpoltto seuraavaksi 9tunnin akti ja nyt onkin jo BI.Jälleen päiväkirjahuoneessa vanhemmat eivät kuulemma tiedä sitäkään._Voi surku tyttöä kun tulee ulos talosta niin vastaanotto ystäviltä voi olla sokki ja kotipaikkakin on pieni Orimattila että niin sitä pitää kaikkensa antaa bbtalolle,oliskohan pitänyt hiukan miettiä vaikka onkin äänestyksessä.
kunta antaa Helille omakotitalon tontteineen, kun näin hyvin nostaa Orimattilaa esille ;)
- tietoniekka
Mistä Heli tisi, että Kadi on helppo
ja mitä hän sillä tarkoitti...
Kasi on sentään ihastuttava nainen...
Heli on täys tollo....
Heli ulos...ei tule ikävä - ;)..............
-mies- kirjoitti:
Helillä on selvästi hyvä maku.
nainen on ihanampi. Niin se menee. Lesbot ja miehet ymmärtää hyvän päälle.
- tikk@ri
tietoniekka kirjoitti:
Mistä Heli tisi, että Kadi on helppo
ja mitä hän sillä tarkoitti...
Kasi on sentään ihastuttava nainen...
Heli on täys tollo....
Heli ulos...ei tule ikäväHarvinaisen epämiellyttävä nuori nainen.Häpeäisin olla hänen äitinsä tai sisarensa. Mukavaahan se varmaankin on, että koko Suomen kansa tietää minkälainen kriminaali hän on ... potkia nyt aivan ulkopuolista ihmistä ... ei ole lupa kajaota keneenkään!!!!!!!
- ei kun pellolle
tikk@ri kirjoitti:
Harvinaisen epämiellyttävä nuori nainen.Häpeäisin olla hänen äitinsä tai sisarensa. Mukavaahan se varmaankin on, että koko Suomen kansa tietää minkälainen kriminaali hän on ... potkia nyt aivan ulkopuolista ihmistä ... ei ole lupa kajaota keneenkään!!!!!!!
tollasta kahjoa ei tulis ikävä...
- onpa kyllä pelimies toi heli
hänellä kirjoitti:
olla kyseessä.10naista ja 8miestä...jeesus sentään...sehän on käytännössä neitsyt, mun akalla on sentään varmasti sata rikki, pannu ympäri vantaan kylää. Tuttuja on baarien vessat, pusikot ja rappukäytävät. Mitä tuosta tuolla mesoo...10naista ja 8miestä...apua...mulla on 300muijaa käyty kohta läpi..ikää 29v...parikybäsenä oli jo lähemmäs sata...ja nuo tuolla kutsuu itseään pelimiehiksi...joo ja hei hei...
- se bilettää...............
onpa kyllä pelimies toi heli kirjoitti:
10naista ja 8miestä...jeesus sentään...sehän on käytännössä neitsyt, mun akalla on sentään varmasti sata rikki, pannu ympäri vantaan kylää. Tuttuja on baarien vessat, pusikot ja rappukäytävät. Mitä tuosta tuolla mesoo...10naista ja 8miestä...apua...mulla on 300muijaa käyty kohta läpi..ikää 29v...parikybäsenä oli jo lähemmäs sata...ja nuo tuolla kutsuu itseään pelimiehiksi...joo ja hei hei...
ja minkäNÄKÖNEN se on.... Ei kai joku VANHA?
- voivoi..
onpa kyllä pelimies toi heli kirjoitti:
10naista ja 8miestä...jeesus sentään...sehän on käytännössä neitsyt, mun akalla on sentään varmasti sata rikki, pannu ympäri vantaan kylää. Tuttuja on baarien vessat, pusikot ja rappukäytävät. Mitä tuosta tuolla mesoo...10naista ja 8miestä...apua...mulla on 300muijaa käyty kohta läpi..ikää 29v...parikybäsenä oli jo lähemmäs sata...ja nuo tuolla kutsuu itseään pelimiehiksi...joo ja hei hei...
ja tosta sitten varmaan pitääkin olla hirveen ylpee.. ketä kiinnosta mitä sä tai sun muijas on tehnyt.. ei mua ainakaan. Mun mielestä on ainakin parempi ettei koko suomen kans oo ollu.
- Tyhmä nainen
tikk@ri kirjoitti:
Harvinaisen epämiellyttävä nuori nainen.Häpeäisin olla hänen äitinsä tai sisarensa. Mukavaahan se varmaankin on, että koko Suomen kansa tietää minkälainen kriminaali hän on ... potkia nyt aivan ulkopuolista ihmistä ... ei ole lupa kajaota keneenkään!!!!!!!
Myös minun mielestäni hän on erittäin epämiellyttävä nainen. Pahoinpidellyt jonkun ja potkinut vielä päähän ja nyt opiskelee sosiaalista alaa.
Eipä voisi ihminen paljon huonommin ammattialaansa valita.
taisi olla se rahanhimo ja ahneus suurin syy hakeutua BB-taloon. Pieleen meni sekin projekti hänen osaltaan. Oli korkea aika saada se donna talosta ulos. - Nimetön
se bilettää............... kirjoitti:
ja minkäNÄKÖNEN se on.... Ei kai joku VANHA?
käydä yrittään vai mitä mietit ku kysyt ulkonäköä;)tummat pitkät hiukset ruskeat silmät ja 27vuotta.
- Nimetön
voivoi.. kirjoitti:
ja tosta sitten varmaan pitääkin olla hirveen ylpee.. ketä kiinnosta mitä sä tai sun muijas on tehnyt.. ei mua ainakaan. Mun mielestä on ainakin parempi ettei koko suomen kans oo ollu.
että kannattaako se julkisesti huudella kenen kans olen ollut ja missä, nythän sinä tiedät kuinka monta mulla on ollut mutta et tiedä kuka olen. Vaikka olisin naapurisi tai parhaan kaverisi poikaystävä. Ken tietää, tai sitten Barbi jos Ken on ulkona.
Mutta onneksi me nyt kaikki tiedetään kuinka monta sillä Helillä on ollut. Se on hyvä. Mäkin kerron aina kaikille että mulla on ollu vaan 20muijaa. Ku olen niin kiltti ja kunnollinen;)
- lisäpisteitä
Yrittää saada lisäpisteitä mieskatsojilta. Läpinäkyvää.
- ja lisäksi
erittäin noloa.
Ei ole kuin yksi aito ihminen talossa.
Toki muutkin voisivat olla jos haluaisivat,mutta eipä näy rohkeus riittävän.
Vaatii rohkeutta olla tavallinen. - helin jutut
just niin..mutta helin aika on lähteä seuraavaksi,enää ei kannata keksiä mitään juttuja.
- Jambe 78
Mahtaakohan mittään oikeesti olla tehny. Paskaa puhuu, niinku muuttki. BB on peliä huonolla palkalla.
- akka
näkeehän sen jo hymystäki :D
- req
Kaikkihan nykyään on harrastanut "bi-seksiä",muoti-sana.
En usko että Heli on Bi.- kirja paljastus-satuja
Kyllähän vaikuttaa olevan melkoinen satu-täti Heli.Aina vaan keksii mielenkiintoisempia juttuja itsestään.Mitenkähän ystävät suhtautuvat kun leimaa ystävänsäkin.Taitaa tulla turpiin kun ulos tulee en tarkoita lyömistä vaan ystävien kaikkoamista ja entäs perhe ja vanhemmat.Kaikkea ei kannattaisi yrittää ainakaan noin intiimillä tavalla.Mahtaako auttaa paljastukset taloon jäämiseen vai onko äänestäjät aivottomia.Se nähdään.
- Nimetön
ei taida helillä olla enää kysyntää talosta pois olon jälkeen.kuka tollasta hiljasta mulkoilevaa tylsää pentuu haluu??luulee olevansa muita parempi ja kovempi.kertoi ennen taloon tuloo et en pelkää alastomuuta ja tulette näkemään minut alasti useesti.bb pitäisi rankaista tollasesta valehtelusta jotenkin.no onneksi heli lähtee sunnuntaina talosta,tuhlaan itse 100e helin pois äänestämiseen.t-dream-man
- iitu75
helin tunnustus varmasti kohauttaa hyvin tämän kokoisessa kylässä.varmasti ilo palata orimattilaan takasin talosta.vanhemmillakin varmasti mukava maitokaupassa asioida tunnustuksen jälkeen!heli heitti kyllä fiksuutensa täysin nurkkaan!
- lopettakaa taukkeilu
Kenelleköhän se olisi eduksi tuossa kisassa että on bi? Enpä usko että kenellekään, yök. Tämä homoseksuaalia suosiva aikakausi saisi mennä jo ohi. Mitä kenellekään lopulta kuuluu toisen ihmisen seksuaalisuus ellei olla aikeissa tutustustua paremmin? Olen ihan kuppi nurin homoihin, biikkareihin, lepakoihin, transuihin yms. Hoh-hoijaa.
- pippuri
Kuuluu ihmisoikeuksiin olla hetero-, homo- tai biseksuaali. Kerran täällä eletään, niin parempi heti alusta asti olla sitä mitä on, ettei mene elämä joidenkin ahdasmielisten ihmisten hyssyttelyyn. Kaikkia seksuaalisia suuntauksia on ollut alusta asti, joten on myös ihan normaalia rakastaa ketä haluaa.
BB:ssa on varmaan ihan sama, onko hetero/bi/homo, se tuskin edistää tai huonontaa asemaa millään tavalla. Ihmisen sisin ratkaisee sen, pitävätkö muut hänessä ja tässä tapauksessa mikä myy. Saavathan he keskustella seksistä ja seksuaalisista suuntautumuksistaan vaikka 24/7, jos se heitä niin paljon viihdyttää. Jos ei miellytä, niin sulkee television tai menee ensi kerralla itse taloon. - timor3
pippuri kirjoitti:
Kuuluu ihmisoikeuksiin olla hetero-, homo- tai biseksuaali. Kerran täällä eletään, niin parempi heti alusta asti olla sitä mitä on, ettei mene elämä joidenkin ahdasmielisten ihmisten hyssyttelyyn. Kaikkia seksuaalisia suuntauksia on ollut alusta asti, joten on myös ihan normaalia rakastaa ketä haluaa.
BB:ssa on varmaan ihan sama, onko hetero/bi/homo, se tuskin edistää tai huonontaa asemaa millään tavalla. Ihmisen sisin ratkaisee sen, pitävätkö muut hänessä ja tässä tapauksessa mikä myy. Saavathan he keskustella seksistä ja seksuaalisista suuntautumuksistaan vaikka 24/7, jos se heitä niin paljon viihdyttää. Jos ei miellytä, niin sulkee television tai menee ensi kerralla itse taloon.pari vuotta sitten Vladimir Shririnovski totesi vieraillessaan venäläisessä gay-baarissa että erotiikkaa voi olla vain samansukupuolen ihmisillä tai naisilla,mutta ehkä mies ja nainen voivat olla ystäviä!
- Hei halloo biit ja muut
pippuri kirjoitti:
BB:ssa on varmaan ihan sama, onko hetero/bi/homo, se tuskin edistää tai huonontaa asemaa millään tavalla. Ihmisen sisin ratkaisee sen, pitävätkö muut hänessä ja tässä tapauksessa mikä myy. Saavathan he keskustella seksistä ja seksuaalisista suuntautumuksistaan vaikka 24/7, jos se heitä niin paljon viihdyttää. Jos ei miellytä, niin sulkee television tai menee ensi kerralla itse taloon.Ai on normaalia rakastaa (=rakastella) ketä haluaa. Nää bi-, homo- ja lesbojutut alkaa olla jo ihan sairaita. Ihmisen irvikuvia nämä poikkeavat ovat. Kun kaksi naista tai kaksi miestä onnistuu saamaan lapsia ilman vastakkaisen sukupuolen apua/ hoitoja, sitten homous, lesbous biit ovat normaalia. Pitäisi sulkea pakkohoitoon nämä reppanat.
- ihmetytä yhtään
kuka mies huolisi tuollaisen sunttura viivasuun?
- puhuu ja paljon
On ilmeisesti huomannut että häntä pidetään jokseenkin tylsänä, ja yrittää nyt repäistä näillä "Bi" jutuillaan.
Sanoi tuovansa taloon menoa ja meininkiä, juu todellakin. Istuu hiljaa yleensä, ei halunnut osallistua edes pokeriin ja 2v lapsenakin epäonnistui. Pihalle vaan, mitäpä tuota tuolla katselemaan.
- YÖÄK
Arvasin, että siinä tollottajassa on jotain outoa! Tippuis jo!!
- Kummajainen paikkakunnalta.
heli ei mieti yhtään mitä sanoo talossa.
Kiva varmasti vahemmille/kavereille Ku puhuu ja paljastelee tollaista.
Lapsellista, miettis perhettä!
Siinä toljottajassa ei ole mitään katottavaa.
Tiputetaan heli!! kadi kuitenkin on iloa silmälle!
Nätti nainen, vaikka välillä vähän hankala.
heli vaan toljottaa ja möläyttelee kivoja tunnustuksia. - miksipä
Kummajainen paikkakunnalta. kirjoitti:
heli vaan toljottaa ja möläyttelee kivoja tunnustuksia.ei saisi kertoa omasta suuntautumisestaan, pisteet helille että uskalsi sen tolleen tv:ssä sanoa...
Mitä lapsellista Helin "paljastuksessa" oli? Tiedän kuules monta ihmistä jotka ovat yrittäneet mielyttää vanhempiansa, ja tulos on se ettei itse ole onnellinen, jos joku ei hyväksy ihmistä olisipa sitten bi,lesbo tai homo, on se sen ahdasmielisen ongelma...
Miksi pitäis miettiä mitä toiset ajattelee, täällä pitää elää niin kuin itse tahtoo, kuiteski eletään täällä vain kerran! - Molitva
miksipä kirjoitti:
ei saisi kertoa omasta suuntautumisestaan, pisteet helille että uskalsi sen tolleen tv:ssä sanoa...
Mitä lapsellista Helin "paljastuksessa" oli? Tiedän kuules monta ihmistä jotka ovat yrittäneet mielyttää vanhempiansa, ja tulos on se ettei itse ole onnellinen, jos joku ei hyväksy ihmistä olisipa sitten bi,lesbo tai homo, on se sen ahdasmielisen ongelma...
Miksi pitäis miettiä mitä toiset ajattelee, täällä pitää elää niin kuin itse tahtoo, kuiteski eletään täällä vain kerran!Heli ei varmastikkaan ole oikeasti Bi, vaan sanoo olevansa koska se on nykyään "muotia". Kaikki pissiksethän on nykyään Bi-seksuaaleja. Plus että heli tietää varmasti että miehet käy kuumana noihin (ah niin ihaniin) "bi-seksuaaleihin" jotka baarissa nuoleskelevat keskenään härnätäkseen miehiä! Ihan pelle koko ämmä!
- aki36
Kummajainen paikkakunnalta. kirjoitti:
heli vaan toljottaa ja möläyttelee kivoja tunnustuksia.juurikin näin!
- relander
teitä saatanan homoja ja kaiken maailman ällötyksiä on olemassa!!!???
- ajattele muitakin
Lähinnä sinulle 'so what'. Ajatteletko todella niin kersamaisesti: täällä eletään vain kerran, miks miellyttää ketään muita.
Aivan sairas ajatus. Miten omien lapsiesi kanssa toimit, jos poikasi ei esim. huomaa, että morsmaikulla yhteisessä vuoteessa on 'munat'?
Onko tämä sukupolvi aivan totaalisesti kasvanut, kuin eläimet. Anteeksi eläimet! Ei nekään elä parisuhteissa samaa sukupuolta olevan kanssa.
Mihin me olemme menossa? - oletpa itsekäs
Lähinnä sinulle 'so what'. Ajatteletko todella niin kersamaisesti: täällä eletään vain kerran, miks miellyttää ketään muita.
Aivan sairas ajatus. Miten omien lapsiesi kanssa toimit, jos poikasi ei esim. huomaa, että morsmaikulla yhteisessä vuoteessa on 'munat'?
Onko tämä sukupolvi aivan totaalisesti kasvanut, kuin eläimet. Anteeksi eläimet! Ei nekään elä parisuhteissa samaa sukupuolta olevan kanssa.
Mihin me olemme menossa? - Nyt kyllä
ajattele muitakin kirjoitti:
Mihin me olemme menossa?vääristelet sanomiani!!
sanoin:"Miksi pitäis miettiä mitä toiset ajattelee, täällä pitää elää niin kuin itse tahtoo, kuiteski eletään täällä vain kerran!"
