Norvital Omega 3

turvallisuus

Onko eri Omega-3 valmistavat tehtaat miten luotettavia? Onko näistä Omega-3 oikeasti hyötyä? Itse syön Norvital, Norjasta valmistettujen Omega-3 kalaöljy kapseleita.

59

32944

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turvallisuus

Tässä on esim. omega 3 rasvahappoja 450mg, siis 500mg/30 kapselia putelissa. Ja 450mg, 50%EPA, 10%DHA, 10% GLA, E-vitamiini, kapseli tehty: gelatiini, glyseroli ja vesi. Tiivistetty kalaöljy, helokkiöljy..

• asiakas no 280586

haluan lopettaa tilauksen tämän kokeilu kuukauden jälkeen,jos haluan jatkaa ilmoitan teille myöhemmin.

tervc. Ossi Salmi.

• liisa huittinen

Asiakaspalvelu
        ystavällisesti haluan lopettaa vitamiinien kotiin saannin tämän lähetetyn näytepakkauksen jälkeen.

anna-liisa huittinen
        yrjönkatu 7 A 1
        15100 lahti

• mikä o...
        liisa huittinen kirjoitti:

Asiakaspalvelu
        ystavällisesti haluan lopettaa vitamiinien kotiin saannin tämän lähetetyn näytepakkauksen jälkeen.

anna-liisa huittinen
        yrjönkatu 7 A 1
        15100 lahti

Soita aspaan älä tänne jätä viestiä et haluat perua tilauksen se ei mene mihinkääm täältä eteenpäin ja tulee lisää paketteja.. se on tosi asia

• kipa
        asiakas no 280586 kirjoitti:

haluan lopettaa tilauksen tämän kokeilu kuukauden jälkeen,jos haluan jatkaa ilmoitan teille myöhemmin.

tervc. Ossi Salmi.

Lopetan SchiSolin ravintolisän tuotteen heti.
        Kirsti Koskela Asiakasnro:303806. 20.09.2008

• Eva Karhu
        kipa kirjoitti:

Lopetan SchiSolin ravintolisän tuotteen heti.
        Kirsti Koskela Asiakasnro:303806. 20.09.2008

Peruutan heti tilauksen, ja tuotteen Asiak No 256104 Eva Karhu Vartiokatu 2 E16 LOHJA 08100 (MIELESTÄNI EN OLE KOSKAAN TILANNUTKAAN).

• kapseleita

Kapseleiden kalaöljy on tuskin fileistä peräisin,saattaa olla jostain kalanperkeistä puristettu.
      Samat aineet saat syömällä kalaa eri muodoissaan,silloin et maksa turhasta,kun mahakin täyttyy.

• kannattaa syödä.

Itse olen jo aika iäkäs.Kuntoni on parantunut huomattavasti kun aloin niitä syömään.Ei vaikuttanut kun jonkun viikon jälkeen.Yleensä kun ihmiset jotain luonnonainetta alkaa syömään niin ottavat jonkun viikon ja sitten sanovat,ettei ollut mitään vaikutusta.Olen huomannut,ettei mikään näistä aineista tunnu ennenkuin kuukauden päästä.Kuinkahan paljon kalaa pitäisi syödä,että saisi sen verran öljyä kuin pillereistä.Kyllähän esim.rannikolla syödään paljon kalaa,siitä kai johtuukin,että ovat terveempiä,ei suinkaan ruotsinkielestä.

• tosikiinnostunut
        kannattaa syödä. kirjoitti:

Itse olen jo aika iäkäs.Kuntoni on parantunut huomattavasti kun aloin niitä syömään.Ei vaikuttanut kun jonkun viikon jälkeen.Yleensä kun ihmiset jotain luonnonainetta alkaa syömään niin ottavat jonkun viikon ja sitten sanovat,ettei ollut mitään vaikutusta.Olen huomannut,ettei mikään näistä aineista tunnu ennenkuin kuukauden päästä.Kuinkahan paljon kalaa pitäisi syödä,että saisi sen verran öljyä kuin pillereistä.Kyllähän esim.rannikolla syödään paljon kalaa,siitä kai johtuukin,että ovat terveempiä,ei suinkaan ruotsinkielestä.

Kun vastaavia tuotteita tuputtavat niin luontaistuotekaupat kuin apteekitkin, kuinkahan kilpailukykyisiä ovat kyseisen tarjoojan hinnat?

• turvallisuus
        tosikiinnostunut kirjoitti:

Kun vastaavia tuotteita tuputtavat niin luontaistuotekaupat kuin apteekitkin, kuinkahan kilpailukykyisiä ovat kyseisen tarjoojan hinnat?

Hinta oisi tuolla Norvitalilla jatkossa 29,90€ kuukausi.

• Spelttityttö
        turvallisuus kirjoitti:

Minullekkin tuli se mainos kotiin ja mun muistaakseni hinta oli 29,90€ / 2kk.

Voi olla että muistan ihan väärin, kun on sama pää kesät talvet.

Mutta jos kuukaudessa tuon 30 maksaa, niin hinta/laatu ei ole kyllä kohdallaan.

Tosi vaikeeta muutenkin verrata noita kalaöljyjä, kun kaikissa on eri määrät vaikuttavia aineita ja eri määrä pillereitä ja eri hinta.

Tuntuu tällä hetkellä olevan valtava bisnes nuo E-Epat ja Omega 3:set, kun koko ajan tulee uutta kalapilleriä markkinoille. Lähes kaikki lehdet pursuaa mainoksia. Markkinamiehet ovat ainakin osanneet hommansa tässä asiassa jälleen kerran.

Välillä kyllä tuntuu, että höplästä vedetään, vaikka kyllä noita tutkimuksiakin tulee ulkomailta. Tosin kaikissa lukee EHKÄ tai SAATTAA ehkäistä hiukan jotain vaivaa.

Tiedä sitten kenellä tutkimus on teetetty, kun eri osavaltioissa on kuitenkin täysin erilaisia ruokatottumuksia ja erilaista perimää.

• turvallisuus
        Spelttityttö kirjoitti:

Tosi vaikeeta muutenkin verrata noita kalaöljyjä, kun kaikissa on eri määrät vaikuttavia aineita ja eri määrä pillereitä ja eri hinta.

Tuntuu tällä hetkellä olevan valtava bisnes nuo E-Epat ja Omega 3:set, kun koko ajan tulee uutta kalapilleriä markkinoille. Lähes kaikki lehdet pursuaa mainoksia. Markkinamiehet ovat ainakin osanneet hommansa tässä asiassa jälleen kerran.

Välillä kyllä tuntuu, että höplästä vedetään, vaikka kyllä noita tutkimuksiakin tulee ulkomailta. Tosin kaikissa lukee EHKÄ tai SAATTAA ehkäistä hiukan jotain vaivaa.

Tiedä sitten kenellä tutkimus on teetetty, kun eri osavaltioissa on kuitenkin täysin erilaisia ruokatottumuksia ja erilaista perimää.

Jep, tuo taisi olla se hinta. Kokeilen vaan tämän 1kk, 2krt/pvässä. En tehnyt jatkotilausta, enkä tee. Saapi sitä kokeilla :). Kyllähän nämä Omegat voipikin tehota, mut ei tämmösiä kaikenmaailman nappeja jaksa joka päivä muistaa syödä loputtomiin, ym. vitamiineja. Tässä Norvitalissa on kyl tarpeeksi kaikkia aineita mg, mitä pitää olla. Mutta eihän näistä ihan varmaksi mene, että onko tämä tehdas valvottu ja mistä kaikki raaka-aineet tulee. Tämähän gelatiini tehdään siasta.

• E-EPA:n käyttäjä
        turvallisuus kirjoitti:

Jep, tuo taisi olla se hinta. Kokeilen vaan tämän 1kk, 2krt/pvässä. En tehnyt jatkotilausta, enkä tee. Saapi sitä kokeilla :). Kyllähän nämä Omegat voipikin tehota, mut ei tämmösiä kaikenmaailman nappeja jaksa joka päivä muistaa syödä loputtomiin, ym. vitamiineja. Tässä Norvitalissa on kyl tarpeeksi kaikkia aineita mg, mitä pitää olla. Mutta eihän näistä ihan varmaksi mene, että onko tämä tehdas valvottu ja mistä kaikki raaka-aineet tulee. Tämähän gelatiini tehdään siasta.

>> En tehnyt jatkotilausta, enkä tee.

• ei Tolonen
        E-EPA:n käyttäjä kirjoitti:

>> En tehnyt jatkotilausta, enkä tee.

Noi Tolosen pillerit on kalliita. Ei niitä kannata ostaa. Vastaavia saa halvemmallakin.

Valinnanvaraa nykyään kyllä on.

Se, että tarviiko niitä popsia mega-annoksia, niin on sitten ihan jokaisen oma asia ja markkinamiesten voitto.

• Asiasta kiinnostunut
        ei Tolonen kirjoitti:

Noi Tolosen pillerit on kalliita. Ei niitä kannata ostaa. Vastaavia saa halvemmallakin.

Valinnanvaraa nykyään kyllä on.

Se, että tarviiko niitä popsia mega-annoksia, niin on sitten ihan jokaisen oma asia ja markkinamiesten voitto.

Pieni hintavertailu EPA:n suhteen.
        Tolonen vastaan Norvital.

Norvital:
        60 kapselin edellä kerrottu hinta 29,90 euroa.
        Yhden kapselin hinnaksi tulee 0,498 euroa.
        Tämä kapseli sisältää EPAa 225 mg.
        500 mg Norvitalin EPAa tulee maksamaan 1,107 euroa.

Tolosen E-EPA:
        120 kapselia E-EPAa (apteekin hinta) 37,40 euroa.
        Kapselissa puhdasta E-EPAa 500 mg, joten 500 mg Tolosen E-EPAa tulee maksamaan 0,308 euroa.

Eli siis: Norvital 1,107 e ja Tolonen 0,308 e vertailtaessa näiden kahden tuotteen hintoja.

Tuo Elon laskuoppi alkaa olla jo unohtunut, joten pyydän tarkistamaan laskelmani ja kertomaan, jos olen tehnyt virheen.

Pyydän, että samalla esität oman laskelmasi. Väitäthän näet, että tässä puheena olleita "Noita Tolosen pillereitä" ei kannata ostaa.

Vaivaudupa lukemaan tietoa EPA:sta.Tässä linkki:
        http://www.biovita.fi/suomi/tuotteet/e-epa.html

Kerro myös mitä muita E-EPAa vastaavia tuotteita löytyy Suomen markkinoilta, koskapa väität, että valinnan varaa on.

Hyvää syksyn jatkoa!

• Asiasta kiinnostunut
        Asiasta kiinnostunut kirjoitti:

Norvital:

Tolosen E-EPA:
        Kapselissa puhdasta E-EPAa 500 mg, joten 500 mg Tolosen E-EPAa tulee maksamaan 0,308 euroa.

Eli siis: Norvital 1,107 e ja Tolonen 0,308 e vertailtaessa näiden kahden tuotteen hintoja.

Tuo Elon laskuoppi alkaa olla jo unohtunut, joten pyydän tarkistamaan laskelmani ja kertomaan, jos olen tehnyt virheen.

Pyydän, että samalla esität oman laskelmasi. Väitäthän näet, että tässä puheena olleita "Noita Tolosen pillereitä" ei kannata ostaa.

Kerro myös mitä muita E-EPAa vastaavia tuotteita löytyy Suomen markkinoilta, koskapa väität, että valinnan varaa on.

Hyvää syksyn jatkoa!

Koska tuota E-EPAa myydään luontaistuotekaupoissa
        alle apteekin hintojen, pyöristin hinnan 37,40 e hinnaksi tasan 37 euroa. Tämän mukaan hinnaksi tuli mainitsemani 0,308 euroa per 500 mg E-EPAa.

• ei tolonen

Koska tuota E-EPAa myydään luontaistuotekaupoissa
        alle apteekin hintojen, pyöristin hinnan 37,40 e hinnaksi tasan 37 euroa. Tämän mukaan hinnaksi tuli mainitsemani 0,308 euroa per 500 mg E-EPAa.

Tolonen on ihan ylimainostettu ja tuskin täällä ketään ravihevosta on eli...

Pari esimerkkiä niistä edullisimmista tuotteista:

http://www.verman.fi/index.php?k=12592

Myydään apteekissa, mutta hintaa en muista, mutta ei todellakaan maksanut mitään lähen 40€

http://kauppa.lehmuksenoksa.com/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Lehmus/Products/00820

http://kauppa.lehmuksenoksa.com/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Lehmus/Products/00801

http://kauppa.lehmuksenoksa.com/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Lehmus/Products/00818

http://www.herbosus.fi/Tuotteet.htm#carnomax

http://www.jrfitness.net/epages/JRFitness.axl/?ObjectPath=/Shops/JRFitness/Products/17002

• Asiasta kiinnostunut
        ei tolonen kirjoitti:

Myydään apteekissa, mutta hintaa en muista, mutta ei todellakaan maksanut mitään lähen 40€

http://kauppa.lehmuksenoksa.com/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Lehmus/Products/00820

http://kauppa.lehmuksenoksa.com/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Lehmus/Products/00801

http://kauppa.lehmuksenoksa.com/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Lehmus/Products/00818

http://www.jrfitness.net/epages/JRFitness.axl/?ObjectPath=/Shops/JRFitness/Products/17002

Tämä keskusteluhan lähti käyntiin yksinomaan Norvitalin Omega3 > EPA:sta.
        Ei ollut kyse mistään yhdistelmävalmisteista.
        Jutussani minäkin vertasin vain EPA:n hintoja ja totesin, että Norvitalin EPA:n hinta oli melkoisen korkea, etten sanoisi hävyttömän korkea.

Sitten kiitokset sinulle linkeistä, joita annoit.
        Uskon, että monille muillekin on niistä hyötyä.

En suinkaan ole mitenkään vannoutunut Tolosen valmisteiden käyttäjä. Käytän monia lisäravinteita, joista Tolonen ei hyödy senttiäkään.

Tolosesta kuitenkin sen verran, että hän on tehnyt ja tekee arvokasta työtä kommentoidessaan artikkeleissaan eri puolilla maailmaa ilmestyneitä tämän alan tieteellisiä julkaisuja ja tutkimustuloksia. Arvostan tässä mielessä häntä suuresti. Älkäämme kadehtiko häntä. Työstään hänenkin on saatava palkkansa.

Aivan samoin kuin suhtaudun eräällä tavalla kriittisesti Tolosen "piilomainontaan", suhtaudun myös kaikkiin ravintolisien mainoksiin, joita luontaistuoteala syytää jatkuvasti markkinoille.
        Kultajyvien etsiminen tuosta tarjonnasta on mielenkiintoista puuhaa.

• jutti
        kannattaa syödä. kirjoitti:

Onko joku tehny tosta Norvital Duo Omega-3:sta jatkotilausta (tai siis antanu tulla jatkossa näyte-erän jälkeen)? Mulle tuli toi mainos ja eka 60 kapselia luvataan hintaan 2,95€, jonka jälkeen uusi lähetys joka 6. kuukausi luvataan hintaan 39,90€. Eli onko toi oikeesti 39,90€/kk vai onko toi hinta tosiaan kuudelta kuukaudelta yhteensä, niin kuin minä sen tosta mainoksesta ymmärrän?? Sillonhan se ei tekis, ku 6,65€/kk...

• ole tiedon väärti
        ei tolonen kirjoitti:

" Pari esimerkkiä niistä edullisimmista tuotteista ", totesi "ei tolonen" . Aha. Voivoi . Kannattaisi ensin hieman laskea ja tutkia ja sitten vasta "rummuttaa". Tuo linkittämäsi Vermannin Minisun e-epa näytti maksavan netissä tarjoushinnassa esim. 19,90 / 60 kapselin purkki . Siitä voi laskea päivähinnaksi 0,33 e (vastaa tolosen 500 mg e-paa). Toinen linkittämäsi oli Superomega ja sillä hintaa 12,95 e / 120 kapselia ja niitä pitää syödä 3 kapselia päivässä , jotta se vastaa tuota tolosen 500 mg e-epa tuotetta. Tälle superomegalle tulee päivähintaa 0,32 e . Eli nämä molemmat ovat kalliimpia kuin tuolla aikaisemmassa viestissä toisen nimimerkin laskelmassa ollut apteekista ostettu ( 37,70 e ) tolosen 500 mg e-epa tuote . Tuota tolosen e-epa 500 mg saa netistä muuten halvemmalla . Itse maksoin siitä 28,- e / rasia , kun tilattiin useampia yhdellä kertaa . Yhden rasian hinta oli muistaakseni 31,90 , 2 rasiaa 30,- e , 3 rasiaa 29,- e ja 6 rasiaa 28,- e . Tuon pakettitarjouksen saa www.terveyskaupat.net liikkeestä . Toinen nettikauppa , jota kannattaa vilkaista on Vitanetti . Molemmista saa tavarat ilman postikuluja , kun tilaa väh. 65,- euron edestä . Eli tuolta kun tilaa esimerkiksi , niin hintaero tuon tolosen pillereiden eduksi senkun kasvaa . Laskekaa itse . Karnosiinilla sama juttu . Siis älkää tuijottako pelkkää purkin hintaa , täytyy osata myös hieman laskea .

• CEW
        jutti kirjoitti:

Onko joku tehny tosta Norvital Duo Omega-3:sta jatkotilausta (tai siis antanu tulla jatkossa näyte-erän jälkeen)? Mulle tuli toi mainos ja eka 60 kapselia luvataan hintaan 2,95€, jonka jälkeen uusi lähetys joka 6. kuukausi luvataan hintaan 39,90€. Eli onko toi oikeesti 39,90€/kk vai onko toi hinta tosiaan kuudelta kuukaudelta yhteensä, niin kuin minä sen tosta mainoksesta ymmärrän?? Sillonhan se ei tekis, ku 6,65€/kk...

Onko kellään yhteystietoja? Kuka tai mikä yritys myy Norvital tuotteita Suomessa? Tarvitsisin puhelinnumeron tai yrityksen virallisen nimen. Alzheimeria sairastava anoppini on ilmeisesti tilannut sieltä jotain. Tiliotteessa lukee vain Norvital FI ja hän on vienyt laskut maksupalveluun eikä häneltä löydy minkäänlaista paperia kyseisestä asiasta. Hän ei itse muista mistä olisi kysymys. Raha menee tililtä säännöllisesti ja löysimme sieltä myös kyseisen 2,95. Onko ehkä kyseessä jokin kestotilaus?!

• asiakaspalveluun
        CEW kirjoitti:

Onko kellään yhteystietoja? Kuka tai mikä yritys myy Norvital tuotteita Suomessa? Tarvitsisin puhelinnumeron tai yrityksen virallisen nimen. Alzheimeria sairastava anoppini on ilmeisesti tilannut sieltä jotain. Tiliotteessa lukee vain Norvital FI ja hän on vienyt laskut maksupalveluun eikä häneltä löydy minkäänlaista paperia kyseisestä asiasta. Hän ei itse muista mistä olisi kysymys. Raha menee tililtä säännöllisesti ja löysimme sieltä myös kyseisen 2,95. Onko ehkä kyseessä jokin kestotilaus?!

0800550100 on puhelin tai sähköpostia [email protected]

• ljjjljjkjjjjjjsejeff

jos on kalalle allerginen niin ei voi syödä

• 2 kuukautta
        turvallisuus kirjoitti:

Norvitalin DUOmega jatkotilauksen hinta on 29,50 MUTTA TÄSSÄ ONKIN 2 KUUKAUDEN PILLERIT! Purkit toimitetaan kotiin eli niitä ei tarvitse mistään hakea!

• JrFitness
        ole tiedon väärti kirjoitti:

" Pari esimerkkiä niistä edullisimmista tuotteista ", totesi "ei tolonen" . Aha. Voivoi . Kannattaisi ensin hieman laskea ja tutkia ja sitten vasta "rummuttaa". Tuo linkittämäsi Vermannin Minisun e-epa näytti maksavan netissä tarjoushinnassa esim. 19,90 / 60 kapselin purkki . Siitä voi laskea päivähinnaksi 0,33 e (vastaa tolosen 500 mg e-paa). Toinen linkittämäsi oli Superomega ja sillä hintaa 12,95 e / 120 kapselia ja niitä pitää syödä 3 kapselia päivässä , jotta se vastaa tuota tolosen 500 mg e-epa tuotetta. Tälle superomegalle tulee päivähintaa 0,32 e . Eli nämä molemmat ovat kalliimpia kuin tuolla aikaisemmassa viestissä toisen nimimerkin laskelmassa ollut apteekista ostettu ( 37,70 e ) tolosen 500 mg e-epa tuote . Tuota tolosen e-epa 500 mg saa netistä muuten halvemmalla . Itse maksoin siitä 28,- e / rasia , kun tilattiin useampia yhdellä kertaa . Yhden rasian hinta oli muistaakseni 31,90 , 2 rasiaa 30,- e , 3 rasiaa 29,- e ja 6 rasiaa 28,- e . Tuon pakettitarjouksen saa www.terveyskaupat.net liikkeestä . Toinen nettikauppa , jota kannattaa vilkaista on Vitanetti . Molemmista saa tavarat ilman postikuluja , kun tilaa väh. 65,- euron edestä . Eli tuolta kun tilaa esimerkiksi , niin hintaero tuon tolosen pillereiden eduksi senkun kasvaa . Laskekaa itse . Karnosiinilla sama juttu . Siis älkää tuijottako pelkkää purkin hintaa , täytyy osata myös hieman laskea .

Tuolta saapi karnosiinin halvemmalla kuin Tolosen, jos haluaa netistä tilata.

• Maarit2
        jutti kirjoitti:

Minulle soitettiin näytepakkauksen jälkee tosi hyvästä tarjouksesta 3 x 120 kapselia (eli ½ vuotta) yhteensä 20 €. Olen nyt käyttänyt mutta epäilyttää koska kolesterolini on noussut 5.6, nyt 9.7 (vuodessa)! Näidenhän piti lisätä hyvää kolesterolia? Olen menossa lääkäriin puhumaan asiasta. En keksi muuta syytä, jos ei sitten kolesterolia mitattu väärin. Elintavat ovat suurinpiirtein samat kuin silloin kun kolesteroliarvo oli normaali.

• nix nax
        Spelttityttö kirjoitti:

Hinta on 29,90 / 2 kk tai vaihtoehtoisesti 39,90 / 6 kk. Jälkimmäinen tekee 0,22 €/vrk. Ei ole kallista!

• nix nax

Norvital:

Tolosen E-EPA:

Hyvää syksyn jatkoa!

Norvitalin 6 kk:n annos = 360 kapselia maksaa 39,90 euroa eli 0,11 €/kapseli. Kun kapseli sisältää EPAa 225 mg, 500 mg:n hinta on 0,244 €.

Kun 500 mg EPAa Tolosen tuotteena maksaa 0,308 €, se on neljänneksen (26 %) kallimpaa kuin Norvital. MOT.

• Vitamar Plus
        turvallisuus kirjoitti:

luontaistuotekaupasta niin se maksaa vain 9 euroa 100 kpl ja jos otat kaksi päivässä niin se maksaa 5,40 euroa kuukaudessa.
        Siinä on vielä A-D-E-B6-B12-Foolihappo sekä tietysti Omega-3
        Itse käyttänyt vuosia ja otan vain yhden päivässä kun se auttaa pitemmän päälle käytettynä.
        Tietysti syön lohikalaa kerran viikossa jos tarjouksessa. Mutta en voi olla yhtään auringossa jos en käytä säännöllisesti Vitamar Plussaa.
        Tietyst muutkin toimii mutta olen päätynyt tähän kokeilujen jälkeen.
        Halvinta on ostaa luontaistuotekaupasta ja saa muutakin infoa ja kuulla kokemuksia myyjiltä kun ihmiset kertovat mikä auttoi mihinkin vaivaan.
        Kohtuus kaikessa ja ei kannata tietenkään syödä sellaista mihin ei myöskin usko koska se tuplaa vaikutuksen voisin väittää. Kalaruoka sellaisenaan on mitä parhainta kerran pari viikossa mutta ei sitä voi joka päivä syödä.

• EPAn käyttäjä
    • telinevoimistelija poika

e-epa on luotettava tuote ota kalaöljyä joka päivä 2g eli 500mg tabletteja 4 kpl .

• .-,bhlfhllhrtlöhklilkuykkkgg

pääasia että käyttää jotain valmistetta

• Raikku

Tilasin jokin aika sitten Norvitalilta Omega-kapseleita. Ensimmäinen lähetys oli melkein ilmainen. En muistanut peruuttaa tilausta ja kuukauden kuluttua tuli uusi pakkaus. Palautin sen, mutta nyt tuli maksukehoitus maksaa 29,50 olemattomasta pakkauksesta.
      Netistä en löydä koko firmaa. Taitaa olla huiputusta koko homma. Älkää hyvät ihmiset menkö lankaan!

• HYVÄT PILLERIT

1. EI KANNATA UNOHTAA ASIOITA! Omasta mielestäni homma toimii erinomaisesti kunhan lukee tarjouksessa olevat tekstit ennekuin tilaa!

• testaus!!

