Miten saada tyttöystävä

haluis_tytön

miten mä saan tyttöystävän?.. tytöt ei pidä musta? Minkälainen pitäs olla?

445

57891

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Queenie

      Ite ainaki tykkään miehistä/pojista, jotka vaikuttaa fiksuilta, ajattelevaisilta ja pitävät ittestään huolta.
      Ulkonäkö on toki plussaa, mutta mä en ainakaan todella pidä sitä tärkeimpänä asiana. Mielummin jopa "tavallisen" näköinen, entä joku imelän komee gigolo.
      Resusesti/epäsiististi pukeutunu mies ei tee useimpiin naispuolisiin kovin hyvää vaikutusta, eli kannattaa pitää ittestään hyvää huolta (enkä nyt tarkota, että pitäis olla maailman timmein kroppa tms.)
      Mun mielestäni tärkeetä on olla oma ittensä, ei esittää mitään. Ja lisäk jokaisella tytöllä on hieman eri miesmaku, joten vaikee sanoo millanen "pitäis" olla.
      Mutta..muhun ainaki tekee vaikutuksen järkevät, huumorintajuset ja keskustelutaitoset, sympaattisen oloset miehet..

      • ass

        Mutta..muhun ainaki tekee vaikutuksen järkevät, huumorintajuset ja keskustelutaitoset, sympaattisen oloset miehet..
        ---
        tulee niinsanotusti kuonoon naisilta, pitäs olla törkeä ja itserakas


      • hossi---kaalinen

        mul on yks ongelma mul on sellanen kerho jossa pitää olla tyttö ja kun mulla on vaan tän vuoden loppu ja alku käytettävissä.niin et anna tietoo miten tytöt ihastuu


      • herhwh
        ass kirjoitti:

        Mutta..muhun ainaki tekee vaikutuksen järkevät, huumorintajuset ja keskustelutaitoset, sympaattisen oloset miehet..
        ---
        tulee niinsanotusti kuonoon naisilta, pitäs olla törkeä ja itserakas

        1. OLE TARKKANA NETTIPROFIILISTASI!
        - Älä kirjoita nettiprofiiliisi että tykkäät söpöistä tytöistä tms.
        - Jos sinulla on netissä kaverilistallasi paljon tyttökavereita, joku kiva tyttö ei välttämättä viitsi sanoa sinulle mitään sen takia, koska olettaa sinulla olevan jo niin paljon muita naisia.
        - Muista: yksi kuva kertoo enemmän kuin 1000 sanaa. Mieti siis tarkkaan, millaisia kuvia itsestäsi laitat nettiin. Haluatko näyttää kiltiltä pojalta, huippukunnossa olevalta urheilijalta vai viikonloppubilettäjältä.

        2. OLE MIES - ÄLÄ PORO!
        - Älä ujostele. Ole itsevarma. Uskalla puhua.
        - Kohteliaisuus puree naiseen kuin naiseen, mutta jos lässytät jatkuvasti, se voi alkaa tuntua tytöstä ärsyttävältä, mikäli hän ei ole osoittanut kiintymystään sinuun.
        - Sinuun ja tyttöön liittyvien tärkeiden päivämäärien ja asioiden muistaminen on tärkeää. Jos olet unohtanut jotakin, pyydä anteeksi. Jos sinulla on huono muisti, pistä tärkeät asiat vaikka johonkin kalenteriin ylös.
        - Älä petä lupauksiasi. Tee asiat niin kuin olette sopineet.

        3. ULKONÄKÖ!
        - Pese hampaat aamuin illoin.
        - Älä juo usein äläkä polttele tupakkaa.
        - Vaihda puhtaat alusvaatteet päivittäin ja käy vähintään kahdesti viikossa suihkussa.
        - Muista deodorantti!


      • ter

        ite oon sympaattinen


      • Vttu jännittää!!!
        ter kirjoitti:

        ite oon sympaattinen

        Vttu ku jännittää ku sanoin kamulle et kysyy mun ihastukselta mitä mieltä se on musta. Ootan innolla vastausta :)
        Tos oli hyvä vinkki jos et uskalla kysyy siltä tytöltä joho oot ihastinu
        Eli sano kaverilles vaa et kysyy siltä tytöltä ja voit antaa vähä palkkaa jos se vaatii


      • naisia haluava
        herhwh kirjoitti:

        1. OLE TARKKANA NETTIPROFIILISTASI!
        - Älä kirjoita nettiprofiiliisi että tykkäät söpöistä tytöistä tms.
        - Jos sinulla on netissä kaverilistallasi paljon tyttökavereita, joku kiva tyttö ei välttämättä viitsi sanoa sinulle mitään sen takia, koska olettaa sinulla olevan jo niin paljon muita naisia.
        - Muista: yksi kuva kertoo enemmän kuin 1000 sanaa. Mieti siis tarkkaan, millaisia kuvia itsestäsi laitat nettiin. Haluatko näyttää kiltiltä pojalta, huippukunnossa olevalta urheilijalta vai viikonloppubilettäjältä.

        2. OLE MIES - ÄLÄ PORO!
        - Älä ujostele. Ole itsevarma. Uskalla puhua.
        - Kohteliaisuus puree naiseen kuin naiseen, mutta jos lässytät jatkuvasti, se voi alkaa tuntua tytöstä ärsyttävältä, mikäli hän ei ole osoittanut kiintymystään sinuun.
        - Sinuun ja tyttöön liittyvien tärkeiden päivämäärien ja asioiden muistaminen on tärkeää. Jos olet unohtanut jotakin, pyydä anteeksi. Jos sinulla on huono muisti, pistä tärkeät asiat vaikka johonkin kalenteriin ylös.
        - Älä petä lupauksiasi. Tee asiat niin kuin olette sopineet.

        3. ULKONÄKÖ!
        - Pese hampaat aamuin illoin.
        - Älä juo usein äläkä polttele tupakkaa.
        - Vaihda puhtaat alusvaatteet päivittäin ja käy vähintään kahdesti viikossa suihkussa.
        - Muista deodorantti!

        - Vaihda puhtaat alusvaatteet päivittäin ja käy vähintään kahdesti viikossa suihkussa.

        Olenkin ihmetellyt, miksi minulla ei ole tyttöystävää. Käyn ilmeisesti liian usein suihkussa eli joka päivä.

        Pitääpä jättää suihku vähemmälle ja keskittyä naisten metsästykseen.


      • suihkunraikas1
        naisia haluava kirjoitti:

        - Vaihda puhtaat alusvaatteet päivittäin ja käy vähintään kahdesti viikossa suihkussa.

        Olenkin ihmetellyt, miksi minulla ei ole tyttöystävää. Käyn ilmeisesti liian usein suihkussa eli joka päivä.

        Pitääpä jättää suihku vähemmälle ja keskittyä naisten metsästykseen.

        sama ongelma


      • TheOtus
        suihkunraikas1 kirjoitti:

        sama ongelma

        Päivittäinen suihkussakäynti ei ole todellakaan välttämätöntä, kukaan terve ihminen ei ala suihkuttoman päivän jälkeen haista niin ettei voisi normaaleja asioitaan hoitaa. Itse käyn noin joka toinen päivä, tarvittaessa toki päivittäinkin. Erikoisempia menoja ennen voi olla suotavaa peseytyä että on sitten varmasti raikas ja ainakin raikas olo.

        Deodorantin käyttö on aika satunnaista. Toki jos ehdottomasti haluaa haista sellaiselta tunkkaiselta miltä deodorantit nyt haisevat, ei kai siinä mitään. Mutta varsinkin jos joka päivä peseytyy, täysin turhaa. Helposti käy niin että sitten kun hikeä alkaa tulla, haju on deodoranttiin sekoittuneena vain pahempi koska lupauksistaan huolimatta ne eivät kyllä vähennä hikoilua juuri lainkaan.


      • 12 v poika
        herhwh kirjoitti:

        1. OLE TARKKANA NETTIPROFIILISTASI!
        - Älä kirjoita nettiprofiiliisi että tykkäät söpöistä tytöistä tms.
        - Jos sinulla on netissä kaverilistallasi paljon tyttökavereita, joku kiva tyttö ei välttämättä viitsi sanoa sinulle mitään sen takia, koska olettaa sinulla olevan jo niin paljon muita naisia.
        - Muista: yksi kuva kertoo enemmän kuin 1000 sanaa. Mieti siis tarkkaan, millaisia kuvia itsestäsi laitat nettiin. Haluatko näyttää kiltiltä pojalta, huippukunnossa olevalta urheilijalta vai viikonloppubilettäjältä.

        2. OLE MIES - ÄLÄ PORO!
        - Älä ujostele. Ole itsevarma. Uskalla puhua.
        - Kohteliaisuus puree naiseen kuin naiseen, mutta jos lässytät jatkuvasti, se voi alkaa tuntua tytöstä ärsyttävältä, mikäli hän ei ole osoittanut kiintymystään sinuun.
        - Sinuun ja tyttöön liittyvien tärkeiden päivämäärien ja asioiden muistaminen on tärkeää. Jos olet unohtanut jotakin, pyydä anteeksi. Jos sinulla on huono muisti, pistä tärkeät asiat vaikka johonkin kalenteriin ylös.
        - Älä petä lupauksiasi. Tee asiat niin kuin olette sopineet.

        3. ULKONÄKÖ!
        - Pese hampaat aamuin illoin.
        - Älä juo usein äläkä polttele tupakkaa.
        - Vaihda puhtaat alusvaatteet päivittäin ja käy vähintään kahdesti viikossa suihkussa.
        - Muista deodorantti!

        AUTTAKAA!!!!!!!!

        Eli oon kutos luokal ja ihastuin yhteen tyttöön ja me oltiin kavereita ja sit yks päivä kerroin sille mun tunteista sitä kohtaan ja sit se kerto siitä kaikille ja nyt musta tuntuu kokonaan et se ei tykkää musta yhtään . Mitä teen??!!


      • Ettänäin
        12 v poika kirjoitti:

        AUTTAKAA!!!!!!!!

        Eli oon kutos luokal ja ihastuin yhteen tyttöön ja me oltiin kavereita ja sit yks päivä kerroin sille mun tunteista sitä kohtaan ja sit se kerto siitä kaikille ja nyt musta tuntuu kokonaan et se ei tykkää musta yhtään . Mitä teen??!!

        Se sun ongelma on se että ootte liian nuoria alkamaan tosissaan seurustelemaan

        ei millää pahalla mutta näin se on


      • siis mitä hittoo??
        Vttu jännittää!!! kirjoitti:

        Vttu ku jännittää ku sanoin kamulle et kysyy mun ihastukselta mitä mieltä se on musta. Ootan innolla vastausta :)
        Tos oli hyvä vinkki jos et uskalla kysyy siltä tytöltä joho oot ihastinu
        Eli sano kaverilles vaa et kysyy siltä tytöltä ja voit antaa vähä palkkaa jos se vaatii

        Ootko päästäs sekasin? Palkkaa KAVERILLE tommosesta...? mitä v.ttuu :'D ??


      • Rakkauden asiantuntija
        12 v poika kirjoitti:

        AUTTAKAA!!!!!!!!

        Eli oon kutos luokal ja ihastuin yhteen tyttöön ja me oltiin kavereita ja sit yks päivä kerroin sille mun tunteista sitä kohtaan ja sit se kerto siitä kaikille ja nyt musta tuntuu kokonaan et se ei tykkää musta yhtään . Mitä teen??!!

        Kysy siltä että tykkäätkö minusta


      • nicev
        ass kirjoitti:

        Mutta..muhun ainaki tekee vaikutuksen järkevät, huumorintajuset ja keskustelutaitoset, sympaattisen oloset miehet..
        ---
        tulee niinsanotusti kuonoon naisilta, pitäs olla törkeä ja itserakas

        En uskalla ees puuhuu mun ihastukselle


      • wattumus
        12 v poika kirjoitti:

        AUTTAKAA!!!!!!!!

        Eli oon kutos luokal ja ihastuin yhteen tyttöön ja me oltiin kavereita ja sit yks päivä kerroin sille mun tunteista sitä kohtaan ja sit se kerto siitä kaikille ja nyt musta tuntuu kokonaan et se ei tykkää musta yhtään . Mitä teen??!!

        12v:t ei vielä ole kiinnostuneita paitsi onhan poikkeuksiakin


      • juusemmosta

        Pyydän ett seuraavan kerran tuut hakkaaman minua kasvoille, kun olen selkeästi naisten haussa.

        Myönnän että itse sorrun katsomaan liikaa ulkonäköä, vaikka eipä tätä miestä ole ulkonäöllä siunattu, näytän joltain HK:n siniseltä tiukoissa kuorissa. Paljon rasvaa ja pöllähteleviä jauhoja...vain hieman lihaa.

        Pyydän tuota hakkaamista sen takia, että herätät että: "Hei mäkin oon täällä älä noita bilehileitä kattele". Muutaman kerran käynyt niitä, että jotain jännitettä on välillä ja sitten ei uskallakaan toimia.


      • Äläkuseta
        wattumus kirjoitti:

        12v:t ei vielä ole kiinnostuneita paitsi onhan poikkeuksiakin

        Vitun tyhmä ettänäin 12 vuotiaat on jo ihan tarpeexi vanhoja alkaa seurustelemaan!!!


      • Thomska
        Äläkuseta kirjoitti:

        Vitun tyhmä ettänäin 12 vuotiaat on jo ihan tarpeexi vanhoja alkaa seurustelemaan!!!

        tottahan se on


      • Entiedämmm

        Oo vää oma ittes. Älä esitä semmosta mitä et oikeesti oo, sellasta miestä tytö/naiset vihaa joku ei tuo omaa henkeä esiin vaa esittää jotain muuta. Ja tietenkin piä huolhta hygieenista ja ulkonäöllä ei oo sinääsä vittuakaa merkitystä (ellei oo joku 12v suhde kyseessä.) Muista vaa olla oma ittes, seki riittää jo tytölle/naiselle.


      • Entiedäämm

        Oo vaa oma ittes. Anteeksi kirjotusvirhe.


      • Ymmärryksessävikaavai
        naisia haluava kirjoitti:

        - Vaihda puhtaat alusvaatteet päivittäin ja käy vähintään kahdesti viikossa suihkussa.

        Olenkin ihmetellyt, miksi minulla ei ole tyttöystävää. Käyn ilmeisesti liian usein suihkussa eli joka päivä.

        Pitääpä jättää suihku vähemmälle ja keskittyä naisten metsästykseen.

        Vähintään


      • siis mitä hittoo?? kirjoitti:

        Ootko päästäs sekasin? Palkkaa KAVERILLE tommosesta...? mitä v.ttuu :'D ??

        Tähän tämä kokoomuksen ajama äärikapitalismi ajaa jo näemmä nuoremmankin polven.


      • Jonnet2k17

        Rakkaudenvaltikka ovet avaaa


      • Ennustaja89
        TheOtus kirjoitti:

        Päivittäinen suihkussakäynti ei ole todellakaan välttämätöntä, kukaan terve ihminen ei ala suihkuttoman päivän jälkeen haista niin ettei voisi normaaleja asioitaan hoitaa. Itse käyn noin joka toinen päivä, tarvittaessa toki päivittäinkin. Erikoisempia menoja ennen voi olla suotavaa peseytyä että on sitten varmasti raikas ja ainakin raikas olo.

        Deodorantin käyttö on aika satunnaista. Toki jos ehdottomasti haluaa haista sellaiselta tunkkaiselta miltä deodorantit nyt haisevat, ei kai siinä mitään. Mutta varsinkin jos joka päivä peseytyy, täysin turhaa. Helposti käy niin että sitten kun hikeä alkaa tulla, haju on deodoranttiin sekoittuneena vain pahempi koska lupauksistaan huolimatta ne eivät kyllä vähennä hikoilua juuri lainkaan.

        Voi himputti, ennen ku laitat dödöä niin sun pitää käydä suihkussa! Ei se muuten tuoksu hyvälle.


      • zarskaz
        Äläkuseta kirjoitti:

        Vitun tyhmä ettänäin 12 vuotiaat on jo ihan tarpeexi vanhoja alkaa seurustelemaan!!!

        ei oo


      • Nikkeboy1234
        nicev kirjoitti:

        En uskalla ees puuhuu mun ihastukselle

        Oot nössö


      • wutmate
        12 v poika kirjoitti:

        AUTTAKAA!!!!!!!!

        Eli oon kutos luokal ja ihastuin yhteen tyttöön ja me oltiin kavereita ja sit yks päivä kerroin sille mun tunteista sitä kohtaan ja sit se kerto siitä kaikille ja nyt musta tuntuu kokonaan et se ei tykkää musta yhtään . Mitä teen??!!

        Sut dumpattii ei voi mitää älä itke


      • pesämies60000
        12 v poika kirjoitti:

        AUTTAKAA!!!!!!!!

        Eli oon kutos luokal ja ihastuin yhteen tyttöön ja me oltiin kavereita ja sit yks päivä kerroin sille mun tunteista sitä kohtaan ja sit se kerto siitä kaikille ja nyt musta tuntuu kokonaan et se ei tykkää musta yhtään . Mitä teen??!!

        lähetä DP :)


      • Anonyymi

        Toi oma ittensä, sympaattisen oloinen ja järkevä mies kiinnostaa siinä vaiheessa pari vuotta kun kaikki seikkailut on koettu, biologinen kello tikittää ja tarvitaan se perus jantteri lasten siittäjäksi ja maksamaan tulevia elatustukia. Se kunnollinen jätkä on sen verran vastuuntuntonen että hoitaa noi hommat mukisematta siinä vaiheessa kun nainen on päättänyt lähteä jo uusiin seikkailuihin ja valitsee uudet uhrit joilla isketyttää ittensä. Hyvä yritys


      • Anonyymi
        12 v poika kirjoitti:

        AUTTAKAA!!!!!!!!

        Eli oon kutos luokal ja ihastuin yhteen tyttöön ja me oltiin kavereita ja sit yks päivä kerroin sille mun tunteista sitä kohtaan ja sit se kerto siitä kaikille ja nyt musta tuntuu kokonaan et se ei tykkää musta yhtään . Mitä teen??!!

        Kysy häneltä kohteliaasti


      • Anonyymi
        Entiedäämm kirjoitti:

        Oo vaa oma ittes. Anteeksi kirjotusvirhe.

        totta jokansana


      • Anonyymi
        12 v poika kirjoitti:

        AUTTAKAA!!!!!!!!

        Eli oon kutos luokal ja ihastuin yhteen tyttöön ja me oltiin kavereita ja sit yks päivä kerroin sille mun tunteista sitä kohtaan ja sit se kerto siitä kaikille ja nyt musta tuntuu kokonaan et se ei tykkää musta yhtään . Mitä teen??!!

        älä kiinnostu siitä se on huora, tommoset on vaan epävarmoi itestään


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        nicev kirjoitti:

        En uskalla ees puuhuu mun ihastukselle

        Sama tällä et jos feilaan nii puolelle luokasta muutkin kailottaa sen kokomaailalle että joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tällä et jos feilaan nii puolelle luokasta muutkin kailottaa sen kokomaailalle että joo

        Siis puolet luokasta kailottaa sen kokomaailalle


      • Anonyymi
        naisia haluava kirjoitti:

        - Vaihda puhtaat alusvaatteet päivittäin ja käy vähintään kahdesti viikossa suihkussa.

        Olenkin ihmetellyt, miksi minulla ei ole tyttöystävää. Käyn ilmeisesti liian usein suihkussa eli joka päivä.

        Pitääpä jättää suihku vähemmälle ja keskittyä naisten metsästykseen.

        niumpä


      • Anonyymi

        Ei poikaystävä, vaan miesystävä...poika on lapsi...


      • Anonyymi

        Joooo ooo ooo..tekee vaikutuksen...


      • Anonyymi

        Olen nähnyt kun aikuinen neitokainen vikittelee POIKAA...alle 15v...hyi hvetti että kyseessä on POIKA, ei mies...


      • Anonyymi
        nicev kirjoitti:

        En uskalla ees puuhuu mun ihastukselle

        En uskalla mäkään...... :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En uskalla mäkään...... :(

        Pyydä sitä treffeille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nähnyt kun aikuinen neitokainen vikittelee POIKAA...alle 15v...hyi hvetti että kyseessä on POIKA, ei mies...

        Mikä ikäne oot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tällä et jos feilaan nii puolelle luokasta muutkin kailottaa sen kokomaailalle että joo

        Tot


      • Anonyymi
        Entiedämmm kirjoitti:

        Oo vää oma ittes. Älä esitä semmosta mitä et oikeesti oo, sellasta miestä tytö/naiset vihaa joku ei tuo omaa henkeä esiin vaa esittää jotain muuta. Ja tietenkin piä huolhta hygieenista ja ulkonäöllä ei oo sinääsä vittuakaa merkitystä (ellei oo joku 12v suhde kyseessä.) Muista vaa olla oma ittes, seki riittää jo tytölle/naiselle.

        Meijän luokal tytöt tykkää just tommosesta esittämisestä. yks mun kaveri esittää iha kokoajan jotain muuta kun on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tällä et jos feilaan nii puolelle luokasta muutkin kailottaa sen kokomaailalle että joo

        Itelki on aika rasittavaa


      • Anonyymi
        nicev kirjoitti:

        En uskalla ees puuhuu mun ihastukselle

        Sama xd


      • Anonyymi
        Ettänäin kirjoitti:

        Se sun ongelma on se että ootte liian nuoria alkamaan tosissaan seurustelemaan

        ei millää pahalla mutta näin se on

        🖕🏻


      • Anonyymi
        12 v poika kirjoitti:

        AUTTAKAA!!!!!!!!

        Eli oon kutos luokal ja ihastuin yhteen tyttöön ja me oltiin kavereita ja sit yks päivä kerroin sille mun tunteista sitä kohtaan ja sit se kerto siitä kaikille ja nyt musta tuntuu kokonaan et se ei tykkää musta yhtään . Mitä teen??!!

        Mul on sama yks tyttö ei tykkää musta yhtään


      • Anonyymi
        12 v poika kirjoitti:

        AUTTAKAA!!!!!!!!

        Eli oon kutos luokal ja ihastuin yhteen tyttöön ja me oltiin kavereita ja sit yks päivä kerroin sille mun tunteista sitä kohtaan ja sit se kerto siitä kaikille ja nyt musta tuntuu kokonaan et se ei tykkää musta yhtään . Mitä teen??!!

        mä oon nelosel ja mä sain viestin yhelt meijän luokan tytölt et alax


      • Anonyymi
        ter kirjoitti:

        ite oon sympaattinen

        Joo oon poika 10v


      • Anonyymi

        Moro kiitti autto mua


      • Anonyymi
        Äläkuseta kirjoitti:

        Vitun tyhmä ettänäin 12 vuotiaat on jo ihan tarpeexi vanhoja alkaa seurustelemaan!!!

        eihän sille oo ikärajaa


      • Anonyymi
        12 v poika kirjoitti:

        AUTTAKAA!!!!!!!!

        Eli oon kutos luokal ja ihastuin yhteen tyttöön ja me oltiin kavereita ja sit yks päivä kerroin sille mun tunteista sitä kohtaan ja sit se kerto siitä kaikille ja nyt musta tuntuu kokonaan et se ei tykkää musta yhtään . Mitä teen??!!

        Ehkä, vain siis ehkä, kyseessä saattaa olla sun testosteronihi, jota nyt - ikävä kyllä - pukkaa ihan vietävästi. Varo tilanteita, joissa kengät pitäisi riisua. Vältä tätä tilannetta, pitkitä sitä, vaikka millä keinoin. Keksi jotain. Kyllä sä keksit.


      • Anonyymi

        Minä voin olla


      • Anonyymi
        ass kirjoitti:

        Mutta..muhun ainaki tekee vaikutuksen järkevät, huumorintajuset ja keskustelutaitoset, sympaattisen oloset miehet..
        ---
        tulee niinsanotusti kuonoon naisilta, pitäs olla törkeä ja itserakas

        Ymmärrän


      • Anonyymi
        Ettänäin kirjoitti:

        Se sun ongelma on se että ootte liian nuoria alkamaan tosissaan seurustelemaan

        ei millää pahalla mutta näin se on

        Joo tylsää että oon7v


      • Anonyymi
        Nikkeboy1234 kirjoitti:

        Oot nössö

        Ihan ok


      • Anonyymi
        nicev kirjoitti:

        En uskalla ees puuhuu mun ihastukselle

        Emmäkää :D


      • Anonyymi
        12 v poika kirjoitti:

        AUTTAKAA!!!!!!!!

        Eli oon kutos luokal ja ihastuin yhteen tyttöön ja me oltiin kavereita ja sit yks päivä kerroin sille mun tunteista sitä kohtaan ja sit se kerto siitä kaikille ja nyt musta tuntuu kokonaan et se ei tykkää musta yhtään . Mitä teen??!!

        1:Anna sille aikaa miettii asioita
        2:kehu sitä ja älä loukkaa sitä
        3:kysy alax


      • Anonyymi
        naisia haluava kirjoitti:

        - Vaihda puhtaat alusvaatteet päivittäin ja käy vähintään kahdesti viikossa suihkussa.

        Olenkin ihmetellyt, miksi minulla ei ole tyttöystävää. Käyn ilmeisesti liian usein suihkussa eli joka päivä.

        Pitääpä jättää suihku vähemmälle ja keskittyä naisten metsästykseen.

        Täh 2kertaa viikossa mä käyn jokapäivä kyl ja ei se mun mielest oo kyl liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydä sitä treffeille

        Ei auta jos ei uskalla puhua


      • Anonyymi
        hossi---kaalinen kirjoitti:

        mul on yks ongelma mul on sellanen kerho jossa pitää olla tyttö ja kun mulla on vaan tän vuoden loppu ja alku käytettävissä.niin et anna tietoo miten tytöt ihastuu

        Minkä ikäinen oot ja mis asut


      • Anonyymi

        Missä asut kato kun itellä on omasta mielestä noi kaikki oon iha fiksu enkä koita olla mitenkää cool ja pidän enkä oo ruma mut en oo sillee tosi kauniskaan


      • Anonyymi

        Missä asut ja kuinka vanha olet koska pidän itestäni huolta hyvin ja oon ihan ajattelevainen enkä oo mitenkää ruma mut en myöskää koita olla cool ja mul on hyvä huumorin taju vastaa pian


      • Anonyymi
        ter kirjoitti:

        ite oon sympaattinen

        nii ootki


      • Anonyymi

        Hyviä huomioita


      • Anonyymi
        12 v poika kirjoitti:

        AUTTAKAA!!!!!!!!

        Eli oon kutos luokal ja ihastuin yhteen tyttöön ja me oltiin kavereita ja sit yks päivä kerroin sille mun tunteista sitä kohtaan ja sit se kerto siitä kaikille ja nyt musta tuntuu kokonaan et se ei tykkää musta yhtään . Mitä teen??!!

        Jatka vaan seurustelua. Mullakin on yksi tyttöystävä ja musta tuntuu että muut sen luokkalaiset tietää suhteesta.

        Eli: älä pelkää!!


      • Anonyymi
        naisia haluava kirjoitti:

        - Vaihda puhtaat alusvaatteet päivittäin ja käy vähintään kahdesti viikossa suihkussa.

        Olenkin ihmetellyt, miksi minulla ei ole tyttöystävää. Käyn ilmeisesti liian usein suihkussa eli joka päivä.

        Pitääpä jättää suihku vähemmälle ja keskittyä naisten metsästykseen.

        :)


    • Edmond

      Sanoin kerran eräälle n. 45-v miehelle, että mulla ei oo ollu koskaan tyttöystävää(olin n. 16-17) ja hän sanoi: "Mä voisin antaa sulle heti satasen!"

      Mitä hän tarkoitti? Hän tarkoitti sitä, että on hienoa, että ei ala seurustelemaan ennen kuin on seurustellut riittävästi itsensä kanssa. Kun tietää mitä haluaa ja on omat rajat, niin välttynee pahimmilta sydänsuruilta.

      Tietenkin meitä on moneen junaan. Jotkut ovat jo hyvin nuorena seurustelukypsiä ja jotkut myöhemmin. Pyri rakentamaan vahva itsetunto ja suuntaa katseesi eteenpäin ja kyllä se tyttöystävä sieltä tulla tupsahtaa, jos on tupsahtaakseen.

      • adsfadsf

        Vinkkejä miten vois tapahtua moinen toimenpide ?


      • Jape20+
        adsfadsf kirjoitti:

        Vinkkejä miten vois tapahtua moinen toimenpide ?

        omalla kohdallani itsetunnon rakentaminen vei vuosia. minua kiusattiin yläasteella lähes päivittäin ja se jätti arvet moneksi vuodeksi. Vasta vuosien jälkeen aloin uskoa itseeni ja todeta, etten olekaan täysi surkimus.

        minulla olisi ollut aikoinaan mahdollisuus alkaa seurustelemaan erään ihanan tytön kanssa, mutta itsetuntoni oli sen verran huono, että en saanut aloitetta tehtyä, kun uskoin etten kelpaa sille tytölle. nykyään uskallan paremmin tehdä tuttavuutta naisten kanssa.

        niin, kai se pitää paikkansa, että on opittava ensin rakastamaan itseään ennen kuin voi rakastaa jotain toista.


      • SCLA
        Jape20+ kirjoitti:

        omalla kohdallani itsetunnon rakentaminen vei vuosia. minua kiusattiin yläasteella lähes päivittäin ja se jätti arvet moneksi vuodeksi. Vasta vuosien jälkeen aloin uskoa itseeni ja todeta, etten olekaan täysi surkimus.

        minulla olisi ollut aikoinaan mahdollisuus alkaa seurustelemaan erään ihanan tytön kanssa, mutta itsetuntoni oli sen verran huono, että en saanut aloitetta tehtyä, kun uskoin etten kelpaa sille tytölle. nykyään uskallan paremmin tehdä tuttavuutta naisten kanssa.

        niin, kai se pitää paikkansa, että on opittava ensin rakastamaan itseään ennen kuin voi rakastaa jotain toista.

        Itsetunto ei hetkessä nouse. Kuten sinullakin minulla itsetunnon nousuun meni vuosia. Olin yläasteella ns. hiljainen nössö, jota ei tytöt katselleet. Ei ne katselleet vielä lukiossakaan, mutta sen jälkeen on käyrä noussut huimasti.


      • ass
        Jape20+ kirjoitti:

        omalla kohdallani itsetunnon rakentaminen vei vuosia. minua kiusattiin yläasteella lähes päivittäin ja se jätti arvet moneksi vuodeksi. Vasta vuosien jälkeen aloin uskoa itseeni ja todeta, etten olekaan täysi surkimus.

        minulla olisi ollut aikoinaan mahdollisuus alkaa seurustelemaan erään ihanan tytön kanssa, mutta itsetuntoni oli sen verran huono, että en saanut aloitetta tehtyä, kun uskoin etten kelpaa sille tytölle. nykyään uskallan paremmin tehdä tuttavuutta naisten kanssa.

        niin, kai se pitää paikkansa, että on opittava ensin rakastamaan itseään ennen kuin voi rakastaa jotain toista.

        itsetuntoon vaikuttaa eniten se mitä omistaa. mulla on vaan velkaa joten jos nuorempi harkitsee tuota itsetuntopuolta: hanki kunnon ammatti eli niin pitkälle kouluja ja niin rahakkaita linjoja kuin rahkeet ja rahat riittää.

        (sittenkin voi kusta mutta sitten se ei ole itsestä kiinni ja tietää kaiken tehneensä)


      • ass
        SCLA kirjoitti:

        Itsetunto ei hetkessä nouse. Kuten sinullakin minulla itsetunnon nousuun meni vuosia. Olin yläasteella ns. hiljainen nössö, jota ei tytöt katselleet. Ei ne katselleet vielä lukiossakaan, mutta sen jälkeen on käyrä noussut huimasti.

        nuorempana pitää olla bileissä mukana eli pääpaino sanalla mukana, ei sillä väliä vaikkei keskipiste olekaan.

        vanhempana tarvii asunnon ja auton joitten arvo vaikuttaa naisseuran saantiin enemmän kuin itsessä olevat piirteet.


      • hossi--hopili
        Jape20+ kirjoitti:

        omalla kohdallani itsetunnon rakentaminen vei vuosia. minua kiusattiin yläasteella lähes päivittäin ja se jätti arvet moneksi vuodeksi. Vasta vuosien jälkeen aloin uskoa itseeni ja todeta, etten olekaan täysi surkimus.

        minulla olisi ollut aikoinaan mahdollisuus alkaa seurustelemaan erään ihanan tytön kanssa, mutta itsetuntoni oli sen verran huono, että en saanut aloitetta tehtyä, kun uskoin etten kelpaa sille tytölle. nykyään uskallan paremmin tehdä tuttavuutta naisten kanssa.

        niin, kai se pitää paikkansa, että on opittava ensin rakastamaan itseään ennen kuin voi rakastaa jotain toista.

        hyvä tarina jape 20 voitko auttaa minuakin itse tunnon keräämisessä?

        minä olen saman lainen kuin sä mua kiusataan joka päivä ja olen ihastunut hurmaavaan naiseen.

        sen naisen nimi on anni se on minun luokkalaisen serkku.
        viimeksi olin ihastunut venla oksaseen joka oli mun isoveljen kaverin pikku sisko


      • Sunder
        ass kirjoitti:

        nuorempana pitää olla bileissä mukana eli pääpaino sanalla mukana, ei sillä väliä vaikkei keskipiste olekaan.

        vanhempana tarvii asunnon ja auton joitten arvo vaikuttaa naisseuran saantiin enemmän kuin itsessä olevat piirteet.

        Mutta mitenkä niissä olet mukana, kun ei sinne kelpaa joukkoon. :)


      • jakke20
        Jape20+ kirjoitti:

        omalla kohdallani itsetunnon rakentaminen vei vuosia. minua kiusattiin yläasteella lähes päivittäin ja se jätti arvet moneksi vuodeksi. Vasta vuosien jälkeen aloin uskoa itseeni ja todeta, etten olekaan täysi surkimus.

        minulla olisi ollut aikoinaan mahdollisuus alkaa seurustelemaan erään ihanan tytön kanssa, mutta itsetuntoni oli sen verran huono, että en saanut aloitetta tehtyä, kun uskoin etten kelpaa sille tytölle. nykyään uskallan paremmin tehdä tuttavuutta naisten kanssa.

        niin, kai se pitää paikkansa, että on opittava ensin rakastamaan itseään ennen kuin voi rakastaa jotain toista.

        Hyvin sanottu! Oot selvästi oppinu yhen tärkeen oppitunnin elämässä. Onnea!


      • LLOOLL

        hävettäis... häpeetkö sä??


      • 13vpoikaO_o

        hei minulla olisi ihastus mutta en tiedä miten isken sitä niin auttakaa .


      • OotSeuraavaJammu

        Kai sää nyt vittu ymmärrät että 9-10v:n pitää olla hiekkalaatikolla leikkimäs... Tuleva Jammu


      • Anonyymi

        tässä on täyttä asijaa


      • Anonyymi
        hossi--hopili kirjoitti:

        hyvä tarina jape 20 voitko auttaa minuakin itse tunnon keräämisessä?

        minä olen saman lainen kuin sä mua kiusataan joka päivä ja olen ihastunut hurmaavaan naiseen.

        sen naisen nimi on anni se on minun luokkalaisen serkku.
        viimeksi olin ihastunut venla oksaseen joka oli mun isoveljen kaverin pikku sisko

        pakko sanoo et tarvitsen ittekki vähä kannustusta mulla on kavereita toki mutta joskus kuulen muilta et ne puhuu mun selän takan asioita =(
        ja monasti ärsyttää ku jotkut niist o nii lapselliisii et ne koko ajan puhuu mun ihastuksesta kuu oon esim jonkun mun kaverin kaa ja ihastus siin vieres jossaai nii no osaatte varmaa mitä mun kaveri siin hutelee...........


      • Anonyymi
        OotSeuraavaJammu kirjoitti:

        Kai sää nyt vittu ymmärrät että 9-10v:n pitää olla hiekkalaatikolla leikkimäs... Tuleva Jammu

        Ei ole täällä semmoinen tyttö et iha tiedoks


      • Anonyymi
        OotSeuraavaJammu kirjoitti:

        Kai sää nyt vittu ymmärrät että 9-10v:n pitää olla hiekkalaatikolla leikkimäs... Tuleva Jammu

        oon 10 ja mul on ollu 2 suhdetta. toinen kesti monta vuotta ja toinen vaan vähän aikaa


      • Anonyymi

        Etkai sä nyt oo herranjestas tänne omaaa sähköpostii laittanu


      • Anonyymi
        13vpoikaO_o kirjoitti:

        hei minulla olisi ihastus mutta en tiedä miten isken sitä niin auttakaa .

        Ihan samalla tavalla kun löisit poikaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samalla tavalla kun löisit poikaakin.

        🤣🤣🤣 just nii


    • Pete

      Maailma nyt vaan on sellanen, että jokaiselle löytyy jotakin ja makuja on niin monia, että joku jossain varmasti toivoo löytävänsä just sellasen kun sä olet.
      Ei kannata vetää mitään rooleja tai yrittää olla jotain epäaitoa. Kyllä niitä sopivia sieltä vielä kohdalle tulee.

      • kotonen

        onko sulla vinkkiä miten sellasen saa joka ei pidä musta muhun on ihastunut kaikki 3:mos luokan tytöt paitsi 1:ksi johon mä oon ihastunut.vinkki


    • Readymade

      ..kerropa mullekin. Yli 20 vuotta jo yrittäny keksiä ratkaisua tähän ongelmaan. Oma itseni olen ollut aina (olen helvetin huono esittämään mitään muuta), mutta ilmeisesti oma itseni ei ole sellainen jonka naiset kelpuuttaisivat. *huoh*

      • Anteros

        ...ne kerro jotka sen tietää... Tai itseasiassa netistäkin löytyy kaikenlaisia ohjeita ainakin jos osaa/jaksaa englanninkielistä tekstiä lukea, tässä yksi esimerkki: http://www.datingclass.com/ .

        Turha yrittää esittää jotain muuta kuin mitä on. Toisaalta ei tietenkään pitäisi aliarvioida itseään vaan todellakin olla oma itsensä. Kaikkia ei pysty kuitenkaan yhtäaikaa miellyttämään ja minut ainakin saa tekopyhältä vaikuttava käyttäytyminen vaivaantumaan ja väistämättä tulee tunne, että minusta halutaan jollain tapaa hyötyä. Kyllähän sen vaistoaa, jos joku yrittää olla jotain muuta kuin mitä on. Rehellisyyttä arvostetaan ja kukapa oikeasti haluaisi olla epäluotettava...

        No, tämähän oli vain vanhan ja yksinäisen miehen kommentti - ehkäpä olenkin yksin juuri siksi että en oikein pysty luottamaan ihmisten rehellisyyteen.


      • tylsyys

        Sama täällä. Ei aina riitä, että on oma itsensä. Myös minun "oma itseni" on sellainen, jota eivät naiset kelpuuta.

        Kuulemma ulkonäössä ei ole vikaa. Naisille kelvatakseen täytyisi olla korvien välissä jotain sellaista, mitä minulla ei ole.


      • ass
        Anteros kirjoitti:

        ...ne kerro jotka sen tietää... Tai itseasiassa netistäkin löytyy kaikenlaisia ohjeita ainakin jos osaa/jaksaa englanninkielistä tekstiä lukea, tässä yksi esimerkki: http://www.datingclass.com/ .

        Turha yrittää esittää jotain muuta kuin mitä on. Toisaalta ei tietenkään pitäisi aliarvioida itseään vaan todellakin olla oma itsensä. Kaikkia ei pysty kuitenkaan yhtäaikaa miellyttämään ja minut ainakin saa tekopyhältä vaikuttava käyttäytyminen vaivaantumaan ja väistämättä tulee tunne, että minusta halutaan jollain tapaa hyötyä. Kyllähän sen vaistoaa, jos joku yrittää olla jotain muuta kuin mitä on. Rehellisyyttä arvostetaan ja kukapa oikeasti haluaisi olla epäluotettava...

        No, tämähän oli vain vanhan ja yksinäisen miehen kommentti - ehkäpä olenkin yksin juuri siksi että en oikein pysty luottamaan ihmisten rehellisyyteen.

        voihan niitä lukea, ehkä se auttaa mutta oikeampi idea varmaan olisi että pitää uskoa itseensä (eihän ne baarissa mitään tiedä kumminkaan että mistä se on ja kuka se on) ja se usko vie läpi harmaan kiven, vaiks sanoo itselleen äänettä peilin edessä, sä olet se panomies joka eilenkin kaatoi naisen kuin naisen (tai mikä lie onkin sitten se heikko kohta itsessä, siitä yrittää kusettaa itseään), jos saa itsensä uskoon sen niin sitten saa.. ..mä olen huono itseäni kusettamaan, viimes kun oli nainen kotosalla pitkästä aikaa (ed. kerran vuosia aiemmin) mulle tuli mieleen että ei mulla mitään annettavaa sille olisi kumminkaan ja annoin periksi siinä viimeisessä mahdollisessa vaiheessa, toivottavasti ei neitonen loukkaantunut pahasti, mielelläni olisin seksiä harrastanut mutta alkoi tuntua sille että se saa paremmankin ja turhaan mä sitä itselleni yritän tässä varata, etsiköön jonkun kellä on tulevaisuutta.


      • topi kotonen

        voi harmi:( mul niitä vaan on ollut.olen vasta 9:vuotias. muhun vaan ne ihastuu joskus mää suutun ihan älyttömästi.en mäkään oikee meinannut niitä saaha mut sit musta tuli huumorin tajunen sit tytöt alko tykkää musta.ekaks mun parhaasta kaverista tykättiin ja mä olin hirveen musta sukkanen.mut siihen mihin mä oon ihastunut niin se vaan ei tykkää musta:(


      • Anteros kirjoitti:

        ...ne kerro jotka sen tietää... Tai itseasiassa netistäkin löytyy kaikenlaisia ohjeita ainakin jos osaa/jaksaa englanninkielistä tekstiä lukea, tässä yksi esimerkki: http://www.datingclass.com/ .

        Turha yrittää esittää jotain muuta kuin mitä on. Toisaalta ei tietenkään pitäisi aliarvioida itseään vaan todellakin olla oma itsensä. Kaikkia ei pysty kuitenkaan yhtäaikaa miellyttämään ja minut ainakin saa tekopyhältä vaikuttava käyttäytyminen vaivaantumaan ja väistämättä tulee tunne, että minusta halutaan jollain tapaa hyötyä. Kyllähän sen vaistoaa, jos joku yrittää olla jotain muuta kuin mitä on. Rehellisyyttä arvostetaan ja kukapa oikeasti haluaisi olla epäluotettava...

        No, tämähän oli vain vanhan ja yksinäisen miehen kommentti - ehkäpä olenkin yksin juuri siksi että en oikein pysty luottamaan ihmisten rehellisyyteen.

        "Kyllähän sen vaistoaa, jos joku yrittää olla jotain muuta kuin mitä on."

        Harhaluulo. Jos uskot näin niin uskot itseasiassa että ainoat kerrat milloin sinua kusetetaan ovat ne mitä ovat huomannut. Yleinen harhaluulo tosin, koska olisi kivempi jos asia olisi noin.

        Oikeasti on niin hyviä manipuloijia ja valehtelijoita että ovat uskottavampia kuin rehelliset ihmiset. Ei tosin nyt liittynyt yksinomaan treffailuun, mutta se on varmasti yksi suosittu tuon kyvyn hyödyntämisalue. Ja hyvä ei jää kiinni. Vain huonot jäävät kiinni.


      • €€€€€rich
        tylsyys kirjoitti:

        Sama täällä. Ei aina riitä, että on oma itsensä. Myös minun "oma itseni" on sellainen, jota eivät naiset kelpuuta.

        Kuulemma ulkonäössä ei ole vikaa. Naisille kelvatakseen täytyisi olla korvien välissä jotain sellaista, mitä minulla ei ole.

        Lompakon välissäpäs!!!


      • Anonyymi

        Ihan yleisfaktaa on se että kunnon mies kelpaa naiselle lapsen elatusmaksun maksajaksi, velkojen takaajaksi ja lohduttajaksi varalle sillä aikaa kun nainen on nussituttamassa itseään baarissa jokaisen vastaantulevan vähän mysteerisemmän ja juuri sopivasti kusipäisen pelimiehen kanssa.
        Naiset haluaa pitää itestään sen viattoman kuvan ja sen takia on ME TOO liikkeen vastaista sanoa ääneen se asia että naiset vihaa kunnollisia, perus arjessa pärjääviä miehiä. Sen takia että sellaisen jättäminen pelimiehen ja hetken huuman takia saa naisen näyttämään suoraansanottuna huoralta. Siitä tulee naiselle turvaton ja suojaton olo, ei ole perääntymis eikä pakoreittiä pelastaa kasvojaan. Se pitää olla että naiset voi pelata rauhassa pelejään


    • Boyka

      Elikkä jos et ole komea kuten Leonardo Di Caprio tai Justin Timberlake niin unohda koko juttu. Et tule koskaan saamaan itelles naista, sillä naiset katsovat aina ensin miehen ulkonäköä ja sitten vasta autoa millä mies ajaa. Naisille on miehessä tärkeintä ulkonäkö. Jos sulla ei ole autoa niin sulla on entistä huonommat mahikset saada tyttöystävä. Sillä nainen haluaa olla prinsessa ja sun pitää olla hänen palvelijansa joka ajaa pillurallia torin ympäri niin että kaikki näkevät sen sun naisen! Ei kannata hankkia itelles tyttöystävää sillä naiset ovat aika petollisia, pettävät ja valehtelevat =( Jos sulta loppuu rahat niin nainen jättää ja ottaa rikkaamman poikaystävän. Ja se on todistettu fakta naisista!!!!

      • ass

        sillä juuri tällä iällä pitikin olla corvette mutta nyt on vain fillari ja joku on niin vitsikäs että hajoitti taas (ed.kerran viikko sitten) sen kumin tänään, eipä naurata mua kun aikoinaan luin ja olin hyvä kouluissa, en mikään käytännön poika ja nytkin menee sitten tunti poikineen siinä rengasta miettiessä mikä menee mihinkin.

        ulkonäkö on sitten oltava kohdallaan vielä liian vanhalla iälläkin (ja suurella vyötäröllä) koska ne menettää mielenkiinnon vasta kuullessaan ettei mulla ole eikä tule olemaan rahaa kun on velkaa.
        eli ei se ulkonäkö mitään meinaa, kaikenlaiset rumat miehet kävelee nuorten kauniiden naisten kanssa tuolla kun silmät avaa. (en mä niitä miehiä katsele vaan vituttaa kun jonkun niistä tuntee ja yli missitason on neito, onneksi ei viimeaikoina ole tuttuja tullut vastaan eikä tule kun asun pikkukaupungissa jossa ei kukaan täysjärkinen asu jollei pakko ole)


      • SadButTrue

        Valitettavasti pelkällä ulkonäöllä ei naista saa.. Vaihtaisin ulkonäköni milloin vain naistenmiehen aivoihin.. En ole tyhmä, mutta niin helvetin ujo ja tylsä, enkä osaa muuksi muuttua.


      • ,.,.
        SadButTrue kirjoitti:

        Valitettavasti pelkällä ulkonäöllä ei naista saa.. Vaihtaisin ulkonäköni milloin vain naistenmiehen aivoihin.. En ole tyhmä, mutta niin helvetin ujo ja tylsä, enkä osaa muuksi muuttua.

        naiset saa ulkonäöllä (tosin muutenkin mutta ulkonäöllä ihan kenet vain), miehillä on ihan eri juttu eli ei se ulkonäkö pelaa, sen huomaa kun pareja katsoo, nainen kymppi ja mies tumppi tai kalju läski..


      • exxtreme witutus
        SadButTrue kirjoitti:

        Valitettavasti pelkällä ulkonäöllä ei naista saa.. Vaihtaisin ulkonäköni milloin vain naistenmiehen aivoihin.. En ole tyhmä, mutta niin helvetin ujo ja tylsä, enkä osaa muuksi muuttua.

        Tuo on helvetillisen tuskallinen totuus. Minulle on sanottu silloin tällöin: "oot hyvännäkönen...". Ja olen keskimääräistä isompikin.

        Olen mm. tällainen: ujo, mietiskelevä, rauhallinen, hillitty. En ole kovin hiljainen, mutta edellä mainitut ovat kai liian raskaita syntejä. Jotain merkkejä huumorintajusta löytyy, mutten osaa vitsailla koko ajan.


      • exxtreme witutus
        ,.,. kirjoitti:

        naiset saa ulkonäöllä (tosin muutenkin mutta ulkonäöllä ihan kenet vain), miehillä on ihan eri juttu eli ei se ulkonäkö pelaa, sen huomaa kun pareja katsoo, nainen kymppi ja mies tumppi tai kalju läski..

        Omien havaintojeni mukaan parit ovat LÄHES AINA tasavertaisia ts. mies ja nainen ovat "samaa" tasoa ulkonäöltään.

        Eli kyllä ne parit syntyvät ulkonäön perusteella. Se on tärkein kriteeri. Mielestäni tämä on aivan selvästi nähtävissä. Jossain lässytetään sisäisestä kauneudesta, mutta ei se liity parin muodostumiseen, vaan johonkin myöhempään vaiheeseen. Tietysti "kemioiden" täytyy toimia, mutta ennen kuin "kemioihin" päästään, täytyy ulkonäöllisten ehtojen olla toteutuneet.


      • aaa
        exxtreme witutus kirjoitti:

        Omien havaintojeni mukaan parit ovat LÄHES AINA tasavertaisia ts. mies ja nainen ovat "samaa" tasoa ulkonäöltään.

        Eli kyllä ne parit syntyvät ulkonäön perusteella. Se on tärkein kriteeri. Mielestäni tämä on aivan selvästi nähtävissä. Jossain lässytetään sisäisestä kauneudesta, mutta ei se liity parin muodostumiseen, vaan johonkin myöhempään vaiheeseen. Tietysti "kemioiden" täytyy toimia, mutta ennen kuin "kemioihin" päästään, täytyy ulkonäöllisten ehtojen olla toteutuneet.

        raha tasapainottaa komiuden puutetta, kätevyys tai lihakset myös..
        ..ja jotkut sitten vaan on huonolla itsetunnolla varustettuja ja ottaa minkä sattuu saamaan eikä pohdi asiaa sen kummenkin


      • ...:...
        exxtreme witutus kirjoitti:

        Tuo on helvetillisen tuskallinen totuus. Minulle on sanottu silloin tällöin: "oot hyvännäkönen...". Ja olen keskimääräistä isompikin.

        Olen mm. tällainen: ujo, mietiskelevä, rauhallinen, hillitty. En ole kovin hiljainen, mutta edellä mainitut ovat kai liian raskaita syntejä. Jotain merkkejä huumorintajusta löytyy, mutten osaa vitsailla koko ajan.

        nörttinaista kantsis etsiä ( en tosin tiedä mistä niitä löytyisi =))


      • Xanixs69

        repes :DDDD


      • hä?
        exxtreme witutus kirjoitti:

        Tuo on helvetillisen tuskallinen totuus. Minulle on sanottu silloin tällöin: "oot hyvännäkönen...". Ja olen keskimääräistä isompikin.

        Olen mm. tällainen: ujo, mietiskelevä, rauhallinen, hillitty. En ole kovin hiljainen, mutta edellä mainitut ovat kai liian raskaita syntejä. Jotain merkkejä huumorintajusta löytyy, mutten osaa vitsailla koko ajan.

        Nuohan "synnit" on just ne hyvät! En tykkää mistään hulivileistä, enkä oo mikään nörttinainen.


      • joku nysvä
        SadButTrue kirjoitti:

        Valitettavasti pelkällä ulkonäöllä ei naista saa.. Vaihtaisin ulkonäköni milloin vain naistenmiehen aivoihin.. En ole tyhmä, mutta niin helvetin ujo ja tylsä, enkä osaa muuksi muuttua.

        joo kyl mä olin kans eka ujo(ja ruma jota sinä varmaankaan et ole jolla ei pahemmin oo ruista rantees mutta pituutta senkin edestä) eikä musta kukaa tykänny=( mut ny ku oon ihastunu kunnolla niin oon kuule huomannu jotta oon saanu lihaksia ku oon puntteja nostellu ihan vaan siks että oon ihastunu ja haluun et se tyttö tykkais musta ja on alkanu moikkaileen vilkuileen (toisinku ennen)...
        et kyl sunki ujous kaikkoo ku ihastut okeen kunnolla


      • TOSI FAKTA

        suomalaiset naiset on just sellaisia!!! vittu mitä ämmiä oikeesti -.-


      • Yks vaa

        Itelläni ei oo naista mutta ei kaikki oo semmosi tunne tosi mukaviakin ton vois joku nainen ottaa jopa loukkauksena :/


      • 12v.hetero
        exxtreme witutus kirjoitti:

        Omien havaintojeni mukaan parit ovat LÄHES AINA tasavertaisia ts. mies ja nainen ovat "samaa" tasoa ulkonäöltään.

        Eli kyllä ne parit syntyvät ulkonäön perusteella. Se on tärkein kriteeri. Mielestäni tämä on aivan selvästi nähtävissä. Jossain lässytetään sisäisestä kauneudesta, mutta ei se liity parin muodostumiseen, vaan johonkin myöhempään vaiheeseen. Tietysti "kemioiden" täytyy toimia, mutta ennen kuin "kemioihin" päästään, täytyy ulkonäöllisten ehtojen olla toteutuneet.

        Niinmpä oon samaa mieltä sunkaa se sopiva vaa tulee jossaibaihees vastaan kärsivällisyyttä ihmiset


      • tyttöö ehtimäsä
        SadButTrue kirjoitti:

        Valitettavasti pelkällä ulkonäöllä ei naista saa.. Vaihtaisin ulkonäköni milloin vain naistenmiehen aivoihin.. En ole tyhmä, mutta niin helvetin ujo ja tylsä, enkä osaa muuksi muuttua.

        oon 12v (koht 13 ) poika ja oon ihastunut yhtee meiän koulun tyttöö ja mul on vaikeuksia lähestyy sitä.PLEASE HELP ME!!!


      • kaveritvienaiset
        SadButTrue kirjoitti:

        Valitettavasti pelkällä ulkonäöllä ei naista saa.. Vaihtaisin ulkonäköni milloin vain naistenmiehen aivoihin.. En ole tyhmä, mutta niin helvetin ujo ja tylsä, enkä osaa muuksi muuttua.

        Mulla sama


      • 10vJonne

        Jätkä vähä yleistää


      • Anonyymi
        SadButTrue kirjoitti:

        Valitettavasti pelkällä ulkonäöllä ei naista saa.. Vaihtaisin ulkonäköni milloin vain naistenmiehen aivoihin.. En ole tyhmä, mutta niin helvetin ujo ja tylsä, enkä osaa muuksi muuttua.

        Sama


      • Anonyymi

        Leonardo ja Justin ovat ihan taviksen näköisiä.
        Tämä keskustelu on loppu.

        Terv: POLIISI


    • Putkimies

      Niin, riippuu siitä mitä olet hakemassa. Haetko yhden kapakkaillan painikkeeksi jotakin sopivaa "koppeloa", vai liekö mielessäsi hyvä pyykinpesijä. Kuhunkin tarkoitukseen sopiva kumppani löytyy vain siihen räätälöityä menetelmää hyväksi käyttäen.
      Jos haluat esim. mahdollisimman nopeasti päästä nousemaan pukille, niin voisit kokeilla kertomusta olevasi kirkon palvelija.

      Sitten on ihan eri asia kun on näitä tulokkaita myös. Silloin täytyy painaa jarrua ja kovasti. Siellä on tulossa ehkä lempeä kotikissa, tai mahtaa olla myöskin sievä sirkuttelija, jonka katse on suuntautunut rahavarantojesi puolelle.
      Elikkä, katse kiertämään kuin saalista hakeva haukka ja mielikuvitus liikkeelle astuessasi soittoruokalan ovesta sisään.
      Liian yhteistyö hakuiset emot on kierrettävä kaukaa.

      Lycka till.

      • Mies vailla järkeä ja rahaa

        Ei voi olla liian yhteistyöhakuinen, eräs tämmönen syystä tai toisesta tuli mun kotiin eikä meinannut lähteä mutta pakko oli vihjaista että nyt voisit mennä kun mulla oli rahat loppu.

        En kehdannut kertoa että oli rahat loppu. Piti tulla soppalasta rahaa mutta tahallaan taas pihtasivat niitä, tänään illalla vasta tuli eikä eka päivä.


        -------
        jonka katse on suuntautunut rahavarantojesi puolelle
        -------
        Hnmmmmm... Enää ne ei voi noitakaan olla mun kohdalla kun vatsaa on kertynyt ja hiuksetkin lähdössä eikä vanhat vaatteet enää sopinut joten lahjoitin pois keräyslaatikkoihin ja nyt on halpahallitavaraa pääasiassa. Tosin mä näytän sellaselta nörtiltä jolla on rahaa noinniinkun pullonpohjalasien (ei niissäkään merkkiä kyllä nykyään) jne kanssa - nuorempanahan sellaset on iso miinus mutta vähän vanhemmat naiset ei niin välitä.

        Mutta jos yhden yön seuraa tahtoo, niin eikun ostaa niin kalliit kuteet kuin mihin rahat riittää ja johan tulee naista.
        Itse nuorempana etsin vaimoa ja torjuin monet jotka kehui vaatetusta merkin ääneen lukien, vaikkei ollut kuin kaksi eri kunnollista vaatekertaa. (Tottakai siinä naisteniskukin mielässä kävi niitä ostaessa mutta pääasiassa alunperin työnhaut ja semmoset.)
        Ei kumminkaan liikaa huomiota hiuksiin jne., siinä menee hukkaan kun ei ne homoa kelpuuta kumminkaan.


      • Mies vailla..
        Mies vailla järkeä ja rahaa kirjoitti:

        Ei voi olla liian yhteistyöhakuinen, eräs tämmönen syystä tai toisesta tuli mun kotiin eikä meinannut lähteä mutta pakko oli vihjaista että nyt voisit mennä kun mulla oli rahat loppu.

        En kehdannut kertoa että oli rahat loppu. Piti tulla soppalasta rahaa mutta tahallaan taas pihtasivat niitä, tänään illalla vasta tuli eikä eka päivä.


        -------
        jonka katse on suuntautunut rahavarantojesi puolelle
        -------
        Hnmmmmm... Enää ne ei voi noitakaan olla mun kohdalla kun vatsaa on kertynyt ja hiuksetkin lähdössä eikä vanhat vaatteet enää sopinut joten lahjoitin pois keräyslaatikkoihin ja nyt on halpahallitavaraa pääasiassa. Tosin mä näytän sellaselta nörtiltä jolla on rahaa noinniinkun pullonpohjalasien (ei niissäkään merkkiä kyllä nykyään) jne kanssa - nuorempanahan sellaset on iso miinus mutta vähän vanhemmat naiset ei niin välitä.

        Mutta jos yhden yön seuraa tahtoo, niin eikun ostaa niin kalliit kuteet kuin mihin rahat riittää ja johan tulee naista.
        Itse nuorempana etsin vaimoa ja torjuin monet jotka kehui vaatetusta merkin ääneen lukien, vaikkei ollut kuin kaksi eri kunnollista vaatekertaa. (Tottakai siinä naisteniskukin mielässä kävi niitä ostaessa mutta pääasiassa alunperin työnhaut ja semmoset.)
        Ei kumminkaan liikaa huomiota hiuksiin jne., siinä menee hukkaan kun ei ne homoa kelpuuta kumminkaan.

        Siinä se huono puoli oli kun ei ollut mitään jääkaapissakaan eikä mitään tarjottavaa, vettä hanasta..
        ..kysy että minnes me mentäs ja siinä vaiheessa teki mieli sanoa että vihille mutta kun ei ollut rahaa niin ei voinut sanoa edes että syömään jotain jonnekin tai muuta järkevää, eikä voinut kuskata poiskaan kun ei ole autoa. Kaverit on kyllä kertoillut näistä naisista jotka lähtiessään pummaavat vielä taksirahat muttei koskaan ole mun kohdalle sattunut. Opiskeluaikoina tosin oli tyttöystävä joka joi mun opintolainat ja muualtakin lainatut rahat ihan ilman mun apuja, enkä edes saanut siltä. Mutta sanontahan menee jotenkin tyhmästä päästä ja ruumiista.


      • luusereittenviemärinalinolio
        Mies vailla.. kirjoitti:

        Siinä se huono puoli oli kun ei ollut mitään jääkaapissakaan eikä mitään tarjottavaa, vettä hanasta..
        ..kysy että minnes me mentäs ja siinä vaiheessa teki mieli sanoa että vihille mutta kun ei ollut rahaa niin ei voinut sanoa edes että syömään jotain jonnekin tai muuta järkevää, eikä voinut kuskata poiskaan kun ei ole autoa. Kaverit on kyllä kertoillut näistä naisista jotka lähtiessään pummaavat vielä taksirahat muttei koskaan ole mun kohdalle sattunut. Opiskeluaikoina tosin oli tyttöystävä joka joi mun opintolainat ja muualtakin lainatut rahat ihan ilman mun apuja, enkä edes saanut siltä. Mutta sanontahan menee jotenkin tyhmästä päästä ja ruumiista.

        nainen tuli mun luo, en uskaltanu antaa jote se läht ja sit äske näin sen kapakas ja se tuli mun lähel istuu ja sit meni mun vieree tanssii eri paikkaa enkä uskaltanu sille puhua kun olin selvinpäi.


    • ---

      Tee näin: hommaa rahaa, näytä että sulla on sitä. Johan riittää naisia.

    • huhhuh..

      Oma ittes!

      • ei helppoo

        Oon todennu että naiselle ei saa olla liian kiltti ja mukava, se että naiset haluaa jonkun turvallisen hauskan jonka kanssa todistetusti viihtyy on täyttä paskaa...


      • Ehottomasti kannattaa olla oma ittensä JOS se oma itte on semmonen millä niitä naisia saa sen verran mitä haluaa. Jos kysyy täällä neuvoa siihen niin lienee aika ilmeistä että se ei ole.

        Ja nyt omalla itsellä ei varmastikaan kannata ajatella persoonaa koska sitä olisi juuri kukaan valmis vaihtamaankaan vaikka mikä olisi. Vaan sitä että miten käyttäytyy ihmisten seurassa. Vuorovaikutusta.

        Jos haluaa muuta kuin mitä on saanut aiemmin niin pitää tehdä jotain eritavalla kuin aiemmin.


    • Hägä

      Itse olen huomannut huonoksi vaihtoehdoksi ainakin alussa olla oma itseni. Meikässä on vähän tätä näyttelijän vikaa... ja siitä pystyy tekemään pehmeää laskua omaan persoonaan päin, mikäli suhde vielä pysyy kasassa.

      Itse en kyllä kerro, että meikän tilillä on 12 000 euroa ja omistan osakkeen Orimattilassa sijoitusasuntona (oikeasti on olemassa), ne "mokomat" alkaa käydä kukkaron päälle ja vielä kun olen erittäin pihi, niin kyllä pitävät varmasti pimeenä, kun on tota omaisuutta ja on pihimpi kuin rutiköyhä opiskelija.

      Netissä pystyy varioitumaan vaikka miksi persoonaksi, mutta kun tapaaminen on ohi, niin eipä sitä usko kenen kanssa sitä tuli kirjoiteltua.

    • SweetBaby

      ... kukaan ei voi neuvoo sua samaan tyttöystävää... mut.. oma-aloitteisuus on ainaki mun mielest kaiken lähtökohta... en sit tiiä...

      • emmäätiiä

        oon yläasteella ja oon ihastunu mutta liian ujo kertoakseni ihatustukselleni sen kertokaa miten voisin iskeä häneen.


      • sdftyupioiuyt
        emmäätiiä kirjoitti:

        oon yläasteella ja oon ihastunu mutta liian ujo kertoakseni ihatustukselleni sen kertokaa miten voisin iskeä häneen.

        jessus ihmiset, iskeminen ei oo noin vaikeeta! oo oma ittes, juttele, osoita kiinnostusta. jos kohdetta ei kiinnosta, SO WHAT! next one! ainakaa ne ottaa sen kohteliaisuutena jos ei muuta. jos ihmiset juttelis enemmän toisilleen kaikki ois ilosempia!


      • sdftyupioiuyt kirjoitti:

        jessus ihmiset, iskeminen ei oo noin vaikeeta! oo oma ittes, juttele, osoita kiinnostusta. jos kohdetta ei kiinnosta, SO WHAT! next one! ainakaa ne ottaa sen kohteliaisuutena jos ei muuta. jos ihmiset juttelis enemmän toisilleen kaikki ois ilosempia!

        Tuo on varmasti ihan hyvä lähtökohta et yleensäkin tekee jotain, mutta 'oo oma ittes' näkökulmaan on vielä paljon parannettavaa.

        Jännä on muuten se et mitä oon ite huomannu ni jotkut jutut mitkä tuntuu toimivan on justiin niitä mistä moni nainen sanoo että 'älä tee näin'.

        Mutta toisaalta tässä on kyllä sekin että naisilla on tietty ajatus siitä millainen on kiinnostava mies persoonaltaan ja se ei vaikuta olevan sama asia kuin se millaisista miehistä ne oikeasti kiinnostuu. Tätä voi vaikka ajatella nainen niinkin että miettii mitkä on ne ominaisuudet mitä miehessä hakee ja sitten miettiä että toteutuiko ne entisten seuralaisten kanssa. Ilmeisesti aika usein ei juurikaan.


      • oh no
        emmäätiiä kirjoitti:

        oon yläasteella ja oon ihastunu mutta liian ujo kertoakseni ihatustukselleni sen kertokaa miten voisin iskeä häneen.

        mä rakastuin ekal yhtee meiän luokkalaisee ja kaveri sen kaverii ni oli kauhee sählinki ku ne sai tietää et oon rakastunu mut vast nyt nelosella.se paljastu ku laitoin VIIVOTTIMEE sen nimen ni yks näki sen ni alko jo vituttaa kaveril ei oo paljastunu viel ollenkaa.


      • hwsourfk
        sdftyupioiuyt kirjoitti:

        jessus ihmiset, iskeminen ei oo noin vaikeeta! oo oma ittes, juttele, osoita kiinnostusta. jos kohdetta ei kiinnosta, SO WHAT! next one! ainakaa ne ottaa sen kohteliaisuutena jos ei muuta. jos ihmiset juttelis enemmän toisilleen kaikki ois ilosempia!

        Ei oo nii helppoo jos on samanlaine ku mä (hiljane , ujo)


    • x.z

      kasvata penis

    • prgrgr

      olet itsevarma, huumorintajuinen ja komea supliikkimies, ole vain oma itsesi.

      Jos olet muunlainen, esitä.

    • ggfvgd

      Mul on sama juttu

      • Kaner

        No ota selvää ihastuksestasi. Kuten tee jotain hulluu esitä vähän vaikka kettuile opelle. Sain ekan tyttö ystävän sillä että piirsin pillun liitutaululle. Jos oot urheilija aina paranee etenkin jos oot hyväkin siinä.
        Oo kohtelias mutta jos menet kysymään et "Alaks olee" ja tyttö vastaa en ni älä vaa kysy et "Miks?"


      • ei hitto
        Kaner kirjoitti:

        No ota selvää ihastuksestasi. Kuten tee jotain hulluu esitä vähän vaikka kettuile opelle. Sain ekan tyttö ystävän sillä että piirsin pillun liitutaululle. Jos oot urheilija aina paranee etenkin jos oot hyväkin siinä.
        Oo kohtelias mutta jos menet kysymään et "Alaks olee" ja tyttö vastaa en ni älä vaa kysy et "Miks?"

        Pillun taululle? :-)


      • 11v
        Kaner kirjoitti:

        No ota selvää ihastuksestasi. Kuten tee jotain hulluu esitä vähän vaikka kettuile opelle. Sain ekan tyttö ystävän sillä että piirsin pillun liitutaululle. Jos oot urheilija aina paranee etenkin jos oot hyväkin siinä.
        Oo kohtelias mutta jos menet kysymään et "Alaks olee" ja tyttö vastaa en ni älä vaa kysy et "Miks?"

        WTF ;3


      • Anonyymi
        11v kirjoitti:

        WTF ;3

        Sitähän minäkin mitä v#%&"!


    • niin työ-

      haastatteluun kuin toisiin vaikutuksen tekemisessä: esitä sitä parempaa itseäsi.

    • 'ohjeistaja'

      - kuukausitulot väh. 3000 euroa ja 'seksikäs' työ
      - osata väh. neljää kieltä
      - komea
      - hyvä suustasi
      - huumorintajuinen
      - muodikkaisiin vaatteisiin pukeutunut
      - jäätävän itsevarma
      - älykkyysosamäärä väh. 125
      - koulutettu
      - hyväkuntoinen
      - hyväkroppainen
      - osaat pitää puolesi muita uroksia vastaan, siitä huolimatta...
      - ...herrasmies, ja kaiken maailman etiketit pitää osata vaikka unissaan
      - hyvällä maulla sisustettu kämppä
      - urheilullinen/kallis auto
      - paljon kavereita
      - osata esittää vaikeasti tavoitettavaa, samalla...
      - ...olla kuitenkin tosiasiassa helppo poka - taitolaji
      - sivistynyt
      - valaistunut
      - nähnyt paljon maailmaa, ja väh. kaikissa Euroopan pääkaupungeissa pitää tuntea parhaat baarit/kahvilat/ravintolat
      - osata tanssia niin yökerhossa kuin lavatansseissakin
      - avarakatseinen
      - suvaitsevainen
      - rehellinen
      - luotettava
      - uskollinen, tai ainakin kyky esittää sellaista
      - tulet toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, siis kaikenlaisten
      - hallitset nikkaroinnin, pystyt vaikka rakentamaan talon kun oman tuvan rakentamisen aika tulee
      - osaat korjailla autoa
      - olet luova
      - olet eläinrakas
      - osallistut hyväntekeväisyystyöhön
      - olet unelmavävy
      - olet täsmällinen ja aina ajoissa kaikkialla
      - olet tajunnanräjäyttävä rakastelija
      - kokkaamistaito, hallitset väh. ranskalaisen, italialaisen, espanjalaisen, kreikkalaisen ja venäläisen keittiön
      - osaat taikoa
      - osaat kävellä vetten päällä

      Noilla pääsee alkuun.

      • Alfa---

        Valitettavasti täytän jo kaikki nämä kriteerit.

        t. alfa


      • einytihannoin

        sinäpä sen sanoit, mutta, uskollinen PITÄÄ olla, esittäjät kuuseen! :)
        ei vittu, onneksi tuo litania oli vitsiä, mutta kertoo siitä, kuinka pinnalisia (suurin)osa naisista on... noista asioista sanoisin, että oikeasti merkitsee:

        - rehellinen
        - luotettava
        - uskollinen

        että silleen...


      • 1+10

        This comment made my day! Hilarious! But true :(


      • Näin on

        kyllä luuseri ja renttukin saa seuraa.
        Viivi ja Wagner.
        Minä.
        Kunhan on edes hetken elämässään rehellinen.
        Silloin onnistuu.

        Mutta kuka meistä osaa omin voimin olla?

        Kädet ristiin ja rukoilemaan apua yläkerran isännältä.


      • Jos tuo ois totta niin ihmiskunta ois kuollu jo sukupuuttoon :)


      • Anonyymi

        AlKuUn VaStA??......


      • Anonyymi

        AlKuUn VaStA??......


    • ....................

      Pojalle on keskimäärin paljon vaikeampaa saada tyttöystävä, kuin tytölle on saada poikaystävä. Ikävä totuus jos on sattunut syntymään miessukupuolen edustajaksi tänne Suomen paskamaahan.

      • :DDD

        olen huomannut tuon itsekkin.. Naiset saavat helpommin seurustelu seuraa koska naisiin jää ilmeisesti helpommin koukkuun... Taasen miehen kannattaa olla nopea sillä naiset kyllästyvät helposti =S


      • R.R+A.H
        :DDD kirjoitti:

        olen huomannut tuon itsekkin.. Naiset saavat helpommin seurustelu seuraa koska naisiin jää ilmeisesti helpommin koukkuun... Taasen miehen kannattaa olla nopea sillä naiset kyllästyvät helposti =S

        MUN LUOKALLA ON POIKA JOSTA TYKKÄÄN JA MÄ AJATTELIN KOSKA SE ON POIKA JA TE OOTTE POIKII NII VOISITTEKO AUTTAA MUA? PLIIIIS =}


      • cdytyrr
        R.R+A.H kirjoitti:

        MUN LUOKALLA ON POIKA JOSTA TYKKÄÄN JA MÄ AJATTELIN KOSKA SE ON POIKA JA TE OOTTE POIKII NII VOISITTEKO AUTTAA MUA? PLIIIIS =}

        Joo, älä käytä caps lockkia kun puhutte mesessä tai facebookissa.


      • 26246
        cdytyrr kirjoitti:

        Joo, älä käytä caps lockkia kun puhutte mesessä tai facebookissa.

        jokohan tuo kysymysketjun alottaja on päässyt nussimaan montakin kertaa...


      • O.A
        26246 kirjoitti:

        jokohan tuo kysymysketjun alottaja on päässyt nussimaan montakin kertaa...

        HEI POJAT, ME TYTÖT OLLAAN LIIAN UJOJA KYSYMÄÄN POIKAA ULOS. MUN LUOKALLA ON POIKA JOKA SANO TYKKÄÄVÄNSÄ MUSTA MUT MÄ EN TYKKÄÄ SIITÄ MUT MUN MIELESTÄ SE ON IHANAA KUN POIKA SANOO TYKKÄÄVÄNSÄ JOSTAI TYTÖSTÄ.


      • RA
        26246 kirjoitti:

        jokohan tuo kysymysketjun alottaja on päässyt nussimaan montakin kertaa...

        MITÄ TOITARKOTTI


      • Dancetyttö
        RA kirjoitti:

        MITÄ TOITARKOTTI

        okei ,noh mun mielest paras keino saada tyttöystävä on se et on oma ittensä (:
        mä oon tyttö ja mul oli poikaystävä ...
        se alkjo silliin kun en esittänyt mtn ... /:
        en esitä enää jos sulla on coolei kamui nii ÄLÄ OTA MALLIA!
        (;


      • APUA :D :D :D
        26246 kirjoitti:

        jokohan tuo kysymysketjun alottaja on päässyt nussimaan montakin kertaa...

        siis joo mul on semmonen tapaus et tykkään siit tytöstä ja ollaan nähtykki muutamankerran pyysin sen numeroo sit se anto sen mulle ja kysy et haluisinko tehä sen kanssa jotain suostuin ja me mentii hesaa mut en uskaltanu puhuuu juuri ja sit me alettiin tekstata tosi paljon se sano et se on alkanu tykätä musta vähän ja mäkin sanoin .me ollaan samassa koulussa ja mennään samalla bussissa.sitten se sano mulle kerran et miks en puhu sille sanoin et oo ujo ja sillee mut nyt se on alkanu tuntuu et se vihaa syytän itteeni koska en menny puhuu oisko mulla vielä mahollisuus yrittäää vastatkaa plz :)


      • Minne muutat ?

        voi miten paljon helpompaa Sinulla olisi muualla maailmassa!
        No, aikuisena voit muuttaa. Minne?