Hyvät käytöstavat kyllä omaan, mutta en hypi toisten pillin mukaan.. mutta joo, onko sinulla sitten joku tarve miellyttää muita ihmisiä?
sanoit:
"Miten omien lapsiesi kanssa toimit, jos poikasi ei esim. huomaa, että morsmaikulla yhteisessä vuoteessa on 'munat'? "
(mitähän mahdoit tollakin tarkoittaa...?)
Mihin olemme menossa?
-no toivottavasti parempaan suuntaan tasa-arvossa. en tarkoita pelkästään homojen/lesbojen hyväksyntää, vaan myös että miehet ja naiset olisivat tasa-arvossa, joka ei täysin vielä toteudu.. - niikui
Mihin me olemme menossa?yleensäkään parisuhteessa?
- eläimet *
Mihin me olemme menossa?yleensäkään parisuhteessa?
- star-75
onpas sulla pieni maailmankatsomus. käy jopa sääliks sua kun et kykene ajettelmaan laatikon ulkopuolelle...sinulla on todella huono itsetunto... voi voi...hae jooko apua
- Elsamaaria
Näyttää siltä , että nykyään yks jos toinenkin koettaa hätkäyttää ilmoittamalla olevansa bi.
Mun mielestä tää kertoo tästä ajasta -
BI:nä oleminen on nyt SE JUTTU, siksi se pitää räväyttää esiin.
Nämä "julkibiit" eivät välttämättä oikeassa elämässä ole sellaisia vaan ihan tavallisia heteroita.
Onhan tuokin yksi tapa yrittää erottua joukosta.
Typerää.- Höpönpöpö
Ja oikeasti BI-seksuaaliksi ei ihan vielä määritellä ihmistä joka ottaa samaa sukupuolta olevalta suihin baarin vessassa.Monilla heteroillakin on nuoruuden kokeiluja. Kyllä tässä taitaa olla kyse lähinnä huomiontarpeesta. Alkaa Helillä käydä keinot vähiin. Jos yläpää ei ole kovin kiinnostava, on pakko turvautua alapäähän.
- ..sanottu!
Höpönpöpö kirjoitti:
Ja oikeasti BI-seksuaaliksi ei ihan vielä määritellä ihmistä joka ottaa samaa sukupuolta olevalta suihin baarin vessassa.Monilla heteroillakin on nuoruuden kokeiluja. Kyllä tässä taitaa olla kyse lähinnä huomiontarpeesta. Alkaa Helillä käydä keinot vähiin. Jos yläpää ei ole kovin kiinnostava, on pakko turvautua alapäähän.
Jep melkeen sama, ku joku sanois olevansa bi ku imuttelee kännis tyttökavereiden kans.. Heli vaan halus herättää huomita tolla sanomisellaan.. Sen näki varsinki siinä, ku Helin piti oikein ite mainostaa sitä ilman, että siltä kysyttii.. Voinhan mä toki väärässäki olla, mut en todellakaa usko Helin olevan bi! Ja tosta äänestyksestä sen verran, et ketähän mahtaa kiinnostaa enemmän joku Heli ku Kadi..Kadi on paljon viihdyttävämpää kateltavaa..Äänestetää jo toi tuppi suu tarinoija ulos!
- totttorrro
no olis samantien ilmottanut olevana transu, sitä se ainakin näyttää.
- !!!!!!!!!!
:D:D:D:D:D HAHAHAH!!!! Repesin täysin. Hyvä heitto.... :D
- vain miehet käy;)
koko muija. Pitäis lesboilunsa omana asiana. yäk!
- totta se on:
Mielestäni, jokainen saa olla seksuaalisesti suuntautunut,miten tahtoo. Mutta on turha väittää, että muu kuin heteroseksi on tervettä. Ei millään pahalla...
- aina..
kännissä. Kumma että kukaan joka Helin tuntee, ei ole koskaan nähnyt näitä Helin "hoitoja".
Kerran se väitti myös että sillä on salasuhde jonkun ulkomaisen rockstaran kanssa :D Suhde oli muka alkanut lomamatkalla, eikä Heli voinut paljastaa miehen nimeä lööppeihin joutumisen pelossa. Mut lööppeihinhän se näköjään haluaa hinnalla millä hyvänsä.
Nimim. Moikataan kun tavataan, mut ei enempää kiitos. - Mazi-84
Suomi on vapaa maa ! jos tykkää naisista niin tykkää ,jos taas miehistä niin tykkää ,jos molemmista niin antaa mennä vaan , niin minäkin teen !!! sitä paitti rekisteröidyille naispareille ja MIES pareille on annettu lupa adoptoida joten eikun SUHDE toimimaan !!
TOINEN TYKKÄÄ TYTTÄRESTÄ JA TOINEN TYTTÄREN ÄIDISTÄ MUTTA KOLMAS TYTTÄREN ISÄSTÄ!- ...........
helppohan sun on tykätä molemmista, kun sussa näyttää riittävän naista vaikka muille jakaa.
- Totta se on:
........... kirjoitti:
helppohan sun on tykätä molemmista, kun sussa näyttää riittävän naista vaikka muille jakaa.
Vielä sen verran, että koko ohjelma on moraalisesti ala-arvoinen. Kukaan järkevä ei lähde moiseen....
- Totta se....
........... kirjoitti:
Vielä sen verran, että koko ohjelma on moraalisesti ala-arvoinen. Kukaan järkevä ei lähde moiseen....
- Se on totta:
........... kirjoitti:
- Huh...
........... kirjoitti:
- ........
Huh... kirjoitti:
tulee se selväksi vähemmilläkin viesteillä. Päivitäpä selaimesi välillä, niin ei tarvi sataan kertaan samaa jauhaa.
- Surkeeta
Totta se on: kirjoitti:
Kyllä täytyy Töllö ohjelmien keksijöillä josko myös meillä katsojilla olla vähissä ideat ja tekemiset ko tommosta katotaan ja juonnetaan. Itte en menis, monikohan katuu menemistään ! RAHAPULASSAKOS ! VOISKO JOKU TIETÄVÄ KERTOO MULLE TOLLOLLE PALIJO TOSTA MAKSETAAN P....STA MAKSETAAN OSALLISTUJALLE KAIKESTAAN.
- lukijakatsoja
epäilen ettei se mikään bi ole vaan vedättää timoa että saisi olla rauhassa :-)
- `???????
Öö no sen vuoksihan ne pikkupissiksetkin toisiaan kuolaa..? Että saisivat olla rauhassa, joo! :D
Taitaa olla just toisinpäin... Sillähän ne pikkulutkat vaan haluavat miesten huomiota, luulevat että kaikki himoitsevat pornoleffojen teennäisiä lesboilijoita. Sillä ei ole mitään tekemistä bi-seksuaalisuuden kanssa. - olla talossa
`??????? kirjoitti:
Öö no sen vuoksihan ne pikkupissiksetkin toisiaan kuolaa..? Että saisivat olla rauhassa, joo! :D
Taitaa olla just toisinpäin... Sillähän ne pikkulutkat vaan haluavat miesten huomiota, luulevat että kaikki himoitsevat pornoleffojen teennäisiä lesboilijoita. Sillä ei ole mitään tekemistä bi-seksuaalisuuden kanssa.kiltisti orgiat vaa kehiin,kaikki nussimaan vaa toisia..
- totta se on:
`??????? kirjoitti:
Taitaa olla just toisinpäin... Sillähän ne pikkulutkat vaan haluavat miesten huomiota, luulevat että kaikki himoitsevat pornoleffojen teennäisiä lesboilijoita. Sillä ei ole mitään tekemistä bi-seksuaalisuuden kanssa.Talon asukeista sen verran, että Pia, Kadi, Maxine, Sauli ja Jarkko vaikuttavat kuiteski ihan normaaleita :)
- juuust
totta se on: kirjoitti:
Talon asukeista sen verran, että Pia, Kadi, Maxine, Sauli ja Jarkko vaikuttavat kuiteski ihan normaaleita :)
Tiedä onko Maxine niin 'normaali'! Poikaystävä kotona, ja akka sekoilee tv:ssä enemmän ku laki sallii.. Sanonpahan vaan ettei sitä enää kotona odotella;) pettää vaan.
- Ihqua
Tää on niin tätä...
Kaikki tulee kaapista ulos nykyään ja on olevinaan niin bi:tä, niin bi:tä...
Se on nyt kuuma asia - siitä tässä pelkästään on kyse.
Tulee mieleen n 10-15 v sitten kun oli muodissa kertoa olleensa Lapinlahden mielisairaalassa hoidossa.
