P. Rouhimo

Helsingissa

Onko kellään mitään kokemuksia kyseisestä p.rouhimo autokorjaamosta itävääylän varrella Helsingissä?

Hinnat ainakin vaikutti kohtuullisilta.

Kiitoksia.

21

4431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sielläns

      huolellista työtä kohtuuhintaan. Olen käyttänyt määräaikaishuolloissa ja kertovat hyvin auton kunnosta.

    • Autobot

      Autoni oli määräaikaishuollossa Rouhimolla. Huolsivat jarrut ja rikkoivat kaupanpäälle tuulilasin, minkä kielsivät - eivätkä korvanneet. Kalliiksi tuli!

      • ymmärrykseni

        Jos autoon korjataan jarrut, niin miten sen tuulilasin saa hajalle ?
        Varmaan samalla tyhjensivät tankkisi ja sudittivat renkaat sileiksi.
        En ole alan ihminen mutta toi meni vähän jo yli......


      • Autobot
        ymmärrykseni kirjoitti:

        Jos autoon korjataan jarrut, niin miten sen tuulilasin saa hajalle ?
        Varmaan samalla tyhjensivät tankkisi ja sudittivat renkaat sileiksi.
        En ole alan ihminen mutta toi meni vähän jo yli......

        Kyse oli vuosihuollossa jossa vaihdettiin m.m. viallinen pissapojan letku. Haluatko tietää mitä muuta vuosihuollossa tehtiin?


      • ymmärrykseni kirjoitti:

        Jos autoon korjataan jarrut, niin miten sen tuulilasin saa hajalle ?
        Varmaan samalla tyhjensivät tankkisi ja sudittivat renkaat sileiksi.
        En ole alan ihminen mutta toi meni vähän jo yli......

        samassa kiinteistössä asuvana aikanaan ymmärrän tuon hyvin.
        Olen ollut bussikuski autokauppias, autokauppaa aloitin 15vuotiaana . 7 pihalla tapahtui mitä sattuu,, mielestäni muistan tuon tuulilasin rikkoutumisen , ota yhteyttä ?


      • Autobot kirjoitti:

        Kyse oli vuosihuollossa jossa vaihdettiin m.m. viallinen pissapojan letku. Haluatko tietää mitä muuta vuosihuollossa tehtiin?

        mitä siinä vuosihuollossa sitten tehtiin ? Kerro minulle


    • Vartsikalainen

      Kyllä on. Vein autoni sinne raidetangon päiden vaihtoon. Tuloksena oli, että myös auton takapää avattiin ja vaihdettiin jarrupalat taakse. Lasku oli ensin 620e :)
      Pienen keskustelun jälkeen lasku aleni satasella, mutta en ollut tyytyväinen vedätykseen. Tällä hetkellä korvausvaatimukset on haussa. Tämä oli törkein temppu mitä kohdalleni on sattunut 24:n vuoden aikana.

      • Kaikkea sitä

        Tuntuu karun hintaiselta raidetangonpäiden ja jarrupalojen vaihdolta.
        Itse 10v autoalalla töissä olleena olen muutaman kerran törmännyt tapaukseen jossa asiakkaan jarrut ovat olleet niin huonossa kunnossa että ovat vaarantaneet liikenne turvallisuuden. Tämän laisissa tapauksissa on 2 vaihtoehtoa: Korjata jarrut tai jättää auto kasaamatta jolloin sillä ei pääse liikkeelle.
        Tosin jos päätyy jarrujen korjaukseen olisi siitä varmaan ihan hyvä ilmoitella asiakkaalle...


      • Kaikkea sitä kirjoitti:

        Tuntuu karun hintaiselta raidetangonpäiden ja jarrupalojen vaihdolta.
        Itse 10v autoalalla töissä olleena olen muutaman kerran törmännyt tapaukseen jossa asiakkaan jarrut ovat olleet niin huonossa kunnossa että ovat vaarantaneet liikenne turvallisuuden. Tämän laisissa tapauksissa on 2 vaihtoehtoa: Korjata jarrut tai jättää auto kasaamatta jolloin sillä ei pääse liikkeelle.
        Tosin jos päätyy jarrujen korjaukseen olisi siitä varmaan ihan hyvä ilmoitella asiakkaalle...

        Korjaamo on aina velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle jos tehdään muuta kun pyydettyä .
        Toki sellainen kaukaa haettulaki on ettei saisi antaa asiakkaalle epäkuntoista ajoneuvoa.
        Se EI ole mikään oikealakipykälä vaan Korjaamonkusetusta tai ,,, mitä


    • dives

      Kuulostaa vähän ihmeelliseltä et joku lähtee etupäästä huvin vuoksi tarkistelemaan tai vaihtamaan jarruja ilman lupaa.

    • J T

      Vein etupyörän laakerinvaihtoon.

      Ei arviota hinnasta, soitellaan, sanottiin. Tein sen virheen, että vein oman osan kanssa, joten eivät päässeet myymään osaa. Päättivät sitten laskuttaa työstä ihan tosissaan.

      Sanoivat päivän päätteeksi, että nyt voi hakea. kolme tuntia á75 euroa ja pientä muuta kulua päälle. Kaksi ja puolisataa laakerin vaihdosta, eikä sisältänyt osaa, joka oli siis oma.

      Kysyin asiasta useampaan kertaan, vetivät vain herneen nenään. Omistaja tuli paikalle, sanoi ensin että syytä Mersua, kun taulukko sanoo, että noin paljon voi laskuttaa. Eli eivät laskuttaneet ajasta, vaan jostain taulukosta. Ihmettelin tätä, niin omistaja sanoi, että suu kiinni tai mä pistän sut pakettiin.

      Että sellainen paikka.

      KIERTÄKÄÄ KAUKAA.

    • Pertsa

      Itse vein oman autoni myös huoltoon ko. liikkeeseen jotta vaihtaisivat takapuskurin uuteen ja kojelaudan valot toimimaan (meni onneksi vakuutuksen piikkiin.) Oli muuten surkeinta palvelua ikinä. Äijät vaan hortoilevat ympäri huonetta vaikka huomasivat että asiakas astui sisään. Tyhmänä sitten seisoin siinä varmaan 10minuuttia ja yritin vähän kysyä ohikäveleviltä että "anteeksi, oisin autoa tuomassa tänne". No, kyllä siinä hyvän seisoskelun jälkeen joku sitten tulikin puhumaan. Kysyin siinä samalla mikä olisi hinta-arvio etupuskurin halkeaman korjaamiseen, sanoivat että 600 euroa. Kysyin viereisestä kilpailevasta liikkeestä myös arviota samasta työstä, sanoivat että 300 euroa. Laskutus ainakin on selkeästi ihan mielivaltaista ja naurettavaa, onneksi ei tarvinnut omasta pussista maksaa näitä.
      Rikkoivat sitten kuitenkin korjauksen kaupanpäälle radioni kun kojelaudan valot laittoivat toimimaan. Soitin heti takaisin ja sanottiin vaan vittumaisesti että "joo, en tiedä mikä siinä on, ei mitään hajua joo oot varmaan ite jotain tehny sille että tänne et sitä autoa ainakaan enää tuo." No, pari päivää yritin niitä laittaa itse ja vittuuntuneena soitin uudestaan ja eri mies vastasi puhelimeen ja pyysi tuomaan auton sinne.
      Yllätys oli kuitenkin suuri kun hain autoa uudestaan pois: omistaja lätkäisi laskun ilmoittamatta eteeni radioni "korjauksesta", mikä oli heidän rikkoma. Oli pakko maksaa kun uhkailivat ettei avaimia tipu ennenkuin maksat. Lähdin vihaisena ajamaan pois ja huomasin että radio repsottaa puoliksi ulkona. n. 40 ajetun kilometrin jälkeen koko paska luiskahti ulos paikoiltaan. Nyt kuluttajariitalautakunnan kanssa selvitellään syyllistä kun eivät suostu maksamaan takaisin tai korjaamaan. KIERTÄKÄÄ TÄMÄ PAIKKA KAUKAA!

    • no more

      laittoivat mummon autoon iskarit väärin päin ja veloittivat 700 ekeä ja toistamiseen mummeli maksanut pitkän pennin. itiksen ja liikkeen viereisellä katsastusasemalla suositellaan tätä kovahintaista paikkaa. opiksi otettu ei mennä enään. katsastuksen jälkeen muuten auto alkoi vinkumaan...joka huomasi tämän vian nyt muttei vuosi sitten. suositteli paikkaa.

    • Jonne Louhemäki

      Taitaa olla sama kirjoittaja J T, Perts ja no more. :)

      Minulla ei ole pahaa sanottavaa kyseisestä korjaamosta, olen käyttänyt kyseistä korjaamoa noin 5 v palvelutaso on aika heikkoa mutta laatu on sitäkin parempaa.
      Viimeisen 5 v aikana auto ei ole hylätty tai huomautettu katsastuksessa kertakaan.
      Omasta mielestäni hinnat on aika normaalit.

      • Kukalie213

        Kyllähän tuosta kirjoitusasusta jo tyhmempikin huomaa, että kolme eri kaveriahan siellä selkeästi kirjottelevat. :) Taitaa itse omistaja vaan tulla kehumaan täällä nyt putiikkiaan ettei vaan viimesetki asiakkaat katoais tuolta saatanan roskalavasta.


    • Tyytyväinen

      Taksi suositti Rouhimoa ja olen ollut tyytyväinen: kerran pyysin akun vaihtoa kun ikää akulla oli jo 11v, mutta totesivat että iästä huolimatta toimii edelleen hyvin. olisivat voineet rahastaa kun kerran ihan tätä pyysin, mutta toimivat niin kuin oikein on. ja 2v on akku edelleen alkuperäisenä ja toimii.

      Äsken kävin korjauttamassa peilin. Kun maksun aika tuli, sanoivat ettei maksa mitään kun ei mikään iso työ ollut. Noh, itse en ko työtä olisi kuitenkaan pystynyt suorittamaan, joten minulle työ oli arvokas.

      • Ei niin tyhmä

        Aika ihme jos akku kestää 11 vuotta silloin kun sai venäläisiä ja puolalaisia suolahappo akkuja kesti tuon joten jos 5v kestää niin vaatii jo lämpimän tallin. nyt alkaa jo olla huumoria ilmassa, ensinnäkin jos sellaisia akkuja olis ne myytäisiin päivässä loppuun.


      • Ihan ok
        Ei niin tyhmä kirjoitti:

        Aika ihme jos akku kestää 11 vuotta silloin kun sai venäläisiä ja puolalaisia suolahappo akkuja kesti tuon joten jos 5v kestää niin vaatii jo lämpimän tallin. nyt alkaa jo olla huumoria ilmassa, ensinnäkin jos sellaisia akkuja olis ne myytäisiin päivässä loppuun.

        Olen vanhaa harrasteautoani ko. lafkassa käyttänyt useamman kerran ja aina ollut asiallista meininkiä. Asiakaspalvelu nyt on mitä on, mutta pääasia eli auto on jokaisella kerralla saatu kuntoon eikä ole tarvinnut valittaa.


      • Edelleenrisoo

        Matkailuautooni jäähdytysnesteen vaihdettuaan oli nestettä liian vähän, lämmönsäätö kylmäasennolla joten ei ollut ilmeisesti joka paikka täyttynyt. Niinhän siinä kävi, että kannen tiiviste paloi. Vastauksena ylimielistä naurua ja vähättelyä tyyliin ” kuule me on näitä hommia jo niin kauan tehty ettei tuollaisia mokata”.
        Tällä hetkellä näyttää jaloillaan valinneita olevan enemmänkin, liikkeen suunta alaspäin, enää yks mies töissä. Bra.


    • Virittäjää

      Kotimaista laatu huoltoako? Tonnin peltityö maksoi vain kolme ja puolisataa, kehän ulkopuolella!

    • Anonyymi

      Täydellinen roistojen paikka , säkällä saa jopa hyvän korjauksen !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe