Avovaimoni ystävä kylässä

Quentas

Olin päättänyt viettää pitkästä aikaa todellisen löhöily viikonlopun. Olimme avovaimoni Tanjan kanssa olleet viimeiset viikonloput milloin missäkin kissan ristijäisissä ja nyt olin päättänyt levätä koko viikonlopun. En todellakaan kaivannut mitään seuraa. Olin omasta mielestäni ilmaissut asian selvästi myös Tanjalle, mutta perjantaina heti töistä tullessa hän ilmoitti kaverinsa Marian tulevan Turusta kyläilemään viikonlopuksi. Vastustin ideaa voimakkaasti, mutta se oli myöhäistä. Marja oli jo matkalla.

No, Maria oli hyvin harmitonta seuraa. Hän oli mukava, mutta hiljainen, monet kutsuisivat häntä ujoksi. Hän ei turhia höpötellyt, joten ajattelin että saisin kuitenkin viettää todella rauhallisen viikonlopun. Tanja kertoi Marjan tulevan meille, koska oli tavannut uuden miehen ja hän tarvitsi kuulemma konsultointiapua. Tyypillistä naisille, ajattelin. Olimme useasti miettineet avovaimoni kanssa löytäisikö Maria ikinä miestä. Ei siksi että hän olisi ruma, päinvastoin hän oli hyvin kaunis. Mutta hän oli niin hiljainen ja ehkä jopa hieman sulkeutunut. Olin usein ajatellut että jospa hänet vain saisi juotettua humalaan niin joko hän avautuisi. Olimme myös miettineet
Tanjan kanssa olisko hän vielä neitsyt. Ei kai sentään, olihan hän jo 26 ja hyvin viehettävä. Toisaalta hän oli myös hyvin valikoiva ja tarkka miesmaustaan. Ainakin mitä olin Tanjalta kuullut.

Hetki sen jälkeen kun Maria oli saapunut niin Tanja vihjaisi minulle että voisin jättää heidät hetkeksi rauhaan juttelemaan tyttöjen juttua. Päätin lähteä lenkille kaverini kanssa ja sen jälkeen muutamalle oluelle. Muutaman tunnin jälkeen palasin kämpille ja huomasin että tytöt olivat pienessä nousuhumalassa. Tanjalla oli outu virnistys päällä ja Mariakin hymyile minulle tavanomaista enemmän. Hetken päästä Maria lähti kauppaan ostamaan illaksi syötävää ja jotain juotavaa.

Kysyin avovaimolta että mistäs nyt tuulee.

- Ei tässä mitään. Meillä oli vaan tyttöjen juttuja.

- Joo varmasti. Mariakin vaikutti oikein hyväntuuliselta

- Totta kai, se on tavannut upean miehen

- Sepäs hyvä. Mehän luultiin ettei se löydä ikinä miestä. Miten ne tapas?

- Kuntosalilla joku kaks kuukautta sitten

- Hyvä juttu. Eiköhän ollut aikakin että se saa miestä...

- Ei se mitään miestä ole saanut, keskeytti avovaimoni ja jatkoi:

- Ne tapasivat joo ja ovat deittailleet mutteivat oo panneet

- Ei kai Maria oo viel neitsyt?

- On ja sehän se ongelma onkin, nauroi Tanja

- Miten se voi olla ongelma? Kysyin hämmästyen

- No kun Maria ei ole kertonut kundille olevansa neitsyt ja sitä jännittää. Ja sit se sanoo et se on lähtenyt sellaiselle noidankehälle ettei enää pysty katkaisemaan sitä.

Olin hiljaa ja kuuntelin kun en oikein ymmärtänyt ongelmaa. Tanja jatkoi:

(jatkunee...)

9

44210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Quentas

- Niin Maria on jo pari kertaa kieltänyt olevansa neitsyt eikä nyt pysty enää kääntämään kelkkaansa. Lisäksi sitä jännittää miten sängyssä toimitaan ja se välittää tästä kundista niin paljon ettei halua olla huono sängyssä.

- Just joo. Vain nainen voi ajatella noin. No eihän sillä ole muuta vaihtoehtoa kun dumppaa se tai kertoo totuus.

- On kolmaskin vaihtoehto, Tanja hymyili pilke silmäkulmassa.

- Siis tarkoitatko että se pokais jonkun vieraan miehen vain harjoitellakseen ja päästäkseen neitsyydestä. Ei varmasti tapahdu. Ei varsinkaan Maria, heh. Eihän se uskalla edes puhua miehille.

- Ei sen miehen tarvii välttämättä olla vieras, vastasi Tanja tuijoittaen minua siten kuin minun pitäisi tajuta jotain.

Mietin pitkän hetken että mihin tämä keskustelu oli johtamassa ja sitten kysyin:

- No kuka se mies voisi olla?

- No Maria ehdotti sua.

- MITÄH?

- Joo sen mielestä sä oot aina ollut hänelle niin ystävällinen ja se pystyy luottaa suhun.

Olin jo sanomassa jotain, mutten saanut sanojani suustani. Miten tälläiseen voi suhtautua. Oma tyttöystäsi kertoo tälläistä. Onko tämä jokin testi? Joo tän on pakko olla testi johon mun pitää vastata kuten uskollisen kumppanin.

- Onhan tää kunnia, mutta onneksi mulla on sut eikä mun tarvii edes miettiä tota.

Tanja odotti hetken ja vastasi sitten aivan tosissaan ilman mitään virneilyä:

- Mun puolesta se olis ok. Se olis ystävän palvelus meiltä molemmilta Marialle.

Olin lähes pyörtymässä. Kaikki tämä tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Tanja oli kuitenkin melko perinteinen nainen. Harrastimme seksiä 1-2 kertaa viikossa, ei erikoisuuksia. Olin joskus puolivitsillä ehdottanut kolmen kimppaa, jonku Tanja oli tyrmännyt ihmetellen miten parisuhteessa elävät ihmiset voivat harrastaa jotain sellaista. Lisäksi olin usein pyytänyt häntä ottamaan suihin loppuun asti ilman tulosta. Anaaliseksiä en ollut edes uskaltanut ehdottaa. Ja nyt hän ehdotti
      että panisin hänen parasta ystäväänsä.

Minun tyrmistyneen ilmeen keskeytti ovikellon pirinä. Maria oli palannut ostoksilta. Tanja meni avaamaan ja kuulin jotain supsutusta eteisestä. Maria kantoi ostokset keittiöön ja kysyi minulta:

- Ostin meille kaikille tarpeeksi juotavaa. Laittaisitko Saunan päälle, Mika? Voitaisiin mennä vähän myöhemmin saunomaan.

Hän hymyili minulle vinkaten samalla silmää. Kaluni oli täysin kovana. Nyt on pakko alkaa dokaamaan.

söimme juustoja ja joimme viiniä. Otimme myös muutamat shotit pyynnöstäni. Tytöt istuivat minun vastapuolella pöydässä. Jutut alkoivat pyöriä koko ajan rohkeammissa teemoissa. Ensin he muistelivat lukioajan miehiä ja seksitarinoita mitä heistä
      kerrottiin. Oli mm. huhu että yksi poikaoppilas olisi pannut kolmea eri opettajaa lukio aikanaan. Lisäksi yhdellä Marian ja Tanjan tyttökaverilla oli kokemus kahdesta kundista samaa aikaan. Kaikkien tarinoiden päälle tytöt aina kikattivat kovaan ääneen kuitenkaan minua unohtamatta. Molemmat silmäilivät minua avoimesti vihjaillen.

Lopulta Tanja ehdotti että eiköhän mentäisi saunaan, johon Maria vastasi nopeasti kyllä. Tytöt menivät edeltä ja itse lähdin hakemaan sauna juotavia keittiöstä. Tullessani kylpyhuoneeseen Tanja oli jo lähes alasti. Hänellä oli vain stringit jalassa. Hän käytti todella harvoin stringejä, joten ihmettelin missä vaiheessa hän oli ehtinyt ne vaihtaa vai oliko hän tiennyt jo etukäteen että tämä päivä on erikoispäivä. Maria oli täysin pukeutunut ja Tanja selitti hänelle tiivisti jotain jota en kuullut.

• mies30v

loistava tarina, kerro lisää :) Onko Marialla stringit? Ovatko he poslareita? Oletko sinä?

• Ruinaaja

Hyvä alku, mutta toivottavasti kirjoitat loppuun saakka ensi kerralla!

• Quentas

- No niin. Tässä oli saunabisset ja siiderit, sanoin niin että molemmat huomaisivat minun tulleen.

- Oletkos Mika valmis? Nyt alkaa Marian treeni.

- Joo-o

- Okei, Maria anna mennä.

Maria käveli luokseni ja suuteli suoraan suulleni. Olin aivan hölmistynyt enkä edes sulkenut silmiäni vaan tuijotin eteenpäin. Etsin katseellani Tanjan kasvot ja hän hymyili minulle siihen malliin että tiesin että hänen puolestaan kaikki oli ok. Samalla Marian kieli työntyi suuhuni ja huomasin ettei hän ollut kokematon suutelija. Hän oli selvästi suudellut aikaisemminkin.

Sydämeni hakkasi tuhatta ja olin täysin kiihottunut. En tienyt miten päin olisin. Sitten Maria vetäytyi ja kysyi:

- Miten tästä jatketaan

Tanja vastasi nopeasti:

- Käytä käsiä ja voit samalla alkaa riisutua. Vai mitä Mika? Mikä on miehen kannalta kiihottavinta?

Mietin hetken ja keräsin rohkeutta vastata. Ilmeisesti alkoholi alkoi vaikuttaa, koska uskalsin vastata mitä mielellä oli:

- Miehen näkökulmasta kiihottavinta on jos nainen avaa miehen housut ja menee alas ja ottaa suihin ilman että kysyy mitään.

Maria ei juurikaan miettinyt vaan alkoi irroittaa vyötäni. Tunsin kaluni kovettuvan niin että farkut kiristivat tuskallisesti. Otin paitani pois samalla kun Maria veti housujani alas. Hän huomasi pullotuksen tiukissa boksereissa, muttei sanonut mitään. Hän vain tuijotti 10 cm etäisyydeltä pullistunutta etumustani eikä edes vilkaissut minuun päin. Nyt huomasi ensimmäistä kertaa että Mariaakin jännitti. Huomasin että Tanja oli juuri kehottamassa Mariaa toimimaan, mutta Maria ehti ensin. Hän veti bokserini hitaasti alas ja kaluni ponnahti vauhdilla ylös lähes lyöden Mariaa aamaan. Nyt huomasin Mariankin hymyilevän ja hän katsoi suoraan silmiini hyväksyvästi. Vasta nyt viimeistään tiesimme kaikki kolme että tämä todella tapahtuu.

- Otanko tämän nyt vain suuhun, kysyi Maria viattomasti.

Nyt huomasi että oltiin Marialle aivan uudella alueella. Tanja vastasi:

- Ota se ensin käteen ja sitten suutele sitä ympäriinsä

Maria teki työtä käskettyä ja silloin tiesin ettei kestäisi kauaa ennen kuin laukeasin. Sitten Maria otti terskan pään suuhunsa. Olin taivaassa. Heti huomasi että hän oli luonnonlahjakkuus. Tanjalla kesti kauan ennen kuin hän oppi ottamaan suihin oikealla tavalla. Toki Marian tekniikassa oli vielä puutteita, mutta uskoisin että muutaman viikon harjoittelun jälkeen hän olisi jo Tanjaa taitavampi. Hetken suihinoton jälkeen kuulin Tanjan äänen:

- Tässä kohtaa voit ottaa vaatteesi pois. Samalla voin näyttää muutamia tekniikoita joista ainakin Mika pitää.

Olin aivan sekaisin. Toisaalta olin tyytyväinen että Maria piti taukoa, jottan laukeaisi saman tien. Mutta se että Tanja jatkaisi samalla kun Maria otti vaatteensa pois niin tulisi olemaan minulle aivan liikaa. En tienyt mitä Tanjallekin oli tapahtunut. Hän ei ikinä ollut kovinkaan aktiivinen seksissä ja suorastaan vastusti ryhmäseksiä. Ja nyt olimme kolmistaan hänen parhaan kaverinsa kanssa saunomassa ja arjoittelemassa suuseksiä.

(jatkuu)

• Ruinaaja
        Quentas kirjoitti:

- No niin. Tässä oli saunabisset ja siiderit, sanoin niin että molemmat huomaisivat minun tulleen.

- Joo-o

Maria käveli luokseni ja suuteli suoraan suulleni. Olin aivan hölmistynyt enkä edes sulkenut silmiäni vaan tuijotin eteenpäin. Etsin katseellani Tanjan kasvot ja hän hymyili minulle siihen malliin että tiesin että hänen puolestaan kaikki oli ok. Samalla Marian kieli työntyi suuhuni ja huomasin ettei hän ollut kokematon suutelija. Hän oli selvästi suudellut aikaisemminkin.

Sydämeni hakkasi tuhatta ja olin täysin kiihottunut. En tienyt miten päin olisin. Sitten Maria vetäytyi ja kysyi:

- Miten tästä jatketaan

Tanja vastasi nopeasti:

- Käytä käsiä ja voit samalla alkaa riisutua. Vai mitä Mika? Mikä on miehen kannalta kiihottavinta?

Mietin hetken ja keräsin rohkeutta vastata. Ilmeisesti alkoholi alkoi vaikuttaa, koska uskalsin vastata mitä mielellä oli:

- Miehen näkökulmasta kiihottavinta on jos nainen avaa miehen housut ja menee alas ja ottaa suihin ilman että kysyy mitään.

Maria ei juurikaan miettinyt vaan alkoi irroittaa vyötäni. Tunsin kaluni kovettuvan niin että farkut kiristivat tuskallisesti. Otin paitani pois samalla kun Maria veti housujani alas. Hän huomasi pullotuksen tiukissa boksereissa, muttei sanonut mitään. Hän vain tuijotti 10 cm etäisyydeltä pullistunutta etumustani eikä edes vilkaissut minuun päin. Nyt huomasi ensimmäistä kertaa että Mariaakin jännitti. Huomasin että Tanja oli juuri kehottamassa Mariaa toimimaan, mutta Maria ehti ensin. Hän veti bokserini hitaasti alas ja kaluni ponnahti vauhdilla ylös lähes lyöden Mariaa aamaan. Nyt huomasin Mariankin hymyilevän ja hän katsoi suoraan silmiini hyväksyvästi. Vasta nyt viimeistään tiesimme kaikki kolme että tämä todella tapahtuu.

Maria teki työtä käskettyä ja silloin tiesin ettei kestäisi kauaa ennen kuin laukeasin. Sitten Maria otti terskan pään suuhunsa. Olin taivaassa. Heti huomasi että hän oli luonnonlahjakkuus. Tanjalla kesti kauan ennen kuin hän oppi ottamaan suihin oikealla tavalla. Toki Marian tekniikassa oli vielä puutteita, mutta uskoisin että muutaman viikon harjoittelun jälkeen hän olisi jo Tanjaa taitavampi. Hetken suihinoton jälkeen kuulin Tanjan äänen:

- Tässä kohtaa voit ottaa vaatteesi pois. Samalla voin näyttää muutamia tekniikoita joista ainakin Mika pitää.

Olin aivan sekaisin. Toisaalta olin tyytyväinen että Maria piti taukoa, jottan laukeaisi saman tien. Mutta se että Tanja jatkaisi samalla kun Maria otti vaatteensa pois niin tulisi olemaan minulle aivan liikaa. En tienyt mitä Tanjallekin oli tapahtunut. Hän ei ikinä ollut kovinkaan aktiivinen seksissä ja suorastaan vastusti ryhmäseksiä. Ja nyt olimme kolmistaan hänen parhaan kaverinsa kanssa saunomassa ja arjoittelemassa suuseksiä.

(jatkuu)

... kirjoittaminen kestää kuin Iisakin kirkon rakennus. No toisaalta hyvää kannattaa odottaa, mutta eiköhän olisi aika saattaa hyvä tarina loppuun!

• Maku meni jo
        Ruinaaja kirjoitti:

... kirjoittaminen kestää kuin Iisakin kirkon rakennus. No toisaalta hyvää kannattaa odottaa, mutta eiköhän olisi aika saattaa hyvä tarina loppuun!

Juttu kannattaa kirjoittaa ensin valmiiksi ja julkaista sitten.. ei vaihtuisi ehkä nuo henkilöiden nimetkään kesken jutun :)

• Quentas
        Quentas kirjoitti:

- Joo-o

- Miten tästä jatketaan

Tanja vastasi nopeasti:

(jatkuu)

(ei ollut tarkoitus pitkittää tarinaa, sori. En tosiaan ollut kirjoittanut koko tarinaa valmiiksi kun julkaisin alun. Ja sitten tuli niin paljon muita kiireitä, että tää viivästyi. Jos kirjoitan vielä niin lupaan kirjoittaa tarinan valmiiksi ennen julkaisua)

Tanja otti lähes laukeamispisteessä olevan kaluni suuhunsa ja näytti Marialle miten se tehdään.
        Tässä kohtaa en edes osannut arvioda kumman tekniikka oli parempi. Ainoa asia mikä esti laukeamiseni oli Tanjan jatkuva keskeyttäminen ja selittäminen:

- Välillä voit tehdä vain kädellä ja suudella vartta sivuilta

...

- Kädellä voi samanasikaisesti purisetella kiveksiä

...

- Myös temmon vaihtelu voi tuntua hyvältä

Samanaikaisesti katselin Mariaa kun hän riisutui. Hänen kroppansa oli uskomattaman hyvässä kunnossa. En ollut sitä ennen huomannut, koska hän käytti normaalisti hyvin löysiä ja peittäviä vaatteita. Nyt hänellä oli päällään enää alushousut, jotka huomasin yllätyksekseni olevan stringit. Maria oli selvästi pidempi kuin Tanja ja hänellä oli todella kiinteä ja sopusuhtainen vartalo. Hänen rintansa olivat todella kiinteät ja yllättävän suuret hänen muuten hentoon vartaloonsa nähden.

Tässä kohtaa Tanja sanoi:

- Ota vielä alushousut pois niin voit harjoitella näitä näyttämiäni tekniikoita.

Maria teki työtä käskettyä. Jos Tanja olisi vielä jatkanut suihinottoa olisin varmasti lauennut, mutta katsoimme molemmat kohti Mariaa kun hän hivutti alushousunsa jalasta. Hän oli lähes posliini, pelkkä todella siististi ajettu ohut kiitorata. Olimme yllättyneitä ja Tanja kysyikin milloin Maria oli alapäänsä ajellut. Hän vastasi tehneensä sen eilen.

Sitten hän lähes hyökkäsi takaisin kaluni kimppuuni. Tuntui kuin hänellä ei olisi mitään estoja. Hetken kuluttua tunsin että en enää
        pystyisi pidättelemään ja sanoin että ihan kohta tulee. Tanja sanoi välittömästi Marialle:

- Tee loppu kädellä ja voit antaa Mikan laueta rinnoillesi tai vaikka lattialle.

Maria nyökkäsi että oli ymmärtänyt, muttei lopettanut. Toistin että nyt tulee. Maria vain jatkoi ja yritin hiukan vetäytyä, mutta Maria piti kiinni enkä pystynyt enää pidättelemään vaan laukesin hänen suuhunsa. Tanja katsoi vierestä hämmästyneenä. Hän ei ollut ikinä antanut minun laueta suuhunsa ja nyt Maria ensikertalaisena otti koko lastini suuhunsa. Ja sitten hän vielä nieli.

Hetken aikaa oli täysin hiljaista kunnes Maria kysyi:

- Teinkö jotain väärin?

Vastasin nopeasti että päinvastoin se oli mahtavaa ja meinasin jatkaa että se oli paras suihinotto ikinä kunnes tajusin, että Tanja voisi loukkaantua. Tanja taisi silti olla vielä hiukan hämmentynyt sillä seuraavat kymmenen minuuttia oli todella hiljaista kun suihkuttelimme ja menimme saunaan. Mietin jo hetken että Tanja katuisi ja miettisi että millaisen seksipedon hän oli luonnut kunnes hän rikkoi hiljaisuuden saunan lauteilla:

- No eiköhän ole aika siirtyä toiseen vaiheeseen.

Tanja istui meidän keskellä ja vei kätensä suoraan Marian jalkojen väliin. Maria ensin hiukan hämmästyi, mutta sitten avasi jalkojaan. Tanja totesi:

- Hyvä. Olet vielä märkä. Ei varmaan tarvita lisää esileikkejä. Nyt sun on varmaan hyvä aika kokea suuseksi ottavana osapuolena.

Sitten Tanja nousi ja meni Marian eteen polvilleen. Hän otti Marian polvista kiinni ja levitti niitä niin että Marian vagina oli vain kymmenen sentin päästä Tanjan kasvoista. Maria käänsi hetkeksi katseensa minuun ja huomasi että olin täysin sokissa. Maria ei kuitenkaan hetkeenkään yrittänyt estellä tai pidättäytyä. Hän oli selvästi täysin avoimin mielin oppimissa kaiken seksistä.

Minä olin kuitenkin entistä järkyttyneempi Tanjasta, jota en ikinä ollut kuvitellut kykenevän edes pussaamaan toista naista. Ja nyt hän oli valmis nuolemaan kaverinsa pillua. Hän sanoi:

- No nyt Mika sinäkin voit oppia jotain suuseksistä.

Ja niin Tanja aloitti. Maria oli hetken vähän hämillään ja haki asentoa kunnes hän alkoi selvästi nauttia ja ääntelehtiä. Itse en tiennyt miten päin olla ja vain tuijotin rakasta avovaimoani parhaan kaverinsa kimpussa. Maria otti kiinni kädestäni ja vei sen rinnoillensa. Hieroin toisella kädellä Marian rintaa ja toisella Tanjan niskaa ja hiuksia. Kaluni oli totta kai tässä vaiheessa jo täydessä asennossa.

Sitten Tanja sanoi että nyt Maria taitaa olla valmis. En tiennyt tarkoitti hän orgasmiin vai penetraatioon. Maria varmasti mietti samaa sillä hän näytti siltä että olisi halunnut Tanjan vielä jatkavan. Tanja kuitenki komensi meidät kaikki ulos saunasta kylpyhuoneeseen.

Hän asetti Marian kylpyhuoneen lattialle istuma-asuntoon ja siirtyi itse hänen taaksensa istumaan niin että he olivat sylikkäin. En enää odotellut lupaa tai merkkiä vaan asetuin lähetyssaarnaaja-asentoon Marian eteen. Aloin hivuttaa kaluani hänen sisäänsä samalla kun Tanja hieroi takaapäin Marian rintoja. Maria oli todella märkä ja sisäänmeno ei ollut kovin vaikeaa. Tanja sanoi hitaasti, hitaasti. Vasta tässä vaiheessa mieleeni juolahti ehkäisy ja sanoin siitä. Tanja vastasi että anna mennä vaan ja Maria hymyili minulle hyväksyvästi.

Tanja oli lämmitellyt Marian niin hyvin että mitään vaikeuksia ei ollut ja vauhti kiihtyi. Pikkuhiljaa Maria pääsi rytmiin mukaan ja
        alkoi ääntelehtiä. Huomasin että Tanjan kädet olivat Marian rinnoilla ja sitten hän liikutti niitä kohti alapäätä ja pian hän hieroi Marian klitorista samalla kun minä panin edestäpäin. Sitten Tanja sanoi että vaihdetaan asentoa ja käski minut selälleen lattialle.

Tanja istutui suoraan naamalleni ja huomasin välittömästi että hän oli todella märkä. Aloin nuolla häntä samalla kun hän sanoi Marialle:

- Ota Mikalta vähän suihin ja sitten mene hänen päällensä.

Maria imi munaani muutaman hetken kunnes Tanja vinkkasi että eiköhön riitä. Maria meni hajareisin päälleni ja kaluni sujahti suht vaivattomasti
        hänen tiukkaan pesäänsä. Maria liikkui todella vaivattomasti päälläni ja huomasi että hän oli harrastanut tanssia. Tanja nojautui eteenpäin ja yritin kurkkia hänen altaan. Näin kuinka Tanjan huulet tavoittivat Marian suun ja he suutelivat. Maria alkoi liikkua entistä nopeampaa ja hänen ääntelynsä voimistui. Tähän kohtaan mumisin Tanjan alta, että tulen kohta. Tanja nousi välittömästi ja nosti Mariankin pois. Marian piti kuulemma ehtiä kokeilla vielä takaapäin asentoa.

Maria käänsi upean takapuolen eteeni ja työnnyin hänen sisäänsä. Olin juuri aloittanut kun Tanja änkesi Marian alle niin että naiset olivat 69 asennossa. Tanja kieli suuteli Marian klitorista samalla kun kaluni pani häntä takaapäin. Maria taisi olla myös melko lähellä orgasmia, sillä hän ääntelehti jo todella voimakkaasti. Sitten hän nojautui eteenpäin ja työnsi päänsä avovaimoni jalkojen väliin. Taistelin etten laukeaisi välittömästi siihen paikkaan. Tanjakin alkoi ääntelehtiä kun Marian kokematon kieli alkoi tehdä temppujaan avovaimoni alapäässä.

Tanja sanoi:

- Älä sitten laukea Marian sisään ettei vaan tuu raskaaksi... voit vaikka laueta mun suuhun.

- Siis mihin, kysin

- No suuhun suuhun. Jos Maria ottaa sun mällit suuhunsa niin pakkohan munkin on ottaa. Sitä paitsi mun suu on tässä jo valmiiksi kohdalla.

En enää pystnyt taistelemaan vaan vetäydyin Marian pillusta ja Tanja veti käsillään kaluni suuhunsa. Samalla Maria jatkoi Tanjan nuolemista ja itse panin Tanjaa yläviistosta. Olin taivaassa ja laukesin suht nopeasti. Tanja vähän yskähti sillä asento ei ollut mikään helpoin hänen kannaltaan. Lauettuani istahdin taaksepäin ja katselin naisia 69 asennossa. Maria oli jo nousemassa kun huomasi minun tulleen, mutta Tanja sanoi:

- Älä vielä, Marja. Sä et oo vielä saanut orgasmia ja must tuntuu et sä oot aika lähellä. Anna mä hoidan sut loppuun.

Ja niin Tanja jatkoi Marian nuolemista ensin nieltyään mällini. Maria alkoi lähestyä orgasmia ja alkoi jo lähes huutaa. Hän ei enää pystynyt keskittymään Tanjaan vaan vetäytyi taaksepäin ja nautti täysillä avovaimoni kielestä. Muutaman minuutin päästä Maria alkoi täristä ja kirkui nautinnosta.

Hetken levehdettyämme pesydyimme ja menimme saunaan. Tanja kysyi Marialta:

- No. Miltäs nyt tuntuu? Oletko saanut sen mitä tarvitsit?

- Todellakin rakkaat ystävät. Olen saanut paljon enemmän. Olen niin onnellinen ja kiitollinen teille.

Hän piti pienen tauon ja jatkoi:

- Jos tarviiitte mitään palveluksia niin oon teidän käytettävissä milloin vaan... ja mitä vaan.

- No jäikös sulla jotain epäselväksi? Jotain kysyttävää seksitä?

- No mitens toi anaaliseksi?

THE END

• Mister X
        Quentas kirjoitti:

(ei ollut tarkoitus pitkittää tarinaa, sori. En tosiaan ollut kirjoittanut koko tarinaa valmiiksi kun julkaisin alun. Ja sitten tuli niin paljon muita kiireitä, että tää viivästyi. Jos kirjoitan vielä niin lupaan kirjoittaa tarinan valmiiksi ennen julkaisua)

Tanja otti lähes laukeamispisteessä olevan kaluni suuhunsa ja näytti Marialle miten se tehdään.
        Tässä kohtaa en edes osannut arvioda kumman tekniikka oli parempi. Ainoa asia mikä esti laukeamiseni oli Tanjan jatkuva keskeyttäminen ja selittäminen:

- Välillä voit tehdä vain kädellä ja suudella vartta sivuilta

...

- Kädellä voi samanasikaisesti purisetella kiveksiä

...

- Myös temmon vaihtelu voi tuntua hyvältä

Samanaikaisesti katselin Mariaa kun hän riisutui. Hänen kroppansa oli uskomattaman hyvässä kunnossa. En ollut sitä ennen huomannut, koska hän käytti normaalisti hyvin löysiä ja peittäviä vaatteita. Nyt hänellä oli päällään enää alushousut, jotka huomasin yllätyksekseni olevan stringit. Maria oli selvästi pidempi kuin Tanja ja hänellä oli todella kiinteä ja sopusuhtainen vartalo. Hänen rintansa olivat todella kiinteät ja yllättävän suuret hänen muuten hentoon vartaloonsa nähden.

Tässä kohtaa Tanja sanoi:

- Ota vielä alushousut pois niin voit harjoitella näitä näyttämiäni tekniikoita.

Maria teki työtä käskettyä. Jos Tanja olisi vielä jatkanut suihinottoa olisin varmasti lauennut, mutta katsoimme molemmat kohti Mariaa kun hän hivutti alushousunsa jalasta. Hän oli lähes posliini, pelkkä todella siististi ajettu ohut kiitorata. Olimme yllättyneitä ja Tanja kysyikin milloin Maria oli alapäänsä ajellut. Hän vastasi tehneensä sen eilen.

Sitten hän lähes hyökkäsi takaisin kaluni kimppuuni. Tuntui kuin hänellä ei olisi mitään estoja. Hetken kuluttua tunsin että en enää
        pystyisi pidättelemään ja sanoin että ihan kohta tulee. Tanja sanoi välittömästi Marialle:

- Tee loppu kädellä ja voit antaa Mikan laueta rinnoillesi tai vaikka lattialle.

Maria nyökkäsi että oli ymmärtänyt, muttei lopettanut. Toistin että nyt tulee. Maria vain jatkoi ja yritin hiukan vetäytyä, mutta Maria piti kiinni enkä pystynyt enää pidättelemään vaan laukesin hänen suuhunsa. Tanja katsoi vierestä hämmästyneenä. Hän ei ollut ikinä antanut minun laueta suuhunsa ja nyt Maria ensikertalaisena otti koko lastini suuhunsa. Ja sitten hän vielä nieli.

Hetken aikaa oli täysin hiljaista kunnes Maria kysyi:

- Teinkö jotain väärin?

Vastasin nopeasti että päinvastoin se oli mahtavaa ja meinasin jatkaa että se oli paras suihinotto ikinä kunnes tajusin, että Tanja voisi loukkaantua. Tanja taisi silti olla vielä hiukan hämmentynyt sillä seuraavat kymmenen minuuttia oli todella hiljaista kun suihkuttelimme ja menimme saunaan. Mietin jo hetken että Tanja katuisi ja miettisi että millaisen seksipedon hän oli luonnut kunnes hän rikkoi hiljaisuuden saunan lauteilla:

- No eiköhän ole aika siirtyä toiseen vaiheeseen.

Tanja istui meidän keskellä ja vei kätensä suoraan Marian jalkojen väliin. Maria ensin hiukan hämmästyi, mutta sitten avasi jalkojaan. Tanja totesi:

- Hyvä. Olet vielä märkä. Ei varmaan tarvita lisää esileikkejä. Nyt sun on varmaan hyvä aika kokea suuseksi ottavana osapuolena.

Sitten Tanja nousi ja meni Marian eteen polvilleen. Hän otti Marian polvista kiinni ja levitti niitä niin että Marian vagina oli vain kymmenen sentin päästä Tanjan kasvoista. Maria käänsi hetkeksi katseensa minuun ja huomasi että olin täysin sokissa. Maria ei kuitenkaan hetkeenkään yrittänyt estellä tai pidättäytyä. Hän oli selvästi täysin avoimin mielin oppimissa kaiken seksistä.

Minä olin kuitenkin entistä järkyttyneempi Tanjasta, jota en ikinä ollut kuvitellut kykenevän edes pussaamaan toista naista. Ja nyt hän oli valmis nuolemaan kaverinsa pillua. Hän sanoi:

- No nyt Mika sinäkin voit oppia jotain suuseksistä.

Ja niin Tanja aloitti. Maria oli hetken vähän hämillään ja haki asentoa kunnes hän alkoi selvästi nauttia ja ääntelehtiä. Itse en tiennyt miten päin olla ja vain tuijotin rakasta avovaimoani parhaan kaverinsa kimpussa. Maria otti kiinni kädestäni ja vei sen rinnoillensa. Hieroin toisella kädellä Marian rintaa ja toisella Tanjan niskaa ja hiuksia. Kaluni oli totta kai tässä vaiheessa jo täydessä asennossa.

Sitten Tanja sanoi että nyt Maria taitaa olla valmis. En tiennyt tarkoitti hän orgasmiin vai penetraatioon. Maria varmasti mietti samaa sillä hän näytti siltä että olisi halunnut Tanjan vielä jatkavan. Tanja kuitenki komensi meidät kaikki ulos saunasta kylpyhuoneeseen.

Hän asetti Marian kylpyhuoneen lattialle istuma-asuntoon ja siirtyi itse hänen taaksensa istumaan niin että he olivat sylikkäin. En enää odotellut lupaa tai merkkiä vaan asetuin lähetyssaarnaaja-asentoon Marian eteen. Aloin hivuttaa kaluani hänen sisäänsä samalla kun Tanja hieroi takaapäin Marian rintoja. Maria oli todella märkä ja sisäänmeno ei ollut kovin vaikeaa. Tanja sanoi hitaasti, hitaasti. Vasta tässä vaiheessa mieleeni juolahti ehkäisy ja sanoin siitä. Tanja vastasi että anna mennä vaan ja Maria hymyili minulle hyväksyvästi.

Tanja oli lämmitellyt Marian niin hyvin että mitään vaikeuksia ei ollut ja vauhti kiihtyi. Pikkuhiljaa Maria pääsi rytmiin mukaan ja
        alkoi ääntelehtiä. Huomasin että Tanjan kädet olivat Marian rinnoilla ja sitten hän liikutti niitä kohti alapäätä ja pian hän hieroi Marian klitorista samalla kun minä panin edestäpäin. Sitten Tanja sanoi että vaihdetaan asentoa ja käski minut selälleen lattialle.

Tanja istutui suoraan naamalleni ja huomasin välittömästi että hän oli todella märkä. Aloin nuolla häntä samalla kun hän sanoi Marialle:

- Ota Mikalta vähän suihin ja sitten mene hänen päällensä.

Maria imi munaani muutaman hetken kunnes Tanja vinkkasi että eiköhön riitä. Maria meni hajareisin päälleni ja kaluni sujahti suht vaivattomasti
        hänen tiukkaan pesäänsä. Maria liikkui todella vaivattomasti päälläni ja huomasi että hän oli harrastanut tanssia. Tanja nojautui eteenpäin ja yritin kurkkia hänen altaan. Näin kuinka Tanjan huulet tavoittivat Marian suun ja he suutelivat. Maria alkoi liikkua entistä nopeampaa ja hänen ääntelynsä voimistui. Tähän kohtaan mumisin Tanjan alta, että tulen kohta. Tanja nousi välittömästi ja nosti Mariankin pois. Marian piti kuulemma ehtiä kokeilla vielä takaapäin asentoa.

Maria käänsi upean takapuolen eteeni ja työnnyin hänen sisäänsä. Olin juuri aloittanut kun Tanja änkesi Marian alle niin että naiset olivat 69 asennossa. Tanja kieli suuteli Marian klitorista samalla kun kaluni pani häntä takaapäin. Maria taisi olla myös melko lähellä orgasmia, sillä hän ääntelehti jo todella voimakkaasti. Sitten hän nojautui eteenpäin ja työnsi päänsä avovaimoni jalkojen väliin. Taistelin etten laukeaisi välittömästi siihen paikkaan. Tanjakin alkoi ääntelehtiä kun Marian kokematon kieli alkoi tehdä temppujaan avovaimoni alapäässä.

Tanja sanoi:

- Älä sitten laukea Marian sisään ettei vaan tuu raskaaksi... voit vaikka laueta mun suuhun.

- Siis mihin, kysin

- No suuhun suuhun. Jos Maria ottaa sun mällit suuhunsa niin pakkohan munkin on ottaa. Sitä paitsi mun suu on tässä jo valmiiksi kohdalla.

En enää pystnyt taistelemaan vaan vetäydyin Marian pillusta ja Tanja veti käsillään kaluni suuhunsa. Samalla Maria jatkoi Tanjan nuolemista ja itse panin Tanjaa yläviistosta. Olin taivaassa ja laukesin suht nopeasti. Tanja vähän yskähti sillä asento ei ollut mikään helpoin hänen kannaltaan. Lauettuani istahdin taaksepäin ja katselin naisia 69 asennossa. Maria oli jo nousemassa kun huomasi minun tulleen, mutta Tanja sanoi:

- Älä vielä, Marja. Sä et oo vielä saanut orgasmia ja must tuntuu et sä oot aika lähellä. Anna mä hoidan sut loppuun.

Ja niin Tanja jatkoi Marian nuolemista ensin nieltyään mällini. Maria alkoi lähestyä orgasmia ja alkoi jo lähes huutaa. Hän ei enää pystynyt keskittymään Tanjaan vaan vetäytyi taaksepäin ja nautti täysillä avovaimoni kielestä. Muutaman minuutin päästä Maria alkoi täristä ja kirkui nautinnosta.

Hetken levehdettyämme pesydyimme ja menimme saunaan. Tanja kysyi Marialta:

- No. Miltäs nyt tuntuu? Oletko saanut sen mitä tarvitsit?

- Todellakin rakkaat ystävät. Olen saanut paljon enemmän. Olen niin onnellinen ja kiitollinen teille.

Hän piti pienen tauon ja jatkoi:

- Jos tarviiitte mitään palveluksia niin oon teidän käytettävissä milloin vaan... ja mitä vaan.

- No jäikös sulla jotain epäselväksi? Jotain kysyttävää seksitä?

- No mitens toi anaaliseksi?

THE END

Loistavaa ! Kirjoita toistekin, mutta mieluummin julkaise vasta valmiina.

Älä ota tätä vakavasti kommentti:Minusta stringit ei ole kenelläkään yllättävää, eihän naiset muita pidäkään, ainakaan jos seksiä tiedossa. Minusta tiukat naisten bokserit on seksikkäämmät.

• Ihana KIITOS
      !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2146
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      40
      2045
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      18
      1920
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      46
      1357
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      73
      1297
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      863
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      56
      772
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      721
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      678
    10. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      50
      676
    Aihe