Photobox

Odottaa

Tilasin ko. firmasta kuvat kaksi viikkoa sitten. Heti seuraavana päivänä s-postiviesti kertoi, että kuvat olisivat jo tulossa. Nyt jo mennyt kaksi viikkoa. Tämä firma selittää hienosti ehdoissaan, että neljässä päivässä kehitys, sitten se ei ota vastuuta postin toiminnasta. Missä kuvat kehitetään? En päässyt siitä selville, paitsi, että myös italiaksi tuli s-postia...Jos ja kun kuvat tulevat, tätä firmaa en todellakaan enää käytä, enkä suosittele kenellekään, vaikka kuinka hinnat olisivat edulliset...

67

19170

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuvia, kun ei

kuviakaan tule :)

• ???

kiinnostaisi tietää saitko koskaan kuvia ja jos sait kuinka kauan loppujenlopuksi odotit? Hinnat ovat edulliset ja se houkuttaisi tilaamaan, mutta viestisi perusteella luotettavuus on kyseenalaista...

• ksi ksi

olen joskus tilannut lähes 400 kuvaa 30 e hintaan postikuluineen ja tulivat ihan perille. toimitus kestää juuri 2 viikkoa ellei enemmän vaikka puhutaan 4 päivän toimituksista - minulle tuli kuvat ainakin ranskasta asti että ehkä tämä syy viivästyksiin - myös kuvat joita latasin kehitettäväksi piti ranskankielisen ohjelman kautta - no en puhu ranskaa mutta taktikoiden sain ne liitettyä :D

kyllä tyytyväinen olen kuviin sillä niin pirun edullisesti tuli mutta ranskankielinen ohjelma viritys ja kesto että tulee edes kotiin hieman miinustaa toimintaa.

• kukkkkuuu
        ksi ksi kirjoitti:

olen joskus tilannut lähes 400 kuvaa 30 e hintaan postikuluineen ja tulivat ihan perille. toimitus kestää juuri 2 viikkoa ellei enemmän vaikka puhutaan 4 päivän toimituksista - minulle tuli kuvat ainakin ranskasta asti että ehkä tämä syy viivästyksiin - myös kuvat joita latasin kehitettäväksi piti ranskankielisen ohjelman kautta - no en puhu ranskaa mutta taktikoiden sain ne liitettyä :D

kyllä tyytyväinen olen kuviin sillä niin pirun edullisesti tuli mutta ranskankielinen ohjelma viritys ja kesto että tulee edes kotiin hieman miinustaa toimintaa.

Wau.. Mulla oli kyllä ihan suomen kielinen se latausohjelma, kuvat tuli reilussa viikossa (Ranskasta koska yhtiö on ranskalainen), erinomainen laatu teetin 200 ja makso jotai 10-11 e. Ei mitään ongelmaa. Jos haluat säästää ja saada hyvälaatusia kuvia, suosittelen Photoboxia.

• §§§
        ksi ksi kirjoitti:

...kielen pystyy vaihtamaan ainakin englanniksi valikosta. Vaihdon jälkeen ohjelma käynnistetään uudestaan, jotta asetus astuu voimaan.

• kohdalla vierähtää

useampi päivä ennen kuin olivat perillä mutta ei ihme kun käsittääkseni Ranskasta asti lähtivät. Itse olen tyytyväinen hintaan ja laatuun, ei haittaa vaikka postitus vie aikansa.

• kun en oikein saanut selvää

siis yritin ja yritin, mutta vastausta en löytänyt.Onko mennyt jokin ohi.Siis miten maksu, etukäteen vai?Pitäisi tilata ainakin 1000 kuvaa ja tämä olisi edullinen paikka.

• ensitilaus
        kun en oikein saanut selvää kirjoitti:

siis yritin ja yritin, mutta vastausta en löytänyt.Onko mennyt jokin ohi.Siis miten maksu, etukäteen vai?Pitäisi tilata ainakin 1000 kuvaa ja tämä olisi edullinen paikka.

Tilasin itse ekan kerran 9.8.2013, nyt viikko mennyt, eikä omalla sivullani mitään edistystä! Ei vielä edes lähetetty. :/

Maksoin itse MasterCardilla. Suosittelen luottokorttia, sillä jos kuvia ei tulisi, luottofirma hyvittää. Pankkitililtä menetys on lopullinen!

Kauan kuvien tulo oikeasti kestää!?

• Gnusmas

Aika "kökkö" tuo lataus ohjelma, mutta juuri niin ranskalaista toimintaa että...

• huijattu

Joo tilasin 5.5 parit kahvikupit kuvilla varustettuna.. eipä ole tullut vieläkään, mut 30 päivää on joku kuluttajansuojalain määrittämä aikaraja mihin mennessä tilaus pitäisi olla toimitettu... maksoin kortilla enkä usko et rahoja palautetaan, sivuilta ei löydy puhelinnumeroa johon soittaa?! sain 10 päivää sitten sähköpostin että tilaustani käsitellään... tili-kohdassa lukee 100% käsitelty...

• EkaJaVikaKerta

Tilasin laskulle kaksi kuvakirjaa. Pahvinen ohut paketti tuli ja olisi mahtunut postilaatikkoon, mutta oli vielä ilmeisemmin Ruotsin tullin tarkistama koska oli kääritty jätesäkin kokoiseen kovaan muoviseen pussiin ja lähetys oli noudettava postista. Laskua ei paketissa ollut ja ajattelinkin heidän lähettävän laskun jälkikäteen. Lasku ei tullut, tuli karhulasku n. 1,5 kk myöhemmin. Alennus prosenttiakaan ei laskussa näkynyt, mutta koron ja viivästysmaksun sain laskusta pois. Eka ja vika kerta kun asioin heidän kanssaan.

• Makkeri

Sama juttu täällä - nyt on kuvat olleet kateissa 29 pvää, kerran aikaisemmin oli sama juttu, silloin ne sentään lopulta tuli mutta nyt ei tunnu tulevan.
      Ja olen sentään käyttänyt Photoboxia vasta neljä kertaa!

ÄLKÄÄ TILATKO PHOTOBOXISTA KUVIA - HUIJARIFIRMA!

• Huijattu

Tosiaan älkää käyttäkö Photoboxia. Kuvat on tilattu ja maksettu 2 kuukautta sitten. Mitään ei kuulu, kun lähetän asiakaspalveluun (?) viestiä, tulee automaattivastaus - mutta ei kuvia. EN TILAA ENÄÄ IKINÄ TÄSTÄ PASKAPULJUSTA

• --------
        Huijattu kirjoitti:

Tosiaan älkää käyttäkö Photoboxia. Kuvat on tilattu ja maksettu 2 kuukautta sitten. Mitään ei kuulu, kun lähetän asiakaspalveluun (?) viestiä, tulee automaattivastaus - mutta ei kuvia. EN TILAA ENÄÄ IKINÄ TÄSTÄ PASKAPULJUSTA

Aika näkyy reaaliaikaisena sivustolla. Se riippuu sen hetkisistä tilauksista. Sen jälkeen digitaalikuvat ovat postin hallussa.
        Sinun ei pidä sekoittaa käsittelyaikaa ja toimitusaikaa. Photobox käsittelee ja lähettää kehitetyt valokuvat ennätysajassa, mutta sen jälkeen riippuu postista, kuinka nopeasti lähetys saapuu.

työskentelee 24 tuntia vuorokaudessa ja 7 päivää viikossa, jotta saisit kuvasi mahdollisimman nopeasti!!

Kun tilauksesi on käsitelty, saat sähköpostiviestin, joka ilmoittaa, koska lähetys on pakattu. Posti noutaa lähetykset joka päivä.

Tiesitkö? : Jotta tilaukset saapuisivat vieläkin nopeammin kotiisi, posti noutaa meiltä lähetyksen kolmasti päivässä maanantaista perjantaihin: 10.00, 16.30, 19.30 ja lauantaina 10.30.

Esimerkki:

- Tilaat digitaalikuvasi tiistaina kello 15.00. jos Photoboxin ilmoittaman käsittelyaika on 1 päivä, tilauksesi on valmis 24 tunnun kuluttua eli keskiviikkona ennen kello 15.00. Posti noutaa lähetyksen kello 16.30, valokuvasi lähtevät keskiviikkona.

- Tilaat digitaalikuvien kehityksen perjantaina kello 8.00. Jos Photoboxin ilmoittama käsittelyaika on 1 päivä, kuvasi ovat valmiina lauantaiaamuna. Posti hakee lähetyksen lauantaina kello 10.30 valokuvasi lähtevät lauantaina.

- Tilaat alennuskuvia lauantaina kello 15.00. Jos Photoboxin ilmoittama tilausaika on 2 päivää, tilauksesi on valmis lauantaina ennen kelloa 15.00. Kehitetyt valokuvasi lähtevät postin mukana maanantaina kello 16.30.

• Marmat

Tilasin yli 1500 kuvaa, eli piti laittaa kahtena erillisenä tilauksena. Suurin kertatilaus sai olla muistaakseni 1250 kuvaa. Tein siis 300 kuvan ja reilun 1200 kuvan tilaukset. Isompi paketti tuli, mutta pienemmästä paketista ei ole kuulunut mitään (tilattu toukokuun alussa). Olen kysellyt Photoboxilta tilaukseni perään jo kahdesti, mutta edes minkäänlaista vastausta sähköposteihin ei ole tullut. Palautteet pitää muuten laittaa englanniksi, kun heillä ei ole suomen kielistä henkilökuntaa. Harmittaa lähinnä se, että kuvat pitää kuitenkin maksaa, ennen kuin tilausta edes käsitellään ja sitten ei kuitenkaan tarjota apua ongelmatilanteessa. Taitaa olla varmempaa kärrätä kuvat kehitettäväksi paikalliseen valokuvaliikkeeseen, niin saa ainakin takuun toiminnalle, vaikka hinta onkin korkeampi.

• Photoboxiin tyytyväinen

No täällä on ihan toisenlaisia kokemuksia:
      Laitettiin Photoboxiin juhannuksena 100 kuvan tilaus, ja heti maanantaiaamuna tuli sähköpostiin viesti, että kuvat on pakattu ja lähetetty. Eilen perjantaina saapuivat kuvat postilaatikkoon, eli vajaassa viikossa!

Kuvien laadussa ei ole moitteen sijaa, värit ja terävyys samat kuin tietokoneen ruudulla, ja tuo 100 kuvaa maksoi vain 10.99 eur, eli taatusti käytetään Photoboxia vastedeskin.

• ei onnistu..

Tää ohjelma on tosiaan ranskaksi, ja pääsin sanakirjan avulla siihen asti että nyt pitäisi tuo sähköpostiosoite ja se salasana laittaa. Laitoin jo miljoona kertaa ne, eikä se hyväksy.. Väittää että on väärä osote tai salasana, vaikka on just samat jotka oon itte laittanu ja jokka luki siin sähköpostis joka sieltä tuli kun kirjautu >: äh!

• vielä odotellaan...

tuossa viikko sitten tein netin kautta tilauksen ja käytin Nordean soloa maksaessani tuon samantien. vieläkään ei ole kuulunut tekstaria, eikä meiliä. Photoboxin sivuilla kyllä mainitaan tilaukseni jo käsitellyn mutta...

• ---milla---

Kiitos keskustelusta, meinasin itse tilata kyseiseltä yritykseltä, mutta rupesi epäilyttämään kun pitäisi maksaa tilaus etukäteen. Enpä taida luottaa tähän yritykseen.

• Ex-asiakas

Tilasin 1250 kuvaa (=max.määrän) ko.firmasta, ja olin tyytyväinen kun kuvat saapuivat kotiovelle vajaassa viikossa. No, selailin kuvia ja huomasin että kuvista puuttuu joitakin tiettyjä, ja kun selasin kaikki tilatut ja saadut läpi, löysin tilatuista 259 puuttuvaa kuvaa! :( Katsoinpa asiakaspalvelun tiedot photoboxin sivuilta, ja sielläpä oli valmis kaavake, johon laitetaan tilausnumero, ja oma teksti, ja luki lisäksi "our customer service is for the moment in english" No minäpä rustasin englanniksi heille viestin että sain 1250 kuvan tilauksesta 991 kuvaa, ja tahtoisin tietää milloin saan puuttuvat 259. Lupaavat vastata kolmen päivän sisällä, ja nyt on menny 6 päivää. Kohta palaa käämit.

• meni

Tilasin 8.8. 200 kuvan paketin. Sitä ei kuulunut ja elokuun lopulla kyselin niiden perään. Vastauksena tuli automaattinen viesti, jossa kehuttiin oottaa tilaukseni pian käsittelyyn. niitä ei ole kuulunut vielä tänäkään päivänä ja sama automaatti-ilmoitus tuli uudelleen! Tilaukseta on jo yli kuukaussi! Törkeää palvelua!!!!!

• 123
        meni kirjoitti:

Tilasin 8.8. 200 kuvan paketin. Sitä ei kuulunut ja elokuun lopulla kyselin niiden perään. Vastauksena tuli automaattinen viesti, jossa kehuttiin oottaa tilaukseni pian käsittelyyn. niitä ei ole kuulunut vielä tänäkään päivänä ja sama automaatti-ilmoitus tuli uudelleen! Tilaukseta on jo yli kuukaussi! Törkeää palvelua!!!!!

mulla sama homma, tilasin kuvia n 500 kpl yli kuukausi sitten eli luvattu toimitusaika 4 päivää on ylittynyt jo monesti! olen kirjoittanut jo kolme s-postia, mihinkään ei vastausta, vain automaattivastaus 'our customer is for the moment in english' ja kuitenki että tilaus on vastaanotettu ja pahoitellaan pitkää toimitusaikaa. ei siis mitään henk.koht vastausta kysymyksiini eikä muuta tapaa ottaa yhteyttä kuin lähettää s-postia jollekin automaatille!
        mietinkin tässä nyt että voinko vain unohtaa ko tilauksen ja tilata kuvat jostain muualta, sillä pikkuhiljaa tarvitsisin niitä vai pitäiskö vielä odottaa?! en haluais maksaa kuvistani kuitenkaan kahteen kertaan.. ja niin oleellinen pointti eli en siis ole maksanut photoboxin kuvia ennakkoon(luojan kiitos..!) kun koko ohjelma oli niin hämärä! voinko siis luottaa siihen että kuviani ei tulekaan vaikka he sanovat tilaukseni tulleen perille ja pahoittelevat pitkää toimitusaikaa mutta eivät ota mitään kontaktia muuta kuin juuri tuolla vitun automaattiviestillä mihin en enää jaksaisi uskoa. tietääkö joku, tulevatko kuvat siis joku kaunis VUOSI jos niitä ei ole ennakkoon maksettu??
        mutta joo, EI ENÄÄ IKINÄ KUVIA PHOTOBOXIN KAUTTA!! EI IKINÄ!!!

• 124

tulevatko photoboxin kautta tulleet kuvat jos niitä ei ole maksanut ennakkoon? ja jos se helvetinn automaattisähköpostivastaus vastaa kuitenkin että tilaus vastaanotettu mutta kuvia ei vain kuulu! kk mennyt ja myöskään oma tilissäni kuvia ei näy.
      mikä on pisin aika jonka olette photoboxin kuvia odottaneet ja onko jollain jäänyt kuvat kokonaan saamatta?
      kiitos informaatiosta! ja vinkki kaikille, älkää tilatko ko yrityksen kautta!!!

• mmm

Erehdyin tilaamaan ja maksamaan 400 kuvan paketin ko. firmasta. (miten sieltä edes ilman ennakomaksua voi tilata???). Kuukauteen ei ole kuulunut mitään, eikä viesteihini vastata. Taitaa olla huijarifirma. Täytyy varmaan ilmoittaa kuluttajaviranomaisille ja nostaa isompi juttu asiasta.

• Tyytyväinen käyttäjä

Ihmettelen kyllä kauheasti näitä viestejä...
      Itse olen tilannut kolme kertaa kuvia Photoboxista, ja joka kerta ovat tulleet vajaassa viikossa perille. Viikonloppuna kun on tilaus laitettu, niin torstaina tai perjantaina ovat kuvat tipahtaneet postilaatikkoon.

Lisäksi kuvat ovat todella laadukkaita, ei mitään valittamista, ja kaiken lisäksi huippuedullisia!

• viimeinen kerta

Tilasin ja maksoin Photoboxin 200 kuvan erikoistarjouksen 24.9., kuvia ei kuulu (nyt 31.10.) eikä kahteen lähettämääni sähköpostitiedusteluun ole tullut vastauksia, vain automaattikuittaus.
      Lieneekö konkurssissa - erikoistarjouksia tippuu kuitenkin sähköpostiin jatkuvasti.

• Sama tässä

Maksoin 25.12.2008 Photoboxin ,kuvia ei tullut.

• Floora26

Me tilattiin 400 kuvaa 3.9.2008. Kuvia ei koskaan tullut. Otin yhteyttä asiakaspalveluun, mutta vastaukseksi sain automaattiviestin ja kehotuksia maksaa lisää, niin saisin lisää kuvia!? Meillä ainakin käämit palaneet, koska kuvat olisi tulleet joululahjoihin.
      Nyt siirsin asian luottokorttiyhtiölle. Sieltä tuli kirje, että asia käsittelyssä, mutta rahojen takaisin saaminen kestää n. 1-2 kuukautta. Ketuttaa ihan hirmuisesti. Onko olemassa "kansainvälistä kuluttajavirastoa"??? Haluaisin tehdä ilmoituksen...

• Floora26

Rahat tuli takaisin luottokorttiyhtiöltä... Mutta paha maku jäi, kun mainoksia sähköpostiin tulee edelleen päivittäin... :(

• Sama tässä

On sellainen: www.ecc.fi
        Me lähetimme sinne valituksen.

• sling
        Sama tässä kirjoitti:

On sellainen: www.ecc.fi
        Me lähetimme sinne valituksen.

Tilasin Photoboxilta yli 100kpl kuvia, maksoin ne etukäteen Nordean solo-suoramaksulla. Kuvien tulossa kesti vain viikon. Tänään kolahti paketti postilaatikkoon.

En olisi ´ välttämättä tilannut, jos olisin lukenut kommentteja ensin täältä, mutta tämä Toimi ainakin mun kohdalla hyvin tällä kertaa ja kuvat olivat laadukkaita.

• Toimi mulla
        sling kirjoitti:

Tilasin Photoboxilta yli 100kpl kuvia, maksoin ne etukäteen Nordean solo-suoramaksulla. Kuvien tulossa kesti vain viikon. Tänään kolahti paketti postilaatikkoon.

En olisi ´ välttämättä tilannut, jos olisin lukenut kommentteja ensin täältä, mutta tämä Toimi ainakin mun kohdalla hyvin tällä kertaa ja kuvat olivat laadukkaita.

Tilasin valokuvakirjan ja toimi hyvin minun kohdalla. Suomenkieliset sivut helpottivat. Yleiset käyttöehdot on kuitenkin edelleen englanniksi ja se sai hieman epäilemään koko juttua. Mutta ehkä uskaltaudun uudemman kerran kokeilemaan. Ainakin asiakaspalvelun yhteystiedot on annettu hyvin ja lupaavat 24tunnin aikana vastata sposteihin.

• olen kokeillut

Tilasin viime kesänä 2 valokuvakirjaa, yhden itselle ja toisen Suomessa asuvalle mummille. Toimitus kyllä venyi viikolla mutta sain meiliini vastauksen melkein heti ja vieläpä suomeksi. Kirjat on tosi hienot.

• En saanut edes maksettua vaivalla väsäämääni kuvakirjaa. Maksukohdassa vaihtoehdot olivat vain Visa ja Masteri, joita en siis omista. Kun kysyin maksamisesta asiakaspalvelusta, sain vastaukseksi vain ranskankielisen automaattiviestin. Mitään sen jälkeen sieltä ei kuulunut.

Luettuani tämän ketjun, olenkin tyytyväinen, ettei maksaminen onnistunut.

• Toimii mullakin
        Abramis_brama kirjoitti:

En saanut edes maksettua vaivalla väsäämääni kuvakirjaa. Maksukohdassa vaihtoehdot olivat vain Visa ja Masteri, joita en siis omista. Kun kysyin maksamisesta asiakaspalvelusta, sain vastaukseksi vain ranskankielisen automaattiviestin. Mitään sen jälkeen sieltä ei kuulunut.

Itse tilasin kuvamukin. Mielestäni sivut oli selkeät ja suomen kielellä. Maksu onnistui s-pankin visa debitillä helposti. Vahvistus tilauksesta tuli sähköpostiin ja myöhemmin samana päivänä tuli ilmoitus, että tilaus käsitelty ja lähetetty. Tein tilauksen 25.1. ja muki tuli 29.1, että kohdallani kaikki tapahtui nopeasti. Muki oli sellainen kuin pitikin.

• juups23
        Abramis_brama kirjoitti:

En saanut edes maksettua vaivalla väsäämääni kuvakirjaa. Maksukohdassa vaihtoehdot olivat vain Visa ja Masteri, joita en siis omista. Kun kysyin maksamisesta asiakaspalvelusta, sain vastaukseksi vain ranskankielisen automaattiviestin. Mitään sen jälkeen sieltä ei kuulunut.

kun justiinsa viime viikolla tilasin ja maksoin kuvat tilisiirrolla. Ei ollut vaikeaa ollenkaan.

• mary_78
        juups23 kirjoitti:

kun justiinsa viime viikolla tilasin ja maksoin kuvat tilisiirrolla. Ei ollut vaikeaa ollenkaan.

Eikö tällaista vastaavaa suomalaista firmaa ole? Harmittaa kun luin näitä kommentteja vasta kun olin jo ladannut kuvat (kesti pari tuntia). Mutta enpä taida tuonne uskaltaa rahojani lähettää. Luottokortin numeroa en ainaskaan halua tuonne lähettää ja ulkomaisista tilisiirroista voi nähtävästi tulla jotain lisämaksuja...

• Jab83

En luota ulkomaisiin nettikauppoihin ellei joku kaveri ole ensin tilannut ja homma on toiminut. Kokeilin kerran photoboxii, mutta se vaikutti hyvin sekavalta ja en jaksanut tehdä tilausta loppuun. Nykyään käytän easykuvaa kaikkia kuvatuotteita varten. Olen aina saanut kaiken ajoissa ja jos olis jotain ongelmia niin tietää aina minne valittaa.

http://easykuva.fi/

• Tanja____

Olen tilannut photoboxista mukin (4 eurolla) tuli noin viikossa ja sitten olen tarttunut näihin ilmaiset kuvat jos maksat tietyn summan/postimaksun-tarjouksiin. Pari kertaa olen tilannut kuvia noin 50 kpl 10*15cm kokoisena ja maksanut noin 2e. Isompia tilauksia en lähtisi heiltä tilaamaan, kuvissa on ollut värivirheitä jonkin verran... kuvat tulevat tummenpana mitä ne omalla koneella näyttävät, mutta muuten on toiminut hyvin, alle viikossa tulivat molemmat kuvatilaukset.

• En tykkää

Minulle on jo kahdesti käynyt niin, että kyseisestä firmasta on tullut sähköpostiin alennuskoodi ja sitten kun olen koodia yrittänyt käyttää, on photobox herjannut, että olen jo käyttänyt koodin/minulla ei ole käyttöoikeutta kyseiseen koodiin. Tuntuu, että he huijaavat ihmiset lataamaan palveluun kuvia tai taiteilemaan albumeja ja luottavat siihen, että ihmiset tilaavat tekeleensä täyteen hintaan, kun ovat jo kerran nähneet vaivaa.

Ja vaivaahan siinä täytyy nähdä, kun ne ohjelmat eivät tässä firmassa ole mitään käytettävyyden ykkösesimerkkejä.

• toimii hyvin.

--

• hfg

itselläni. Olen useasti tilannut Photoboxista ja suositellut sitä ystävillenikin. Ensimmäinen kokemus oli, kun kehitin samoja kuvia Suomessa Digiexpressin kautta ja Photoboxissa. Jälkimmäinen oli edullisempi ja kuvien laatu oli todella paljon parempi: kirkkaat värit, tarkkoja kuvia. Toimituskin oli nopea. Ainoa ongelma oli, kun teetin viime kesänä kuvamukin. Olin teettänyt yhden aikaisemmin,mutta tämä toinen oli todella huonolaatuinen. Laitoin suomeksi valituksen sähköpostitse ja sain heti samana päivänä suomeksi vastauksen. Piti ottaa valokuva mukista ja lähettivät sitten uuden, parempilaatuisen ilmaiseksi tilalle.
        Eli itselläni ihan hyviä kokemuksia.

• ....................

Sama juttu. Vaivan kautta laitoin molemmilla kerroilla postia ja korjasivat sitten asian. Mutta paha maku jäi suuhun silti. Lisäksi kuvat olivat paljon tummempia, kuin mitä olisi pitänyt olla...

• Ecoteco

Tilasin eco-laatuisia kuvia, kun tarjous oli niin hyvä (50 kuvaa=1,99€). Kuvat tulivat ihan ajallaan, mutta olivat pikselöityneitä alkuperäisen tiedoston laadusta riippumatta ja väritkin olivat vähän sitä sun tätä. Niissä oli vähän sellainen huonolaatuisen kotiprintin fiilis. Jälki oli niin huonoa, ettei niitä viitsi edes laittaa albumiin.

• uniikkiNimimerkki

Ecoteco, kun tilasit kuvat, oliko kuvien vieressä oleva hymynaama vihreä? Jos et muista, sen voi tarkistaa siten että aloitat tekemään tilausta uudelleen samoilla kuvilla.

• uniikkiNimimerkki

Tilaamani kuvat (Eco) tulivat ihan järkevässä ajassa siistissä paketissa. Kuvien värit ja laatu on ihan yhtä hyvä kuin digikuvienkin (eli huonommista tuli vähän huonompia ja paremmista parempia). Laatu on parempaa kuin odotin, erityisesti tämän topicin viestien perusteella. Ikävää palvelussa on se, että kuvat on maksettava etukäteen. Onneksi otin riskin ja tilasin; parempia en olisi voinut toivoa (etenkään sillä hinnalla (n. 9,10 euroa / 129 kuvaa postikulut mukaan lukien) ja kuvien ikä huomioon ottaen.) Valokuvapaperi tosin ei ole kovin korkealaatuista. Kuvissa sitä ei näe, mutta niiden nurkat nuhraantuvat aika helposti (ja osa oli jo pakkauksessa ottanut osumaa). Itseäni se ei kyllä haittaa, mutta jotakuta saattaa.

Olen todella tyytyväinen tuotteisiin ja voin suositella Photoboxin Eco-kuvia muillekin.

• makebeetle

En ole aikaisemmin tilannut Photoboxista, mutta kaksi yhden hinnalla kalenteritarjous houkutteli koittamaan. Alennuskoodi ilmoitettiin ennen rekisteröitymistä, mutta sen jälkeen sitä ei enää löytynyt mistään. Olin kuitenkin kopioinut koodin talteen ennen tilauksen tekemistä, joten se ei haitannut. Tilausjärjestelmä ei kuitenkaan hyväksynyt koodia kalenterin teon jälkeen, vaikka koodi oli varmasti oikein. Onko joku muu tilannut kalentereita ja käyttänyt ko.koodia eli FI2GCAL? Saitteko sen toimimaan?

• svedu2
        makebeetle kirjoitti:

En ole aikaisemmin tilannut Photoboxista, mutta kaksi yhden hinnalla kalenteritarjous houkutteli koittamaan. Alennuskoodi ilmoitettiin ennen rekisteröitymistä, mutta sen jälkeen sitä ei enää löytynyt mistään. Olin kuitenkin kopioinut koodin talteen ennen tilauksen tekemistä, joten se ei haitannut. Tilausjärjestelmä ei kuitenkaan hyväksynyt koodia kalenterin teon jälkeen, vaikka koodi oli varmasti oikein. Onko joku muu tilannut kalentereita ja käyttänyt ko.koodia eli FI2GCAL? Saitteko sen toimimaan?

maksa luottokortiila jos vaan mahdollista kun tilaat ulkomailta...
        Jos yritys ei hoida asioita ( esim. vastaa puheluun tai s-postiin) niin pistät kirjeen Luotokunnalle ( joka hoitaa VISA& Mastercard Suomessa) niin saat rahat takaisin 1-2kk. Yleensä helppoa!
        /
        svedu2

p.s. Jos maksat pankkitililtäsi niin on HYVIN vaikeata saada rahat takaisin jos myyjä ei auta.

• ...
        makebeetle kirjoitti:

En ole tilannut kalentereita, mutta parin muun koodin kanssa poltin hermoni, kun eivät toimineet. Tulikivenkatkuisten s-postien vaihdon jälkeen hylkäsin koko puljun. Olkoon...

• paskalafka
        makebeetle kirjoitti:

Itse sain koodin, jolla piti saada 50 ecokuvaa kotiin toimitettuna 1.99 euroa. Latailin pari tuntia, säätelin vielä kolmannen ja... eihän se v---un koodi muka ollut enää voimassa!

• Tyytyväin

Pitääpä lisätä tähän ketjuun omakin kokemukseni. Eli olen tilannut pari kertaa ko. firmasta ja hyvin on sujunut, ei mitään ongelmaa. En muista, kauanko on mennyt, mutta ei niin kauan, että olisin ehtinyt asiaa ihmettelemään.

• hippulihei

Jätinpä tilaamatta ja suljin tilinikin. Parempi pelata varmanpäälle ja luottaa ifoloriin, ennemmin maksan pari euroa enemmän ja saan palvelua kuin heitän rahat kaivoon ja toivon että saan jotain vastinetta. Kiitos tästä ketjusta!

• tyytyväinen kuviin

Tilasin itsekkin 50 kpl kuvia, maksoivat 1.99. Kuvien lataamiseen meni pari tuntia, sitten ei alennuskoodi toiminutkaan, no tajusinkin sitten että koodi käy vain ecokuviin, olin siis yrittänyt tilata classik-kuvia. Kuvien saapumiseen meni 9 päivää ja kuvat olivat todella hyviä (kannattaa tilata kiiltävä pintaisia!), jotkut kuvat nyt oli vähän tärähtäneitä, mutta johtu ihan siiitä kun osa kuvista oli otettu kamerakännykällä. Digikameralla otetut kuvat oli kyllä täydellisiä. Saatampa tilata toistekkin kyseisestä paikasta.

• Kerran erehtynyt

PhotoBoxin valokuvakirjojen laatu ei ole kummoinenkaan, tummista kuvista paistaa haamukuvat läpi.
      Lisäksi kun kerran tilaat, alkaa postilaatikko täyttymään roskapostista, halusit tai et. Palautteen antamisella ei ole vaikutusta, listalta et pois pääse.

Välttäkää tätä yritystä. Hinnat ei ole pahat, mutta paremman vastineen rahalle saa muualta.

• rimpe

Sähköpostiviestin lopussa on linkki, jota painamalla pääsee poistamaan itsensä listalta.

• kuvakirjailija

Jaahas, kun meinasin just tilailla kuvakirjan Photoboxilta, kun kirjauduin ja sain siten sellaisen tarjouksen, että 26-sivuisen kuvakirjan sais vain toimituskuluilla.
      Mutta kyllä nyt alkaa pelottaan että mitä roskaa sieltä tulee. Sinänsä en menetä kuin 5 euroa monta työtuntia kun säädän kuvia...jos siis tilaan kirjan.

Onko jollain vielä kommentteja kuvien laadusta kuvakirjoissa? Tekeekö photobox joitain omia automaattikorjailuja kuviin? Joku sanoi että tulisivat tummempina, kun justiinsa sitä olen tuossa säätänyt, muuten mun kuvat on digikameralla otettuja eli sikäli hyvälaatuisia jne. Värit nyt vaan mietityttää. Aika inhaa olis vääntää kirjaa huolella ja sitten postin saavuttua käsittää katselevansa sellaista mustankirjavien kuvien kyllästämää "kuvakirjaa".

• c",)

Itse tilasin kuvia photoboxista maanantaina tai tiistaina ja kuvat tulivat tänään postissa kotiin (nyt on siis perjantai). Tilasin kuvat tarjouksesta 1,99e sisältäen 50 kuvaa ja postikulut. Kuvien mukana tulleessa lappusessa lukee, että kuvat olisi postitettu Ruotsista Malmöstä. Kuvat itsessään ovat kyllä hieman tummempia, kuin tietokoneelta tarkastellessa. Hieman alkoi tuossa aamulla jännittää, kun nyt vasta luin tätä ketjua, että tuleekohan kuvia koskaan, mutta ainakin omalla kohdallani asiointi Photoboxin kanssa toimi mainiosti ja voisin mahdollisesti käyttää sitä uudelleekin :)

• Mila801
      • ostohyvitys

Mukavaa, että olet löytänyt palvelumme. Photoboxin lisäksi voit saada bonusta esimerkiksi smartphotosta.

Laura/ Osothyvitys.fi

• PiiP8

Voi hanuri! En olisi tilannut, jos tän olisin lukenut. Sain Canvas-taulun 6 eurolla postikulut ja aattelin, et onpas halpa. Sähköpostia tuli 5. päivä et tilaus on lähetetty ja seurantakoodi pakettiin. Viimeisin merkintä oli 9. päivä lauseella "epäonnistunut toimitus" ja sen jälkeen ei ole muuta. Olen laittanut 2 sähköpostia, mutta en ole saanut niihin vastausta.. Ainoastaan semmonen automaatti viesti "vastaamme mahdollisimman pian blaa blaa blaa..". Enpä taida saada taulua enkä vastausta. Eihän tässä oo menny viel, ku 11 päivää, mut epäonnistunut toimitus, ei kuulosta kovin lupaavalta. Oli kyllä eka ja vika kerta kun tuolta mitään tilaan :/ Näköjään aika 50/50 tuleeko tuote vai ei!

• posti kössi?

olisiko käynyt niin, että posti yrittänyt jakaa maksikirjeenä,
        ei siis mahtunut luukusta sisään ja postilta jäi jättämättä
        luukkuusi lappu, että "noudettavista postitoimipaikasta.."?

Kannattaa maksaa luottokortilla,
        jos sellaisen omistaa!

Luottoyhtiö suojaa!
        Itse en uskalla ulkomailta tilata pankkitililtä maksamalla..

• Jafoliina

Itse olen tilannut photoboxilta kymmeniä tuotteita (valokuvakirjoja, kalentereita, kortteja) ja kaikki ovat tulleet perille, osa nopeammin ja osa hitaammin, mutta kuitenkin perille ovat tulleet.
      Ei siis valittamista!
      Ja hyvä puoli photoboxissa on se, että voit ostaa esim. tarjouskuvakirjan ja saat sille 3 kk tekoaikaa. Ei siis tarvitse tilauksen yhteydessä alkaa paniikissa tekemään kuvatuotteita.

• Mdex

Aiemmin olen tilannut photoboxilta ja kaikki sujunut hyvin. MUTTA nyt olen odottanut jo ties kuinka kauan 10 kpl joulukorttia jotka olisi jo pitänyt sukulaisillekin lähettää :/ Kortit tilasin ja maksoin 21.11. Sivut näyttää että ne on lähetetty minulle 1.12 mutta eipä kortteja vieläkään näy :/ Sähköpostiini ei ole vastattu kuuteen päivään ja hermot menee :/ Taisi jäädä kortit saamatta.. Mihin lie pitää yhteyttä ottaa. Tilasin kalenterit ja magneetit muualta 5.12 ja ne tuli seuraavalla viikolla ja laatukin oli hyvä :) Ennemmin maksan muutaman euron enempi jatkossa kuin arvuuttelen tuleeko tuotteet vai ei.

• sama_peli_jatkuu

Omat korttikuvat tilattu ja lähetetty 30.11.15. eipä tulleet tänäänkään 14.12.15. Ei sitten laitella tänä vuonna postissa joulukortteja sukulaisille. Enpä olisi mennyt tilamaan kuvakirjaakin täältä, jos olisin tajunnut odotella nämä kortit ensin..tuleeko lie sekään?!? Ja kaikki on jo maksettukin.. prkl.

• Fcku

Joo sama täällä. 4.12 tilattu 10 joulukorttia eikä ole tullleet vieläkään!!!!!!!!¡! En suosittele!!!!

• PhotoBox

Tilauksissa on postin lakosta/tullitarkastuksista johtuen ollut viivästyksiä marraskuusta lähtien. Asiakaspalvelumme tekee parhaansa vastatakseen kysymyksiin mahdollisimman nopeasti (tällä hetkellä vajaalla miehityksellä) mutta tosiaan viivästykset osassa toimituksia ovat olleet erityisen pitkiä. Ainoastaan DHL-express tilauksissa on tilausseuranta, se maksaa hiukan enemmän mutta toimitusaika on vain 24-48h ja tosiaan seurannan avulla voi seurata lähetyksen reaaliaikasta etenemistä. Ensi vuonna tulemme käymään läpi Norden postenin kanssa koko toimitusketjun. Kyseessä kun on vain osa tilauksista, suurin osa on onneksi saapunut asiakkaille normaaliaikojen puitteissa. Pahoittelut viivästyksistä toimituksissa sekä asiakas ja hyvää joulua kaikesta huolimatta.

• Rahatmeni-hukkaan

Älä tilaa todellakaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2761
    2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      154
      1699
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      146
      1684
    4. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      1433
    5. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      71
      1397
    6. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      315
      1275
    7. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      17
      1206
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      156
      1006
    9. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      965
    10. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      61
      937
    Aihe