Frontin bokserit

niuna

Tietääkö kukaan mistä saisin hommattua noita Front-merkkisiä boxereita?

Mies sanoi, että niitä myydään vain postimyyntinä (tai silleen on aikonaan tilannut). Eikä mies suostu muita käyttämään...

Sais joululahjaksi tilata...

Kiitos jos joku viitsii kertoa!

13

8333

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Front fani

      Kyllä tämä tuote on vain postimyynnissä.
      Samaan kerhoon kuuluu sukkia, naisten alusasuja.
      Moni tuote on ns. suojattu tuote, jota myydään vain postimyynnissä.

      Tämä jo siksikin että kukaan ei heidän kerhostaan tilaisi, sillä päälle tulee kuitenkin postimaksut aina. Liikkeessä säästäisi sen osuuden joka kerta.

      • niuna

        Kiitos vastauksesta...

        Nyt sitten vain ihmetyttää, että mistähän löytyis osoite tai numero tai sähköpostiosoite, mistä niitä oikein sais tilata??
        Jos joku tietää, niin oisin ilonen tiedosta...

        -Kiitos-


      • leg
        niuna kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta...

        Nyt sitten vain ihmetyttää, että mistähän löytyis osoite tai numero tai sähköpostiosoite, mistä niitä oikein sais tilata??
        Jos joku tietää, niin oisin ilonen tiedosta...

        -Kiitos-

        Kuulin että meni konkurssiin pulju....Tono nimellä ainakin myydään saman näköistä tavaraa, onkohan samaa tavaraa eri leimalla? mutta onhan noi typerän hintaisia (18,90) Kaupasta saa laadukkaammat halvemmalla.


      • tai sitten ei
        leg kirjoitti:

        Kuulin että meni konkurssiin pulju....Tono nimellä ainakin myydään saman näköistä tavaraa, onkohan samaa tavaraa eri leimalla? mutta onhan noi typerän hintaisia (18,90) Kaupasta saa laadukkaammat halvemmalla.

        Kyllä edelleen frontin boksereita myydään normaalisti postimyyntinä kuten ennenkin. Ja nämä tonon bokserit ovat erilaisia. Itellä kans ongelmana että pitäs saada noita frontin boksereita mutta ku en tiiä miten liittyä tohon frontti kerhoon. veljelle tullut joskus frontti kerhon kautta lappuja joilla ois voinu kaveriki liittyä kerhoon mutta niitäkään ei oo enää tallessa. Ei auta ku oottaa seuraavia liittymislappuja :)


      • front
        niuna kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta...

        Nyt sitten vain ihmetyttää, että mistähän löytyis osoite tai numero tai sähköpostiosoite, mistä niitä oikein sais tilata??
        Jos joku tietää, niin oisin ilonen tiedosta...

        -Kiitos-

        http://www.asiakaspalvelut.net/


    • tuiha

      Löysin tällaisen paikan kun halpapaikka.eu ja sieltä löyty sitten sellanen tarjous ja jäsenyys kaavake mikä miehen nimellä täytettiin. Saahan nähdä millon bokserit tulee? Ei kelpaa minunkaan miehelle muut kun frontin bokserit ja hakusessa ollu jo jonkun aikaa että mistä löytys! Joulu lahjaksi pitäs muutamat saada! Toivottavasti osasin neuvoa oikein ja olin avuksi!

    • Kysyyvaan

      Jaa,mulle soitti äsken puhelinmyyjä (tuntemattomasta nrosta,mikä vaikutti jo epäilyttävältä)joka kaupitteli näitä frontin boxereita hintaan 3,90e/kpl.Kysyin tietty heti ekana siitä et sitoudunko johonkin pidempiaikaseen tilaukseen.Myyjä sanoi että lähettää boxeri&sukkapaketin hintaan jota en nyt muista,mutta tilauksen yhteydessä tulee lappu,joka tulee täyttää halutessasi lisää tai lopettaaksesi tilauksen.No sanoin tyypille että:"En tarvitse kyllä tällä hetkellä boxereita,mutta hinta on kyllä halpa".Kyselin siinä mahdollisuutta kattella ensin vaikka nettisivuilta kuvia, näistä kysesistä tuotteista, no kaveri vähän jääty ja kävi ilmi ettei täl kyseisel firmal oo nettisivuja,joka kuullosti TOSI epäilyttävältä.No googletin sitten nimellä Front boxerit ja mitä mä löysinkään?tän blogin,mis tyylii eka kommenti oli et firma meni konkkaan.Sovittiin tän kundin kaa et kattelen jos löydän netist kuvia ja hän palaa asiaan samaan aikaan.Ihmetyttää vaan ihmiset jotka on ylipäänsä puhelinmyyjien manipuloitavissa.Itselleni ei tulisi mieleenkään tilata MITÄÄN ennenkuin,olen ottanut asioista selvää..

    • FRONT IS THE BEST

      Ne on syystä näyttepaketteja nii pääse katsomaan miltä ne boxerit näyttää ja jos tuntuu että ei oo sun juttu nii rasti "ei kiitos" kohtaan ja niitä ei tuu enää :D minä olen jo pari9n vuoden ajan ollu asiakas ja aion olla jatkosssakin :d

    • Front-myyjä

      Hei, myyn Front-merkkistä bokseria ja perusmallista alushousua. "Tutustumispaketteina" hintaan 0€ 3,90€(itellan postimaksu).
      Ota yhteyttä työnumerooni 09 31579033.

      • bdd1

        "Hei, myyn Front-merkkistä bokseria ja perusmallista alushousua. "Tutustumispaketteina" hintaan 0€ 3,90€(itellan postimaksu).
        Ota yhteyttä työnumerooni 09 31579033."

        Fonectan Finder numerotiedostustelussa ei ollut numerosta tietoja. Onko numerosi salainen. Miksi salainen?


    • Ei niin tyhmä

      Sinäkö yritit soittaa ja kalsareita kaupitella? Ei onnistu.

    • Njet, Njet

      No mut täähän on hieno foorumi! Huvikseni googletin ton puhelinnumeron ja heti löytyi, että kuka oli soittanut. Ei kiitos enää boxereita. Ostin jo Prismasta..

    • Anettekallio

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      298
      3325
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1349
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1044
    Aihe