Tein seuraavanlaisen testin:laitoin kertakäyttömukiin vettä 2 cm ja 2 halkaistua omega3tablettia muovilusikan.Seuraavana aamuna katsoin ja tulos oli tämä:mukin pohja oli sulanut ja lusikkakin vähä kärsinyt..En tiedä onko siinä pikkasen miettimisen paikka..onko se normaalia .että muovimuki sulaa kyseisestä tabletista..mutta on aika rajua ainetta ,itse en enää käytä niitä...

• testaus!!

Lisäisin vielä tuohon mainitsemaani testaukseen liittyen ,että Möllerin omegakapselit ei kuulemma tee samaa ilmiötä,siis että muovimuki sulaa kapselista..nämä ilmaiskapselit ei välttämättä ole turvallisia ,on kuulemma taas ollut juttua ,että aiheuttaa maksasyöpää..

• Norjasta!

Norvitalit valmistetaan ilmeisesti kaukana Aasiassa.
        Varmasti on siksi hyvä kate kapseleissa, vaikka vain pieni osa maksaisi laskun?
        Ainakin minä lopetin tämän "Norjalaisen" terveystuotteen käytön kokonaan tämän valjettua.

Tarkemmin ajatellen:
        Lukeeko missään että tuote on valmistettu juuri Norjassa? Onko Myressä sijaitseva Norvital vain postilaatikkofirma? Miksi hyvää tuotetta pitäisi myydä näin arveluttavalla tavalla?
        Jokin mättää mielikuvissa ja todellisuudessa, minusta.
        Saa korjata faktoja, jos niitä todella on.

En väitä että Toloset sun muut olisivat sen aidompia.
        Mielikuvilla myydään vaikka mitä ns. terveystuotteita. Olkaa tarkkana.

• valkeni
        Norjasta! kirjoitti:

Norvitalit valmistetaan ilmeisesti kaukana Aasiassa.
        Ainakin minä lopetin tämän "Norjalaisen" terveystuotteen käytön kokonaan tämän valjettua.

Tarkemmin ajatellen:
        Lukeeko missään että tuote on valmistettu juuri Norjassa? Onko Myressä sijaitseva Norvital vain postilaatikkofirma? Miksi hyvää tuotetta pitäisi myydä näin arveluttavalla tavalla?

Mielikuvilla myydään vaikka mitä ns. terveystuotteita. Olkaa tarkkana.

http://www.norvital.com/sider.asp?ID=7&L=

Siinä on sinulle aasiaa!! :D on muuten ton pytingin osotekkii tuos!

• rapamies

Hakeassani postia oli omituinen kirje,pillerit
      siinä rapisi.Avasin ja yllätys oli suuri,kun sieltä löytyi pari purkkia Duo omeega-3
      Siitä sitten soittamaan miksi ne tuli.Väsynyt ää-ni kertoi ,että tele markker on tehnyt virheen.Sovitiin , että maksan postimaksun ja heti poikki.Hetken miettimisen jälkeen soitin uudestaan ja sanoin,etten maksa mitään,enkä paluta,hakekoon itse pillerinsä.Sitten sovittiin
      etten maksa mitään,vaimoni on luntaistuote firman
      päälikkö hämeenlinnassa.Olipa röhkeä yritys.

• ajatuskatko vai mikä

hei! kai siulle sanottiin puhelimes et jatko lähtee kestotilauksena ja jos ei halua lisää paketteja ni yksi ilmoitus aspaan ni jatkot katkeaa... eli tuliko ajatuskatko kesken puhelun...

• FaktaHomma

Lueskelin tässä koko ketjun läpi ja itsellä on luotettavaa tietoa kyseisestä norvitalin duo omega 3 tuotteesta, sekä muiden valmistajien. Ajattelin kertoa tässä pari tosiasiaa joita on keskustelussa puitu.

1. Norvitalin kalanmaksaoljyt tosiaan valmistetaan Norjassa.

2. Kapseleiden kalaöljy ei tosiaan mistään fileistä ole peräisin, mutta ei myöskään kalanperkeistä! Tämähän on kalanmaksaöljyä, ja valmistettu kalanmaksasta puristamalla.

3. Tosiaan samat aineet saa kalasta, mutta sen täytyy olla rasvaista! Eli siis lohi, makrilli jne. Jos kala ei maistu tai tulee muuten syötyä vähemmän kuin 2-3 kertaa viikossa, suositellaan käytettäväksi jotain omega 3 valmistetta.

4. Hinta tutustuessa on 2,95€ eli kuukauden tutustumisannoksen saa pelkän postimaksun hinnalla. Noissa papereissa joita on joillekin keskustelijoille tullut on tämä asia kerrottu. Lisäksi jokaikisessä paperissa lukee selvästi, että jatkossa hinta on 29,5€/2kk. Ja purkit tosiaan tulee suoraan kotiovelle. Ja vaikka tilaisi puhelimen kautta, asiakkaille kyllä kerrotaan miten jatkuu ja miten perutaa, yleensä kahteen kertaan, ongelma on yleensä siinä että asiakas ei muista. Jos jatkotoimitukset haluaa peruuttaa voi ilmoittaa asiakaspalveluun.

5. Asiakaspalvelun yhteystiedot ovat:
         Email: [email protected]
         Puh. 0800 55 01 00
         Faksi: 0800 55 01 01

6. Tutkimusia on tehty ympäri maailmaa ja tämä on taivahan tosi. On nimittäin helvetisti tutkittu omega 3:ia. Tiedelehdissä on esimerkiksi hyviä artikkeleita.

7. Norvitalin tuotteet valmistetaan Good Manufacturing Practise (GMP) laatustandardin mukaan, ja vastaa lääkeiaineden valmistukselle asetettuja vaatimuksia. "Mutta eihän näistä ihan varmaksi mene, että onko tämä tehdas valvottu ja mistä kaikki raaka-aineet tulee." Tehdasta valvotaan, ja varmistetaan että tuotteet täyttävät GMP laatustandardin vaatimukset. Jos joku haluaa enemmän tietoa kyseisesta standardista, voi esim. googlettaa aiheesta enemmän. Löytyy suomekielistä tekstiä!

8. Omega tuotteet yleensä sopivat kala-allergisille, koska tuotteesta tislataan tai molekyylisuodatetaan kalan proteiinit pois. Nimenomaan kalan proteiini aiheuttaa allergian oireet. Jos allergia on paha voi kokeilla omegaa ensin vaikka iholle. Jos jotain reaktioita tulee ni ei kannata käyttää. Esim. oma tyttöystäväni on allerginen kalalle ja ottaa tarvittavat omegat kapseleina, eikä mitään oireita oo ollu.

9. "e-epa on luotettava tuote ota kalaöljyä joka päivä 2g eli 500mg tabletteja 4 kpl." Oli tuote mikä hyvänsä, pakkauksessa olevaa annosta ei saa ylittää!

10. "Netistä en löydä koko firmaa. Taitaa olla huiputusta koko homma. Älkää hyvät ihmiset menkö lankaan!" Hyvät ihmiset: WWW.NORVITAL.COM Sivusto tosin on norjaksi, koska itse firma on norjalainen. Suomenkieli tosiaan on tulossa ja nyt lähiaikoina sivuille tuli tekstiä suomeksi. Sen saa avattua kun klikkaa suomen lippua. Sivusto on laaja joten suomenkielisten sivujen tekeminen vie jonkin verran aikaa.

11. Eräs oli tehnyt testin: kertakäyttömukiin 2cm vettä ja sit 2 halkaistua norvitalin kapselia. Seuraavana päivänä tulos oli että muki oli sulanut ja lusikkakin vähän. Niinkuin jo sanottu norvital valmistetaan lääkeaineille asetettujen standardien mukaan eikä siinä mitään terveydelle vaarallisia aineita ole. Kokeilkaapa laittaa kirkasta viinaa mukiin, tapahtuu nimittäin sama juttu, mutta silti ihmisten pitää viinaa kiskoa (itse kuulun tähän ryhmään silloin tällöin), ja voin sanoa että kyseinen omega 3 valmiste on huomattavasti terveellisempää!!

12. Joku sanoi että nämä ilmaiskapselit eivät välttämättä ole turvallisia. Katsokaa kohta 4. ja tämä pätee, sillä tietooni ei ole kantautunut tietoa ilmaisista norvitalin omegoista. Tuokin hinta (2,95€) on vain tutustumista varten sen kuukauden verran, kyse ei siis ole mistää ilmaiskapseleista.

13. Ja lopuksi vähän pidempi teksti! Ks. kohta 4 ja 10!

***"Norvitalit valmistetaan ilmeisesti kaukana Aasiassa.

Tarkemmin ajatellen:

Mielikuvilla myydään vaikka mitä ns. terveystuotteita. Olkaa tarkkana."***

Lopetit tuotteen käytön koska "tämä valkeni sinulle". Tuotteita ei todellakaan valmisteta aasiassa vaan siellä norjassa. Norjassa sijaitsee maailman suurimmat omega 3 tuotteiden valmistajat ja tuotteiden laatu on maailman parasta! Katsokaa esim. tohtori.fi ja sieltä jostain löytyy omega 3:sta tietoa, sekä kerrotaan norjasta kalanmaksaöljyn valmistajana. Tätä sivustoa on käytetty omassakoulussani opetuksessa.
      "Varmasti on siksi hyvä kate kapseleissa, vaikka vain pieni osa maksaisi laskun?" Oletat vain! Norja on hyvinvointivaltio siinä missä suomikin ja siellä on moni asia huomattavasti kalliimpaa kuin suomessa niin kuin monet teistä varmasti tietävät. Miettikää mitä maksaa tuotteiden tuominen suomeen ja myyminen asiakkaille kilpailukykyisin hinnoin? Norjassahan nämä ovat huomattavasti kalliimpia. Itse kyllä olen lopettanut monien omega 3 tuotteiden käytön koska ne ovat valmistettu halpatuotanto maissa. Tuotteiden hinta on omegoissa melkeinpä suoraanverrannollinen laatuun. Tämäkin tieto on muistaakseni esim. tohtori.fi:sä.

• testaaja1

Ajatelkaapa ,mitä nämä kapselit tekevät elimistössä ,kun ne sulattavt muovimukinkin.Miksiköhän kalanmaksaöljy sulattaa muovin,Onko ketään kemistiä kertomaan , onko se normaalia?

• Asia
        testaaja1 kirjoitti:

Ajatelkaapa ,mitä nämä kapselit tekevät elimistössä ,kun ne sulattavt muovimukinkin.Miksiköhän kalanmaksaöljy sulattaa muovin,Onko ketään kemistiä kertomaan , onko se normaalia?

Tiedättekö muuten, että ihmisen vatsahapot sulattavat partakoneen terän alle vuorokaudessa? Onkohan vatsahapotkin ihmiselle vaarallisia...

• nix nax

>>Lisäksi jokaikisessä paperissa lukee selvästi, että jatkossa hinta on 29,5€/2kk.

• tuula rantala

tilaan DUOmega-3 kapselia 3x60 os.Tuula Rantala Petäjätie 6 B 10 45200 Kouvola

• Tyytyväinen asiakas

Jos todella haluat tilata Omega 3 tuotelähetyksen niin suosittelen että lähetät tilauksen osoitteeseen:
        [email protected]
        tai soita (veloituksetta) numeroon 0800 55 01 00

• NorVital

Lisäravinnelähetykset as no 217540 Pirjo Karlsson saa lopettaa. Kiitos os. Raappavuorenrinne 1 D 45, 01620 Vantaa

• äly hoi älä jätä

Jos haluaa tehdä tilauksen tai peruutuksen tai jonkun muun mikä liittyy norvitalin aspaan vain soitto. täällä sie et saa petuutua tilausta etkä myös saa tilattua tuotteita. ja kun aspaan soittaa ni se on ilmainen numero....

• Hilkka Tuomiranta

Peruutus:
      Asiakasnumero 270246
      Duomega 120 kapsler sekä
      Schisol 60-kapsler Toistaiseksi en tarvitse lisää.

• peruutus

soitto on ilmainen,voi perua,tilata lisää.ja saa vahvistuksen heti.hyvä suomalainen asiakaspalvelu
        2 viikkoa ilmoitusaika paketin saamisesta.yleensä

• Los1

Melkein kaikki Omega kapselit valmistaa muutama tehdas Euroopassa. Kapselit valmistetaan vain eri brändeillä. Mailmassa ei ole myöskään monta raakaainen jalastamoa. Ylensä kalaöljy ostetaan tynyryttäin joko islannista, canadasta tai englannista. Kala pyydystetään ylensää etelä amerikassa missä myöskin raakaaine tehdään, ennen kuin se sitten puhdistetaan mualla.
      Öljyt ovat hyvänlaatuisia ja läpäisee kovat testit raskasmetalleista ym. Syömäsi kapseli on ihan ok. Hinta vaan määrää kuinka paljon välikäsiä on olemassa ja paljonko mainoskuluja yrityksellä on, yrityksen suurus j ne. Niin myöskin kapselin valmistajan hinta, kuljetuskulut, pakkaukset, etikettit ym.

• Norvitalilla on muitakin hy...

Hienoa että joku on selvittänyt asioita ja viesti on vielä asiallinen. Kuluttajan kannattaa verrata hyödyllisten aineiden pitoisuuksia näissä tuotteissa ja kuluttajan kannattaa myös huomioida tuotteiden helppo saatavuus, toimitetaanko ne suoraan kotiin kuten Norvital toimii.

• rfojhl
    • honda.net

ranainside.com flight manager downloads proactive solutions. il49.00 flight www.cheap flight ratesct. holidays mortgage real estate go2clickbank.comman dhcpd.conf ddns update style flight tracker.comadvantage insurance ma java update jre1.5.0 04notebooks www.james36.info citybreaks direct.co.ukwww.1st travelinsurance.co.uk www.directline.com travelinsurancefederal mortgage assance.org national city mortgage.comreagan vs. ford federal mortgage assance.orghonda.net ed solutions inc

• action direct.com

southernliving.com feb2007 nashville il. sports autobikes direct.com direct x 9.0norwich union direct .com wrestling direct.comdirect.net.in action realty.com arkansasrpm direct.com excel direct incfood network tv.com phentermine online direct pharmacy.netmass.dua www.norwich union.co.ukdirectx 9.0c first direct.comdirect tv dealers mass farmers direct food incdirect.gov.uk tax disc emigrant bank.com

• ihan taatusti on

Ulkolinja: Lohi, punainen kulta?
      MA TV1 Klo: 22.55

Kirjolohi on suosituin kalaruokamme. Sen kasvatus on suurta bisnestä, joka uhkaa merta ja luonnonkaloja. T: Ruotsin televisio

sardiini
      makrilli
      turska

kaikki sukupuuton partaalla ja Omega 3 kalaöljyt tehdään niistä

• cepz

Minkälainen firma tuo Norvital on? Uskovatko kerrasta, kun haluaa lopettaa tilauksen?

• tympii

Uskovat mutta, firmasta tulee n.muutaman kuukauden välein tarjous kapseli mainoksia ja joskus jopa soittavat.Kun heillä on yhteystietosi vielä jäljellä ei niitä ole poistettu lainkaan.

• aädfb

Tässä vaiheessa kannattaa lukea henkilörekisterilaki läpi :-)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      44
      2494
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2477
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2372
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      56
      2140
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1867
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      84
      1685
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1143
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1024
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1005
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      56
      886
    Aihe