Kuinka moni julkkis ilmoitti olevansa siellä potilaana??? Kymmenet!!!
Mitähän seuraavaksi.- Kivaaaaaaaaaaaaa
Bi-seksuaalit ovat seksuaalisesti yliaktiivisia ja heidän tunne-elämä on alikehittynyt. He rypevät pornossa ja nykyisin se on niin ihanaa.. kun millään ei oo mitään väliä. Pannan vaan ketä vaan koska vaan ja EI ehkäisyä niin se on jännempää.
- Ei eläinrakas
Kivaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:
Bi-seksuaalit ovat seksuaalisesti yliaktiivisia ja heidän tunne-elämä on alikehittynyt. He rypevät pornossa ja nykyisin se on niin ihanaa.. kun millään ei oo mitään väliä. Pannan vaan ketä vaan koska vaan ja EI ehkäisyä niin se on jännempää.
Niinhän ne kanitkin panee ketä sattuu, thank you, thank you, thank yoy, sory harry, sorry harry.
Pitääkö yhteen ohjelmaan panna kaikki biit ja rikokseen syyllistyneet?
- fdfdfd
Huoh... BB-kaunotar onkin lesbo juupajuu -.-
- totta se on:
...taas totean olevani vanhan..aikainen eli hetero :9 Tosin heterotkin voivat pitää hauskaa:9
- Nimetön
mut voi olla et on miehis saannu näppylöitä, eli huonoa tsäkää..
- Katselijatar
Juu...sanoi aikoja sitten, jos jokin heistä, niin Kadi ja Timo. Olen huomannut katseet Kadia kohti. Kasvoilla iloa ja hehkua, kun "piirsi" Kadin selkään sormella leikisti auringon ja Timo jotakin muuta.... Kadi ei tiedä onko bi vai mitä.
- Katselijatar
Tiesiköhän Helin Äiti.....?
Hmm....- fennofaggot
Suomessa on kohta kaikki hinttejä tai lesboja..Pressa vaihtoon,niin loppuis tämä homouden aikakausi!!
- jane678
alussa heli kerto timolle et miehet hänellä jää viiteen... ja nyt niitä oli kahdeksan..
kohta taitaa nainen puhua itsensä pussiin... naurettavaa.- ei mul oo elamaa
Se sanoi sillon aiemmin kun Timon suosikkiaiheesta puhuivat että miehiä on ollut enemmän kuin 5 ja vähemmän kuin 10. Ei siis puhunu itseään pussiin.
Timosta pitäis varmaan tehdä joku tän maan virallinen seksitilastojen ylläpitäjä... se varmaan pitää jotain vihkoa omista ja toisten seksikerroista. "Monen kaa oot ollu, mitä ai 12 vai 13, mitä millon miten se kävi, kuinka te päädyitte siihen????"
- don't bother
Kaikki teidät bb-katsojat pitäisi pudottaa viemäristä alas. Olette pohjasakkaa.
- Factsheet
Sigmund Freud theorized that every person has the ability to become bisexual at some time in his or her life.[9] He based this on the idea that enjoyable experiences of sexuality with the same sex, whether sought or unsought, acting on it or being fantasized, become an attachment to his or her needs and desires in social upbringing.
Some studies, notably Alfred Kinsey's Sexual Behavior in the Human Male (1948) and Sexual Behavior in the Human Female (1953), have indicated that the majority of people appear to be at least somewhat bisexual. The studies report that most people have some attraction to either sex, although usually one sex is preferred. According to some (falsely attributed to Kinsey), only about 5–10 percent of the population can be considered fully heterosexual or homosexual.[citation needed] On the other hand, an even smaller minority has no distinct preference for one sex or the other. - BB taloon
aiellä ne bi ja bottom asiat selviäisi. ei tarvitsisi odottaa milloin ne kaapin ovet aukeaa
- .................
"BB Heli on hoidellut joukon naisia ja miehiä!"
Niinpä, bi-seksuaalit eivät kykene tuntemaan rakkautta eivätkä pysyvyyttä. Lähes kaikki mikä liikkuu kiihottaa heitä seksuaalisesti. He ovat yliaktiivisia nymfomaaneja jotka eivät kykene käsittelemään todellisia tunteita. heille miehet, naiset, pojat ja tytöt ovat vain seksiobjekteja.- vitsiikskatot
Jos ihminen kerran harrastaa seksiä oman sukupuolensa kanssa, ei se tee hänestä lesboa/homoa/bi:tä. Ei, vaikka kyseinen tapahtuisi satoja kertoja.
Seksuaalinen suuntautuminen on aktiivisten tekojen (seksi) lisäksi emotionaalinen (tunne) piirre. - minäpä minä
"
Niinpä, bi-seksuaalit eivät kykene tuntemaan rakkautta eivätkä pysyvyyttä. Lähes kaikki mikä liikkuu kiihottaa heitä seksuaalisesti. He ovat yliaktiivisia nymfomaaneja jotka eivät kykene käsittelemään todellisia tunteita. heille miehet, naiset, pojat ja tytöt ovat vain seksiobjekteja."
Tai tiedätkö mitä neropatti. Ehkä he rakastavatkin ihmistä ihmisenä, sukupuolesta riippumatta, arvostavat tässä jotain muuta piirrettä kuin pelkkää sukupuolielintä. - .............
minäpä minä kirjoitti:
"
Niinpä, bi-seksuaalit eivät kykene tuntemaan rakkautta eivätkä pysyvyyttä. Lähes kaikki mikä liikkuu kiihottaa heitä seksuaalisesti. He ovat yliaktiivisia nymfomaaneja jotka eivät kykene käsittelemään todellisia tunteita. heille miehet, naiset, pojat ja tytöt ovat vain seksiobjekteja."
Tai tiedätkö mitä neropatti. Ehkä he rakastavatkin ihmistä ihmisenä, sukupuolesta riippumatta, arvostavat tässä jotain muuta piirrettä kuin pelkkää sukupuolielintä.Juu bi-seksuaalien rakkaus on niin suurta, että aina on pari poikaa ja tyttöä työn alla satunnais panot kapakoista. Eihän sitä muuten ehdi jokaista rakastamaan jos kierto ei ole kova.
- naisena...
............. kirjoitti:
Juu bi-seksuaalien rakkaus on niin suurta, että aina on pari poikaa ja tyttöä työn alla satunnais panot kapakoista. Eihän sitä muuten ehdi jokaista rakastamaan jos kierto ei ole kova.
Täytyy sanoa, että olen rakastunut naiseen kerran ja ihastunut mieheen 2 kertaa. Seksiä en nosta arvoasteikossa Noin Korkealle. En harrasta yhdenillan juttuja ja kysynpä vaan pitäisikö minun sitten rakastuessani astella nätisti kaappiin odottamaan jos tunne häipyisi.
Se, että olen ihastunut aikaisemmin myös mieheen, vaikuttaa niin etten tosissaankaan osaa sanoa tulenko menemään naimisiin miehen vai naisen kanssa.
Seksi on vain ilmentymä siitä että haluaa rakkaalta ihmiseltä läheisyyttä ja saada/tuottaa nautintoa.
Ja en minä syntyessäni näitä tunteita valinnut.
Taitaa löytyä joukosta rajoittuneita, epävarmoja rasisteja joiden täytyy saada purkaa omaa huonoa oloa vähemmistöihin. JA todellakin jos bi on nyt muotia niin haluaisin myös sen loppuvan. On vaikea löytää sitä kumppania itselleen näiden julistaneiden joukosta. Mutta joutuupa sitä joskus kolkuttelmaan "heteron" kaappia jos ulos tulisi. Onhan näitä tapauksia monenlaisia.
Jos homoseksuaalisuus ällöttää niin miksi sitä itseään täytyy kiusata ja vielä kirjoittaa tänne. Silloinhan se kiinnostaa? Laittakaa ne ikkunanverhot, televisiot ja vaikka silmät kiinni jos "tuntematon pelottaa"
Pelkäsin minäkin aluksi mutta nyt voin elää onnellisemmin ja en ole enää niin masentunut mitä 5 vuotta sitten.
- vaan on kyse
No, miten Treffi-ilmoituksess voi ilmaista, että on kiinnostunut vain biseks. miehistä, muttei naisista. Täsmennä terminologiaa. Erotteleeko esim. engl.kieli.
- SUOMI24 SUOSITUIMMAT
KESKUSTELUT
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482519Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742507Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732382Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.612175Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321887Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1031739Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231185Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71034Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56916