Airsoft, aloitus ikänne?

Airsoftaaja^

Kiinnostaisi hieman minkäs ikäisenä itse olette aloittaneet airsoftin? Itse aloitin kun olin 15v.

53

1517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bhjbhjbhj

      12 .

      • L96 Tarkkaampuja

        12


    • ?softaaja?

      aloitin 11v.

      • Airsoftaaja^

        Millä aseella aloititte?


      • yeaaaaaaa

        Aloitin 10.v pelaamaan jollain ihan huonol vempul . mutta olin jo täyttämäs 11.v sit sain KWC p99 ja nyt joulun saan 150-200:lla ostaa airsoft kamaa


    • "V V"

      Pienempänä aloittelin vemputtimilla. Nyt olen 13, ja olen harrastanut airsoftianoin 2 vuotta eli olin jotain 11...Oho, olinko mä tosiaan niin pieni!?

    • alotin...

      pari päivää sitten ja olen 11v. Sain SRC AK-47 Beta Spetsnazin.

    • Softaaja_Pike

      Aloitin 12 vuotiaana UHC vemppu pistoolilla ja vähän aktiivisemmin aloin softata kun olin 13 vuotta...Sillon ostin TM mp5 a3 vempun...Nyt on sähkö ja oon 15v.

    • max-ium

      Vempuilla 12v. Ja siirryin sähköön 14v. Nyt olen 15v.

      • 10 vuotiaana, mutta tuolloin pelaaminen tapahtui erittäin harvoin uhc:een vempulla luvattomassa perämettässä...

        Voisi ostaa taas vempun ja lähteä uudstaan verkkareissa pelaamaan ;D


      • Axusoft
        yber_softaaja kirjoitti:

        10 vuotiaana, mutta tuolloin pelaaminen tapahtui erittäin harvoin uhc:een vempulla luvattomassa perämettässä...

        Voisi ostaa taas vempun ja lähteä uudstaan verkkareissa pelaamaan ;D

        Olin 12 kun aloitin. Melkein 13. Ja aloitin ASG:n Spas-12 halppiksella.


      • villesaku
        Axusoft kirjoitti:

        Olin 12 kun aloitin. Melkein 13. Ja aloitin ASG:n Spas-12 halppiksella.

        ja minulla 9v niillä uhc vempuilla nyt 10 v ja sähkölla nykyään


      • joku
        villesaku kirjoitti:

        ja minulla 9v niillä uhc vempuilla nyt 10 v ja sähkölla nykyään

        No mä alotin vähä aikaa sitte. Ase on joku cyman halpisvemppu.10v P.S kannattaako ostaa a4a:sta
        AK-47 Speznatz?Vai tavallinen sähkö AK-47?


      • softe
        joku kirjoitti:

        No mä alotin vähä aikaa sitte. Ase on joku cyman halpisvemppu.10v P.S kannattaako ostaa a4a:sta
        AK-47 Speznatz?Vai tavallinen sähkö AK-47?

        mä alotin 11v tm usp:llä ja sulle joku älä osta mitään a4a kaupasta koska aseet ovat ns. "kiinapyssyjä" eli huonoja, osta miellummin marui, g&p tai classic army


      • Softaaja_Pike
        yber_softaaja kirjoitti:

        10 vuotiaana, mutta tuolloin pelaaminen tapahtui erittäin harvoin uhc:een vempulla luvattomassa perämettässä...

        Voisi ostaa taas vempun ja lähteä uudstaan verkkareissa pelaamaan ;D

        on aika hupasaa sen jälkeen kun on pelaillu vähän isommalla/tehokkaammalla aseela.

        Me tehään niin omassa porukassa jos ei tuu tarpeeks väkee softaan niin me softataan vemppu pistooleilla yleensä jonkun kotipihassa...

        keksitään uusia taktiikkoja, ammutaan metrin päästä huti, ammutaan metrin päästä tyhjällä aseella, kaivaudutaan koko tiimi kuuseen ja vihut peruna peltoon, heitellään epätoivosena muovi puukkoo jne.

        teitä ei varmaan kiinnosta enempää...

        kanaattaa kokeilla!
        :D


      • Axusoft
        Softaaja_Pike kirjoitti:

        on aika hupasaa sen jälkeen kun on pelaillu vähän isommalla/tehokkaammalla aseela.

        Me tehään niin omassa porukassa jos ei tuu tarpeeks väkee softaan niin me softataan vemppu pistooleilla yleensä jonkun kotipihassa...

        keksitään uusia taktiikkoja, ammutaan metrin päästä huti, ammutaan metrin päästä tyhjällä aseella, kaivaudutaan koko tiimi kuuseen ja vihut peruna peltoon, heitellään epätoivosena muovi puukkoo jne.

        teitä ei varmaan kiinnosta enempää...

        kanaattaa kokeilla!
        :D

        Softaatte jonkun kotipihassa?!


      • Softaaja_Pike
        Axusoft kirjoitti:

        Softaatte jonkun kotipihassa?!

        mä siis asun maalla ja pihaa, mettää ja peltoo riittää aika paljon...


      • Axusoft
        Softaaja_Pike kirjoitti:

        mä siis asun maalla ja pihaa, mettää ja peltoo riittää aika paljon...

        Jaa no jos ei ole muita pihoja lähellä niin ei sitten mitään.


    • jusa546

      Aloitin airsoftin 11 vuotiaana. En kyllä ole harrastenut kauaa. Aloitin kesällä ja nyt on jo kunnon kamat tai ainakin ase XD. Aseena minulla on MP5K PDW.

      • Axusoft

        Olet ostanut jo sähkötoimisen aseen, kun olet softannut ~4kk? Vähä siisti juttu.


    • team lohipato

      9 vuotta vanhana (vempuilla)

      • yhj

    • aletin 9 veen ja oon 10 vee ja alotin jollai pumpparil jasit ostin KWC CO2 sig sauer p20022 ja on vieläkin ja lisäks G&G RK 47 ja oon osta mas maruin sig552 M100 jousel ja 5 lippaal ja tarkkuus piipun ja on jo 200€

      • dadaaaaaaaaaaaaaaaaa

        joskus 2003 aloitin vempuilla, jonka jälkeen tuli sähköjä kaasuja sun muita. Lopettelin 2008. Nyt eilen ostin kaasupistoolin kun aloittelen uudelleen ja samalla tilailin kasan viritys osia. Ikä 18


      • minä poika
        dadaaaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        joskus 2003 aloitin vempuilla, jonka jälkeen tuli sähköjä kaasuja sun muita. Lopettelin 2008. Nyt eilen ostin kaasupistoolin kun aloittelen uudelleen ja samalla tilailin kasan viritys osia. Ikä 18

        Aloitin 10 v. Aseella Marui MPL.


      • dragon2341
        minä poika kirjoitti:

        Aloitin 10 v. Aseella Marui MPL.

        8-9w romulla vempulla lähes 11w vsr-10 ja nyt on kaasu vsr-10 lisänä


      • Joku Airsoftaaja

        Ei kandee jousitoimista, olen sitä mieltä.


    • ooks sä vähä vammane

      Taas nähdään että kuulia ampuvat idiootit ovat ikäisiään tyhmempiä.
      Olet joko jälkeenjäänyt tai muutenvain tyhmä opettele yhdyssanat vammainen.

    • Jutii-putti

      Oon pian 12 ja aloitan nytten muttta en osta muutamaan vuoteen (tai kuukauteen synttärit lähellä)sähkötoimista.

    • M9

      12 vuotiaana eka ase Marui m92f military hop upilla (vemppu)

    • xXxpööxXx
    • ak-47 commando
      • suomi23

        ei vittu kun on hauskaa lukea 5 vuotta vanhoja tekstejä. joku on silloin ollut 13 mutta nyt se onkin jo ollut armeijassa


    • donzanbe13

      11

    • Kwc G17

      Viikon harrastanu ja olen 15

    • STALKER

      12 ja vuos sit alotin :DDDD oon paras softaa toisinku te

    • Joku Airsoftaaja

      Aloitan varmaan keväällä kun saa kaikki varusteet kasaan eli en kerrallaan osta mulla on jo ase, kantolaukku ja se aseesee laitettava kantohihna. Ja olen nyt 11v. Eli mulla on cm16 se ase, ja sitten mulle vois vähän kertoa näistä airsoft paikoista missä voi tosiaankin airsoftaa. Kyllä itekkin johonkin ryhmään varmaankin meen että niistä vois kertoo enemmän elikkäs asun Vantaalla jos siihen lähelle sattuis joku paikka. (8.1.2012)

      • Joku Airsoftaaja

        Korjaan vähän: Kyllä itekkin johonkin ryhmään varmaankin meen että niistä ryhmistä vois kertoo vähän enemmän. Elikkäs asun Vantaalla jos siihen lähelle sattuis joku ryhmä.


    • joku

      kato "pks-airsoft" sivut ja peli kalenteri

    • aloitin viime viikolla softauksen... oon 9v ja ul on halpahalkista ostettu pistooli... se makso joytrai 5$ säästän s-marketissa olevaan pislaan se maksaa 9$ sen lähtö nopeueft on varmaa joytai 200 ku oikeesrki on kotai 1200ms muhn poistoooli lla pärjää patemmin mitä mun ksverin ämpeevitossella ja mun kaverilla on myös ämneljä... ämkäsin ase mitä tiiän omn semoonen haulikkki mikä kmaksaa 19$ proairsoftiisa...sen lähtö npopeuest on jottai 500ms

      • suomivoittisveitsin

        vi*** jonne opettele kirjottamaan


    • suomivoittiusan

      11v alotin ja oon 12v ja on vieläkin 15e jouspisla ku se on toiminu hyvin

    • jomppa1234321

      Ite sain ensimmäisen aseeni vuonna 2008, kun olin 11v. Se oli Double Eaglen G36C, eli sama kuin tuo.

      http://www.proairsoft.com/acatalog/GSG_s_hk_aseet.html

      Siitä vuosi, niin sain Maruin vemppu scorpionin, jolla sitten pelasin kavereiden kanssa. ja vuonna 2010, kävin ekaa kertaa pelaamassa seurassa. Ja seuraavana vuonna liityin seuran jäseneksi. Ja nyt huomenna ekaa kertaa pelaamaan tänä vuonna. Pääaseena viritetty Kalash:n AK-74 ACOG-tähtäimellä 102m/s 20 kuulaa sekunnissa ja MOSFET-piiri asennettuna. :)

    • 9vpumpparil

      9v pumppuhaulikolla

    • 14225

      9v mut en sillon sotinu (eli toisin sanoen harrastin markkina romu aseiden keräilemistä. ei mitää järkee...) vasta ku olin 10v rupesin sotimaan ja netistä tilatul haulikol

    • pasi

      9

    • pro.airsoftaaja

      10v.Alotin G&G Xtreme .45, Maruin Glock 17 ja Maruin M733 Commandolla, ostin paketin! Nyt taitaa olla 7 lipasta King Armsin 4 120 kuulan mid cappia,D-Boys 300 kuulan hig cappi ja 2 Maruin vakio 68 kuulan lipasta.

    • TROLOLOLOLZ

      Lol alotin 3 kuukautisena. TROLOLOLOLOL

    • Sam121

      14v beta speznazilla ja myöhemmin maruin colt gbb.

    • fairy2357

      aloitin ku olin 9v pelasin jollain vempulla oon nytte 15v sain just A&K SVD dragunovin eli oon menny 6 vuotta softia

    • mustakaapu

      alotin 10v kwc vemppupislalla sitten ostin cybergunin haulikon (puujäljitelmän)

      nyt mulla on tilauksessa gsg g36c .

    • pikku-Sotilas

      Aloitin 10v vuokraaseella joka oli Beretta 92 arki kielessä M9. En tiedä merkkiä-

    • softaaja_

      alotin 9v jollain vemppuspistoolilla ja sitte pumpparilla nyt oon cybergun ak47:lla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe