AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  / Miten saada tyttöystävä
109 Vastausta 16 947 Lukukertaa

Miten saada tyttöystävä

miten mä saan tyttöystävän?.. tytöt ei pidä musta? Minkälainen pitäs olla?

Tuotanoin...

Ite ainaki tykkään miehistä/pojista, jotka vaikuttaa fiksuilta, ajattelevaisilta ja pitävät ittestään huolta.
Ulkonäkö on toki plussaa, mutta mä en ainakaan todella pidä sitä tärkeimpänä asiana. Mielummin jopa "tavallisen" näköinen, entä joku imelän komee gigolo.
Resusesti/epäsiististi pukeutunu mies ei tee useimpiin naispuolisiin kovin hyvää vaikutusta, eli kannattaa pitää ittestään hyvää huolta (enkä nyt tarkota, että pitäis olla maailman timmein kroppa tms.)
Mun mielestäni tärkeetä on olla oma ittensä, ei esittää mitään. Ja lisäk jokaisella tytöllä on hieman eri miesmaku, joten vaikee sanoo millanen "pitäis" olla.
Mutta..muhun ainaki tekee vaikutuksen järkevät, huumorintajuset ja keskustelutaitoset, sympaattisen oloset miehet..

noilla kriteereillä

Mutta..muhun ainaki tekee vaikutuksen järkevät, huumorintajuset ja keskustelutaitoset, sympaattisen oloset miehet..

tulee niinsanotusti kuonoon naisilta, pitäs olla törkeä ja itserakas
1. OLE TARKKANA NETTIPROFIILISTASI!
- Älä kirjoita nettiprofiiliisi että tykkäät söpöistä tytöistä tms.
- Jos sinulla on netissä kaverilistallasi paljon tyttökavereita, joku kiva tyttö ei välttämättä viitsi sanoa sinulle mitään sen takia, koska olettaa sinulla olevan jo niin paljon muita naisia.
- Muista: yksi kuva kertoo enemmän kuin 1000 sanaa. Mieti siis tarkkaan, millaisia kuvia itsestäsi laitat nettiin. Haluatko näyttää kiltiltä pojalta, huippukunnossa olevalta urheilijalta vai viikonloppubilettäjältä.

2. OLE MIES - ÄLÄ PORO!
- Älä ujostele. Ole itsevarma. Uskalla puhua.
- Kohteliaisuus puree naiseen kuin naiseen, mutta jos lässytät jatkuvasti, se voi alkaa tuntua tytöstä ärsyttävältä, mikäli hän ei ole osoittanut kiintymystään sinuun.
- Sinuun ja tyttöön liittyvien tärkeiden päivämäärien ja asioiden muistaminen on tärkeää. Jos olet unohtanut jotakin, pyydä anteeksi. Jos sinulla on huono muisti, pistä tärkeät asiat vaikka johonkin kalenteriin ylös.
- Älä petä lupauksiasi. Tee asiat niin kuin olette sopineet.

3. ULKONÄKÖ!
- Pese hampaat aamuin illoin.
- Älä juo usein äläkä polttele tupakkaa.
- Vaihda puhtaat alusvaatteet päivittäin ja käy vähintään kahdesti viikossa suihkussa.
- Muista deodorantti!
mul on yks ongelma mul on sellanen kerho jossa pitää olla tyttö ja kun mulla on vaan tän vuoden loppu ja alku käytettävissä.niin et anna tietoo miten tytöt ihastuu

Ei mikään kiire

Sanoin kerran eräälle n. 45-v miehelle, että mulla ei oo ollu koskaan tyttöystävää(olin n. 16-17) ja hän sanoi: "Mä voisin antaa sulle heti satasen!"

Mitä hän tarkoitti? Hän tarkoitti sitä, että on hienoa, että ei ala seurustelemaan ennen kuin on seurustellut riittävästi itsensä kanssa. Kun tietää mitä haluaa ja on omat rajat, niin välttynee pahimmilta sydänsuruilta.

Tietenkin meitä on moneen junaan. Jotkut ovat jo hyvin nuorena seurustelukypsiä ja jotkut myöhemmin. Pyri rakentamaan vahva itsetunto ja suuntaa katseesi eteenpäin ja kyllä se tyttöystävä sieltä tulla tupsahtaa, jos on tupsahtaakseen.

Itsetunnon rakentamisesta

Vinkkejä miten vois tapahtua moinen toimenpide ?

kokemuksia

omalla kohdallani itsetunnon rakentaminen vei vuosia. minua kiusattiin yläasteella lähes päivittäin ja se jätti arvet moneksi vuodeksi. Vasta vuosien jälkeen aloin uskoa itseeni ja todeta, etten olekaan täysi surkimus.

minulla olisi ollut aikoinaan mahdollisuus alkaa seurustelemaan erään ihanan tytön kanssa, mutta itsetuntoni oli sen verran huono, että en saanut aloitetta tehtyä, kun uskoin etten kelpaa sille tytölle. nykyään uskallan paremmin tehdä tuttavuutta naisten kanssa.

niin, kai se pitää paikkansa, että on opittava ensin rakastamaan itseään ennen kuin voi rakastaa jotain toista.

Totta

Itsetunto ei hetkessä nouse. Kuten sinullakin minulla itsetunnon nousuun meni vuosia. Olin yläasteella ns. hiljainen nössö, jota ei tytöt katselleet. Ei ne katselleet vielä lukiossakaan, mutta sen jälkeen on käyrä noussut huimasti.

nössö ja yläaste/lukio/vanhempana

nuorempana pitää olla bileissä mukana eli pääpaino sanalla mukana, ei sillä väliä vaikkei keskipiste olekaan.

vanhempana tarvii asunnon ja auton joitten arvo vaikuttaa naisseuran saantiin enemmän kuin itsessä olevat piirteet.
Mutta mitenkä niissä olet mukana, kun ei sinne kelpaa joukkoon. :)

vanhempana

itsetuntoon vaikuttaa eniten se mitä omistaa. mulla on vaan velkaa joten jos nuorempi harkitsee tuota itsetuntopuolta: hanki kunnon ammatti eli niin pitkälle kouluja ja niin rahakkaita linjoja kuin rahkeet ja rahat riittää.

(sittenkin voi kusta mutta sitten se ei ole itsestä kiinni ja tietää kaiken tehneensä)
hyvä tarina jape 20+ voitko auttaa minuakin itse tunnon keräämisessä?

minä olen saman lainen kuin sä mua kiusataan joka päivä ja olen ihastunut hurmaavaan naiseen.

sen naisen nimi on anni se on minun luokkalaisen serkku.
viimeksi olin ihastunut venla oksaseen joka oli mun isoveljen kaverin pikku sisko

Oot vaan oma ittes.

Maailma nyt vaan on sellanen, että jokaiselle löytyy jotakin ja makuja on niin monia, että joku jossain varmasti toivoo löytävänsä just sellasen kun sä olet.
Ei kannata vetää mitään rooleja tai yrittää olla jotain epäaitoa. Kyllä niitä sopivia sieltä vielä kohdalle tulee.

antakaa vinkki

onko sulla vinkkiä miten sellasen saa joka ei pidä musta muhun on ihastunut kaikki 3:mos luokan tytöt paitsi 1:ksi johon mä oon ihastunut.vinkki

Kun saat selville..

..kerropa mullekin. Yli 20 vuotta jo yrittäny keksiä ratkaisua tähän ongelmaan. Oma itseni olen ollut aina (olen helvetin huono esittämään mitään muuta), mutta ilmeisesti oma itseni ei ole sellainen jonka naiset kelpuuttaisivat. *huoh*

Niin ei...

...ne kerro jotka sen tietää... Tai itseasiassa netistäkin löytyy kaikenlaisia ohjeita ainakin jos osaa/jaksaa englanninkielistä tekstiä lukea, tässä yksi esimerkki: http://www.datingclass.com/ .

Turha yrittää esittää jotain muuta kuin mitä on. Toisaalta ei tietenkään pitäisi aliarvioida itseään vaan todellakin olla oma itsensä. Kaikkia ei pysty kuitenkaan yhtäaikaa miellyttämään ja minut ainakin saa tekopyhältä vaikuttava käyttäytyminen vaivaantumaan ja väistämättä tulee tunne, että minusta halutaan jollain tapaa hyötyä. Kyllähän sen vaistoaa, jos joku yrittää olla jotain muuta kuin mitä on. Rehellisyyttä arvostetaan ja kukapa oikeasti haluaisi olla epäluotettava...

No, tämähän oli vain vanhan ja yksinäisen miehen kommentti - ehkäpä olenkin yksin juuri siksi että en oikein pysty luottamaan ihmisten rehellisyyteen.

jaa,

voihan niitä lukea, ehkä se auttaa mutta oikeampi idea varmaan olisi että pitää uskoa itseensä (eihän ne baarissa mitään tiedä kumminkaan että mistä se on ja kuka se on) ja se usko vie läpi harmaan kiven, vaiks sanoo itselleen äänettä peilin edessä, sä olet se panomies joka eilenkin kaatoi naisen kuin naisen (tai mikä lie onkin sitten se heikko kohta itsessä, siitä yrittää kusettaa itseään), jos saa itsensä uskoon sen niin sitten saa.. ..mä olen huono itseäni kusettamaan, viimes kun oli nainen kotosalla pitkästä aikaa (ed. kerran vuosia aiemmin) mulle tuli mieleen että ei mulla mitään annettavaa sille olisi kumminkaan ja annoin periksi siinä viimeisessä mahdollisessa vaiheessa, toivottavasti ei neitonen loukkaantunut pahasti, mielelläni olisin seksiä harrastanut mutta alkoi tuntua sille että se saa paremmankin ja turhaan mä sitä itselleni yritän tässä varata, etsiköön jonkun kellä on tulevaisuutta.
"Kyllähän sen vaistoaa, jos joku yrittää olla jotain muuta kuin mitä on."

Harhaluulo. Jos uskot näin niin uskot itseasiassa että ainoat kerrat milloin sinua kusetetaan ovat ne mitä ovat huomannut. Yleinen harhaluulo tosin, koska olisi kivempi jos asia olisi noin.

Oikeasti on niin hyviä manipuloijia ja valehtelijoita että ovat uskottavampia kuin rehelliset ihmiset. Ei tosin nyt liittynyt yksinomaan treffailuun, mutta se on varmasti yksi suosittu tuon kyvyn hyödyntämisalue. Ja hyvä ei jää kiinni. Vain huonot jäävät kiinni.

Ei riitä....

Sama täällä. Ei aina riitä, että on oma itsensä. Myös minun "oma itseni" on sellainen, jota eivät naiset kelpuuta.

Kuulemma ulkonäössä ei ole vikaa. Naisille kelvatakseen täytyisi olla korvien välissä jotain sellaista, mitä minulla ei ole.
voi harmi:( mul niitä vaan on ollut.olen vasta 9:vuotias. muhun vaan ne ihastuu joskus mää suutun ihan älyttömästi.en mäkään oikee meinannut niitä saaha mut sit musta tuli huumorin tajunen sit tytöt alko tykkää musta.ekaks mun parhaasta kaverista tykättiin ja mä olin hirveen musta sukkanen.mut siihen mihin mä oon ihastunut niin se vaan ei tykkää musta:(

et saa!

Elikkä jos et ole komea kuten Leonardo Di Caprio tai Justin Timberlake niin unohda koko juttu. Et tule koskaan saamaan itelles naista, sillä naiset katsovat aina ensin miehen ulkonäköä ja sitten vasta autoa millä mies ajaa. Naisille on miehessä tärkeintä ulkonäkö. Jos sulla ei ole autoa niin sulla on entistä huonommat mahikset saada tyttöystävä. Sillä nainen haluaa olla prinsessa ja sun pitää olla hänen palvelijansa joka ajaa pillurallia torin ympäri niin että kaikki näkevät sen sun naisen! Ei kannata hankkia itelles tyttöystävää sillä naiset ovat aika petollisia, pettävät ja valehtelevat =( Jos sulta loppuu rahat niin nainen jättää ja ottaa rikkaamman poikaystävän. Ja se on todistettu fakta naisista!!!!

jeps

sillä juuri tällä iällä pitikin olla corvette mutta nyt on vain fillari ja joku on niin vitsikäs että hajoitti taas (ed.kerran viikko sitten) sen kumin tänään, eipä naurata mua kun aikoinaan luin ja olin hyvä kouluissa, en mikään käytännön poika ja nytkin menee sitten tunti poikineen siinä rengasta miettiessä mikä menee mihinkin.

ulkonäkö on sitten oltava kohdallaan vielä liian vanhalla iälläkin (ja suurella vyötäröllä) koska ne menettää mielenkiinnon vasta kuullessaan ettei mulla ole eikä tule olemaan rahaa kun on velkaa.
eli ei se ulkonäkö mitään meinaa, kaikenlaiset rumat miehet kävelee nuorten kauniiden naisten kanssa tuolla kun silmät avaa. (en mä niitä miehiä katsele vaan vituttaa kun jonkun niistä tuntee ja yli missitason on neito, onneksi ei viimeaikoina ole tuttuja tullut vastaan eikä tule kun asun pikkukaupungissa jossa ei kukaan täysjärkinen asu jollei pakko ole)

Kelpaamaton

Valitettavasti pelkällä ulkonäöllä ei naista saa.. Vaihtaisin ulkonäköni milloin vain naistenmiehen aivoihin.. En ole tyhmä, mutta niin helvetin ujo ja tylsä, enkä osaa muuksi muuttua.

totta

naiset saa ulkonäöllä (tosin muutenkin mutta ulkonäöllä ihan kenet vain), miehillä on ihan eri juttu eli ei se ulkonäkö pelaa, sen huomaa kun pareja katsoo, nainen kymppi ja mies tumppi tai kalju läski..

huomioita

Omien havaintojeni mukaan parit ovat LÄHES AINA tasavertaisia ts. mies ja nainen ovat "samaa" tasoa ulkonäöltään.

Eli kyllä ne parit syntyvät ulkonäön perusteella. Se on tärkein kriteeri. Mielestäni tämä on aivan selvästi nähtävissä. Jossain lässytetään sisäisestä kauneudesta, mutta ei se liity parin muodostumiseen, vaan johonkin myöhempään vaiheeseen. Tietysti "kemioiden" täytyy toimia, mutta ennen kuin "kemioihin" päästään, täytyy ulkonäöllisten ehtojen olla toteutuneet.

muitakin

raha tasapainottaa komiuden puutetta, kätevyys tai lihakset myös..
..ja jotkut sitten vaan on huonolla itsetunnolla varustettuja ja ottaa minkä sattuu saamaan eikä pohdi asiaa sen kummenkin

samma här

Tuo on helvetillisen tuskallinen totuus. Minulle on sanottu silloin tällöin: "oot hyvännäkönen...". Ja olen keskimääräistä isompikin.

Olen mm. tällainen: ujo, mietiskelevä, rauhallinen, hillitty. En ole kovin hiljainen, mutta edellä mainitut ovat kai liian raskaita syntejä. Jotain merkkejä huumorintajusta löytyy, mutten osaa vitsailla koko ajan.

onhan ne

nörttinaista kantsis etsiä ( en tosin tiedä mistä niitä löytyisi =))

mitämitä

Nuohan "synnit" on just ne hyvät! En tykkää mistään hulivileistä, enkä oo mikään nörttinainen.
joo kyl mä olin kans eka ujo(ja ruma jota sinä varmaankaan et ole jolla ei pahemmin oo ruista rantees mutta pituutta senkin edestä) eikä musta kukaa tykänny=( mut ny ku oon ihastunu kunnolla niin oon kuule huomannu jotta oon saanu lihaksia ku oon puntteja nostellu ihan vaan siks että oon ihastunu ja haluun et se tyttö tykkais musta ja on alkanu moikkaileen vilkuileen (toisinku ennen)...
et kyl sunki ujous kaikkoo ku ihastut okeen kunnolla

Et Saa

repes :DDDD
suomalaiset naiset on just sellaisia!!! vittu mitä ämmiä oikeesti -.-

Riippuu siitä.....

Niin, riippuu siitä mitä olet hakemassa. Haetko yhden kapakkaillan painikkeeksi jotakin sopivaa "koppeloa", vai liekö mielessäsi hyvä pyykinpesijä. Kuhunkin tarkoitukseen sopiva kumppani löytyy vain siihen räätälöityä menetelmää hyväksi käyttäen.
Jos haluat esim. mahdollisimman nopeasti päästä nousemaan pukille, niin voisit kokeilla kertomusta olevasi kirkon palvelija.

Sitten on ihan eri asia kun on näitä tulokkaita myös. Silloin täytyy painaa jarrua ja kovasti. Siellä on tulossa ehkä lempeä kotikissa, tai mahtaa olla myöskin sievä sirkuttelija, jonka katse on suuntautunut rahavarantojesi puolelle.
Elikkä, katse kiertämään kuin saalista hakeva haukka ja mielikuvitus liikkeelle astuessasi soittoruokalan ovesta sisään.
Liian yhteistyö hakuiset emot on kierrettävä kaukaa.

Lycka till.

Mä kyllä rakastuin tähän joka

Ei voi olla liian yhteistyöhakuinen, eräs tämmönen syystä tai toisesta tuli mun kotiin eikä meinannut lähteä mutta pakko oli vihjaista että nyt voisit mennä kun mulla oli rahat loppu.

En kehdannut kertoa että oli rahat loppu. Piti tulla soppalasta rahaa mutta tahallaan taas pihtasivat niitä, tänään illalla vasta tuli eikä eka päivä.

jonka katse on suuntautunut rahavarantojesi puolelle

Hnmmmmm... Enää ne ei voi noitakaan olla mun kohdalla kun vatsaa on kertynyt ja hiuksetkin lähdössä eikä vanhat vaatteet enää sopinut joten lahjoitin pois keräyslaatikkoihin ja nyt on halpahallitavaraa pääasiassa. Tosin mä näytän sellaselta nörtiltä jolla on rahaa noinniinkun pullonpohjalasien (ei niissäkään merkkiä kyllä nykyään) jne kanssa - nuorempanahan sellaset on iso miinus mutta vähän vanhemmat naiset ei niin välitä.

Mutta jos yhden yön seuraa tahtoo, niin eikun ostaa niin kalliit kuteet kuin mihin rahat riittää ja johan tulee naista.
Itse nuorempana etsin vaimoa ja torjuin monet jotka kehui vaatetusta merkin ääneen lukien, vaikkei ollut kuin kaksi eri kunnollista vaatekertaa. (Tottakai siinä naisteniskukin mielässä kävi niitä ostaessa mutta pääasiassa alunperin työnhaut ja semmoset.)
Ei kumminkaan liikaa huomiota hiuksiin jne., siinä menee hukkaan kun ei ne homoa kelpuuta kumminkaan.

Eli siis

Siinä se huono puoli oli kun ei ollut mitään jääkaapissakaan eikä mitään tarjottavaa, vettä hanasta..
..kysy että minnes me mentäs ja siinä vaiheessa teki mieli sanoa että vihille mutta kun ei ollut rahaa niin ei voinut sanoa edes että syömään jotain jonnekin tai muuta järkevää, eikä voinut kuskata poiskaan kun ei ole autoa. Kaverit on kyllä kertoillut näistä naisista jotka lähtiessään pummaavat vielä taksirahat muttei koskaan ole mun kohdalle sattunut. Opiskeluaikoina tosin oli tyttöystävä joka joi mun opintolainat ja muualtakin lainatut rahat ihan ilman mun apuja, enkä edes saanut siltä. Mutta sanontahan menee jotenkin tyhmästä päästä ja ruumiista.

öh?

nainen tuli mun luo, en uskaltanu antaa jote se läht ja sit äske näin sen kapakas ja se tuli mun lähel istuu ja sit meni mun vieree tanssii eri paikkaa enkä uskaltanu sille puhua kun olin selvinpäi.

Rahalla

Tee näin: hommaa rahaa, näytä että sulla on sitä. Johan riittää naisia.

Tällanen pitäs olla:

Oma ittes!

tai

Oon todennu että naiselle ei saa olla liian kiltti ja mukava, se että naiset haluaa jonkun turvallisen hauskan jonka kanssa todistetusti viihtyy on täyttä paskaa...
Ehottomasti kannattaa olla oma ittensä JOS se oma itte on semmonen millä niitä naisia saa sen verran mitä haluaa. Jos kysyy täällä neuvoa siihen niin lienee aika ilmeistä että se ei ole.

Ja nyt omalla itsellä ei varmastikaan kannata ajatella persoonaa koska sitä olisi juuri kukaan valmis vaihtamaankaan vaikka mikä olisi. Vaan sitä että miten käyttäytyy ihmisten seurassa. Vuorovaikutusta.

Jos haluaa muuta kuin mitä on saanut aiemmin niin pitää tehdä jotain eritavalla kuin aiemmin.

Teatteriesityksellä ensi alkuun...

Itse olen huomannut huonoksi vaihtoehdoksi ainakin alussa olla oma itseni. Meikässä on vähän tätä näyttelijän vikaa... ja siitä pystyy tekemään pehmeää laskua omaan persoonaan päin, mikäli suhde vielä pysyy kasassa.

Itse en kyllä kerro, että meikän tilillä on 12 000 euroa ja omistan osakkeen Orimattilassa sijoitusasuntona (oikeasti on olemassa), ne "mokomat" alkaa käydä kukkaron päälle ja vielä kun olen erittäin pihi, niin kyllä pitävät varmasti pimeenä, kun on tota omaisuutta ja on pihimpi kuin rutiköyhä opiskelija.

Netissä pystyy varioitumaan vaikka miksi persoonaksi, mutta kun tapaaminen on ohi, niin eipä sitä usko kenen kanssa sitä tuli kirjoiteltua.

Oikeestaan...

... kukaan ei voi neuvoo sua samaan tyttöystävää... mut.. oma-aloitteisuus on ainaki mun mielest kaiken lähtökohta... en sit tiiä...

auttakaa!!!

oon yläasteella ja oon ihastunu mutta liian ujo kertoakseni ihatustukselleni sen kertokaa miten voisin iskeä häneen.
jessus ihmiset, iskeminen ei oo noin vaikeeta! oo oma ittes, juttele, osoita kiinnostusta. jos kohdetta ei kiinnosta, SO WHAT! next one! ainakaa ne ottaa sen kohteliaisuutena jos ei muuta. jos ihmiset juttelis enemmän toisilleen kaikki ois ilosempia!
Tuo on varmasti ihan hyvä lähtökohta et yleensäkin tekee jotain, mutta 'oo oma ittes' näkökulmaan on vielä paljon parannettavaa.

Jännä on muuten se et mitä oon ite huomannu ni jotkut jutut mitkä tuntuu toimivan on justiin niitä mistä moni nainen sanoo että 'älä tee näin'.

Mutta toisaalta tässä on kyllä sekin että naisilla on tietty ajatus siitä millainen on kiinnostava mies persoonaltaan ja se ei vaikuta olevan sama asia kuin se millaisista miehistä ne oikeasti kiinnostuu. Tätä voi vaikka ajatella nainen niinkin että miettii mitkä on ne ominaisuudet mitä miehessä hakee ja sitten miettiä että toteutuiko ne entisten seuralaisten kanssa. Ilmeisesti aika usein ei juurikaan.
mä rakastuin ekal yhtee meiän luokkalaisee ja kaveri sen kaverii ni oli kauhee sählinki ku ne sai tietää et oon rakastunu mut vast nyt nelosella.se paljastu ku laitoin VIIVOTTIMEE sen nimen ni yks näki sen ni alko jo vituttaa kaveril ei oo paljastunu viel ollenkaa.
kasvata penis

Jos

olet itsevarma, huumorintajuinen ja komea supliikkimies, ole vain oma itsesi.

Jos olet muunlainen, esitä.

sama

Mul on sama juttu
No ota selvää ihastuksestasi. Kuten tee jotain hulluu esitä vähän vaikka kettuile opelle. Sain ekan tyttö ystävän sillä että piirsin pillun liitutaululle. Jos oot urheilija aina paranee etenkin jos oot hyväkin siinä.
Oo kohtelias mutta jos menet kysymään et "Alaks olee" ja tyttö vastaa en ni älä vaa kysy et "Miks?"

Pätee

haastatteluun kuin toisiin vaikutuksen tekemisessä: esitä sitä parempaa itseäsi.

Jotta saat naisen, sinun pitää täyttää seuraavat ehdot

- kuukausitulot väh. 3000 euroa ja 'seksikäs' työ
- osata väh. neljää kieltä
- komea
- hyvä suustasi
- huumorintajuinen
- muodikkaisiin vaatteisiin pukeutunut
- jäätävän itsevarma
- älykkyysosamäärä väh. 125
- koulutettu
- hyväkuntoinen
- hyväkroppainen
- osaat pitää puolesi muita uroksia vastaan, siitä huolimatta...
- ...herrasmies, ja kaiken maailman etiketit pitää osata vaikka unissaan
- hyvällä maulla sisustettu kämppä
- urheilullinen/kallis auto
- paljon kavereita
- osata esittää vaikeasti tavoitettavaa, samalla...
- ...olla kuitenkin tosiasiassa helppo poka - taitolaji
- sivistynyt
- valaistunut
- nähnyt paljon maailmaa, ja väh. kaikissa Euroopan pääkaupungeissa pitää tuntea parhaat baarit/kahvilat/ravintolat
- osata tanssia niin yökerhossa kuin lavatansseissakin
- avarakatseinen
- suvaitsevainen
- rehellinen
- luotettava
- uskollinen, tai ainakin kyky esittää sellaista
- tulet toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, siis kaikenlaisten
- hallitset nikkaroinnin, pystyt vaikka rakentamaan talon kun oman tuvan rakentamisen aika tulee
- osaat korjailla autoa
- olet luova
- olet eläinrakas
- osallistut hyväntekeväisyystyöhön
- olet unelmavävy
- olet täsmällinen ja aina ajoissa kaikkialla
- olet tajunnanräjäyttävä rakastelija
- kokkaamistaito, hallitset väh. ranskalaisen, italialaisen, espanjalaisen, kreikkalaisen ja venäläisen keittiön
- osaat taikoa
- osaat kävellä vetten päällä

Noilla pääsee alkuun.
Valitettavasti täytän jo kaikki nämä kriteerit.

t. alfa
sinäpä sen sanoit, mutta, uskollinen PITÄÄ olla, esittäjät kuuseen! :)
ei vittu, onneksi tuo litania oli vitsiä, mutta kertoo siitä, kuinka pinnalisia (suurin)osa naisista on... noista asioista sanoisin, että oikeasti merkitsee:

- rehellinen
- luotettava
- uskollinen

että silleen...

:DD

This comment made my day! Hilarious! But true :(
kyllä luuseri ja renttukin saa seuraa.
Viivi ja Wagner.
Minä.
Kunhan on edes hetken elämässään rehellinen.
Silloin onnistuu.

Mutta kuka meistä osaa omin voimin olla?

Kädet ristiin ja rukoilemaan apua yläkerran isännältä.
Jos tuo ois totta niin ihmiskunta ois kuollu jo sukupuuttoon :)

Ei mitenkään

Pojalle on keskimäärin paljon vaikeampaa saada tyttöystävä, kuin tytölle on saada poikaystävä. Ikävä totuus jos on sattunut syntymään miessukupuolen edustajaksi tänne Suomen paskamaahan.

totta

olen huomannut tuon itsekkin.. Naiset saavat helpommin seurustelu seuraa koska naisiin jää ilmeisesti helpommin koukkuun... Taasen miehen kannattaa olla nopea sillä naiset kyllästyvät helposti =S

APUAAA

MUN LUOKALLA ON POIKA JOSTA TYKKÄÄN JA MÄ AJATTELIN KOSKA SE ON POIKA JA TE OOTTE POIKII NII VOISITTEKO AUTTAA MUA? PLIIIIS =}
Joo, älä käytä caps lockkia kun puhutte mesessä tai facebookissa.

Hmm

jokohan tuo kysymysketjun alottaja on päässyt nussimaan montakin kertaa...
HEI POJAT, ME TYTÖT OLLAAN LIIAN UJOJA KYSYMÄÄN POIKAA ULOS. MUN LUOKALLA ON POIKA JOKA SANO TYKKÄÄVÄNSÄ MUSTA MUT MÄ EN TYKKÄÄ SIITÄ MUT MUN MIELESTÄ SE ON IHANAA KUN POIKA SANOO TYKKÄÄVÄNSÄ JOSTAI TYTÖSTÄ.
MITÄ TOITARKOTTI

juu

okei ,noh mun mielest paras keino saada tyttöystävä on se et on oma ittensä (:
mä oon tyttö ja mul oli poikaystävä ...
se alkjo silliin kun en esittänyt mtn ... /:
en esitä enää jos sulla on coolei kamui nii ÄLÄ OTA MALLIA!
(;

apua :D :D:D:D: :D:S. sd

siis joo mul on semmonen tapaus et tykkään siit tytöstä ja ollaan nähtykki muutamankerran pyysin sen numeroo sit se anto sen mulle ja kysy et haluisinko tehä sen kanssa jotain suostuin ja me mentii hesaa mut en uskaltanu puhuuu juuri ja sit me alettiin tekstata tosi paljon se sano et se on alkanu tykätä musta vähän ja mäkin sanoin .me ollaan samassa koulussa ja mennään samalla bussissa.sitten se sano mulle kerran et miks en puhu sille sanoin et oo ujo ja sillee mut nyt se on alkanu tuntuu et se vihaa syytän itteeni koska en menny puhuu oisko mulla vielä mahollisuus yrittäää vastatkaa plz :)
Se on stadi, ei hesa
no koetat päästä jos sil on joku jengi ni sihen ja sillee.stiggaat sää?
voi miten paljon helpompaa Sinulla olisi muualla maailmassa!
No, aikuisena voit muuttaa. Minne?

hmmm

tavlinen Elä Liiottele vaateissa! Tai Haju Aineis Suihkus Tietty Käy Ja Sit oot Tavalinen Meet sen luo ketä ihalilet ja Sano Pussaaa :) <333 Sit ootte yhes :D
täytyy myöntää että taijat olla sitten aika ruma... ei pahalla mutta ei hyvälläkään............ ota se juniori sieltä housuista ja lähe heilumaan kylille. joka kylässä on aina niitä huoria.. että sinne vaan!!
mene joskus juttelemaan,
muista että molemmat olette keskeneräisiä, viallisia, vajaita,
mutta äärettömän arvokkaita.
Näin ainakin kristinuskon näkökulmasta,
muut maailmankatsomukset sitten erikseen...

ja kun olette siis epätäydellisiä, niin eihän se
mene ihan sinne päinkään kuin oppikirjassa.

Mutta yritä! Suurin osa meistä siinä kuitenkin lopulta onnistuu...

Terveisin aviomies ja isä :)
Miksi hankkia omaksi kun voi vuokratakkin?
En ittekkää ole vielä tyttökaveria saanut, ei lompakossa tarpeeksi painetta.
Täytynee vain säästää pienestä palkasta aina vähän sivuun, jos joskus sen verran säästöjä kertys et vois vaikka vuokrata
Sama juttu tytöt vihaa muakin :(
ja mua, mulla ei ole yhtään naisystävää edes. en ole edes hyvännäköinen, niin miten naiset muka tykkäis musta
ja mua
mitä tarkoittaa jos tyttö hymyilee vastaan kävellessä?!
älysin
En tiedä, miten tyttöystävän saisi mutta kerron miten ongelman aiheuttamasta huolest selviää. Yritä hankkia kasa päin ongelmia ja sitä kautta stressiä, joka muuntuu pidemmän päälle mielenterveysongelmiksi. Pakkoajatukset ovat esimerkiksi loistavia oikeiden ongelmien poistajia, kun mieli jää pyörimään naurettavuuksien ympärille.
VOI JÖSSES MITÄ VINKKEJÄ OLETTE ANTENEET... iHAN TURHIA NÄMÄ KAIKKI!
Miehestä pitää huokua asennetta. Eli miehen pitää olla sinut itsensä kanssa.

Tässä on teille kaikille "nössöille" päivittäinen harjoitus, joita toistatte peilin edessä vähintään kymmenkertaa päivässä:

"Olen hyvän näköinen, olen joka naisen unelma, kukaan ei kävele mun yli enää koskaan!"

"Vaan laadukas nainen kelpaa mulle, koska olen niin kuuma mies, ettei kukatahansa kelpaisi mulle."

Kun toistelette noita lauseita päivittäin, eri ilmeillä niin eiköhän se miehinen itseuho pikkuhiljaa herää ja oikea asenne jää päälle vielä teidän siirryttyä ihmisten ilmoille.

Itse olen ainakin kiinnotunut itsevarmoista miehistä, he ovat aina viehättäneet minua. Muut miehet ovat vaan kaverimiehiä mulle.
lol
Eli toisinsanoen oma itsensä ei saa olla, vaan pitää vetää tonttulakki päähän ja esittää jotain mitä ei ole. Kuten aina arvellutkin.
Oma ittes. Muuten ei toimi.
moro, oon 15 vuotias poika ja aika pullea/roteva must ei taas kukaan tykkää näin unta ykspäivä 4.10. jossa naapurissani oli joku aika kaunis tyttö muistan siinä unessa että sydämeni hakkasi todellisesti hänestä. sitten sanoin että rakastan hänen tunteitaan sitten pikku hiljaa aletéttiin tavata lähellä minun kotiani sitten herätyskello soi kouluun ja sydämeni särkyi niinkuin ihan oikeasti vaikka en tunne oikeessa elämässä tätä tyttöä. (tämä on ihan oikeastitapahtunut sydämeni on särkynyt vieläkin =(. )
mä olen pienessä humalassa satakertaaparempi iskeen muijjia sillon riittää pokkaa ja on itsevarmempi selvin päin tuntuu että kaikki melkeen menee päin helvettii
mä haluisin tytön mut kukaan ei ees kato mua tai yks kattoo mut se ei tykkää musta varmaan mut oon yrittäny saaha tyttöystävää 9:vuotta mut ei käy syöttiin kala miten oikeesti sen tyttö ystävän saa?? kertokaa pienikin neouvon palanen
tässä varoittava esimerkki teille muille pojille..
juttelin meiä koululaiselle tytölle about 3kk flirttailua sun muuta ja en ollut varma tunteistani joten en tehnyt heti aloitetta.. 3kk juttelun jälkeen pyysin tyttöä ulos ja tuli selville että hän ei ole ihastunu muhu enää ja kävi myös ilmi että hän oli kuukautta ennen täysin kusessa muhu.. nyt jälkikäteen vi*uttaa kun oon ite kusessa ja tyttö ei ja en tiedä miten voisin tästä jatkaa kun ylipääseminen tuntuu hemmetin vaikeelta.. kai se ajan myötä...
Mul on vähän samanlainen tilanne. En ole varma tunteistani tyttöä kohtaan.
Kyllä itsellekkin on käynyt noin "hieman kokemattomampana" , nopeus on valttia monesti, tietty ei liiallinen nopeus!
tietääkö kukaan et mistä tytöt tykkää tai et miten niitä pitää kosia et siit tuloo vähän varmenpaa et se suostuis??? kertokaa jos tiedätte oon aina nolannut itteni kun oon koittanu iskee eri tavoilla auttakaa niin en joudu naurun alaiseks.
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMmm

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMm

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMm

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMm

mm
m
m
m

m

mmmmmmmmmmmmmm

mmmmmmmmmmmmm

mmmmmmmmmmmmmmm

homo ja
Niin siis kattokaa nyt vähäsen millon toi kirjottaja on kirjottanu tän jutun tänne... Ihan lonkalta heittämällä heitän, että se on jo naimisissa tai heittäny veivinsä. Luulen ekaa vaihtoehtoo. Tai sit se pyörii yksin. Mutta pointti oli se, että on pikku aika kun se kirjotti tän jutun tänne
vielä mä yksin tumputtelen :(
jee nimpprit tänää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nimipäivä lahjaks sopis tyttöystävä :)
et saa kun en mäkään saanut :/
en edes synttärilahjaks :'(
Saisko vinkkejä kuinka pääsee eroon liian takertuvista naisista. Näin naimisissa olevana hiukan käy välillä rasittavaksi, kun pitäis revetä hoitamaan suhteita joita ei kykene katkaisemaan..
mun synttäritki
En viitsinyt aloittaa uutta ketjua, koska tämäkin näyttää olevan vielä toiminnassa, tosin kirjoitusvirheiden ja epäolennaisten viestien täyttämä.

Tunnen erään tytön, johon olen jo 6 vuotta ollut äärimmäisen rakastunut. Tyttö on äärimmäisen hyvän näköinen, ja moni poika kuolaa hänen perässään, mutta tiedän, että itse olen ainoa, joka oikeasti rakastaa tätä tyttöä, ei pelkästään ulkomuodon takia, vaan myös ihmisenä.

Omasta mielestäni olen suht, hyvän näköinen, ja fiksu, mutta en syystä tai toisesta vaikuta kelpaavan tälle tytölle. Tiedän kuinka tyttöjä pitää kohdella, koska olen lukenut aiheesta paljon. Nyt kysynkin vinkkejä, kuinka saan voitettua tämän tytön sydämen?

Omasta kokemuksestani tiedän sen verran, että se "omana itsenä" oleminen ei välttämättä ole paras keino.....?
mitä jos on lihava saako silloin tyttö ystävän
Villi veikkaus että saa, kunhan ylipainoa ei nyt aivan liikaa ole
"Olen hyvän näköinen, olen joka naisen unelma, kukaan ei kävele mun yli enää koskaan!"

En voi sanoa näin koska minulle on opetettu ettei saa valehdella.
Mul on sama ongelma. tai no.. ollu monta tyttöö, sen takii kukaa ei enää ala ku pitävät mua pleijjerinä, mitä tehdä??
ei mustakaa
oon 10 vuotta, mulla on tarpeeks pokkaa sanoa tytöille jotai mut en tiiä mitä :D
mulla on brogleema!!!! oon iskeny silmäni yhteen tyttöön mut se sit vaan tykkää musta siis ollenkaan oon nolannut mut aika pahasti XD kertokaa vastaus onko mul mahiksii saaha se vai pitääkö se unohtaa mut kerron yhen neuvon ei kannata esittää ja tehä ihan tolkuttomia asioita eli alkaa ettii sen puhelin numeroa ja soitella sille ja sen kavereille sillo tulee ongelma XDDDDDDD
ööö, ulkonäkö EI todellakaan meinaa mitään. Oma veljeni on isommanpuoleinen, mutta tosi vahva ja kätevä käsistään. Ja oho, kato vaan nyt on jo lapsi tullu. Nii että ulkonäkö ei merkitse jos on muut jutut kohdallaan, vaikka muut paskapäät väittää toista. Älkää uskoko, sanon minä.
ööö, ulkonäkö EI todellakaan meinaa mitään. Oma veljeni on isommanpuoleinen, mutta tosi vahva ja kätevä käsistään. Ja oho, kato vaan nyt on jo lapsi tullu. Nii että ulkonäkö ei merkitse jos on muut jutut kohdallaan, vaikka muut paskapäät väittää toista. Älkää uskoko, sanon minä.
Mä oon jo kauan ollu pihkassa uhteen tytyöön. Mut se vaan inhoo mua. Mitä mä teen että saisin sen pihkaan muhun.
 /   /  / Miten saada tyttöystävä

Keskusteluhaku

Laaja haku
Match.com

Aloita rakkaustarinasi

Löydä unelmiesi kumppani jo tänään! Etsi rakkautta satojentuhansien suomalaisten sinkkujen joukosta!

Facebookissa suositeltua