      • T-SPURDÖ
        APUA :D :D :D kirjoitti:

        siis joo mul on semmonen tapaus et tykkään siit tytöstä ja ollaan nähtykki muutamankerran pyysin sen numeroo sit se anto sen mulle ja kysy et haluisinko tehä sen kanssa jotain suostuin ja me mentii hesaa mut en uskaltanu puhuuu juuri ja sit me alettiin tekstata tosi paljon se sano et se on alkanu tykätä musta vähän ja mäkin sanoin .me ollaan samassa koulussa ja mennään samalla bussissa.sitten se sano mulle kerran et miks en puhu sille sanoin et oo ujo ja sillee mut nyt se on alkanu tuntuu et se vihaa syytän itteeni koska en menny puhuu oisko mulla vielä mahollisuus yrittäää vastatkaa plz :)

        Se on stadi, ei hesa


      • no täs
        R.R+A.H kirjoitti:

        MUN LUOKALLA ON POIKA JOSTA TYKKÄÄN JA MÄ AJATTELIN KOSKA SE ON POIKA JA TE OOTTE POIKII NII VOISITTEKO AUTTAA MUA? PLIIIIS =}

        no koetat päästä jos sil on joku jengi ni sihen ja sillee.stiggaat sää?


      • Kamoom
        T-SPURDÖ kirjoitti:

        Se on stadi, ei hesa

        rait


    • Antero_Maza

      tavlinen Elä Liiottele vaateissa! Tai Haju Aineis Suihkus Tietty Käy Ja Sit oot Tavalinen Meet sen luo ketä ihalilet ja Sano Pussaaa :)

      • Anti Antero

        Totta Antero Kaikki on Vähä )=)=)= Ku laitto sulle !-!
        Paitsi toi sun PUSSAAA On vitun tyhmää ei ihme et sull on naama täyn mustelmii!


    • 10 v :)

      täytyy myöntää että taijat olla sitten aika ruma... ei pahalla mutta ei hyvälläkään............ ota se juniori sieltä housuista ja lähe heilumaan kylille. joka kylässä on aina niitä huoria.. että sinne vaan!!

    • Näin isketään siis

      mene joskus juttelemaan,
      muista että molemmat olette keskeneräisiä, viallisia, vajaita,
      mutta äärettömän arvokkaita.
      Näin ainakin kristinuskon näkökulmasta,
      muut maailmankatsomukset sitten erikseen...

      ja kun olette siis epätäydellisiä, niin eihän se
      mene ihan sinne päinkään kuin oppikirjassa.

      Mutta yritä! Suurin osa meistä siinä kuitenkin lopulta onnistuu...

      Terveisin aviomies ja isä :)

    • vututu

      Miksi hankkia omaksi kun voi vuokratakkin?

    • rahalla saaaa

      En ittekkää ole vielä tyttökaveria saanut, ei lompakossa tarpeeksi painetta.
      Täytynee vain säästää pienestä palkasta aina vähän sivuun, jos joskus sen verran säästöjä kertys et vois vaikka vuokrata

    • Tzeke

      Sama juttu tytöt vihaa muakin :(

    • yksin kotona

      ja mua, mulla ei ole yhtään naisystävää edes. en ole edes hyvännäköinen, niin miten naiset muka tykkäis musta

      • no jaaa

        ja mua


    • se tyttö....

      mitä tarkoittaa jos tyttö hymyilee vastaan kävellessä?!

      • fglkdh

        älysin


    • ok

      En tiedä, miten tyttöystävän saisi mutta kerron miten ongelman aiheuttamasta huolest selviää. Yritä hankkia kasa päin ongelmia ja sitä kautta stressiä, joka muuntuu pidemmän päälle mielenterveysongelmiksi. Pakkoajatukset ovat esimerkiksi loistavia oikeiden ongelmien poistajia, kun mieli jää pyörimään naurettavuuksien ympärille.

    • 26-vuotias nainen

      VOI JÖSSES MITÄ VINKKEJÄ OLETTE ANTENEET... iHAN TURHIA NÄMÄ KAIKKI!
      Miehestä pitää huokua asennetta. Eli miehen pitää olla sinut itsensä kanssa.

      Tässä on teille kaikille "nössöille" päivittäinen harjoitus, joita toistatte peilin edessä vähintään kymmenkertaa päivässä:

      "Olen hyvän näköinen, olen joka naisen unelma, kukaan ei kävele mun yli enää koskaan!"

      "Vaan laadukas nainen kelpaa mulle, koska olen niin kuuma mies, ettei kukatahansa kelpaisi mulle."

      Kun toistelette noita lauseita päivittäin, eri ilmeillä niin eiköhän se miehinen itseuho pikkuhiljaa herää ja oikea asenne jää päälle vielä teidän siirryttyä ihmisten ilmoille.

      Itse olen ainakin kiinnotunut itsevarmoista miehistä, he ovat aina viehättäneet minua. Muut miehet ovat vaan kaverimiehiä mulle.

      • spurdo sprögles

        lol


      • jipppppiii

        Eli toisinsanoen oma itsensä ei saa olla, vaan pitää vetää tonttulakki päähän ja esittää jotain mitä ei ole. Kuten aina arvellutkin.


    • Tärkein sääntö

      Oma ittes. Muuten ei toimi.

    • Nikke=(

      moro, oon 15 vuotias poika ja aika pullea/roteva must ei taas kukaan tykkää näin unta ykspäivä 4.10. jossa naapurissani oli joku aika kaunis tyttö muistan siinä unessa että sydämeni hakkasi todellisesti hänestä. sitten sanoin että rakastan hänen tunteitaan sitten pikku hiljaa aletéttiin tavata lähellä minun kotiani sitten herätyskello soi kouluun ja sydämeni särkyi niinkuin ihan oikeasti vaikka en tunne oikeessa elämässä tätä tyttöä. (tämä on ihan oikeastitapahtunut sydämeni on särkynyt vieläkin =(. )

      • Mullekkin

        on käyny tollee samal taval. Oli oikeesti masentavaa ja haikeeta herätä todellisuuteen :´(


    • 17v.

      mä olen pienessä humalassa satakertaaparempi iskeen muijjia sillon riittää pokkaa ja on itsevarmempi selvin päin tuntuu että kaikki melkeen menee päin helvettii

    • tobbi007

      mä haluisin tytön mut kukaan ei ees kato mua tai yks kattoo mut se ei tykkää musta varmaan mut oon yrittäny saaha tyttöystävää 9:vuotta mut ei käy syöttiin kala miten oikeesti sen tyttö ystävän saa?? kertokaa pienikin neouvon palanen

    • qweqweqweqweqwe

      tässä varoittava esimerkki teille muille pojille..
      juttelin meiä koululaiselle tytölle about 3kk flirttailua sun muuta ja en ollut varma tunteistani joten en tehnyt heti aloitetta.. 3kk juttelun jälkeen pyysin tyttöä ulos ja tuli selville että hän ei ole ihastunu muhu enää ja kävi myös ilmi että hän oli kuukautta ennen täysin kusessa muhu.. nyt jälkikäteen vi*uttaa kun oon ite kusessa ja tyttö ei ja en tiedä miten voisin tästä jatkaa kun ylipääseminen tuntuu hemmetin vaikeelta.. kai se ajan myötä...

      • James-95

        Mul on vähän samanlainen tilanne. En ole varma tunteistani tyttöä kohtaan.


    • ffffsdfdhykio8u96op

      Kyllä itsellekkin on käynyt noin "hieman kokemattomampana" , nopeus on valttia monesti, tietty ei liiallinen nopeus!

    • paska98

      tietääkö kukaan et mistä tytöt tykkää tai et miten niitä pitää kosia et siit tuloo vähän varmenpaa et se suostuis??? kertokaa jos tiedätte oon aina nolannut itteni kun oon koittanu iskee eri tavoilla auttakaa niin en joudu naurun alaiseks.

    • Kattelkaas ny vähä

      Niin siis kattokaa nyt vähäsen millon toi kirjottaja on kirjottanu tän jutun tänne... Ihan lonkalta heittämällä heitän, että se on jo naimisissa tai heittäny veivinsä. Luulen ekaa vaihtoehtoo. Tai sit se pyörii yksin. Mutta pointti oli se, että on pikku aika kun se kirjotti tän jutun tänne

      • alottaja.

        vielä mä yksin tumputtelen :(


    • cjijiogjkyphiokopåpo

      jee nimpprit tänää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



      nimipäivä lahjaks sopis tyttöystävä :)

      • asgdaghh

        et saa kun en mäkään saanut :/
        en edes synttärilahjaks :'(


      • Jarkko T
        asgdaghh kirjoitti:

        et saa kun en mäkään saanut :/
        en edes synttärilahjaks :'(

        Saisko vinkkejä kuinka pääsee eroon liian takertuvista naisista. Näin naimisissa olevana hiukan käy välillä rasittavaksi, kun pitäis revetä hoitamaan suhteita joita ei kykene katkaisemaan..


      • noooooniii

        mun synttäritki


      • Sulle apuu
        Jarkko T kirjoitti:

        Saisko vinkkejä kuinka pääsee eroon liian takertuvista naisista. Näin naimisissa olevana hiukan käy välillä rasittavaksi, kun pitäis revetä hoitamaan suhteita joita ei kykene katkaisemaan..

        No valitseppas nyt niistä paras ja ala seurustelee sen kaa ja sitt muut ei haluu enää olla sunkaa ja viikon päästä sä sit meet sen kaa kaupungissa vierekkäin


    • Space Pilot 3000

      En viitsinyt aloittaa uutta ketjua, koska tämäkin näyttää olevan vielä toiminnassa, tosin kirjoitusvirheiden ja epäolennaisten viestien täyttämä.

      Tunnen erään tytön, johon olen jo 6 vuotta ollut äärimmäisen rakastunut. Tyttö on äärimmäisen hyvän näköinen, ja moni poika kuolaa hänen perässään, mutta tiedän, että itse olen ainoa, joka oikeasti rakastaa tätä tyttöä, ei pelkästään ulkomuodon takia, vaan myös ihmisenä.

      Omasta mielestäni olen suht, hyvän näköinen, ja fiksu, mutta en syystä tai toisesta vaikuta kelpaavan tälle tytölle. Tiedän kuinka tyttöjä pitää kohdella, koska olen lukenut aiheesta paljon. Nyt kysynkin vinkkejä, kuinka saan voitettua tämän tytön sydämen?

      Omasta kokemuksestani tiedän sen verran, että se "omana itsenä" oleminen ei välttämättä ole paras keino.....?

      • koijari1

        Mistäköhän on mahtanu lukea, kuinka tyttöjä pitää kohdella? Voi olla, että neuvot ovat vääriä. Ei pidä jumittua liikaa yhteen naiseen, ainakaan kuudeksi vuodeksi. Kannattais siirtyä seuraavaan naiseen, niin se varsinainen kiinnostuksen kohde saattaakin yllättäen kiinnostua.


    • epä tietoinen

      mitä jos on lihava saako silloin tyttö ystävän

    • veikkaaja

      Villi veikkaus että saa, kunhan ylipainoa ei nyt aivan liikaa ole

    • yksin

      "Olen hyvän näköinen, olen joka naisen unelma, kukaan ei kävele mun yli enää koskaan!"

      En voi sanoa näin koska minulle on opetettu ettei saa valehdella.

    • viduddaa

      Mul on sama ongelma. tai no.. ollu monta tyttöö, sen takii kukaa ei enää ala ku pitävät mua pleijjerinä, mitä tehdä??

    • n

      ei mustakaa

    • yazzper

      oon 10 vuotta, mulla on tarpeeks pokkaa sanoa tytöille jotai mut en tiiä mitä :D

    • brogleema

      mulla on brogleema!!!! oon iskeny silmäni yhteen tyttöön mut se sit vaan tykkää musta siis ollenkaan oon nolannut mut aika pahasti XD kertokaa vastaus onko mul mahiksii saaha se vai pitääkö se unohtaa mut kerron yhen neuvon ei kannata esittää ja tehä ihan tolkuttomia asioita eli alkaa ettii sen puhelin numeroa ja soitella sille ja sen kavereille sillo tulee ongelma XDDDDDDD

      • siis mitä

        ööö, ulkonäkö EI todellakaan meinaa mitään. Oma veljeni on isommanpuoleinen, mutta tosi vahva ja kätevä käsistään. Ja oho, kato vaan nyt on jo lapsi tullu. Nii että ulkonäkö ei merkitse jos on muut jutut kohdallaan, vaikka muut paskapäät väittää toista. Älkää uskoko, sanon minä.


      • siis mitä

        ööö, ulkonäkö EI todellakaan meinaa mitään. Oma veljeni on isommanpuoleinen, mutta tosi vahva ja kätevä käsistään. Ja oho, kato vaan nyt on jo lapsi tullu. Nii että ulkonäkö ei merkitse jos on muut jutut kohdallaan, vaikka muut paskapäät väittää toista. Älkää uskoko, sanon minä.


      • voi ei
        siis mitä kirjoitti:

        ööö, ulkonäkö EI todellakaan meinaa mitään. Oma veljeni on isommanpuoleinen, mutta tosi vahva ja kätevä käsistään. Ja oho, kato vaan nyt on jo lapsi tullu. Nii että ulkonäkö ei merkitse jos on muut jutut kohdallaan, vaikka muut paskapäät väittää toista. Älkää uskoko, sanon minä.

        Mä oon jo kauan ollu pihkassa uhteen tytyöön. Mut se vaan inhoo mua. Mitä mä teen että saisin sen pihkaan muhun.


      • Tietäjä
        siis mitä kirjoitti:

        ööö, ulkonäkö EI todellakaan meinaa mitään. Oma veljeni on isommanpuoleinen, mutta tosi vahva ja kätevä käsistään. Ja oho, kato vaan nyt on jo lapsi tullu. Nii että ulkonäkö ei merkitse jos on muut jutut kohdallaan, vaikka muut paskapäät väittää toista. Älkää uskoko, sanon minä.

        haista paska ulkonäko on myös tärkee asia niin kaikki sano vitsin ES Jonne mitäs välii jollai hapalla tai vahvuudel on väli mut ei silti saa olla luikku mikää muurahainen


    • Tyttö

      Pojat hei ei se oo noin vaikeet

      • 15v yksinäine

        Jaa-a. Mä oon Olli ihastunu vuoden jo yhtee tois luokkalaisee tyttöö. Mitä pitäis tehä ysiluokan alussa? Käsitys on ittelläni sellane et oon ruma... Mut silti ne ja se kattelee mua ja se nolottaa kun katseet kohtaa... Että tuommoista koko 8luokka ollu.


      • 15v yksinäine
        15v yksinäine kirjoitti:

        Jaa-a. Mä oon Olli ihastunu vuoden jo yhtee tois luokkalaisee tyttöö. Mitä pitäis tehä ysiluokan alussa? Käsitys on ittelläni sellane et oon ruma... Mut silti ne ja se kattelee mua ja se nolottaa kun katseet kohtaa... Että tuommoista koko 8luokka ollu.

        Mä oon ollut ihastunu• enkä oo Olli :S


      • wikkewww

        ihastuin kerran kirkos yhtee tyttöö joka o mua yhen vuoen vanhempi....ja oon 11v ja se 12v ni miten saan sen??????vastatkaa hyvin äkkiä!!!!!!!!T:wikke


      • Tämä viesti on pelkästään tytölle ja muute oot söpö varmaan


    • ootsä se?

      Olli mikä kaupunki?

    • wikkewww

      miten mä saan yhen tytön joka on 6 luokalla ja mä 5lk??????????????vastatkaa please.....mä oikeesti haluunsen!!!!

      • Lähetä anna sille rakkaus kirje


    • wikkewww

      miten ihmees alakoulus voi saada tyttöystävän????

    • jndndizks

      Haha, miten ei saada tyttö ystävää ois parempi, tarkoitan sitä että pokaamani muijat yleensä alkavat takertua heti ja sitä en halua

      • wikkewww

        vituttaako ketää muuta näin paljon?siis vittu oon pihkas yhtee mua vanhempaan likkaan ni mä oon pitäny sen salaisuutena mut kerroin sen mun kaverille ja kaveri kerto sen pikkuveljelle ja sitte se pikkuveli kerto koko koululle


    • haluisin mulle tyttö ystävän mut kuaan ei haluu mua vaik aika monet on ihastunut muhun mut ei sellaseet keitä mä haluisin vaikka muhun on yks jo ihastunukki mut mä en tykkä siit ja koulus on yks tyttö keneen mä oon ihan pärinöis

    • j.o.n.n.e

      osta es!

    • Nii katsos maapallolla elää jo päälle 7miljardia asukasta niin uskoisin, että löydät jonkin niistä.....

    • sdfvgfrgd

      Itekki oon ihastunu yhteen tyttöön mutku menin kysymään sitä ulos nii joku toinen ehti jo nyt oon hirveen musta sukkanen sille kuka siihe tuli kysyy ja oon vähä masentunukku :(

    • ES Jonne

      näin saat naisen tarjoo sille ES ES tuo jumaltenjuoma

    • Anna sille rakkaus kirje hei

    • Tommppa

      Naiset ja miehet on kummatkin ihmisiä, ei niillä mitää eroo oo. eikä kannata ujostella jos joku tyttö kysyy sua vaikka leffaan. se alkaa saamaan susta luotettavan kuvan ja alkaa luottamaan suhun yhä enemmän ja enemmän.

      • poni5

        ei mitekään mul


    • Jumalauta2

      Vitut jaksoin lukee nää kaikki kirjotukset :PP tylsää

    • szdf

      HEI MÄ KEKSIN ;DDD XD
      kattokaa ihastusta silmii ja iskekää vaikka silmää ja jos sen hyymilee tai ilmaisee jonku muun hyvän reoktion ni menkää hetken päästä puhumaan ja kysykää ulos tai jtn ;DD

      • benjamin kaarinasta

        mä oon ihastunu 11v tyttöö ja itee oon 12v pirän itteeni rumana mut se on vitun kaunis kyllämse kattelee mua takasi joku 5 s ja em uskalla sanoo mitää ajattelim kirjottaa kirjee tai kysyu syöm leffaan jomp kump mut päätin et meen sanoo sille ja oon saanu täl taktiikal kauniit naisia meet sen luo jos on kavereita sano mennäää vähå sivummalle sitte ku meette niin sanot oon kattonu sua pitkän aikaa ja nyt oon huomannu et oot sairaan kaunis että oon rakastunu suhu jaen voinu mitää mun oli pakko kertoo ja jos ooot lucky day niin hzppy racd naamaa ja yrität olla hellä hyvä naiselles oon iha pihkana tai toine vaihto ehto on et otat jonku toise väliaikaisesti sitte ku huomaat et se on must sukkane nii jätät se toise ja ootat 2pv tai vähemmän ja sit isket onnaa ainaki mulla


    • Auttokaamua!

      Samat melkee mul ku oon 11v ja oon ihastunu 1 tyttöö mut en uskalla kerto sitä sille pelkään et se sanoo siit kaikille... Vai pitäskö uskaltaa nolata ittesä?
      Mul on pari vinkkiä et mite tyttöystävän vois saada..
      - Ole oma ottes elä esitä!
      - Urheile vähintään 2 kertaa viikossa
      - Ole kohtelias
      - Ole rehellinen
      - Panosta vähäsen ulkonäköön.

    • Vastaava

      Mul ois pari juttuu mite vois tietää et tykkääkö tyttö must sanot vaa jollekki kamulles et kysyy siltä joho oot ihastunu et tykkääk se sust tai voit mennä suoraa kysyy tykkäätkö must ja jos on lucky day ni se vois sanoo: Joo, Alatko? Toi on sit monille tyylii 1/1000 että nii.Tai voit alkaa kattomaan sitä enemmä ja jos oot koulus ja sun ope käskee hakee jn random shittii sen ja sun luokkalaisen mukaa ni sit voit ottaa sen kehe oot ihastunu!

    • etsin4

      Miten saisin tyttöystävän? Pidän hänestä ja puhun usein hänelle ja hän halailee ja pitää välillä minusta kiinni. En uskalla lähettää tai sanoa mitään vielä esim: Pidän susta (: tai tämmöstä. Olen kysynyt häntä ulos ja hän on tullut ja ollaan puhuttu . Joskus hän pitää pipoani ja vie esim: kiekkoni ja hymyilee. Niin mitä pitäs tehä?

      • Heräisitny

        Lol toi jonne on jo sun


    • kokalapa

      Olen jo ollut pitkään ihastunut erääseen ihanaan tyttöön. Se kyselee välillä minulta että miten menee tai miten hamsterisi voi. Voitteko kertoa miten voisin pokata sen

    • aina pakit

      Jos ei ole todella komea ja omista jäätävän kovaa itsetuntoa, ei kannata edes yrittää... Itellä tulee aina pakit...

    • oujee22

      mulla onki tyttö ystävä ja on muös mun rakastajiakin teilläpäs eu

    • :Okk

      itkettää ku en saa rakkauttta¨

    • Dino Rex
      • things goes wrong

        hey mitä teen kun olen 14v poika ja pidän yhdestä meidän luokan tytöstä. Olesn sen hänelle tunnustanut ja hänkin on sanonut että pitää minusta. Kaikki on tähän asti yyvin mutta sitten homma meni jotakuinki näin:
        tyttö: - sä oot mulle vaan kaveri.
        Minä: - WTF???!
        Apuaa mitä teen olen häntä paljon pommittanut ja hän varmasti huomaa. Pussaanko vain?


      • shark mac
        things goes wrong kirjoitti:

        hey mitä teen kun olen 14v poika ja pidän yhdestä meidän luokan tytöstä. Olesn sen hänelle tunnustanut ja hänkin on sanonut että pitää minusta. Kaikki on tähän asti yyvin mutta sitten homma meni jotakuinki näin:
        tyttö: - sä oot mulle vaan kaveri.
        Minä: - WTF???!
        Apuaa mitä teen olen häntä paljon pommittanut ja hän varmasti huomaa. Pussaanko vain?

        Kysy tuolta blogist minkä Dino Rex lähetti.


      • turhautunu
        shark mac kirjoitti:

        Kysy tuolta blogist minkä Dino Rex lähetti.

        Oon 14 enkä oo saanu keltää tytölt ees pusuu onko jo liia myöhä?
        Ne eikiinnostu musta


      • :-)
        turhautunu kirjoitti:

        Oon 14 enkä oo saanu keltää tytölt ees pusuu onko jo liia myöhä?
        Ne eikiinnostu musta

        En tiia sain 1 pusun poskeen luokalaiselta. Mutta nyt tykään ihan muusta. ?:-D


      • :-)
        :-) kirjoitti:

        En tiia sain 1 pusun poskeen luokalaiselta. Mutta nyt tykään ihan muusta. ?:-D

        (°¿°)
        /|\
        / \


    • jeba6

      Tässä kaikille muutamia perus vinkkejä:

      -Pidä hygienia kunnossa
      -Pukeudu puhtaisiin/ hienoihin vaatteisiin
      -Leikkuuta hiuksesi säännöllisesti hienoiksi
      -Harrasta useasti liikuntaa, että kroppa on sopivan timmissä kunnossa antaa hyvän yleisvaikutelman
      -Ole vain omaitsesi

    • juuh

      Pikkuvinkkejä:
      •laske rimaa
      •kokeile jotain uutta tekniikkaa iskemiseen
      • ja vielä se että pidä hygienia kunnossa.

      Ite tein juuri noin ja het tuli säpinää...

      • Kekkkkkke66699887

        Entäs silloin kun rimaa ei saa alemmaks, eikä ole tärpännyt? Kaivanko tunnelin sen alle?


      • huono tuuri......

        Mä olen 14v poika, ja en voi koti kaupungissa kauheesti yrittää iskee ketää ku huonot taustat itellä kun on..... niin olisko jotain vinkkejä?


      • Help!!;;

        Olen 14v poika joka on kiinnostunut 15v tytöstä\naisesta!
        tavattiin 3v sitten kerhossa jolloin molemmat oltiin kiinnostuneita toisista, sain vuosi sitten sen puhelin numeron ja ekoina päivinä viestiteltiin koko aika ja sitten se sano että meidän pitäs tavata ja nyt ei olla nähty kuukausiin ja molemmat ollaan sinkkuja!
        Ja nytten en tiä enää että mitä mieltä se on musta! :(
        joten olisko kenelläkään neuvvoa että miten tää homna edistyis ku meillä on semmonen välimatka ongelmakin! :(


      • Epätoivoinen
        Help!!;; kirjoitti:

        Olen 14v poika joka on kiinnostunut 15v tytöstä\naisesta!
        tavattiin 3v sitten kerhossa jolloin molemmat oltiin kiinnostuneita toisista, sain vuosi sitten sen puhelin numeron ja ekoina päivinä viestiteltiin koko aika ja sitten se sano että meidän pitäs tavata ja nyt ei olla nähty kuukausiin ja molemmat ollaan sinkkuja!
        Ja nytten en tiä enää että mitä mieltä se on musta! :(
        joten olisko kenelläkään neuvvoa että miten tää homna edistyis ku meillä on semmonen välimatka ongelmakin! :(

        Olen 11V ja olen ihaas tunut tytöön partiossa se on eri lippu kunnassa kun mä mut samassa paikassa käydään joka vuosi jollain isolla leirillä näin ja tutustuin häneen vuossitten oltiin niin hyviä ystäviä ja sitten kamalaa leiri päättyy olin tosi surullinen ja sitten näimme taas ilves 13 leirillä olin siinä kohtaa todella iloinen ja juttelin hänelle vain kerran kun hän ei varmaan muistanut muo hyvin muo harmitti sekin juttelu oli hän miten sävoit juosta tääö ilman kenkii helposti joten olen todella surullinen kaikesta kaiskesta ihan kaikesta :'(


    • fukinnng

      tätä asiasta pitäis olla yli 18 vuotta!

    • RIP 2003-2013

      pls

    • lätkää

      oon 13v ja oon ihastunu yhteen meijän luokkalaiseen tyttöön.Harrastan lätkää ja snoukkaamista.Tää tyttö pyörii muitten meijän luokkalaisten poikien ja tyttöjen seuras ja ne pojat harrastaa tanssii.Miten saisin hänet huomaamaan mut? pliiiiiiiiis vinkkei :/

    • juusosalonen03

      oon kyl mä ihastunu ja haluaisin tyttiksen kertokaa vinkejä!!!!!!

      • no öhöm...

        No en ole mikään lemmen kone mutta vastaan silti, vaikka itellä on myös näitä ongelmia yhden tytön kanssa.
        puhukaa tämän tytön kanssa ja yrittäkää löytää jotain yhteistä.
        jos käy ilmi että tyttö pitää seurastasi ja että teillä on hauskaa yhdessä, niin viä hänet kahville, leffaan tai syömään.
        Kun olette kahden kesken, niin katso häntä silmiin ja jos hän katsoo sinua myös niin vilkaise vähän hänen huulille ja sitten työnnä hitaasti päätäsi vähän lähemmäksi häntä ja jos tyttö tekee saman niin suutele.
        Voi olla että toi on vähän klisee mutta voi toimia. :D
        itellä on vaan tää ujous esteenä mutta silti uskalsin mennä sen tytön luo ja puhuu sen kanssa.
        Mutta mulla on ongelmia ku on välimatka ongelma, ja en viä tiedä että pitääkö se musta.


    • mietteliäs3

      AUTTAKAA en tiedä onko tykkääkö mun ihastus musta mä oon huomannu jotenkin synkkaavan (sis tykätään monista samoista asioista) mutta en oo varma tykkääkse musta mistä voisin tietää auttakaa joku!

      • öhöm....

        No voit vaikka alus vähän vihjata jos on hyvä hetki.
        Jos tyttö pitää susta niin sen huomaa.


      • apuvavava!!!!
        öhöm.... kirjoitti:

        No voit vaikka alus vähän vihjata jos on hyvä hetki.
        Jos tyttö pitää susta niin sen huomaa.

        Voisko joku auttaa mua äkkiä?!
        Mä tapasin 15v tytön joka asuu ihan eri kaupungis kuin minä.
        No kumminkin mulla on semmonen tunne että sössein jotenkin koko homman, ja nyt kun lähetin sille viestin että haluuko se vielä tavata, niin se ei vastannu.
        Olenko vaan vaino harhainen ja olisko mitään vinkkejä että miten sais sen lämpeemään että seurusteltas????


      • mietteliäs3
        apuvavava!!!! kirjoitti:

        Voisko joku auttaa mua äkkiä?!
        Mä tapasin 15v tytön joka asuu ihan eri kaupungis kuin minä.
        No kumminkin mulla on semmonen tunne että sössein jotenkin koko homman, ja nyt kun lähetin sille viestin että haluuko se vielä tavata, niin se ei vastannu.
        Olenko vaan vaino harhainen ja olisko mitään vinkkejä että miten sais sen lämpeemään että seurusteltas????

        no ensinäkin etsi yhteisiä asioita jos löytyy niin hyvä enenpää en osaa auttaa sori:(


    • mietteliäs3

      se tietää että mä oon ihastunut siihen

    • mietteliäs3

      niin että

    • garmin

      ne tykkää valkosesta

    • Sebastian123

      Nykyään naikkosia on erittäin helppoa löytää netistä. Olen löytänyt monta kymmentä maksullista ja nykyisen naisystäväni.

      http://suomentreffisivustot.blogspot.fi/
      Olen käyttänyt tätä sivua metsästykseen, kaikkea mahdollista olen löytänyt :)

    • asianfriend
    • arka ja ujo ukko -77

      Sama ongelma. Etenkin,kun ei tiedä missä vaiheessa olisi paras kertoa "tiettyjä arkaluonteisia asioita"? -En nyt siis tarkoita mitään sellasta "en olekaan sinkku".Koska pelkään siksi saavani pakit niin onko parempi hankkia samantien (pakit) vai nauttia edes pari viikkoa siitä ihanasta tunteesta,että joku välittää?
      Jälkimmäisestä tosin tulee syyllisyyden tunne,että on vienyt mukavan ihmisen elämästä turhaan aikaa ja juttu päättyy poskelle läpsäsyyn...

    • 12v

      Oon 12 ja mun luokalla on kolme kivaa tyttöö yks on vähä riehuja mut iha jees toinen on semmoinen joku ruokalassa kun joutuu mun viereen sanoo taas mut syrjittiin ja kolmas on asiallinen ja hyvä käytöksinen

    • haluis_tytön

      :)♥

    • Pooju111

      Noniin!! olkaa hauskoja:naurattakaa niitä ja puhukaa niille

    • paskahousu1

      Tytöt tykkää paskan hajuisist miehist,elikkä paaskaa selkään ja menoks. ja viel pieraset sitä päin ni ai että:)

    • 322

      pukeudu siististi ja viesse syömään

    • kaikki tietävä

      meet tytön viereen ja läiskäset sitä perseeseen ja sanot kuis panee ja sen jälkeen kysyt saakos meikä tänään pillua

    • horsegirlleino

      Ite oon 12 v tyttö ja olen ihastunut minun luokan Akseliin. Ps..olen lappeenrannasta.:-D:-D:-D

      • voiteluaineet

        Muista rasvata akseli ennen käyttöä


      • eisaatan
        voiteluaineet kirjoitti:

        Muista rasvata akseli ennen käyttöä

        Ei vittu luin nää kaikki loppuun. Vittu mul ei oo elämmäää


      • Tohtori456

        No itekki 12v, paitsi lieksalainen ja hieman lätkässä meidän luokan Saadaan


    • läski sinkku

      Olen ihastunut sellaseen tosi söpöön nuoreen neitiin, mutta olen aika läski. Omaan kuitenkin erinomaisen huumorintajun ja osaan kyllä puhua naisille, mutta hyväksyyhän minut sellaisena kuin olen? Vastatkaa

    • haluun tyttiksen!

      miten saan tyttöystävän kun oon 10v tykkään yhdestä söpö/kiva ja aika seksikäs ;D

      • mietteliäs3

        noh juttele sen kaa ja vitsaile sen lähellä ja auta sitä niin paljon kun voit


    • TuhkaDippi

      Kun olet jonkun tytön kanssa treffeillä, Niin älä hyvä mies räplää kännykkää tms. Nauti siitä hetkestä minkä olet hänen kanssaan.

    • eijuri23

      repeilen vittu

    • es jonne

      Älä jankkaa tai sönkötä tytölle jos et oikeesti keksi mitää opin kun kerran sönkötin

    • jäbä

      Joo viestihän on reilut 11-vuotta vanha, mutta vastataan näin yleisesti kumminkin.

      Varmaan kaikki aluksi katsoo ulkonäköä ja se joko herättää kiinnostusta tai sitten ei. Kumminkin se ulkonäöltään ei niin kiinnostava tapaus voi kumminkin muuttua kiinnostavaksi, jos on toisen kanssa jotain yhteistä ja vaikuttaa muuten mukavalta. Näin sitten siitä ei komeammasta saattaa muuttua tytön silmissä entistä komeampi, kun on tykästynyt tähän tyyppiin.
      Ei oikeissa ihmissuhteissa kyse ole pelkästä ulkonäöstä. Toki kaikki siistit vaatteet ja itsestään huolta pitäminen on plussaa...

      Kai kaikki nyt omallakin kohdalla ovat huomanneet, että ei ne omat ihastuksetkaan ole läheskään aina olleet niitä kaikkein suosituimpia, komeimpia ja kauneimpia henkilöitä. Yleensä ainakin itellä ne on monestikin ulkonäöltään ihan hyvää keskitasoa, mutta niistä on monesti aistinut olemisessaan jotain samaa kuin mitä itsessä on ja, mitä itse ihannoi. Sillä tavalla minä kiinnostun tietyistä naisista.

      Esittäminen tekee itsestään vaan naurettavan, kokemusta on. Sitten taas liiallinen lässyttäminen ja ylikohteliaisuus eli tavallaan toisen palvominen ei kanssa ole toimivaa, kokemusta tästäkin. Kaikkein parhaimmat mahdollisuudet on, kun malttaa olla oma itsensä. Ei takuulla haittaa, vaikka on luonteeltaan rauhallinen ja vähän vaikka ujommanpuoleinen, jos on toisen kanssa samoja kiinnostuksen kohteita. Kannattaa tutustua toiseen ihan rauhassa ihmisenä.

      Oma ongelmani on se, että en hieman ujompana oikein kovin helposti saa aikaiseksi tehtyä aloitetta naisille, vaikka saisin selviä kiinnostuksen osoituksia naiselta takaisin. Vuosi vuodelta kumminkin opin enemmän ja vastoinkäymisiä tulee, mutta ehkä se joku päivä natsais itelläkin :)

    • uygyhftygrwber

      olen ihastunut yhteen typyyn, mutta se ei luultavasti edes tykkää musta!! se on vielä tosi nätti seksikäs! minulla on myös kilpailijoita. Help Me!!!!????

      • Ei kannata

        Unohda se ja muutkin ämmät. Elämä on kuule monin verroin antoisampaa ja ihanampaa, kun keskittyy ihan muihin asioihin kuin parisuhteen etsimiseen tai ylläpitämiseen. Tutustu itseesi mieluummin, et ainakaan pääse pettymään.


    • 19+4

      "Tytöt" eivät ole homogeeninen ryhmä vaan pitävät kokolailla erilaisista asioista. Täysin yleisesti ottaen, tytöt pitävät siitä mistä ihmiset yleensäkin -eli seikka joka karkoittaa kaverit, esim. jatkuva kettuilu tai hampaiden pesemättä jättäminen, karkoittaa tytöt myös.

      Kun perusasiat (käy suihkussa, puhu ihmisille, älä tuijota lattiaan pöllämystyneen oloisena) on selvitetty, seuraava askel on: kysy itseltäsi haluaisitko seurustella tytön kanssa joka on hyvin samanlainen kuin sinä? Ellet, mikset? Jos tuijotat ruutua koko päivän mutta haluaisit sosiaalisen ja suostun tytön niin miten se voisikaan onnistua, miksi tyttöä kiinnostaisi. Jos huomaat että haet tytössä jotain mitä et itse ole, kehitä itseäsi siihen suuntaan että omaat sen ominaisuuden -kun teininä havaitsin että ennen kaikkea musikaaliset pojat vetosivat, sensijaan että olisin mennyt joukon jatkoksi ihastelemaan heidän bändiharjoituksiaan, opettelin soittamaan ja perustin oman. Toimi *paljon* paremmin, joskin lopuksi se soittaminen oli palkitsevampaa kuin vaikutuksen tekeminen poikiin... Silti, win-win =).

      Toisaalta jos olet itseesi ihan tyytyväinen ja samanhenkinen seura kiinnostaa, niin ryhdy hakemaan sitä -mille tahansa kiinnostuksenkohteelle löytyy netistä joku seura, sinne vain. Tärkeintä on tavata paljon ihmisiä, ei jahdata Tyttöä - jos tuntee paljon ihmisiä tapaa myös heidän tyttöpuolisia kavereitaan, tyttöystävien kavereita, siskoja -ja tytöille puhumista on myös hyvä harjoitella ettei jäädy kun menee puhumaan Tytölle.

      Lyhyesti, tärkeintä on olla sellainen että joku joka on omasta mielestäsi täysjärkinen ja omaa hyvän maun haluaisi olla seurassasi.

    • killerPRO

      tai sit meet joka kerta diskoo ja pukeudut siististi ja oot vaa oma ittes! mulla se ainaki toimi

    • aada 11

      no mä oon 11 vuotias tyttö haminasta ja etin poikaystävää mul oli kerran yks mut se flirttaili muille tytöille ja koko aika sörkki mun alapäätä ja hiplaili mun rintoja joten mä jätin sen must tuhman ja kiltin sekotus ois hyvä poikaystävä ja tietty vähä romanttinen joka osais olla hellä mulle ulkonäkö ei oo kovin tärkee kunhan ei oo mikää nörtti mä tykkään siitä jos se poikaystävä tykkäis pussailla\halailla mä rakastan hitaita ja halipirejä ja takaapäin halaamien on sairaan SÖPÖÖ.mä oon 151 cm pitkä ja painan 36.1 kg mul on blondit hiukset suunnillee rintoihi asti.ja tietty poikaystävän ois hyvä ymmärtää läpät ja jos huumorintajuu löytyis

      • 12vepätoivoinen

        Itse haluaisin tyttöystävän kotkasta, kaupungista tai vähän syrjemmästä.


      • Anonyymi

        Moro ite oo 11v Mikkelistä jostai mehästä :D


    • toimii kokemusta on

      Jos oot ihastunu johonki ja se tyttö/poika ei tiiä siitä ni helpoin tapa kertoo sille on että sanot siitä jotenki sun kaverilles ni kyllä luulen että se kohta tietää ja sitten kun se tietää ni meet vaa jutteleen sille !!

    • Naistahakevamies

      Mulla on ittellä ongelma mä oon ihastunu yhteen se tykkää musta vähä mut se ei suostu seukkaa miten voisin iskeä sen että voisin seurustella hänen kanssaan :(

    • tavis__3

      Haluan löytää täydellisen naisen:

      -iältään 22-27
      -Kaunis
      -alle 170 cm pitkä
      -käy kuntosalilla
      -ei polta tupakkaa
      -ei ”ryyppää”
      -rauhallinen ja ehkä jopa vähän ujo

      Mistä näitä tällaisia löytää? Baarit ei ole mua varten

      • Anonyymi

        Varmaa löytää mutta en tiiä tykkääks ne susta?


      • Anonyymi

        Sä et tuu löytämään esim. baareista tai mistään tinderistä mitään muuta kun omaa viehätysvoimaansa testaavia prinsessoja jotka hakee juomanmaksajaa tai ovimattoa. Jos haluat löytää itelles (siis jos oikeasti haluat, noi suhteet kestää nykyään sen muutaman vuoden kunnes arki iskee lopultavpäin näköä) ihmisen jonka kanssa juttu oikeasti toimii, hae yhteisten harrastusten pohjalta ja niin että ootte kavereita ensin. Siinä lomassa huomaat että onko oikeasti halukas tutustumaan suhun vai koittaako isketyttää itteään kaikella mikä liikkuu. Valitettavan moni menee jälkimmäiseen. Oon sata varma että tää viesti saa naikkosten vihat päällensä koska on korutonta tekstiä ja puuttuu se sokea ritarillisuus mitä nykynainen vaatii jotta kokisi olonsa turvalliseksi. Mutta kommentoin silti.


    • Entinen tyttö

      Ole oma reilu itsesi ja lähesty tyttöjä, niinkuin haluaisit itseäsi lähestyttävän.
      Unohda kaikki feikkaaminen ja osoita tytölle, että arvostat tätä ja olet kiinnostunut hänen asioistaan.
      Älä lue kaikkea roskaa, mitä tälläkin palstalla kirjoitetaan,
      aina on olemassa sairaita ihmisiä.
      Kannattaa rohkaista mielensä, jos on todella kiinnostunut jostakin.
      Usko pois, ne tytöt on yleensä ihan yhtä epävarmoja, kuin sinä itsekin.
      Fiksut tytöt kyllä ilmaisevat, jos ovat kiinnostuneita ja vaikka eivät olisikaan,
      pyrkivät ilmaisemaan asian hienotunteisesti, eivätkä pahoita mieltäsi.
      Rohkeasti juttusille!

      • Tietäjä 4000

        Kannattaa myös voittaa tytön/naisen luottamus


    • Mr.Straight

      Oesko kettöö Lappeenrannast piäi olevaa muijaa kiinnostunu nelisentoesta vuotiaasta pojantollikasta? kyl mie pimut ossaan pittää tyytyväisen. Laittakee numeroit tuonne ales nii tsekkaan ne siält. Vualeet hiukset ja iha oorrait vartalo. Mu siniset silimät on kaikkie naiste miälest iha nice kans.
      Miinuksii meikäläises o se että höyryttelen salamiakin makusta nikotiininestet sähkötupakis. Palajo tereveellisempää ku noromaali tupakki.

      • Skededudefromstadi

        Kylpä jätkäl on snadi slangi handus. Oikeesti oot varmaan joku neljäkybänen pedofiili äijä joka haluu vaan tsiigailla 14v misuja.


      • Anonyymi

        14 v ei ensinäkää puhu tollee tai kirjota


    • varovasemmalta

      Vasemmistolaista elämän asennetyyliä olevan naisen ..jättäkee rauhaan.
      Hän ei hyväksy ikinä tätä kapitalismia jossa elämme . Hän jaksaa huomauttaa siitä aina ja koko ajan. Siis varo sellaisia. Ovat idealisteja. Avioliitto on heille vain harraste.

    • kurpaaa

      iso kurpa

    • Hmmmmm

      En vaan tiedä mitä tehdä koska kysyin just yheltä tytöltä tykkääkse musta mut sit se sano: Tykkään saman verran kuin muista luokkalaisista.

    • tottuuus66

      Jos haluaa (itse) pesää, niin täytyy tehdä juuri päinvastoin kuin mitä naiset sanovat. Toimii. Ei mulla muuta.

    • tietojamenneisyydestä

      Näiden elämää vanhempien ketjujen aloittajien nykytilanne olisi kiinnostavaa tietää, onko saannut tyttöystävää jne?

    • ÄhKunEnSaaTyttistä

      Oon lättynä yhteen meiän luokkalaiseen tyttöön mut se on vähän niinku luokan suosituin tyttö ja mä jos oon oikeessa ni mä oon luokan suosituun poika... Sit ite ongelmaan. Ongelma on et se on luokan suosituin tyttö ny kaikki on lättynä siihen ni... Mitä pitäs tehä ku kaikki luokan tytötki on lättynä muhun (paitsi se mun ihastus) ni mitä pitäs tehä? Oon semmone 12 v

      • Anonyymi

        No kysy ja v*tun nopeasti ettei muut kerkee. Ujostuttaa varmasti mutta se on sille ihan arkipäivää kun joku tulee kysyy. Pyydä ettei kerro asiasta eteenpäin.


    • ÄhKunEnSaaTyttistä

      Ja istun semmoset 2-4 tuntii päivässä koneella mut oon myös vähän ujo et tykkään enemmän chattaillla whatsapissa ku mennä juttelee mun ihastuksen kaa






      Ja en osaa kitjottaa -.-

    • nuppu222222

      Addaa mut snäpis - nupppuuu

    • nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

      en saa naista kun senainen ei tykkää must

    • Nikxu

      Oon yrittäny 4 vuotta ja vieläki yksin

    • Sinkkumies49_

      Muistelen, että jossain kolmenkymmenen viiden ikävuoden paikkeilla itseäni lakkasi häiritsemästä moinen ongelma.

    • mies30v_

      En ole aloittaja mutta 13,5 vuotta sitten mietin kanssa miten saisin tyttöystävän ja olen samassa tilanteessa edelleen.

    • hoonosoomilaine

      äänänästukka (black), muuusta parta, ei henkilötodistusta jne..

    • 13vtyttö13

      Minusta olisit saanut jos viesti olisi tullut vuonna 2017

    • OisnSaanuTyton

      Miulla oli ihastus ja en tiennyt, että minä olin hänen kun kaikki noin 7 viikkoo myöhemmin tiesin että minä olin hänen ihastuskun mutta kuulin myös että hänellä oli poikaystävä ja nyt hän on taas ihastukseni. Ongelma on se että en tiedä on onko hänellä nyt poikaystävä Jos kysyn se varmaa aavistaa että hän on ihastukseni eli kanttii olla nopee ei, nyt sairaa nopee mut jos näet että hän tykkää sinusta niin ala olemaan sen kanssa ja. Kysy...... ALAX

    • haistanbillu

      painetaa pornoo

    • Eräsihminen

      Tykkään yhdestä tytöstä ja se tykkää musta ollaan kutosluokalla mut en tiiä yhtään mistä voisin puhua sen kans

    • Tyttöjen saaminen vaati omat taitonsa. Minua auttoi kun luin karri lemmetyn kirjan.

    • maansamyynytmies

      Sinun täytyy olla oma itsesi. Kunnioita naispuolisia olentoja. he ovat omituisia. heitä ei aina voi ymmärtää sillä vaikka luulisit tekeväsi oikein niin silti se ei riitä. Se ei vain riitä ´niille. sinun täytyy olla kuin joku Cole Sprouse ulkonäöltäsi että he kiinnostuisivat sinusta. he sanovat että persoona on tärkeä mutta paskan vitut. se on ulkonäössä. pituus vähintään 180cm

      • Mullaonherpes

        Jos tarjoon kebab niin voisibko saada tyttiksen?


    • ukko28

      Moi
      itse olen muutamien juttelu kokeiluiden jälkeen todennut että naisille kyllä ratkaisee vaan ulkonäkö vaikka puhuisi ihan asiallisia keskustelu loppuu aina

    • Toxoci

      Oon vapaa ja haluaisin tyttöystävän. Oon 13 ja oon urheilullinen.

    • Toxoci

      Muhun saa yhteyttä snapchatin kautta nimi jnyman102

    • Anonyymi

      En oo kyllä täysin varma kato silmiin älä oo kovis tai kysy vaan salassa muilta siltä itseltään

    • Anonyymi

      Mä oon 11 ja oon ihastunu mutta en halua seurustella 🤙 kosk ikä on iha ***************************

      • Anonyymi

        Okko tyttö vai poika


    • Anonyymi

      Voisko joku alkaa. Oon 14 vanha.

      • Anonyymi

        P vai t


    • En minäkää

    • En minäkää

    • En minäkää

    • En minäkää

    • En minäkää

    • En minäkää

    • Anonyymi

      Mä tykkään miehistä jokka on aasialaisia

    • Anonyymi

      Tai sitten vaan oot jotenki vitu velho ja ihastut aina vaa lesboihi tai varattuihi :D

    • Anonyymi

      Koita esittää yli ekstroverttiä mutta samalla mystistä kunnollista pahaa poikaa joka tulee rankoista oloista ja on tosi vaarallinen mutta samalla turvallinen, rauhallinen ja kiltti.
      Sun pitää olla samalla tosi fiksu mutta sillain ah niin "IHKU IHKULLA" tavalla hölmö. Tulee olla myös elämänkokemusta eli sulla pitää sekunnin murto-osassa olla laadittuna vastaus jokaiseen kysymykseen mitä ihastuksesi kohde sulle esittää. MUISTA myös että vastaus tulee esittää aina niin että siinä pitää olla jotain mikä saa kohteen vähän hämilleen ja miettimään. Niin että siitä saa draamaa aikaan. TÄMÄ kaikki sekunnin murto-osassa. Jos et tohon kykene, oot tylsä sika joka ei osaa ajatella naisen tunteita.

      Edelliseen lisäyksenä vielä että naisen tehtävä on olla hiljaa ja kuolleen vakavalla naamalla. Se tarkkailee miten on saanut sun remminsä perään ja käyttää sitä oman itsetuntonsa pönkittämiseen, todennäköisesti jauhaa susta paskaa jokaiselle kaverilleen( eli sen hetkisille liittolaisilleen, naiset on toisilleen pahimpia psykopaatteja mitä löytyy, miehet saa kärsiä siitä vaan osan).

      Jos sä meet kertomaan tunteesi tolle kohteelle, voit ehkä parhaassa tapauksessa olla hänen valkoinen ritarinsa ja kahvin ja krääsän ostaja, kävelevä visakortti ja henkinen paskaämpäri, niin pitkään kunnes kohde on imenyt susta kaiken positiivisen energian ulos TAI on löytänyt itelleen mielestään sopivamman uhrin

    • Anonyymi

      Mä oon 12 v poika asun Vaasassa harrastan jalkapalloa muhun saa yhteyttä snapchatissa nimi on daniell_boy mutta en hyväksy poikia

    • Anonyymi

      Oon tässä kesäst saakka yrittäny iskee yht tyttöä ja kerran oli niin lähellä että pääsen apajille mut sit ujostuin ja se sano ettei oo enää mahiksii

      • Anonyymi

        Jos tytöiltä tai naisilta kysyy että mikseivät ite lähesty niin alkaa ihan hirveä huuto. Monet naiset nauttii siitä tosiaan erittäin paljon että saavat vetää valkoista ritaria narun perässä. Koittakaa joskus antaa jollekin oikein kunnon prinsessalle pakit niin huomaatte millanen raivoava kanahaukka sieltä paljastuu.

        Ämmät avaavat aina vaatimuslistansa ja ottaa ansaraudat valmiiksi jos mies lähestyy, se on niillä luonnossa. Sitten valkkaavat mood swingiensä ja kuukautiskierron mukaan sen eniten haluja herättävän. Jos jätkä jää täysin suu auki ihmettelemään että mitä ihmettä juuri tapahtui, on yleinen viljelty sanonta sillon että miehet ei kestä pakkeja.

        Kestääkö naiset ne pakit sitten paremmin kun miehet? Hehän jauhavat toisistaankin paskaa minkä ehtivät, puukottavat selkään kaikkea mikä liikkuu ja hengittää. Ja olettavat että miehet lähestyy kukkien ym. kanssa. Saavat nauttia siitä päätäntävallasta. Jos jätkä ottaakin ite etäisyyttä niin mitä huomannu, useampi sotamaalattu kanahaukka alkaa piirittää saman tien. Ja jos ämmä saa pakit niin siitä syttyy aina hirvein myrsky ikinä, haukutaan se jätkä täysin maan rakoon, kaikki sen kaverit ja juorutaan kyllästymiseen asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tytöiltä tai naisilta kysyy että mikseivät ite lähesty niin alkaa ihan hirveä huuto. Monet naiset nauttii siitä tosiaan erittäin paljon että saavat vetää valkoista ritaria narun perässä. Koittakaa joskus antaa jollekin oikein kunnon prinsessalle pakit niin huomaatte millanen raivoava kanahaukka sieltä paljastuu.

        Ämmät avaavat aina vaatimuslistansa ja ottaa ansaraudat valmiiksi jos mies lähestyy, se on niillä luonnossa. Sitten valkkaavat mood swingiensä ja kuukautiskierron mukaan sen eniten haluja herättävän. Jos jätkä jää täysin suu auki ihmettelemään että mitä ihmettä juuri tapahtui, on yleinen viljelty sanonta sillon että miehet ei kestä pakkeja.

        Kestääkö naiset ne pakit sitten paremmin kun miehet? Hehän jauhavat toisistaankin paskaa minkä ehtivät, puukottavat selkään kaikkea mikä liikkuu ja hengittää. Ja olettavat että miehet lähestyy kukkien ym. kanssa. Saavat nauttia siitä päätäntävallasta. Jos jätkä ottaakin ite etäisyyttä niin mitä huomannu, useampi sotamaalattu kanahaukka alkaa piirittää saman tien. Ja jos ämmä saa pakit niin siitä syttyy aina hirvein myrsky ikinä, haukutaan se jätkä täysin maan rakoon, kaikki sen kaverit ja juorutaan kyllästymiseen asti.

        Maailmassa on kyllä kaikenlaisia naisia, kuten myös miehiä. Ei se pakkien saaminen tosiaan oo kenestäkään kivaa. Mutta muuten teet tässä ehkä vähän liioiteltuja yleistyksiä. Jos tämä kaikki perustuu sun omaan kokemukseen, niin ehkä vaan vedät puoleesi ikäviä tyyppejä.


    • Anonyymi

      oon kiinnostunu sustq

    • Anonyymi

      Jos joku ei osaa homaa tyttö ystävää ni jos näet jonku tosi kaunii ni mee kysyy leffaa tai syömää tai teile tai kysy pääseeks teile mää ainäki oon saanu jolai naist💏💑/👨‍❤️‍👨👨‍❤️‍💋‍👨

      • Anonyymi

        Ei tuu onnistuu tuolla neuvolla, koitettu on. :(


    • Anonyymi

      Oon 12 ja haluaisin seurustella jonku kaa asun hiekkaharjus vantaalla ;)

    • Anonyymi

      Olen 12 vuotias poika harrastan jalkapalloa ja muutenkin urheillullinen ja haluaisin tytön

      • Anonyymi

        Okei tää on aika vanha mut oisin silti kiinnostunu susta.


      • Anonyymi

        Mis asut oon tyttö


    • Anonyymi

      Miten saan tyttöystävän meidän luokkalaiset pelkää poika pöpöjä ja oon tosi nuori enkä ees teini

      • sitten et edes vielä tarvitse tyttöystävää


    • Anonyymi

      Jos halua oikeasti tutustua johonkin ihmiseen seurustelumielessä niin opettele tuntemaan hänet ensin. Jos tapaatte jossain yhteisissä kaveriporukoissa niin pyydä joskus johonkin kahville esim. ihan ohi mennen. Tai jos tiedät että teillä on joku yhteinen harrastus. Jos sanoo ei niin se on sitten ei. Täysin turha miettiä että leikkiikö vaikeasti tavoiteltavaa ym. Jos alkaa pelailemaan heti alussa niin se ei muutu missään vaiheessa. Jos suostuu ja lähtee johonkin sun kanssa niin siinä sitten huomaa mihin suuntaan menee. Iso osa haluaa heti jotain säpinää ja kipinää/draamaa ja vaalenpunaista sähköä eikä ole kiinnostuneita siitä ihmisestä noiden takana. Eli kestää todennäköisesti pitkään ennen kun tapaat jonkun johot voit ihan aidosti kunnolla tutustua. Loput on sitten ihan susta kiinni ja muista että about kolmasosa naisista deittailee vaan siksi että mies maksaa huvit, juomat ruoat ym

    • Anonyymi

      Määkin haluun tyttö ystävän se kyllä riippuu siitä minkä näköinen se tyttö on

      • Anonyymi

        Sen ulkonäön ei kyllä ehkä pitäisi olla se ensisijainen juttu tyttöystävässä :D


    • Anonyymi

      Jos haluut tytön niin mene sanomaan sille moi ja kysy kuka olet ja sano sen jälķeen sun nimen ja se pitää olla tuntematon ja ole kiltti ja sun pitää tarjota sille tytölle jäätelöä ja ole tytölle tosi kiltti ja halaat tyttöä ja pùssaat sitä tyttöä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




      A

    • Anonyymi

      30 cm riittää, kaikki huorat juoksee perässä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      si quieres que tu ex amante vuelva, contáctalo _____Robinsonbuckler11 [@] gmail .com !!!……………

      HERP GENERAL Y ORAL
      DIABETES
      FUERTE RICO
      PROBLEMA DE PANTALLA
      LA ELECCIÓN ES NECESARIA
      Hepatitis A, B y C.
      LABIOS
      Durante una infección respiratoria
      NÚMERO DE ESPERMA BAJO
      STAPHYLOCOCCUS AUREUS
      CASO
      IMPOTENCIA
      HAUFEN
      HIPERTONIA
      LA VERDAD DE LA MENOPAUSA
      CÁNCER
      ROSA DE PALLO
      CERRADO

    • Anonyymi

      EI tyttöystävä, vaan NAIS-ystävä... tyttö on lapsi...

    • Anonyymi

      Minkä ikäinen on tyttö? Entä milloin hän muuttuu naiseksi?

    • Anonyymi

      Kuuntele niitä,älä puhu.Ainankaa aluksi.Tytöt tykkää ku joku ymmärtää niitä.

    • Anonyymi

      minä pidän komeistä lihksikkaista miehistä

    • Anonyymi

      mänet puhumaan tytölle ja sanot että nyt lähetään nainti hommin. huora

    • Anonyymi

      Autakaa plz

      Mitä mun pitäisi tehdä kun oon ihastunut yhteen tytöön
      ja se laitaa mulle viestii mut en tiedä mitä minun nyt pitäisi tehdä..

    • Anonyymi

      Miten saada tyttöystävä 11vuotiaana

      • Anonyymi

        sitä määki


    • Anonyymi

      Homo

    • Anonyymi

      Oma ittes vaa

    • Anonyymi

      Miten saan tyttö ystävä oon 11 poika

      • Anonyymi

        Et tarvi mutta jos pakko saada nii osta. Juu älä ota tästä mallia iha sekavia höpisen.


    • Anonyymi

      Muna kuva

    • Anonyymi

      Mä olin yhes yhden kaa mut sit erosin joten asetin uutta poikaa oon siis tyttö

      • Anonyymi

        Minkä ikäne


    • Anonyymi

      Etin sori

    • Anonyymi

      No jos minäkin olen naisen löytänyt elämääni, niin kyllä sitten muillakin on mahdollisuuksia, tsemii ihan hirveesti teille jotka tyttöystävää haette elämäänne :).

      Mun elämääni nainen tuli silloin, kun sitä vähiten odotin. Tosin Tinderistä se lähti, lopulta viikon kirjoittelun jälkeen tavattiin. Ei se aina väkisin etsimällä parane, kannattaa olla avoin ja rohkea tutustumaan uusiin ihmisiin, niin ehkä se onnikin sieltä löytyy :).

      Joku löytää puolison netistä, joku harrastuksista, osa ehkä koulusta tai töistä. Mutta olkaa rohkeita tekeen alotteita :).

    • Anonyymi

      sun vaa pitää ryhdistäytyy ja mennä töihi:D

    • Anonyymi

      Tyttöt ei tukää mista

    • Anonyymi

      Ite olen tyttö ne pitää ainakin minä pidän hauskuudesta T:IDA

    • Olen ulkomaalainen ja asun Turussa. Luulen, että suomalaiset sinkkunaiset eivät pidä ulkomaalaisista miehistä. Mutta rakastan kaikkia suomalaisia.

    • Anonyymi

      Öö tossa on mun snp kulmis19 niin voi ottaa yhteyttä jos kiinnostaa jotain tyttöä oon pituus 180 ikä 16

    • Anonyymi

      No olen 16 vuotias poika miten saan tyttöystävän.olen gasteri

    • Anonyymi

      Mul on sillee sit taas et meidän luokal on 32 oppilast ja yli puolet tytöistä tykkää must ei oo aina hauskaa

    • Anonyymi

      Olin välitunnilla ja eräs tyttö tuijotti minua arvelin että hän on kiinnostunut minusta no yöllä aloin miettimään kyseistä tyttöä ja tajusin että itsekin taisin vähän kiinostua hänestä. Mitä minun pitäisi tehdä että sanoisin tytölle mun tunteen tai mitä mun pitää tehdä heti ekana tai miten mä tutustun tähän kyseiseen tyttöön

    • Anonyymi

      Moi haluan tyttiksen, mutta kaikki haluavat nykypäivänä vain munaa eikä mitään tosi rakkautta mikä neuvoksi? (vaikka minulla onkin kylän isoin työkalu)

    • Anonyymi

      mee jonku luo ja sano että oot mun ja sitten sidot sen ja kid nappaat sen ja lähet juokseen :P

    • Anonyymi

      Mun paras kaveri sai halin mun ihastukselta mitä teen?

    • Anonyymi

      En tie

    • Anonyymi

      Mitä mun pitäisi mennä jutteleen tytölle ku oon ihastunut siihe???

    • Anonyymi

      Auttakaa

    • Anonyymi

      Oikeesti apua voiko joku kertoo mikä toimii?

    • Anonyymi

      Mitä tehdä siinä vaiheesakun poika kaverisi on vienyt sinulta ihmis luotamuksen

    • Anonyymi

      mä olin ainki bad boy nii sain tyttöystävän

    • Tämä onkin niitä oman elmäni suuria mysteereitä.

    • Anonyymi

      älä ole noin vamma

    • Anonyymi

      Aloita vaikka siitä että olet oma itsesi ja huomioit muut myös. Jos esim et ole vitsiniekka tai "naistennaurattaja" niin sitten et ole. Tee sitä mistä tykkäät, harrasta, tutustu ihmisiin ilman mitään ennakko-odotuksia. Ole myös muista kiinnostunut jos haluat että sosiaalisuus pysyy yllä. Mutta painotan tuota itsensä kehittämistä JA että osaa olla myös itsekseen./ nauttia omasta ajasta. Missä olet hyvä, mitkä on sulle tärkeitä arvoja, yms yms.

      Se kumppani löytyy kun löytyy ja ei pidä esittää mitään tai ottaa siitä paineita. Näin väistät myös useamman luodin. Tuolla on vastaavasti miljoonakaupalla ihmisiä esim. tinderissä ja baareissa jotka pelaa toisillaan, pistää pahan olon kiertoon kun on itsellä huono minäkuva- pyöritetään koko maata samaan aikaan ja testaillaan omaa viehätysvoimaa epätoivoisesti, kun sitä on vielä jäljellä

      Kun tulet toimeen itseksesi, pidät omista rajoista huolta ja päästät lähelle sellaisia ihmisiä joiden kanssa vastavuoroisuus toimii niin oot pitkällä ja voit skipata tuon edellämainitun pelailun. Vaikkakin se skippaaminen on vaivalloista ja/tai saatat erakoitua, nykyaika on nykyaika...

    • Anonyymi

      mun luokalla o ollu aina tää yks tyttö ja tänä vuonna tajusi et meillä o iha vitusti yhteistä. Sitte mä oo ollu tässä koko lukukauden pihkassa siihe mut ei kehtaa sanoo mittää

    • Anonyymi

      siis oon tuntenu sen 5 vuotta ja ollaa periaatteessa kavereita. Ollaa periaatteessa flirttailtu pikkase mutta sit kaikki vähä kylmeni. Että voiha vittu. Ja oon toi sama ylemmältä

      • Anonyymi

        nii mitä teen?


    • Anonyymi

      Ite tykkään tytöistä jotka on koviksen tapasii (vaikka ite en oo) oon aina tykänny, ja oon 17vuotias mutta ei oo viel tyttöystävää sekin vielä että oon suhtkoht ujo ja pitäs kerätä rohkeutta ei siin oon kyl harjoitellu Esim. lukenu eri palstoja kuinka olla hyvä tyyppi tytöille taikka kuinka olla olematta yli-innokas.

    • Anonyymi

      Tässä aika moni nainen sanoo, että pitää olla "fiksu, ajattelevainen ja itsestä huolta pitävä". Mutta mites kunniahimoinen, määrätietoinen, rehellinen ja sellainen joka panostaa suhteeseen myös rahallisesti? Minulla on ollut useampikin pihi ja mikään, oikeasti EI mikään ole niin inhottava kuin hän, joka asettaa rahoja omaa kultaa arvokkaammaksi. Miettikää sitä: joulu, mietit varmaan mitä kivaa voit antaa poikaystävällesi lahjaksi vaikka olisi budjetti 10/20/30e. Ja se toinen vaa miettii kuinka tolla lahjalla voisi nyt säästää. Ja näin ympäri vuoden. Miehille kun raha on supertärkee hyödyke, mutta jos suhteessakin hänelle on se raha tärkeämpi kuin se toinen, niin huonosti menee sanon minä

    • Anonyymi

      Mä oon kyll samaa mieltä tuosta raha asuasta että jollekkin tytölle se on semmosta että "ei vitsi tästä se poika ystävä ilahtuu" kun taas pojat "ei kökkö 20 € kallis esine"

    • Anonyymi

      Helvetin pitkä ketju, mutta kerron omasta elämästäni miten olisin saanut jos vaan ulkopuoliset ei olisi sotkeutuneet asioihin.

      Olin ns. valmistautunut yksinjäämisen koska asiat vaan oli asiankannalta ajettu siihen tilaan etten saa mitään, ja jos saan niin kaikki tuhotaan.

      20v iässä sitten olin pienessä porukassa ulkopuolisena ainoa oman sukupuoleni edustaja. Pari viikkoa porukka istui siinä ja juteltiin niitä näitä. Porukassa oli yksi ihan kivannäköinen tyttö ( nuori nainen) eikä siinä mitään.

      Yhden kerran sitten tämä tyttö tulee yksin paikalle ja jutellaan niitänäitä kunnes hän tekee aloitteen.

      No, ei siitä sen enempää koska juttu oli tuhoon tuomittu ja siitä olisi tullut muutenkin katsstrooffi.

      Mutta epävarman ihmisen kannattaa vain unohtaa omat epävarmuudet. Se ihminen voi tulla itse ilmoittamaan itsestään milloin vain. Se on vaan tärkeää ettei suhteen kannalta ulkopuoliset saa sotkea asioita millään tapaa!

    • Anonyymi

      Minulla on monta ihailijaa mutta en löydä sopivaa niin mista saisin kumppanin

      • Anonyymi

        kunppani ja sinpanssi ?

        ei niissä paljon eroa ole.


    • Anonyymi

      Joo mulla on sama tilanne

    • Anonyymi

      No älä multa kysy pojat
      on ällöi p.s. en oo mikää kuus vee vaa 11

    • Anonyymi

      Voiko joku soitaa minulle ja autaa minua
      +358 45 3557968

    • Anonyymi

      Soita minulle jos haluat autaa +358 45 3557968

      • Anonyymi

        Poliisi voi auttaa.


    • Anonyymi

      Miksi lähtisit muuttamaan itseäsi yhdenkään tytön tai naisen takia olisiko pienintäkään todennäköisyyttä että voisit koskaan olla edes hetkittäin onnellinen ja sama naisille miksi muuttaisit itseäsi yhdenkään pojan tai miehen takia

    • Anonyymi

      Lidl'n tarjouslehdissä on kuvia. Tilaa sieltä. Soita toimitukseen ja vain pyydät ystävällisesti sopivalta näyttävän kotiosoitteen ja puhelinnumeron. Voit myös kirjoittaa ihailijakirjeen. Tai asennutat valvontakameran tai kuuntelulaitteen. Tekee hyvän alkusäväyksen.

      Rakkauspainotteista kesää sulle.

    • Tämä on ikiaikainen kysymys. Toiset saa niitä tuosta vaan ja toiset ei millään.

    • Anonyymi

      Miten mä voin saada tyttö ystävän kun kuaan ei huomaa mua

    • Anonyymi

      Mitensaada muijan

    • Anonyymi

      Mäkin haluisin tyttöystävän mutta tytöt ei oo kiinnostuneita musta. Mitä teen? Siis auttakaa!

    • Anonyymi

      Oon 11 ja haluisin tyttöystävän joka ois iältään 11-12 mutta koska asun vihtijärvellä täällä ei oo ketään kuka ois kiinnostunu musta 🥺 mutta onko täällä ketään kuka ois kiinnostunu musta?🥺

      • Anonyymi

        asun Jyväskylässä eli noin 20km päässä olisinko hyvä ja oon 12


    • Anonyymi

      Haluun tyttiksen!!!

    • Anonyymi

      samaa tässä itekin mietin. mistä päin oot ja minkä ikäinen?

    • Anonyymi

      Tehdä hyvä alku vaikutus

    • Anonyymi

      PERVO

    • Anonyymi

      Oo oma itsesi:)

    • Anonyymi

      Miten mä saan mun tyttöystävän takas

    • Pitää olla komea, pitkä, rikas, vahva, hyvässä ammatissa, taikka opiskella hyvään ammattiin, hyvästä perheestä, sosiaalisestitaitava, hauska, mukava, macho, alfa... keksi itse lisää laatuominaisuuksia.

      • Niin ja alle 50v tietysti. Paljonkin.


    • Anonyymi

      sanosille et voidaanko mennä johonki koulun jälkeen sitten sielä sano et haluutko olla mun tyttis sitten jos se sanoo joo niin sano et rakastat sitä sit se ehkä haluu pussailla sun kaa olehyvä tiedoista voit kokeilla jos haluat olehyvä moimoi

    • Anonyymi

      Ois kiva saada naisii

    • Anonyymi

      Ei hemmetti. Siis oon ihan lätkässä yhteen meidän luokan tyttöön. Siis se on ihan super söpö ja kaunis. Siis se on sanonut mulle että oon sen mielestä yks luokan kivoin poika ja tietty heti punastuin. Meillä synkkää ihan hyvin mut en oo ollut sen Kaa hirveesti. Aion ehkä pyytää sitä ulos. Ja mä ihailen sitä joka päivä. Jos osaatte sanoa miten sanon sille että oon ihastunut niin kertokaa pliis! T: Umpi rakastunut

    • Anonyymi

      Kun mun kaikilla kavereilla on tyttö ystävänii miten mä saan tyttö ystävän

    • Anonyymi

      Miten saisin tytön viestil

      • Anonyymi

        No en tiiä ihan kun jo yks puhuu jo sun Kaa


    • Anonyymi

      Voitko tulla huomenna klo 12.00 meille osoite on Klemetti 16

    • Anonyymi

      Tule meille huomenna klo 12.00 osoite Klemetti 16

    • Anonyymi

      Kokemuksesta sanoisin, että ensin riippuu vähän siitä, mitä ihmistä haluat. Pyri olemaan itse rehellinen, jos etsit pitkä aikaista tyttöystävää, sillä rehellisyydestä pääse pitkälle ^^
      Olen kysynyt naisilta mielipidettä asiasta, ja moni toivoo, että mies olisi huomavainen, ystävällinen, kohtelias, leikkimielinen ja huumoritajuinen, mut toki itsevarma piirteitä. Vaikka fyysisen kosketuksen kanssa pitää olla melko hyvä tilannetaju.

      VAROITUS: Kannattaa olla melko varovainen Kohtelisuuden ja kiltin rajan kanssa, sillä "liian" voi olla riski kaverimuuriin. Mikä neuvoksi? Yritä olla jämäkkä, mutta myös sopivasti ystävällinen, jotta tiedät, missä kulkee raja.

    • Anonyymi

      En tiiä oonko outo vai ei löydy vaan sopivaa

    • Anonyymi

      Jos löydät hyvän naisen nii sen tunnistaa siitä että voit olla sen kaa oma itsesi. Ja muista että rakkaus ei ole vain seksiä

    • Anonyymi

      oo oma ittes .älä esitä mitään.

    • Anonyymi

      Täällä moni sanoo että ole oma itsesi. Toki aloitus on 20 vuotta vanha joten nauraisit varmaan tälle jutulle tänä päivänä. Uskon että olemalla oma itsensä saa pakit, kunnes oppii puhumaan naisille. Ihmisillä on työelämä, perhe/sukulaissuhteet, kaverit, harrastuspiirit, potentiaaliset kumppanit - jokaisessa seurassa käyttäydytään eri tavalla, eli pitää olla tilannetajua. Se aito oma itsensä on yleensä kotona tai todella läheisen ihmisen kanssa johon voi luottaa.

      Varmaan olennaisinta olisi lakata ajattelemasta miten saada tyttöystävä ja lopettaa huomion antaminen naisille, keskittyä omiin asioihin ja fyysiseen hyvinvointiin. Kun elämä on raiteillaan ja olet sinut itsesi kanssa, niin römpsää alkaa tulemaan suht säännöllisesti. Alle 10% siihen pisteeseen pääsee, ei oo helppoa olla mies. Ja hyvä niin. Osaa arvostaa sitä minkä on todella ansainnut, vaikka sitten naisystävän muodossa. Ja jos ei ole tehnyt mitään, arvostaa kurjuutta jonka on saanut palkaksi?

      Mutta joo, jos mietit että miten saada tyttöystävä niin älä kuule tee mitään, unohda naiset. Paras ohje ikinä!

    • Anonyymi

      Tarviin tyttöystävän kuka voi olla ja jos joku tarvii poikaystävää täällä on

    • Anonyymi

      Apua Mul on yks ihastus mut mite mä kerron sille mun tunteista ku mä en viittis laittaa kaveria asialle

    • Anonyymi

      Kuka haluaa poikaystävän

      • Anonyymi

        mää voin ottaa


    • Anonyymi

      Oo vaan oma itsesi mä sain

    • Anonyymi

      Miten minä saan tyttö ystävän

    • Anonyymi

      Miten saisin tyttön?En tiedä tykkääkö hän minuata.Ollaan samal luokal

    • Anonyymi

      :( Siilinjärvi. Hädin tuskin näkee omaa ikäporukkaa mutta jos näkyy nii on sillä jo toinen kaveri tosiaan pelkkä kaverikin ois hyvä nimittäin tyttö.

    • Anonyymi

      Äskösestä viestistä terveisin. Enrginen tyyppi näkyy yleensä kaupoissa ????

    • Anonyymi

      Nääh vitdi koko teksti älkää lukeko

    • Anonyymi

      Joo anteeksi vaan oon 20 vuotta myöhässä. Oon opettajan lapsi,ja haluaisin tyttöystävän mutta tytöt ovat sellaisia ulkonäön puolesta hyviä mutta sitten sellaisia hienoheomoja. Kauheen ennakkoluulosiakin ovat oon 12v.

    • Anonyymi

      Oo just tommonen kun sä olet ei tarvitse olla yhtään erilainen. Kysy jotain tyttöä vaikka jätskille ja puhukaa kivoista jutuista

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe