Tarvitsisin apua aiheen keksimiseen!! Ei ole vielä hajuakaan mistä tehdä datanomina opinnäytetyö! Onko joillain vaikka vanhoilla datanomeilla ideoita? kiitos kovasti jos joku auttaa. :)
Kannattaa kysyä työssäoppimispaikasta tarviiko ne jotain mistä voisi tehdä opinnäytetyön. Itse tein opinnäytetyön työssäoppimis aikana viime vuonna . Aiheena oli esitteet ja tietokanta. muita aiheita esim omat tai yritykselle uudet netti sivut ( johon kannattaa tehdä joku asiakaspalauta ohjelmoinilla), digi kuvaus ja historia, jonkun ohjelman käyttöopas (kääntämistä eri kieleltä suomenkielään), tietotekniikan historia tai joku muu tietotekniikkaan kuuluva aihe. Onko näistä mitää apua?
Voisit tehdä vaikka jonkun vertailun xp:n ja vistan välillä? entäs IE vs. Fox? Kerro Streaming palveluista??, entäs sitten kävisikö jos kertoisit Linuxin palvelimen pystyyn pistämisestä? siinä on ainakin aiheita.. Itse teen opinnäytetyöni harjoittelupaikalla. Kerron yhden tietöjärjestelmän testaamisesta ja käyttöönotosta.
itse tein aikoinani phplla sivuston joka sisälsi mm. imgupload, pastebin, foorumin, gallerian, rekisteröinti/kirjautumos, profiilit, YV, uutisointi jne.
Kyseisellä projektilla tuli täydet pisteet sekä stipendi.
Saahan sitä tietysti antaa ideoita muitakin lukijoita varten, mutta ketjun aloittajahan on tähän mennessä luultavasti jo valmistunut... :)
Web 2.0 on hyvä ja mielenkiintoinen aihe, annettu on ehkä liian laaja. Voi valita esim. joku tietty organisaatio, ihmisryhmä tm. jonka näkökulmasta käsittelet aihetta. Kaupalliset yritykset ja markkinointi -näkökulmat on jo käsitelty väsymiseen asti opareissa...
Minusta olisi kiva nähdä opareita aiheesta vammaiset ja web 2.0. Tai web 2.0 opiskelussa. Ja vaikka mitä muutakin voi keksiä, kun miettii ja katselee ympärilleen...
Ei datanomi vastaa
olio-ohjelmoinnin opetusmenetelmät, Linux tehokkaassa työpöytäkäytössä, Web 2.0 suosio - syyt ja seuraukset, Moodlen tehokas käyttöönotto.aiheita
Kannattaa kysyä työssäoppimispaikasta tarviiko ne jotain mistä voisi tehdä opinnäytetyön. Itse tein opinnäytetyön työssäoppimis aikana viime vuonna . Aiheena oli esitteet ja tietokanta. muita aiheita esim omat tai yritykselle uudet netti sivut ( johon kannattaa tehdä joku asiakaspalauta ohjelmoinilla), digi kuvaus ja historia, jonkun ohjelman käyttöopas (kääntämistä eri kieleltä suomenkielään), tietotekniikan historia tai joku muu tietotekniikkaan kuuluva aihe. Onko näistä mitää apua?joo
kyllä kiitos noista oli vähän apua :)Nyt päätin
Että sä teet päättötyön LexCom:in verkkopistokkeistaOpinnäytetyön aihe
Voisit tehdä vaikka jonkun vertailun xp:n ja vistan välillä? entäs IE vs. Fox? Kerro Streaming palveluista??, entäs sitten kävisikö jos kertoisit Linuxin palvelimen pystyyn pistämisestä? siinä on ainakin aiheita.. Itse teen opinnäytetyöni harjoittelupaikalla. Kerron yhden tietöjärjestelmän testaamisesta ja käyttöönotosta.Kyseisellä projektilla tuli täydet pisteet sekä stipendi.
Web 2.0 on hyvä ja mielenkiintoinen aihe, annettu on ehkä liian laaja. Voi valita esim. joku tietty organisaatio, ihmisryhmä tm. jonka näkökulmasta käsittelet aihetta. Kaupalliset yritykset ja markkinointi -näkökulmat on jo käsitelty väsymiseen asti opareissa...
Minusta olisi kiva nähdä opareita aiheesta vammaiset ja web 2.0. Tai web 2.0 opiskelussa. Ja vaikka mitä muutakin voi keksiä, kun miettii ja katselee ympärilleen...
Tai tee käyttöjärjestelmistä? Kerrot niiden kehittämisestä ja vertailet niiden - ja + :t.
Tee siitä aiheesta mikä koulun aikana on itsellesi ollut kiinnostavin. Tai kysy aihetta ohjaavalta opettajaltasi.
"UBUNTU 9.10 ASENTAMINEN"