Edellistä miesystävääni ei haitannut, vaikka pisut lirahti suuhun, päinvastoin se kiihotti häntä. Nyt tämä seurustelu on päättynyt ja olen löytänyt uuden kaverin. Emme ole vielä edenneet seurustelussa seksiin asti, mutta keskustelua olemme aiheesta käyneet. Ikää meillä jo kummallakin 50 ja risat. Kun kerroin, että en millään pysty pidättelemään karkailua suuseksin aikana, että mitäs tykkäät sellaisesta. Tämä mies ei lämmennyt asialle ollenkaan vaan sanoi että sitten ei tule mitään koko hommasta. Enkä tietenkään voi vaatia, että hänen pitää sellaisesta nauttia.
Onko muilla vastaavaa ongelmaa ja onko antaa hyviä neuvoja? Virtsankarkailuni on luonteeltaan lievää ponnistusinkontinenssia.
virtsankarkailu ja suuseksi
2
1528
Vastaukset
- -Peti-
Oletko kokeillut ongelmaasi niin yksinkertaista ratkaisua kuin pissalla käynti ennen seksiä? Sillä vaikeahan sinun on vuotaa kesken kaiken, jos sinulla on tyhjä rakko. Tietysti noiden lihaksien treenaus on hyväksi pidätyskyvylle kuin myös seksikokemuksille, joten tuokin on suositeltavaa.
-Petri-- Samavaivainen
Jos rakko ei tyhjene kunnolla, niin vessassa käynti ei auta. Minulla saattaa helposti olla jo vessasta sänkyyn päästessä olla sen verran rakossa, että (suu)seksin aikana taas jonkin verran vuotaa. Ja kiihottuminen ja jännitys lisäävät pissaamisen tarvetta entisestään. Kun käyn vessassa, niin tuntuu siltä, että rakko on tyhjä, mutta eihän se voi muutaman metrin matkalla ehtiä täyttyä niin että jälleen on mistä vuotaa?
Lihaksia olen harjoittanut, mutta ei ole auttanut ainakaan vielä. Teenköhän sitten jotain väärin harjoituksissa, en tiedä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k383545On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole322315Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802243Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä452111Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561484Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.181445- 741396
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69957Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?48945Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi37823