phuket zoo..

reissuli

missäpäin phuket zoo ja fantasea sijaitsevat,kuinka niihin pääsee patongilta?

26

6200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Ärsyttää kun ette viitsi edes vähää vaivautua itse etsimään mutta vastaan silti.

      Fantasea on patongilta muutama kilometri pohjoiseen ja eläintarha lähellä phuketin kaupunkia. Voit mennä ihan millä tykkäät.

    • fantasea..

      Phuket zoo oli pettymys, kaikki muut tähän asti käymäni tarhat on ollu parempia, se oli jotenki nuhjuinenki..
      Fantasea oli hieno, se esitys nimenomaan, puistoalue oli lapsille varmasti kiva mutta aikuisille siellä ei juuri paljoakaan ollut tekemistä.

      • ei enää

        En suosittele zoota. Meille myös pettymys. Likaista, eikä eläimillä kunnollisia tiloja. Esim. kilpparit ja kroksat betonilattioilla, roskia häkeissä. Tiikeri istui kuin huumattuna lyhyen kettingin päässä ja sen kanssa olisi saanut mennä valokuvaan maksusta. Norsushowssa musiikki pauhasi niin kovaa, että katsojilla soi korvissa, varmaan norsuillakin. Sääliksi kävi eläimiä.


      • phuket3

    • fantasea..

      ai nii ja taksilla kannattaa mennä ainaki eläinpuistoon ja ehkä fantaseaankin, lavari on toinen vaihtoehto..

    • kannattaa ruokailla

      Me ostettiin liput ennakkoon kadulta, siis retkien myyjiltä. Meidät haettiin hotellilta taxilla ja siihen kuului ruokailu ennen esitystä, jota mainostetaan maailman suurimmaksi bufeepöydäksi. Voin suositella. Sama taxi toi myös tietysti takaisin hotellille esityksen jälkeen. Hintaa en muista ja taisimmekin varata samalla useampia retkiä

    • frage

      sunkin matkas on hommanu et varmaan ainakaan ite ole pystynyt hoitamaan,täysin uusavutonta hommaa

      • sinäkin...

        ...frage voisit heittää voltin noitten asenteittesi kanssa.

        Jos joku ei osaa olla ystävällinen ja sivistynyt (se tulee monelta ihan luonnostaan)... tai tehdä halkoja tai keittää pottuja... se on uusavutonta. Jos ei osaa googlettaa, niin se on nykypäivää. Jos viitsii vastata, muttei ehdi pilkuttaa... se on sivistymättömyyttä.

        Alkuperäiselle: Kysele jatkossa thairyssa tai thaiklubissa, rekisteröityneenä ja laatu parempi.


    • S. Holmes
      • hh

        Onko kellään tuoretta tietoa eläintarhasta? Kannattaako sinne mennä, ovatko eläinten elinolot parantuneet? Kiinnostaisi kyllä mennä, mutta jos eläimet kärsivät niin eipä tuo ole sitten mukavaa katseltavaa :(


      • Matkustusintoilija e
        hh kirjoitti:

        Onko kellään tuoretta tietoa eläintarhasta? Kannattaako sinne mennä, ovatko eläinten elinolot parantuneet? Kiinnostaisi kyllä mennä, mutta jos eläimet kärsivät niin eipä tuo ole sitten mukavaa katseltavaa :(

        Hei,

        kävimme tuossa eläintarhassa tammikuussa 09 ja kyllä se oli varsin "ankea" paikka, tosin lapsi ei sitä paikkaa sillä silmällä katso vaan hän oli ihan täpinässä apina showsta ja kaikista tarhassa olleista eläimistä.

        Löydät kuvia tuosta paikasta osoitteesta kuvaboxi.fi ja laita hakusanaksi Phuket zoo


      • hh
        Matkustusintoilija e kirjoitti:

        Hei,

        kävimme tuossa eläintarhassa tammikuussa 09 ja kyllä se oli varsin "ankea" paikka, tosin lapsi ei sitä paikkaa sillä silmällä katso vaan hän oli ihan täpinässä apina showsta ja kaikista tarhassa olleista eläimistä.

        Löydät kuvia tuosta paikasta osoitteesta kuvaboxi.fi ja laita hakusanaksi Phuket zoo

        olivatko liput minkä hintaisia kun kävitte?
        meillä ei ole lapsia lähdössä mukaan.


      • Matkustusintoilija e
        hh kirjoitti:

        olivatko liput minkä hintaisia kun kävitte?
        meillä ei ole lapsia lähdössä mukaan.

        Muistaakseni aikuiselta hinta oli 500tbh eli siinä 10€ hujakoilla. Eläintarhassa olevat esitykset kuuluivat lipun hintaan.
        Heidän kotisivut ovat osoitteessa www.phuketzoo.com


      • 09 käynyt
        Matkustusintoilija e kirjoitti:

        Muistaakseni aikuiselta hinta oli 500tbh eli siinä 10€ hujakoilla. Eläintarhassa olevat esitykset kuuluivat lipun hintaan.
        Heidän kotisivut ovat osoitteessa www.phuketzoo.com

        Hinta oli noin 500 tbh . Mutta ei kyllä kannata mennä jos olet eläinrakas voit saada pahan mielen niin kuin mekin.


      • kotiutunut
        09 käynyt kirjoitti:

        Hinta oli noin 500 tbh . Mutta ei kyllä kannata mennä jos olet eläinrakas voit saada pahan mielen niin kuin mekin.

        tulin eilen thaimaan phuketista ja voin sanoa että kun menin phuket zoohon niin itkien pois lähdin! aivan kauheeta katseltavaa kun yksi pieni bambi seisoo betonihäkissä yhden oksan kanssa ja saukot huutelee ihmisille nälkäisinä niin että oli pakko käydä ostamassa kalaa niille ja heittää häkkiin! tiikerin kanssa sai todellakin ottaa kuvan sekä ison että pienen mutta pieni raukka parka oli täysin huumattu, ihmisille annetaan punainen rätti käteen ja sitten tiikerin nenä siihen kiinni ja syliin.pennun silmät seilasivat ja ei jaksanu edes päätään pidätellä ku niin huumeissa oli, aivan kauheaa! en suosittele kenellekkään vaikka tosiaan lapset eivät sitä varmaan osaa ajatella.

        fantasea oli aivan mahtava! suosittelen! varasimme retken katukauppiaalta ja hyvin sujui! :) itse taas en suosittele buffettia,ei löytynyt paljon mitään "kunnon" syötävää vaikka thairuuasta pidänkin! ja jos todellakin haluat kuvan tiikerin kanssa niin tee se fantaseassa jossa pennulle annetaan tuttipullosta maitoa ja on oikein terhakkaana ja työntekijät pitävät huolta vetonauloistaan :) mielummin maksoin sen 700 bathia siitä kuin että 200 phuket zoon kuvasta!


      • save the tigers
        kotiutunut kirjoitti:

        tulin eilen thaimaan phuketista ja voin sanoa että kun menin phuket zoohon niin itkien pois lähdin! aivan kauheeta katseltavaa kun yksi pieni bambi seisoo betonihäkissä yhden oksan kanssa ja saukot huutelee ihmisille nälkäisinä niin että oli pakko käydä ostamassa kalaa niille ja heittää häkkiin! tiikerin kanssa sai todellakin ottaa kuvan sekä ison että pienen mutta pieni raukka parka oli täysin huumattu, ihmisille annetaan punainen rätti käteen ja sitten tiikerin nenä siihen kiinni ja syliin.pennun silmät seilasivat ja ei jaksanu edes päätään pidätellä ku niin huumeissa oli, aivan kauheaa! en suosittele kenellekkään vaikka tosiaan lapset eivät sitä varmaan osaa ajatella.

        fantasea oli aivan mahtava! suosittelen! varasimme retken katukauppiaalta ja hyvin sujui! :) itse taas en suosittele buffettia,ei löytynyt paljon mitään "kunnon" syötävää vaikka thairuuasta pidänkin! ja jos todellakin haluat kuvan tiikerin kanssa niin tee se fantaseassa jossa pennulle annetaan tuttipullosta maitoa ja on oikein terhakkaana ja työntekijät pitävät huolta vetonauloistaan :) mielummin maksoin sen 700 bathia siitä kuin että 200 phuket zoon kuvasta!

        Eläimet eivät kuulu häkkeihin vaan alkuperäiseen luonnolliseen ympäristöönsä.Käymällä Phuket Zoossa tai missä tahansa eläntarhassa samalla tuet toimintaa,jossa eläimet kärsivät !!!!!!


      • Kohta matkaan...
        kotiutunut kirjoitti:

        tulin eilen thaimaan phuketista ja voin sanoa että kun menin phuket zoohon niin itkien pois lähdin! aivan kauheeta katseltavaa kun yksi pieni bambi seisoo betonihäkissä yhden oksan kanssa ja saukot huutelee ihmisille nälkäisinä niin että oli pakko käydä ostamassa kalaa niille ja heittää häkkiin! tiikerin kanssa sai todellakin ottaa kuvan sekä ison että pienen mutta pieni raukka parka oli täysin huumattu, ihmisille annetaan punainen rätti käteen ja sitten tiikerin nenä siihen kiinni ja syliin.pennun silmät seilasivat ja ei jaksanu edes päätään pidätellä ku niin huumeissa oli, aivan kauheaa! en suosittele kenellekkään vaikka tosiaan lapset eivät sitä varmaan osaa ajatella.

        fantasea oli aivan mahtava! suosittelen! varasimme retken katukauppiaalta ja hyvin sujui! :) itse taas en suosittele buffettia,ei löytynyt paljon mitään "kunnon" syötävää vaikka thairuuasta pidänkin! ja jos todellakin haluat kuvan tiikerin kanssa niin tee se fantaseassa jossa pennulle annetaan tuttipullosta maitoa ja on oikein terhakkaana ja työntekijät pitävät huolta vetonauloistaan :) mielummin maksoin sen 700 bathia siitä kuin että 200 phuket zoon kuvasta!

        Mukava kuulla että Fantasea show oli hyvä. Paljonko maksoitte retkestä katukauppiaalta? Finnmatkojen retket tuntuvat olevan niin kalliita. Täällä on viisihenkinen perhe lähdössä 1.1 matkaan ja vielä ensimmäisen kerran. Ja vielä haluaisin tietää säästä. Millainen sää oli ? Keskustelujen perusteella ollut sateista ja pilvistä. Miten teidän reissulla??


      • oret75
        kotiutunut kirjoitti:

        tulin eilen thaimaan phuketista ja voin sanoa että kun menin phuket zoohon niin itkien pois lähdin! aivan kauheeta katseltavaa kun yksi pieni bambi seisoo betonihäkissä yhden oksan kanssa ja saukot huutelee ihmisille nälkäisinä niin että oli pakko käydä ostamassa kalaa niille ja heittää häkkiin! tiikerin kanssa sai todellakin ottaa kuvan sekä ison että pienen mutta pieni raukka parka oli täysin huumattu, ihmisille annetaan punainen rätti käteen ja sitten tiikerin nenä siihen kiinni ja syliin.pennun silmät seilasivat ja ei jaksanu edes päätään pidätellä ku niin huumeissa oli, aivan kauheaa! en suosittele kenellekkään vaikka tosiaan lapset eivät sitä varmaan osaa ajatella.

        fantasea oli aivan mahtava! suosittelen! varasimme retken katukauppiaalta ja hyvin sujui! :) itse taas en suosittele buffettia,ei löytynyt paljon mitään "kunnon" syötävää vaikka thairuuasta pidänkin! ja jos todellakin haluat kuvan tiikerin kanssa niin tee se fantaseassa jossa pennulle annetaan tuttipullosta maitoa ja on oikein terhakkaana ja työntekijät pitävät huolta vetonauloistaan :) mielummin maksoin sen 700 bathia siitä kuin että 200 phuket zoon kuvasta!

        surullista oli tuo paikallinen eläintarha touhu. Oli säälittävää katsella tätä eläinrääkkäystä. Joku kirjoitti että tätä samaahan kaikki eläintarhat on...Käypä phuket zoossa ja vertaa vaikka tenerifan loro parkkiin, ero suurempi kuin yöllä ja päivällä.


      • 97652
        oret75 kirjoitti:

        surullista oli tuo paikallinen eläintarha touhu. Oli säälittävää katsella tätä eläinrääkkäystä. Joku kirjoitti että tätä samaahan kaikki eläintarhat on...Käypä phuket zoossa ja vertaa vaikka tenerifan loro parkkiin, ero suurempi kuin yöllä ja päivällä.

        Ja voi verata myös esimerkiksi Gran Canarian Palmitos Parkiin. Pikkuisen on eri lähtökohdat erläintarhoilla. En IKINÄ suosittele kenellekään Phuket Zoota ja se lukee kyllä myös matkanjärjestäjien esitteessä, ettei heidän touhujaan tueta.


    • kja<kljjklas

      Nautittiin jopa aikuisporukalla. Esitys upea ja ne puitteet ennen esitystä. Aivan uskomattoman komeaa.
      Buffet oli ok... Käsittämätöntä kuinka iso paikka oli. Muistanko väärin, mutta onko siellä ruokasalissa todellakin paikat 5000 hengelle? Se peiliseinä siellä takaosassa tietysti tuplaa sen salin :-)
      Paikka oli täynnä, mutta silti kaikki sujui. Noutopöytiä oli useita. Käsittämätöntä, miten ne pystyi hanskaamaan sellaisen määrän ihmisiä... Suomessa ollaan kusessa jo häissä, missä on sata ihmistä, kun ilmaista ruokaa on tarjoilla.
      Esityksen päättyessä sen ihmismäärän purku hieman pelotti, mutta turhaan. Oli kyllä niin sujuvasti organisoitu ihmisten poistuminen ja omiin busseihin ohjaus... Jo pelkästään sen takia kannattaa Fantasea nähdä, että tietää kuinka suuria massoja pystyy käsittelemään.

      Hintaa en muista, mutta ostettiin koko hoito Patongilta. Sisältäen kuljetukset hotellista ja bufeen pelipaikalla. Suosittelen!

    • JK
    • au

      Aivan samaa mieltä! Älkää ihmeessä menkö Phuket Zoo:hun! Aivan hirvittävä kidutuskammio eläimille.

    • rrrhh

      phuket zoo on wwf:n mustalla listalla.ei suositella.

    • Eläintenystävä

      Phuket zoo kiduttaa norsuja/elefantteja
      Laittavat he rauteisiin eikä ole yhtään liikkumistapa.

    • Kidutetaan

    • IdioottejaParveilee

      Vetäkää käteen 10 vuotta vanhoja kirjoituksia avaavat, eikö todellakaan oo muuta tekemistä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe