Wolfquest

alo1ttelija

Minulla on se demo , mutta en tajua siitä mitää,
Mitä siinä pitää tehdä? olen saalistanut, tavannut susia, mutta en tajua mitä siinä pitää tehdä?
Pystyykö demossa merkata reviirin? ku videossa voi :p
Entäs ne muut sudet? Kun menen tapaamaan niitä , en tajuu yhtää? Pitääks mun etsiä mun perhe vai?
Ku alussa jotain että 2 vanha susi jne...ja sit jotain perheestä :P

Yhtää en tajuu :\

144

8719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moongarm

      Luulisin, ettei tuossa demo versiossa voi oikein tehdä mitään kunnolla. Itse joulukuussa julkaistavassa internet pelissä voi vasta muodostaa lauman ja puolustaa reviiriä muilta laumoilta (joka on pelin idea).
      internet pelissä laumasi muodostuu muista pelaajista, jotka ovat luoneet sinne susi hahmon jne. :)
      Demossa vasta näytetään, millainen se peli on, ja millaisilla susilla voi pelata jne.
      odottelen innolla joulukuuta, että pääsen pelaamaan. :D

      • Suden nimi: Kiba

        Miten voi saada susia laumaan?
        Mulla juoksee vaan puoliso vieressä....
        Haluisin enemmän susia laumaani....
        (puhun Amethyst Mountain deluxe: sta


      • suden nimi: Della
        Suden nimi: Kiba kirjoitti:

        Miten voi saada susia laumaan?
        Mulla juoksee vaan puoliso vieressä....
        Haluisin enemmän susia laumaani....
        (puhun Amethyst Mountain deluxe: sta

        Seuraavassa lisäosassa sinun sudelle ja sen puolisolle tulee pentuja. Ne kasvavat ja niistä tulee laumasi. :D


      • Yks vaan, alkaa K kirjaimel...
        Suden nimi: Kiba kirjoitti:

        Miten voi saada susia laumaan?
        Mulla juoksee vaan puoliso vieressä....
        Haluisin enemmän susia laumaani....
        (puhun Amethyst Mountain deluxe: sta

        Oletko ottanut tuon Kiban wolf's Rainista ? Ò.ó
        Sillä jos olet matkinut niin on mennyt jo liian pitkälle sillä matkiminen on kielletty suomen laissa !! >.< ET HASTALA VISTA !!


      • Kiba, the real one.
        Yks vaan, alkaa K kirjaimel... kirjoitti:

        Oletko ottanut tuon Kiban wolf's Rainista ? Ò.ó
        Sillä jos olet matkinut niin on mennyt jo liian pitkälle sillä matkiminen on kielletty suomen laissa !! >.< ET HASTALA VISTA !!

        Ihan tiedoks vaan ennenkun ees kävin koko SUomi24 nelosessa niin mun suden nimi oli Kiba. Ja WolfQuest:issa on kuule aika monta Kibaa. o::::


      • ShiroAki(se sama hyyppä)
        Kiba, the real one. kirjoitti:

        Ihan tiedoks vaan ennenkun ees kävin koko SUomi24 nelosessa niin mun suden nimi oli Kiba. Ja WolfQuest:issa on kuule aika monta Kibaa. o::::

        No jaa.. mut, en puhukkaan nytten wolfquestista vaan wolf's rainista. V.V'' mut en haluais haastaa
        muitten kanssa riitaa.. :/


      • noreth
        Yks vaan, alkaa K kirjaimel... kirjoitti:

        Oletko ottanut tuon Kiban wolf's Rainista ? Ò.ó
        Sillä jos olet matkinut niin on mennyt jo liian pitkälle sillä matkiminen on kielletty suomen laissa !! >.< ET HASTALA VISTA !!

        KUULE, WOLFQUESTISSA ON MILJOONA KIBAA, LOL, AIKA TYHMÄ SYY ALKAA KINAAMAAN!!!


      • KamuruChan
        noreth kirjoitti:

        KUULE, WOLFQUESTISSA ON MILJOONA KIBAA, LOL, AIKA TYHMÄ SYY ALKAA KINAAMAAN!!!

        Krhm.. kysäsin vain et en alottanu mitään paskaa vääntämään niinkun sä ja tää suomi24 on ihan perseestä.. >X3


      • Chabe
        Yks vaan, alkaa K kirjaimel... kirjoitti:

        Oletko ottanut tuon Kiban wolf's Rainista ? Ò.ó
        Sillä jos olet matkinut niin on mennyt jo liian pitkälle sillä matkiminen on kielletty suomen laissa !! >.< ET HASTALA VISTA !!

        Kuules nyt, tää on ehkä vähän myöhässä, mutta musta on tosi TYHMÄÄ tollei höpöttää. Se ei ensinnäkään oo mikään HIRVEE RIKOS, jos nimeää pelihahmonsa jonkun muun nimellä. Kyllähän joku voi laittaa pelinimekseen vaikka Anneli, eikä kukaan Anneli tuu valittaan tai poliisit pidättään koska se on "matkinut Annelia!". Toisekseen voishan sun nimeskin olla (WolfQuestissä) vaikka Spirit, eikä Dreamworks siitä pillastu! (Hyvin lohkastu, pillastu!) Tarvii tehä hirvee SHOW siitä et jonkun PELIHAHMON nimi on Kiba!!!!!!! Lapsellista JA naurettavaa!

        P.S. Jotta välttäisin nää tyypilliset " Ei sunkaa tarvii noin sairaasti meuhkata "- vastaukset, nii sanonpahan vaa että mun asiani on vähän eri kun joku "Sun sutes nimi on Kiba WolfQuestissä, ja se on kiellettyy koska maailmassa on elokuva jossa on susi nimeltä Kiba!" Höl-mö-ä!


      • KamuruChan
        Chabe kirjoitti:

        Kuules nyt, tää on ehkä vähän myöhässä, mutta musta on tosi TYHMÄÄ tollei höpöttää. Se ei ensinnäkään oo mikään HIRVEE RIKOS, jos nimeää pelihahmonsa jonkun muun nimellä. Kyllähän joku voi laittaa pelinimekseen vaikka Anneli, eikä kukaan Anneli tuu valittaan tai poliisit pidättään koska se on "matkinut Annelia!". Toisekseen voishan sun nimeskin olla (WolfQuestissä) vaikka Spirit, eikä Dreamworks siitä pillastu! (Hyvin lohkastu, pillastu!) Tarvii tehä hirvee SHOW siitä et jonkun PELIHAHMON nimi on Kiba!!!!!!! Lapsellista JA naurettavaa!

        P.S. Jotta välttäisin nää tyypilliset " Ei sunkaa tarvii noin sairaasti meuhkata "- vastaukset, nii sanonpahan vaa että mun asiani on vähän eri kun joku "Sun sutes nimi on Kiba WolfQuestissä, ja se on kiellettyy koska maailmassa on elokuva jossa on susi nimeltä Kiba!" Höl-mö-ä!

        Juu, arvaas mitä.. kirjotin ton joskus vuonna nakki ja makkara ja ei nyt kiinnosta minkä nimi on mikäki mut voin sanoo suoraa et ei tei tarvii käydä sössöttää koska en ees käy täällä oikei x3 sitä paitsi ei tuo kiba nimi kyl haittaa.. mut jos joku olis keksiny sen iha ite sillee, nii kyl se sit haittaa..

        kerra yks kävi sössöttää miulle thunder nimestä ku miun jonku ukon nimi oli thunder tai jtn : /

        mut en käy haastaa kenenkääkaa riitaa.. olin sillo viel joku 1v pirpana vissii ku kirjotin ton x_x''

        Mut ei ketää kyl kiinnosta nää miun sössötykset.. ja älkää luulkokkaa et tuo tei sössötys vaihto miun mieltä! u__u''


      • Kampela (KamuruChan)
        Chabe kirjoitti:

        Kuules nyt, tää on ehkä vähän myöhässä, mutta musta on tosi TYHMÄÄ tollei höpöttää. Se ei ensinnäkään oo mikään HIRVEE RIKOS, jos nimeää pelihahmonsa jonkun muun nimellä. Kyllähän joku voi laittaa pelinimekseen vaikka Anneli, eikä kukaan Anneli tuu valittaan tai poliisit pidättään koska se on "matkinut Annelia!". Toisekseen voishan sun nimeskin olla (WolfQuestissä) vaikka Spirit, eikä Dreamworks siitä pillastu! (Hyvin lohkastu, pillastu!) Tarvii tehä hirvee SHOW siitä et jonkun PELIHAHMON nimi on Kiba!!!!!!! Lapsellista JA naurettavaa!

        P.S. Jotta välttäisin nää tyypilliset " Ei sunkaa tarvii noin sairaasti meuhkata "- vastaukset, nii sanonpahan vaa että mun asiani on vähän eri kun joku "Sun sutes nimi on Kiba WolfQuestissä, ja se on kiellettyy koska maailmassa on elokuva jossa on susi nimeltä Kiba!" Höl-mö-ä!

        itteniki tuo oli vähä lapsellista ku katoin tota xDD


      • KamuruChan
        Kampela (KamuruChan) kirjoitti:

        itteniki tuo oli vähä lapsellista ku katoin tota xDD

        itteniki mielestä* tuli kirjotus virhe.....

        mut nyt lopetan tän vammaamisen täs heya! 8 /


      • PARAS PELI <3
        Suden nimi: Kiba kirjoitti:

        Miten voi saada susia laumaan?
        Mulla juoksee vaan puoliso vieressä....
        Haluisin enemmän susia laumaani....
        (puhun Amethyst Mountain deluxe: sta

        no siinä Creek tai mikä se olikaan niin siin sit voi savaada pentui :) ja varmmaa niist pennuist tulee sitä laumaa ja sit o se kumppani ja sit se toine ni mä ai paina näit näppäimii ni susi alkaa juosta QW :) mu varmmaa sit ku ne pennut kasvaa ni ne varmaa saa kumppanit ja pennut ja liittyy laummaa ajatteli mut enoo varma omien susieni nimet ovat RIKI , FUJI , GINGA , HOPEA , STAR ja DAISUKE :) tosi kiva peli ! muute lmpieläimini ovat Susi ja Koira koirien roduista suosikkeja ovat Akita , Alaskanmalamuutti , Siperianhusky , Eskimokoira , Alaskanhusky ja Saksanpaimenkoira ja pienistä koirista ovat Shiba inu ja Alaskan klee kai :)


      • ?

        Kun olen kirjautunut niin miten pääsen peläämään


      • VITUN TYHMÄ
        ShiroAki(se sama hyyppä) kirjoitti:

        No jaa.. mut, en puhukkaan nytten wolfquestista vaan wolf's rainista. V.V'' mut en haluais haastaa
        muitten kanssa riitaa.. :/

        VITUN KUSIPASKAPÄÄ ÄÄLIÖ MITÄ HELVETIN MATKIMISTA SE ON PASKAPÄÄ HAISTA VITTU SAATANAN PELLE.


      • Anonyymi
        VITUN TYHMÄ kirjoitti:

        VITUN KUSIPASKAPÄÄ ÄÄLIÖ MITÄ HELVETIN MATKIMISTA SE ON PASKAPÄÄ HAISTA VITTU SAATANAN PELLE.

        Hei en tahtois valittaa mut ei tollai tartte puhuu


    • Hipsan

      Moi.
      Mulla on kans se demo. Mistä sieltä löytää niitä toisia susia? Itse olen löytänyt vain kojootteja, jäniksiä ja hirviä, mutta susia ei ole tullut vastaan....

      • alo1ttelija

        Siel yläkulmassa on sellanen kartta, siin näkyy suden kuva , seuraat sitä niin kauas et löydät suden :D


      • Hipsan

        Moi, taas. Netissä sanottiin että singleplayerissa pitäis ettii itelleen puoliso, ja että se löytyy kun yrittää tarpeeksi. Toisessa paikassa on yleensä Druid female/male, ja toisessa taas Agate female/male, mutta tänään minulla paikassa jossa on aina druid, olikin joku l-alkuinen naaras susi, mun susi oli poika. Mutta juuri sillon mun pitikin lähtee koneelta, joten en tiädä oliko se sitten se puoliso...:(


      • ...
        Hipsan kirjoitti:

        Moi, taas. Netissä sanottiin että singleplayerissa pitäis ettii itelleen puoliso, ja että se löytyy kun yrittää tarpeeksi. Toisessa paikassa on yleensä Druid female/male, ja toisessa taas Agate female/male, mutta tänään minulla paikassa jossa on aina druid, olikin joku l-alkuinen naaras susi, mun susi oli poika. Mutta juuri sillon mun pitikin lähtee koneelta, joten en tiädä oliko se sitten se puoliso...:(

        http://www.wolfquest.org/game_info.php


      • WolfQuestin pelaaja
        ... kirjoitti:

        http://www.wolfquest.org/game_info.php

        Hei!löysin mulle nartun...sitten siihen tuli et mun susi on paritellu sen kaa.Mut mitä SITTEN PITÄÄ TEHÄ?!PLIIS JOKU VOIIS AUTTAA TULEEKO SIITÄ PENTUJA VAI?


      • WolfQuestin pelaaja
        WolfQuestin pelaaja kirjoitti:

        Hei!löysin mulle nartun...sitten siihen tuli et mun susi on paritellu sen kaa.Mut mitä SITTEN PITÄÄ TEHÄ?!PLIIS JOKU VOIIS AUTTAA TULEEKO SIITÄ PENTUJA VAI?

        Löydät nartulles tai urokselles tällee parin sun pitää käydä jokaisen alueella ja jutella niitten kaa
        sit meet vikana amethyst mountainille ja sitten siihen tulee joku lappu ja otat sitten siitä paikalta parin...nii mu pitää tietää mitä se sydän tarkottaa ylhäällä vasemmass kulmassa ja mitä pitää tehä kun on löytäny itelleen nartun ja miten se voi pyytää laumaan...pliis help me!


      • WolfQuestin pelaaja
        WolfQuestin pelaaja kirjoitti:

        Löydät nartulles tai urokselles tällee parin sun pitää käydä jokaisen alueella ja jutella niitten kaa
        sit meet vikana amethyst mountainille ja sitten siihen tulee joku lappu ja otat sitten siitä paikalta parin...nii mu pitää tietää mitä se sydän tarkottaa ylhäällä vasemmass kulmassa ja mitä pitää tehä kun on löytäny itelleen nartun ja miten se voi pyytää laumaan...pliis help me!

        Tartteen näissä asioissa apua.

        1.Miten nartun kanssa voi tehdä lauman.
        2.Miten voi merkata reviirin.
        3.Miten nartun voi pyytää laumaan.
        4.Miksi narttua ei näe enään sen jälkeen.
        5.Siinä lukee että on paritellut nartun kanssa mutta tuleeko siitä se lauman jäsen!jos tulee niin syntyykö muuten sudenpentu.ja sitten on kiva lauma? JOS JOKU VASTAA NÄIHIN NIIN SE ON PARAS!!!


      • WolfQuestin pelaaja
        WolfQuestin pelaaja kirjoitti:

        Tartteen näissä asioissa apua.

        1.Miten nartun kanssa voi tehdä lauman.
        2.Miten voi merkata reviirin.
        3.Miten nartun voi pyytää laumaan.
        4.Miksi narttua ei näe enään sen jälkeen.
        5.Siinä lukee että on paritellut nartun kanssa mutta tuleeko siitä se lauman jäsen!jos tulee niin syntyykö muuten sudenpentu.ja sitten on kiva lauma? JOS JOKU VASTAA NÄIHIN NIIN SE ON PARAS!!!

        MISTÄ SAA EI DEMO VAAN SE OIKEA!TOISTAN!MISTÄ SAA EI DEMO VAAN SE OIKEA!ONKO SE TULLU JO KAUPPOHIN!OSTAN SEN SANOKAA KUN EN TIIÄ!TOISTAN VIELÄ!MISTÄ SAA SEN OIKEAN EI DEMOA!SIINÄ ON PAREMPI KRAVIIKKA VOI VALITA KENTÄ JA VOI MERKITÄ REVIIRIN!


      • ....

        Karhuja on oikeassa versiossa. Jos olet Monipelissä niin kyllä susia tulee..


      • hipsan
        WolfQuestin pelaaja kirjoitti:

        Tartteen näissä asioissa apua.

        1.Miten nartun kanssa voi tehdä lauman.
        2.Miten voi merkata reviirin.
        3.Miten nartun voi pyytää laumaan.
        4.Miksi narttua ei näe enään sen jälkeen.
        5.Siinä lukee että on paritellut nartun kanssa mutta tuleeko siitä se lauman jäsen!jos tulee niin syntyykö muuten sudenpentu.ja sitten on kiva lauma? JOS JOKU VASTAA NÄIHIN NIIN SE ON PARAS!!!

        Vastauksia:
        1. Saat lauman vasta tulevissa lisäosissa.
        2. Sen voi merkata vastatulevissa lisäosissa.
        3. Se tulee sun laumaan lisäosassa(joka on jo ilmestynyt)
        4. Se tuleen lisäosassa seuraamaan sitten sinua.
        5. Sitten kun olet ladannut sen pentu-lisäosan niin sitten ne pennut tulevat, ja niistä ja puolisostasi tulee laumasi.

        http://wolfquest.org/


      • Okami10
        hipsan kirjoitti:

        Vastauksia:
        1. Saat lauman vasta tulevissa lisäosissa.
        2. Sen voi merkata vastatulevissa lisäosissa.
        3. Se tulee sun laumaan lisäosassa(joka on jo ilmestynyt)
        4. Se tuleen lisäosassa seuraamaan sitten sinua.
        5. Sitten kun olet ladannut sen pentu-lisäosan niin sitten ne pennut tulevat, ja niistä ja puolisostasi tulee laumasi.

        http://wolfquest.org/

        Kysymys:

        1.Mistä löytää sen ladattavan pentu-lisäosan?
        2.Ja milloin tulee toinen tollanen Wolfquest demo tai peli.

        Vastatkaa niin nopeasti kun voitte!


      • WolfQuestFanittaja
        .... kirjoitti:

        Karhuja on oikeassa versiossa. Jos olet Monipelissä niin kyllä susia tulee..

        Äää! Mistä saa sen pentulisäosan??!?!?! Nyt siel o vaa ametyst mountain juttu!! Ja miks mun uros kokoajan menee pois ja ei seuraa mua ja menee haistala vista paikkoihin :oo HELLLLLLLLLLLPPPP!P


      • hipsan
        Okami10 kirjoitti:

        Kysymys:

        1.Mistä löytää sen ladattavan pentu-lisäosan?
        2.Ja milloin tulee toinen tollanen Wolfquest demo tai peli.

        Vastatkaa niin nopeasti kun voitte!

        1. Se tulee WolfQuestin nettisivuille.
        2. Siitä ei ole vielä tietoa..


      • dota
        alo1ttelija kirjoitti:

        Siel yläkulmassa on sellanen kartta, siin näkyy suden kuva , seuraat sitä niin kauas et löydät suden :D

        mut mitä sit ku tulee susilauman aluetta ja siin kartas ei enää oo sitä sudenkuvaa????????


      • SnowyWolf
        WolfQuestFanittaja kirjoitti:

        Äää! Mistä saa sen pentulisäosan??!?!?! Nyt siel o vaa ametyst mountain juttu!! Ja miks mun uros kokoajan menee pois ja ei seuraa mua ja menee haistala vista paikkoihin :oo HELLLLLLLLLLLPPPP!P

        Mä en oo varma, mistä sen pentulisäosan saa.. Luulisin, että se ei ole vielä ilmestynyt? Ehkä se tulee myöhemmin. :s Mulla on ihana uros (siis pelissä tietty, sellane ruskee) joka puolustaa mua karhuilta, seuraa mua koko aja ja saalisti pupunki mulle. :-D Pyydän neuvoja tuossa pentulisäosa-jutussa !


      • ewedy2
        SnowyWolf kirjoitti:

        Mä en oo varma, mistä sen pentulisäosan saa.. Luulisin, että se ei ole vielä ilmestynyt? Ehkä se tulee myöhemmin. :s Mulla on ihana uros (siis pelissä tietty, sellane ruskee) joka puolustaa mua karhuilta, seuraa mua koko aja ja saalisti pupunki mulle. :-D Pyydän neuvoja tuossa pentulisäosa-jutussa !

        Pentulisäosaa ei ole vielä tullut. Seuraava osa tulee huhujen mukaan joulukuussa.


      • AmuHowlest
        ewedy2 kirjoitti:

        Pentulisäosaa ei ole vielä tullut. Seuraava osa tulee huhujen mukaan joulukuussa.

        Hei! Luin keskustelun ja huomasin, ettei kaikille ole ihan selvää, mitä nykyisessä WolfQuestissa on. Teenpä selvityksen.

        Kyse ei ole "lisäosista", vaan jaksoista. WolfQuestia on tällähetkellä julkaistu vain eka jakso, jonka uusimmassa versiossa, Amethyst Mountain Deluxessa, on harmaakarhuja ja muutamia uudistuksia... WQssa parin löytää niin, että käy ensin kaikilla kolmella susireviiriirillä. Ennen kuin on kohdannut niissä kaikissa suden, ei voi kohdata sellaista sutta, josta saa itselleen parin. Käy siis kaikilla kolmella tapaamassa susia. Kun olet tehnyt sen, pystyt kohtaamaan sellaisia, joista saat parin. Naarassusi pystyy ottamaan parikseen "Dispersal Male" -suden, kun taas urossusi "Dispersal Female" -suden. Parien värivalikoima käsittää viisi erilaista turkkia, joten suosikki kyllä löytyy.

        Kun olet saanut parin, siitä tulee kumppanisi, se saalistaa kanssasi ja seuraa sinua. Pelin ensimmäisessä jaksossa ei ole pentuja. Pennut tulevat vasta kolmannessa episodissa.

        Tässä eri jaksojen tehtävät:

        Jakso 1: Tässä jaksossa on syksy ja tehtävänäsi on etsiä pari.

        Jakso 2: Tässä jaksossa on taas talvi. Pointtina on etsiä itselleen ja parilleen reviiri ja vähän merkkailla sitä! Tässä ei vielä tule pentuja, mutta pelialue saattaa olla eri kuin ykkösessä tai laajempi, en ole varma, mutta tällaisesta on huhuttu.

        Jakso 3: Ah, kevät ja pentuja! Sinä, parisi ja pentusi asutte reviirillänne ja suojelette sitä muilta susilta. Ja kyllä vain - kojootit ja karhut voivat uhata pentujasi! Urosten on tuotava paljon ruokaa ja naaraiden ruokittava ja suojeltava jälkikasvuaan ja toisinpäin.

        Jakso 4: Viimeinen jakso, jossa on kesä. Tässä episodissa pennut ovat aikuisia ja sinulla on lauma!

        Ja sitten vielä pieni, mutta merkittävä seikka: WolfQuest-tiimi on melko pieni, eivätkä uudet jaksot tule ihan hetkessä. Kärsivällisyyttä on oltava.


      • Noreth
        AmuHowlest kirjoitti:

        Hei! Luin keskustelun ja huomasin, ettei kaikille ole ihan selvää, mitä nykyisessä WolfQuestissa on. Teenpä selvityksen.

        Kyse ei ole "lisäosista", vaan jaksoista. WolfQuestia on tällähetkellä julkaistu vain eka jakso, jonka uusimmassa versiossa, Amethyst Mountain Deluxessa, on harmaakarhuja ja muutamia uudistuksia... WQssa parin löytää niin, että käy ensin kaikilla kolmella susireviiriirillä. Ennen kuin on kohdannut niissä kaikissa suden, ei voi kohdata sellaista sutta, josta saa itselleen parin. Käy siis kaikilla kolmella tapaamassa susia. Kun olet tehnyt sen, pystyt kohtaamaan sellaisia, joista saat parin. Naarassusi pystyy ottamaan parikseen "Dispersal Male" -suden, kun taas urossusi "Dispersal Female" -suden. Parien värivalikoima käsittää viisi erilaista turkkia, joten suosikki kyllä löytyy.

        Kun olet saanut parin, siitä tulee kumppanisi, se saalistaa kanssasi ja seuraa sinua. Pelin ensimmäisessä jaksossa ei ole pentuja. Pennut tulevat vasta kolmannessa episodissa.

        Tässä eri jaksojen tehtävät:

        Jakso 1: Tässä jaksossa on syksy ja tehtävänäsi on etsiä pari.

        Jakso 2: Tässä jaksossa on taas talvi. Pointtina on etsiä itselleen ja parilleen reviiri ja vähän merkkailla sitä! Tässä ei vielä tule pentuja, mutta pelialue saattaa olla eri kuin ykkösessä tai laajempi, en ole varma, mutta tällaisesta on huhuttu.

        Jakso 3: Ah, kevät ja pentuja! Sinä, parisi ja pentusi asutte reviirillänne ja suojelette sitä muilta susilta. Ja kyllä vain - kojootit ja karhut voivat uhata pentujasi! Urosten on tuotava paljon ruokaa ja naaraiden ruokittava ja suojeltava jälkikasvuaan ja toisinpäin.

        Jakso 4: Viimeinen jakso, jossa on kesä. Tässä episodissa pennut ovat aikuisia ja sinulla on lauma!

        Ja sitten vielä pieni, mutta merkittävä seikka: WolfQuest-tiimi on melko pieni, eivätkä uudet jaksot tule ihan hetkessä. Kärsivällisyyttä on oltava.

        Moi, juu, huomasin, että WolfQuestissa pelaava Amu niminen susi oli kirjoittanut tänne.

        Niin, että: Haluisin kovasti saada pentuja siinä pelissä ja suojella reeviiriä ja niitä pentuja.

        Mun se tulee hirveen myöhään varmaan.

        Voisiko joku sanoa, että millon se pentu-lisääosa tulee?? Kiitos.


      • AmuHowlest
        Noreth kirjoitti:

        Moi, juu, huomasin, että WolfQuestissa pelaava Amu niminen susi oli kirjoittanut tänne.

        Niin, että: Haluisin kovasti saada pentuja siinä pelissä ja suojella reeviiriä ja niitä pentuja.

        Mun se tulee hirveen myöhään varmaan.

        Voisiko joku sanoa, että millon se pentu-lisääosa tulee?? Kiitos.

        Noreth, ne on kyl jaksoja eikä lisäosia...

        Seuraavassa jaksossa tulee talvi ja yksi uusi paikka, mutta ei pentuja. Ja tämä talviosa tulee ehkä ensi vuonna, tarkkaa ajankohtaa eivät tiedä vielä pelin tekijätkään.

        Kolmas osa, eli se, missä on pennut... no, henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että vielä ei kannattaisi edes puhua ko. jaksosta, koska voi vierähtää pari vuotta ennen kuin se tulee. ;)


      • Noreth
        AmuHowlest kirjoitti:

        Noreth, ne on kyl jaksoja eikä lisäosia...

        Seuraavassa jaksossa tulee talvi ja yksi uusi paikka, mutta ei pentuja. Ja tämä talviosa tulee ehkä ensi vuonna, tarkkaa ajankohtaa eivät tiedä vielä pelin tekijätkään.

        Kolmas osa, eli se, missä on pennut... no, henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että vielä ei kannattaisi edes puhua ko. jaksosta, koska voi vierähtää pari vuotta ennen kuin se tulee. ;)

        Moi, Amu. Juu, on siihen kyllä aikaa ennenkun se lisäosa tulee. Mut onko ne lampaat siinä kesä vai talvi jutussa? : D


      • AmuHowlest
        Noreth kirjoitti:

        Moi, Amu. Juu, on siihen kyllä aikaa ennenkun se lisäosa tulee. Mut onko ne lampaat siinä kesä vai talvi jutussa? : D

        Ne lampaat on kai kolmannessa (kevät) tai neljännessä (kesä) osassa, mutten ole täysin varma... Muistaakseni luin siitä jostain, mutten juuri nyt muista. Kakkososassa ne ei ainakaan ole.

        Ai niin ja onpa vierähtänyt siitäkin pitkä tovi kun viimeksi multiplayerissa tavattiin... Pitäis kai tulla sinne taas. Vaikka jonain päivänä viideltä. Ei tosin tänä sunnuntaina, koska lähdemme tänään retkeilemään korpeen.


      • Sama joka valitti kiba sudelle

        No etsimällä tai esim painat sitä v-nappia ja juokset jonnekkin niistä vaaleenpunaisista täplistä sieltä kartasta niin pitäisi löytää keltaisia palloja ja seuraat niitä ja löydät suden
        (niin ainakin on WolfQuest Amenthyst mountain deluxessa, mutta Demosta en tiiä V.V'')


      • ShiroAki
        WolfQuestin pelaaja kirjoitti:

        Löydät nartulles tai urokselles tällee parin sun pitää käydä jokaisen alueella ja jutella niitten kaa
        sit meet vikana amethyst mountainille ja sitten siihen tulee joku lappu ja otat sitten siitä paikalta parin...nii mu pitää tietää mitä se sydän tarkottaa ylhäällä vasemmass kulmassa ja mitä pitää tehä kun on löytäny itelleen nartun ja miten se voi pyytää laumaan...pliis help me!

        mmm.. No luulisin että siellä yläkulmassa se sydän on sen puolison ''hp''(enkka) ainakin minulla on ollut niin että se aina joskus menee vaikka oranssiksi ja sitten kun se puoliso syö niin se sydän muuttuu punaiseksi.^_^

        (Puhun amenthyst mountain deluxesta.. x_x'')


      • -Sakura-
        AmuHowlest kirjoitti:

        Hei! Luin keskustelun ja huomasin, ettei kaikille ole ihan selvää, mitä nykyisessä WolfQuestissa on. Teenpä selvityksen.

        Kyse ei ole "lisäosista", vaan jaksoista. WolfQuestia on tällähetkellä julkaistu vain eka jakso, jonka uusimmassa versiossa, Amethyst Mountain Deluxessa, on harmaakarhuja ja muutamia uudistuksia... WQssa parin löytää niin, että käy ensin kaikilla kolmella susireviiriirillä. Ennen kuin on kohdannut niissä kaikissa suden, ei voi kohdata sellaista sutta, josta saa itselleen parin. Käy siis kaikilla kolmella tapaamassa susia. Kun olet tehnyt sen, pystyt kohtaamaan sellaisia, joista saat parin. Naarassusi pystyy ottamaan parikseen "Dispersal Male" -suden, kun taas urossusi "Dispersal Female" -suden. Parien värivalikoima käsittää viisi erilaista turkkia, joten suosikki kyllä löytyy.

        Kun olet saanut parin, siitä tulee kumppanisi, se saalistaa kanssasi ja seuraa sinua. Pelin ensimmäisessä jaksossa ei ole pentuja. Pennut tulevat vasta kolmannessa episodissa.

        Tässä eri jaksojen tehtävät:

        Jakso 1: Tässä jaksossa on syksy ja tehtävänäsi on etsiä pari.

        Jakso 2: Tässä jaksossa on taas talvi. Pointtina on etsiä itselleen ja parilleen reviiri ja vähän merkkailla sitä! Tässä ei vielä tule pentuja, mutta pelialue saattaa olla eri kuin ykkösessä tai laajempi, en ole varma, mutta tällaisesta on huhuttu.

        Jakso 3: Ah, kevät ja pentuja! Sinä, parisi ja pentusi asutte reviirillänne ja suojelette sitä muilta susilta. Ja kyllä vain - kojootit ja karhut voivat uhata pentujasi! Urosten on tuotava paljon ruokaa ja naaraiden ruokittava ja suojeltava jälkikasvuaan ja toisinpäin.

        Jakso 4: Viimeinen jakso, jossa on kesä. Tässä episodissa pennut ovat aikuisia ja sinulla on lauma!

        Ja sitten vielä pieni, mutta merkittävä seikka: WolfQuest-tiimi on melko pieni, eivätkä uudet jaksot tule ihan hetkessä. Kärsivällisyyttä on oltava.

        Kauan kyllä kestää, toivottavasti tulee toukokuussa.


      • Chabe
        dota kirjoitti:

        mut mitä sit ku tulee susilauman aluetta ja siin kartas ei enää oo sitä sudenkuvaa????????

        Kun klikkaat v:näppäintä, niin silloin tulee hajujäljet esiin. Seuraa keltasia palloja, niitä tulee aina lyhyin välimatkoin. Ootko käynyt jokaisessa susialueessa? Jos et niin käy. Sitten vasta voi etsiä susia. Se pikkukartta ei oo ainut. Kun klikkaat m, niin tulee esiin kartta, jossa vieletit alueet on susialueita. Keltaset on hirvialueita. Sitten kun oot käynyt jokasisessa susialueessa, niin juttele jokaisessa susialueessa susien kanssa. Yksi kerta joka alueella riittää. Sitten voit alkaa etsiä "Dispenseal Female/Male"
        Kun löydät sellaisen, juttele sen kanssa ystävällisesti. Esim mä aloitan aina " Hello there" ja jatkan "I like you" ( "Hei sinä!" "Pidän sinusta!" ) Mutta voit itse miettiä. Jos se tykkää kun sä puhut, sille tulee yksi sydän siihen puhejuttuun. Aina yks kerrallaan, ja kun sillä on viis, sä vaan nimeet sen ja siitä tulee sun puolisos kun klikkaat "Leave arena" Yksinkertaista! Toivottavasti auttoi.


      • Chabe
        Hipsan kirjoitti:

        Moi, taas. Netissä sanottiin että singleplayerissa pitäis ettii itelleen puoliso, ja että se löytyy kun yrittää tarpeeksi. Toisessa paikassa on yleensä Druid female/male, ja toisessa taas Agate female/male, mutta tänään minulla paikassa jossa on aina druid, olikin joku l-alkuinen naaras susi, mun susi oli poika. Mutta juuri sillon mun pitikin lähtee koneelta, joten en tiädä oliko se sitten se puoliso...:(

        Puolison saat, kun juttelet "Dispenseal Female/Malen" kanssa. Viisi sydäntä puhejutussa, nimeät, ja klikkaat "Leave arena" Kysykää multa jos on ongelmia, sillä oon vetänyt koko pelin. Ootan innolla loka- marraskuussa ilmestyvää 2-episodia!


      • Chabe

      • Chabe
        SnowyWolf kirjoitti:

        Mä en oo varma, mistä sen pentulisäosan saa.. Luulisin, että se ei ole vielä ilmestynyt? Ehkä se tulee myöhemmin. :s Mulla on ihana uros (siis pelissä tietty, sellane ruskee) joka puolustaa mua karhuilta, seuraa mua koko aja ja saalisti pupunki mulle. :-D Pyydän neuvoja tuossa pentulisäosa-jutussa !

        Se ilmestyy Loka-Marraskuussa, se ei ole lisäosa, vaan episodi 2. Mun urokseni on kellertävä ja nimeltään Chie. Yhen kerran se karkas Soda Butte Vistalle ja jäi sitten juokseen päin pelin rajaa :)
        Sain sen onneks takaisin. Pentuepisodista ( siis joka ilmestyy loka-marraskuussa)
        saa tietoja tuolta ylempää, tai siis laitan tähän linkit:

        http://www.wolfquest.org/ep2screenshots.php Kuvat
        http://www.wolfquest.org/wq_newsletters/wq_july09_newsletter.html Uutisia

        Se on jo tehty, mutta sitä parannellaan.


      • Chabe
        AmuHowlest kirjoitti:

        Hei! Luin keskustelun ja huomasin, ettei kaikille ole ihan selvää, mitä nykyisessä WolfQuestissa on. Teenpä selvityksen.

        Kyse ei ole "lisäosista", vaan jaksoista. WolfQuestia on tällähetkellä julkaistu vain eka jakso, jonka uusimmassa versiossa, Amethyst Mountain Deluxessa, on harmaakarhuja ja muutamia uudistuksia... WQssa parin löytää niin, että käy ensin kaikilla kolmella susireviiriirillä. Ennen kuin on kohdannut niissä kaikissa suden, ei voi kohdata sellaista sutta, josta saa itselleen parin. Käy siis kaikilla kolmella tapaamassa susia. Kun olet tehnyt sen, pystyt kohtaamaan sellaisia, joista saat parin. Naarassusi pystyy ottamaan parikseen "Dispersal Male" -suden, kun taas urossusi "Dispersal Female" -suden. Parien värivalikoima käsittää viisi erilaista turkkia, joten suosikki kyllä löytyy.

        Kun olet saanut parin, siitä tulee kumppanisi, se saalistaa kanssasi ja seuraa sinua. Pelin ensimmäisessä jaksossa ei ole pentuja. Pennut tulevat vasta kolmannessa episodissa.

        Tässä eri jaksojen tehtävät:

        Jakso 1: Tässä jaksossa on syksy ja tehtävänäsi on etsiä pari.

        Jakso 2: Tässä jaksossa on taas talvi. Pointtina on etsiä itselleen ja parilleen reviiri ja vähän merkkailla sitä! Tässä ei vielä tule pentuja, mutta pelialue saattaa olla eri kuin ykkösessä tai laajempi, en ole varma, mutta tällaisesta on huhuttu.

        Jakso 3: Ah, kevät ja pentuja! Sinä, parisi ja pentusi asutte reviirillänne ja suojelette sitä muilta susilta. Ja kyllä vain - kojootit ja karhut voivat uhata pentujasi! Urosten on tuotava paljon ruokaa ja naaraiden ruokittava ja suojeltava jälkikasvuaan ja toisinpäin.

        Jakso 4: Viimeinen jakso, jossa on kesä. Tässä episodissa pennut ovat aikuisia ja sinulla on lauma!

        Ja sitten vielä pieni, mutta merkittävä seikka: WolfQuest-tiimi on melko pieni, eivätkä uudet jaksot tule ihan hetkessä. Kärsivällisyyttä on oltava.

        Siis kakkosessa on yhä syksy ( tai kevät tai kesä, emt ) ja siinä on pennut. Ylempänä on kahdessakin kohtaa linkit kuviin ja uutisiin, WQ:n virallisilta sivuilta!


      • Hellou!
        dota kirjoitti:

        mut mitä sit ku tulee susilauman aluetta ja siin kartas ei enää oo sitä sudenkuvaa????????

        Kato, kun se suden kuva häipyy näkyvistä, katot koko susialueen, niin löydät suden. :)
        Mä oon vetäny Amethyst Mountain Deluxen jo läpi .. 5x. :P
        Joten tiiän siit kyl 'kaiken'. :D
        Siinä oli teille ohjeita.
        Sulle, UUu.


      • Hellou!
        WolfQuestin pelaaja kirjoitti:

        MISTÄ SAA EI DEMO VAAN SE OIKEA!TOISTAN!MISTÄ SAA EI DEMO VAAN SE OIKEA!ONKO SE TULLU JO KAUPPOHIN!OSTAN SEN SANOKAA KUN EN TIIÄ!TOISTAN VIELÄ!MISTÄ SAA SEN OIKEAN EI DEMOA!SIINÄ ON PAREMPI KRAVIIKKA VOI VALITA KENTÄ JA VOI MERKITÄ REVIIRIN!

        WolfQuest peliä ei ole kaupoissa. Se pitää ladata WolfQuestin sivulta. :O
        Sitten, ku oot ladannut, mene 'Käynnistä' ja siellä pitäisi olla WolfQuest. Painat siitä & sitten ku tulee semmonen juttu ni 'play'. :O
        IHAN HELPPOA, NOI TEIÄN KYSYMYKSET ON MULLE IHAN NYNNYJÄ, JOS PUHUTTE AMETHYSTISTA. KOSKA SLOUGHT CREEKKIÄ EI OLE VIELÄ. O_O
        Sais olla, tahon pelata sitä. :PP


      • Hellou!
        Chabe kirjoitti:

        Puolison saat, kun juttelet "Dispenseal Female/Malen" kanssa. Viisi sydäntä puhejutussa, nimeät, ja klikkaat "Leave arena" Kysykää multa jos on ongelmia, sillä oon vetänyt koko pelin. Ootan innolla loka- marraskuussa ilmestyvää 2-episodia!

        Mäkin odotan innoissani sitä 2-episodia! :)
        Muuten, onko se maksullinen? Mun mielestä ei, koska missään ei lue ..!
        Joten saan sen, jos se ei ole. Vastatkaa tähän mahdollisimman pian. n_n
        Kiiitoss!!
        Terveisin: Hellou!


      • Hellou!
        ewedy2 kirjoitti:

        Pentulisäosaa ei ole vielä tullut. Seuraava osa tulee huhujen mukaan joulukuussa.

        Se 2-episode tulee loka-marraskuussa! Ainakin ku yhes paikas luki, että se tulee enskuussa, ja nyt kun oli (lokakuu) Niin, kun on marraskuu kohta, niin MÄ ODOTAN SITÄ 2-EPISODIA!!
        Jeah, se tuleeee!
        loka-marraskuussa.:)


      • Hellou!
        Chabe kirjoitti:

        Siis kakkosessa on yhä syksy ( tai kevät tai kesä, emt ) ja siinä on pennut. Ylempänä on kahdessakin kohtaa linkit kuviin ja uutisiin, WQ:n virallisilta sivuilta!

        Se kakkonen on se, missä on pennut. Koska kuvissa, ja videoissa on niitä pentuja!!
        Voi huoh, ettekö tienny, että tässä kakkosessa on pennut & yö?!
        ETTEKÖ?!


      • ih
        Hellou! kirjoitti:

        Mäkin odotan innoissani sitä 2-episodia! :)
        Muuten, onko se maksullinen? Mun mielestä ei, koska missään ei lue ..!
        Joten saan sen, jos se ei ole. Vastatkaa tähän mahdollisimman pian. n_n
        Kiiitoss!!
        Terveisin: Hellou!

        Ei oo maksullinen,
        eikä luultavasti muutkaan uudet :)
        Tosin niitä saa oottaa, ei sit kakkonenkaa tullu on jo joulukuu...


      • Helppoa
        WolfQuestin pelaaja kirjoitti:

        Tartteen näissä asioissa apua.

        1.Miten nartun kanssa voi tehdä lauman.
        2.Miten voi merkata reviirin.
        3.Miten nartun voi pyytää laumaan.
        4.Miksi narttua ei näe enään sen jälkeen.
        5.Siinä lukee että on paritellut nartun kanssa mutta tuleeko siitä se lauman jäsen!jos tulee niin syntyykö muuten sudenpentu.ja sitten on kiva lauma? JOS JOKU VASTAA NÄIHIN NIIN SE ON PARAS!!!

        Paritella voi Siin Creek tai mikä se ny oli kaa ni täytyy men ottaa joku luola sit pitää merkat nii mot kertaa et se o sadas ja sil o semmone pikku kartta ni siel näkyy sen revirin koko :) ja sit ku se o sadas sielt tulee semmone kuvake ruudel ja sit siin o näljä nimi paikkaa sit niil saa tehä nime jo sit hoidat niit ja ku ne kasvaa sul on siin lauma :)


      • susi

      • tulisydän
        ih kirjoitti:

        Ei oo maksullinen,
        eikä luultavasti muutkaan uudet :)
        Tosin niitä saa oottaa, ei sit kakkonenkaa tullu on jo joulukuu...

        onko 1osa maksullinen(lataaminen,pelaaminen)


    • Sissi

      Byää, mäki haluan pelata mutta mun koneella kestöis ladata 183vpä o.O
      Tiedättekö mistä ,ahtaa johtua?

      • AmuHowlest

        Sissi, itse en tiedä ainakaan tarkalleen, mistä se voi johtua, mutta minulla on aavistus.

        Jos sun konees tehot on pienet tai siinä on vähän muistia, niin lataus voi kestää todella kauan. Mikä kone teillä on? Meillä latas aika nopeesti, koska meillä on Windows Vista, joka on todella pitkälle kehitetty käyttöjärjestelmä. Jos kone on joku Windows XP:n vanha versio, niin varsinkin silloin voi tuo lataaminen ja asennus kestää.


      • AmuHowlest

        Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että pelintekijöiden ja itse Wolf-Quest sivuston meille tarjoama tieto on paljon hyödyllisempää kuin se, mitä näistä linkeistä löytyy.

        Ilman muuta on hyvä, että Suomessa on tehty WQ-foorumi, se on iso asia, koska Suomen lisäksi varmaankin vaan jenkkilässä on tehty WolfQuest-fanisivuja... Tosin puolalaiset ovat perustaneet deviantARTiin Wq-yhteisön.

        Ja tässä on muuten uusia ja tuoreita tietoja, jotka juuri tsekkasin WQn sivuilta:

        Pelin tekijät ovat muuttaneet suunnitelmiaan jaksojen suhteen. Pennut tulevat sittenkin jo kakkososaan. Kuulemma kakkososan alussa on jonkin aikaa talvi, joka vaihtuu pian kevääksi ja susilla on pentuja. Kolmosjaksosta en ole varma, mutta se on kai kesä. Ja nelosessa saattaa olla talvi. Nobody knows!


      • hansupansu
        AmuHowlest kirjoitti:

        Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että pelintekijöiden ja itse Wolf-Quest sivuston meille tarjoama tieto on paljon hyödyllisempää kuin se, mitä näistä linkeistä löytyy.

        Ilman muuta on hyvä, että Suomessa on tehty WQ-foorumi, se on iso asia, koska Suomen lisäksi varmaankin vaan jenkkilässä on tehty WolfQuest-fanisivuja... Tosin puolalaiset ovat perustaneet deviantARTiin Wq-yhteisön.

        Ja tässä on muuten uusia ja tuoreita tietoja, jotka juuri tsekkasin WQn sivuilta:

        Pelin tekijät ovat muuttaneet suunnitelmiaan jaksojen suhteen. Pennut tulevat sittenkin jo kakkososaan. Kuulemma kakkososan alussa on jonkin aikaa talvi, joka vaihtuu pian kevääksi ja susilla on pentuja. Kolmosjaksosta en ole varma, mutta se on kai kesä. Ja nelosessa saattaa olla talvi. Nobody knows!

        Tiedättekö et millon tän kakkos osan voi ladata WolfQuestin sivuilta tai milloin se tulee?


      • AmuHowlest
        hansupansu kirjoitti:

        Tiedättekö et millon tän kakkos osan voi ladata WolfQuestin sivuilta tai milloin se tulee?

        Tuoreimpien uutisten mukaan kakkososa tulee vuoden 2009 keväällä tai kesällä. Pelintekijät elävät nyt kiireisiä aikoja. Mutta siltikin, se tulee ehkä nimenomaan kesällä ja eihän sitä tiedä, vaikka aikaa lykättäisiinkin.


      • Noreth
        AmuHowlest kirjoitti:

        Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että pelintekijöiden ja itse Wolf-Quest sivuston meille tarjoama tieto on paljon hyödyllisempää kuin se, mitä näistä linkeistä löytyy.

        Ilman muuta on hyvä, että Suomessa on tehty WQ-foorumi, se on iso asia, koska Suomen lisäksi varmaankin vaan jenkkilässä on tehty WolfQuest-fanisivuja... Tosin puolalaiset ovat perustaneet deviantARTiin Wq-yhteisön.

        Ja tässä on muuten uusia ja tuoreita tietoja, jotka juuri tsekkasin WQn sivuilta:

        Pelin tekijät ovat muuttaneet suunnitelmiaan jaksojen suhteen. Pennut tulevat sittenkin jo kakkososaan. Kuulemma kakkososan alussa on jonkin aikaa talvi, joka vaihtuu pian kevääksi ja susilla on pentuja. Kolmosjaksosta en ole varma, mutta se on kai kesä. Ja nelosessa saattaa olla talvi. Nobody knows!

        No se onkin hyvä et ne vaihto mieltään. Eli se tulee Tammikuussa? Olen vähän tyhmä. Amu, sun kanssa on varmana sit tosi kiva olla piilo hippaa talvella. :D


      • Noreth
        AmuHowlest kirjoitti:

        Tuoreimpien uutisten mukaan kakkososa tulee vuoden 2009 keväällä tai kesällä. Pelintekijät elävät nyt kiireisiä aikoja. Mutta siltikin, se tulee ehkä nimenomaan kesällä ja eihän sitä tiedä, vaikka aikaa lykättäisiinkin.

        Vasta kesällä....?!


      • AmuHowlest
        Noreth kirjoitti:

        No se onkin hyvä et ne vaihto mieltään. Eli se tulee Tammikuussa? Olen vähän tyhmä. Amu, sun kanssa on varmana sit tosi kiva olla piilo hippaa talvella. :D

        xD

        Niin olisikin. :--DD

        Noreth, ei tammikuussa, vaan ehkä joskus toukokuussa taikka kesäkuussa. Nobody knows, dude. Mutta toivon, että se tulisi toukokuussa, koska silloin on mun synttärit. Ne kuulemma sai nyt vihdoinkin tarpeeksi rahaa ja ryhtyivät tekemään kakkososaa. Kakkososan alussa tulee olemaan talvi, joka tietääkseni muuttuu kevääksi, kun löydät pesän/reviirin. En ole varma siitä, millä tavalla se tapahtuu, kun vuodenaika vaihtuu, mutta tällaista olen ainakin foorumilta kuullut.

        Eli kakkosessa on kaksi eri vuodenaikaa, talvi ja kevät.


      • Nimetön
        AmuHowlest kirjoitti:

        xD

        Niin olisikin. :--DD

        Noreth, ei tammikuussa, vaan ehkä joskus toukokuussa taikka kesäkuussa. Nobody knows, dude. Mutta toivon, että se tulisi toukokuussa, koska silloin on mun synttärit. Ne kuulemma sai nyt vihdoinkin tarpeeksi rahaa ja ryhtyivät tekemään kakkososaa. Kakkososan alussa tulee olemaan talvi, joka tietääkseni muuttuu kevääksi, kun löydät pesän/reviirin. En ole varma siitä, millä tavalla se tapahtuu, kun vuodenaika vaihtuu, mutta tällaista olen ainakin foorumilta kuullut.

        Eli kakkosessa on kaksi eri vuodenaikaa, talvi ja kevät.

        Täh en tajuu Millon se 2 jakso oikein tulee ????




        P.S sanokaa kun luon multipleieriin suden ja alan pelaan nii se ei toimi HELP !


      • AmuHowlest
        Nimetön kirjoitti:

        Täh en tajuu Millon se 2 jakso oikein tulee ????




        P.S sanokaa kun luon multipleieriin suden ja alan pelaan nii se ei toimi HELP !

        Siitä kakkosjakson julkaisusta olen tolkuttanut tässä keskustelussa jo todella kauan... -__-'

        Multiplayer on aika altis jumittamaan, kokeile vaikka asentaa peli uudelleen. Ongelma voi olla myös verkkoyhteydessä tai servereissä.


      • Noreth
        AmuHowlest kirjoitti:

        Siitä kakkosjakson julkaisusta olen tolkuttanut tässä keskustelussa jo todella kauan... -__-'

        Multiplayer on aika altis jumittamaan, kokeile vaikka asentaa peli uudelleen. Ongelma voi olla myös verkkoyhteydessä tai servereissä.

        Moi.

        Nii, et oon alkanu pelaamaan Impressive Title:ä.
        Et tuun takas kun se seuraava level tulee, sori. D:


      • Pöö!!
        Nimetön kirjoitti:

        Täh en tajuu Millon se 2 jakso oikein tulee ????




        P.S sanokaa kun luon multipleieriin suden ja alan pelaan nii se ei toimi HELP !

        Kokemuksella tiedän että kakkososaa voidaan odottaa ainakin 1-2 vuotta... Multiplayerissä taas on AINA ongelmia. Vika saattaa toki olla myös liian vanha versio


      • Chabe
        AmuHowlest kirjoitti:

        Tuoreimpien uutisten mukaan kakkososa tulee vuoden 2009 keväällä tai kesällä. Pelintekijät elävät nyt kiireisiä aikoja. Mutta siltikin, se tulee ehkä nimenomaan kesällä ja eihän sitä tiedä, vaikka aikaa lykättäisiinkin.

        Luin että loka-marraskuussa, luultavasti, ellei ne nyt muutaman päivän kuluessa oo muuttanut mieltään...


      • Multiplayerii
        Nimetön kirjoitti:

        Täh en tajuu Millon se 2 jakso oikein tulee ????




        P.S sanokaa kun luon multipleieriin suden ja alan pelaan nii se ei toimi HELP !

        Yhyy, ongelmani on multiplayer:

        Olen WolfQuestin foorumin jäsen, ja WolfQuest on hyväksynyt minut foorumille. Pääsen kirjautumaan vapaasti foorumiin, mutta multiplayer ei toimi! Kun luon suden, valitsen lauman ja painan nappia, josta multiplayerlaumaan mennään, niin tulee kyltti "user account not valid", eikä minua loppujen lopuksi päästetä multiplayeriin.

        Mitä tehdä?


    • nvdaj

      hei minä latasin demon mutta siinä on vain viivoja tekstien paikoilla voisiko joku kertoa kaikki kohdat siitä jamit pitää tehdä ja mistä saa kunnon pelin eikä demoa?? te kokeneet pelaajat vastatkaa!!

      • Noreth

        Luin juuri tietoja, ymmärsin ainakin että se tulee elokuussa :/


      • Noreth

        Mulle on alkanu tulee noi ihan samat... yhtäkkiä


      • Pörrönaama
        Noreth kirjoitti:

        Mulle on alkanu tulee noi ihan samat... yhtäkkiä

        No kyl se Wolfquest kakkososa eli se missä on ne pennut, tulee kesäkuussa. Tai viimeistään elokuussa ainakin! Siel WolfQuest-sivuilla (www.wolfquest.com) on laitettu sellane lyhyt video missä näkyy miltä se sudenpentu näyttää :---)
        Ja sinne on tullu joku Multiplayer-päivitys, et kaikkien pelaajien kannattais ladata se ja päivittää multiplayer. Päivitin ja latasin sen, mut yllätysyllätys ei oo mul ainakaa "auttanu" mitenkää, ihan samanlainen se on: meen johonki laumaan ja laitan chattiin esim. "hello", kukaan ei vastaa, kaikki pysyy paikoillaan, sit ku on menny vähän aikaa ni tulee joku "disconnect" ja valittaa jostain ongelmasta.... Et näin :>


      • Pörrönaama
        Pörrönaama kirjoitti:

        No kyl se Wolfquest kakkososa eli se missä on ne pennut, tulee kesäkuussa. Tai viimeistään elokuussa ainakin! Siel WolfQuest-sivuilla (www.wolfquest.com) on laitettu sellane lyhyt video missä näkyy miltä se sudenpentu näyttää :---)
        Ja sinne on tullu joku Multiplayer-päivitys, et kaikkien pelaajien kannattais ladata se ja päivittää multiplayer. Päivitin ja latasin sen, mut yllätysyllätys ei oo mul ainakaa "auttanu" mitenkää, ihan samanlainen se on: meen johonki laumaan ja laitan chattiin esim. "hello", kukaan ei vastaa, kaikki pysyy paikoillaan, sit ku on menny vähän aikaa ni tulee joku "disconnect" ja valittaa jostain ongelmasta.... Et näin :>

        Nii, sit lisään viel, et kun se on valittanu siitä ongelmasta, ni pitää painaa OK, sitten se heittää koko multiplayerista ulos ja vie sinne perusvalikkoon, eli mistä valitaan ottaako uuden pelin, (new game), lataako jonku vanhan tallennetun pelin (load game) tai multiplayer.. Yritän mennä uuestaa multiplayerii vaik miten monta kertaa, kuitenkin tapahtuu ain toi sama. Ja JOS mulla on hyvä tuuri, ni ehkä pääsen pelaamaa sitä vähäks aikaa ilma mtn ongelmii, mut sit se taas valittaa ja heittää ulos. Ärsyttävää. x_____x''

        Mut just kivaa kun se pentulisäosa tulee kohta ;-----D Sitä onki jo innolla ootettu. Päivystän ja katon joka päivä olisko se kakkososa jo ilmestyny sinne .. Hehe .. Oonki vähä kärsimätön 8D


      • mm
        Pörrönaama kirjoitti:

        Nii, sit lisään viel, et kun se on valittanu siitä ongelmasta, ni pitää painaa OK, sitten se heittää koko multiplayerista ulos ja vie sinne perusvalikkoon, eli mistä valitaan ottaako uuden pelin, (new game), lataako jonku vanhan tallennetun pelin (load game) tai multiplayer.. Yritän mennä uuestaa multiplayerii vaik miten monta kertaa, kuitenkin tapahtuu ain toi sama. Ja JOS mulla on hyvä tuuri, ni ehkä pääsen pelaamaa sitä vähäks aikaa ilma mtn ongelmii, mut sit se taas valittaa ja heittää ulos. Ärsyttävää. x_____x''

        Mut just kivaa kun se pentulisäosa tulee kohta ;-----D Sitä onki jo innolla ootettu. Päivystän ja katon joka päivä olisko se kakkososa jo ilmestyny sinne .. Hehe .. Oonki vähä kärsimätön 8D

        http://wolfquest.foorumi.org/index.php

        rekisteröitykää tuonne ja siellä sitten tarkempaa tietoa 8)
        Siellä puhutaan pelistä ja muustakin :>


      • Chabe
        Pörrönaama kirjoitti:

        No kyl se Wolfquest kakkososa eli se missä on ne pennut, tulee kesäkuussa. Tai viimeistään elokuussa ainakin! Siel WolfQuest-sivuilla (www.wolfquest.com) on laitettu sellane lyhyt video missä näkyy miltä se sudenpentu näyttää :---)
        Ja sinne on tullu joku Multiplayer-päivitys, et kaikkien pelaajien kannattais ladata se ja päivittää multiplayer. Päivitin ja latasin sen, mut yllätysyllätys ei oo mul ainakaa "auttanu" mitenkää, ihan samanlainen se on: meen johonki laumaan ja laitan chattiin esim. "hello", kukaan ei vastaa, kaikki pysyy paikoillaan, sit ku on menny vähän aikaa ni tulee joku "disconnect" ja valittaa jostain ongelmasta.... Et näin :>

        Se on mun mielestäni www.wolfquest.org.


    • Suden nimi: Sorrow

      Hihii, odottelen innolla sitä -09 Loka-Marraskuussa tulevaa WQ 2.episodia, jossa saa niitä pentuja ^^.

      Ensin sen piti tulla kesällä, mut sit siin oli jtn shittiä ja siirty PALJON myöhemmäks :/.

    • Randomi surffaaja

      Pelissä sinun pitää mennä kolmen susilauman luo ja tavata yksi susi joka laumasta. Kun olet tehnyt sen, niin etsi itsellesi kumppani tapaamalla muita susia (dispersal male tai female). En kyllä tiedä voiko demossa saada kumppanin. Reviirin voi merkata vasta versiossa kaksi. Se ei ole kuitenkaan vielä ilmestynyt..


      Toivottavasti tästä oli apua :)

    • Chabe

      Tulkaa mun multiplayeriin tänään klo.12-13 Sen nimi on chabe.

      • Noreth

        WolfQuest Episode 2 Slough Creek on nytten ladattavissa sivuilla www.wolfquest.org


      • apua?
        Noreth kirjoitti:

        WolfQuest Episode 2 Slough Creek on nytten ladattavissa sivuilla www.wolfquest.org

        ajattelin vaan kysyä että onko kellään samanlaista ongelmaa.eli kun pelaan sitä episodi 1 ja olen löytänyt parin,sitten pitäis tallentaa muttakun menen siihen save niin tulee vaan tyhjä ruutu ja peli jää siihen.en taida koskaan päästä pelaamaan sitä episodi 2 :'[ joten jos joku vois auttaa tai jotain niin KIITOS.


      • Emmu:..
        apua? kirjoitti:

        ajattelin vaan kysyä että onko kellään samanlaista ongelmaa.eli kun pelaan sitä episodi 1 ja olen löytänyt parin,sitten pitäis tallentaa muttakun menen siihen save niin tulee vaan tyhjä ruutu ja peli jää siihen.en taida koskaan päästä pelaamaan sitä episodi 2 :'[ joten jos joku vois auttaa tai jotain niin KIITOS.

        Meijä kone on aika hidas :o ja se latas episode 2 vissii 30min >)
        ja viirustorjunta kestää... Oon muute parahillaa lataamassa sitä :)
        apua? meille ei oo käyny nii ): enkä voi juurikaan auttaa );


      • omglolwtf
        Emmu:.. kirjoitti:

        Meijä kone on aika hidas :o ja se latas episode 2 vissii 30min >)
        ja viirustorjunta kestää... Oon muute parahillaa lataamassa sitä :)
        apua? meille ei oo käyny nii ): enkä voi juurikaan auttaa );

        Miten siinä kakosessa löytyis se pesä O.o'' En löyvä it millään :/


      • Umbre
        omglolwtf kirjoitti:

        Miten siinä kakosessa löytyis se pesä O.o'' En löyvä it millään :/

        pesä löytyy vihreältä alueelta kaukana toisten reviiristä ja lähellä kauris aluetta.
        Miten voi muuten merkitä reviiriä?Kun minulla on pesä mutten ole merkinnyt sitä


      • peppuse erkki päivää
        Umbre kirjoitti:

        pesä löytyy vihreältä alueelta kaukana toisten reviiristä ja lähellä kauris aluetta.
        Miten voi muuten merkitä reviiriä?Kun minulla on pesä mutten ole merkinnyt sitä

        paina p:ee kirjaimesta tai ulvo ...! en ole varma toimiiko toi ulvominen.. oon vetäny kokonaa läpi ..


      • Kani_fani
        peppuse erkki päivää kirjoitti:

        paina p:ee kirjaimesta tai ulvo ...! en ole varma toimiiko toi ulvominen.. oon vetäny kokonaa läpi ..

        Mä oon saanu pentuja ja merkkaillu reviiriä, mutta en tiiä mitä tehä, kun kompassiin tulee se tähti..? O.o

        Oon menny sinne pennun kanssa, mutta siellä vain ulvoo jotkut sudet, ja kumppani ulvoo niille, sit se susi laskee pennun alas, eikä se susi enää liiku mihinkään...! O___o AUTTAKAA ihmistä hädässä!!!!

        Sit onko mitään tapaa saaha sillee, ettei ne muut eläimet koko ajan hyökkäis mun pentujen kimppuun? Menetin jo 3 pentua niitten takia, kun hain ruokaa, enkä kerenny apuun... :'(


      • o.o kai
        Kani_fani kirjoitti:

        Mä oon saanu pentuja ja merkkaillu reviiriä, mutta en tiiä mitä tehä, kun kompassiin tulee se tähti..? O.o

        Oon menny sinne pennun kanssa, mutta siellä vain ulvoo jotkut sudet, ja kumppani ulvoo niille, sit se susi laskee pennun alas, eikä se susi enää liiku mihinkään...! O___o AUTTAKAA ihmistä hädässä!!!!

        Sit onko mitään tapaa saaha sillee, ettei ne muut eläimet koko ajan hyökkäis mun pentujen kimppuun? Menetin jo 3 pentua niitten takia, kun hain ruokaa, enkä kerenny apuun... :'(

        kun menee tähteen se on vika osa.... Tai sitten tulee myöhemmin vielä yks osa jossa sun pennut saa pentuja .. en siis tiedä varmasti tuleeko tuo osa... koska katoin jostain että kai tulis.. Ja 2. ei ole muita tapoja kuin purra karhuja ja kojootteja.

        Ja kysymys: Miksi ihmeessä mun pentu kuoli kun pupu loikki sen yli?!!!


      • Kani_fani
        o.o kai kirjoitti:

        kun menee tähteen se on vika osa.... Tai sitten tulee myöhemmin vielä yks osa jossa sun pennut saa pentuja .. en siis tiedä varmasti tuleeko tuo osa... koska katoin jostain että kai tulis.. Ja 2. ei ole muita tapoja kuin purra karhuja ja kojootteja.

        Ja kysymys: Miksi ihmeessä mun pentu kuoli kun pupu loikki sen yli?!!!

        Ehkä se oli iso, jyrääjä pupu XD No en tiiä, mutta mä tajusin, että siihen tähteen pitää mennä ilman pentua, eli pentu ei saanu olla suussa. :) Pääsin sen sit läpi.

        Tuleekohan 3 lähiaikoina? O.o En malta oottaa!
        Miksi kotkia ei voi purra? Ne laskeutuu alas ja kun juoksee ja koskee niihin ne nousee ilmaan, mut ne palaa joskus... Kun ei voi ees haistaa missä ne menee, kun ne lentää :/


      • KiraWolfGirl
        o.o kai kirjoitti:

        kun menee tähteen se on vika osa.... Tai sitten tulee myöhemmin vielä yks osa jossa sun pennut saa pentuja .. en siis tiedä varmasti tuleeko tuo osa... koska katoin jostain että kai tulis.. Ja 2. ei ole muita tapoja kuin purra karhuja ja kojootteja.

        Ja kysymys: Miksi ihmeessä mun pentu kuoli kun pupu loikki sen yli?!!!

        luultavasti pieni bugi n__n no sellasta kay mut tämän takia kannattaa aina tallentaa silloin tällöin ettei tarvitse aloittaa tyyliin ekasta tehtävästä heti jos jotain menee pieleen n___________n en tarkoita olla ilkeä.................vaaan annan neuvoja n----n


    • en ymmärrä...

      En tajua määkää siis miten voi saada puolison? Ja miten voi merkata reviirin? Miten niitä pentujakaa ees tehää latasin wolfquestin eilen enkä osaa tehaa muutako saalistaa jne.

      • en ymmärrä...

        siis *tehä sori kirjjotus virheet


      • en ymmärrä...
        en ymmärrä... kirjoitti:

        siis *tehä sori kirjjotus virheet

        sit en tajua sitäkää aina ku mä tapaan suden se rupee haastaa riitaa en kkoskaa saa puolisoo ja mistä tietää onko susi uros vai naaras en tiiä omaakaa. Jos on demo siitä pelistä lukeeko siinä et demo latasin ton pelin kyl iha sieltä sivuilta eikä siinä ollu demosta mitää...


      • Ollos hyvä
        en ymmärrä... kirjoitti:

        sit en tajua sitäkää aina ku mä tapaan suden se rupee haastaa riitaa en kkoskaa saa puolisoo ja mistä tietää onko susi uros vai naaras en tiiä omaakaa. Jos on demo siitä pelistä lukeeko siinä et demo latasin ton pelin kyl iha sieltä sivuilta eikä siinä ollu demosta mitää...

        Jos susi on uros se on "male" ja naaras on "female". Puolison saa, kun oot käyny juttelee kaikkien reviirien susien kaa. Sit seuraavalla sudella on "nimenä" 'dispersal male/female'. kun meet sen luo se sanoo et "en ole varma tästä" eli jotain "I'm not sure about this" sit sanot sille, että "hello there" se vastaa: "Hello there" sanot sille: "I like you" ja se vastaa samalla tavalla. Sitten sanot: "Let's play" ja viimesenä "Let's start pack" x2 nii sillon sille toiselle sudelle ilmestyy viis sydäntä siihen valikon yläpuolelle ja siitä tulee sun kumppani. Sit annat sille nimen ja painat: "Go arena" tai jotain. en oo kyl varma voiko demossa tehdä näin eli saaha kumppania. :) toivottavati toi autto!


      • KiraWolfGirl

        MOI TAAS!niin en ymmärrä sun ongelmaan on vastaus eli tämä:kun painat näppäimistösi (M)niin eteesi ilmestyy kartta(sen saat pois painamalla m uudestaan)siinä kartassa näkyy 3 pinkkiä aluetta nämä ovat susilaumaalueita.löydät myös paikan katsomalla kompassisi susi kuvaa ja juokset sitä päin kunnes tulee joku et oot susi alueella tai jtn.kuitenkin sit paina v(pistää hajunäyn)ja kohta alat nähdä keltaisia pisteitä nämä ovat reviirinmerkkaus jälkiä.kun menet yhden sellaisen pisteen luokse pitäis oikeeseen yläkulmaan tulla joku et 5 tai 4 tai 3 tai 2 tai 1 minutes ago(tarkoittaa kui kauan sitten merkattu)ja seuraat niitä hajuja kunnes löydät paikan jossa hajuja on paljon kasassa ja jossain lähistöllä pitäis olla susi:D....sitten "taistelet kolmea sutta vastaan(HUOM!käy kaikissa pinkeissä alueissa voittamassa 1 susi:))sen jälkeen menet sille alueelle josta haluat parisi.tämän jälkeen kun taas löydät suden katso että sen nimi on dispersalmale/female(riippuu oletko naaras vai uros susi pelissä)kun löydät sen minkä haluut niin kävelet sen luokse ja sen pitäis sanoo et im not sure about this ja sit sä sanot"hello there"ja se sanoo saman.sä sanot "i like you"se sanoo saman.sinä sanot lets play.ja sit sanot et lets start a pack 2 kertaa.Ja sitten sinulla on pari:DD


    • mo

      itselläni ei ole demoa mutta minun suteni nimi on Riki juu ja sen vaimo ja niil o pennu ja se auttaa mua aina vaik ois ne pennut esim jos karh aikoo hyökätä tai kojootti pentujen kimppuun niin se lähtee niin lujaa sen karhun perään kun pääsee ja kojootit se tappaa jos sitä pure kerranki ja se kantaa niit pentui aina kun mä en jaksa ja sit se syöttää niit pentui ja olen läpäissyt jo peli ja kaikki pennut hengis nis e alko kantaa niit toisii pentui kans sin maali ajatteli vaa etse ei raaskinu jättää niits si :) ja kun mä purase yhe kerra semmost elkkii ni se hyökkää se kimppuu ja yhe kerra tappo sen yksin semmose sarvipää ! ja se tappo mul yhe kerra just mu etee vaik mä entehny mitää ni JÄNÖN !

    • WOLFQUEST 3

      ni koska se kolmos osa muute ilmestyy tiätääkö kukaan tai omistaako ? onko kolmos osa maksullinen ? ja siis tarkoitan että olen läpäisyt tämän slouggreek jakson ja haluaisin tietää tuosta kolmos osasta enemmän olen vain kuuluu semmost et siin 3 osas ne pennut o aikussii ja niist o tullu se lauma

      • abababababababbabab

        wolf guest kolmoses on ainakin talvi ja pennut on aikuisii
        ja se taitaa tulla tammikuussa vuonna 2011.


      • hipsu1000
        abababababababbabab kirjoitti:

        wolf guest kolmoses on ainakin talvi ja pennut on aikuisii
        ja se taitaa tulla tammikuussa vuonna 2011.

        uuni tuore susi rope !!!!!!! http://hippu10.nettisivu.org/


      • KiraWolfGirl
        abababababababbabab kirjoitti:

        wolf guest kolmoses on ainakin talvi ja pennut on aikuisii
        ja se taitaa tulla tammikuussa vuonna 2011.

        ääääääh moi oon uus tääl ja NYT ON JO 2011 EIKÄ SE OO TULLU!!??!!MIIIKKISEEEEEEEEEIIII!!?!?!?!?NNYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHHH HALLUUUUN SEEN T_T


    • Moikkeliini

      No mul ois kysymys:
      mitä niille pennuille kuuluu tehä? ♥♥

      • Supperoinen

        moi ku tulee se homma ku on käyny niisä kaikisa vaaleen punaisisa alueisa niin tulees semmonen ilimotus et oot löytäny kaverin niin misä se kaveri sit on koen löyvä sitä?


      • KiraWolfGirl
        Supperoinen kirjoitti:

        moi ku tulee se homma ku on käyny niisä kaikisa vaaleen punaisisa alueisa niin tulees semmonen ilimotus et oot löytäny kaverin niin misä se kaveri sit on koen löyvä sitä?

        supperoinen oot varmaa jo löytöny vastauksen mut sanonpa ny et jos sä oot ollu 3 sutta vastaan ja voittanu ne niin sit sun pitää viel löytää semmone susi jostain niistä pinkeistä alueista jonka nimi on dispersalmale/female (riippuu ootko poika vai tyttö susi pelissä)ja sit meet sen luo ja jos se sannoo et "im not sure about this nii sit se on vappaa.sit sä sanot sille et "hello there"ja sit "i like you" ja sit "lets play" ja sit 2 kertaa "lets start a pack"sit jos oot saanu 5 sydäntä nii sul pitäis nyt olla pari:)sit eipä siin muuta sä voit jäädä sen kaa sinne metsästää tai muuta sellasta tai sit tallennat ja painat load game ja meet siihe sloats greek vai mikä se nyt o ja siel pitäis olla sun tallennuksen nimi:DDtoivottavasti nää jutut auttaa.ja multa saa aina kysyy kaikkee mä tiiän pari juttuu pelist:Dvaik paripulmia tai peli lagaa tai jtn.IHAN MITÄ VAA:DD


      • KiraWolfGirl

        Moikkeliini sun pitää puolustaa niitä karhuilta ja kojooteilta ja kotkilta/haukoilta ja ruokkia niitä


    • fanniyt

      miten se demo ladataan

    • Wolffi! Siru

      TSAU!
      mua ihmetyttää asia siina WolfQuestissa että kun on läpässy Sen maatila jutskan nii mitä niille pennuille ja mitä sen jälkeen pitää tehdä??
      Minul on elossa kaikki neljä pentuu ja miten saa sen jätti kotkan pois siitä lepattamasta? Pääseekö pennut viemään takasin koti pesään vaiko pitääkö asustaa siinä joen rannalla?? Kiitosksia vastanneille.....

      Ps. Mä oon naaras kertokaa toki lisää... Miulle ainii !! siitä kolmosesta että onko siinä mahdollisuus vaihtaa pesää?? thanks!!

      • KiraWolfGirl

        se maatila juttu ei vaikuta sun peliin melkei mitenkää se on sellane vapaavalintaine tehtävä ja ehk oot huomannu et siit ei saa ees ruokaa:)ja ne pennut.....huoh vaikee selittää..no mä yritän :)siin ku oot "lihottanu" sun pentuja kunnes ne on ne 15 pounds nii sit pitäis tulla joku mission completed ja sit pitäis tulla "final journey"ja sit painat start the journey ja jos oot sen tehny ja taivaalle ilmestyy kotka/haukka olet alottanu tehtävän.jos taas haukkaa/kotkaa ei näy nii mee karttaan (paina m)ja siel sivus pitäis lukee start journey.mut kumminki sit sun kompassis pitäis näkyy semmone tähti ja sun pitää viedä ne pennut sinne tähden luokse:)itse oon saanu kaikki pennut sinne:D


    • KiraWolfGirl

      pesän vaihto ei onnistu ja kotkan/haukan saat pois juoksemalla sitä päin kun sse on maassa mut älä pidä pentuu suus ku juokset sitä päi,muute se ottaa sen

      • KiraWolfGirl

        ja sit mite tänne voi kirjottaa ku mä joudun vaa vastaa mun omiin viesteihin et voin kirjottaa tänne HEHEn___n


      • KiraWolfGirl
        KiraWolfGirl kirjoitti:

        ja sit mite tänne voi kirjottaa ku mä joudun vaa vastaa mun omiin viesteihin et voin kirjottaa tänne HEHEn___n

        Ja mitenkö saada kaikki pennut kunnol sinne?mä teen näin:ensin varmista et sun penturuoka mittari on täynnä(tai mikälie onkaa)nii sun pennut seuraa sua paremmin.sit ota yks pentu suuhun ja kävele takaperin hitaasti tähteä kohti.parisi pitäis alkaa ottaa pentuja suuhun ja tuoda niitä sun luokse.kun se on tuonu pennut sun lähelle nii kävele taas taaksepäin vähän ja odota pariasi et se tuo ne pennut taas ja näin jatkat kunnes oot tähden luona:DD


      • KiraWolfGirl
        KiraWolfGirl kirjoitti:

        Ja mitenkö saada kaikki pennut kunnol sinne?mä teen näin:ensin varmista et sun penturuoka mittari on täynnä(tai mikälie onkaa)nii sun pennut seuraa sua paremmin.sit ota yks pentu suuhun ja kävele takaperin hitaasti tähteä kohti.parisi pitäis alkaa ottaa pentuja suuhun ja tuoda niitä sun luokse.kun se on tuonu pennut sun lähelle nii kävele taas taaksepäin vähän ja odota pariasi et se tuo ne pennut taas ja näin jatkat kunnes oot tähden luona:DD

        pennut tässä KAIKKI NIISTÄ:1kun olet löytänyt sen pesän nii pitäis tulla "mark your territory"ja sen teet painamalla p ja juoksentelet ympäriämpäri sitä sun aluetta joka näkyy siin mini kartassa (vasen alareuna)sit saat pentuja:2sun pitää opettaa niitä.tämä käy helpoiten ulvomalla koko ajan niin ne pysyy paikoillaan ja sen sinisen mittarin pitäis täyttyä:D.3sun pitää puollustaa niitä kotkilta/haukoilta,karhuilta ja kojooteilta ja ruokkia niitä et ne ei kuole.4sit sun pitää lihottaa niitä kunnes ne on 15 pounds(niiden painon näät painamalla esc ja painamalla pack stats) sit kun ne on 15 pounds pitäis tulla joku "final journey"painat "start the journey" ja jos taivaalle ilmestyy kotka/haukka olet alottanu tehtävän.mikäli ei mene karttaan (M) ja siel sivus pitäis lukee start journey.mut kumminki sit alat siirtää niitä pentuja.Minun tapani:1Otat yhden pennun suuhusi.2ala kävelemään tähteä päin takaperin.3parisi pitäisi huomata et oot lähös yhel pennul nii sit sen pitäis alkaa nostaa pentuja ja tuoda niitä sun luokse.kun näin käy odotat et se tuo kaikki pennut sun lähelle ja sit taas menet hitaasti taaksepäin ja odotat taas et se tuo ne pennut sun luo.n__n..tämä toimii minulle mut jos teille ei yksinkertaisesti vain ulvo ja nappaa yksi pentu kerrallaan ja vie se vähän matkan päähän ja jatka matkaa näin.n__n PS:kun siirrät pentuja katso et sun penturuokapalkki on täynnä(tai mikä se nyt onkaa)silloin sun pennut seuraa sua helpommin:DDD TOIVOTTAVASTI TÄMÄ AUTTAA!!:DD


      • KiraWolfGirl
        KiraWolfGirl kirjoitti:

        pennut tässä KAIKKI NIISTÄ:1kun olet löytänyt sen pesän nii pitäis tulla "mark your territory"ja sen teet painamalla p ja juoksentelet ympäriämpäri sitä sun aluetta joka näkyy siin mini kartassa (vasen alareuna)sit saat pentuja:2sun pitää opettaa niitä.tämä käy helpoiten ulvomalla koko ajan niin ne pysyy paikoillaan ja sen sinisen mittarin pitäis täyttyä:D.3sun pitää puollustaa niitä kotkilta/haukoilta,karhuilta ja kojooteilta ja ruokkia niitä et ne ei kuole.4sit sun pitää lihottaa niitä kunnes ne on 15 pounds(niiden painon näät painamalla esc ja painamalla pack stats) sit kun ne on 15 pounds pitäis tulla joku "final journey"painat "start the journey" ja jos taivaalle ilmestyy kotka/haukka olet alottanu tehtävän.mikäli ei mene karttaan (M) ja siel sivus pitäis lukee start journey.mut kumminki sit alat siirtää niitä pentuja.Minun tapani:1Otat yhden pennun suuhusi.2ala kävelemään tähteä päin takaperin.3parisi pitäisi huomata et oot lähös yhel pennul nii sit sen pitäis alkaa nostaa pentuja ja tuoda niitä sun luokse.kun näin käy odotat et se tuo kaikki pennut sun lähelle ja sit taas menet hitaasti taaksepäin ja odotat taas et se tuo ne pennut sun luo.n__n..tämä toimii minulle mut jos teille ei yksinkertaisesti vain ulvo ja nappaa yksi pentu kerrallaan ja vie se vähän matkan päähän ja jatka matkaa näin.n__n PS:kun siirrät pentuja katso et sun penturuokapalkki on täynnä(tai mikä se nyt onkaa)silloin sun pennut seuraa sua helpommin:DDD TOIVOTTAVASTI TÄMÄ AUTTAA!!:DD

        AINIIN!!!JA sitte ne karhut saat pois purasemalla niitä 3 kertaa ja kojootit AINA TAPA!!!muuten ne tulee takaisin.Kotkat/haukat ajat pois seuraavasti:kun näet että se on taivaalla kannattaa alkaa ulvoa niin pennut pysyy paikoillaan pidä KAIKKIA NIITÄ silmällä muuten Kotak/haukka voi mennä ja ottaa yhden jota et edes huomannut...KUITENKIN sen linnun saat pois näin:kun se laskeutuu maahan juokset sitä päin,silloin sen pitäisi lähteä.!ÄLÄ KUITENKAAN JUOKSE SITÄ PÄIN PENTU SUUSSA!.MUUTEN SE VIE SEN. PS:multa saa aina kysyä kaikkee peliin liittyvää:Dtiedä jonkun verran pelistä:Dja olen kokenut kaiken mitä pelissä voi mennä pieleen:)


    • KiraWolfGirl

      HEHHEH kylläpä mä jaksan höpöttää n__n Mut mä rakastan tätä pelii

      • KiraWolfGirl

        huoh onpa tylsää ku kukaaa ei enää keskustele tääl.....no ei voi mittää mä ottelen tääl kunnes joku tulee:Dja siit kolmosesta siin tulee olee sadetta,talvi,aika,yö ja päivä,nukkumismahdollisuus ja hmmmm ainiin

        UKKOSTA!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDD


        JEEEEEEEEEEEEEE


      • KiraWolfGirl
        KiraWolfGirl kirjoitti:

        huoh onpa tylsää ku kukaaa ei enää keskustele tääl.....no ei voi mittää mä ottelen tääl kunnes joku tulee:Dja siit kolmosesta siin tulee olee sadetta,talvi,aika,yö ja päivä,nukkumismahdollisuus ja hmmmm ainiin

        UKKOSTA!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDD


        JEEEEEEEEEEEEEE

        ups piti sanoo "oottelen tääl"hehe n__n


      • Warriorcat
        KiraWolfGirl kirjoitti:

        huoh onpa tylsää ku kukaaa ei enää keskustele tääl.....no ei voi mittää mä ottelen tääl kunnes joku tulee:Dja siit kolmosesta siin tulee olee sadetta,talvi,aika,yö ja päivä,nukkumismahdollisuus ja hmmmm ainiin

        UKKOSTA!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDD


        JEEEEEEEEEEEEEE

        maksaako pelaaminen tai lataaminen?


      • ilmane peli tottakai
        Warriorcat kirjoitti:

        maksaako pelaaminen tai lataaminen?

        Ei TOD -.- jos se kerra on ilmane :D homo


    • KiraWolfGirl

      AINIIN! mä tein oman keskustelun tänne yleistä seikkailupeleistä sen nimi on WolfQuest 2 ja 3 keskustelu

      :D käykää ihmeessä:D siellä keskustellaan kaikiesta wolfquestiin liityvästä ja muustakin ja annan vinkkejä haluaville :D


      PS:olen kokenut kaiken mikä voi pelissä mennä pieleen joten minulta saa kysyä:DDDDDD

    • Wolffi Siru

      Kiitos todella paljon! Olen todella kiitollinen sinulle olen nimittäin jumettanut siin noin kolme kuukautta xD ehkä allekkin

    • Lipiz

      Voiko pentuja saaja toisen pelaajan kanssa? Apuu nopeesti! Ja mikä versio tää on http://www.wolfquest.org/ ?? (Minkä voi ladata.) Ja saako siinä pentuja ku sielä on pesiä 2-4 kpl?? Ja miten pentuja saa ees??

      • vitun tyhmä

        vitun tyhmä


    • 11223344566678987

      Oon ladannu sen demon,voiko siinä saaha kumppanin?Ja miten?

    • Notteinterested

      Haluisko joku auttaa haluisin tietoa että miten voi saada sen saatnan korppikotkan olemaan syömättä mun pentuja

      • notteinterested

        Ai kiitos sain jo vastauksen


    • I hate bears

      Ihan paska peli, kun sulla on pentuja, niin kokoajan tulee karhu ja se juoksee jtn vitun ympyrää siinä reviirillä.. Ja kun yrität hyökätä takaapäin sen karhun kimppuun, nii et jotenkin kummallisesti osu ja se karhu kääntyy alle sekunnissa ja yrittää tappaa sut :( Sun susikumppani ei osaa puolustaa, jtn kun sä oot ajaa sitä karhuu tkaa kehässä, nii sun pennut kuolee nälkään ku kukaan ei oo saalistamassa. Jos karhun saa ajettua kauemmas, nii se vaan kääntyy takas sun pesälle. Sähän joudut vaan koko loppuelämäs ajan ajaa sitä karhuu takaa!!!

    • SusiFani

      Voisko joku kertoo Kasvaako ne pennut akuiseks? ja jos kasvaa, niin millon?
      Niin, ja k´kun karhua purasee kolme kertaa(vaatii täydet punaset) niin se häippäsee. =D

    • wolfquestfaniiii

      Joo hei mäki tarttisin vähän apua :D Pääsin kaikkien pentujen kanssa sinne vihrelle pläntille ja kuulemma niitten pitäis kasvaa ja niistä tulee osa sun laumaa jne.. Mut sitten ku tulee se ulvomishomma ja sit sitä tekstii kauheesti nii se menee vaa sen jälkee sinne alkuvalikkoon ja pitäis alottaa uus peli...?

    • Jessy

      Tarvitisin apuja :)) lisätkää mun mese: [email protected] :) jutellaan pelistä sillä tarviin pikpika apua ;O koska näitä kekusteluja en hirveemmin seuraa

    • ninnifmcvkd

      Millo tulee kolmas osa? Tietääkö kukaan? Ois kiva tietää.

    • Tietämätön

      Hei maksaakos tuo mitään tuo peli ? :D

      • Peruna

        Ei ?


      • J the lucky rock2
        Peruna kirjoitti:

        Ei ?

        Muuten, on olemas semmonen "WolfQuest 2 ja 3 keskustelu :D"! KiraWolfGirl pitää sitä palstaa, mut ei oo Kiraa näkyny... Mulla olis kysymyksii Kiralle siellä. Esimerkiks onko normaalii, et pentu kävelee veden päällä...

        P.s
        WolfQuest tiimillä ei ole tarpeeksi rahaa sen 3- osan tekoon, ja liikuvat hahmot vie tietokoneen muistia. Wq sivuilla oli siitä!


      • superpentu? :3
        J the lucky rock2 kirjoitti:

        Muuten, on olemas semmonen "WolfQuest 2 ja 3 keskustelu :D"! KiraWolfGirl pitää sitä palstaa, mut ei oo Kiraa näkyny... Mulla olis kysymyksii Kiralle siellä. Esimerkiks onko normaalii, et pentu kävelee veden päällä...

        P.s
        WolfQuest tiimillä ei ole tarpeeksi rahaa sen 3- osan tekoon, ja liikuvat hahmot vie tietokoneen muistia. Wq sivuilla oli siitä!

        Pentu kävelee veden päällä? :DD reps xD ei oo normaalii ;D kai.. sit ne on SUPERPENTUJA O3O


    • tietämätön

      miten tätä peliä voi pelata mistä osoitteesta se aloitetaaan onko se kaupasta ostettava levynä vai mistä se pitää oikeen hommata näyttää hauskalle ja haluaisin kokeilla mut en tiedä miten AUTTAKAAA!!!!

    • player

      sun pitää ettiä siin ittelles kumppani siin alus eksä sitäkään osaa ?

    • Aute jos tarttee

      Moikkelis! tietämätön sen voit ladata kun kirjotat nettiin WolfQuest se eka ja Download ja MAC vai Windows game siis kumpi kone sulla on sitten se lataa. Ps.ei saa kaupasta!

    • fuuuckkk

      Miten suden saa olemaan muille susille "kiltti"? Mulla se vaan tappelee kaikkien kanssa :/

    • Apua!

      Öööh mä haluaisin ton pelin mutta ku iskä ei suostu :/ Miten se uskois että haluun sitä TODELLA PALJON! Ps. Oon pelannu peliä ennenkin. Ja sen suden saa sulle olemaan kiltti jos sä oot sille, mut jos sekään ei auta niin sun pitää sitte vaa "sanoo" sille että "I'm boss, back off " Auttoko?
      XD

    • Anonyymi

      En mäkään tajuu siis yhtää mitää vaikka mää latasin sen just äske😅 mää yritän saada puoliso mut en mää onnistu.
      mää oon kattonu siit vaikka kuinka mont videoo ei se ei onnistu yhtää☹️

    • Anonyymi

      Miten siinä voi saada puolison tietääkö kukaa

    • Anonyymi

      Miten saa puolison. tietääkö joku, jos joku tietää kirjoittakaa. Antakaa
      mahdollisImman tarkat ohjeet
      Pliiiiis.......!!!!!

    • Anonyymi

      Hei haluaisin tietää että pystyyks wolf quest 2-3 pelaa läppärillä

    • Anonyymi

      Moikkelis
      Pelaatteko wolf quest:tia tieto koneilla vai millä voisitteko kertoa

    • Anonyymi

      Mulla on ne kaikki jatko-osa hommat, ja pentujen kasvettua aikuisiksi ne kuulemma eivät lähde laumasta, ne voi paritella ja sä voit saada lisää pentuja. Laumaan voi myös liittyy vieraiden laumojen susia jotka voi sitten saada pentuja jne.
      Vuodenajat vaihtuu ja pentuja syntyy ja lauma kasvaa. Kuulemma siihen kolmos mappiin (mikä nyt olikaan) on tulossa cougareita jotka voi tappaa sut. Sä voit häätää niitä aikuisia pentuja veke ja kasvattaa laumaa koko ajan isommaksi (mikäli mahtuu deniin). Uusia turkkeja on saatavilla... Ja tulossa on arpia ja "laikkuja”. Mutta sellanen huomio, että haukka voi varastaa pennun avonaisilla paikoilla, joten jos ette halua että pennulle tulee rip niin suosittelen pitää suussa/joessa, jottei iso bad lintu vie... Ja pennut myös voi hukkua että suosittelen kattoon osaako ne uida
      Ty

    • Anonyymi

      Ja öö naaraan nimi Star ja uroksen Mast. Pennut on Tundra, Rocky, Winter, Sunrise ja Hunter

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    9. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe