mitä voi tehdä 13 vuotis synttäreillä

iso tyttö

moi! keksikää joku mitä voi tehdä 13 vuotis synttäreillä ku mulle tuloo tyttöjä ja poikia synttäreille en keksi mitää ja ei mitää pienten kersojen leikkiä jotain kivaa ???? vastakkaa

133

36187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tania78

      Varmasti haluavat jo viettää synttärit "keskenään", mutta kysy lapseltasi mitä hän haluaisi..?

      Esim: pullonpyöritystä? (varmasti kaikki tietävät)..
      tunnista kuka? (sidotuin silmin tunnistaja koettaa arvata henkilöllisyyden vaikka tunnustelemalla jalkoja..)..
      musavisa..? (soitetaan pätkä musiikkia ja kaikki vastaavat lapulle mikä kappale, ja kuka esittää..voittaja saa jonkin palkinnon)

    • näillä vastaajilla

      Käsitin että olet itse se 13-vuotias?

      Varmaan synttärit meni jo, olisin neuvonut hakemaan kirjastosta seuraleikkikirjan, siellä on toinen toistaan hauskempia seuraleikkejä, tarkoitettu partiolaisille, rippikoululaisille ja muille hauskanpitäjille.

      • Meil on metsässä..

        Mä oon partiolainen! :)


      • Anonyymi
        Meil on metsässä.. kirjoitti:

        Mä oon partiolainen! :)

        I DONT GIVE FUCK


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        I DONT GIVE FUCK

        Nätisti


      • Anonyymi
        Meil on metsässä.. kirjoitti:

        Mä oon partiolainen! :)

        Sams


    • ehhh

      pitäkää vaik joku pikku bile ilta!!!

      • Anonyymi

        kyllä


    • :) :) :)

      Taitaa tulla liian myöhään tämä vastaus, mutta ehkä joku saa tästä vinkkejä juhliinsa. Omille teinelle olen järjestänyt mm. uimahalli ja keilailusynttäreitä, on viety koko porukka elokuviin, vietetty teemasynttäreitä (esim. oma idoli -synttärit), pidetty piknik kesällä rannalla ja käyty ravintolassa pizzalla. Yleensä teen rahatilanteen mukaan muutaman ehdotuksen, josta nuori voi sitten valita mieleisensä, ellei hänellä ole omasta takaa toiveita. Nämä kuulostavat kalliilta vaihtoehdoilta, mutta eivät oikeastaan ole sen kalliimpia, kuin tavalliset synttärit kaikkine leikkeineen/kisoineen joihin kuuluvat palkinnot ja yllätyspussit. Esim. leffaan voi ottaa vain pari hyvää kaveria mukaan ja antaa kaikille vielä muutaman euron herkkuja varten. Uimahalliin ja keilahalliin olen vienyt omat tarjoilut mukaan. Seuraavaksi tulossa ovat vampyyrijuhlat Houkutus -leffan tyyliin. Nuorten juhlia järjestäessä aikuisten kannattaa miettiä, mistä itse pitäisi, mitkään lasten jutut eivät todellakaan ole enää ajankohtaisia! ;)

      • Kiitollinen :)

        Kiitos vinkeistä :)


    • Teini-ikäisen äiti

      Itse antaisin kersojen olla kotona keskenään, suosittelen vaikka kyläilyä, niin et tylsisty ja synttärit voivat silloin olla pidemmät, eivät mitkään kahden tunnin.
      Jättäisin leikkien keksimisen lapsille, sillä hän on jo ylä-asteella ja heillä voi kavereiden kanssa olla ihan omat jutut. Tuskin tekevät mtn muuta kuin kuuntelevat musaa, menevät pullon pyöritystä, syövät. Eivät luultavasti edes kaipaa mtn leikkejä.
      Sinuna auttaisin vain ruokien kanssa.

      • koht 13

        mulla on tammikuussa 13 vuotis synttärit ja aattelin vaan tehä jotain napostelevaa, kutsuu kaverit, häätää vanhemmat pois ja keksii pari "leikkii" jotain pullonpyöritys tai jotain sinne päin .... ei sen niin kummosta tarvi olla !!!!


      • LOL
        koht 13 kirjoitti:

        mulla on tammikuussa 13 vuotis synttärit ja aattelin vaan tehä jotain napostelevaa, kutsuu kaverit, häätää vanhemmat pois ja keksii pari "leikkii" jotain pullonpyöritys tai jotain sinne päin .... ei sen niin kummosta tarvi olla !!!!

        Ei tuu tehoo kolmetoista vuotiaisiin usko meikää :(


    • Voi L0L!

      Joo en kyllä tiiä ja ei kiinnostakkaa, mitkää kersojen leikit.. HAAHaa

      • "Kaunis Typykkä" ♥

        No hei kaikilla on oikeus olla sellasia, kun ne ite on.. Jos sua ei kiinnosta, nii ei sitä tarvii tulla urputtamaa.. >:}

        Huom. Ite oon vasta 12 ;D


    • MOIO

      tässsä ois muutama vinkki

      1) keilaus & pizza

      2) elokuviin ja syömään

      3) byjamabileet ja sinne jtn ruokaa ja musaa kyl kivaa tulee!

      4) kaupungille hengaileen

      • Elsu000

        Komppaan sua MOIO, ite aattelin kerätä mukavan kasan porukkaa ja lähtee vaa johoki randomina hengaa ja kaupunki/kylähän on täynnä esim syömispaikkoja, kauppoi ja sit jos haluu mennnä vaik leffaan :)


    • Tyttönen -98

      Ite pidän pia synttärit ja ajattelin olla pullonpyörityst,pelataa esim.aliasta,mölkkyä jne... :D

    • 21v-----

      Meillä ainakin tosi monesti myöhemmälläkin iällä oli synttärisankarin vetämä tietokilpailu! Pareittain tai yksin vastattiin paperille, juontaja juonsi kysymykset. Voittajalle/voittajaparille isompi palkinto ja muille vaikka lohdutuspalkinnot. :D

    • tyttö13kesäinen

      Hmm, itse pidin tänä sekä viime vuonna synttärit sillä tavalla että 3 kaverin kanssa ( ollaan sellanen vakioporukka) pystytettiin teltta pihalle ja nukuttiin siellä. Taino jos sitä nukkumiseksi voi sanoa.
      Ennen sitä paistettiin makkaraa ja käytii saunas ja tälleen =) Sitte mentiin sinne teltalle ja juteltiin naurettiin otettiin valokuvia naposteltiin vähän jotain karkkia Ja hauskaa oli!
      Viime vuonna nukuttiin myös teltassa, mutta oli vähän lämpösempi keli, joten käytiin uimassa enne sitä ja vähä "karkaamassa" noin. 3 aikoihin yöllä :D.
      Juhannuslapsi kun on ni voi pitää ulkona synttärit ;)

      • OMGOMG

        No minulla kun on synttärit vasta marraskuussa joten ei niitä telttaillessa vietetä...


    • Putous-fani kertoo..

      Mielestäni jotkut näyttely-leikit, pullonpyöritys yms. On kivoja!!
      Esim putouksesta keksii PALJON asiaa :)) Esim
      "vastaa kysymyksellä"-leikki :) Siis vastaa toisen kysymykseen kysymyksellä, jos tiput toinen menee sun paikalle, ja voittaja saa palkinnon :) Tai
      vaikka sellanen, että teet parin kanssa näytelmiä, ja harjotteluun on tietty aika (esim: 20-50 sekuntia aikaa harjotella näytelmä kerjäläisestä, ja uppo-rikkaasta :D) Ja paras esitelmä voittaa? Ainakin mun kaverin synttäreillä tehtiin noita, ja oli TOSI hauskaa :) Tai sitten.. : Sulle ja sun parille annnetaan joku tavara,, ja teiän pitää näytttää monta eri käyttö-tapaa sille tavaralle, ketkä on keksiny eniten niitä, voitttaa. Tai ei sen ees pidäolla kisa.. :)

    • Tietämätön tyttö

      Moi, eli täytän 13 vuotta, mutta en tiedä mitä tehdä? Kutsun noin 7 henkilöä, ja synttärit pidetään kotona :) Olisiko joktkut leikit ok, vai onko ne jo liian lapsellisia? Itseasiassa jotkut seurapiiri-leikit olis ihan kivoja, mutta mitkä?!! Siis jos joku voisi kertoa, mitä voin tehdä.. En ajatellut mennä minnekään, eli siis pysytään kotona. Elokuva olis ihan kiva, mutta en tiedä olisko se vähän tylsää? :)
      Siis jos itse tiedät jotain kivoja juttuja, niin haluaisin tietää ne. Kaikki ehdotukset on tervetulleita! Kiitos :)

      • Minä vaan

        Yks kiva leikki on semmonen,että otetaan suklaalevy pistetään hanskat ja pipo aina käteen ennenku aletaan leikkaa sitä levyä. Sitä suklaata saa leikata niin pitkään että seuraava saa kutosen nopalla. Sitten otetaan äkkiä ne hanskat ja pipo pois ja annetaan seuraavalle ja sen pitää laittaa ne päälle ennen kun saa leikata suklaata. Voittaja on se jolla on eniten suklaa ja leikki loppuu kun suklaalevy loppuu


      • OMGOMG
        Minä vaan kirjoitti:

        Yks kiva leikki on semmonen,että otetaan suklaalevy pistetään hanskat ja pipo aina käteen ennenku aletaan leikkaa sitä levyä. Sitä suklaata saa leikata niin pitkään että seuraava saa kutosen nopalla. Sitten otetaan äkkiä ne hanskat ja pipo pois ja annetaan seuraavalle ja sen pitää laittaa ne päälle ennen kun saa leikata suklaata. Voittaja on se jolla on eniten suklaa ja leikki loppuu kun suklaalevy loppuu

        JEE! Leikittii tota mun 10-12 vuotis synttäreillä mut nyt aletaa olla jo ehkä vähä liian vanhoja siihe...


      • Anonyymi

        Mielestäni kivoja pelejä/leikkejä ovat esim nämä: Aliaksen peluu, twisterin peluu, sanasokkelo peli jossa jaetaan ihmiset kahteen ryhmään punaisiin ja sinisiin ja pelin vetäjä eli katsova on keksinyt kaksi saman pituista sanaa esim kissa ja koira sitten kirjoitetaan paperille ne molemmat sanat ja leikataan kirjaimet irti ja molemmille joukkueille on yksi sana eli jos olet punaisessa joukkueessa sinun pitää etsiä annetusta tilasta kirjainlappuja joissa on punainen kirjain ja sininen joukkue etsii lappuja joissa on sininen kirjain. Sitten jos sininen joukkue on löytänyt kaikki laput heidän pitää ratkaista niistä kirjaimista se oikea sana. Se kumpi joukkue ratkaisee oman sanansa ensin voittaa. Muita peli ehdotuksia ovat myös nämä: pullonpyöritys, never have i ever ja arvaa kuka vihjeen perusteella. Toivottavasti nämä peli ideat auttoivat :)


    • Ihkudaalissupissis19

      Juu, oon nää päivät kokenu, mun 13 wee synttäreill
      - Pullonpyöritys
      - Musavisa
      - Lahjojen avaaminen
      - Syöminen
      - Tanssi
      - Musiikki
      - Datailu
      - Yökylä
      - Leikit
      Jne.. Oli suosittuja :)) Elikkäs, jos haluut jtn tiettyjä leikkejä: Kuuluisii leikkei voi kysyy multa.. :):)

      • APUA!

        Mulla on tnä 12v syntäärit apuaa jtn leikkejä yms ????!!!!!!


      • ÖÖÖÖÖ...

        Nii että mitä leikkejä leikitte?


    • 13vee

      Mulla ainakin on huomenna kaverisynttärit :) Me pidetään yhen mun kaverin kanssa yhteissynttärit, jotka pidetään yhellä mokillä. Sinne on tulossa n.8 vierasta mun ja mun kaverin lisäksi eli meitä on yht.10 :) Synttäreiden teema on halloween, koska siihen ei ole enää pitkä aika. Synttäreille pitää olla jotkut asut esim vaan laittaa meikkii,tukan jotenki ja jotkut tummat vaatteet ei se kummempi asu tarvii olla :)) Tekemistä on esim. tietokilpailu,pullonpyöritystä ja kaikkee kivaa :) Ne on yösynttärit, mutta kaikki eivät jää yöksi :) Me ollaan myös mun kaverin kaa käyty ostamass tiimarista kaikkia hienoja halloween aiheisia koristeita. Mun mielestä ei synttärien kummosemmat olla :)) Niin joo ja muuten toi oli hyvä idea toi vastaa kysymyksellä leikki :))

    • Garzy

      OMG! Mulla on ihan just 11 wee synttärit eikä oo mitään ideaa mitä tehä!!!!!

      Paitsi:

      -Pinata
      - Disko
      - levyraati jos se on ok vieraiden mielestä
      - pullon pyöritystä

      Ja NYT sit se ois loppu mut ne kestää 2 tuntii. En haluu mitän katastrofii

    • Kohta--13--v--tyttö

      Mullakin parin päivän päästä 13-vuotissynttärit :) täältä sai kivoja ideoita poimittua omiinkin juhliin, kiitos!

      • Anonyymi

        Niin sai!


    • esuli <3

      Moi oon 12v tyttö ja täytän tammikuussa 13vuotta.Olisko mulle jotain synttäri ideoita ? mulla on jo pari vaihtoehtoo 1.mentäis tennis centteriin ja pelattais tennistä. 2.elokuviin ja yöks. 3.värikuula sotaan centteriin et tommosii olis mun ideot mutta otan ideoita vastaan :)

    • : )

      No, silloin kun itse täytin 13.vuotta niin ohjelma oli tämä:
      -Koulun jälkeen kamut tänne
      -Musaa, pikku purtavaa
      -Pullonpyöritystä
      -disco ja sit kamut yöks : )
      Pari patjaa lattialle ja siinä se!

    • discoTYPYKKÄ<3

      mooi!!!! mää oon 12 v tyttö ja täytän kohta 13v. täs ois pari mun ideaa mun syndeille. eli 1.mun veljellä on samana päivänä oikee päivä(ollaan kaksosii ja samal luokal)nii pidettäis disco eli mun veli kutsuis omia kavereit ja mää omia ja sit siin ois jotai kisoi kuten limbo ja tanssi kisa ja hitaat tietysti. 2. mentäis liikunta keskukselle zumbaa ja sit meille yöks ja sit viel3.mentäis leffaa ja meille yöks tai syömää:)

      toivoisin lisää kisa ideoita sinne discoon?????:)

    • anni ;)♥

      Heij♥ Minä ja paras kaverini pidämme yhteis -synttärit. Eikä me tiedetä yhtään mitä tai minne voisimme mennä/tehdä. Mutta ei kotiin! Se on jo sovittu;) Ja sitä paitsi täytämme 13v joten emme halua mitään tällaista esim. Mennään elokuviin ja sieltä heseen ja ollaan pullonpyöritystä, yhym.. -.- JOTAIN MUUTA!!!! Haluamme jotkut sellaiset synttärit joista kaikille jää hyvät tunnelmat! Eikä voi mennä keilaamaaknaa koska meitä on maksimissaan 24henkee... ;< Mutta nyt niitä ideoita!! Savonlinnassa pitäis ne sitten pitää >;DDD Joo nyt lopetan ja te alatte kertomaan minulle C:♥ lakkautella: anni- taatelo;) ihihiiii :D (habota, pyytäkää kaveriks jos käytte, oon kuuqqeli) CCC:::♥♥HEIHEI!!:D♥

    • anni ;)♥

      Eikö kukaan voisi vastata!?!? Ö.ö haluun tietää nopeaa ;) :D

    • Dataaja;))

      Täytän koht kolmetoist ja ei mitään hajuu mi pitää synttärit. Ku ei kotisynttärei enää viittis. Joku rikoinen peikka ois kiva. Auttakaa!
      Oon tyttö

    • yökyläkamu

      no mä ainaki pidän sellatteet et meen parin mun kaverin kaa raxiin ja sit sieltä mennää vuokraa leffa ja sit meille ja sit napostellaa kaikkee ja katotaa leffa ja sit ne jää meille yöks pidetäää ehkä joku saunailta:)

    • ei luuty aiheeseen

      ite aijon pitää samantyyppiset mut synttärit on vasta toukokuussa huomenna tosin kamun synttäreille meil on yhteinen harrastus ja meit tulee jotain 10 henkee ja kolme niistä ihmisistä tuntee kaikki muut

    • synttäri sankari 13

      mulla on tänään synttärit klo 19 joten saisko jotain vinkkejä ku ei oo muutako jotain kisoja ja tietty singstaria, mutta pitäs saaha viel jotain jote helpp!!! :) ois kiva jos auttaisitte =) ps. täytin 13 vuotta ja jotan 10 tyyppiä tulossa ;)

      • synttäri sankari

        pps. synttärit vietetään kotona budjetin takia ja myös tarjoilu vinkkejä voidaan vielä ottaa vastaan ;)


    • synttärisankari :D

      Mä täytän ihan just 13, ja ajattelin pitää yökyläsynttärit.
      Ne pidetään jossain mökillä, ja kutsun jtn alle 10 tyttöö sinne. Ajattelin pitää näin "suuremmat" kuin yleensä, sillä luokkamme eroavat ihan just, kuukilla kun olemme, ja että niistä jäis sitten hyvä fiilis. Siellä ei ole kummoisempaa "ohjelmaa", ehkä pari. Mutta siellä tehtäisiiin:

      - herkuteltaisiin
      - hilluttaisiin :D
      - oltaisiin pullonpyöritystä
      - saunailta
      - leffan katsomista

      en ole vielä kunnolla suunnitellut/päättänyt

      Ja muutenkin, normaalit "pyjamabileet"

      Ja ohjelmaa saa ehdottaa, ja kiitos myös kaikista muista vinkeistä täällä, hyviä ideoita ;)

      Muita hyviksi havaittuja ideoita nuorten synttäreille:

      - stailausta :)
      - muotinäytös xDxD (huumorilla otettu)
      - piilokameraa (että yksi piilottaa esim. jonkun kamerakännykän ja loput vieraat etsivät sitä, kameran surratessa. Videon kohelluksia on sitten kiva katsoa. ::))
      - musavisa
      - disco
      - jos teillä on esim. kissa (mielellään lempeäluontoinen...), niin sen piilotusta. Kun minun viime synttäreillä piilotettiin kissaa vaikka minne, niin saatiin kovat naurut, kun se ei joko pysynyt paikallaan, tai sitä ei löydetty. xD toki myös tavaroita voi piilottaa.
      - lahjojen piilotusta
      - sokkoa (ei minusta kovin lapsellista)
      - leipomista (pääsee vähemmällä)
      - pinata
      - jäätelöiden sekoittelua (eli jätskeihin sekoitetaan karkkia, strösseleitä, kastikkeita yms...)
      - aarteenmetsästys (ei sen tartte olla lapsellista, kaverini synttäreillä oli iso agentti-aarteenmetsästyt, josta tuli sitten iso palkintokin. Vihjeet kätketty ympäri taloa, pihaa, naapuria, ullakkoa... ja jokaisella oli siis oma:
      tukihenkilö (saa ensimmäisen vihjeen siltä)
      kidnapattava
      nämä lukivat siis omassa "agenttikortissa, ja ne piti siis arvata. Sitten oli yksi "pääjehu", jolta sai tarvittaessa apua. Ensimmäinen aarteen luo ehtinyt saa sen. Sitten jokaiselle arvottiin kortti, ja eikun vihjeitä ratkomaan. Ja viimeinen vihje oli kaikilla sama, ja sen ensimmäisenä löytänyt, sai palkinnon. Ja se "pääjehu" piilotti siis sen viimeisen vihjeen. Lopuksi kaikki saivat tehdä oman agenttikortin, ja siihen vihjeet piilotettaviksia. Sitten toisella kierroksella siis.)

      Toivottavasti tästä oli apua jollekkin!

    • Synttäri ohjelmaa

      miten toi värisota center juttu toimii, paljonko se suunnilleen maksaa per henkilö, kuinka paljon etuajassa siihen pitää ilmoittautua ja montako henkilöä siihen tarvitaan?

    • kohta 12w

      oon 11w mut täytän pian 12 ja haluisin jotkut tosi kivat synttärit mut ei mitään lapsellista esim:vanhemmat kotona ja jtn aarreetsintää jonka vanhemmat on tehty tai jtn ongintaa myt en yhtään osaa päättä et tekisinkö sellatteet et ekan noin 4 kamun kaa syömään sit vuokraan leffa ja meille herkuttelemaanm vai kokonaan kotona pidettävät synttärit ja leffa valmiina kotona kun jos synttärit kestäis 3h jossain vaihees vois tulla tylsää

      • pari vinkkiä

        mut vielä sitä että tässä olisi multa muutama vinkki - kotona pidettävät juhlat(johon kuuluisi pullonpyöritys,trampalla pomppiminen,ehkä uimaan,herkuttelu,äänestetään parhaat biisit , piilosta eikä yhtään lapsellin en! ,leffan kattominen, singstariin loaulaminen) _pyjamabileet tai vaan yökyläsynttärit ( kauhuleffa tai netistä kauhutarinoitta, herkuttelu ,saonominen ,ehkä uimaan , musiikin kuuntelu ,parhaan biisin äänestys , joku hauska leikki , meikataan toiset ja meikeistä vois tulla vaikka hassun näköset....... - leffailta (mentäis leffaan ja siitä syömään ravintolaan tai että pari tai kaikki vieraat voisivat tulla yöksikin ja sinne olis sit varattu herkkuja niin sit koko yökyläily ei olis pelkkä kotona olemista...... - discosynttärit (tiimarista saa halpoja koristeita ja levyraadinkin vois pitää) :)


    • koht 12 www

      Moi!!!! Kertokee mitä tekis12w syndeil!

    • Minävaan(:

      Itse meinasin pitää synttärit mökillä jossa on 2 mökkiä isompi ja pienempi. Pienemmässä nukuttaisiin 5 ihmisen voimin(;
      Sauna on samassa mökissä ja saunotaan, ja laitetaan kasvonaamiot. Vieraat piilottavat lahjansa mökkiin ja etsin ne sitten, samalla kun piilokamera surrailee..
      Telkkarista katottaisii joku hurja levva(; Ja piettäis muotinäytös siskon vanhoista sen aikaisisista muotivaatteista..
      Ja jos saisin läppärin kuunneltais mussaa, eikä mentäs nukkkuu!(: Öistä uintia, kun uimarantakin löytyy.(: Aamulla kaikilla hirvee limudarra ;D
      Joten meinasin ostaa:
      -Ilmapalloja (IKNOOWW its thö lapsellisiii:D:D SO?!?!?)
      -Kakku jonka teen ihan itse♥
      -3x2cocista;)
      -ruokaa C:

      Tää oli itellle vaa selvennystä mitä teen,,(:


      NII TÄYTÄN !3-vee(;

    • Kohta 12 [:

      moi kaikki :D!
      Mul ois sit heinäkuus synttärit ja mulla ei oo oikeen miitän ideaa mitä keksisin sinne. Pidän yhteis-synttärit mun serkun kans joka täyttää 13, khehe [:
      Mun ainoot aattelut on vaan;
      - kakku, josta pitäis tehä nyan cat :D (oon suuri fani ;) )
      -Pullonpyöritys, ofc :D
      -disko johon tulis tietty nää, limbot ja hitaat jne..Mitä diskois ny tehäänki :D
      -Vettäkengässä, mentiin kavereitten kanssa ja oli oikein kivaa :)
      -Piilokameraa, aivan hulvatonta katsella sitten jälkeenpäin niitä kommelluksia:D
      -Juontikisa, ainou lapsellista so!? siitä saa limppadarran ;)
      -Salapoliisi, ihan siiiiiiiika kivaa :D
      -Singstar, se nyt vaan on kivaa {:

      Toivottavasti musta oli apuu:D ~Kohta 12 jee ^^!

    • plääh...

      ainahan sitä lapsia ollaan! x)))))

    • miä vaa pian 13 vee

      moi, mä oon ollu synttäreillä jossa eka laitettii ruoka yhes. sit syötii ja juteltii porukassa kaikelaista ja riehuttii ulkona. siis mentii roskiskatoksen päälle yms. sit syötii jätskii ja oikeest oli tosi kivaa! Se oli eka kerta, ku mä tajusin, et ei juhlis täydy olla mitää kovin kummosta ohjelmaa! Sehän keksitää yhes vieraiden kaa, pääasia on, et on se juhlafiilis!

      Yksissä synttäreillä keilattii, mentii ankarin otiin, syötii ja loppuohjelma kekattii yhes.

      Yksllä synttäreil oltii pari "leikkii" ja syötii ja loppuhjelma päätettii yhes.

    • Mää♥ xD

      Noo..ei mul oo ehdotuksia :-\

    • Avuntuoja

      Hei!

      Olen 12v(pian 13). Itse en todellakaan mene huutamaan keskustelupalstoille HELP!! Toivottavasti en loukannut ketään. Itse alan heti juhlien jälkeen suunnittelemaan uusia(myönnän, että rakastan juhlien suunnittelua) ja sitten luen näitä keskustelupalstoja. Kirjoitan vihkoon listana kaikki vastaantulevat ideat, jotka tulevat päähäni, keskustelupalstoilta, kavereidenjuhlista...Aina kavereideni juhlista poimin päähäni yksityiskohtia, jotta tiedän millaiset ohjelmanumerot ja tarjoilut sopivat ikäiselleni ja kaveriporukkaani. Keskustelupalstoille ei kannata mennä pyytämään liian myöhään apua(vuos ennen kannattaa :D). Tänne tarvitaan hyviä ideoita, ei avunhuutoja. Riittää yksi voi-huuto siltä, joka perusti tämän keskustelun. Muut antavat ideoita ;) Itse olen huomannut ettei tarvitse olla mitään kaavaa. Voit vaikka kirjoittaa ylös ehdotettavia ohjelmanumeroita, mutta mitään "pakollista" kaavaa en suosittele. Kun huomaat limsapullon tyhjentyneen, ehdota vaik extempore, et ollaanko pullonpyöritystä. Jos siitä ei innostuta, sano, että se oli vitsi. Jos innostutaan, siinä on ohjelmanumero! Tai sanot, että mennään ulos ja kyllä siellä sitten keksii. Metsässä pelotteluleikkiä, hengailua kaupungilla, hippaa, naapureiden kustannuksilla pilailua jne. Itselläni nuo kaikki ovat toimineet. Toivottavasti olin avuksi!

    • Muuuun synttääriit

      No Itse täytän kuukauden päästä 13 en tiedä mitä tekisin, mutta kun mä täytin 12 pidin synttärit flamingossa, siellä oli sika hauskaa

    • geegqgh

      Mul on 28 syndet. Elokuvateatteri ei oo auki sillo ja tulee jtn 2 kamuu. Aattelin mennä Raxiin mut siin ne mun ideani sitte onki.. :I Help me! (täytän 13 ja oon tyttö).

    • miiiihugyvukbkn

      Nooh...Kuinka kauan juhlat kestää. Ite tykkään sillee et ei oo ohjelmaa ja sit vaa keksitää jotain. Mut jos sun kavriporukassa ei oo tapana olla ohjelmatonta ni sit kyllä voi juhlat mennä pieleen. No, raxin jälkee menkää kotii ja pelatkaa lautapelii, riehukaa ulkona, musisoikaa jne.

    • partybitch

      Mä ainaki teen vaa sillee et pyydän kaverit chillataan syödääm peillleillään otetaan kuvii ja mun syndet on halloweeninan katotaan joku sairas leffa ja uskokaa pois kyl sitä kivaa sit keksii porukankaa love yaa

    • Hellouw

      Heij:)

      Mun kaveri piti synttärit Megazonessa jonka jälkeen mentii sit niille, hengailtii, naurettin paljon, syötiin, kerrottiin salaisuuksii ym. ja jäätiin yöks. Ei ehkä kuulosta hauskalt, mut me ollaan semmosii forever hauskanpitäjii paikasta riippumatta.

      Ite ajattelin et mennää uudestaan Megazoneen(siel on TOSI hauskaa :D ), syömään jonnekki ja hengaa kaupungille ja kaikkee tälläst jännää..

      NIILLÄ onnekkailla joilla on synttärit kesällä, suosittelisin ehk jtn et "nukutaan" teltas (=valvotaan koko yö, päivällä ei sit väsytä ei...), soitetaan pilapuheluita keskellä yötä, omalle opettajalle xD, juodaan paljon limua ym..

      Täytän 12 joulukuus, ja oon tyttö.. :)

    • minä 13v idiootti :3

      ei yhtää vanha taakaa juddu :DDDD :3

    • sytäriiii!

      oon 12 ja täytän huhtikuussa 13 nii oon ajatellu vaa hillua laulaa harjaan kattoo leffa naura ittensä loppuun ja just näitä perus jutskia

    • Omat suunnitelmat

      Mä oon ainakin pitäny pari vuotta välii noist "kaverisynttäreist". Täytän koht 12 (JEEE) ja oon ihan vanhempien, serkun,tädin ja sen miehen kaa. Sit ku täytän 13 aattelin taas jatkaa noit kaveri hommii ja heittää ne sukulaiseet huitulan vittuun. Tehää ain jotaki kivaa (keilataan ,ajetaan kartingia, megazoneen jne) yleensä poikaporukalla. Sit ehkä käydään nopeesti meillä syödään joku kakku ja la cuppo kahvet (esim juustokakku on hyvä) (kermakakku HYI) Sit lähetään kaikki johonki huippu kalliiseen ravintolaan. Tiedän ettei onnistu ehkä kaikilla mut on tolleeki kivaa.

    • Ihminen :3

      Olen itsekin 12, juuri täyttämässä. Ehdotan musavisaa.

    • duididuu(:

      Heissann!(:

      Täytän 3pv päästä 12, oon ajatellu synttäreilleni näitä:

      -musavisa
      -mitä tiedät minusta?(tietovisa)
      - poikien meikkaus (tulee 2 poikaa) :D
      -perus pullonpyöritys
      -kämmenleikki (helppo peli)
      - herkkuonki :D
      -viisiottelu

      Toivottavasti, joku saa näistä ideoita!(:

      ♥:llä kohta12wee DUIDIDUU-tyttö! :D

    • Ideoita

      Täs pari vinkkii :)

      -Tietovisa itsestä : (kysymyksiä itsestäsi ja omaisuudesta vaikka vastaavat paperiin ja voittajalle jokin yllätys)

      -pullonpyöritys

      -karaoke

      -Totuus ja tehtävä

      -etsi kysymyksiä ja vastauksia netistä ja kysy kamuilta (taas jokin palkinto)

      -lahjat

      -ilmapallojen poksautus (sisälle vaikka karkkia)

      - syöminen

      -ja vaikka mitä aasinhäntää (OLE LAPSI KUN VOIT)

    • Ihminen :D

      Itse täytän pian 12 ja en meinaa millään keksii, mitä tehä tai minne mennä. Jotku yökyläbileet missä tansittais ois ihan kiva, mut ku kaverit haluis kuunnella sit jotain vähän tyhmempää enkä viittis laittaa ku vanhemmat on kotona... Ideoita??

    • olin silloin 13

      Itse vein neljä kaveriani ensin leffaan, sitten syömään ravintolaan ja lopuks mentiin shoppaileen :)

    • Mun synttärit

      Hellouuw..:) pidin itse synttärit mökillä, siel me saunottiin, oltiin totuutta ja tehtävää.. Valvottiin yö;) herkutelitiin;) tehtiin tortilloi:D Ja mentii ettii murhaaja keskell yötä.... Kyl muute pelotti;) Ja illal pieni Disko;)

    • Synttärit!!

      Hyvii ideoit! musavisaa,pullopyöritystä... ja mul o yks tysi hyvä idea jota en kerro !;)

    • määvaaelimie

      No mulla on syndet viikonpääst ja aijon eka mennä porukal minigolffaa ja sit hese leffa shoppailee sit meille yöks..

    • 13w huligaani:D

      Mulla on pian 13w syndet ja pidän yökylä synttärit. Ohjelmaa en oo vielä keksiny muuta kun et katotaan putous ja sen jälkeen leffa :) ja aattelin et me meikataa kans :D

    • miisu22

      Jos itse ei ole aktiivinen keksimään tekemistä kuin elokuvan katsominen, niin ainahan synttäreille tulee muitakin ja voi porukalla keksiä tekemistä lisää.
      Aina sitä jotain keksii vaikka ei lähtisikään Megazoneen tms.

    • rahapula13

      Mun äitipuoli ja iskä ei viittis viiä mua minnekkään syömään tai leffaan tai minnekkään muu alle ulos. kotona kun ei oo tekemist paljoo vieraille tai on mutt pelkään ettei kukaan kiinostu kaverit aina sanoo et syntäreil ne pelaa pleikkari 3 jotain sota pelii´
      mutt ku itellään ei oo kun pleikkari 2 ja wii wiilläkin vain pari peliä

      eikä niitä kiinosta mikään ryhmäleikit jne.

    • 15 V SYNTTÄRIT!!!!!!

      hei! oon siis 15-v ja mul on viikon päästä synttärit. on tulossa 4 kaveria, eli yhteensä meit olis 5. täs on mun jotain ideoita:
      1. hohto keilaamaan/ golffaamaan, jonka jälkeen syömään esim. ravintolaan.
      2. meikki kutsut. eli siis mentäis sellaseen paikkaan mis opetetaan meikkaamaan vähän niinku siistimmin ja ammattilaisemmin. SUOSITTELEN!!!
      täs olis niinku mun ideaa nyt 15:nä:
      ensin kamut tulee emille ja sit mentäis turkuun hohtokeilaamaan. sen jälkeen meillee kotiin ja syötäisiin ensin jotain suolasta. esim. pizzaa. sitten kakkua ja sen jälkeen siirrytääisiin yläkertaan katsomaan leffaa ja syötäisiin samalla karkki ja sipsiä tai mitä sitten onkaan. sitten leffan jälkeen joskus kaverit lähtee kotiin. (en haluúu et ne jää yöks, vaiks se olis illal/yöl ihan kivaa mut aamul on sit sellanen "haikee" olo).

      MUTTA OTAN MIELELLÄNI PALJON IDEOITA VASTAAN!!

    • HYVÄT VINKIT 13V

      Heips, mullakin ois koht 13v synttärit, ja ovat siis kevällä, jolloin todennäköisesti ei vielä ole kovin lämpöstä eikä lumetkaa varmaan ihan sulaneet, joten telttaretkiä en voi pitää.
      Mutta aattelin ihan 3 kaverin kesken pitää vaan yökyläsyndet.

      Kuitenkin yks Special juttu on siinä, että jokainen saa tehdä ihan oman kakun. On kaikkee kermaa, karkkeja, banaanii, mansikoit, mustikoit jne. mitä voi laittaa. Tehään itse kakkupohjat. Eivät ole mitään hirveän isoja kakkuja.
      Pelataan myös wiitä 4:llä ohjaimella ja aletaan varmaan sokkoa ja musa/tietovisaa :)

      Myös muiden kavereideni synttäreillä 12-13v on ollu kaikkee aika sillein lapsille, mutta edelleen ne on aika hauskoja. Esim. Otsapokka: Joku kirjoittaa jokaiselle otsaan kiinnitettävään lappuun jonkun jutun esim. lumiukon, ja sit täytyy aina kysyy muilta jotain vaikka "Olenko mies?" jne. et yrittää selvittää mikä on.

    • Parhat

      Moi!
      Jos haluut parhat synnttärit niin täälä pari ehdotusta:

      -totus tai tehtävä
      -tietoviisa minusta (kirjoitat kysymykset itsestään ja kaverit pitää vastata niihin)
      -karaoke
      -musavisa
      -leffan kattominen

    • JännäTyyppi

      Mulla on synttärit kesäkuussa mut en tiiä mitä teen???!!! (Täytän 12w) ja en haluu et mun vanhemmat olis paikalla :D mihin mä voisin mennä :))????? Haluisin pitää " "Glow in the dark" synttärit mut en kotona!!! Nii missä ne vois pitää ::D (pitäis olla stadis) :P

    • ................

      moi mulla on heinäkuun 5-päivä syndet ja en keksi mitään tekemist kamui tulee 2-3kpl

    • HAHAHAA:D

      VETÄKÄÄ KÄNNIT! XD

      Lupaan että tulis hauskaa!!

    • apuu1

      Itelläni ois 12 vuotias synttärit tulossa iha lähiaikoina, ja ne on klo. 13- n. klo 20. Onko ihan liian pitkä aika? Sanoin kyllä, että saa lähtee milloin haluaa, mutta kasiin asti saa kyllä olla:) Niin, mullekki voi kertoo jotai mukavia tekemisiä:)

    • Hiltsuaww

      NO... Mul o vast syyskuus 13 v syndet, sie aijotaa tehä:
      - totuut ja tehtävää
      -herkutteluu
      -lahjoje avaust
      -vesi-ilmapallo sotaa
      -niide palloje puhkomist
      -sit syödää varmaa jotai pizzaa ja jätskii kaikki muut karkit
      -olkkaris nukuttais ja siit tulis bile huone, iha pimeeks jotai jouluvaloi kattoo yms
      -sit tietenki boolii ja vedetää siit kännit
      -hassutteluu
      -ja yöl ulos hiippailee
      -hauskaa tulee olee
      Kutsun siis 7 tyttöö mä, tykkään iha sikan järkät kaikkii juhlii. ♥

      • Harmaapuppeli

        Täytin just 14 ja piän kotona synttärit.. Tässä idässä ei leikitä enään piirileikkä vaan chillaillaan vaa kuunnellaan musiikkia syödään hyvää ruokaaa jutellaan ja enhk max jotai pullopyöritystä ;) mut unohtakaa mamma kaikki nolot leikit ja antakaa lapsienne keksiä tekemistä


    • Ideoita :)

      Itse olen pitänyt muutamana vuonna tuossa koti pihassa synttärit perheeni asuntovaunussa! Ollaan menty uimaan ja grillattu aina illalla. Vaunussa ollaan sitten illalla/yöllä katseltu leffoja, pyöritty netissä ja pelattu esim. pelejä. Ja yleensä olemme n. 3 aikaan menty ulos hyppiin esim. trampoliinille. Vaunussa on ollut sipsiä ja karkkia ja mitä millonkin herkkuina. Kyllä sitä tekemistä löytyy, kunhan vaan bileet alkuun saadaan!!

    • moi234567890

      Itse täytin tänään 13v ja pidän 2 päivän päästä kahden kaverin kesken yökyläsynttärit. Ohjelmaan olen suunnitellut (kaikki ei ole varmaa):

      - herkuttelua
      - 2 meikkaa yhden, ja jokainen joutuu meikattavaksi vuorollaan :D
      - totuutta ja tehtävää
      - mennään saunaan
      - katsotaan leffa
      - valvotaan pitkään
      - piilosta :)
      - musiikkivisa, eli pistetään musa pyörimään ja muiden pitää tietää laulaja ja biisi
      - muotinäytös xD
      - kuunnellaan musiikkia

      ja sellaista :)

    • 13 vuotias tyttö

      Moi!

      Oon 13 vuotias tyttö jolla on juhlat parin viikon päästä! En meinannu pitää mitää tietynlaisii synttäreit, vaa pidän ihan sellaset mitkä niistä tulee! Eli kysyn sit aina vierailta mitä ne haluaa tehdä! :)Tehty aiemminkin ja juhlista on tullut ikimuistoiset!

    • minäääh

      Mulla ois tulossa kahet synttärit (täytän 13) eli toisiin synttäreihin tulis 3 minun ikäistä tyttöä johon en tarvii hirveesti suunnitteelee ku se menee niitten kanssa sitte ihan omalla painollaan. (sekot hillumis nauramis juhlat) Mutmut sitte ne toiset juhlat..... EI VAAN OO IDEOITA ;( nii siis niihin tulis 2 minua melkein neljä vuotta vanhempaa tyttöä. eli täyttäävät ensi vuona 17 tää saattaa kuulostaa oudolta mut näin on. ja näille mä haluaisin sellaset melko lapselliset synttärit, koska he ovat sellaisia lapsia, vielä. ja kotono aijon juhlia. mut pitää sitä tekemistä ajatella sillä lailla että ku ne synttärit on marraskuun puolivälissä eli ei voi oikkeen kelistä tietää, että onko lunta vai ei. mut pliis keksikää tekemistä!

    • Apua!!

      Mulle on tulossa kuukauden päästä synttärit. Kavereita tulee viis tyttö plus minä, eli yhteensä meitä ois kuus. Mää en yhtään tiedä mitä voitais tehä kun en todellakaan haluu mitää tavallisia kakku kekkereitä joills ollaan pullon pyöritystä, tanssimista ja musa visaa. En haluu mihinkään uimaan tai keilaamaan, haluun pitää ne meillä kotona. Antakaa jotain erikoisia ideoita, eikä mitään pikku bile iltaa!?

    • Minävaan :)

      Mulla on marraskuussa 13v synttärit, mennään sillon elokuviin, ehkä syömään ja shoppaileen 5 tytön porukassa, illalla jotkut tulee vielä meille yöksi :) Sillon vaan syödään herkkuja, chillaillaan, sekoillaan ulkona (ja sisällä;), kuunnellaan musaa jaja valvotaan pitkään! Kyllä siinä keksii tekemistä :D Ehkä mennään jotain pullonpyöritystä ja tietovisaa yms.

    • kyseliä

      kertokaa äkkii mulle mikä leikki on pinata\pimata :DD?????xdd

      • Anonyymi

        Tulee vähän myöhään mut se on sellanen juttu mikä täytetään karkilla yms. silmät sidotaan yhdeltä sille annetaan keppi ja se lyö pinjaattaa ja kaikki lyö sitä vuorotella ideana saada pinjata rikki


      • Anonyymi

        Pimata?? No mut siis pinata on sellai pahvinen esim nyt laama mikä on koristeltu kreppipaperil


      • Anonyymi

        Se on se mis on se hakataan sitä roikkuvaa juttuu silmät kiinni ja sen sisältä tulee karkkii jos joku saaden rikki


    • Mun 11-w syneil

      Kiitos hei noist!
      Mun syndeil oli (tää sopii just isoon ja/tai vanhaan taloon) et laitettais koko talo pimeeks, verhot kiinni myös, sit jokasella ois taskulamppu (ei tarvii välttämättä). Kierellään ympäri taloo itteksee ja yritetään pelästyttää muita siel pimees :D Oli kivaa, mun yhen kamun syndeil oli kans viimeks.
      Ja jos on semmoset suorat portaat, nii sit niit lasketaan niitä patjalla.
      Toivottavasti jolleki tuli ideoita omiin pirskeisiin.

      • Ninnukka

        Heippa ja kiitti kaikist ideoist mä täytän kohta 13-vuotta ja mun synttäreille tulee siis (2-4)poikaa ja sit (4-5) tyttöö mitäs me voitais tehä?? Ei leikkejä kiitos :)ja me varmaan otetaan toi patjalla lasku ;) ja sit kuunnellaan musaa :) mut muita ideoita?? (Mun frndin bileis oli silleen et me katottiin kaks elokuvaa (twilight aamunkoi 1&2) ja se oli toodella tylsää koska kukaan ei jaksanu kattoo niit elokuvii joten en itse katso hyvällä elokuvan katsomista :/ ja jos jollain olis edes joku pikku vinkki ni seki auttais (omistan todella hyvän mielikuvituksen mutta kaverini eivät :) )


    • miljaellioteer1

      Itellä on jo tän viikon lauantaina (7.12) syntymäpäivä paardit joille kutsun n.13 tyttöäplus minä eli meitä oisi yhteensä 14.. kotona pidän ja jos joku viittis ehdottaa mulle jotain leikkejä/pelejä mitä voitais pelata. täytän siis 12, ja tulossa is 14 ja 13 vuotiaita ainakin pääosa joten en ajatellut mitään piilosta, tai hippaa mennä. ja niin osa porukasta ei tunne toisiaan ja 2 tyttöä eivät tunne edes muita kuin minut joten onko mitään tutustumis leikkejä siihen alkuun. tarviin apua miten sellasessa porukassa saane bileet alkuun.

      • Anonyymi

        Esim pullon pyörityksen yhteydessä. Se kehen pullo osoittaa (pyöräytyksen jälkeen) niin se kertoo oman nimen ja jonkun asian mistä tykkää ja tietenkin antaa lahjan. Omilla synttäreillä käytän tätä


    • girlsssssss

      tää on ehdottomasti paras!

      tyttöön piilotetaan 3 hakanneulaa ja pojan täytyy etsiä ne tytöstä silmät kiinni!
      omissa juhlissa oli nimittäin tämä!

    • papapapapapapapaappa

      itse 13v. voin sanoa että leikit eivät enää hirveästi kiinnosta :D

    • syndettäjä

      Moi oon 11v. ja täytän 12v. mutta teen ohjelmaa kotona pidän vanhemmat kotona on jo pullonpyöritys, tanssikilpailu ja sit pari keskusteluista napatua juttu mutta vielä haluisin vähän juttuja. kaverit tykkää leikeistä ja noin 6 tulee.. auttakaa

    • bileet!

      Keittäkää kiljut valmiiksi ja bileissä sitten juotte ne ykkösellä. Suosittelen että teette väh. 10 litraa. Loppuillasta piirrelkää toistenne naamoihin kirkkoveneitä. Aamulla sitten keskustelette kuka menetti neitsyytensä ja kenelle.

    • blääh blääh journali

      blaah ,mun kaveril on ystävänpäivänä yösynttärit täyttää 13 mitä vois tehä????

    • Hammajainen

      Itse pidän tänään 13-vuotissynttärit ihan kotona. Pari vuotta nuorempi pikkusisko on syntynyt samana päivänä ja pitää synttärit sisäleikkipuistossa. Neljä kaveria tulee pariksi tunniksi ja sen aikana teemme seuraavia juttuja:

      - Karaokea hiusharjaan
      - Meikkaamme toisemme järkyttävään lissutyyliin ja menemme hillumaan metsään
      - Tietty syödään
      - Perus pullonpyöritystä tai totuutta ja tehtävää
      - Mahdollisesti piilosta
      - Tanssitaan daijun näköisesti
      - Murhaajaa?
      - Loikitaan ympäri metsiä

    • anonyymi7

      Hei tarviin leikkejä ja kisoja 12-vuotiaan synttäreille! Ne on viikon päästä mut en oo keksiny mitään!

      Yks hyvä kilpailu on semmonen, että kaikki heittää karkkeja(kääreellisiä)niin pitkälle kun voi ja saa heittää niin monta kun tahtoo. Pisimmälle heittäny voittaa. voi tehdä myös rahalla

    • melkei 12

      Pidän samaan aikaa ja aattelin olla pullon pyöritystä ,syödä tietty ,limboo, murhaajaa , vois ottaa lavastettuja valokuvia ja sit aion pitää selviytyjät teemaisen tunnin jossa on jotai kisoi.

    • dippiXD

      Moi. No mä oon kyl vast koht 12 mut mun synttäreil on kaikkii ulkoleikkeicei mitää tylsii vaa kaikkee kivaa. Ja me ollaa aluks pummon pyöritystä. Kysy kamuiltas et mitä ne haluu tehä

    • tuuli4

      moikka! täytän elokuussa 12 ja toivoisin jotain synttäri ideoita. muutan seuraavalla viikolla toiselle paikka kunnalle joten ne on vähän nikkun läksiäis synttärit mut kaverit ei tiedä sitä. vietän synttärit kotona nykyisellä paikkakunnalla ei oo miteen syömispaikkaa. kertokaa ideoita mahdol pian.

    • Minä täällä:)

      Ite olen ainakin pitänyt syntymäpäiväni mökillä jo 2 kertaa ja kaverit on tykänny . Muistellaan vielki ku pari vuotta sitte pelailtii hauskoi pelei ja pidettiin leffa iltaa, näyteltiin ja pelleiltiin ja tietysti syötiin:3 mistä ollaan saatu kunnon naurut!:D Mökillämme on 3 eri mökkiä, yksi pieni, keskikokoinen ja yksi iso, ollaan aina vallattu iso mökki ja metelöity pitkin yötä:)) pidettiin saunailtaa ja käytii tietysti uimassa. Synttäreillä oli periaatteessa ihan tavallisia pelejä mm. pullonpyöritys, olynpialaiset, ilmakiekkopeli, hullunkurinen näyttely ja kaikkee semmosta. Tänä vuonna täytän 13 vee ja ajttelin pitää taas mökillä synttärit mutta ehkä nyt kelpais 2 yötä;)

    • Minä täällä:)

      Osaisitteko kertoa mistä voi hankkia pinatan synttäreille?:D

      • Tissiliisa c24

        Sori.
        Kirjotus virheet.
        Heh.:)!
        No mä aineskin tykkäisin jos sais vähän
        Taskurahaa.
        Ja sillä sitten ostais jotain kivaa
        Kamujen kanssa.


      • Anonyymi

        Tigeristä Kärkkäisellä lelukaupoista


    • hotgirl.com

      Joo siis mulla on 3 päivän päästä 13vee synttärit että haluuks joku keksii jotai kivoi ja sit hei nyt on 2015 luku eikä mikää 2011 luku et cmaan keksikää ny jotai kiitosta :-))

    • kohta13

      Mulla on 13v synttärit keväällä, ja haluaisin keksiä sinne jotain tosi erityistä. Ei vaan tuu mieleen mitään!
      x( Mulle kyllä tulee sinne vaan jtn 3 kaveria, mutta haluisin, että näistä "teinisynttäreistä" tulisi ikimuistoiset! :) ideoita?

    • ENTARKOTAPAHAL

      Mulla on kohta 13v synttärit ja ajattelin vuokrata jonku tilan ja sit vaan ollaan siellä ja siis tulee aika reilusti vieraita et jotain 20-30 kosk oon joka Vuos pitäny sellaiset isot juhlat

      • FIFA17ISBESTGAMEEVER

        haluaisin vinkkejä 13v syndeihin ja oon poika


    • jessepaksiainien

      vgggnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvtttttttttttttttttttttttttttttttttttttttyyyyyyyyyyyyyyyyy99999999999999999999999999999999999vvvv9foga8uhit9hitr9hithhhhhhhhhhhhhhhhhhritffkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkfkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkfkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkfkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii8iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiuiuuiiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    • Jokuvaaemt

      Ehottakaa mullekii ideoita oon 13-vuotias tyttö ja haluaisin keksiä jotain kivaa tekemistä mun synttäreille jotka vietetään lauantaina mun Kolme kaveria tulee kylään ja ollaan vaan kotona

      • Banda

        Ite pitäisisiin aarteen etsintää esim piilottaa jotakin pieniä lahjoja ulos ja vieraat ja ite saa alkaa ettiin niitä kun kaikki lahjat on löydetty avataan ne ja niitenkään ei tartte olla kummosii


    • Anonyymi

      Mulla on sama ongelma kun on synttärit mut en keksi mitä tehä! Mun kaveritakin tulee vaan 3 joista 2 ei tunne kovinkaan hyvin yhtä😬

    • Ite oon vuokrannu paljun ja oltu siin ja sitte aina välil jotkut ollu trampalla

    • Anonyymi

      Mulla on itsellä tulossa omat synntärit niin mietin että voisin mennä parhaan kaverin kanssa päivällä kaupungille syömään ja sen jälkeen mentäis kauppaan ostamaan herkkuja, jonka jälkeen kaveri tulee meille yöksi..
      Tai sitten pyydän muutaman kaverin meille kylään muutamaksi tunniksi (vanhemmat ja sisarukset lähtee kotoa pois) ja herkuteltais, pelailtas tietovisoja, erinlaisia haasteita ja pelejä jne....

    • Anonyymi

      Ite täytän 13v ja ajattelin mennä kavereiden kaa vesipuistoon tai pakohuoneeseen ja sen jälkeen syömään.

    • Anonyymi

      moiite oli yökyläilyy 2 pojan ja 4 tytön kans ku olin 13

    • Anonyymi

      En tiiä

    • Anonyymi

      Totuus ja tehtävä😜en ole koskaan..

    • Anonyymi

      Moi
      Itse olen täyttämässä pian 13 ja mietin kanssa ideoita synttäreilleni. Aloin tässä miettimään että tarjoiluun saisi kivasti liitettyä erilaisia "leikkejä". Esim:

      -Tehdään kaksi suht pientä kakkua (ennen synttäreitten alkua). Jaetaan vieraat kahteen ryhmään. Molemmat ryhmät suunnittelevat ja koristelevat kakut. Voittaja on se jonka kakku on hienompi. Kakut voidaan sitten syödä yhdessä.

      -Kaikki vieraat ostavat jonkun punaisen, oranssin, keltaisen, vihreän, sinisen ja violetin herkun/juoman ja tuovat ne juhliin. Katsotaan ensin esim mitä punaista kukakin on ostanut ja sitten vuorotellen sama jokaisella värillä. Lopuksi ollaan saatu kerättyä sateenkaaren värinen juhlatarjoilu, jossa on varmasti jotain kaikkien vieraitten makuun.

      Itsellä on vielä paljon ideoita, mutta en jaksa kirjoittaa :))
      Toivottavasti auttoi!!

    • Anonyymi

      Ja ennen kun kukaan huomauttaa, niin tiedän että, toinen noista ideoista on tik tokista. Mutta kaikki ei omista tik tokkia joten laitoin sen nyt tänne ♡♡♡

    • Anonyymi

      Ite täytin tnä 13 ja huomen synttärit joitain ideoita olis:
      -wii:n pelaaminen
      -lauta pelejä
      -saappaan heittoa
      -aasin häntää

      Ois silti viel paljon aikaa..
      Plus pakko huomioida et tääl vieläki puhutaan niinku kymmenen vuoden jälkeen xD

    • Anonyymi

      😶‍🌫️
      👩‍❤️‍👩👩🏻‍❤️‍👩🏽👩‍❤️‍👩🫄🏼

    • Anonyymi

      Yläkouluikäsille mun mielestä on hyviä jos ei oo mitään isompaa ohjelmaa vaa hengailua , mut sit joku pieni juttu. Esim päivänsankarista kahoot on toiminu ja paskavitsibattle. Yks kiva kans jos ostaa jonku ison canvasin ja sit illan mittaa kaikki käy piirtää tai kirjottaa sinne jotain :) Ja kahootista ja paskavitsibattlesta voittajille tietty joku nolo kruunu tai pokaali tai kunniakirja tai mitali, jossa lukee esim "virallinen #1 BFF" tms noloa paskaa. Kruunatkaa kans juhlien eniten myöhästynyt Myöhästyneisyyspalkinnon saajaksi.

    • Anonyymi

      Omasta mielestä 13v synttäreille niin sanotuille syndeille kannattaa ottaa karaoke disko bingo pullon pyöritys. Siinä on pari vaihtoehtoa 💋✨❄️🤍

    • Anonyymi

      Nii tosta voi otta jotain vinkkei mut tiiän kaikki ei oo noin aikases vaihees noin seksityyppei ku mä et monet tekee ekaa kertaa vaik vast 25 v nii joo mut esim tote ja uiminen ja karaoke ja tommoset on tosi kivoi puuhii just 13vee syndeille!

    • Anonyymi

      Ja tosiaan 16 vee syndet aion pitää taylor swift teemaiset (oon siis nykyään swiftie eli taylor fani) ja aion pitää yökylä synttärit jonne tulee oliver, mun besu sara, mun se serkku Lilja, mun kaveriporukasta. Kerttu ja mun kaveriporukasta Viltsu:)

    • Anonyymi

      Oliver siis mun bf ja Viltsu on siis myös poika siis Viliam

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3067
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      545
      2922
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2105
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1952
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1761
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1502
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1247
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1198
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1162
    Aihe